Secretaria General Ref:CG 19/17 v. 18- 5- 2017 13: 42 Ref:CG 19/17 ACORDS adoptats per la Comissió de Govern en la sessió ordinària de 18 de maig de 2017. Aprovació de l'acta de la sessió d’11 de maig de 2017. Part Decisòria / Executiva Propostes d’acord ÀREA DE TREBALL, ECONOMIA I PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA 1.- (033D/2017-SG) INFORMAR, en el marc de l’acord, de 7 de juny de 2013, sobre participació de l’Ajuntament de Barcelona en les iniciatives normatives de la Generalitat de Catalunya que incideixen en el règim especial establert a la Carta Municipal de Barcelona, el posicionament de l’Ajuntament de Barcelona en relació a la iniciativa normativa següent: Decret de modificació del Reglament d'Organització i Funcionament de la Comissió de Protecció Civil de Catalunya, aprovat pel Decret 291/1999, de 9 de novembre de la Generalitat de Catalunya, en els termes dels documents elaborats pels Serveis Jurídics Municipals que consten a l’expedient i que constitueixen la motivació del present acord. NOTIFICAR el present acord i el posicionament municipal sobre cada iniciativa normativa a la Secretaria de la Comissió Mixta Generalitat-Ajuntament. 2.- (318/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. David Dolcet Butsems (mat. 74190) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí, amb la categoria professional de TS Enginyeria, amb destinació al Departament de Llicències i Inspecció D01 del Districte de Ciutat Vella, on ocupa el lloc de treball de Tècnic 3 (80.30.OP.10), i l’activitat pública com a professor associat a temps parcial de la Universitat Politècnica de Catalunya, per al curs acadèmic 2016-2017 des de l'1 de setembre de 2016 fins al 31 d'agost de 2017. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 3.- (426/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. J. Miguel Pedroso González (mat. 24462) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera, amb la categoria professional d'Administratiu/va, amb destinació a la Gerència del Districte Sarrià-Sant Gervasi, on ocupa el lloc de treball de Suport 3 (90.30.GE.20), i l’activitat privada per compte d'altri com a entrenador de futbol al C.E. Salesians Bosco-Horta. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per Ref:CG 19/17 v. 18- 5- 2017 13: 42 2 variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 4.- (427/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. F. Albert Salvatella López (mat. 27482) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera, amb la categoria professional de TM Enginyeria, amb destinació al Departament de Llicències i Inspecció del Districte de l’Eixample, on ocupa el lloc de treball de Tècnic/a 4 (80.40.OP.10), i una activitat privada per compte propi com a consultor ambiental fora del municipi de Barcelona. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada de consultor ambiental, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 5.- (440/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Enric Verdú Mas (mat. 75580) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí, amb la categoria professional de TS Arquitectura, amb destinació al Departament de Llicències d'Obres del Districte de l’Eixample, on ocupa el lloc de treball de Tècnic 3 (80.30.OP.20), i una activitat privada per compte propi d’arquitecte per realitzar certificats energètics i cèdules d’habitabilitat fora de la ciutat de Barcelona. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d’arquitectura per realitzar certificats energètics i cèdules d’habitabilitat, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 6.- (441/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. David Esteve López (mat. 75645) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí, amb la categoria professional de TS Informació, amb destinació a la Direcció de Serveis Publicitaris de la Gerència de Recursos, on ocupa el lloc de treball de Tècnic/a 3 (80.30.GA.40), i l’ activitat privada per compte propi de gestió de projectes de comunicació digital. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. Ref:CG 19/17 v. 18- 5- 2017 13: 42 3 7.- (443/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Ignacio Sánchez Sánchez (mat. 75731) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí, amb la categoria professional de TM Educació Social, amb destinació a l’EAIA de Sant Martí de l’Àrea de Drets Socials de la Gerència de Drets Socials, on ocupa el lloc de treball de Tècnic/a 4 (80.40.SS.20), i l’activitat privada per compte d'altri com a administratiu de l’empresa Sancaba Credit, gestión de riesgos SL. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 8.- (445/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. David Martínez Guarné (mat. 75637) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí, amb la categoria professional de TS Informació, amb destinació a la Direcció de Serveis de Comunicació Digital de la Gerència de Recursos, on ocupa el lloc de treball de Tècnic/a 3 (80.30.GA.40), i l’activitat privada per compte d'altri d’elaboració i publicació de les cròniques de futbol del juvenil del Club de Futbol Damm. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 9.- (447/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Albert Gifreu Preciado (mat. 74101) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí, amb la categoria professional de TS Arquitectura, amb destinació al Departament de Llicències i Inspecció del Districte de Les Corts, on ocupa el lloc de treball de Tècnic/a 3 (80.30.OP.20), i l’activitat privada per compte propi com a fotògraf. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció 10.- (448/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Lidia Fuentes Ledo (mat. 75755) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina, amb la categoria professional de TS Arquitectura, amb destinació a la Dependència de Mobilitat en el Territori de la Gerència d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat, on ocupa el lloc de treball de Tècnic/a 3 (80.30.OP.20), i l’activitat privada per compte d'altri com a administrativa a la societat Gaes SA. La dedicació professional privada no podrà Ref:CG 19/17 v. 18- 5- 2017 13: 42 4 superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 11.- (453/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Jose Antonio González Rivera (mat. 72074) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí, amb la categoria professional d'Auxiliar administratiu, amb destinació a l'Oficina d’Atenció al Personal de la Gerència de Recursos humans i Organització, on ocupa el lloc de treball de Suport 5 (90.50.GE.10), i l’activitat privada per compte propi d’actuacions musicals a través de Fidelis Factoo, Societat Cooperativa. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 12.- (458/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Oriol Barberà Garre (mat. 75814) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí, amb la categoria professional d'Auxiliar administratiu, amb destinació a la Direcció de Serveis de Planificació i Control de Drets de la Ciutadania, Participació i Transparència, on ocupa el lloc de treball de Suport 5 (90.50.GE.10), i l’activitat privada per compte d'altri: monitor a l’Esplai de la Fundació Ave Maria i a la Fundació Catalana de l’Esplai. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 13.- (463/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Elisabet Buireu Puig (mat. 75788) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina, amb la categoria professional de TS Dret, amb destinació a la Direcció de Serveis d’Inspecció de la Gerència d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat, on ocupa el lloc de treball de Tècnica 3 (80.30.SJ.10), i l’activitat privada per compte propi com a formadora en curs on line de gestió de tresoreria fins el 30 de juny de 2017. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà Ref:CG 19/17 v. 18- 5- 2017 13: 42 5 vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 14.- (466/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Jaume Tutó Nosás (mat. 20917) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera, amb la categoria professional de Tècnic Administració general, amb destinació al Departament de Serveis Jurídics de la Gerència de Drets Socials, on ocupa el lloc de treball de Tècnic 2 (80.20.SJ.10), i l’activitat privada per compte d'altri: professor al Centre d’Estudis Financers (CEF) en la preparació d’oposicions. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 15.- (472/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Laura Farré Jaques (mat. 75640) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina, amb la categoria professional de TS Informació, amb destinació a la Direcció de Serveis de Comunicació Digital de la Gerència de Recursos, on ocupa el lloc de treball de Tècnica 3 (80.30.GA.40), i l’activitat privada per compte propi de traduccions de textos web per a entitat privada. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 16.- (473/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Lluís Sobrevia Vidal (mat. 23899) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera, amb la categoria professional de TS Arquitectura, amb destinació al Departament de Llicències i Inspecció del Districte de Les Corts, on ocupa el lloc de treball de Cap Secció 1 (50.10.GE.10), i l'activitat privada per compte propi d'arquitecte. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d’arquitecte, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. Ref:CG 19/17 v. 18- 5- 2017 13: 42 6 17.- (990/2016) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Maria Aurora López Corduente (mat. 22375) entre la seva activitat municipal com a personal eventual, amb destinació a la Gerència d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat, on ocupa el lloc de treball de Directora 1 (20.10.GE.60), Gerent adjunta d’Urbanisme, i l’activitat pública com a professora associada a temps parcial de la Universitat Politècnica de Catalunya, per al curs acadèmic 2016-2017 des de l'1 de setembre de 2016 fins al 31 d'agost de 2017. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar- se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 19.- (634/17) INICIAR l'expedient per a la contractació del subministrament global de carburants mitjançant targeta, per als vehicles de l'Ajuntament de Barcelona i entitats del seu Sector Públic Depenent, amb núm. de contracte 17002430, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, i amb un pressupost total de licitació de 2.679.830,00 euros, IVA inclòs, determinat en funció de preus unitaris. APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte. CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació mitjançant procediment obert. AUTORITZAR la quantitat d'1.482.580,00 euros amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: pressupost net 1.225.272,75 euros; tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA de 257.307,25 euros; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual, per a la resta del pressupost s’incorporen a l’expedient els documents comptables aprovats per les corresponents entitats del Sector Públic Depenent. 21.- (574/17) APROVAR el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i Barcelona Supercomputing Center – Centro Nacional de Supercomputación (BSC) per establir uns principis marc per poder desenvolupar projectes d’interès comú, docents i tecnològics que puguin convenir portar a terme ambdues institucions dintre dels objectius del Pla “Barcelona Ciutat Digital”. FACULTAR el Primer Tinent d’Alcaldia, l’Im. Sr. Gerardo Pisarello Prados, per a la signatura de l’esmentat conveni, així com la de tots aquells documents que se’n puguin derivar. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 22.- INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 18 de maig de 2017. 23.- (2017/144) APROVAR el projecte normatiu de modificació dels estatus vigents del Consell Econòmic i Social de Barcelona; DONAR-LI el tràmit previst pels articles 108 i següents del Reglament Orgànic Municipal. 24.- (3-063/2017) APROVAR l’expedient núm. 3-063/2017 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2017, d’import 835.756,71 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 17050591; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. Ref:CG 19/17 v. 18- 5- 2017 13: 42 7 ÀREA DE DRETS SOCIALS 25.- (20170039) ADJUDICAR el contracte núm. 17000942, que té per objecte la gestió de l’Oficina del Pla d’Assentaments Irregulars (OPAI) i el foment de la inserció laboral de les persones en risc d’exclusió, per un import de 641.679,06 euros, IVA inclòs, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l’expedient a Progess, Projectes i Gestió de Serveis Socials, SL, amb NIF núm. B59960526, i d’acord amb la seva proposició en ser l’única oferta presentada, sotmès a la condició suspensiva d’existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost posterior a l’actual. DISPOSAR a favor de l’adjudicatari l’esmentada quantitat amb càrrec a la partida i als pressupostos que s’indiquen en el document comptable, amb el següent desglossament: 583.344,60 euros de pressupost net i 58.334,46 euros en concepte d’IVA al tipus impositiu del 10%, d’acord amb els preus següents: Preu del Servei global: 280.186,60 euros, IVA no inclòs. Preu del Servei suport jurídic expert: 62.376,00 euros, IVA no inclòs. Preu del Servei suport desenvolupament projectes socials: 56.142,00 euros, IVA no inclòs. Preu del Servei de capacitació especialitzada: 184.640,00 euros, IVA no inclòs. REQUERIR l’adjudicatari per a la formalització del contracte en el termini màxim de 5 dies, a comptar del següent al de la recepció per part de l’adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre que hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l’adjudicació i no s’hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui suspensió de la formalització o s’hagués acordat l’aixecament de la suspensió. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 26.- (20170039) ALLIBERAR la quantitat de 17.993,11 euros de l’autorització de la despesa aprovada per acord de la Comissió de Govern el 2 de març de 2017 per un import de 659.672,17 euros, per satisfer les obligacions econòmiques derivades del contracte que té per objecte la gestió de l’Oficina del Pla d’Assentaments Irregulars (OPAI) i el foment de la inserció laboral de les persones en risc d’exclusió corresponent a la baixa licitatòria, de conformitat amb l’oferta presentada per l’adjudicatària de l’esmentat contracte, Progess, Projectes i Gestió de Serveis Socials, SL, amb NIF núm. B59960526. ÀREA DE DRETS DE CIUTADANIA, PARTICIPACIÓ I TRANSPARÈNCIA 27.- (17000702) APROVAR inicialment les Bases Generals per a l’atorgament de subvencions per a l’arranjament i adequació de locals de caire cultural representatives d’altres ciutats i comunitats autònomes amb seu social al terme municipal de Barcelona; SOTMETRE a informació pública les esmentades Bases per un termini de 20 dies hàbils a partir de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, de conformitat amb els articles 124.2 del Decret 179/1995, de 13 de juny pel qual s'aprova el Reglament d'Obres, Activitats i Serveis dels ens locals; 83 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, i 52 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i procediment de les administracions públiques de Catalunya; TENIR per aprovades definitivament aquestes Bases Generals sempre que no s'hagin presentat al·legacions durant el període d'informació pública; APROVAR les seves bases específiques i CONVOCAR, condicionat a l'aprovació definitiva de les Bases Generals, l’atorgament de subvencions per a l’arranjament i adequació de locals de caire cultural representatives d’altres ciutats i comunitats autònomes amb seu social al terme municipal de Barcelona; ESTABLIR un termini de presentació de sol·licituds de 20 dies hàbils a iniciar el dia següent al de la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona; AUTORITZAR la despesa de 150.000,00 euros amb càrrec a la partida 0801-78051-15131 del pressupost de 2017; PUBLICAR-LES al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al web municipal, al Tauler d'Edictes de l'Ajuntament de Barcelona i a la Gaseta Municipal. Ref:CG 19/17 v. 18- 5- 2017 13: 42 8 28.- (0459/17) AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 60.000,00 euros amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, a favor de l'Associació de Suport Mare Mortum, amb NIF G66889767, per a assistència legal i estada digna a les persones refugiades a Grècia; APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l'Associació de Suport Mare Mortum, amb NIF G66889767, per a assistència legal i estada digna a les persones refugiades a Grècia, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 60.000,00 euros. FACULTAR el Quart Tinent d'Alcaldia, Im. Sr. Jaume Asens Llodrà, per a la signatura de l'esmentat conveni i qualsevol altre document que se'n derivi. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, presenti en data màxima 30 de setembre de 2017 el balanç econòmic i la memòria de funcionament d'aquesta i justificació dels fons rebuts. Aquest haurà de contenir memòria d’actuació amb indicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts, memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades i informe de l’auditor. Districte de Gràcia 29.- (20172100) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i la Fundació Privada Festa Major de Gràcia, amb NIF G64921182, per a la Promoció d'Activitats Culturals i Participatives de conformitat amb la Normativa reguladora dels expedients d'autorització de l'atorgament de convenis administratius amb altres administracions públiques i institucions aprovada per decret d'Alcaldia el 27 d'abril de 2011; FACULTAR el Regidor del Districte de Gràcia, l'Im. Sr. Eloi Badia Casas, per a la signatura dels documents necessaris per a materialitzar aquest conveni; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 193.000,00 euros amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, ABONAR l'esmentada quantitat a l'Entitat "Fundació Privada Festa Major de Gràcia", prèvia signatura del present acord per ambdues parts; REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a partir de la finalització de l'activitat, presenti el balanç econòmic i la memòria de funcionament d'aquesta i justificació dels fons rebuts. Aquest haurà de contenir memòria d’actuació amb indicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts, memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades i informe de l’auditor. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT Districte d'Horta-Guinardó 31.- (7BD2016/038) APROVAR inicialment el Projecte executiu d’un ascensor inclinat entre el carrer Trèvol i el carrer Alt de Pedrell, al Barri Font d'en Fargues, al Districte d'Horta-Guinardó de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d’1.164.660,80 euros el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; i SOTMETRE’L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. Ref:CG 19/17 v. 18- 5- 2017 13: 42 9 Districte de Sant Martí 32.- (10BC 2016/122) APROVAR inicialment el Projecte executiu del carril bici del carrer Taulat entre el carrer Badajoz i l'avinguda de Diagonal, al Districte de Sant Martí de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, per un import de 2.032.889,33 euros el 21% d’IVA inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLLMRLC); SOTMETRE l’expedient a informació pública durant el termini de trenta dies hàbils mitjançant anuncis al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un dels diaris de més circulació de Catalunya, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. 33.- (10BD2015/059) APROVAR inicialment el Projecte bàsic i executiu i estudi de seguretat i salut per a la rehabilitació de les façanes i instal·lacions de l’Ateneu la Flor de Maig al carrer Doctor Trueta 195, al Districte de Sant Martí de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe de Conformitat Tècnica del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 607.064,33 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; NOTIFICAR a les parts interessades; i SOTMETRE’L a informació pública, durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. EL SECRETARI GENERAL Jordi Cases i Pallarès