GASETA MUNICIPAL Butlletí Oficial de l'Ajuntament de Barcelona 9 de Maig del 2017 Comissió de Govern – Actes ACTA Comissió de Govern, sessió de 27 d'abril de 2017. A la Sala nova de Govern de la Casa Consistorial de la Ciutat de Barcelona, el dia vint-i-set d’abril de 2017 s'hi reuneix la Comissió de Govern en sessió ordinària, sota la presidència de l’Im. Sr. Tinent d’Alcaldia Gerardo Pisarello Prados, en substitució de l’Excma. Sra. Alcaldessa Ada Colau Ballano. Hi concorren les Imes. Sres. Tinents/tes d'Alcaldia, Laia Ortiz Castellví, Janet Sanz Cid, i els Ims. Srs. Regidors i les Imes. Sres. Regidores, Gala Pin Ferrando, Agustí Colom Cabau, Laura Pérez Castaño, Josep Ma. Montaner Martorell, Eloi Badia Casas, Carmen Andrés Añón, Daniel Mòdol i Deltell i Montserrat Ballarín Espuña assistits pel Secretari General, Sr. Jordi Cases i Pallarés, que certifica. Excusen la seva absència els Ims. Srs Tinents d'Alcaldia Jaume Collboni Cuadrado, Jaume Asens Llodrà i la Ima. Sra. Regidora Mercedes Vidal Lago. També hi és present el Gerent Municipal, Sr. Jordi Martí Grau. Constatada l'existència de quòrum legal, la Presidència obre la sessió a les nou hores i trenta minuts. Es dóna per llegida l'acta de la sessió anterior, celebrada el 20 d’abril de 2017, l'esborrany de la qual ha estat tramès a tots els membres de la Comissió; i s' aprova. A) Aprovació de l'acta de la sessió anterior B) Part Informativa a) Despatx d'ofici En compliment dels Decrets d’Alcaldia, de 13 i 25 de juny de 2015, ES COMUNIQUEN les resolucions següents: ÀREA DE TREBALL, ECONOMIA I PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA 1. IMI (16000475) Resolució del Gerent de l’Institut Municipal d’Informàtica de Barcelona, de 07 d’abril de 2017, que adjudica mitjançant procediment obert, tramitació ordinària, regulació harmonitzada, a favor de l’empresa Microsistemes SA, els serveis de manteniment hardware i suport tècnic presencial dels equipaments informàtics dels llocs de treball de l’Ajuntament de Barcelona, per un import total de 851.867,39 euros (IVA inclòs) i un termini d’execució de 25 mesos. 2. BASA (BA 28/16) Resolució del President i la Directora General de Barcelona Activa SAU SPM, de 23 de novembre de 2016, que adjudica els contractes de serveis CS V: 3 f3 1- 54 84 -0 14 5- 6b 80 gaseta@bcn.cat DLB-5.656-2007 1 GASETA MUNICIPAL 9 de Maig del 2017 per al disseny, creació, impartició i seguiment de les accions formatives de determinades especialitats del catàleg formatiu del Pla de Xoc per a aturats de molt llarga durada, amb un pressupost de licitació de 1.297.435,10 euros IVA exclòs, amb període d’execució fins a 31 de desembre de 2017 i dividit en 20 Lots a: Lot 1: Administració i Gestió a la Fundació Privada Gentis per l’import màxim de 133.292,50 euros IVA inclòs; Lot 2: Arts gràfiques a Futura Training i Consulting, SL per l’import màxim de 79.219,20 euros IVA inclòs; Lot 4: Electricitat i electrònica a Escola Gremial d'Instal·ladors d'Electricitat i Fontaneria de Barcelona per l’import màxim de 29.827,20 euros IVA inclòs; Lot 6: Màrqueting i comunicació a Grado Informática y Gestión, SL per l’import màxim de 42.118,00 euros IVA inclòs; Lot 7: Hoteleria i turisme a Est Bar SL per l’import màxim de 134.200,00 euros IVA inclòs; Lot 8: Idiomes a Ziggurat Language Services, SL per l’import màxim de 60.374,40 euros IVA inclòs; Lot 9: Imatge i so a Futura Training i Consulting, SL per l’import màxim de 25.124,40 euros IVA inclòs; Lot 11: Atenció social a CMAP SL per l’import màxim de 72.960,00 euros IVA exempt; Lot 12: Informàtica i comunicació a Cast Info, SA per l’import màxim de 44.760,00 euros IVA inclòs; Lot 13: Instal·lació i manteniment a CIEF, Consulting Integral en Formación, SL per l’import màxim de 62.184,00 euros IVA inclòs; Lot 14: Ofimàtica a Joan Antoni Martínez i Rosas per l’import màxim de 45.680,00 euros IVA inclòs; Lot 15: Sanitat a CMAP SL per l’import màxim de 25.600,00 euros IVA exempt; Lot 16: Seguretat a SC2 Formació SL per l’import màxim de 49.920,00 euros IVA exempt; Lot 17: Serveis al consumidor a Aürt Consultoria i Formació SL per l’import màxim de 33.734,10 euros IVA inclòs; Lot 19: Eines de recerca de feina a Impento SL per l’import màxim de 16.362,72 euros IVA inclòs i Lot 20: Canals sectorials de recerca de feina a d''Aleph Formación, SL per l’import màxim de 10.312,50 euros IVA exempt. 3. BASA (BA 01/17) Resolució del President i la Directora General de Barcelona Activa SAU SPM, de 2 de març de 2017, que inicia l’expedient de contractació dels serveis d’atenció, informació i derivació a persones usuàries i tasques auxiliars de recepció a equipaments gestionats per Barcelona Activa SAU SPM, amb divisió en set lots i vigència de dos anys prorrogable per dues anualitats addicionals; tipifica els contractes com a reservats a l’empara de la Disposició Addicional cinquena del TRLCSP amb la finalitat de foment de l’ocupació de persones amb dificultats particulars d’inserció al mercat laboral; aprova el plec de clàusules per un pressupost de licitació d'1.616.412,86 euros (IVA inclòs) i un valor estimat de 3.005.726,40 euros, sense IVA; i convoca la licitació per procediment obert subjecte a regulació harmonitzada i tramitació ordinària. 4. BASA (BA 12/17) Resolució del President i la Directora General de Barcelona Activa SAU SPM, de 28 de febrer de 2017, que inicia l’expedient de contractació dels serveis d’execució de programes de promoció de la creació d’empreses en l’àmbit de l’Escola de Dones Professionals, Directives i Emprenedores, amb divisió en 15 lots i vigència de dotze mesos prorrogable per dotze mesos addicionals; aprova el plec de clàusules per un pressupost de licitació de 746.570,00 euros (IVA inclòs) i un valor estimat d'1.234.000,00 euros (sense IVA); i convoca la licitació per procediment obert subjecte a regulació harmonitzada i tramitació ordinària. CS V: 3 f3 1- 54 84 -0 14 5- 6b 80 gaseta@bcn.cat DLB-5.656-2007 2 GASETA MUNICIPAL 9 de Maig del 2017 ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT Districte de l'Eixample 5. BIMSA (080.1619.090) El Consell d’Administració de BIMSA, el 23 de març del 2017, ha resolt adjudicar a Tarraco Empresa Constructora, SLU les Obres del nou equipament de joves i gent gran, al solar “Transformadors” ubicat al carrer d’Ausiàs Marc, 60, al Districte de l’Eixample de Barcelona, per un import de 3.524.977,52 euros IVA exclòs i pel termini de 20 mesos. Districte d'Horta-Guinardó 6. BIMSA (190.1619.005) El Conseller Delegat de BIMSA, el 6 d’abril de 2017, INICIA la licitació per a la contractació de les Obres relatives al projecte executiu d’actuacions en la mitjana de la Ronda de Dalt, entre el pk 10,5 i el pk 10,7 (avda. del Jordà), al Districte d’Horta-Guinardó de Barcelona, amb un pressupost de licitació d'1.524.168,07 euros IVA exclòs i pel termini de 2 mesos. Districte de Nou Barris 7. BIMSA (055.1619.106) El Conseller delegat de BIMSA, el 6 d’abril de 2017, ha resolt adjudicar la licitació per a la contractació de les obres corresponents al projecte executiu de millora de l’enllumenat del parc central Nou Barris a Serveis Integrals de Manteniment Rubatec, SA - Urbalux, SA presentats en compromís d’Unió Temporal d’Empreses, Llei 18/1982, de 26 de maig, amb un import d’adjudicació d'1.428.874,66 euros IVA exclòs que incloent l’IVA ascendeix a l’import d'1.728.938,33 euros i pel termini de 5 mesos i 2 setmanes. Districte de Sant Martí 8. BIMSA (170.1619.138) El Conseller Delegat de BIMSA, l'11 d’abril de 2017, inicia la licitació per a la contractació de les Obres de remodelació interior en edifici existent en actuació puntual en façana i coberta pel centre CANE al passatge Dos de Maig 17-25 de Barcelona, amb un pressupost de licitació de 857.534,99 euros, IVA exclòs que incloent l’IVA ascendeix a l’import d'1.037.617,33 euros, i pel termini de 6 mesos. b) Informes C) Part Decisòria a) Propostes d'acord Donat compte de les propostes incloses a l'ordre del dia, s'acorda: CS V: 3 f3 1- 54 84 -0 14 5- 6b 80 gaseta@bcn.cat DLB-5.656-2007 3 GASETA MUNICIPAL 9 de Maig del 2017 ÀREA DE TREBALL, ECONOMIA I PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA 1. (031-PD/2017-SG) Informar, en el marc de l’acord, de 7 de juny de 2013, sobre participació de l’Ajuntament de Barcelona en les iniciatives normatives de la Generalitat de Catalunya que incideixen en el règim especial establert a la Carta Municipal de Barcelona, el posicionament de l’Ajuntament de Barcelona en relació a la iniciativa normativa següent: I. Projecte de Decret sobre la classificació, la codificació i les vies de gestió dels residus a Catalunya de la Generalitat de Catalunya, en els termes dels documents elaborats pels Serveis Jurídics Municipals que consten a l’expedient i que constitueixen la motivació del present acord. Notificar el present acord i el posicionament municipal sobre cada iniciativa normativa a la Secretaria de la Comissió Mixta Generalitat-Ajuntament. 2. (295/2017) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Esther Caparrós Frias (mat. 28066) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina estructural amb la categoria professional de TS Organització, amb destinació a Direcció Executiva del Projecte de sistema d’Informació de la Gerència de Recursos Humans i Organització, on ocupa el lloc de treball de Tècnica 3 (80.30.GA.70), i l’activitat privada per compte propi consistent en la formació en l'àmbit de la societat de la informació i el coneixement. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3. (298/2017) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Alicia Álvarez Garcia (mat. 74925) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina estructural amb la categoria professional de TS Psicologia, amb destinació a l’EAIA de Nou Barris de la Gerència de Qualitat de Vida, Igualtat i Esport, on ocupa el lloc de treball de Tècnica 3 (80.30.SS.20), i l’ activitat privada per compte propi com a psicòloga sanitària per realitzar funcions d'intervenció, investigació i docència. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. CS V: 3 f3 1- 54 84 -0 14 5- 6b 80 gaseta@bcn.cat DLB-5.656-2007 4 GASETA MUNICIPAL 9 de Maig del 2017 4. (300/2017) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Natàlia Mas Tobia (mat. 74823) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina estructural amb la categoria professional de TS Psicologia, amb destinació a l’EAIA de Nou Barris de la Gerència de Qualitat de Vida, Igualtat i Esport, on ocupa el lloc de treball de tècnica 3 (80.30.SS.20), i l’activitat privada per compte propi consistent en realitzar informes pericials psicològics en àmbit de família (custòdia). La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5. (301/2017) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Noelia Clop Garcia (mat. 74841) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina estructural amb la categoria professional de TS Psicologia, amb destinació a l’EAIA Horta- Guinardó de la Gerència de Qualitat de Vida, Igualtat i Esport, on ocupa el lloc de treball de tècnica 3 (80.30.SS.20), i l’activitat privada per compte propi consistent en realitzar avaluacions pericials psicològiques. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6. (2016/241 IMEB) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Neus Rojas Franco (mat. 805702), entre la seva activitat municipal com a funcionària interina, per substitució, amb la categoria professional d’Educadora d’Escola Bressol, amb destinació a l’EBM Albí de l’Institut Municipal d’Educació d'aquest Ajuntament, on ocupa el lloc de treball de Tècnic 5 – 80.50.SE.10, i l’activitat privada per compte d’altri per Mercè Rius Llorens, com a rentaplats. La dedicació professional privada haurà de complir amb l’establert en l’article 12.2 de la Llei 53/1984, així com, en l’establert a l’article 12 de la Llei 21/1987 i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal CS V: 3 f3 1- 54 84 -0 14 5- 6b 80 gaseta@bcn.cat DLB-5.656-2007 5 GASETA MUNICIPAL 9 de Maig del 2017 o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 7. (302/2017) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Samuel Ramírez Ciudad (mat. 74306) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí estructural amb la categoria professional de TS Arquitectura, amb destinació al Departament de Llicències i Inspecció del Districte de l’Eixample, on ocupa el lloc de treball de tècnic 3 (80.30.OP.20), i una activitat privada per compte propi com a Arquitecte fora de la ciutat de Barcelona. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d'arquitecte, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 8. (303/2017) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Montserrat Vico Castarnado (mat. 73271) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina estructural amb la categoria professional de TS Arquitectura, amb destinació al Departament d’Obres i Manteniment del Districte Horta-Guinardó, on ocupa el lloc de treball de tècnica 3 (80.30.OP.20), i una activitat privada per compte propi com a Arquitecta per realitzar cèdules d'habitabilitat i certificats d'eficiència energètica. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d’arquitecta per realitzar cèdules d'habitabilitat i certificats d'eficiència energètica, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 9. (304/2017) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Silvia Rovira Eroles (mat. 74966) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina estructural amb la categoria professional de TM Arquitectura, amb destinació al Departament de Llicències i Inspecció del Districte de l’Eixample, on ocupa el lloc de treball de tècnica 4 (80.40.OP.20), i una activitat privada per compte propi com a Arquitecta tècnica fora de la ciutat de Barcelona. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat CS V: 3 f3 1- 54 84 -0 14 5- 6b 80 gaseta@bcn.cat DLB-5.656-2007 6 GASETA MUNICIPAL 9 de Maig del 2017 pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d’arquitecta tècnica, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 10. (307/2017) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Anna Margarita Viada Pagès (mat. 75068) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per programa amb la categoria professional de TS Gestió, amb destinació a la DS Economia Coop. Social, de la Gerència de Presidència i Economia, on ocupa el lloc de treball de tècnica 3 (80.30.GA.30), i una activitat privada per compte propi d'arquitecta. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d'arquitecta, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 11. (317/2017) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Maragda Samà Martínez (mat. 26750) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina estructural amb la categoria professional de TS Arquitectura, amb destinació a la Departament de Llicències d'Obres de la Gerència d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat, on ocupa el lloc de treball de tècnica 3 (80.30.OP.20), i una activitat privada per compte propi com a arquitecta fora del municipi de Barcelona. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d'arquitecta, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al CS V: 3 f3 1- 54 84 -0 14 5- 6b 80 gaseta@bcn.cat DLB-5.656-2007 7 GASETA MUNICIPAL 9 de Maig del 2017 mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 12. (346/2017) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Ricard González Soriano (mat. 21193) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Tècnic d'Administració General, amb destinació al Departament de Serveis Jurídics-Secretaria del Districte de Sarrià-Sant Gervasi, on ocupa el lloc de treball de Cap de Departament (40.10.GE.10), i l’activitat privada per compte d'altri com a formador a Linkia Talentia SL (centre de formació professional) i al centre CEF (Centre d’Estudis Financers). La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 13. (0001/13) Ampliar l'autorització i la disposició de la despesa dels lots 2, 3 i 4 del contracte que té per objecte el servei de neteja (2013-2014-2015) i recollida selectiva dels edificis i locals municipals adscrits als diferents districtes i gerències de l'Ajuntament de Barcelona, per tal de dotar econòmicament la pròrroga aprovada fins a la formalització dels nous contractes que han de substituir els actuals i dintre del període de vigència del present contracte, en no haver estat possible encara formalitzar el nou contracte per la interposició d’un recurs especial de contractació contra la seva adjudicació que ha suposat la seva suspensió. Aquesta ampliació de l’autorització i disposició s’efectua amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en la relació comptable annexa a aquest mateix document, per un import global de 577.059,00 euros (IVA inclòs), i amb el següent desglossament: Lot 2: Districte de Sant Martí i Districte de Sant Andreu , amb codi de contracte 12002643, per un import de 225.732,80 euros (IVA exclòs), adjudicat a Optima Facility Services, SL, NIF B60124831; Lot 3: Districte de Ciutat Vella i Districte de Sants-Montjuïc, amb codi de contracte 12002645, per un import de 190.070,35 euros (IVA exclòs), adjudicat a Clece, SA, NIF A80364243; Lot 4: Gerència de Drets Socials i Districte de Nou Barris, amb codi de contracte 12002647, per un import de 161.255,85 euros (IVA exclòs), adjudicat a Optima Facility Services, SL, NIF B60124831. 14. (286/16) Modificar el contracte 16001290, que té per objecte el servei per a la Coordinació i gestió de projectes web de l'Ajuntament de Barcelona prevista a la clàusula 20 del Plec de clàusules administratives particulars, en atenció a les raons indicades a l'informe emès per la Direcció de Comunicació Digital de 15 de març de 2017 que s’incorpora a l’expedient, i d’acord amb la conformitat del contractista segons compareixença de 23 de març de 2017. Ampliar l'autorització de la despesa del contracte de referència per un import de 78.445,02 euros amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l’exercici 2018; disposar- CS V: 3 f3 1- 54 84 -0 14 5- 6b 80 gaseta@bcn.cat DLB-5.656-2007 8 GASETA MUNICIPAL 9 de Maig del 2017 la a favor de Lavinia Next SLU (abans Interactiva Visual SL NIF B64315831. Reajustar la garantia definitiva en un import de 3.241,53 euros, mitjançant retenció en preu de la facturació segons petició de l’adjudicatari. Requerir l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d'aquesta notificació, comparegui per formalitzar la modificació del contracte a les dependències de la Direcció de serveis de Gestió Econòmica, de la Gerència de Recursos. 15. Informar favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 27 d'abril de 2017. 16. (E.11.6003.17) Iniciar expedient per a la liquidació del contracte de concessió per a la conservació, instal·lació i explotació del mobiliari urbà a la ciutat, formalitzat amb la societat El Mobiliario Urbano SLU el 31 de març de 2006. Donar tràmit d’audiència, per un termini de 15 dies hàbils a la societat El Mobiliario Urbano, SLU als efectes que pugui formular totes les al·legacions que en dret estimi convenients. 17. (E.04.6011.16) Prorrogar, d’acord amb el que estableix la clàusula quarta del plec regulador de la concessió de l’ús privatiu de part de la finca ubicada al carrer Eugeni d’Ors, núms. 2-12, adjudicada a favor de la societat Vidalet 43, S.L., espai destinat a les activitats del centre de creació de dansa i arts escèniques La Caldera de les Corts, per un termini improrrogable de tres anys amb data de finalització el 22 de juny de 2020, mantenint inalterable la resta de condicions del plec regulador aprovat per acord de la Comissió de Govern de 29 de gener de 2014. 18. (F1703) Aprovar la realització d’operacions financeres fins un import màxim de 126.125.000,00 euros en les condicions que s'adjunten, i delegar l’Im. Sr. Gerardo Pisarello Prados, primer tinent d’alcaldia de Treball, Economia i Planificació Estratègica, i el Sr. Jordi Ayala Roqueta, gerent de Presidència i Economia, de forma indistinta, l'atorgament de tota la documentació necessària per dur a terme la signatura i disposició de les operacions. Donar compte d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. 19. (3-046/2017) Aprovar l’expedient núm. 3-046/2017 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2017, d’import 544.070,06 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 17041391; i publicar aquest acord a la Gaseta Municipal. 20. (3-047/2017) Aprovar l’expedient núm. 3-047/2017 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona per a l’exercici 2017, d’import 300.000,00 euros, per atendre despeses del Projecte Pressupostos Participatius al Districte de l’Eixample, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 17041891; i publicar aquest acord a la Gaseta Municipal. Donar-ne compte a la Comissió d’Economia i Hisenda. CS V: 3 f3 1- 54 84 -0 14 5- 6b 80 gaseta@bcn.cat DLB-5.656-2007 9 GASETA MUNICIPAL 9 de Maig del 2017 21. (3-050/2017) Aprovar l’expedient núm. 3-050/2017 de modificacions de crèdit, consistent en transferència de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2017, d’import 1.786.480,93 euros, per atendre despeses d’indemnització derivades de l’execució de la sentència de la Finca del carrer Alt del Pedrell 21, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 17042091; i publicar aquest acord a la Gaseta Municipal. ÀREA DE DRETS SOCIALS 22. (20170145) Iniciar l’expedient per a l’homologació de centres residencials de Catalunya per concertar places residencials de caràcter temporal adreçades a persones grans de la ciutat de Barcelona en situació d’urgència social, d’acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques particulars, amb número de contracte 17001774, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, de conformitat amb l’article 196 i següents del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, del text refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, i amb un pressupost total de licitació de 10.581.375,28 euros, IVA inclòs; aprovar les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; convocar la licitació per a la seva adjudicació; autoritzar l’esmentada quantitat amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s’indiquen en el document comptable, amb el següent desglossament: 10.166.945,46 euros de pressupost net i 414.429,82 euros en concepte d’IVA al tipus impositius del 4 i del 21%; condicionada a l’existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponents. Donar compte d’aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 23. (20170155) iniciar l’expedient per a la contractació de la gestió de 24 places d’allotjament temporal, distribuïdes en diferents Districtes de la ciutat, per a les persones ateses a l’Oficina del Pla d’Assentaments Irregulars (OPAI), d’acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques, amb núm. de contracte 17002248, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, i amb un pressupost total de licitació de 665.535,75 euros, IVA inclòs, distribuït en els següents lots: Lot núm. 1, Habitatges Sants-Montjuïc, per un import de 170.901,72 euros IVA inclòs; Lot núm. 2, Habitatges Horta-Guinardó, per un import de 170.901,72 euros IVA inclòs; Lot núm. 3, Habitatges Sant Martí, per un import de 323.732,31 euros IVA inclòs; aprovar les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; convocar la licitació per a la seva adjudicació; autoritzar l’esmentada quantitat amb càrrec a la partida i al/s pressupost/os que s’indiquen en el document comptable, amb el següent desglossament: 605.032,50 euros de pressupost net i 60.503,25 euros en concepte d’IVA al tipus impositiu del 10%; condicionada a l’existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponents; donar compte d’aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. CS V: 3 f3 1- 54 84 -0 14 5- 6b 80 10 gaseta@bcn.cat DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 9 de Maig del 2017 ÀREA DE DRETS DE CIUTADANIA, PARTICIPACIÓ I TRANSPARÈNCIA Districte de l'Eixample 24. (20149202) Ampliar l’autorització i la disposició de la despesa del contracte número 14C00013, que té per objecte la Gestió i explotació CC Urgell, per un import de 6.646,40 euros amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document a favor de Ludic3, SCCL, NIF F60475902, adjudicatària del contracte, i d’acord amb la clàusula 19 del plec de clàusules administratives on es preveu la modificació del contracte i de conformitat amb l’art 106 del Reial Decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre del Text Refós de la Llei de contractes del sector públic. Requerir l’adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d’aquesta notificació, constitueixi la garantia definitiva per un import de 332,32 euros i comparegui per formalitzar la modificació del contracte a les dependències del Departament de Recursos Interns. 25. (20169205) Ampliar l’autorització i disposició de despesa del contracte número 16C00003, que té per objecte la gestió i explotació CC Fort Pienc del Districte de l’Eixample, per un import de 10.999,65 euros amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document a favor de Ludic3, SCCL, NIF F60475902, adjudicatària del contracte, i d’acord amb la clàusula 19 del plec de clàusules administratives on es preveu la modificació del contracte i de conformitat amb l’art 106 del Reial Decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre del Text Refós de la Llei de contractes del sector públic. Requerir l’adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d’aquesta notificació, constitueixi la garantia definitiva per un import de 549,98 euros i comparegui per formalitzar la modificació del contracte a les dependències del Departament de Recursos Interns. Districte de les Corts 26. (U13-2017-0001) Aprovar les bases específiques que han de regir la convocatòria per a l’any 2017 del concurs de Cartells de la Festa Major de Les Corts. convocar-lo, de conformitat amb les bases generals reguladores aprovades definitivament. Autoritzar la despesa màxima de 500,00 euros, que anirà amb càrrec del codi econòmic 48101, programa 33811, del pressupost de l'any 2017, per a fer front a la disposició i lliurament d'aquest premi. Ordenar la publicació de la convocatòria i de les bases específiques del concurs de cartells de la Festa Major de Les Corts de l’any 2017, mitjançant la inserció del corresponent anunci al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, a la Gaseta Municipal, al Tauler d’edictes electrònic i al Web del Districte de Les Corts. Establir, de conformitat amb les bases específiques, un termini de presentació de quinze dies hàbils, a comptar des del dia següent al de la publicació de l'anunci corresponent al Butlletí Oficial de la Província. CS V: 3 f3 1- 54 84 -0 14 5- 6b 80 11 gaseta@bcn.cat DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 9 de Maig del 2017 Districte d'Horta-Guinardó 27. (101/2016) Adjudicar a la Fundació Marcet, NIF G61176202, el contracte de gestió de serveis públics en la modalitat de concessió del Complex Esportiu Municipal Teixonera Vall Hebron, amb número de contracte 16C00017, per un termini de dos anys, amb una possible pròrroga màxima de dos anys, i un cànon anual de 50.000,00 euros; requerir l’adjudicatari, per tal que en el termini de 15 dies hàbils següents a la data de notificació de l’adjudicació comparegui a la formalització del contracte el dia i hora que a l’efecte s’assenyali. Donar-ne compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Nou Barris 28. (17SJ0017) Aprovar el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i l’Associació de veïns i veïnes Centre Social Can Peguera, amb NIF V08658536, per a la realització del Projecte Acció Comunitària Can Peguera, i facultar per a la seva signatura, la regidora del Districte de Nou Barris, Ima. Sra. Janet Sanz Cid. Autoritzar i disposar la despesa per un import de 32.178,20 euros amb càrrec a la partida 48903-23281-0608 per l’any 2017, a favor de l’Associació de veïns i veïnes Centre Social Can Peguera, amb NIF V08658536, per subvencionar l’execució del projecte esmentat. Atorgar una subvenció, mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, a l’Associació de veïns i veïnes Centre Social Can Peguera, amb NIF V08658536, per un import de 32.178,20 euros, equivalent al 91,94% del cost total del projecte (35.000,00 euros), i una durada fins al 31 de desembre de 2017, des de la seva signatura, d’acord amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona. Declarar la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic justificades a l’informe que consta a l’expedient. Requerir l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a comptar des de la data de finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de la subvenció en els termes fitxats al Conveni. 29. (17SJ0018) Aprovar el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i el Centre d’Esplai Druida, amb NIF G59084236, per a la realització del Projecte d’esplai diari a l’escola Mercè Rodoreda de Nou Barris, i facultar, per a la seva signatura, la regidora del Districte de Nou Barris, Ima. Sra. Janet Sanz Cid. Autoritzar i disposar la despesa per un import de 29.120,00 euros amb càrrec a la partida 48903-23111-0608 per l’any 2017, a favor del Centre d’Esplai Druida, amb NIF G59084236, per subvencionar l’execució del projecte esmentat. Atorgar una subvenció, mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, al Centre d’Esplai Druida, amb NIF G59084236, per un import de 29.120,00 euros, equivalent al 47,96% del cost total del projecte (60.720,34 euros), i una durada d’un any des de la seva signatura, d’acord amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions. Declarar la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic justificades a l’informe que consta a l’expedient. REQUERIR l’entitat beneficiària per tal que, en el termini de 3 mesos a comptar des de la data de CS V: 3 f3 1- 54 84 -0 14 5- 6b 80 12 gaseta@bcn.cat DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 9 de Maig del 2017 finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de la subvenció en els termes fixats al Conveni. Districte de Sant Martí 30. (SJ-17-034) Aprovar inicialment les Bases particulars del Premi Jove de Còmic Sant Martí, per a la prevenció i eradicació de la violència masclista. Sotmetre a informació pública les esmentades Bases particulars, per un termini de vint dies hàbils a comptar des de l’endemà de la seva publicació en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, en el Tauler d'edictes de l'Ajuntament i una referència en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i a la Gaseta municipal, d’acord amb els articles 124.2 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals, i 5.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l’Ajuntament de Barcelona, per tal que els interessats puguin examinar l’expedient i hi puguin formular, si s’escau, les al·legacions que creguin adients. TENIR per aprovades definitivament les Bases particulars en cas que transcorri l’esmentat termini sense que es presentin al·legacions i, en aquest cas, CONVOCAR el premi mitjançant la publicació d’anunci en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. Autoritzar la despesa de 1.000 euros, que anirà a càrrec a la partida 0610-48101-23241 del pressupost de l'any 2017, per a fer front a la disposició i lliurament d'aquests premis amb el següent desglossament: - Categoria A persones entre 16 i 25 anys: 1000,00 euros. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT Districte de Ciutat Vella 31. (1BC 2013/126) Aprovar el Projecte executiu de la implantació de RSU al carrer Antic de Sant Joan, al tram comprès entre el carrer Ribera i el passeig del Born, al Districte de Ciutat Vella de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, per un import d'1.350.609,79 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA inclòs), d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; publicar aquest acord al Butlletí Oficial de la Província (BOPB), a la Gaseta Municipal, al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament i en un diari dels de més circulació de Catalunya; i encarregar a la Societat Municipal BIMSA la gestió de l’actuació. Districte de l'Eixample 32. (17PL16454) Aprovar inicialment, de conformitat amb l'article 68.1,a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla de Millora Urbana per a l’ordenació volumètrica de l’edifici situat al passeig de Sant Joan 110, promogut per BHNV Spain PSJ 110 SL y CIA SCS; exposar-lo al públic pel termini d’un mes; sotmetre’l al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva; i donar-ne compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. Es retira la proposta precedent. CS V: 3 f3 1- 54 84 -0 14 5- 6b 80 13 gaseta@bcn.cat DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 9 de Maig del 2017 33. (2BD 2015/010) Aprovar inicialment el projecte executiu i estudi bàsic de seguretat i salut de la reurbanització del solar ubicat als Jardins Paula Montal, en espai provisional d’esbarjo per a gossos i zona de jocs infantils, al Districte de l’Eixample de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 494.929,94 euros, el 21% de l’Impost sobre el Valor Afegit (IVA inclòs), d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; i sotmetre'l a informació pública, durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. Districte de Gràcia 34. (17PL16464) Aprovar inicialment, de conformitat amb l'article 68.1,a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Urbanístic per a l’ordenació i ampliació de l’edifici de l’escola Vida Montserrat, situat al carrer de Siracusa núm. 53, promogut per Fundació ACIDH; exposar-lo al públic pel termini d’un mes; sotmetre’l al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva; i donar-ne compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. Districte d'Horta-Guinardó 35. (07-OS4301) Resoldre les al·legacions formulades en el tràmit d’informació pública de l’ordenació singular de Terrasses a la plaça Eivissa i entorns, al Districte d’Horta-Guinardó, d’iniciativa municipal, en el sentit que, justificadament i raonada, figura a l’informe tècnic de 29 de març de 2017 que consta a l’expedient i que es dona per reproduït. Aprovar definitivament, a l’empara de l’article 79 de l’Ordenança de Terrasses, l’ordenació singular de Terrasses a la plaça Eivissa i entorns segons el text que consta com a annex a la present proposta. Notificar el present acord a les persones que han comparegut durant el tràmit d’informació pública. Publicar el present acord i el text íntegre de l’ordenació singular de terrasses a la plaça Eivissa i entorns en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i a la web de l’Institut Municipal del Paisatge Urbà i Qualitat de Vida (IMPUiQV), en compliment de l’article 80 de l’ordenança de Terrasses. Donar compte d’aquest acord al Plenari del Consell Municipal. Districte de Sant Andreu 36. (17PL16460) Aprovar inicialment, de conformitat amb l'article 68.1,a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Urbanístic per a la regulació de l’Escola Bressol Canòdrom, promogut pel Consorci d’Educació; exposar-lo al públic pel termini d’un mes; sotmetre’l al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva; i donar-ne compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. CS V: 3 f3 1- 54 84 -0 14 5- 6b 80 14 gaseta@bcn.cat DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 9 de Maig del 2017 Districte de Sant Martí 37. (17PL16456) Aprovar inicialment, de conformitat amb l'article 68.1,a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla de Millora Urbana per a l’ajust dels paràmetres urbanístics de la unitat d’actuació núm. 7 delimitada pel PERI del sector Eix Llacuna, promogut per la Junta de Compensació UA7 PERI Eix Llacuna; exposar-lo al públic pel termini d’un mes; sotmetre’l al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva; i donar-ne compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 38. (17PL16461) Aprovar inicialment, de conformitat amb l'article 68.1,a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Urbanístic per a la regulació de l’equipament situat a la cantonada dels carrers de Concili de Trento i Treball, a Sant Martí de Provençals, d’iniciativa municipal; exposar-lo al públic pel termini d’un mes; sotmetre’l al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva; i donar-ne compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 39. (17PL16459) Aprovar inicialment, de conformitat amb l'article 68.1,a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla de Millora Urbana per la transformació de l’edifici industrial consolidat situat al carrer Pallars 191 -Districte d’Activitats 22@ BCN-, promogut per Afex Electronics SA; exposar-lo al públic pel termini d’un mes; sotmetre’l al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva; i donar-ne compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 40. (14PL16274) Denegar l’aprovació inicial, de conformitat amb l'article 89.2 del Text Refós de la Llei d’Urbanisme (Decret legislatiu 1/2010 de 3 d’agost), relativa a la Modificació Puntual del Pla Especial Urbanístic de l’equipament destinat a residència d’estudiants per a l’ampliació de l’ús d’alberg de joventut Sancho d’Àvila / Zamora, promogut per la Fundació Melon District; atesa l’existència de motius determinants de la seva denegació, fonamentats a l’informe de la Direcció de Serveis de Planejament, que consta a l’expedient i a efectes de motivació s’incorpora a aquest acord; i donar-ne compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 41. (15PL16330) Denegar l’aprovació inicial, de conformitat amb l'article 89.2 del Text Refós de la Llei d’Urbanisme (Decret legislatiu 1/2010 de 3 d’agost), relativa al Pla de Millora Urbana de la parcel·la del carrer Avila 66 de Barcelona, promogut per A22 Avila SL, atesa l’existència de motius determinants de la seva denegació, fonamentats a l’informe de la Direcció de Serveis de Planejament, que consta a l’expedient i a efectes de motivació s’incorpora a aquest acord; i donar-ne compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 42. (15PL16335) Denegar l’aprovació inicial, de conformitat amb l'article 89.2 del Text Refós de la Llei d’Urbanisme (Decret legislatiu 1/2010 de 3 d’agost), relativa al Pla de Millora Urbana per a la transformació de l’edifici industrial consolidat al carrer Pere IV, 128-130, Districte 22@, promogut per Inversions Nummela Milenium SL; atesa l’existència de motius determinants de la seva denegació, fonamentats a l’informe de la Direcció de Serveis de Planejament, que consta a l’expedient i a efectes de motivació s’incorpora a aquest acord; i donar-ne compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. CS V: 3 f3 1- 54 84 -0 14 5- 6b 80 15 gaseta@bcn.cat DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 9 de Maig del 2017 b) Mocions (16SD0204CO) Aprovar el conveni de col·laboració a subscriure entre l’Ajuntament de Barcelona, l’Agència de Salut Pública i la Universitat de Barcelona, a través de la Gerència d’Ecologia Urbana, per la col·laboració en l’estudi sobre l’efecte beneficiós de les basses naturalitzades del programa de protecció de biodiversitat de l’Ajuntament de Barcelona en el control biològic de les plagues de mosquits. Facultar el Gerent d’Ecologia Urbana per a la seva signatura. S'aprova, per unanimitat, la moció anterior després de declarar-se'n, també per unanimitat, la urgència. No havent-hi altres assumptes per tractar, la Presidència aixeca la sessió a les onze hores. 16 gaseta@bcn.cat DLB-5.656-2007 CS V: 3 f3 1- 54 84 -0 14 5- 6b 80