Internet: http://www.bcn.es Núm. 26 / Any XC 30 de setembre de 2003 Intranet: http://www.ajuntament.bcn GASETA MUNICIPAL SUMARI Disposicions generals Acords dels òrgans de govern Modificacions de crèdit .................................... 1318 Decrets de l’Alcaldia Delegació d'atribucions en el president de l'Institut Municipal de Mercats ...................... 1321 Encarregar la revisió i actualització del Catàleg de mobiliari urbà a la via pública ... 1321 Sotmetiment a la Comissió Especial de Comptes del Compte General de l'exercici de 2002 ........................................................ 1321 Ampliació delegació de facultats per a la promoció d'actuacions per perseguir la publicació d'anuncis que neguen l'accés a habitatges de lloguer a persones estrangeres .................................................. 1321 Festes locals del terme municipal per a l'any 2004..................................................... 1321 Cartipàs Designació representant al Comitè Local de la Creu Roja ................................................. 1322 Nomenament membre del Consell Municipal del Districte de l'Eixample ............................ 1322 Designació comissionat de l'Alcaldia per la difusió i promoció de la cultura científica de Barcelona ................................................ 1322 Consells Municipals de Districte Districte 1. Ciutat Vella. Acords sessió 24-VII-2003 .................................................. 1323 Districte 2. L’Eixample. Acords sessió 22-VII-2003 .................................................. 1323 Districte 3. Sants-Montjuïc. Acords sessió 23-VII-2003 .................................................. 1323 Districte 4. Les Corts. Acords sessió 23-VII-2003 .................................................. 1324 Districte 5. Sarrià-Sant Gervasi. Acords sessió 23-VII-2003 .................................................. 1324 Districte 6. Gràcia. Acords sessió 21-VII-2003 1324 Districte 7. Horta-Guinardó. Acords sessió 22-VII-2003 .................................................. 1325 Districte 8. Nou Barris. Acords sessió 22-VII-2003 .................................................. 1325 Districte 9. Sant Andreu. Acords sessió 22-VII-2003 .................................................. 1325 Districte 10. Sant Martí. Acords sessió 23-VII-2003 .................................................. 1325 Personal Concursos Bases generals que han de regir la convoca- tòria dels concursos per a la provisió de llocs de treball de l'Institut de Cultura de Barcelona ................................................ 1326 Responsable tècnic d'Administració Econòmica 1327 Anuncis Altres anuncis .................................................. 1328 a GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA aa NÚM. 26 a 30-IX-20031318 DISPOSICIONS GENERALS Acords dels òrgans de govern MODIFICACIONS DE CRÈDIT DINS EL PRESSUPOST GENERAL DE 2003 (Transferències) (Aprovades per decret de l’Alcaldia de data 3 de juliol de 2003 i ratificades pel Plenari del Consell Municipal en data 17 de juliol de 2003) Expedient núm. 3–81/2003 Ingressos Descripció Alta 91711-61114-9901 Préstec BBVA finançament inversions. 50.000.000,00 Despeses Descripció Alta 74919-43230-9901 Transferència de capital a Infrastructures de Llevant. 50.000.000,00 MODIFICACIONS DE CRÈDIT DINS EL PRESSUPOST GENERAL DE 2003 (Transferències) (Aprovades per decret de l’Alcaldia de data 3 de juliol de 2003 i ratificades pel Plenari del Consell Municipal en data 17 de juliol de 2003) Expedient núm. 3–82/2003 Ingressos Descripció Alta 91712-61114-9901 Préstec BEI (2a disposició) finançament inversions. 20.000.000,00 Despeses Descripció Alta 74919-43230-9901 Transferència de capital a Infrastructures de Llevant. 20.000.000,00 MODIFICACIONS DE CRÈDIT DINS EL PRESSUPOST GENERAL DE 2003 (Suplement de crèdit) (Aprovades pel Plenari del Consell Municipal en data 17 de juliol de 2003) Expedient núm.: 3-85/2003 Aprovar inicialment l’expedient de modificacions de crèdit per un import de 4.500.000 euros (suplement de crèdit) d’acord amb document annex, a finançar amb els majors ingressos obtinguts en la partida pressupostària 99.01 42001 61114 (76200000) Participació ingressos Estat –PIE– considerant-les definitivament aprovades cas de no presentar-s’hi reclamacions en contra en el termini d’exposició pública. Annex SUPLEMENT DE CRÈDIT Partida Concepte Import 03.01 22715 44110 Manteniment xarxa distribució aigües potables 500.000 03.01 22727 44210 Neteja i recollida residus sòlids 4.000.000 4.500.000 NÚM. 26 a 30-IX-2003 a GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 1319 MODIFICACIONS DE CRÈDIT DINS EL PRESSUPOST GENERAL DE 2003 (Transferències) (Aprovades pel Plenari del Consell Municipal de data 17 de juliol de 2003) Expedient núm. 3-2/2002 ANNEX 1 Partida Tipus Descripció Altes Baixes 22610 0607 46380 MC7 Altres despeses-compra serveis 1.747,76 15100 0401 22210 MC8 Incentius per gratificacions 1.747,76 22109 0401 22210 MC7 Altre material de consum 20.000,00 22109 0401 22310 MC7 Altre material de consum 5.000,00 22109 0101 12310 MC8 Altre material de consum 25.000,00 22602 0604 46310 MC7 Publicitat 18.000,00 22109 0101 12310 MC8 Altre material de consum no inventariable (03-TRF00001) 18.000,00 22109 0101 46380 MC7 Altre material de consum no inventariable 36.060,00 22109 0101 12310 MC8 Altre material de consum no inventariable 36.060,00 63501 0607 12110 MC7 Reposició mobiliari 22.781,00 73902 9901 43240 MC8 Transferència a Parcs i Jardins 22.781,00 63501 0101 12110 MC7 Compra serveis 45.000,00 71018 0101 63110 MC8 Transf. capital a l’Institut Municipal d’Hisenda 45.000,00 148.588,76 148.588,76 ANNEX 2 Partida Tipus Descripció Altes Baixes 22610 0607 46310 MC7 Altres despeses - compra de serveis 12.000,00 22109 0101 12310 MC8 Altre material de consum 12.000,00 22706 0201 31120 MC7 Estudis i treballs tècnics 601,01 22706 0201 32320 MC7 Estudis i treballs tècnics 4.808,10 22706 0201 32330 MC7 Estudis i treballs tècnics 4.808,10 22706 0201 32350 MC7 Estudis i treballs tècnics 7.212,15 22706 0201 31280 MC7 Estudis i treballs tècnics 3.005,06 22706 0201 45230 MC7 Estudis i treballs tècnics 21.035,42 22706 0201 46372 MC7 Estudis i treballs tècnics 4.207,08 22109 0101 12310 MC8 Altre material de consum no inventariable (101803) 45.676,92 22610 0101 62220 MC7 Compra de serveis 15.000,00 22109 0101 12310 MC8 Altre material de consum no inventariable (T-12/2003ASG) 15.000,00 22719 0609 46310 MC7 Altres contractes 4.000,00 22109 0101 12310 MC8 Altre material de consum 4.000,00 22607 0609 45110 MC7 Festes populars 1.652,82 15100 0401 22210 MC8 Gratificacions 1.652,82 22110 0606 12110 MC7 Altre material de consum (bestretes) 179,99 43003 0606 43240 MC8 A l’Institut Parcs i Jardins 179,99 22719 0603 43230 MC7 Altres contractes de serveis 41.280,26 15100 0401 22210 MC8 Gratificacions 41.280,26 22609 0501 43250 MC7 Altres despeses. Compra de material 30.050,00 22109 0101 12310 MC8 Altre material de consum no inventariable 30.050,00 62308 0401 51360 MC7 Radars control velocitat rondes 18.000,00 71910 9901 12110 MC8 Transferència capital a l’IMI 18.000,00 22609 0501 43250 MC7 Altres despeses. Compra de materials 12.218,67 48900 0101 13111 MC8 Altres transferències (87/2003) 12.218,67 22610 0603 31010 MC7 Altres despeses. Serveis 2.002,74 15100 0401 22210 MC8 Gratificacions 2.002,74 48900 0603 31010 MC7 Altres transferències 5.640,00 48914 0603 45110 MC7 Accions culturals 64,00 22610 0603 46310 MC8 Altres despeses: serveis 5.704,00 15200 9901 13113 MC7 Contingències 67.818,24 44017 0501 43230 MC8 Transferències a Barcelona Gestió Urbanística 67.818,24 255.583,64 255.583,64 a GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA aa NÚM. 26 a 30-IX-20031320 ANNEX 3 Partida Tipus Descripció Altes Baixes 32033 9901 01110 MC7 Schuldscheindarlehen 60 m. euro (vt. 14/01/09) 640.000,00 32034 9901 01110 MC7 Schuldscheindarlehen 50 m. euro (vt. 2009) 726.361,00 30013 9901 01110 MC7 Emissió oblig. abril 1997 (vt. 6/05/07) 1.200.639,00 32016 9901 01110 MC7 Emissió privada 155 m. dem. (vt. 17/05/04) 1.411.751,00 31052 9901 01110 MC7 BCLE 7.000 (vt 05/09/06) 556.680,00 31017 9901 01110 MC7 Société Générale (vt 29/07/16) 850.000,00 31022 9901 01110 MC7 Dexia 10.000 m. (vt. 15/09/08) 696.842,00 32036 9901 01110 MC7 Nou finançament 2003 2.560.000,00 32136 9901 01110 MC7 Nou finançament 2003 900.000,00 41008 0501 43230 MC8 A l’Institut Municipal d’Urbanisme 180.000,00 43005 0201 45120 MC8 A l’Institut Municipal de Cultura de Barcelona 1.760.000,00 20200 0101 12110 MC8 Arrendament edificis i altres construccions 556.680,00 44001 0101 46310 MC8 A Informació i Comunicació de Barcelona 387.000,00 41003 0101 63110 MC8 A l’Institut Municipal Hisenda 460.000,00 41000 0101 14140 MC8 A l’Institut Municipal d’Informàtica. Contracte programa 850.000,00 46739 0401 45250 MC8 Transferència Consorci X Jocs Policies i Bombers 60.000,00 71901 9901 43230 MC8 Transferència cap a l’Institut Municipal d’Urbanisme 1.496.842,00 74918 9901 43230 MC8 Transferència a Bagursa 2.600.000,00 73013 0201 45120 MC8 Transferència cap a l’Institut de Cultura de Barcelona 1.191.751,00 9.542.273,00 9.542.273,00 NÚM. 26 a 30-IX-2003 a GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 1321 Decret. En ús de les atribucions que em conferei- xen els articles 21 de la Llei reguladora de les bases de règim local i 13 de la Carta Municipal de Barcelo- na, i l’article 16 de la Llei 30/1992, de 26 de novem- bre, disposo: Delegar en l’Im. Sr. Jordi Portabella i Calvete, pre- sident de l’Institut Municipal de Mercats, les atribuci- ons següents: – Ordenar la incoació i resoldre els expedients sancionadors per infraccions tipificades en la nor- mativa general de disciplina de mercats i defensa dels consumidors i usuaris i en l’Ordenança de mercats i Reglaments de serveis de mercats zo- nals i especials, inclosos els que impliquen la san- ció de pèrdua. – Dur a terme els actes de tota mena que calguin per a la recuperació de béns de domini públic adscrits al Servei de mercats zonals especials, in- closos els desnonaments administratius. Barcelona, 2 de setembre de 2003. L’alcalde, Joan Clos i Matheu. (Ref. 3534) * * * Decret. En ús de les atribucions que tinc conferi- des per l’article 13 de la Carta Municipal de Barcelo- na, disposo: Encarregar a la Comissió d’Obres i Circulació, la revisió i actualització del Catàleg de mobiliari urbà a la via pública i elevar-ho a la consideració del Comitè de Govern. Barcelona, 4 de setembre de 2003. L’alcalde, Joan Clos i Matheu. (Ref. 3584) * * * Decret. D’acord amb el decret d’Alcaldia de data 29 d’abril de 1998, del què se’n va donar compte en el Consell Plenari de 22 de maig del mateix any, rela- tiu als estats i comptes que configuren el Compte Ge- neral de l’Ajuntament de Barcelona. Atès que la documentació ha estat formada per la Intervenció General. De conformitat amb l’article 193 i concordants de la Llei 39/88, de 28 de desembre, i en ús de les facultats conferides pels articles 21 de la Llei reguladora de les bases de règim local i 13 de la Carta Municipal de Barcelona, disposo: Primer. Sotmetre a la Comissió Especial de Comp- tes: el Compte General de l’exercici de 2002, corres- ponent a l’Ajuntament de Barcelona, als organismes autònoms municipals, a les societats mercantils de capital íntegrament municipal i els estats integrats i consolidats definits pel decret d’Alcaldia de 29 d’abril de 1998. Segon. Iniciar el període d’exposició a la Comissió Especial de Comptes en data 9 de setembre de 2003. Tercer. Donar-ne compte als Grups Municipals com a integrants de l’esmentada Comissió, restant tota la documentació a la seva disposició a la Secre- taria General (plaça de Sant Miquel, edifici novíssim, planta 4a). Barcelona, 5 de setembre de 2003. L’alcalde, Joan Clos i Matheu. (Ref. 3568) * * * Decret. En ús de les atribucions conferides per l’ar- ticle 13.1.b) i 13.2 de la Llei 22/1998, de 30 de de- sembre, de la Carta Municipal de Barcelona, disposo: Ampliar la delegació de facultats atribuïdes per de- cret de l’Alcaldia de 25 de juliol de 2003, a la Ima. Sra. Pilar Vallugera i Balañà, per tal que, en nom i re- presentació de l’Ajuntament de Barcelona, denunciï i, en el seu cas, promogui davant la Subdelegació del Govern les actuacions conduents a la persecució dels fets consistents en la publicació d’anuncis que ne- guen l’accés a habitatges de lloguer a persones es- trangeres, presumiblement per raons de la seva pro- cedència o ètnic-racials. Barcelona, 8 de setembre de 2003. L’alcalde, Joan Clos i Matheu. (Ref. 3608) * * * Decret. D’acord amb el que es preveu a l’article 2 de l’Ordre de la Generalitat de 10 de juliol de 2003, i fent ús de les atribucions que em confereix l’article 13 de la Carta Municipal de Barcelona, disposo: Fixar com a festes locals a celebrar durant l’any 2004, en el terme municipal de Barcelona, els dies: 31 de maig, Dilluns de Pasqua Granada 24 de setembre, Mare de Déu de la Mercè Barcelona, 10 de setembre de 2003. L’alcalde, Joan Clos i Matheu. (Ref. 3643) Decrets de l’Alcaldia a GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA aa NÚM. 26 a 30-IX-20031322 Decret. En ús de les atribucions que tinc conferi- des per l’article 13 de la Carta Municipal de Barcelo- na, disposo: Designar la Sra. Pilar Solanes i Salse representant de l’Ajuntament de Barcelona al Comitè Local de la Creu Roja. Barcelona, 8 de setembre de 2003. L’alcalde, Joan Clos i Matheu. (Ref. 3607) * * * Decret. Vist l’escrit rebut del president del Grup Municipal Esquerra Republicana de Catalunya de data 2 de setembre de 2003, que comunica un canvi de conseller al Consell Municipal del Districte de l’Eixample, i d’acord amb l’article 16.1 de les Nor- mes reguladores del funcionament dels Districtes, disposo: Nomenar membre del Consell Municipal del Distric- te de l’Eixample el Sr. Ignasi Llorente i Briones, en substitució de la Sra. Montse Solé i Poyato. Barcelona, 10 de setembre de 2003. L’alcalde, Joan Clos i Matheu. (Ref. 3644) * * * Decret. En ús de les atribucions que tinc conferi- des per l'article 13 de la Carta Municipal de Barcelo- na, disposo: Designar el Sr. Vladimir de Semir i Zivojnovic, co- missionat de l'Alcaldia per la difusió i promoció de la cultura científica de Barcelona. Barcelona, 16 de setembre de 2003. L’alcalde, Joan Clos i Matheu. (Ref. 3651) CARTIPÀS NÚM. 26 a 30-IX-2003 a GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 1323 CONSELLS MUNICIPALS DE DISTRICTE Acords Districte 2. L’Eixample Districte 3. Sants-Montjuïc Acords de la sessió extraordinària celebrada el dia 23 de juliol de 2003 1. Constitució del Consell de Districte de Sants- Montjuïc, prèvia presa de possessió del càrrec per part dels consellers nomenats per l’alcalde mitjançant decret del 16 de juliol de 2003. 2. Proposar a l’Excm. Sr. Joan Clos i Matheu, alcal- de de la ciutat, el regidor Im. Sr. Pere Alcober i Solanas, com a president del Consell de Districte de Sants-Montjuïc, de conformitat amb allò previst als ar- ticles 22.1 de la Llei 22/1998, de 30 de desembre, Carta Municipal de Barcelona, 12.1 de les NRFD i 10.1 del RIOFD de Sants-Montjuïc, i elevar aquesta proposta a l’Alcaldia per al seu nomenament. Acords de la sessió extraordinària celebrada el dia 22 de juliol de 2003 En la sessió extraordinària del Ple del Consell de Districte de 22 de juliol de 2003, sota la presidència de la regidora del Districte, l’Ima. Sra. Assumpta Escarp i Gibert, per delegació de l’Alcaldia de 10 de juliol de 2003, s’ha constituït formalment el Consell Municipal del Districte. Donant compliment al que preveu l’article 22.1 de la Carta Municipal i 12.1 de les NRFD, el Consell ha procedit a l’elecció del regidor o regidora que haurà de ser proposat a l’alcalde perquè sigui nomenat mit- jançant decret de l’Alcalde, president del Consell del Districte de l’Eixample, havent-se presentat a l’elecció dos candidats: l’Im. Sr. Jordi Portabella i Calvete i l’Ima. Sra. Joana Ortega i Alemany. Realitzada la votació i efectuat seguidament l’es- crutini de les paperetes dipositades a l’urna, el resul- tat ha estat el següent : Total d’electors membres del Consell: 15. Total d’electors presents a l’acte: 14. Total de paperetes dipositades: 14. Vots a favor de l'Im. Sr. Jordi Portabella i Calvete: 8 vots. Vots a favor de l’Ima. Sra. Joana Ortega i Alemany: 4 vots. Vots en blanc: 2. Acords de la sessió extraordinària celebrada el dia 24 de juliol de 2003 En la sessió constitutiva del Consell del Districte de Ciutat Vella, celebrada en data 24 de juliol de 2003, s’acordà, per deu vots a favor i cinc en blanc, proposar a l’Alcaldia el nomenament de l’Im. Sr. Xavier Casas i Masjoan, com a president del Con- sell. Districte 1. Ciutat Vella a GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA aa NÚM. 26 a 30-IX-20031324 Districte 4. Les Corts Acords de la sessió extraordinària celebrada el dia 23 de juliol de 2003 1. Declarar constituït el Ple del Consell Municipal del Districte de Les Corts del qual formen part, con- forme disposen els decrets de l’Alcaldia de 16 de juli- ol de 2003, els membres següents: Socialistes de Catalunya Sr. José Luis del Pozo i Picó Sra. Cristina Reschini i Fochesato Sr. Antonio García i Alba Sr. Albert Cobacho i Pérez Convergència i Unió Sr. Joaquim Sisto i Rovira Sr. Lluís Manzanal i Ortega Sr. Joan Cañameras i Tomàs Sra. Vanessa Solé i García Sr. Carles Domingo i Díaz Partit Popular Sra. Maria Luisa Ibáñez i Bòira Sr. Sixto Cadenas i Anibarro Sr. Carles Grau i Benet Esquerra Republicana de Catalunya Sra. Maria del Carme Olivella i Pedregal Sra. Montserrat Higueras i Tobajas Iniciativa per Catalunya Verds – EU i A Sr. Xavier Anzano i Bergua i els regidors adscrits assenyalats a continuació: Districte de Les Corts Ima. Sra. Joana Ortega i Alemany Ima. Sra. Sònia Recasens i Alsina Im. Sr. Alberto Fernández i Díaz Ima. Sra. Àngels Esteller i Ruedas Ima. Sra. Pilar Vallugera i Balañà 2. Proposar a l’Ecxm. Sr. Alcalde de la Ciutat el no- menament de l’Ima. Sra. Immaculada Moraleda i Pérez com a presidenta del Consell del Districte de Les Corts, de conformitat amb allò que disposen els articles 22,1 de la Carta Municipal de Barcelona i el 12 de les Normes reguladores del funcionament dels Districtes, d’acord amb el resultat de l’escrutini dels vots emesos. Districte 5. Sarrià-Sant Gervasi Acords de la sessió extraordinària celebrada el dia 23 de juliol de 2003 1. Declarar constituït el Consell del Districte. 2. Elevar a l’Alcaldia la proposta de nomenament de l’Im. Sr. Jaume Ciurana i Llevadot com a president del Consell Municipal del Districte de Sarrià-Sant Gervasi, d’acord amb el que estableixen els articles 22 de la Carta Municipal de Barcelona i 12 de les Normes reguladores del funcionament dels Districtes. Districte 6. Gràcia Acords de la sessió extraordinària celebrada el dia 21 de juliol de 2003 El Consell de constitució del Districte de Gràcia, en sessió celebrada el 21 de juliol de 2003, va adoptar, per majoria dels grups del PSC, IC-Verds, EU i A i ERC, l’acord següent: Proposar a l’Alcaldia el nomenament de l’Im. Sr. Ferran Mascarell i Canalda com a president del Consell del Districte de Gràcia, d’acord amb el tràmit previst als articles 22 de la Carta Municipal i 12 de les Normes reguladores de l’organització dels Dis- trictes. Restultat de la votació: Total consellers: 15. 9 vots a favor. 4 abstencions. 2 vots en blanc. NÚM. 26 a 30-IX-2003 a GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 1325 Districte 7. Horta-Guinardó Acords de la sessió extraordinària celebrada el dia 22 de juliol de 2003 Constitució del Consell del Districte. Proposar a l’Excm. Sr. Alcalde de la ciutat el nome- nament de la Ima. Sra. Maravillas Rojo i Torrecilla com a presidenta del Consell del Districte d’Horta- Guinardó, de conformitat amb allò disposat a l’article 22.1 de la Carta Municipal de Barcelona, i núm. 12 de les Normes reguladores del funcionament dels Dis- trictes. Districte 8. Nou Barris Realitzada la votació i efectuat immediatament l’es- crutini de les paperetes dipositades, el resultat ha es- tat el següent: Total d’electors membres del Consell: 15. Total d’electors presents a l’acte: 14. Total de paperetes dipositades: 14. Vots a favor de l’únic candidat, senyora Marina Subirats i Martori: 9. Vots en blanc: 5. En conseqüència, el Consell Municipal del Districte de Nou Barris, ha acordat proposar a l’Alcaldia l’Ima. Sra. Marina Subirats i Martori per al seu nomenament com a presidenta del Consell. Districte 9. Sant Andreu Acords de la sessió extraordinària celebrada el dia 22 de juliol de 2003 Declarar constituït el Plenari del Consell del Distric- te de Sant Andreu. Proposar a l’Alcaldia el nomenament de l’Im. Sr. Eugeni Forradellas i Bombardó com a regidor presi- dent del Consell del Districte de Sant Andreu, d’acord amb el que estableix l’article 12.1 de les Normes re- guladores del funcionament dels Districtes i amb el que estableix l’article 22 de la Carta Municipal de Bar- celona. Districte 10. Sant Martí Acords de la sessió extraordinària celebrada el dia 23 de juliol de 2003 En sessió plenària extraordinària celebrada el dia 23 de juliol, i una vegada constituït el Consell del Dis- tricte, amb onze vots favorables i quatre abstencions, el Consell va acordar: Aprovar la proposta a l’alcalde de nomenament de l’Ima. Regidora Sra. Núria Carrera i Comes com a presidenta del Consell del Districte de Sant Martí. Acords de la sessió extraordinària celebrada el dia 22 de juliol de 2003 En sessió extraordinària convocada a aquest efec- te i celebrada el dia 22 de juliol de 2003, sota la presi- dència del regidor del Districte, l’Im. Sr. José Ignacio Cuervo i Argudín, per delegació de l’Alcaldia de 10 de juliol de 2003, s’ha constituït formalment el Consell Municipal de Districte. Tot seguit, i donant compliment a allò previst a l’ar- ticle 22.1 de la Carta Municipal i 12.1 de les NRFD, el Consell ha procedit a l’elecció del regidor o regidora que haurà de ser nomenat, mitjançant decret de l’Al- calde, president o presidenta del Consell del Districte. a GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA aa NÚM. 26 a 30-IX-20031326 BASES GENERALS QUE HAN DE REGIR LA CON- VOCATÒRIA DELS CONCURSOS PER A LA PRO- VISIÓ DE LLOCS DE TREBALL DE L’INSTITUT DE CULTURA DE BARCELONA (Aprovades per decret del director gerent de 21 de novembre de 2001 i donat compte a la Comis- sió Executiva de 20 de març de 2002) BASES GENERALS De conformitat amb les Bases Marc aprovades pel Consell Plenari del dia 22 de juliol de 1988, es convo- quen per a la seva provisió pel personal de plantilla d’aquest Ajuntament els llocs de treball que consten a l’annex, d’acord amb les condicions específiques que s’indiquen en aquest mateix annex per a cadascun d’ells i amb els requisits comuns que es fixen a conti- nuació: REQUISITS COMUNS A TOTS ELS CONCURSOS A part dels requisits addicionals de cada concurs, per a optar a qualsevol convocatòria és necessari: – Trobar-se en servei actiu a l’Ajuntament o a un Institut Municipal, i no pertànyer a les classes de Guàrdia Urbana ni Servei de Prevenció i Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS). – Tractar-se de personal funcionari o contractat la- boral fix de l’Ajuntament de Barcelona. El perso- nal funcionari de l’Ajuntament adscrit a un Institut Municipal i el personal laboral fix de l’Ajuntament posteriorment subrogat a un Institut podrà partici- par igualment en els concursos. Així mateix, po- dran participar-hi els contractats laborals fixos d’Instituts Municipals que hagin efectuat la corres- ponent adhesió a l’Acord Marc de Condicions de Treball, d’acord amb la clàusula preliminar cin- quena de l’esmentat Acord. – Haver prestat un mínim d’un any de serveis com a funcionari de carrera o amb contracte laboral in- definit a l’Ajuntament o Institut Municipal. – Haver transcorregut un mínim de dos anys des de l’última destinació obtinguda per concurs. MÈRITS COMUNS A TOTS ELS CONCURSOS 1. Antiguitat. Es valorarà per anys complerts de serveis, inclosos els serveis previs en altres Adminis- tracions públiques que hagin estat formalment reco- neguts, a raó de 0,10 punts i fins a un màxim d’1 punt. 2. Grau personal consolidat. S’avaluarà fins a un màxim d’1 punt segons el barem següent: – Per posseir com a grau un nivell superior al del lloc de treball convocat: 1 punt. – Per posseir com a grau el mateix nivell del lloc de treball convocat: 0,75 punts. – Per posseir com a grau un nivell inferior en dos al del lloc de treball convocat: 0,50 punts. – Per posseir com a grau un nivell inferior en quatre al del lloc de treball convocat: 0,25 punts. 3. Nivell del lloc de treball actualment desenvolupat o, en el seu cas, l’últim desenvolupat, fins a un màxim d’1 punt segons el barem següent: – Pel desenvolupament d’un lloc d’igual nivell al del lloc de treball convocat: 1 punt. – Pel desenvolupament d’un lloc de treball inferior en dos nivells al del lloc de treball convocat: 0,50 punts. – Pel desenvolupament d’un lloc de treball de nivell superior al nivell del lloc de treball base de la ca- tegoria del concursant: 0,25 punts. A aquests efectes s’ha d’entendre per nivell del lloc de treball desenvolupat, el nivell de complement de destinació efectivament acreditat en la nòmina cor- responent, quan es tracti d’un nivell superior al del grau personal consolidat de cada aspirant, i el nivell del lloc de treball ocupat per adscripció o trasllat quan aquest sigui inferior al grau personal que hagi pogut consolidar a la carrera administrativa. 4. Cursos de formació i perfeccionament. Es valora- ran fins a 2 punts, sempre que tinguin relació directa amb el lloc de treball a cobrir, i es puntuaran, si s’es- cau, en funció de les matèries, la durada i l’avaluació. JUNTA DE VALORACIÓ Estarà formada pels membres que s’indiquen a l’annex. PROCEDIMENT I NORMES GENERALS Les persones que compleixin les condicions exigi- des hauran de presentar la sol·licitud a la qual adjun- taran la relació de mèrits al·legats classificats segons l’ordre d’aquesta convocatòria i els documents acredi- tatius corresponents, al Registre General o a qualse- vol dels registres municipals, en el termini de quinze dies hàbils a comptar de l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria en la Gaseta Municipal. Els requisits i mèrits al·legats s’han d’entendre sempre referits a la data d’acabament de l’esmentat termini. PERSONAL Concursos NÚM. 26 a 30-IX-2003 a GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 1327 Per a cada concurs s’ha de presentar una instància i la documentació separada, per la qual cosa, es po- drà utilitzar l’imprès normalitzat de què es disposa a l’Oficina d’Informació de Personal, i a les seus dels districtes. En cas d’empat en la puntuació, per dirimir-ho s’atendrà a l’antiguitat de serveis prestats a la Corpo- ració des de la data d’incorporació en la plantilla, amb caràcter indefinit. En els casos en què entre els mèrits complementa- ris s’estableixi la redacció d’un informe o memòria, aquest no podrà excedir de cinc pàgines, excepte en aquells casos en què les bases específiques del con- curs determinin un nombre superior de pàgines, do- nades les característiques del lloc de treball a cobrir. L’informe s’haurà de presentar conjuntament amb la sol·licitud i el curriculum vitae. Els llocs de treball objecte de la present convocatò- ria tenen com a règim horari el de 37 hores i 30 mi- nuts setmanals. Per a la valoració dels mèrits, la Junta podrà dispo- sar dels sistemes d’acreditació i de comprovació que consideri més escaients en cada cas i per a cada ti- pus de mèrits, podent-se convocar les persones que optin a les places per precisar o ampliar aspectes concrets en relació als mèrits al·legats. Les destinacions adjudicades són irrenunciables un cop s’ha pres possessió del lloc. Malgrat això, quan una persona hagi obtingut una plaça en dife- rents concursos convocats, haurà d’optar per una d’elles, dins del termini dels tres dies hàbils següents al de l’exposició en el tauler d’anuncis del departa- ment de Personal de la proposta de la Junta de Valo- ració de l’últim concurs en què hagi obtingut la plaça. Per a tot allò no estipulat expressament en aquesta convocatòria, s’estarà a allò que disposen les Bases Marc aprovades pel Consell Plenari el dia 22 de juliol de 1988 i la normativa legal i reglamentària correspo- nent. Annex Concurs 61. Responsable tècnic d’Administració Econòmica (nivell 18) Responsable tècnic d’Administració Econòmica Concurs 61 1 lloc de treball adscrit al Servei d’Administració Econòmica de l’Institut de Cultura, situat al Palau de la Virreina, La Rambla, núm. 99 de Barcelona. Nivell 18 i específic de responsabilitat mensual de 118,80 € segons catàleg vigent (1810 Y). Els llocs de treball objecte de la present convocatò- ria tenen com a règim horari el de 37 hores i 30 mi- nuts. Funcions principals – Col·laborar en la gestió pressupostària: – Despeses: proposta d’assignació de partides, document A, AD i ADO, tramitació de factures, transferències i modificacions de crèdit. – Tramitació de la bestreta de caixa fixa. – Ingressos: Documents RI, AR. – Preparació de documents necessaris per a la In- tervenció de Fons. – Mecanització de dades comptables mitjançant l’aplicació SIGEF. – Explotar les dades dels diversos sistemes i aplica- cions informàtiques existents. Requisits addicionals Personal del grup C o D. Mèrits complementaris 1. Categoria professional, fins a 1 punt, segons el barem següent: – Administratius d’Administració General: 1 punt. – Auxiliars d’Administració General: 0,5 punts. 2. Experiència professional, fins a 6 punts, segons el barem següent: – Gestió comptable informatitzada (SIGEF, ...): 3 punts. – Tramitació i gestió pressupostària: 3 punts. 4. Altres mèrits que tinguin relació amb el lloc de treball, fins a 1 punt. 5. Exercici de simulació o supòsit pràctic: la Junta de Valoració podrà convocar els/les candidats/tes per a la realització de proves per tal d’avaluar les seves aptituds professionals, i les valorarà fins a un màxim de 3 punts. 6. Característiques personals: la Junta de Valora- ció podrà convocar els/les candidats/tes per a l'avalu- ació d’aquest apartat mitjançant els sistemes acredi- tatius que consideri més adequats, i els valorarà fins a un màxim de 3 punts. Puntuació mínima Si s’avaluen tots els apartats opcionals: 10. Si no s’avaluen tots els apartats opcionals, la pun- tuació mínima serà en tots els casos la meitat de la puntuació total (mèrits comuns més mèrits comple- mentaris) que poden obtenir els/les candidats/tes. Junta de Valoració Sr. Oriol Balaguer i Julià, director gerent de l’Institut de Cultura de Barcelona, o persona en qui delegui. Sr. Emilio Ruiz, director de Recursos, o persona en qui delegui. Sr. Joan Reiriz, cap del Servei d’Administració Eco- nòmica o persona en qui delegui Sra. Francesca Otàlora, assessora tècnica de la Direcció de Recursos. Sr. Francesc Mateo Díaz, cap del Servei de Recur- sos Humans, que exercirà les funcions de secretari de la Junta de Valoració. A més, a tots els concursos hi podran assistir, en els termes previstos a les Bases Marc, els represen- tants designats conjuntament per la Junta de Perso- nal i el Comitè d’Empresa. a GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA aa NÚM. 26 a 30-IX-20031328 PREU DE SUBSCRIPCIÓ: ADMINISTRACIÓ I SUBSCRIPCIÓ: Barcelona, anual 9,02 € GASETA MUNICIPAL Número corrent 0,30 € Pl. Sant Miquel, s/n Es publica cada deu dies – PRODUCCIÓ EDITORIAL ISSN 1575-7838 – Dipòsit legal: B. 1.824-1958 Altres anuncis L’Alcaldia ha convocat, en data 1 de setembre de 2003, concurs públic per a la concessió del IV Premi Barcelona per a projectes d’innovació a la Participa- ció Ciutadana i Foment de l’Associacionisme, segons els criteris i condicions del text que s’acompanya: CONVOCATÒRIA DE CONCURS PÚBLIC PER AL IV PREMI BARCELONA PER A PROJECTES D’IN- NOVACIÓ A LA PARTICIPACIÓ CIUTADANA I FO- MENT DE L’ASSOCIACIONISME D’acord amb les Bases específiques aprovades per decret d’Alcaldia de 4 de setembre de 2002, es con- voca concurs públic per a la presentació de projectes per la IV edició del Premi Barcelona per a projectes d’innovació a la Participació Ciutadana i Foment de l’Associacionisme. Aquest Premi anirà a càrrec de la partida 489.03 – 463.80 – 01.01 del Pressupost 2003, per un import de 9.000 euros repartits de la següent manera: primer premi 6.000 euros, segon premi 3.000 euros. Es con- siderarà dintre la valoració, que es realitzarà d’acord amb la Base quarta de les Bases específiques, la ca- pacitat d’ajustar l’import del premi a la realització del projecte. Es fixa el termini màxim de presentació de projec- tes fins al 10 d’octubre de 2003. Barcelona, setembre de 2003. El secretari general, Jordi Cases i Pallarès. ANUNCIS