GASETA MUNICIPAL Butlletí Oficial de l'Ajuntament de Barcelona 2 de Maig del 2017 Disposicions organitzatives – Decrets de la Comissió de Govern Carta de Serveis de l'Institut Municipal de Mercats de Barcelona. ÍNDEX Missió Dades de contacte Compromisos de qualitat Canals de participacio, queixes, reclamacions i suggeriments Normativa general aplicable Serveis Tramitació de permisos d’obres en parades i/o dipòsits-magatzem dels mercats municipals de Barcelona Gestió de fraccionaments de les taxes i preus en els mercats municipals recuperació d’autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsits-magatzem dels mercats municipals de barcelona Canvis de nom d’autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsits-magatzem dels mercats municipals Adjudicacions d’autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsits-magatzem dels mercats municipals Modificació d’autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsits-magatzem dels mercats municipals La Carta de Serveis de l'Institut Municipal de Mercats de Barcelona està adreçada als ciutadans, entitats, professionals, empreses i organitzacions interessats en conèixer aspectes fonamentals dels seus objectius i compromisos i de la seva activitat referent a l'oferta de serveis a la ciutadania. La Carta de Serveis ajuda a que el ciutadà conegui els serveis que ofereix i realitza l'Institut Municipal de Mercats de Barcelona alhora que apropa l'Administració Pública als ciutadans que en són usuaris:  Facilita l’exercici dels seus drets i obligacions.  Els ciutadans coneixen mitjançant la Carta què poden exigir i a què estan obligats.  Integra la veu del ciutadà a l'organització. Un dels punts fonamentals de la Carta és que estableix canals de comunicació i de participació del ciutadà, i de recollida i resposta a les queixes i suggeriments. CS V: 5 99 a- f9 7d -f4 bf -6 df e gaseta@bcn.cat DLB-5.656-2007 1 GASETA MUNICIPAL 2 de Maig del 2017  La Carta dóna transparència a la gestió i permet conèixer el grau de compromís pel que fa a la qualitat en la prestació dels serveis i el seu acompliment. Missió Configurat com un organisme autònom per a la gestió directa i l'administració dels mercats municipals, l'IMMB està sota la tutela de l'Ajuntament de Barcelona pel que fa a aprovació de les ordenances, nomenament de càrrecs, creació i supressió de mercats i aprovació de les grans obres. L'IMMB compta amb dues eines fonamentals per a la modernització dels mercats: la nova Ordenança Municipal i els nous models de gestió. Una modernització que passa per la millora del Servei de Mercats, el manteniment de la quota comercial, la gestió de la diversitat i la unificació de la regulació del comerç. Dades de contacte Adreça Av Icària, 145*147, 08005 Barcelona Veure ubicació aquí Telèfon 934027000 934132873 Departament de Comunicació 934132890 Servei de mercats/Fax: 934132899 Correu http://www.mercatsbcn.com/ electrònic / mercatsbcn@mercatsbcn.cat Web Atenció al De dilluns a dijous, de 8.30 a 14.30 h i de 15 a 17 h. públic Divendres, de 8.30 a 14.30 h. Del 24 de juny al 24 de setembre, de 8.00 a 15.00 h. Cal cita prèvia Com arribar-hi Metro (línia 4) estació Ciutadella - Vila Olímpica Bus 36, 59, 92, H16, V27 Tramvia (línia T4) parada Ciutadella-Vila Olímpica Informació Poques ciutats del món tenen una xarxa de mercats complementària municipals com la de Barcelona: 39 mercats alimentaris i 4 de no alimentaris distribuïts de manera estratègica. A cap barri de la ciutat li falta un mercat que, a més, és un fidel reflex del territori que l'envolta. Compromisos de qualitat L'actuació de l'IMMB es focalitza en 3 camps:  Millorar infraestructures i serveis,  Actualitzar l'oferta comercial  Incorporar polítiques de promoció comercial. Tot això sense oblidar una gestió que demana un nou model de mercat per al segle XXI, l'adaptació dels mercats al seu entorn i la recuperació del paper cívic de cohesió dels mercats. CS V: 5 99 a- f9 7d -f4 bf -6 df e gaseta@bcn.cat DLB-5.656-2007 2 GASETA MUNICIPAL 2 de Maig del 2017 Indicadors i Objectius generals: Indicadors emprats en la gestió dels serveis:  Peticions de servei rebudes  Nombre de tramitacions realitzades Objectius generals de gestió dels serveis:  Resoldre 99% de les peticions dins els terminis legals establerts Canals de participació, queixes, reclamacions i suggeriments Participació i Recepció de totes les aportacions realitzades pels col·laboració ciutadans. ciutadana Estudi de les propostes. Resposta a cada aportació pel mitjà indicat a la proposta. Aplicació, si escau, de la proposta rebuda. Presencial: a l'oficina de les Direccions dels mercats municipals Telemàtic: al compte mercatsbcn@mercatsbcn.cat Queixes, Comunicar amb l'Institut Municipal de Mercats de reclamacions i Barcelona. suggeriments Indicar el màxim d'informació possible sobre l'assumpte objecte de la comunicació. L'Institut estudia cada cas de forma individualitzada. Es dona resposta al ciutadà. S'emprenen les accions derivades, si aquestes s'ajusten a raó. Presencial: a través de les OAC i oficines de les Direccions dels mercats municipals Telemàtic: al compte mercatsbcn@mercatsbcn.cat Temps de 60 dies des de la seva recepció. resposta Normativa general aplicable Text refós de l’Ordenança Municipal de Mercats de Barcelona Serveis Serveis orientats a l'obtenció i transmissió de les autoritzacions de parades als mercats, a la gestió quotidiana dels paradistes dels mercats (obres, millores, renovacions, ...) i a la gestió administrativa de parades i paradistes dels mercats:  Tramitació de Permisos d’obres en parades i/o dipòsits-magatzem dels mercats municipals de Barcelona  Gestió de fraccionaments de les taxes i preus en els mercats municipals  Recuperació d’autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsits-magatzem dels mercats municipals de Barcelona CS V: 5 99 a- f9 7d -f4 bf -6 df e gaseta@bcn.cat DLB-5.656-2007 3 GASETA MUNICIPAL 2 de Maig del 2017  Canvis de nom d’autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsits-magatzem dels mercats municipals  Adjudicacions d’autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsits-magatzem dels mercats municipals Tramitació de Permisos d’obres en parades i/o dipòsits-magatzem dels mercats municipals de Barcelona Descripció Avaluar la correcció tècnica i documental prèvia a l’execució de les obres i fer-ne el seguiment tot seguint la normativa reguladora sectorial vigent al tractar-se de béns de domini públic Utilitat Garantir al sol·licitant que el projecte i la seva execució acompleixen les normatives aplicables. Garantia Els continguts de la documentació emesa són vinculants durant el seu període de vigència Normativa  Normativa sectorial aplicable en cada cas en reguladora del funció de les actuacions a realitzar. servei Procediments 1. Recepció de la documentació requerida de gestió del 2. Signatura del document de sol·licitud servei 3. Tramitació expedient 4. Petició, si s’escau, d’esmenes a la documentació aportada o d’aportació de nova documentació 5. Signatura de la Resolució 6. Lliurament notificacions de la Resolució 7. Seguiment de l’execució de l’obra Ofereix Document. Resolució d’autorització, autorització condicionada o denegació de la sol·licitud Cost i forma de 0 euros . pagament Centres prestadors Informació La sol·licitud de permís d’obres es realitza complementària presencialment, prèvia aportació de la documentació requerida Canals de  Presencial: a les Direccions dels mercats petició municipals Canals de  Presencial: a les Direccions dels mercats gestió municipals  Presencial: a les oficines centrals de l’IMMB Institut Municipal de Mercats de Barcelona Canals de  Presencial: a les Direccions dels mercats recepció municipals Objectius de gestió del servei  Lliurar el 99% de les noves autoritzacions d’ús en el termini establert per la normativa reguladora (3 mesos) Gestió de fraccionaments de les taxes i preus en els mercats municipals CS V: 5 99 a- f9 7d -f4 bf -6 df e gaseta@bcn.cat DLB-5.656-2007 4 GASETA MUNICIPAL 2 de Maig del 2017 Descripció Facilitar el pagament fraccionat de les taxes i preus de les adjudicacions d’ús dels nous titulars de parades i/o dipòsits-magatzems en els mercats municipals. Utilitat Col·laboració financera en l’inici del projecte professional del paradista. Garantia L’autorització del fraccionat és oficial i emès per l’òrgan competent Normativa  Ordenança fiscal general de l’Ajuntament de reguladora del Barcelona servei  Ordenances fiscals de Mercats Municipals de Barcelona  Reglament general de recaptació  Llei general tributària.. Procediments de gestió del servei 1. Cita prèvia 2. Recepció de la documentació requerida 3. Revisió de la documentació rebuda 4. Petició, si s’escau, d’esmenes a la documentació aportada o d’aportació de nova documentació 5. Signatura del document de sol·licitud 6. Tramitació expedient 7. Signatura de la Resolució 8. Signatura de documents 9. Lliurament notificacions de la Resolució/i en cas positiu del pla de pagament Ofereix Document. Notificació de la Resolució de la sol·licitud i, en cas afirmatiu, pla de pagament i justificant del primer pagament Cost i forma de Interessos legalment previstos pagament Domiciliació bancària Centres  Institut Municipal de Mercats de Barcelona prestadors Informació La sol·licitud de fraccionament s’haurà de presentar complementària durant el període voluntari de cobrament. La sol·licitud de fraccionament es realitza presencialment, prèvia aportació de la documentació requerida. Canals de  Presencial: a les Direccions dels mercats petició municipals Canals de  Presencial: a les oficines centrals de l’IMMB gestió Canals de  Presencial: a les Direccions dels mercats recepció municipals Objectius de  Donar resposta al 99% de les sol·licituds de gestió del fraccionament en el termini establert per la servei normativa reguladora (6 mesos) CS V: 5 99 a- f9 7d -f4 bf -6 df e gaseta@bcn.cat DLB-5.656-2007 5 GASETA MUNICIPAL 2 de Maig del 2017 Recuperació d’autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsits-magatzem dels mercats municipals de Barcelona Descripció Gestionar les sol·licituds de renúncia voluntària de les autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsits-magatzem dins els mercats municipals de la ciutat de Barcelona Utilitat: El paradista titular, un cop resolta la renúncia queda desvinculat de l'autorització d'ús. Garantia: Lliurament notificació amb la resolució de l’expedient de forma oficial i emesa per l’òrgan competent Normativa  Normativa fiscal d’hisendes públiques reguladora del servei Procediments de gestió del servei  Recepció de la documentació requerida i signatura del document de sol·licitud  Revisió de la documentació rebuda  Petició, si s’escau, d’esmenes a la documentació aportada o d’aportació de nova documentació  Tramitació expedient  Signatura de la Resolució (aprovació/denegació)  Lliurament notificacions de la Resolució als interessats Ofereix Document. Notificació de la Resolució de l’expedient Cost i forma de 0 euros pagament Centres prestadors Informació La sol·licitud de renúncia es realitza presencialment, complementària prèvia aportació de la documentació requerida. Canals de  Presencial: a les Direccions dels mercats petició municipals Canals de  Presencial: a les Direccions dels mercats gestió municipals  Presencial: a les oficines centrals de l’IMMB  Institut Municipal de Mercats de Barcelona Canals de  Presencial: a les Direccions dels mercats recepció municipals Objectius de gestió del servei  Lliurar el 99% de les noves autoritzacions d’ús en el termini establert per la normativa reguladora (3 mesos) CS V: 5 99 a- f9 7d -f4 bf -6 df e Canvis de nom d’autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsits-magatzem dels mercats municipals Descripció Aquest Servei recull les diverses formes de transmissió de les autoritzacions d’us de les parades i/o dipòsits-magatzem dels mercats municipals de Barcelona en funció del parentiu dels sol·licitants i/o de les causes que motiven aquesta transmissió. gaseta@bcn.cat DLB-5.656-2007 6 GASETA MUNICIPAL 2 de Maig del 2017 Utilitat Obtenir, en cas positiu, el títol acreditatiu de la titularitat d’una autorització d’ús d’una parada i/o dipòsit-magatzem que dóna dret a exercir el comerç dins els mercats municipals de la ciutat de Barcelona, seguint la normativa sectorial vigent. Garantia El títol rebut és oficial i emès per l’òrgan competent Normativa reguladora del servei  Ordenances fiscals vigents del la ciutat de Barcelona  La Llei 33/2003 de Patrimoni de les Administracions Públiques  El Reglament del patrimoni dels ens locals  Text refós de la Llei de contractes del sector públic i normativa de desenvolupament  La Carta municipal de Barcelona i les normes que la despleguen  La normativa estatal i autonòmica aplicable al règim local  El Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals  La resta de normes del Dret Administratiu  Les normes del Dret Privat Procediments de gestió del servei 1. Recepció de la documentació requerida i signatura dels documents de sol·licituds 2. Revisió de la documentació rebuda 3. Petició, si s’escau, d’esmenes a la documentació aportada o d’aportació de nova documentació 4. Tramitació expedient 5. Signatura de la Resolució (aprovació/denegació) 6. Lliurament notificacions de la Resolució als interessats i, en cas positiu, lliurament del títol acreditatiu de la titularitat de l’autorització d’ús sol·licitada Objectius de  Lliurar el 99% de les noves autoritzacions d’ús en gestió del el termini establert per la normativa reguladora (3 servei mesos) Modalitat 1: Tramitació d’expedients de traspàs intervius d’autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsits-magatzem dels mercats municipals Descripció Gestió de les sol·licituds de canvi de nom de les autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsits-magatzem als mercats municipals (traspàs intervius). L’Ajuntament disposa d’un termini de tres mesos per revisar i resoldre l’expedient prèvia aportació de la documentació requerida. En aquest termini, si es detecten deficiències, s’avisarà als sol·licitants i si no s’esmenen es denegarà la sol·licitud. CS V: 5 99 a- f9 7d -f4 bf -6 df e gaseta@bcn.cat DLB-5.656-2007 7 GASETA MUNICIPAL 2 de Maig del 2017 Ofereix Document. Notificació de la Resolució de l’expedient per ambdós sol·licitants, i en cas positiu, el nou titular rebrà l’autorització d’ús sol·licitada (d’una determinada parada i/o dipòsit-magatzem d’un mercat municipal concret). Cost i forma de Determinat per les vigents ordenances fiscals, en pagament funció de la classificació del mercat i de l’autorització d’ús. Rebut generat per l’IMMB Centres  Institut Municipal de Mercats de Barcelona prestadors Informació La sol·licitud de traspàs intervius es realitza complementària presencialment, prèvia aportació de la documentació requerida. Canals de  Presencial: a les Direccions dels mercats petició municipals Canals de  Presencial: a les Direccions dels mercats gestió municipals  Presencial: a les oficines centrals de l’IMMB Canals de  Presencial: a les Direccions dels mercats recepció municipals Objectiu de  Donar resposta al 99% de les sol·licitud de gestió traspàs intervius dins del termini estipulat de tres mesos Modalitat 2: Tramitació d’expedients de cessió d’autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsits-magatzem dels mercats municipals Descripció Gestió de les sol·licituds de canvi de nom de les autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsits-magatzem de pares a fills i entre cònjuges als mercats municipals. L’Ajuntament disposa d’un termini de tres mesos per revisar i resoldre l’expedient prèvia aportació de la documentació requerida. En aquest termini, si es detecten deficiències, s’avisarà als sol·licitants i si no s’esmenen es denegarà la sol·licitud. Ofereix Document. Notificació de la Resolució de l’expedient per ambdós sol·licitants, i en cas positiu, el nou titular rebrà l’autorització d’ús sol·licitada (d’una determinada parada i/o dipòsit-magatzem d’un mercat municipal concret). Cost i forma de Determinat per les vigents ordenances fiscals, en pagament funció de la classificació del mercat i de l’autorització d’ús. Rebut generat per l’IMMB Centres  Institut Municipal de Mercats de Barcelona prestadors CS V: 5 99 a- f9 7d -f4 bf -6 df e gaseta@bcn.cat DLB-5.656-2007 8 GASETA MUNICIPAL 2 de Maig del 2017 Informació La sol·licitud de cessió es realitza presencialment, complementària prèvia aportació de la documentació requerida. Canals de  Presencial: a les Direccions dels mercats petició municipals Canals de  Presencial: a les Direccions dels mercats gestió municipals  Presencial: a les oficines centrals de l’IMMB Canals de  Presencial: a les Direccions dels mercats recepció municipals Objectiu de  Donar resposta al 99% de les sol·licitud de cessió gestió dins del termini estipulat de tres mesos MODALITAT 3: Tramitació d’expedients mortis-causa d’autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsits-magatzem dels mercats municipals Descripció Gestió de les sol·licituds de canvi de nom de les autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsits-magatzem als mercats municipals, a favor de l’hereu o legatari d’un titular d’autoritzacions d’ús difunt. L’Ajuntament disposa d’un termini de tres mesos per revisar i resoldre l’expedient prèvia aportació de la documentació requerida. En aquest termini, si es detecten deficiències, s’avisarà al sol·licitant i si no s’esmenen es denegarà la sol·licitud. Ofereix Document. Notificació de la Resolució de l’expedient , i en cas positiu, el nou titular rebrà l’autorització d’ús sol·licitada (d’una determinada parada i/o dipòsit- magatzem d’un mercat municipal concret). Cost i forma de Determinat per les vigents ordenances fiscals, en pagament funció de la classificació del mercat i de l’autorització d’ús. Rebut generat per l’IMMB Centres  Institut Municipal de Mercats de Barcelona prestadors Informació complementària La sol·licitud de cessió es realitza presencialment, prèvia aportació de la documentació requerida. Si la parada i/o dipòsit-magatzem ha estat transmesa “proindiviso” a dues persones o més, aquestes persones, en el termini de dotze mesos, hauran de determinar i comunicar a l’Ajuntament quina d’elles ha de succeir en la titularitat de l’autorització d’ús. De no fer-ho en el termini indicat, es declararà caducada l’autorització i vacants les parades i/o dipòsits- magatzem. CS V: 5 99 a- f9 7d -f4 bf -6 df e Canals de petició Canals de gestió    Presencial: a les Direccions dels mercats municipals Presencial: a les Direccions dels mercats municipals Presencial: a les oficines centrals de l’IMMB gaseta@bcn.cat DLB-5.656-2007 9 GASETA MUNICIPAL 2 de Maig del 2017 Canals de  Presencial: a les Direccions dels mercats recepció municipals Objectiu de  Donar resposta al 99% de les sol·licitud de gestió traspàs mortis-causa dins del termini estipulat de tres mesos Adjudicacions d’autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsits-magatzem dels mercats municipals Descripció: Utilitat: Gestionar les diverses formes d’adjudicar les autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsits-magatzem en situació de vacants (sense activitat comercial)dins els mercats municipals de la ciutat de Barcelona Facilitar l’accés a parades i/o dipòsits-magatzem en situació de vacants dins els mercats municipals de Barcelona Garantia: Lliurament notificació amb la resolució de l’expedient i, en cas positiu del títol acreditatiu de la titularitat d’una autorització d’ús d’una parada i/o dipòsit- magatzem concret en un determinat mercat municipal Normativa  Ordenances fiscals vigents del la ciutat de reguladora del Barcelona servei  La Llei 33/2003 de Patrimoni de les Administracions Públiques  El Reglament del patrimoni dels ens locals  Text refós de la Llei de contractes del sector públic i normativa e desenvolupament  La Carta municipal de Barcelona i les normes que la despleguen  La normativa estatal i autonòmica aplicable al règim local  El Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals  La resta de normes del Dret Administratiu  Les normes del Dret Privat Procediments  Recepció de la documentació requerida i de la de gestió del sol·licitud servei  Revisió de la documentació rebuda  Petició, si s’escau, d’esmenes a la documentació aportada o d’aportació de nova documentació  Tramitació expedient  Signatura de la Resolució  Signatura de documents  Lliurament notificacions de la Resolució i en cas positiu títol de l’autorització d’ús Objectius de  Lliurar el 99% de les noves autoritzacions d’ús en gestió del el termini establert per la normativa reguladora (6 servei mesos) CS V: 5 99 a- f9 7d -f4 bf -6 df e 10 gaseta@bcn.cat DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 de Maig del 2017 Modalitat 1: Adjudicacions d’autoritzacions d’ús per subhasta (mercats municipals) Descripció Es tracta de gestionar totes les sol·licituds de participació en les licitacions per adjudicar autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsit-magatzem mitjançant un procediment de subhasta als mercats municipals. L’Ajuntament disposa d’un termini de sis mesos per revisar i resoldre l’expedient prèvia aportació de la documentació requerida. En aquest termini, si es detecten deficiències, s’avisarà als licitadors i si no s’esmenen es denegarà la participació en el procediment. Ofereix Document. Notificació de la Resolució de l’expedient per tots els licitadors, i en el cas de l’adjudicatari rebrà també document de l’autorització d’ús per la qual va licitar (una determinada parada i/o dipòsit- magatzem d’un mercat municipal concret). Cost i forma de En funció de la classificació del mercat i de la parada pagament i/o dipòsit-magatzem es determina una garantia provisional (3% de l’import mínim de licitació) que desprès és retorna als no adjudicataris de les autoritzacions d’ús.. Rebut generat per l’IMMB Centres  Institut Municipal de Mercats de Barcelona prestadors Informació complementària Seran adjudicataris d’una autorització d’ús aquells licitadors que ofereixin la quantitat econòmica major (i que iguali com a mínim l’import mínim de licitació establert), i que compleixin els requisits legalment establerts. La sol·licitud de participació en la licitació s’ha de fer presencialment, aportant la documentació requerida. Canals de  Presencial: a les Direccions dels mercats petició municipals Canals de  Presencial: a les oficines centrals de l’IMMB gestió Canals de  Presencial: a les Direccions dels mercats recepció municipals  Correu postal: ordinari, a l'adreça indicada pel licitador Objectiu de  Realització de 4 processos de subhasta per any gestió CS V: 5 99 a- f9 7d -f4 bf -6 df e 11 gaseta@bcn.cat DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 de Maig del 2017 Modalitat 2: Adjudicacions d’autoritzacions d’ús per procediment negociat (mercats municipals) Descripció Es tracta de gestionar totes les sol·licituds d’adjudicació d’autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsit-magatzem dels mercats municipals mitjançant procediment negociat. L’Ajuntament disposa d’un termini de sis mesos per revisar i resoldre l’expedient prèvia aportació de la documentació requerida. En aquest termini, si es detecten deficiències, s’avisarà als sol·licitants i si no s’esmenen es denegarà la sol·licitud. Ofereix Document. Notificació de la Resolució de l’expedient, i en el cas positiu l’adjudicatari rebrà també l’autorització d’ús d’una determinada parada i/o dipòsit-magatzem d’un mercat municipal concret per la qual haurà presentat la sol·licitud. Cost i forma de Import mínim de la licitació per subhasta en la qual pagament es va incloure les autoritzacions d’us objecte de la sol·licitud. Rebut generat per l’IMMB Centres  Institut Municipal de Mercats de Barcelona prestadors Informació complementària Es pot presentar una sol·licitud d’adjudicació d’una autorització d’ús d’un mercat concret sempre que aquesta hagi sigut declarada deserta en un procediment d’adjudicació per subhasta prèviament celebrat, i no hi hagi altres sol·licitants per la mateixa. Seran adjudicataris aquells sol·licitants que ofereixin la mateixa quantitat econòmica que figurava com a import mínim de licitació en el procediment d’adjudicació per subhasta prèviament celebrat) i que compleixin els requisits legalment establerts. La sol·licitud de participació en la licitació s’ha de fer presencialment, aportant la documentació requerida. Canals de petició Canals de gestió Canals de recepció Objectiu de gestió      Presencial: a les Direccions dels mercats municipals Presencial: a les oficines centrals de l’IMMB Presencial: a les Direccions dels mercats municipals Correu postal: ordinari, a l'adreça indicada pel licitador Donar resposta al 99% de les sol·licituds d’adjudicació per procediment negociat dins del termini estipulat de sis mesos 12 gaseta@bcn.cat DLB-5.656-2007 CS V: 5 99 a- f9 7d -f4 bf -6 df e GASETA MUNICIPAL 2 de Maig del 2017 Modificació d’autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsits-magatzem dels mercats municipals Descripció Gestionar les sol·licituds de tots els possibles tipus de modificacions dels títols acreditatius d’una Utilitat autorització d’ús d’una parada i/o dipòsit-magatzem dins els mercats municipals de la ciutat de Barcelona Resoldre les situacions administratives relacionades amb la millora comercial dels establiments. Garantia L’acreditació/títol rebut és oficial i emès per l’òrgan competent Normativa reguladora del Servei  Ordenances fiscals vigents del la ciutat de Barcelona  La Llei 33/2003 de Patrimoni de les Administracions Públiques  El Reglament del patrimoni dels ens locals  Text refós de la Llei de contractes del sector públic i normativa e desenvolupament  La Carta municipal de Barcelona i les normes que la despleguen  La normativa estatal i autonòmica aplicable al règim local  El Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals  La resta de normes del Dret Administratiu  Les normes del Dret Privat Procediments de gestió del servei  Recepció de la documentació requerida i signatura del document de sol·licitud  Revisió de la documentació rebuda  Petició, si s’escau, d’esmenes a la documentació aportada o d’aportació de nova documentació  Tramitació expedient  Signatura de la Resolució (aprovació/denegació)  Lliurament notificacions de la Resolució als interessats i, en cas positiu, del títol acreditatiu que recull la modificació sol·licitada Objectius de  Lliurar el 99% de les noves autoritzacions d’ús en gestió del el termini establert per la normativa reguladora servei (màxim 3 mesos) Modalitat 1: Tramitació d’expedients de trasllat (mercats municipals) Descripció Gestió de les sol·licituds de trasllat de les autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsits-magatzem dels mercats municipals. L’Ajuntament disposa d’un termini de tres mesos per revisar i resoldre l’expedient prèvia aportació de la documentació requerida. En aquest termini, si es detecten deficiències, s’avisarà al sol·licitant i si no s’esmenen es denegarà la sol·licitud. CS V: 5 99 a- f9 7d -f4 bf -6 df e 13 gaseta@bcn.cat DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 de Maig del 2017 Ofereix Document. Notificació de la Resolució de l’expedient, i en cas positiu el sol·licitant rebrà una nova autorització d’ús Cost i forma de 0 euros. pagament Centres prestadors Informació La sol·licitud de trasllat es realitza presencialment, complementària prèvia aportació de la documentació requerida. Canals de  Presencial: a les Direccions dels mercats petició municipals Canals de  Presencial: a les Direccions dels mercats gestió municipals  Presencial: a les oficines centrals de l’IMMB  Institut Municipal de Mercats de Barcelona Canals de  Presencial: a les Direccions dels mercats recepció municipals Objectiu de  Donar resposta al 99% de les sol·licitud de trasllat gestió dins del termini estipulat de tres mesos Modalitat 2: Tramitació d’expedients d’ampliació de denominació (mercats municipals) Descripció Gestió de les sol·licituds d’ampliació de denominació de les autoritzacions d’ús de parades dels mercats municipals. L’Ajuntament disposa d’un termini de tres mesos per revisar i resoldre l’expedient prèvia aportació de la documentació requerida. En aquest termini, si es detecten deficiències, s’avisarà al sol·licitant i si no s’esmenen es denegarà la sol·licitud. Ofereix Document. Notificació de la Resolució de l’expedient i, en cas positiu el sol·licitant rebrà una nova autorització d’ús per les parades objecte de l’ampliació. Cost i forma de pagament Centres prestadors Informació complementària Determinat per les vigents ordenances fiscals. Rebut generat per l’IMMB  Institut Municipal de Mercats de Barcelona La sol·licitud de d’ampliació de denominació es realitza presencialment, prèvia aportació de la documentació requerida. CS V: 5 99 a- f9 7d -f4 bf -6 df e Canals de petició Canals de gestió Canals de recepció     Presencial: a les Direccions dels mercats municipals Presencial: a les Direccions dels mercats municipals Presencial: a les oficines centrals de l’IMMB Presencial: a les Direccions dels mercats municipals gaseta@bcn.cat DLB-5.656-2007 14 GASETA MUNICIPAL 2 de Maig del 2017 Objectiu de  Donar resposta al 99% de les sol·licitud gestió d’ampliació de denominació dins del termini estipulat de tres mesos Modalitat 3: Tramitació d’expedients d’agrupació de denominació (mercats municipals) Descripció Gestió de les sol·licituds d’agrupació de denominació de les autoritzacions d’ús de parades dels mercats municipals. L’Ajuntament disposa d’un termini de tres mesos per revisar i resoldre l’expedient prèvia aportació de la documentació requerida. En aquest termini, si es detecten deficiències, s’avisarà al sol·licitant i si no s’esmenen es denegarà la sol·licitud. Ofereix Document. Notificació de la Resolució de l’expedient, i en cas positiu el sol·licitant rebrà una nova autorització d’ús per les parades objecte de l’agrupació. Cost i forma de pagament Centres prestadors Informació complementària Determinat per les vigents ordenances fiscals. Rebut generat per l’IMMB  Institut Municipal de Mercats de Barcelona Són parades objecte de poder sol·licitar l’agrupació de denominació:  Peix/Marisc  Cansaladeria/Xarcuteria i embotits  Adrogueria/Queviures La sol·licitud d’agrupació de denominació es realitza presencialment, prèvia aportació de la documentació requerida. Canals de  Presencial: a les Direccions dels mercats petició municipals Canals de  Presencial: a les Direccions dels mercats gestió municipals  Presencial: a les oficines centrals de l’IMMB Canals de  Presencial: a les Direccions dels mercats recepció municipals Objectiu de  Donar resposta al 99% de les sol·licituds gestió d’agrupació de denominació dins del termini estipulat de tres mesos Modalitat 4: Tramitació d’expedients de fusió (mercats municipals Descripció Gestió de les sol·licituds de fusió de les autoritzacions d’ús de parades dels mercats municipals. L’Ajuntament disposa d’un termini de tres mesos per revisar i resoldre l’expedient prèvia aportació de la documentació requerida. En aquest termini, si es 15 CS V: 5 99 a- f9 7d -f4 bf -6 df e gaseta@bcn.cat DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 de Maig del 2017 detecten deficiències, s’avisarà al sol·licitant i si no s’esmenen es denegarà la sol·licitud. Ofereix Document. Notificació de la Resolució de l’expedient, i en cas positiu el sol·licitant rebrà una nova autorització d’ús per les parades objecte de la fusió. Cost i forma de Determinat per les vigents ordenances fiscals. pagament Rebut generat per l’IMMB Centres prestadors Informació La sol·licitud de fusió es realitza presencialment, complementària prèvia aportació de la documentació requerida. Canals de  Presencial: a les Direccions dels mercats petició municipals Canals de  Presencial: a les Direccions dels mercats gestió municipals  Presencial: a les oficines centrals de l’IMMB  Institut Municipal de Mercats de Barcelona Canals de  Presencial: a les Direccions dels mercats recepció municipals Objectiu de  Donar resposta al 99% de les sol·licitud de fusió gestió dins del termini estipulat de tres mesos Modalitat 5 : municipals) Descripció Tramitació d’expedients d’ocupació temporal d’espais (mercats Gestió de les sol·licituds d’ocupació temporal d’espais per part de titulars d’autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsits-magatzems, i/o Associacions de venedors dels mercats municipals. L’Ajuntament disposa d’un termini de dos mesos per revisar i resoldre l’expedient prèvia aportació de la documentació requerida. En aquest termini, si es detecten deficiències, s’avisarà al sol·licitant i si no s’esmenen es denegarà la sol·licitud. EL període d'ocupació pot anar:  des de l'1 de gener de cada any o la data que es sol·liciti per l’interessat  fins a Màxim 31 de desembre del mateix any o la que es sol·liciti per l’interessat CS V: 5 99 a- f9 7d -f4 bf -6 df e Ofereix Document. Notificació de la Resolució de l’expedient. Cost i forma de pagament Centres prestadors Informació complementària Determinat per les vigents ordenances fiscals. Rebut generat per l’IMMB  Institut Municipal de Mercats de Barcelona La sol·licitud d’ocupació temporal d’espai es realitza presencialment, prèvia aportació de la documentació requerida.. Canals de  Presencial: a les Direccions dels mercats petició municipals 16 gaseta@bcn.cat DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 de Maig del 2017 Canals de  Presencial: a les Direccions dels mercats gestió municipals  Presencial: a les oficines centrals de l’IMMB Canals de  Presencial: a les Direccions dels mercats recepció municipals Objectiu de  Donar resposta al 99% de les sol·licitud gestió d’ocupacions temporals d’espais dins del termini estipulat de dos mesos 17 gaseta@bcn.cat DLB-5.656-2007 CS V: 5 99 a- f9 7d -f4 bf -6 df e