Criteris de disseny per una ciutat jugable per a nois i noies adolescents : Recerca documental sobre disseny, planificació i programes socioeducatius per estimular l’activitat lúdica a l’espai públic

Tipus de Document

Cobertura geogràfica

Extensió

66 p.

Nota

Aquest treball s'emmarca en l’encàrrec de l’Àrea d'Urbanisme i Habitatge, dins el marc de desplegament del Pla del joc a l’espai públic de Barcelona.

Resum

Criteris de disseny per a donar resposta a les necessitats de joc i trobada dels nois i noies adolescents a l’espai públic, acompanyats de suggeriments d’elements clau per a satisfer-los (des de peces de mobiliari urbà, a la disposició espacial dels equipaments, passant per elements gràfics o programes socioeducatius). Elaborat a partir de casos d’estudi a nivell internacional, vol contribuir a fer avançar algunes de les actuacions recollides en el Pla del joc a l’espai públic de Barcelona per a que la ciutat aculli a les noies i nois adolescents des de la diversitat, l’equilibri territorial i l’accessibilitat i que eixampli la garantia del seu dret a la ciutat.

Condicions d’ús

CC-BY-NC-SA

Apareix a les col·leccions

Apareix a les col·leccions