Ref:CG 8/17 A la Sala nova de Govern de la Casa Consistorial de la Ciutat de Barcelona, el dia 2 de març de 2017 s'hi reuneix la Comissió de Govern en sessió ordinària, sota la presidència de l'Excma. Sra. Alcaldessa, Ada Colau Ballano. Hi concorren els Ims. Srs. i les Imes. Sres. Tinents/tes d'Alcaldia, Gerardo Pisarello Prados, Jaume Collboni Cuadrado, Laia Ortiz Castellví, Jaume Asens Llodrà, i els Ims. Srs. Regidors i les Imes. Sres. Regidores, Gala Pin Ferrando, Agustí Colom Cabau, Laura Pérez Castaño, Mercedes Vidal Lago, Josep Ma. Montaner Martorell, Eloi Badia Casas, Carmen Andrés Añón, i Montserrat Ballarín Espuña assistits pel Secretari General, Sr. Jordi Cases i Pallarés, que certifica. Excusen la seva absència la Ima. Sra. Tinenta d'Alcaldia Janet Sanz Cid i l’Im. Sr. Regidor Daniel Mòdol i Deltell. També hi és present el Gerent Municipal, Sr. Jordi Martí Grau. Constatada l'existència de quòrum legal, la Presidència obre la sessió a les nou hores i trenta minuts. A) Aprovació de l'acta de la sessió anterior Es dóna per llegida l'acta de la sessió anterior, celebrada el 23 de febrer de 2017, l'esborrany de la qual ha estat tramès a tots els membres de la Comissió; i S'APROVA. B) Part Informativa a) Despatx d'ofici En compliment dels Decrets d’Alcaldia, de 13 i 25 de juny de 2015, ES COMUNIQUEN les resolucions següents: ÀREA D'EMPRESA, CULTURA I INNOVACIÓ 1.- ICUB (3331/2016) Resolució del president i del gerent de l’ICUB de 21 de desembre de 2016 que ATORGA una subvenció, mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional de 183.818,35 euros a Vidalet 43, SL, per al finançament de les obres necessàries de substitució de la coberta de fibrociment i la inversió en equipament, i una durada des de la seva signatura fins al 22 de juny de 2017, i APROVA el conveni adjunt que consta a l’expedient pel qual es formalitzarà l’atorgament de la subvenció, AUTORITZA l’import i DISPOSA i RECONEIX l’obligació. 2.- ICUB (3422/2016) Resolució del president i del gerent de l’ICUB del 22 de desembre de 2016 que ATORGA una subvenció, mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, al Gremi d’Empresaris de Cinemes de Catalunya, amb NIF G08487811, per un import de 59.000,00 euros, equivalent al 95,33% del cost total del pressupost i una durada des de la data de la seva signatura i fins al 31 de Ref:CG 8/17 v. 2- 3- 2017 14: 24 desembre de 2016, per a la promoció i difusió en campanyes de comunicació en mitjans (premsa o digital) i APROVA el conveni adjunt que consta a l’expedient pel qual es formalitzarà l’atorgament de la subvenció. AUTORITZA, DISPOSA i RECONEIX l’obligació a favor del Gremi d’Empresaris de Cinemes de Catalunya, de l’import indicat. 3.- ICUB (3423/2016) Resolució del president i del gerent de l’ICUB del 23 de desembre de 2016 que ATORGA una subvenció, mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, a l'Associació d’Empreses de Teatre de Catalunya (ADETCA), amb NIF G60227105, per un import de 60.000,00 euros, equivalent al 100,00% del cost total del projecte i una durada des de la data de la seva signatura i fins al 31 de desembre de 2016, per a contribuir a la realització d’una campanya de comunicació en mitjans per a la difusió i promoció dels diferents espectacles escènics que es representen als teatres de la ciutat de Barcelona durant el període nadalenc i posterior per rellançament de temporada, amb l’objectiu de fomentar la creació de nous públics i APROVA el conveni adjunt que consta a l’expedient pel qual es formalitzarà l’atorgament de la subvenció. AUTORITZA, DISPOSA i RECONEIX l’obligació a favor de l’Associació d’Empreses de Teatre de Catalunya (ADETCA), de l’import indicat. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT Districte de Ciutat Vella 4.- BIMSA (090.1619.042) El Conseller Delegat de BIMSA, el 16 de febrer de 2016, ha resolt ADJUDICAR a Grupmas Edificació, SL l'expedient de contractació de les Obres de millora de l’edifici “La Fàbrica del Sol” al carrer Salvat Papasseit, 2, al Districte de Ciutat Vella de Barcelona, per un import de 519.164,18 euros que incloent l’IVA ascendeix a 628.188,65 euros. 5.- BIMSA (090.1619.060) El Conseller Delegat de BIMSA, el 13 de febrer de 2017, ha resolt INICIAR la licitació per a la contractació del Subministrament i col·locació de mobiliari i equipament a “Escola Massana” UP2 banda sud de la plaça de la Gardunya, al Districte de Ciutat Vella de Barcelona, Lot 1 a 5, amb un pressupost de licitació de 631.478,26 euros, IVA exclòs. Districte de Nou Barris 6.- BIMSA (055.1619.106) El Conseller Delegat de BIMSA, el 17 de febrer de 2017, ha resolt INICIAR la licitació per a la contractació de les Obres corresponents al projecte executiu de millora de l'enllumenat del Parc Central Nou Barris, amb un pressupost de licitació d'1.837.072,08 euros IVA exclòs, que incloent IVA ascendeix a l’import de 2.222.857,21 euros. b) Informes Ref:CG 8/17 v. 2- 3- 2017 2 14: 24 C) Part Decisòria a) Propostes d'acord Donat compte de les propostes incloses a l'ordre del dia, S'ACORDA: ÀREA DE TREBALL, ECONOMIA I PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA 1.- (395/17) INICIAR l'expedient per a la contractació del subministrament elèctric per a edificis i instalacions de l'Ajuntament de Barcelona i organismes associats amb l'atenció i reducció de la pobresa energètica amb núm. de contracte 17001445, mitjançant tramitació urgent, amb la utilització del procediment negociat, i amb un pressupost total de licitació de 8.130.898,24 euros, IVA inclòs, distribuït en els següents lots: - Lot núm. 1, Baixa Tensió, per un import de 6.729.804,05 euros IVA inclòs; Lot núm. 2, Baixa Tensió (ecolot), per un import de 240.283,69 euros IVA inclòs; Lot núm. 3, Mitja Tensió, per un import d'1.160.810.50 euros IVA inclòs; DECLARAR la urgència en la tramitació d'acord amb la justificació que consta a l'expedient; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR la despesa corresponent a l’Ajuntament de Barcelona per un import de 5.908.449,94 euros amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: pressupost net 4.883.015,65 euros; tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA d'1.025.433,29 euros, per a la resta del pressupost s’incorporen a l’expedient els documents comptables aprovats pels corresponents organismes associats. 2.- (397/17) RATIFICAR la declaració de Barcelona per la inclusió social digital subscrita entre l’Ajuntament de Barcelona, la Fundació Telefònica, la Fundació Vodafone, la Fundació Orange, Cisco Systems i Lenovo el 22 de febrer de 2017. 3.- INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 2 de març de 2017. 4.- (2017/123) APROVAR l’encàrrec de gestió de l’Ajuntament de Barcelona a Barcelona Cicle de l’Aigua SA i l’Institut Municipal de Parcs i Jardins, per a l’execució, gestió i justificació segons les condicions reguladores del conveni de col·laboració entre la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Barcelona per al desenvolupament de l’estratègia de recerca i innovació per a l’especialització intel·ligent de Catalunya (RIS3CAT) en el marc del programa operatiu d’inversió en creixement i ocupació FEDER Catalunya 2014-2020 de data 9 de novembre del 2015 i en el marc normatiu que s’hi desprèn, detallades a l’Annex 1, per les operacions que es seleccionaran per ser incloses en compliment del conveni d’acord amb el procediment de selecció d’operacions de l’Ajuntament de Barcelona. Un cop seleccionades les operacions, aquestes hauran de ser aprovades per l’òrgan municipal competent com a annex a l’encomana, determinant l’import, calendari, actuacions previstes i persona o persones responsables. PUBLICAR aquest acord al BOP i a la Gaseta municipal. Ref:CG 8/17 v. 2- 3- 2017 3 14: 24 5.- (2017/124) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i el Servei Públic d’Ocupació de Catalunya per a l’assoliment d’un model integral de polítiques actives d’ocupació a la ciutat de Barcelona. FACULTAR el Primer Tinent d’Alcaldia, Gerardo Pisarello Prados, per a la signatura del conveni. ES RETIRA la proposta precedent. 6.- (3-017/2017) APROVAR l’expedient núm. 3-017/2017 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2017, d’import 24.001,17 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 17022091; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 7.- (3-018/2017) APROVAR l’expedient núm. 3-018/2017 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona per a l’exercici 2017, d’import 398.251,18 euros, per atendre despeses de la liquidació de la taxa metropolitana de tractament de residus de l’exercici 2016, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 17022191; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR-NE compte a la Comissió d’Economia i Hisenda. ÀREA D'EMPRESA, CULTURA I INNOVACIÓ 8.- (265/16) AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa del contracte que té per objecte la gestió integral, implantació i manteniment d’un sistema de transport individualitzat mitjançant bicicletes, a favor de l’empresa Clear Channel España, SLU amb NIF B-82539867, amb càrrec al Pressupost i Partida indicats en aquest document i per un import de 625.896,00 euros (IVA inclòs), un cop aplicat l’IPC resultant per l’any 2016, que ha estat del 1,6%, per tal de donar compliment a la clàusula, prevista als plecs que el regulen, respecte a la revisió de preus, condicionada a l’existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l’actual; RECTIFICAR, en virtut del que estableix l’article 109.2 de la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en atenció a les raons que s’indiquen a l’informe justificatiu del 21 de febrer de 2017 i la documentació que s’incorpora a l’expedient, la resolució adoptada per la Comissió de Govern en sessió del 29 de desembre, atès que existeix un error material en l’import relatiu a la despesa consignada per l’exercici 2019 i, malgrat el que s’hi indicava erròniament, no correspon reajustament de garantia per part de l’adjudicatari; ANUL·LAR parcialment l'autorització i disposició de la despesa aprovada anteriorment, per un import d'1.510.413,00 euros (IVA inclòs), amb càrrec al Pressupost 2019 i a la partida indicada en la relació comptable que s’hi adjunta, en atenció a l’existència de l’error abans indicat en l’apartat anterior; i REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d'aquesta notificació, comparegui a formalitzar la modificació del contracte, incorporant les correccions indicades, a les dependències de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica de la Gerència de Recursos. Ref:CG 8/17 v. 2- 3- 2017 4 14: 24 ÀREA DE DRETS SOCIALS 9.- (20160484) EXCLOURE de la licitació, de conformitat amb l’article 22.1.b) del Reial decret 817/2009, de 8 de maig, pel qual es desenvolupa parcialment la Llei 30/2007, de 30 d’octubre, de contractes del sector públic, l’oferta presentada per Fundació Mare de Déu dels Desemparats, amb NIF núm. R5800417G, per haver emplenat l’apartat de les millores tècniques i de qualitat, que és un dels criteris d’adjudicació avaluables de forma automàtica, sense respectar el percentatge indicat a la clàusula 19 del Plec de clàusules administratives particulars relativa a les condicions especials d’execució del contracte, conforme l’argumentació que consta en l’acta de la Mesa de Contractació celebrada el dia 2 de febrer de 2017. ADJUDICAR el contracte núm. 16004610 que té per objecte la gestió dels serveis dels Habitatges amb Serveis per a Gent Gran Glòries I, Glòries II adreçat a les persones grans que viuen a la ciutat de Barcelona, amb la finalitat de foment de l'ocupació de persones amb dificultats particulars d'inserció al mercat laboral, per un import de 504.413,55 euros, IVA inclòs, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l’expedient a OHL Servicios-Ingesan SAU y Asociación Edad Dorada Mensajeros de la Paz, Unión Temporal Empresas Ley 18/1982 de 26 de Mayo (UTE GLÒRIES I I II), amb NIF núm. U66947581, i d’acord amb la seva proposició, en ser l’oferta econòmicament més avantatjosa, sotmès a la condició suspensiva d’existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost posterior a l’actual. DISPOSAR a favor de l’adjudicatari l’esmentada quantitat amb càrrec a la partida i als pressupostos que s’indiquen en el document comptable, amb el següent desglossament: 458.557,78 euros de pressupost net i 45.855,77 euros en concepte d’IVA al tipus impositiu del 10%. REQUERIR l’adjudicatari per a la formalització del contracte en el termini màxim de 5 dies naturals, a comptar del següent al de la recepció per part de l’adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre que hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l’adjudicació i no s’hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui suspensió de la formalització o s’hagués acordat l’aixecament de la suspensió. DONAR compte d’aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 10.- (20160484) ANUL·LAR part de l’autorització de la despesa aprovada per acord de la Comissió de Govern d'1 de desembre de 2016 per un import de 58.990,60 euros, amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en el document comptable, per satisfer les obligacions econòmiques derivades del contracte que té per objecte la gestió dels serveis dels habitatges amb serveis per a gent gran Glòries I, Glòries II adreçat a les persones grans que viuen a la ciutat de Barcelona, amb la finalitat de foment de l'ocupació de persones amb dificultats particulars d'inserció al mercat laboral, corresponent a la baixa licitatòria i a l’import previst de l’IVA dels serveis, de conformitat amb l’oferta presentada per l’adjudicatària del contracte, OHL Servicios-Ingesan SAU y Asociación Edad Dorada Mensajeros de la Paz Unión Temporal Empresas Ley 18/1982 de 26 de Mayo (UTE Glories I I II), amb NIF núm. U66947581. 11.- (20170039) INICIAR l’expedient per a la contractació de la gestió de l’Oficina del Pla d’Assentaments Irregulars (OPAI) i el foment de la inserció laboral de les persones en risc d’exclusió social, d’acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques, amb núm. de contracte 17000942, mitjançant tramitació Ref:CG 8/17 v. 2- 3- 2017 5 14: 24 ordinària, amb la utilització del procediment obert, i amb un pressupost total de licitació de 659.672,17 euros, IVA inclòs; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l’esmentada quantitat amb càrrec a la partida i als pressupostos que s’indiquen en el document comptable, amb el següent desglossament: 599.701,97 euros de pressupost net i 59.970,20 euros en concepte d’IVA al tipus impositiu del 10%; condicionada a l’existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos corresponents; DONAR compte d’aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 12.- (IMSS 20170045) APROVAR la creació d’un fons extraordinari per ajuts puntuals d’urgència social per a famílies amb fills menors de 16 anys, de conformitat amb el que disposa la Llei 13/2006, de 27 de juliol, de Prestacions socials de caràcter econòmic per tal d'oferir a les famílies de Barcelona que es troben en situació de vulnerabilitat un recurs econòmic per cobrir les necessitats bàsiques de subsistència. L’import total d’aquest fons és de 17.590.200 €. D’aquesta quantitat es reserva la suma d'1.590.200 per atorgar ajuts complementaris de 100 € mensuals (900€/any) a aquelles famílies perceptores del fons que siguin monoparentals. DECLARAR exhaurit el fons creat per acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona de data 9 de juny de 2016 amb el mateix concepte. ESTABLIR els requisits, criteris i procediment per atorgar aquest fons, que consten en Annex I i II adjunt. DECLARAR la urgència del procediment i, d’acord amb el que estableix l’art. 33 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, reduir a la meitat els terminis que s’estableixen per a la seva tramitació. PUBLICAR aquest acord íntegrament al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Edictes i SOTMETRE'L a informació pública per un termini de deu dies hàbils a comptar a partir de l’endemà de la publicació de l’anunci al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, de conformitat amb l’article 52 de la Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya. TENIR-LO per aprovat definitivament, cas de no haver-se presentat al·legacions durant el període d’informació pública. ENCARREGAR la gestió d’aquests ajuts a l’Institut Municipal de Serveis Socials, d’acord amb el que disposa l’art. 10 de la Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, amb càrrec a les partides 0100 48002 23151 (famílies amb menors de 16 anys) i 0100 48004 23151 (famílies monoparentals amb fills menors de 16 anys) del pressupost de l’exercici 2017, d’aquest Institut. FACULTAR la Gerència d’aquest organisme per a que dicti els actes necessaris per la millor concreció i efectivitat d’aquest acord. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT 13.- (20150003) PRORROGAR per raons d'interès públic el termini de vigència del contracte número 14004451 que té per objecte “l’assistència tècnica i suport jurídic i logístic en la tramitació dels processos de gestió d’expedients sancionadors” fins al 8 de març de 2018, per un import de 279.765,00 euros, atesa la conformitat del contractista, d’acord amb el que estableix l'article 303 del Reial Ref:CG 8/17 v. 2- 3- 2017 6 14: 24 Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic; AMPLIAR l'autorització de despesa del contracte per un import de 279.765,00 euros amb càrrec als Pressupostos i Partides indicades en aquest mateix document, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos corresponents; DISPOSAR-LA a favor de Business Strengths Engineering, SL, NIF B61585410; DECLARAR la improcedència de la revisió de preus d'acord amb la justificació que consta en el plec de clàusules administratives particulars; REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d'aquesta notificació, comparegui per formalitzar la pròrroga del contracte a les dependències d'Administració d'Ecologia Urbana. 14.- (20170191) AUTORITZAR i DISPOSAR l’import de 512.072,72 euros a favor d'Aigües de Barcelona, Empresa Metropolitana Gestió Integral de l'Aigua, SA, amb NIF A66098435, per atendre les despeses relatives al consum d’aigua pel funcionament de les fonts i llacs ornamentals de la ciutat de Barcelona durant l’any 2017, amb càrrec al pressupost i partida indicats en aquest mateix document, i d’acord amb el que sol·licita el cap del departament del cicle de l’aigua en informe justificatiu, de 3 de febrer d’enguany, adjunt a l’expedient. 15.- (16SD0232NT) APROVAR, de conformitat amb l’article 25 del Reial Decret 102/2011, de Millora de la qualitat de l’Aire, la Llei 22/1983, de Protecció del Medi Ambient Atmosfèric a Catalunya i la seva legislació de desenvolupament, el Protocol d’Actuació davant d’episodis d’alta contaminació atmosfèrica. PUBLICAR-LO al Butlletí Oficial de la Província, a la Gaseta Municipal i a la web o seu electrònica de l’Ajuntament. Districte de Ciutat Vella 16.- (17PL16452) SUSPENDRE l’aprovació inicial, de conformitat amb l’article 89.2 del Text Refós de la Llei d’Urbanisme (Decret Legislatiu 1/2010 de 3 d’agost), del Pla Especial Integral i de millora urbana per a l’ordenació de les finques del carrer Sant Pere Més Alt, núm. 13B, 15 i part del núm. 17 i del carrer d’Amadeu Vives, núm. 2-8, promogut per Olivia Hotels, SA, atesa l’existència de motius determinants de la suspensió de la seva aprovació, fonamentats a l’informe de la Direcció de Serveis de Planejament que consta a l’expedient i es dóna per reproduït a efectes de motivació; ADVERTIR als promotors del Pla, de conformitat amb l’article 95 de la Llei 39/2015 d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques, que disposen d’un termini de tres mesos, a comptar des del dia següent al de la notificació d’aquest acord, per resoldre les deficiències assenyalades a l’informe de referència; en cas que no ho facin, es declararà la caducitat de l’expedient administratiu i es procedirà a l’arxiu de les actuacions; NOTIFICAR el present acord als promotors del Pla. ES RETIRA la proposta precedent. Districte de l'Eixample 17.- (13E00054) DECLARAR improcedent, d’acord amb l’establert a l’apartat 4art lletres c) i d) de l’Article 114 del Text Refós de la Llei d’Urbanisme de Catalunya, aprovat pel Decret legislatiu 1/2010 de 3 d’agost, modificat per la Llei 3/2012 de Ref:CG 8/17 v. 2- 3- 2017 7 14: 24 22 de febrer, l’advertiment del propòsit d’iniciar expedient d’expropiació per ministeri de la llei formulat per l’entitat mercantil Euro Gran Via, SA, el 20 de juny de 2011, en relació a la finca número 751 LB de la Gran Via de les Corts Catalanes, qualificada de parcs i jardins de nova creació de caràcter local (6b) pel Pla General Metropolità de Barcelona, aprovat definitivament el 14 de juliol de 1976, pels motius que figuren a l’informe de la Direcció d’Expropiacions de SPM Barcelona Gestió Urbanística, SA, de 17 de febrer de 2017, que a efectes de motivació s’acompanya al present i es té per íntegrament reproduït. Districte de Sants-Montjuïc 18.- (3BC 2017/027) APROVAR el Projecte Modificat del Nou Centre d’Instal·lacions Tècniques NCIT i Xarxes Generals del Castell de Montjuïc a Barcelona. Fase 1 (Actuació A1), al districte de Sants-Montjuïc de Barcelona, d’iniciativa municipal, segons l’article 42 i ss. del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals, i d’acord amb l’Informe tecnicojurídic de la societat municipal BIMSA que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, per un import de 3.737.067,10 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, import resultant de sumar el preu del contracte (3.149.423,37 euros, que ja incorpora la baixa ofertada per l’adjudicatari), i l’import de les modificacions (587.643,73 euros) consistents en reforçar un mur i el trasdós d’un mur històric, augments d’amidaments, passos instal·lacions, entibat de rases, recuperar paviment de llamborda, renovar un tram de col·lector, reconfigurar la galeria d’instal·lacions, nova xarxa d’alimentació elèctrica i d’aigua sanitària al Cos de Guardia, desballestar i desmuntar la sala de bomba de calor del pati d’armes, instal·lacions del nou Centre de Transformació Provisional del Castell, ampliar la xarxa de protecció contra incendis del Castell, variacions en la xarxa de sanejament, ampliació de tasques d’enjardinament i proteccions i increment d’actuacions per afectacions arqueològiques; el que suposa un increment del 18,66% sobre el total del pressupost de contracte (PEC), d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, a un diari dels de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal, i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament de Barcelona; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. Districte de les Corts 19.- (16GU24) RESOLDRE les al·legacions presentades en el tràmit d’informació pública de l’Addenda de modificació del protocol de col·laboració de la MPGM de la Colònia Castells, en el sentit d’estimar parcialment les al·legacions presentades el 18 de novembre de 2016, pel Sr. Jesús Peláez Cañaveras, en la condició de President i en representació de l’Associació d’afectats per la Modificació del Pla General Metropolità en el sector de la Colònia Castells, i desestimar les al·legacions presentades el 23 de novembre de 2016 pel Sr. Xavier Piqueras Suárez, en nom i representació, com a Conseller Delegat, de la companyia mercantil Barnola, SL, les al·legacions presentades el 24 de novembre de 2016 pel Sr. Ferran Navarro Acebes, actuant en nom propi i en representació Ref:CG 8/17 v. 2- 3- 2017 8 14: 24 de la seva mare, Sra. Mercedes Acebes Morte, i les al·legacions presentades el 24 de novembre de 2016 per la Sra. Maria Teresa Boadas Hernández i el Sr. Lluís Pagès Noès, per les raons que de manera motivada i raonada consten en l’informe de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de la Gerència Adjunta d’Urbanisme de 10 de febrer de 2017, obrant a l’expedient i que és dóna per íntegrament reproduït; APROVAR el nou text de l’Addenda de modificació del protocol de col·laboració de la MPGM de la Colònia Castells, que modifica les fases d’execució de la MPGM de la Colònia Castells i ajusta els membres de la Comissió Mixta de seguiment del projecte de remodelació de la Colònia Castells, amb la conformitat de la Comissió Mixta de seguiment del projecte de remodelació de la Colònia Castells segons acord de 30 de març de 2016, que incorpora les modificacions introduïdes per les al·legacions estimades parcialment; PUBLICAR aquest acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, a un dels diaris de més circulació de la província i al Tauler d’edictes municipal, de conformitat amb l’article 25.1 del Reial Decret Legislatiu 7/2015, de 30 d’octubre, pel que s’aprova el text refós de la Llei del Sòl i Rehabilitació Urbana i l’article 26.3 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’urbanisme, NOTIFICAR individualment aquest acord a les persones que han presentat al·legacions en el tràmit d’informació pública. Districte de Sarrià-Sant Gervasi 20.- (5BD2016/170) APROVAR el Projecte modificat 2 del projecte d’execució de nova construcció i rehabilitació integral de Vil·la Urània com a complex d’equipaments al Districte de Sarrià-Sant Gervasi de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe tecnicojurídic de la societat municipal BIMSA que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït i a l’empara d’allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya i l’article 42 i següents del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals, per un import total de 6.656.453,28 euros, 21% IVA inclòs, import resultant de sumar al contracte principal adjudicat i modificat (5.843.401,87 euros), les despeses associades que configuren el PCA (263.390,87 euros) i l’import de les modificacions proposades per import de 549.660,54 euros (consistents en millores sol·licitades per l’Ajuntament i pel procediment extern de certificació mediambiental LEED que segueix l’edifici, així com per l’increment d’amidaments en partides de fonamentació, sistema estructural i rehabilitació de la façana) i que representa el 7,05% d’increment sobre l’import del Pressupost de Coneixement per l’Administració (PCA) del projecte aprovat definitivament (7.800.776,51 euros 21% IVA inclòs); PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament de Barcelona; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. 21.- (15E00111) RESOLDRE les al·legacions presentades durant el termini d’informació pública per la Sra. Nuria Marvizón Pérez, en nom i representació de la Sra. Carmen Balust Vidal, administradora única de Film Industrial, SL; el Sr. Rafael Pons Fullana, actuant en nom i representació del Sr. Ignacio Duch Tuesta, representant de John Colours, SL, i el Sr. Ramon Ferrer Sala, en els termes que Ref:CG 8/17 v. 2- 3- 2017 9 14: 24 figuren a l’informe emès per la societat municipal Barcelona Gestió Urbanística, SA, el 16 de febrer de 2017,que consta a l’expedient i que es dóna per íntegrament reproduït; FER constar que s’han introduït d’ofici modificacions a la relació de béns i drets aprovada inicialment, en el sentit i pels motius explicitats a l’esmentat informe jurídic; APROVAR definitivament, amb les rectificacions que s’han introduït d’ofici, la relació de béns i drets afectats per l’expropiació de les finques incloses en el Projecte d’obres de restitució de la realitat física alterada al Torrent de l’Espinagosa, aprovat definitivament per resolució del Director Gerent del Consorci del Parc Natural de la Serra de Collserola del 22 de juny de 2015, qualificades de parc forestal a conservar en àrees de bosc existent (clau 27), pel Pla General Metropolità, aprovat definitivament el 14 de juliol de 1976; INICIAR l’expedient d’expropiació; NOTIFICAR individualment als afectats l’inici de l’expropiació perquè en el termini de quinze dies aportin els títols que legitimin els seus drets, en cas que no ho hagin fet a la fase d’informació pública, i proposin el preu en que els valorin, i el termini necessari per a desallotjar la finca, en el cas de ser ocupants, a fi d’intentar el tràmit d’avinença previst a l’article 24 de la Llei d’Expropiació Forçosa i 155 del Reglament de Patrimoni dels Ens Locals, advertint als ocupants dels immobles i a tots aquells als quals afecti, que hauran de desallotjar la finca en el termini màxim de cinc mesos a comptar des de la data de la notificació, previ pagament o dipòsit de la indemnització que si escau pugui correspondre i, en el supòsit que transcorregut l’esmentat termini de quinze dies no hi hagi mutu acord; INICIAR la peça separada de preu just, d’acord amb allò establert a l’article 29 de la Llei d’Expropiació Forçosa i concordants del seu Reglament i a l’article 157 i següents del Reglament de Patrimoni dels Ens Locals, PUBLICAR aquest acord mitjançant la inserció dels corresponents anuncis al Butlletí Oficial de la Província, i a un diari dels de més circulació de la província, amb publicació íntegra de la relació de béns i drets aprovada definitivament. Districte d'Horta-Guinardó 22.- (16GU29) ESTIMAR parcialment, en els termes que s’indiquen a l’informe emès per la societat municipal Barcelona Gestió Urbanística, SA, de 17 de febrer de 2017, que consta a l’expedient i que es dóna per íntegrament reproduït, les al·legacions formulades durant el termini d’informació pública per la senyora Ruth Gilberte Rios, actuant en nom i representació de la mercantil Josel, SLU, propietària de la finca número 40-46 del carrer Xiprer (també passatge Garcini número 15), qualificada d’equipament comunitari de nova creació de caràcter local (clau 7b), per la Modificació del Pla General Metropolità per l’ús com a equipament de la finca de Can Garcini, aprovada definitivament el 14 d’abril de 2016 per la Subcomissió d’Urbanisme de Barcelona i publicada al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya el 5 de maig de 2016; APROVAR definitivament la relació de béns i drets afectats per l’expropiació de la finca número 40-46 del carrer Xiprer (també passatge Garcini número 15); INICIAR l’expedient d’expropiació; NOTIFICAR individualment a l’afectat l’inici de l’expropiació, per a que en el termini de quinze dies proposi el preu en que els valora els seus drets i el termini necessari per desallotjar la finca, a fi d’intentar el tràmit d’avinença previst a l’article 24 de la Llei d’Expropiació Forçosa i 155 del Reglament de Patrimoni dels Ens Locals, advertint que haurà de desallotjar la finca en el termini màxim de cinc mesos a comptar des de la data de la notificació Ref:CG 8/17 v. 2- 3- 2017 10 14: 24 del present acord, previ pagament o dipòsit de la indemnització que si s’escau pugui correspondre i, en el supòsit que transcorregut l’esmentat termini de quinze dies no hi hagi mutu acord; INICIAR la peça separada de preu just, d’acord amb allò establert a l’article 29 de la Llei d’Expropiació Forçosa i concordants del seu Reglament i a l’article 157 i següents del Reglament de Patrimoni dels Ens Locals; PUBLICAR aquest acord mitjançant la inserció dels corresponents anuncis al Butlletí Oficial de la Província, i a un diari dels de més circulació de la província, amb publicació íntegra de la relació de béns i drets aprovada definitivament. 23.- (17GU03) APROVAR inicialment, a l’empara de l’article 119.2.a del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme, el Projecte de reparcel·lació, en la modalitat de compensació bàsica, del PAU del PMU de la zona d’actuació L.C.R. – La Clota-Reordenació, formulat per la Junta de Compensació del Sector La Clota-Reordenació, en compliment de la Sentència ferma núm. 425, dictada el 22 de juny de 2016 pel Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, Sala del Contenciós Administratiu, Secció Tercera, que estima el recurs d’apel·lació interposat contra la Sentència núm. 82/14 dictada el 7 de març de 2014 pel Jutjat Contenciós Administratiu núm. 10 de Barcelona, en el recurs contenciós administratiu núm. 415/2011, amb les prescripcions contingudes a l’informe de 7 de febrer de 2017 del Departament de Projectes de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística que consta en l’expedient, en els mateixos propis termes que es donen per reproduïts. SOTMETRE’L a informació pública durant el termini d’un mes per al·legacions, mitjançant inserció d’anuncis al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, en un diari dels de més circulació de la província i al Tauler d’edictes de la Corporació, amb audiència simultània a les persones interessades pel mateix termini, amb notificació personal. Districte de Nou Barris 24.- (15GU07) RESOLDRE les al·legacions presentades durant el termini d’informació pública pels Srs. Evangelista Flores González i Maria Pastrana Herrera, en els termes que figuren a l’informe emès per la societat municipal Barcelona Gestió Urbanística SA, el 20 de febrer de 2017, que consta a l’expedient i que es dóna per íntegrament reproduït; APROVAR definitivament, la relació de béns i drets afectats per l’expropiació de les finques incloses en el Projecte executiu del passeig Mirador de les Aigües (Tram 9), al Districte de Nou Barris de Barcelona, aprovat definitivament per acord de la Comissió de Govern en sessió de 29 d’abril de 2015; INICIAR l’expedient d’expropiació; NOTIFICAR individualment als afectats l’inici de l’expropiació perquè en el termini de quinze dies aportin els títols que legitimin els seus drets, en cas que no ho hagin fet a la fase d’informació pública, i proposin el preu en què els valorin, i el termini necessari per desallotjar la finca, en el cas de ser-ne ocupants, a fi d’intentar el tràmit d’avinença previst a l’article 24 de la Llei d’Expropiació Forçosa i 155 del Reglament de Patrimoni dels Ens Locals, advertint als ocupants dels immobles i a tots aquells als quals afecti, que hauran de desallotjar la finca en el termini màxim de cinc mesos a comptar des de la data de la notificació, previ pagament o dipòsit de la indemnització que si escau pugui correspondre i, en el supòsit que transcorregut l’esmentat termini de quinze dies no hi hagi mutu acord; INICIAR la peça Ref:CG 8/17 v. 2- 3- 2017 11 14: 24 separada de preu just, d’acord amb allò establert a l’article 29 de la Llei d’Expropiació Forçosa i concordants del seu Reglament i a l’article 157 i següents del Reglament de Patrimoni dels Ens Locals; PUBLICAR aquest acord mitjançant la inserció dels corresponents anuncis al Butlletí Oficial de la Província, i a un diari dels de més circulació de la província, amb publicació íntegra de la relació de béns i drets aprovada definitivament. Districte de Sant Andreu 25.- (09-2015OS6003) MODIFICAR l’Annex II de l’Ordenança de Terrasses, aprovada pel Plenari del Consell Municipal el 20 de desembre de 2013, per incloure com a espai susceptible d’ordenació singular a l’apartat a), punt 9.3 la plaça de l’Estació; DESESTIMAR les al·legacions presentades en el tràmit d’informació pública del procediment de regulació de les terrasses de la plaça de l’Estació, al Districte de Sant Andreu de Barcelona, amb iniciativa del Districte – designat indegudament com de distribució prèvia quan, pel seu objecte i documentació, es tractava sense cap mena de dubte d’una ordenació singular de terrasses-, en el sentit que, justificada i raonadament, figura als informes tècnic i jurídic que consten a l’expedient i que es donen per reproduïts. APROVAR definitivament, a l’empara de l’article 79 de l’Ordenança de Terrasses, l’ordenació singular de les Terrasses de la plaça de l’Estació, segons el text que consta com a annex a la present proposta. NOTIFICAR el present acord a les persones que han comparegut durant el tràmit d’informació publica. PUBLICAR el present acord i el text íntegre l’ordenació singular de les terrasses de la Plaça de l’Estació per a la seva eficàcia, al Butlletí Provincial de Barcelona (BOPB), i a la pagina web del Districte de Sant Andreu, en compliment de l’article 80 de l’Ordenança de Terrasses. DONAR compte d’aquest acord al Consell Municipal. Districte de Sant Martí 26.- (SJ-16-047) DESESTIMAR el recurs de reposició presentat el 5 de gener 2017 pel Sr. Jorge Castro Morales, actuant en nom i representació de la mercantil Fogos con Xeito, SL, contra l’acord de la Comissió de Govern de 24 de novembre de 2016, que resolia les al·legacions presentades en el tràmit d'informació pública de l'Ordenació Singular de Terrasses de la rambla del Poblenou, i aprovava aquesta definitivament, pels motius que figuren en l’informe jurídic de 27 de gener de 2017 que es té per reproduït a efectes de motivació. 27.- (SJ-16-047) DESESTIMAR el recurs de reposició presentat el 5 de gener 2017 per la Sra. Raquel Grande Barbe, actuant en nom i representació de la mercantil Poblenou Barbe, SL, contra l’acord de la Comissió de Govern de 24 de novembre de 2016, que resolia les al·legacions presentades en el tràmit d'informació pública de l'Ordenació Singular de Terrasses de la rambla del Poblenou, i aprovava aquesta definitivament, pels motius que figuren en l’informe jurídic de 27 de gener de 2017 que es té per reproduït a efectes de motivació. 28.- (10BC 2017/018) APROVAR el Projecte modificat 1 del projecte de reurbanització i infraestructura del carrer Pere IV, entre els carrers Roc Boronat i Bilbao, al Districte de Sant Martí de Barcelona, d’iniciativa municipal, a l’empara de l’article 43 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament Ref:CG 8/17 v. 2- 3- 2017 12 14: 24 d’obres, activitats i serveis dels ens locals (ROAS) i d’acord amb l’Informe tecnicojurídic de BIMSA que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, per un import de 6.472.014,75 euros, el 21% d’IVA inclòs, import resultant de sumar el preu del contracte que ja incorpora la baixa ofertada per l’adjudicatari (5.402.476,97 euros) i l’import de les modificacions d’1.069.537,78 euros consistents en: la modificació de la xarxa de sanejament i drenatge per la presencia d’altres instal·lacions, execució de la xarxa de recollida pneumàtica i l’aparició de serveis afectats i increment dels amidaments en senyalització provisional d’obres, enderrocs, moviment de terres i gestió de residus i que representen el 19,80% d’increment sobre el contracte signat per l’adjudicatari i del 15,06% d’increment sobre el Pressupost d’Execució per Contracte (PEC) del projecte aprovat definitivament (7.100.899,11 euros, el 21% d’IVA inclòs); PUBLICAR aquest Acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un diari dels de més circulació de Catalunya, a la Gaseta municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. 29.- (16GU46) APROVAR inicialment, a l’empara de l’article 119.2.a del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme, el Projecte de reparcel·lació, en la modalitat de compensació bàsica, del PAU 1 del PMU de l’illa delimitada pels carrers de Pere IV, de Badajoz, dels Almogàvers i de la Ciutat de Granada, formulat per la Junta de Compensació constituïda a l’efecte, amb les observacions contingudes a l’informe de 17 de febrer de 2017 del Departament de Projectes de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística que consta en l’expedient, en els mateixos propis termes que es donen per reproduïts. SOTMETRE’L a informació pública durant el termini d’un mes per al·legacions, mitjançant inserció d’anuncis al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, en un diari dels de més circulació de la província i al Tauler d’edictes de la Corporació, amb audiència simultània a les persones interessades pel mateix termini, amb notificació personal. 30.- (10-2016LL11170) Concessió de llicencia d'obres majors municipal a Shaftesbury Re Diagonal 0, SL, per a l'execució de les obres de gran rehabilitació d’edifici en construcció situat a la rambla Prim, 6-12, originàriament destinat a oficines, consistent en enderrocs parcials, remunta, i canvi d’ús a habitatge, i resultant en edifici plurifamiliar de PB+26 i 3 plantes soterrani, incloent cos exempt en planta baixa. La planta baixa es destina a accés rodat, vestíbul general i 2 locals, un integrat a l’edificació principal, i l’altre al cos baix. Les plantes pis es destinen a habitatges, amb un total de 89. La planta soterrani -1 es destina a gimnàs comunitari i espais tècnics, i les plantes soterrani -2 i -3 es destinen a aparcament, per a un total de 155 places per a cotxes, distribuïdes en boxes, i 80 trasters. Total: 29.463,96 m2 construïts, 89 habitatges, 2 locals, 155 places d’aparcament per a cotxe i 80 trasters, d'acord amb les condicions paritculars de la llicència. Condicions particulars de la llicència. Abans d'iniciar les obres caldrà comunicar- ne l'inici a l'Ajuntament i haver: -Lliurat la documentació relacionada a l'article 27.3 de l'Ordenança Reguladora del Procediment d'Intervenció Municipal en les Obres aprovada el 25 de febrer de 2011. El projecte executiu haurà de ser lliurat en pdf i visat. -Formalitzar la renúncia de les llicències d'obres 00-2003LM04590 i 10-2008LM01316, de l'edifici en execució. Durant l'execució de les obres caldrà tenir en compte que: -Cal complir amb les condicions establertes a l'informe del Ref:CG 8/17 v. 2- 3- 2017 13 14: 24 SPEIS del 31 de gener de 2017, del qual s’adjunta còpia. -L'alçada sota els conductes i aparells de ventilació de l'aparcament no pot ser inferior a 2,20 m. - Els conductes d'extracció de l'aparcament, s'han d'ajustar a allò establert a l'article 23-2 de l'ordenança de Medi Ambient, ubicant-se a una distància de 3 m o superior de qualsevol finestra o boca d'admissió. -Cal posar-se en contacte amb el Cicle de l'Aigua (BCASA) per tal d'executar el clavegueró de connexió a clavegueram, o reaprofitar-ne un d'existent. -Cal seguir les prescripcions i condicions de l'informe d'autorització de les obres de l'Agència Europea de Seguretat Aèria. -La mitgera que resta vista, en contacte amb l'hotel en funcionament, ha de ser tractada com a façana a tots els efectes, amb acabats coherents amb els de la resta de l'edifici, i solucions de protecció contra la humitat i de limitació de la demanda energètica. -La coberta no pot contenir programa funcional, més enllà de l'aprovat a la present llicència. No s'hi admeten pèrgoles ni elements fixos. Els volums i les instal·lacions que s'hi ubiquen han de ser els justos imprescindibles, i formar un conjunt compositivament harmònic amb la resta de l'edificació, amb materials i proporcions que s'hi adiguin, i en cap cas ser tractats com a elements residuals de l'arquitectura. Aquest punt es tindrà especialment en compte durant el tràmit de la primera ocupació. -Totes les instal·lacions necessàries per tal que els habitatges funcionin han d'anar ubicades dins el cos principal d'edificació. -Els paraments de protecció en front al risc de caiguda, així com els paraments de separació al terrat, hauran de fer 1,80 m d'alçada com a màxim. Les separacions hauran d'integrar-se també a l'arquitectura. -Cal dotar l'edifici de la previsió de càrrega de vehicles elèctrics, d'acord amb la disposició addicional primera del Reial decret 1053/2014, de 12 de desembre, pel qual s'aprova una nova Instrucció tècnica complementària (ITC) BT 52 'Instal·lacions amb fins especials. Infraestructura per a la recàrrega de vehicles elèctrics'. -La llicència no inclou enderrocs, la col·locació de tanques de precaució o altres elements o mitjans auxiliars, ni ocupacions de via pública, que requereixin permisos especials, els quals se sol·licitaran a Districte. Un cop finalitzada l'obra, i per tal de poder comunicar la primera ocupació, caldrà informar-ne a l'Ajuntament, i: -Justificar el compliment de totes les condicions de la llicència. -Vincular registralment cada traster respectivament a una entitat ubicada al mateix edifici. -Tenir en compte que aquesta llicència no implica l'admissió de cap parcel·lació. -Lliurar comprovant de transport i abocament de residus a gestor autoritzat. -Lliurar final d'obra visat i la documentació de l'obra executada, declaració responsable referent al final d'obra, així com la resta de documentació establerta a l'Ordenança Reguladora del Procediment d'Intervenció Municipal en les Obres aprovada el 25 de febrer de 2011. Als plànols de l'obra executada caldrà reflectir la justificació de la normativa d'habitabilitat aplicable, així com la referent a instal·lacions de seguretat en front el risc d'incendi. - Sol·licitar la legalització de les instal·lacions definides al projecte d'ITC a la Secretaria de Telecomunicacions i Societat de la Informació de la Generalitat de Catalunya. -Haver obtingut informe favorable a l'execució de la instal·lació de captadors d'energia solar tèrmica, per part de l'Agència de l'energia. -Legalitzar l'activitat de l'aparcament, climatització i aparells elevadors, d'acord amb la instrucció per a l'aplicació de l'OMAIIA a partir de l'entrada en vigor de la Llei 20/2009 (BOP 12 de gener de 11) i obtenir la llicència del corresponent gual. - Aportar la documentació requerida a l'article 6 de l'ORCPI/08. -Tenir en compte que la llicència no inclou les obres i l'activitat del local, que haurà de ser legalitzada d'acord amb la instrucció per a l'aplicació de l'OMAIIA a partir de Ref:CG 8/17 v. 2- 3- 2017 14 14: 24 l'entrada en vigor de la Llei 20/2009 (BOP 12 de gener de 11), i justificar el compliment de la legislació vigent, sobre condicions de protecció contra incendis. -Reposar els possibles elements urbanístics afectats. Les generals assenyalades al full adjunt. ES RETIRA la proposta precedent. b) Mocions No havent-hi altres assumptes per tractar, la Presidència aixeca la sessió a les onze hores. Ref:CG 8/17 v. 2- 3- 2017 15 14: 24