Ref:CG 13/17 v. 31- 3- 2017 10: 5 Ref:CG 13/17 A la Sala nova de Govern de la Casa Consistorial de la Ciutat de Barcelona, el dia 30 de març de 2017 s'hi reuneix la Comissió de Govern en sessió ordinària, sota la presidència de l'Excma. Sra. Alcaldessa, Ada Colau Ballano. Hi concorren els Ims. Srs. i les Imes. Sres. Tinents/tes d'Alcaldia, Gerardo Pisarello Prados, Laia Ortiz Castellví, Jaume Asens Llodrà, Janet Sanz Cid, i els Ims. Srs. Regidors i les Imes. Sres. Regidores, Agustí Colom Cabau, Laura Pérez Castaño, Mercedes Vidal Lago, Josep Ma. Montaner Martorell, Eloi Badia Casas, Carmen Andrés Añón, Daniel Mòdol i Deltell i Montserrat Ballarín Espuña assistits pel Secretari General, Sr. Jordi Cases i Pallarés, que certifica. Excusen la seva absència l’Ilm. Sr. Tinent d’Alcaldia Jaume Collboni Cuadrado i la Il.lma. Sra. Regidora Gala Pin Ferrando. També hi és present el Gerent Municipal, Sr. Jordi Martí Grau. Constatada l'existència de quòrum legal, la Presidència obre la sessió a les nou hores i trenta minuts. A) Aprovació de l'acta de la sessió anterior Es dóna per llegida l'acta de la sessió anterior, celebrada el 23 de març de 2017, l'esborrany de la qual ha estat tramès a tots els membres de la Comissió; i S'APROVA. B) Part Informativa a) Despatx d'ofici En compliment dels Decrets d’Alcaldia, de 13 i 25 de juny de 2015, ES COMUNIQUEN les resolucions següents: ÀREA DE DRETS SOCIALS 1.- IMPD (20160158) Resolució, de 23 de desembre de 2016, de la presidenta de l’IMD que APROVA el conveni amb el Consorci de l’Auditori i l’Orquestra per al desenvolupament del projecte “Apropa Cultura”, i AUTORITZA la despesa per import de 142.000,00 euros amb càrrec als pressupostos 2016-2017. 2.- IMPD (2016162) Resolució, de 21 de desembre de 2016, de la presidenta de l’IMD que APROVA l’Annex 15 del conveni-marc amb l’Associació Catalana per a la Promoció de les Persones Sordes (ACAPPS) per al desenvolupament del projecte “Servei d’inserció laboral per a persones amb discapacitat auditiva per a l’any 2016”, i AUTORITZA la despesa de 43.000,00 euros amb càrrec al pressupost 2016. Ref:CG 13/17 v. 31- 3- 2017 10: 5 2 3.- IMPD (2016163) Resolució, de 19 de desembre de 2016, de la presidenta de l’IMD que APROVA l’Annex 16 del conveni-marc amb l’Associació catalana per a la integració i desenvolupament humà (ACIDH) per al desenvolupament del projecte “Empoderar les persones amb intel·ligència límit per a l’accés i el manteniment del treball al mercat laboral ordinari per a l’any 2016“, i AUTORITZA la despesa de 60.000,00 euros amb càrrec al pressupost 2016. 4.- IMPD (20160164) Resolució, de 21 de desembre de 2016, de la presidenta de l’IMD que APROVA l’Annex 17 del conveni-marc amb la Fundació Privada Projecte Aura per al desenvolupament del projecte “Treball amb suport–manteniment i promoció de les persones amb discapacitat intel·lectual en els seus llocs de treball en empreses ordinàries per a l'any 2016”, i AUTORITZA la despesa de 43.000,00 euros amb càrrec al pressupost 2016. 5.- IMPD (20160165) Resolució, de 12 de desembre de 2016, de la presidenta de l’IMD que APROVA l’Annex 18 del conveni-marc amb la Fundació Privada ECOM per al desenvolupament del projecte “Promoció de la inclusió sociolaboral de la persona amb discapacitat física per a l'any 2016”, i AUTORITZA la despesa de 80.000,00 euros amb càrrec al pressupost 2016. 6.- IMPD (20160166) Resolució, de 21 de desembre de 2016, de la presidenta de l’IMD que APROVA l’Annex 19 del conveni-marc amb la Fundació Privada Els Tres Turons (F3T) per al desenvolupament del projecte “Acompanyament en el procés d’inserció laboral de persones amb amb trastorns mentals per a l'any 2016”, i AUTORITZA la despesa de 30.000,00 euros amb càrrec al pressupost 2016. 7.- IMPD (20160167) Resolució, de 21 de desembre de 2016, de la presidenta de l’IMD que APROVA l’Annex 20 del conveni-marc amb la Fundació Catalana Síndrome de Down (FCSD) per al desenvolupament del projecte “Inserció laboral en l’empresa ordinària de persones amb discapacitat intel·lectual per a l'any 2015”, i AUTORITZA la despesa de 69.000,00 euros amb càrrec al pressupost 2016. 8.- IMPD (20160168) Resolució, de 21 de desembre de 2016, de la presidenta de l’IMD que APROVA l’Annex 21 del conveni-marc amb la Fundació Privada Joventut Organitzada i Activa (JOIA) per al desenvolupament del projecte “Acollida i atenció a persones amb discapacitat derivada de trastorn mental. Itineraris d’inserció laboral per a l'any 2016”, i AUTORITZA la despesa de 65.500,00 euros amb càrrec al pressupost 2016. 9.- IMEB (SUBV 09/16) Resolució, de 27 de desembre de 2016, de la presidenta de l’IMEB que APROVA l’addenda del conveni amb la Fundació Privada BCN Formació Professional, que té per objecte concretar el compromís per part de la Fundació de gestionar programes relacionats amb els seus principis fundacionals i concretats en el seu Pla Estratègic i en els seus projectes anuals, per a cadascuna de les àrees de treball, Observatori, Empresa i Treball i Mobilitat i Relacions Internacionals, en les quals s’organitza, i per part de l’IMEB de facilitar els recursos municipals per a la seva gestió; i AMPLIA l’autorització i disposició de la despesa per import de 55.317,00 euros amb càrrec al pressupost 2016. Ref:CG 13/17 v. 31- 3- 2017 10: 5 3 10.- IMEB (SUBV2016) Resolució, de 14 de novembre de 2016, de la presidenta de l’IMEB que APROVA el conveni amb l’Associació de Mestres Rosa Sensat que té per objecte la realització d’activitats adreçades a millorar la qualitat de l’educació dels centres escolars públics i concertats de la ciutat de Barcelona; i AUTORITZA la despesa de 47.000,00 euros amb càrrec al pressupost 2016. 11.- IMEB (SUBV 21/16) Resolució, de 27 de desembre de 2016, de la presidenta de l’IMEB que APROVA el conveni amb el Consorci Auditori i l’Orquestra que té per objecte la realització d’activitats educatives musicals per tal d'afavorir l’educació musical en els diferents àmbits del territori i per promoure l’assistència de públic infantil, jove i familiar a les sales de concerts; i AUTORITZA la despesa de 40.000,00 euros amb càrrec al pressupost 2016. 12.- IMEB (SUBV 23/16) Resolució, de 21 de desembre de 2016, de la presidenta de l’IMEB que APROVA el conveni amb l’Institut d’Estudis Catalans per desenvolupar el projecte per fer possible un hub de coneixement de l’Academia Europaea a Barcelona com a centre operatiu de les seves activitats al sud d’Europa. L’ICE com a coordinador i gestor del projecte i l’Ajuntament, la Generalitat de Catalunya i l’Obra Social “La Caixa” com a entitats patrocinadores, tal com recull la Carta d’Intencions signada el 13 d’abril de 2012; i AUTORITZA la despesa de 45.000,00 euros amb càrrec al pressupost 2016. 13.- IMEB (SUBV 24/16) Resolució, de 16 de desembre de 2016, de la presidenta de l’IMEB que APROVA el conveni amb la Federació d’Associacions de Pares d’Alumnes que té per objecte l’establiment d’un marc de col·laboració que, d’una banda, canalitzi el suport de l’IMEB a la realització d’activitats d’interès ciutadà i de caràcter educatiu, cívic, social, cultural i associatiu que organitza i gestiona la FAPAC, i que, d’altra banda, faciliti la possibilitat de compartir experiències i actuacions de desenvolupament i dinamització del món associatiu en les escoles i instituts de la ciutat de Barcelona, tenint especialment en compte la funció que desenvolupen les AMPA en el si de la comunitat educativa; i AUTORITZA la despesa de 30.447,17 euros amb càrrec al pressupost 2016. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT 14.- (2017/0186) La Regidora d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat, el 21 de febrer de 2017, ha resolt ATORGAR una subvenció a la Universitat Politècnica de Catalunya, amb NIF Q0818003F, mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional 28.360,00 euros per col·laborar en l’organització de la conferència Tramvia-Ciutat; DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública donada l’excepcionalitat que concorre en el projecte; APROVAR el conveni on s'articula aquesta subvenció. AUTORITZAR i DISPOSAR l'esmentada despesa. b) Informes Ref:CG 13/17 v. 31- 3- 2017 10: 5 4 C) Part Decisòria a) Propostes d'acord Donat compte de les propostes incloses a l'ordre del dia, S'ACORDA: ÀREA DE TREBALL, ECONOMIA I PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA 1.- (25/17) ADJUDICAR el contracte núm. 16005829, que té per objecte el servei de producció de peces multimèdia, audiovisuals i fotografies, per donar suport a la Direcció de Comunicació de l'Ajuntament de Barcelona, per als anys 2017 a 2019 i per un import màxim d'1.452.000,00 euros, IVA inclòs, i en funció dels preus unitaris oferts, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a Goroka Contents, SL amb NIF B63764476, i d'acord amb la seva proposició en ser considerada l'oferta més avantatjosa, sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos corresponents als exercicis posteriors al de 2017. DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: import adjudicació 1.200.000,00 euros; tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA de 252.000,00 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre que hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 2.- INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 30 de març de 2017. 3.- (42/2017 A) APROVAR la incorporació al Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2017 dels romanents de crèdit de la Liquidació del Pressupost de l'any 2016, corresponents a despeses amb finançament afectat per un import d'1.164.381,59 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, donant compliment a l’article 182.3 del RD Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, segons el qual són d’incorporació obligatòria al pressupost de l’exercici següent els romanents de crèdit que emparin projectes finançats amb ingressos afectats (compromisos concertats). DONAR-NE compte a la Comissió d’Economia i Hisenda; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 4.- (42/2017 B) APROVAR la incorporació al Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2017 dels romanents de crèdit de la Liquidació del Pressupost de l'any 2016, corresponents a despeses amb finançament afectat per un import de 8.736.516,84 euros, de conformitat amb la documentació i amb la Ref:CG 13/17 v. 31- 3- 2017 10: 5 5 distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, donant compliment a l’article 182.3 del RD Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, segons el qual són d’incorporació obligatòria al pressupost de l’exercici següent els romanents de crèdit que emparin projectes finançats amb ingressos afectats (drets reconeguts). DONAR-NE compte a la Comissió d’Economia i Hisenda; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 5.- (42/2017 C) APROVAR la incorporació al Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2017 dels romanents de crèdit de la Liquidació del Pressupost de l'any 2016, per un import d'1.946.205,88 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, finançats amb el Romanent Líquid de Tresoreria positiu de l’any 2016. DONAR-NE compte a la Comissió d’Economia i Hisenda; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 6.- (45/2017) APROVAR el traspàs d’expedients al Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2017 per un import d'1.253.489,94 euros de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, finançats amb crèdits pressupostaris de l’any 2017. DONAR-NE compte a la Comissió d’Economia i Hisenda; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 7.- (3–034/2017) APROVAR l’expedient núm. 3-034/2017 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2017, d’import 2.806.211,20 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 17032091; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 8.- (3–036/2017) APROVAR l’expedient núm. 3-036/2017 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2017, d’import 1.484.729,76 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 17032291; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. ÀREA D'EMPRESA, CULTURA I INNOVACIÓ 9.- (2017/433) AUTORITZAR la despesa de 860.000,00 euros amb càrrec a la partida 0301-48901-43142 del pressupost de 2017. APROVAR inicialment les bases particulars per a l’atorgament de subvencions de l’any 2017 per a la Campanya d’Enllumenat Nadalenc a les vies públiques de la ciutat de Barcelona. ORDENAR la publicació de les esmentades Bases al Butlletí Oficial de la Província i en el Tauler d’anuncis de l’Ajuntament, així com la inserció d’una referència d’aquest anunci en la Gaseta Municipal. SOTMETRE-LES a informació pública per un Ref:CG 13/17 v. 31- 3- 2017 10: 5 6 termini de 20 dies hàbils a partir de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, de conformitat amb els articles 124.2 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’Obres, Activitats i Serveis dels ens locals; 83 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i 52 de la Llei 26/210, de 3 d’agost, de règim jurídic i procediment de les administracions públiques de Catalunya. APROVAR definitivament aquestes Bases Generals sempre que no s’hagin presentat al·legacions durant el període d’informació pública. ESTABLIR un termini de presentació de sol·licituds a iniciar el dia següent al de la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província, fins al dia 30 de juny del 2017. ÀREA DE DRETS SOCIALS 10.- (20170118) APROVAR el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i Alhena Production, SL amb NIF B65799637, per a l’execució del projecte “Sense sostre” per tal de millorar el prestigi de l’acció social i de les persones sense sostre de la ciutat de Barcelona, que instrumenta l’atorgament de la subvenció de concessió directa de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 de la normativa general reguladora de les subvencions, per un import de 30.000,00 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic justificades en els informes que consten en l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR a favor de Alhena Production, SL amb NIF B65799637, la despesa total de 30.000,00 euros del pressupost de l’any 2017 de la Direcció d’Estratègia i Innovació que consta al document comptable, import total equivalent al 7,97% del cost total del projecte (376.640,00 euros). REQUERIR l’entitat beneficiària per tal que en un termini no superior als tres mesos, a comptar des del 31 de març de 2018, presenti la justificació de l’aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el pacte setè del conveni. FACULTAR la Ima. Sra. Laia Ortiz Castellví, Regidora de Drets Socials de l’Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l’esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se’n derivin. ÀREA DE DRETS DE CIUTADANIA, PARTICIPACIÓ I TRANSPARÈNCIA Districte de l'Eixample 11.- (2159201) APROVAR la prorroga del contracte núm. 14C00037, que té per objecte la gestió i dinamització dels espais i casals de gent gran del Districte de l'Eixample, des del 31 de març de 2017 al 31 de desembre del 2017, per un import de 240.817,34 euros, d'acord amb l’article 23 del Text refós de la Llei de contractes del sector públic, aprovat pel Reial Decret legislatiu 3/2011 i la clàusula 3a del plec de clàusules administratives particulars, on es preveu la pròrroga de la concessió. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per import de 240.817,34 euros a favor d' Eixample UTE EixampleSPI, SL - Associació Esportiva, NIF U66492539, adjudicatària del contracte, amb càrrec al Ref:CG 13/17 v. 31- 3- 2017 10: 5 7 Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document. REQUERIR a l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d'aquesta notificació, comparegui per formalitzar la pròrroga del contracte a les dependències Departament de Recursos Interns. Districte de Sarrià-Sant Gervasi 12.- (50007/2017) ADJUDICAR el contracte núm. 17C00003, que té per objecte la gestió de serveis públics, en la modalitat de concessió, per a la gestió, dinamització i coordinació dels casals de gent gran de Can Castelló, Can Fàbregas i Sant Ildefons; del programa de dinamització de gent gran del Districte de Sarrià-Sant Gervasi i del Centre Cívic Can Castelló, per als anys 2017 a 2019, per un import d'1.103.809,56 euros, exempt d'IVA, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a Esport 3 Serveis Alternatius, SL amb NIF B62068713, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s'indiquen en aquest mateix document. REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció de la notificació de l'adjudicació, comparegui per formalitzar el contracte a les dependències del Districte de Sarrià-Sant Gervasi, al carrer Anglí 31 planta 1ª. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 13.- (50007/2017) ANUL·LAR part de l'autorització de despesa del contracte número 17C00003 que té per objecte la gestió de serveis públics, en la modalitat de concessió, per a la gestió, dinamització i coordinació dels casals de gent gran de Can Castelló, Can Fàbregas i Sant Ildefons; del programa de dinamització de gent gran del Districte de Sarrià-Sant Gervasi i del Centre Cívic Can Castelló, per als anys 2017 a 2019 per un import de 76.315,44 euros amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document. El motiu de l'anul·lació és la baixa en l'adjudicació. Districte d'Horta-Guinardó 14.- (157/2016) ADJUDICAR el contracte núm. 16004298, que té per objecte la direcció, promoció, dinamització i organització del Centre Cívic Teixonera, per als anys 2017 a 2019, i per un import de 510.219,60 euros, IVA inclòs, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a QSL Serveis Culturals SLU amb NIF B60641925, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: import adjudicació 463.836,00 euros; tipus impositiu del 10% d'IVA, i import de l'IVA de 46.383,60 euros. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui per a formalitzar el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre que hagin transcorregut 15 dies hàbils Ref:CG 13/17 v. 31- 3- 2017 10: 5 8 des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial en matèria de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. 15.- (157/2016) ANUL·LAR part de l'autorització de despesa del contracte número 16004298 que té per objecte la direcció, promoció, dinamització i organització del Centre Cívic Teixonera per un import de 15.780,40 euros amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document. ADJUDICAR- LO a l’empresa QSL, Serveis Culturals, S.L.U., amb NIF B60641925, atesa la baixa licitatòria presentada per l’esmentada societat. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT Districte de Ciutat Vella 16.- (1BC 2016/120) APROVAR definitivament el Projecte Executiu dels carrils bici entre la plaça de les Drassanes, el passeig de Josep Carner, la plaça del Portal de la Pau i el passeig de Colom de Barcelona, Districte de Ciutat Vella de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, per un import de 538.389,00 euros el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLLMRLC); PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal, al Tauler d’edictes de l’Ajuntament de Barcelona; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. Districte de Sant Andreu 17.- (9BD 2016/161) APROVAR el Projecte executiu d’enderrocs de l’espai situat entre els carrers Pare Manyanet, Camp del Ferro i Bonaventura Gispert, al Districte de Sant Andreu, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’informe de Conformitat Tècnica del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 600.153,60 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d’anuncis de l’Ajuntament; NOTIFICAR als interessats en el procediment; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. 18.- (9BD 2016/189) APROVAR el Projecte executiu de la reforma interior de l’edifici de la Llotja, al Districte de Sant Andreu, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe de Conformitat Tècnica del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost 751.811,03 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Ref:CG 13/17 v. 31- 3- 2017 10: 5 9 Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Barcelona; NOTIFICAR-HO als interessats en el procediment; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. Districte de Sant Martí 19.- (10BD2015/131) APROVAR definitivament el Projecte executiu, memòria ambiental i estudi de seguretat i salut per la rehabilitació de façanes de l’edifici de Can Felipa al carrer Pallars, 277, al Districte de Sant Martí, a Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe de Conformitat Tècnica del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d’1.235.715,60 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; NOTIFICAR a les parts interessades; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta municipal i al Tauler d’anuncis de l’Ajuntament; i ENCARREGAR la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. b) Mocions ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT Districte de Sant Andreu Única.- (17GU10) INICIAR expedient d’ocupació directa, de conformitat amb el procediment regulat a l’article 156 del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el text refós de la Llei d’urbanisme i als articles 215 al 218 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’urbanisme, de la porció de terreny de 2.013,66 m² de la finca núms. 16-22 del carrer Ferran Junoy -finca registral 4.476- propietat de l’entitat mercantil Unibail- Rodamco Steam, SLU, qualificada, l’esmentada porció, de sistema d’equipaments comunitaris i dotacions de nova creació de caràcter local -clau 7b- per la Modificació puntual del Pla general metropolità subàmbit 2 Sector IV “La Maquinista”, aprovada definitivament per la Subcomissió d’Urbanisme de Barcelona el 21 de gener de 2015, a executar mitjançant el sistema d’actuació per reparcel·lació, en la modalitat de compensació bàsica i, concretament destinada a Centre d’Ensenyament Infantil i de Primària -CEIP “La Maquinista”- pels motius i justificació que consta en l’informe que obra en l’expedient i que es dóna per reproduït. APROVAR inicialment la relació de béns i drets afectats per l’ocupació directa que conté la determinació provisional de l’aprofitament urbanístic susceptible d’adquisició pel titular de la finca, i sotmetre-la a informació pública durant el termini de quinze dies, amb audiència simultània pel mateix termini a les persones propietàries i titulars de drets inscrits al Registre de la propietat, i a la resta de persones titulars de drets que siguin coneguts, per a la formulació d’al·legacions. PUBLICAR-LA mitjançant inserció d’anuncis en el Butlletí Oficial de la Província, a un diari dels de més circulació de la província, i en el Ref:CG 13/17 v. 31- 3- 2017 10: 5 10 Tauler d’edictes de la Corporació, amb notificació personal al titular de la finca. S'APROVA, per unanimitat, la moció anterior després de declarar-se'n, també per unanimitat, la urgència. No havent-hi altres assumptes per tractar, la Presidència aixeca la sessió a les onze hores.