Secretaria General Ref.: CG 17/17 ACORDS adoptats per la Comissió de Govern en la sessió celebrada el dia 4 de maig de 2017. APROVACIÓ de l'acta de la sessió anterior. ACORDS DECISORIS ÀREA DE TREBALL, ECONOMIA I PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA 1.- (299/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Fina Ferrer Vidal (mat. 74110) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina, amb la categoria professional de TS Psicologia, amb destinació a l’EAIA Central de la Gerència de Drets Socials, on ocupa el lloc de treball de tècnica 3 (80.30.SS.20), i l’activitat pública com a professora associada a temps parcial de la Universitat de Barcelona, per al curs acadèmic 2016/2017 des del 15 de setembre de 2016 fins al 14 de setembre de 2017. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 2.- (309/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Aránzazu Millás Nicuesa (mat. 24151) entre la seva activitat municipal com a funcionària de carrera, amb la categoria professional de TS Ciències, amb destinació al Departament de Reducció Contaminació Acústica de la Gerència d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat, on ocupa el lloc de treball de Cap departament (40.10.GE.10), i l’activitat privada per compte propi de compra i venda de materials fèrrics i acer. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3.- (319/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Miguel Alonso García (mat. 74125) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí, amb la categoria professional de Auxiliar administratiu, amb destinació al Departament de Gestió i Protecció Animals de la Gerència Ref:CG 15/17 v. 20- 4- 2017 12: 57 d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat, on ocupa el lloc de treball de Suport 5 (90.50.GE.10), i l’activitat privada per compte d'altri d'auxiliar de taula caps de setmana a la Federació Catalana de Basquetbol. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4.- (343/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. David Pera Laguerri (mat. 24623) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí, amb la categoria professional d'Auxiliar administratiu, amb destinació a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà del districte de l’Eixample de la Gerència de Drets de Ciutadania, Participació i Transparència, on ocupa el lloc de treball de Suport 4 (90.40.GE.20), i l’activitat privada per compte d'altri d’auxiliar de taula a la Federació Catalana de Basquetbol. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5.- (345/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Patricia Alfonso Prieto (mat. 75493) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina, amb la categoria professional d’Auxiliar administrativa, amb destinació al Departament de Gestió de la Mobilitat de la Gerència d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat, on ocupa el lloc de treball de Suport 5 (90.50.GE.10), i l’activitat privada per compte d'altri com a dependenta de la llibreria Punt i Apart SCP. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6.- (382/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Sara Moreno Sierra (mat. 75430) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina, amb la categoria professional d’Auxiliar administrativa, amb destinació al Departament de Llicències i Inspecció D10 del Districte de Sant Martí, on ocupa el lloc de treball de Suport 5 (90.50.GE.10), i l’activitat privada per compte d'altri de professora de música. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de 2 desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 7.- (2017/33 ICUB) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Salvador García Arnillas (mat. 6100101) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera, amb la categoria professional de Tècnic Superior en Art i Història, amb destinació al Departament de Col·leccions del Museu de Cultures del Món i Etnològic de l’Institut de Cultura de Barcelona, desenvolupant les funcions pròpies d’un lloc de treball de Gestor de Projectes 2 (70.20.GE.10), i l’activitat privada de professor associat a la Universitat Ramon Llull (Blanquerna). La dedicació professional privada haurà de complir amb l’establert en l’article 12.2 de la Llei 53/1984, així com, en l’establert a l’article 12 de la Llei 21/1987 i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 8.- (408/2017) CONVOCAR 60 places de Tècnic/a Superior en Gestió mitjançant concurs oposició de l'Ajuntament de Barcelona, en torn de Promoció Interna Especial i APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria; DONAR COMPTE de la present resolució a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 9.- (446/2017) APROVAR la modificació de l’organigrama de la Gerència de Seguretat i Prevenció en l’àmbit de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica i Control de Recursos, tal i com es detalla als annexos. PUBLICAR la present resolució en la Gaseta Municipal als efectes pertinents. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 10.- (447/2017) APROVAR la modificació de l’organigrama de la Gerència de Recursos Humans i Organització, tal i com es detalla als annexos. PUBLICAR la present resolució en la Gaseta Municipal als efectes pertinents. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 11.- (0001/15) MODIFICAR, en virtut del que preveu l’article 107 e) del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic aprovat per Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre i la clàusula 20 del plec de clàusules administratives particulars, l’Acord Marc que, amb número de contracte 14002257, té per objecte la contractació de la prestació de serveis postals demandats per l’Ajuntament de Barcelona i el conjunt d’entitats que integren el seu sector públic depenent; segons les raons al·legades a l’informe de 7 d’abril de 2017 elaborat pel Cap del Departament Central de Compres, per tal d’incorporar a l’Acord Marc, respecte a les notificacions que han de ser efectuades mitjançant la xarxa pública postal, l’increment de preu conseqüència dels canvis en la pràctica de les notificacions que ha comportat l’entrada en vigor de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu de les Administracions públiques. 3 12.- (0625/17) INICIAR l'expedient per a la contractació de l'obra i instal·lacions per a la renovació dels sistemes actuals de tractament d'aire a les plantes tercera a vuitena de l'edifici Novíssim de les Cases Consistorials de l'Ajuntament de Barcelona, amb núm. de contracte 17002397, mitjançant tramitació urgent, amb la utilització del procediment obert, i amb un pressupost total de licitació d'1.188.187,00 euros, IVA inclòs. DECLARAR la urgència en la tramitació d'acord amb la justificació que consta a l'expedient. APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars regulador del contracte, el projecte i la resta de documentació tècnica. CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació mitjançant procediment obert amb tramitació urgent. AUTORITZAR l'esmentada quantitat amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: pressupost net 981.972,73 euros; tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA de 206.214,27 euros, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. 13.- INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 4 de maig de 2017. 14.- (E.01.6057.16) CEDIR l’ús a favor de l’Associació de Veïns per a la revitalització del Casc Antic de Barcelona - espai d’inclusió i formació Casc Antic (EICA), d’uns espais municipals ubicats a la planta baixa i primera planta de la finca municipal del carrer Comerç núm. 42, amb caràcter onerós per un termini de tres anys, per tal de destinar-los a seu social i al desenvolupament de les activitats pròpies de l’entitat, d’acord amb les condicions del document annex, que s’aproven, SOTMETRE l'expedient a informació pública durant un termini de vint dies i, si no s'hi formulen reclamacions o al·legacions, procedir a la cessió de l’ús; i FORMALITZAR la cessió en document administratiu. 15.- (E.10.6005.17) CEDIR l’ús a favor de la Cooperativa Escola Gregal SCCL, mitjançant subarrendament, dels locals núm. 7 i 3 de la finca situada a la rambla Prim núm. 24, finques 8084 i 8086 respectivament del Registre de la Propietat núm. 20 de Barcelona, per un termini de quatre anys i amb caràcter onerós, per tal de destinar-los al desenvolupament de les activitats pròpies de l’entitat, d’acord amb les condicions del document annex que s’aprova; i FORMALITZAR la cessió en document administratiu. 16.- (3-048/2017) APROVAR l’expedient núm. 3-048/2017 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2017, provinents de l’aplicació del Romanent de Tresoreria per a despeses amb finançament afectat en la liquidació del Pressupost de l’exercici 2016, per ingressos provinents de la Generalitat de Catalunya en concepte de fons de foment del turisme (FFT), per finançar projecte municipal en matèria de turisme, segons acord de la Comissió de Govern de 6 d’abril de 2017, i per un import total de 17.310,00 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 17041395; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal; i DONAR-NE compte a la Comissió d’Economia i Hisenda. 17.- (3-051/2017) APROVAR l’expedient núm. 3-051/2017 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2017, d’import 283.892,25 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 17042191; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 4 18.- (3-052/2017) APROVAR l’expedient núm. 3-052/2017 de modificacions de crèdit, consistent en transferència de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2017, d’import 10.094.200,00 euros, per atendre despeses de col·laboració amb la Fundació BIT Habitat i despeses de suport a la cultura a través de l’Institut de Cultura de Barcelona, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 17042491; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 19.- (3-053/2017) APROVAR l’expedient núm. 3-053/2017 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2017, derivat del compromís d’ingrés provinent de la Generalitat de Catalunya en concepte d’aportació extraordinària per al fons de foment del turisme (FFT), segons Conveni signat el 23 de desembre de 2016, per finançar projectes municipals en matèria de turisme per la minimització de l’impacte de l’afluència turística sobre l’espai públic i els serveis en determinades àrees de la ciutat de Barcelona, i per un import total de 559.910,00 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 17042595; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal; i DONAR-NE compte a la Comissió d’Economia i Hisenda. ÀREA DE DRETS DE CIUTADANIA, PARTICIPACIÓ I TRANSPARÈNCIA 20.- (0421/17) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i el Comitè Paralímpic Internacional per a l’establiment de les condicions d’ús de l’emblema i la mascota dels actes de commemoració del 25è aniversari dels Jocs Paralímpics de Barcelona 1992. 21.- (633/17) MODIFICAR el contracte 14003130, que té per objecte el servei de recepció, informació, assessorament i d’interpretació i traducció del servei d’atenció a Immigrants, Emigrants i Refugiats (SAIER), en virtut del que preveu l’article 106 del TRLCSP i per les causes previstes a la clàusula 20 del Plec de clàusules administratives particulars, en atenció a les raons indicades a l'informe emès per la Direcció d’Atenció i Acollida, a Immigrants de 7 de març de 2017, i amb la conformitat del contractista, segons compareixença de 21 de març de 2017. AMPLIAR l'autorització i disposició de despesa del contracte per un import de 59.296,09 euros amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document; i DISPOSAR-LA a favor d'AB. Asociación Bienestar y Desarrollo, NIF G59435180. REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d'aquesta notificació, comparegui per reajustar la garantia per un import de 2.964,80 euros i formalitzar la modificació del contracte a les dependències de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica de la Gerència de Recursos. Districte de Ciutat Vella 22.- (20172031) INICIAR l'expedient per a la contractació de la Gestió del servei per al foment de les relacions de proximitat i el veïnatge al Districte de Ciutat Vella i de foment de l'ocupació, amb núm. de contracte 17002262, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, i amb un pressupost total de licitació de 515.328,00 euros, IVA inclòs; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: pressupost net 468.480,00 euros; tipus impositiu del 10% d'IVA, i import de l'IVA de 46.848,00 euros. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 5 Districte d'Horta-Guinardó 23.- (086/2017) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona (Districte d’Horta-Guinardó) i el Consell Joventut Districte VII Horta-Guinardó, amb NIF G59168641, relatiu a la gestió cívica del Casal de Joves Girapells, de conformitat amb la Normativa reguladora dels expedients d'autorització de l'atorgament de convenis administratius amb altres administracions públiques i institucions aprovada per decret d'Alcaldia el 27 d'abril de 2011; FACULTAR la Ima. Sra. Mercedes Vidal Lago, regidora del Districte d'Horta-Guinardó, per a la signatura del Conveni. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 108.746,42 euros amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, a favor de Consell Joventut Dte. VII Horta-Guinardó, amb NIF G59168641, condicionat a l’existència de crèdit adequat i suficient en la partida/es corresponent a/ls exercici/s posteriors al 2017. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública donada la excepcionalitat que concorre en el projecte. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de tres mesos, a comptar des de la data de finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de la subvenció amb informe d’auditoria en els termes fixats al conveni. Districte de Sant Andreu 24.- (09-CONV-556/2017) APROVAR el Conveni de col·laboració entre l’Institut de Cultura de Barcelona i el Districte de Sant Andreu per a la cessió d’instruments musicals decomissats a la via pública i no recollits pels titulars; FACULTAR la regidora del Districte de Sant Andreu per a la signatura de l’esmentat Conveni de col·laboració, així com la de tots aquells documents que se’n derivin. Districte de Sant Martí 25.- (20171055) APROVAR el Plec de Clàusules Administratives particulars i el Plec de prescripcions tècniques que ha de regir el contracte número 17C00007 que té per objecte la gestió i explotació del Complex Esportiu Municipal Bogatell al Districte de Sant Martí. CONVOCAR licitació per procediment obert per l'adjudicació del contracte, d'acord amb allò que disposa l'article 157 del Reial Decret Legislatiu 3/2011 de 14 de novembre, pel que s'aprova el Text Refòs de la Llei de Contractes del Sector Públic. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT 26.- (20170152) INICIAR l'expedient per a la contractació del manteniment de la infraestructura de recàrrega de vehicles elèctrics situada a la via pública, propietat de l'Ajuntament de Barcelona, 2017-19, i el foment de l'ocupació de persones amb dificultats particulars d'inserció al mercat laboral, amb núm. de contracte 17000992, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, i amb un pressupost total de licitació de 622.266,53 euros, IVA inclòs; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: pressupost net 514.269,86 euros; tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA de 107.996,67 euros; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DECLARAR la improcedència de la revisió de preus amb motiu d'acord amb el que estableix el PCAP. 6 Districte de Sants-Montjuïc 27.- (03-2016LL34404) ATORGAR la llicència d'obres majors Green Clover Capital, SL per a l'execució d'obres a Gran Via de Les Corts Catalanes, 159, consistent en la construcció d'edifici destinat a oficines de PB+12 (2 locals comercials a PB i espais diàfans a les plantes pis, amb un total de 20.667,00m2 de sostre), i 3 plantes soterrani destinades a aparcament per a un total de 307 places per a cotxes, 84 per a motos, i 220 places de bicicleta (176 a l’espai lliure d’edificació en planta baixa), a més de 16 trasters per a les oficines i 3 places de càrrega i descàrrega. Superfície construïda total: 32.776,50m2 i amb les següents condicions particulars de la llicència: Abans d'iniciar les obres caldrà comunicar-ne l'inici a l'ajuntament i haver:- Lliurat la documentació relacionada a l’article 27.3 de l’Ordenança Reguladora del Procediment d’Intervenció Municipal en les Obres aprovada el 25 de febrer 2011. El projecte executiu haurà de ser lliurat en pdf i visat. - Aportat pòlissa d’assegurança de responsabilitat pel valor de 600.000,00 euros per sinistre - Comunicat l’inici a BAGURSA, per tal de coordinar el replantejament d’alineacions i rasants i altres aspectes reflectits a l’informe de 10 de març de 2017. Durant l'execució de les obres caldrà tenir en compte que: - Cal seguir les recomanacions de l’Agència de Residus de Catalunya (ARC) proposades a l’informe de 31 de gener de 2017. - Les condicions de seguretat quant al risc de foc de l’edifici s’ajustaran a les informades pel SPEIS, segons plànols revisats i informe emès el 20 d'octubre de 2016, adaptant-los a la nova geometria i a les condicions assenyalades: - Els materials de revestiments exteriors de les façanes han de ser de classe de reacció al foc B-s3, d0, o més exigent, d’acord amb l’article 3.1 de l’Annex 1 de l’ORCPI 08. - En els casos en què, per assolir la resistència al foc de l’estructura requerida en la normativa vigent calgui utilitzar l’aplicació de materials de revestiment (plaques, morters, pintures, etc), és necessari el certificat d’una empresa de control de qualitat aliena al projecte signat pel tècnic competent, d’acord amb l’article 6.2 de l’ORCPI 08. - L’extracció d’aire del grup electrogen, s’efectuarà mitjançant conducte de ventilació d’acord amb allò establert a l’article 25 de l’Ordenança del Medi Ambient. - La ventilació de l’aparcament s’ajustarà a allò previst a l’apartat 3.1.4 del CTE-DB-HS3, a l’apartat 8 del CTE-DB- SI3, i a l’article 23-2 de l’Ordenança de Medi Ambient de Barcelona, sense que els conductes s’apreciïn des de la via pública. - L’alçada sota els conductes de ventilació de l’aparcament, a les zones de circulació, o quan aquests discorren en sentit longitudinal a la plaça, no pot ser inferior a 2,20 m. - Les obertures d’admissió i extracció d’aire condicionat de vestíbul, escales protegides i vestíbuls d’independència s’han de situar a una alçada suficient per no produir molèsties als vianants, han de restar totalment integrades a la composició arquitectònica i ser de manteniment fàcil. - Cal donar tractament d’enjardinament i pavimentació a la coberta de planta baixa, amb ús de terrassa, d’acord amb criteris de la urbanització de l’entorn, donada la seva percepció des de tots els edificis del voltant. - Cal seguir les prescripcions de BCASA quant a l’execució de nou clavegueró. Alhora, cal seguir el protocol establert per BCASA quant a esgotament del freàtic o eventuals contaminacions del subsòl. - El projecte d’instal·lacions no planteja ventilació ni climatització de locals; els aires i banys de locals, així com d’oficines, s’han d’ajustar a allò establert a l’article 26-1 de l’Ordenança de Medi Ambient, ubicant maquinaries i conductes a coberta. En cas de preveure la instal·lació en els locals d’establiments de restauració o de venda de pa, caldrà acomplir allò establert a l’article 23-3 de la mateixa Ordenança. - La llicència no inclou la instal·lació d’elements identificadors de l’edifici o de les activitats. - La llicència no inclou la col·locació la de tanques de precaució, ni els mitjans auxiliars, ni ocupacions de via pública, que hauran de ser sol·licitats a Districte. Un cop finalitzada l'obra, i per tal de poder comunicar la primera ocupació, caldrà informar-ne a l'Ajuntament, i: - Justificar el compliment de totes les condicions de la llicència. - Haver reposat els possibles elements urbanístics afectats i executat la urbanització del sòl lliure d’edificació de la parcel·la, així com la urbanització provisional per tal que l’edifici pugui funcionar. - 7 Lliurar comprovant de transport i abocament de residus a gestor autoritzat. - Haver obtingut informe favorable de l’Agència de l’Energia quant a la instal·lació de captadors d’energia solar tèrmica i fotovoltaica, i lliurar els documents que s’exposen a l’informe de 15 de setembre de2016.- Lliurar final d'obra visat, la documentació de l'obra executada (as built) en pdf, declaració responsable referent al final d'obra, així com la resta de documentació establerta a l'Ordenança Reguladora del Procediment d'Intervenció Municipal en les Obres aprovada el 25 de febrer de 2011. Als plànols de l'obra executada caldrà reflectir la justificació de la normativa a la seguretat en front el risc d'incendi. - Legalitzar les activitats dins l’edificació pel procediment de Comunicació amb Certificació Tècnica (Annex III.2), d'acord amb la instrucció per a l'aplicació de l'OMAIIA, segons allò establert Llei 20/2009 (BOP 12de gener de 2011). - Obtenir la llicència del gual corresponent. - Formalitzar i registrar les servituds de pas públic corresponents al sòl lliure d’edificació a planta baixa, segons el Pla de Millora Urbana del Sector 1, Àmbit A, de la Modificació del PGM en l’Àmbit discontinu Batlló-Magòria, i les parcel·les situades a Via Laietana 2, Via Laietana 8-10, Pau Claris 158-160, Girona 20 i Carrera 12. - Vincular registralment cada traster respectivament a una entitat ubicada al mateix edifici. - Comunicar el final d’obres a BCASA i obtenir-ne informe favorable a l’execució del clavegueró. Les que escaiguin de les assenyalades al full adjunt. Termini d'inici de les obres: 18 mesos. Termini d'execució de les obres: 36 mesos. Aquesta llicència resta sotmesa a les condicions generals assenyalades al full adjunt. Districte de Sarrià-Sant Gervasi 28.- (5BD 2017/028) APROVAR inicialment el Projecte revisat del projecte executiu, memòria ambiental i estudi de seguretat i salut de la reurbanització del carrer Vilana, entre el passeig de la Bonanova i el carrer Dalmases, al Districte de Sarrià – Sant Gervasi de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 610.471,29 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya i SOTMETRE’L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar des del dia següent a la publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. 29.- (5BC 2017/095) APROVAR el Projecte Executiu de Rehabilitació del parc del Turó Parc al Districte de Sarrià-Sant Gervasi de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'informe tècnic de la Direcció d’Espais Verds i Biodiversitat i de BCASA (clavegueram i drenatge, aigües freàtiques i fonts ornamentals), que figuren a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es donen per reproduïts, per un import de 806.585,65 euros el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, d'acord amb allò que preveu l'article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLLMRLC); PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d'Edictes de l'Ajuntament de Barcelona; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l'actuació. Districte de Gràcia 30.- (6BC 2017/080) APROVAR el Projecte Modificat del projecte executiu de la remodelació de la ronda del Mig, tram: Lesseps-Escorial (travessera de Dalt), al Districte de Gràcia de Barcelona, a l’empara de l’article 43 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals (ROAS) i d’acord amb l’Informe Tècnic de la Direcció d’Obra 8 ratificat per la Direcció Tècnica d’Infraestructures de BIMSA i de l’Informe Jurídic de BIMSA que figuren a l’expedient administratiu i que aquests efectes es donen per reproduïts, per un import, que en el cas de ser executat pel mateix contractista, ascendeix a 7.347.670,56 euros, el 21% d’IVA inclòs, import resultant de sumar el preu del contracte que ja incorpora la baixa oferta per l’adjudicatari (6.649.475,68 euros) i l’import de les modificacions de 698.194,88 euros, consistents en: adequar els semàfors existents de l´obra i entorns, col·locació de New Jersey de formigó i senyalització provisional, actuacions en la xarxa de clavegueram, obra civil de serveis afectats, enllumenat provisional, cartells orientatius d´obra, marques vials i senyalització provisional i que representen el 10,50% d’increment sobre el contracte signat per l’adjudicatari i del 7,93% d’increment sobre el Pressupost d’Execució per Contracte (PEC) del projecte aprovat definitivament (8.807.603,84 euros, el 21% d’IVA inclòs); PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. Districte de Sant Andreu 31.- (16GU48) APROVAR inicialment, a l'empara de l'article 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme, el Projecte de reparcel·lació, en la modalitat de compensació bàsica, de la unitat d’actuació 4 del Pla especial d’ordenació de l’entorn del carrer de Campeny, formulat per la Junta de Compensació constituïda a l’efecte, amb les prescripcions contingudes a l’informe del Departament de Projectes de Gestió Urbanística de 12 d’abril de 2017, que consta a l’expedient, en els mateixos propis termes que es donen per reproduïts. SOTMETRE’L a informació pública durant el termini d’un mes per al·legacions, mitjançant inserció d’anuncis al Butlletí Oficial de la Província, en un dels diaris de més circulació de la província i al Tauler d’edictes de la Corporació, amb audiència simultània a les persones interessades pel mateix termini, amb notificació personal. 32.- (9BD 2016/061) APROVAR definitivament el Projecte de reurbanització complementari de la plaça dels Jardins d’Elx, al Districte de Sant Andreu, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’informe tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 622.631,88 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província (BOPB), a la Gaseta municipal i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. Districte de Sant Martí 33.- (16GU47) APROVAR inicialment, a l’empara de l’article 119.2.a del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme, el Projecte de reparcel·lació, en la modalitat de compensació bàsica, del PAU del PMU de l’illa delimitada pels carrers de Sancho d’Àvila, d’Àlaba, d’Almogàvers i de Pamplona, formulat per la Junta de Compensació constituïda a l’efecte, amb les observacions contingudes a l’informe de 7 d’abril de 2017 del Departament de Projectes de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística que consta en l’expedient, en els mateixos termes, que es donen per reproduïts. SOTMETRE’L a informació pública durant el termini d’un mes per al·legacions, mitjançant inserció d’anuncis al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, en un dels diaris de més circulació de la província i al Tauler d’edictes de la Corporació, amb audiència simultània a les persones interessades pel mateix termini, amb notificació personal. 9 34.- (10BC 2017/017) APROVAR definitivament el Projecte executiu de reurbanització del carrer Almogàvers, entre els carrers Llacuna i Roc Boronat, al Districte de Sant Martí de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe Tècnic del Projecte, que figura a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, per un import d’1.087.920,95 euros el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, d'acord amb allò que preveu l'article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC); PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’anuncis de la Corporació; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. EL SECRETARI GENERAL Jordi Cases i Pallarès 10