Ref:CG 22/17 A la Sala nova de Govern de la Casa Consistorial de la Ciutat de Barcelona, el dia 8 de juny de 2017 s'hi reuneix la Comissió de Govern en sessió ordinària, sota la presidència de l’Im. Sr. Tinent d’Alcaldia Gerardo Pisarello Prados, en substitució de l’Excma. Sra. Alcaldessa Ada Colau Ballano. Hi concorren els Ims. Srs. i les Imes. Sres. Tinents/tes d'Alcaldia, Laia Ortiz Castellví, Jaume Asens Llodrà, i els Ims. Srs. Regidors i les Imes. Sres. Regidores, Agustí Colom Cabau, Laura Pérez Castaño, Mercedes Vidal Lago, Josep Ma. Montaner Martorell, Eloi Badia Casas, i Montserrat Ballarín Espuña assistits pel Secretari General, Sr. Jordi Cases i Pallarés, que certifica. Excusen la seva absència el Im. Sr. Tinent d’Alcaldia i la Ima. Sra. Tinenta d’Alcaldia, Jaume Collboni Cuadrado i Janet Sanz Cid. I el Im. Sr. Regidor i les Imes. Sres. Regidores, Daniel Mòdol i Deltell, Gala Pin Ferrando i Carmen Andrés Añón. També hi és present el Gerent Municipal, Sr. Jordi Martí Grau. Constatada l'existència de quòrum legal, la Presidència obre la sessió a les nou hores i trenta minuts. Es dóna per llegida l'acta de la sessió anterior, celebrada l’1 de juny de 2017, l'esborrany de la qual ha estat tramès a tots els membres de la Comissió; i S'APROVA. A) Aprovació de l'acta de la sessió anterior B) Part Informativa a) Despatx d'ofici En compliment dels Decrets d’Alcaldia, de 13 i 25 de juny de 2015, ES COMUNIQUEN les resolucions següents: ÀREA D'EMPRESA, CULTURA I INNOVACIÓ 1.- BSM (2017CONS063OBO) Resolució del Director General de Barcelona de Serveis Municipals, SA, de 4 d’abril de 2017, que INICIA mitjançant procediment obert, tramitació ordinària, regulació harmonitzada, el procediment de licitació per l’adjudicació del Contracte per a l’execució de les obres relatives al Projecte Executiu de millora dels entorns del Park Güell al Districte d’Horta-Guinardó: drenatge d’escorrenties superficials, millora xarxa sanejament i arranjament perimetral del camp de futbol del CD Carmel, per un pressupost de licitació de 832.351,98 euros (IVA inclòs) i un termini d’execució de 18 setmanes. Ref:CG 22/17 v. 8- 6- 2017 12: 19 2.- BSM (2017CONS061OBO) Resolució del Director General de Barcelona de Serveis Municipals, SA, de 4 d’abril de 2017, que INICIA mitjançant procediment obert, tramitació ordinària, regulació harmonitzada, el procediment de licitació per l’adjudicació del Contracte per a les obres relatives a les actuacions de pintura als aparcament de BSM amb suport als processos d’inserció social i exclusió social. Lot 1: Bonanova; Lot 2: Joanic; Lot 3: Sant Andreu Teatre i Lot 4: Sagrada Família, per un pressupost de licitació de 2.202.569,83 euros (IVA inclòs) i un termini d’execució d'1 mes i 20 dies. 3.- PATSA (2016PATSA142S) Resolució de l’apoderat de Parc d’Atraccions del Tibidabo, SA, de 5 d’abril de 2017, que ADJUDICA el Contracte relatiu a la Redacció del projecte mecànic, adaptació a la màquina existent i al software i al hardware, redacció del projecte de disseny de la imatge i estètica, fabricació, subministrament i transport dels nous vehicles i del material electromecànic, la retirada dels antics vehicles, la instal·lació i posada en servei dels nous vehicles i per a l’assessorament tècnic durant les fases de redacció de projecte i execució d’obra de la nova plataforma del funicular del Parc d’Atraccions del Tibidabo de PATSA, per un import màxim de 10.438.971,83 euros (IVA inclòs) i un termini d’execució de deu anys. ÀREA DE DRETS SOCIALS 4.- ICUB (1383/2017) Resolució del president i de la directora de Recursos de l’ICUB, de 24 d’abril de 2017, que ATORGA una subvenció, mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, a la Federació d’Entitats de Cultura Popular i Tradicional de Barcelona Vella i la Casa dels Entremesos, amb NIF G58899964, per un import de 36.500,00 euros, equivalent al 29,98% del cost total del projecte i amb un cost total d’execució de 121.750,00 euros i una durada des de l’endemà de la seva signatura i fins al 31 de desembre de 2017, per col·laborar en diversos projectes que aquesta entitat durà a terme durant l’any 2017; i APROVA el conveni adjunt que consta a l’expedient pel qual es formalitzarà l’atorgament de la subvenció. AUTORITZA, DISPOSA i RECONEIX l’obligació a favor de la Federació d’Entitats de Cultura Popular i Tradicional de Barcelona Vella i la Casa dels Entremesos, de l’import indicat. ÀREA DE DRETS DE CIUTADANIA, PARTICIPACIÓ I TRANSPARÈNCIA Districte de Sants-Montjuïc 5.- (20172061) La Regidora del Districte de Sants-Montjuïc, en data 23 de maig de 2017, ha ATORGAT una subvenció en favor de la Coordinadora d’Entitats del Poble-sec, amb NIFG59055525, per dur a terme el projecte del Pla de Desenvolupament Comunitari del Poble-sec, que té per finalitat seguir desenvolupant el Pla Comunitari en aquest barri dins del marc teòric establert en el Pla Municipal d’Acció Comunitària, per un import de 17.250,00 euros, equivalent al 33,77% del cost total del projecte, i una durada per a l’any 2017. Ref:CG 22/17 v. 8- 6- 2017 2 12: 19 ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT Districte de Sant Andreu 6.- BAGURSA (CPB16110004) Resolució del Director General de Bagursa, de 26 de maig de 2017, que ha ADJUDICAT el contracte relatiu a les obres del projecte d'urbanització del carrer Lanzarote i altres. Adaptació als requeriments de la UA de Lanzarote-Residència. Fase 1, d’entre les ofertes presentades a aquella que ha obtingut la millor puntuació total corresponent a la societat Vias y Construcciones, SA, amb número de CIF A28017986, per un import d'1.974.847,91 euros, IVA exclòs, i amb un termini de contracte de 10 mesos. Districte de Sant Martí 7.- BAGURSA (CPB17020012) Resolució del Director General de Bagursa, de 26 de maig de 2017, que ha ADJUDICAT el contracte relatiu a les obres definides en el projecte d'urbanització de l'interior d'illa comprès entre els carrers Roc Boronat, Almogàvers, Ciutat de Granada i Sancho d'Àvila. Districte de Sant Martí (plaça Dolors Piera), entre les ofertes presentades a aquella que ha obtingut la millor puntuació total corresponent a la societat ACSA Obras e Infraestructuras, S.A., amb número de CIF A08112716, per un import d'1.398.742,61 euros, IVA exclòs, i amb un termini de contracte de 5 mesos, AUTORITZAR la disposició de despesa d'1.398.742,61 euros IVA exclòs, i un import de 293.735,95 euros com a import d’IVA. b) Informes C) Part Decisòria a) Propostes d'acord Donat compte de les propostes incloses a l'ordre del dia, S'ACORDA: ALCALDIA 1.- (20174230) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i el Forum Européen pour la Sécurité Urbaine, amb número d’identificació fiscal SIRET 380 253 740 00043, amb proposta de subvenció directa, per a la realització del projecte anomenat "Conferència internacional Seguretat, Democràcia i Ciutat. La coproducció de polítiques de seguretat", amb un cost total d’execució de 550.000,00 euros i una durada d’un any. ATORGAR una subvenció a l’esmentada entitat, mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, per un import de 125.000,00 euros, equivalent al 22,72% del cost total del projecte, d’acord amb els arts. 22.2.c) i 28, ambdós de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, i l’art. 6.2 de la normativa general de subvencions. AUTORITZAR, DISPOSAR la despesa; i RECONÈIXER l'obligació a favor de la mateixa entitat per un import de 125.000,00 euros, amb càrrec a la partida corresponent del pressupost municipal de 2017. FACULTAR el Ref:CG 22/17 v. 8- 6- 2017 3 12: 19 gerent de Seguretat i Prevenció de l’Ajuntament de Barcelona, per a la signatura del conveni i la resta dels actes que se’n derivin. REQUERIR l’entitat beneficiària per tal que faciliti tota la informació que demani l’Ajuntament, i que procedeixi per a la justificació de la subvenció rebuda, en el termini màxim de tres mesos, a comptar des de la data de finalització del projecte subvencionat. ÀREA DE TREBALL, ECONOMIA I PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA 2.- (12/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Patrícia Guirado Castillo (mat. 805571) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina, amb la categoria professional d’Educadora d’Escola Bressol, amb destinació a l’EBM El Torrent de l’Institut Municipal d’Educació d'aquest Ajuntament, on ocupa el lloc de treball de Tècnica 5 – 80.50.SE.10, i l’activitat privada per compte d’altri a Associació Comunitària Verdum, com a Educadora Social. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3.- (574/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Arnau Miret Moscatel (mat. 75943) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí, amb la categoria professional de TS Gestió, amb destinació al Departament de Serveis a les Persones i al Territori del Districte de Nou Barris, on ocupa el lloc de treball de Tècnic 3 (80.30.GA.30), i l’activitat privada per compte d'altri com a monitor esportiu del club bàsquet Vallirana. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4.- (575/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Raul Olivart Fabregat (mat. 75918) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí, amb la categoria professional de TS Arquitectura, amb destinació al Departament de Llicències i Inspeccions del Districte de l’Eixample, on ocupa el lloc de treball de Tècnic 3 (80.30.OP.20), i una activitat privada per compte propi com a Ref:CG 22/17 v. 8- 6- 2017 4 12: 19 arquitecte fora del municipi de Barcelona. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d’arquitecte, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5.- (576/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Laura Caro Rodríguez (mat. 75964) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina, amb la categoria professional de TM Arquitectura, amb destinació al Departament de Llicències i Inspeccions del Districte de Sant Martí, on ocupa el lloc de treball de Tècnica 4 (80.40.OP.20), i una activitat privada per compte propi com a arquitecta tècnica fora del municipi de Barcelona. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d'arquitecta, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6.- (656/2017) APROVAR la modificació de l’organigrama de la Gerència d’Ecologia Urbana en l’àmbit de la Direcció de Serveis d’Energia i Qualitat Ambiental, tal com es detalla als annexos. PUBLICAR la present resolució a la Gaseta Municipal als efectes pertinents. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 7.- (2017/00629) APROVAR l’expedient núm. 2017/000629 de modificacions de crèdit, corresponent a la relació MC – 00000074, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2017, d’import 285.000,00 euros dins del Capítol I, per regularització de despeses de formació, que recullen les modificacions d’altes i baixes des del dia 3 de febrer fins al dia 23 de maig de 2017 als crèdits inicials assignats, sense que això representi una esmena a la quantitat total pressupostada. PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. Ref:CG 22/17 v. 8- 6- 2017 5 12: 19 8.- (0001/2018) INICIAR l'expedient per a la contractació del servei de manteniment dels aparells elevadors dels edificis adscrits als 10 Districtes i Gerències de l’Ajuntament de Barcelona de l’1 de gener de 2018 al 31 de desembre de 2019, amb núm. de contracte 17002464, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, i amb un pressupost total de licitació de 894.542,38 euros, IVA inclòs, determinat en funció de preus unitaris. APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte. CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació mitjançant procediment obert. AUTORITZAR l'esmentada quantitat amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s'indiquen en les relacions comptables que s’adjunten amb el següent desglossament: pressupost net 739.291,22 euros; tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA de 155.251,16 euros; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 9.- (0002/18) INICIAR l'expedient per a la contractació dels serveis de manteniment de sistemes i instal·lacions de seguretat, contraincendis, comunicacions i grups de pressió en els edificis adscrits als districtes i gerències de l’Ajuntament de Barcelona pels anys 2018 i 2019, amb núm. de contracte 17002526, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, i amb un pressupost total de licitació d'1.477.779,66 euros, IVA inclòs, determinat en funció de preus unitaris, distribuït en els següents lots: Lot núm. 1, les Gerències de: Recursos, Recursos Humans, Drets Socials, Seguretat i Prevenció i Ecologia Urbana, per un import de 489.813,98 euros IVA inclòs; Lot núm. 2, els Districtes de: Ciutat Vella, Eixample, Sants-Montjuïc, les Corts, Sarrià-Sant Gervasi, Gràcia, Horta- Guinardó, Nou Barris, Sant Andreu, Sant Martí, per un import de 987.965,68 euros IVA inclòs; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s'indiquen en la relació comptable annexa a document amb el següent desglossament: pressupost net 1.221.305,50 euros; tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA de 256.474,16 euros; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització. DONAR compte d’aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 10.- (1/2017) RATIFICAR el conveni marc de col·laboració entre l’Institut Municipal d’Informàtica de l’Ajuntament de Barcelona i el Consorci Fira Internacional de Barcelona en l’àmbit de la difusió del Pla “Barcelona Ciutat Digital 2017-2020”, subscrit el 29 de maig de 2017. 11.- (536/2017) APROVAR la pròrroga del conveni marc de col·laboració educativa signat entre l’Ajuntament de Barcelona i la Fundació Institut d’Educació Contínua de la Universitat Pompeu Fabra el 4 de juliol de 2014 (amb les modificacions Ref:CG 22/17 v. 8- 6- 2017 6 12: 19 acordades de 8 de juliol de 2016) i que té per objecte l’acolliment d’estudiants en pràctiques, per un any natural i amb efectes a partir del dia 8 de juliol de 2017 i fins al 7 de juliol de 2018, mantenint el contingut de la resta de clàusules que integren aquell Conveni. FACULTAR l’Il·lm. Sr. Gerardo Pisarello Prados, Primer Tinent d’Alcaldia, per a la signatura del conveni marc esmentat. DONAR- NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 12.- INFORMAR favorablement les actuacions d'inversions relacionades en el document de 8 de juny de 2017. 13.- (2017/551) APROVAR l’encàrrec de gestió a Barcelona Cicle de l’Aigua SA i l’Institut Municipal de Parcs i Jardins, del dos projectes següents emmarcats en el Programa Operatiu FEDER Catalunya 2014-2020, d’acord amb les prescripcions generals de l’encàrrec que deriven de l’acord de la Comissió de Govern del dia 2 de març de 2017: Operació 1.- Plataforma de gestió del reg intel·ligent.-EU07- L’objectiu és implementar un Sistema de gestió eficaç i eficient del reg que comporti un estalvi d’aigua mitjançant l’aplicació de les últimes tecnologies als parcs de la ciutat. Operació 2.- Sistema de telecontrol de fonts ornamentals- EU08- L’objectiu és optimitzar la gestió de les fonts, incrementar el temps de funcionament, i millorar-ne l’eficiència energètica i reduir el consum d’aigua. PUBLICAR aquesta resolució al BOPB i a la Gaseta municipal. 14.- (E.01.6015.17) ADQUIRIR, a títol de compravenda, en l’estat d’ocupació actual, a la Sociedad de Gestión de Activos Procedentes de la Reestructuración Bancaria, SA (SAREB) NIF A-86602158, la finca situada al carrer de l’Hospital núm. 116 (identificat registralment com finca núm. 762 del Registre de la Propietat núm. 3 dels de Barcelona); APROVAR com a preu de la compravenda l’import d'1.285.260,48 euros; LLIURAR al Patronat Municipal de l’Habitatge la quantitat d'1.285.260,48 euros, amb càrrec a l’obligació reconeguda al seu favor per decret de 31 de desembre de 2014, assentament 7000424875 del pressupost municipal de l’any 2014, ENCARREGANT-LI el pagament de l’esmentada adquisició, així com la gestió i administració de l’esmentada finca per tal de destinar-la a habitatges de lloguer social; FORMALITZAR la compravenda, prèvia cancel·lació d’aquells gravàmens dels quals manteniment suposin una càrrega econòmica per a la Corporació municipal; i INSCRIURE-LA en el Registre de la Propietat. 15.- (3-068/2017) APROVAR l’expedient núm. 3-068/2017 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2017, provinents de l’aplicació del Romanent de Tresoreria per a despeses amb finançament afectat en la liquidació del Pressupost de l’exercici 2016, per ingressos provinents de la Generalitat de Catalunya en concepte de fons de foment del turisme (FFT), per finançar projectes municipals en matèria de turisme, segons acord de la Comissió de Govern de 6 d’abril de 2017, i per un import total de 155.000,00 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 17052295; PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal; i DONAR-NE compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. Ref:CG 22/17 v. 8- 6- 2017 7 12: 19 16.- (3-072/2017) APROVAR l’expedient núm. 3-072/2017 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2017, d’import 752.762,86 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 17052691; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. ES RETIRA la proposta precedent. ÀREA DE DRETS SOCIALS 17.- (20170198) APROVAR l'inici d'una prova pilot, a l’empara de l’article 64 de la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació i bon govern, amb caràcter tranversal dins l’àmbit dels Serveis Socials, per dur a terme un projecte que valori les mesures més adequades que s’haurien d’implementar en el conjunt de polítiques públiques per atorgar una renda d’emergència destinada a cobrir necessitats bàsiques, combinada amb altres mesures actives d’inclusió i reducció de les desigualtats, amb l’objectiu de garantir als ciutadans de Barcelona poder afrontar i superar les possibles situacions de necessitat i precarietat en què es puguin trobar; per procedir, posteriorment, a la seva idònia regulació. DECLARAR que aquesta prova pilot és constitutiva del Projecte B-mincome, aprovat per Comissió de Govern, de 20 d’abril de 2017, que ha rebut el suport de la Unió Europea a través de l’atorgament d’un ajut d’Acció Urbana Innovadora, i que es durà a terme en els barris de l’Eix Besòs, aplicant les mesures sobre 1.000 unitats de convivència elegides de forma aleatòria entre persones usuàries de serveis socials, o beneficiàries del programa d’ajuts 0-16 o usuàries del SIS, o participants en el programa Làbora. ENCARREGAR l’impuls d’aquesta prova pilot a l’Institut Municipal de Serveis Socials i/o a Barcelona Activa, segons escaigui, sens perjudici que s’hagin d’aprovar per part de la Comissió de Govern les actuacions concretes que ho requereixin, quan es determinin i concretin aquestes. 18.- (20170220) APROVAR el conveni marc entre l’Ajuntament de Barcelona i Creu Roja Espanyola a Barcelona en matèria d’acció social, comunitària i sociosanitària, vigent des del dia següent a la seva formalització fins al 31 de desembre de 2019. FACULTAR la Ima. Sra. Laia Ortiz Castellví, Regidora de l’Àrea de Drets Socials, per a la signatura de l’esmentat conveni, així com la de tots els documents que se’n derivin. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA DE DRETS DE CIUTADANIA, PARTICIPACIÓ I TRANSPARÈNCIA 19.- (005/2017) MODIFICAR l’acord marc, amb núm. de contracte 16004383, que té per objecte la gestió dels tràmits de mediació en relació a la provisió d’establiments d’allotjament de la ciutat de Barcelona i rodalies per cobrir les necessitats Ref:CG 22/17 v. 8- 6- 2017 8 12: 19 d’acolliment urgent i no ajornable de persones o famílies en risc d’exclusió social i vulnerabilitat en el sentit d’ampliar la previsió de despesa indicada al plec respecte l’Institut Municipal de Serveis Socials per l’increment de les necessitats del servei objecte del present acord marc, en virtut del que preveu l’article 106 del TRLCSP i per les causes previstes a la clàusula 20 del Plec de clàusules administratives particulars, en atenció a les raons indicades a l'informe emès per l’Institut Municipal de Serveis Socials, de 16 de maig de 2017, i amb la conformitat del contractista, Snow Travel, SA amb NIF A58734872, segons compareixença de 22 de maig de 2017. REQUERIR l’empresa adjudicatària perquè, en el termini de 15 dies a comptar des de la notificació del present acord, comparegui a les dependències de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica de la Gerència de Recursos per formalitzar la modificació. 20.- (633/17) PRORROGAR el contracte 14003130, que té per objecte el servei de recepció, informació, assessorament i d’interpretació i traducció del servei d’atenció a Immigrants, Emigrants i Refugiats (SAIER), en virtut del que estableix l'art. 303 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic i la clàusula 3 del plec de clàusules administratives particulars que regeix l'esmentat contracte, des de l’1 de juliol de 2017 fins al 30 de setembre de 2017, segons compareixença signada per l’empresa adjudicatària de 16 de maig de 2017. AMPLIAR l'autorització i disposició de despesa del contracte per un import de 100.299,11 euros amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document; i DISPOSAR-LA a favor d'ABD. Asociación Bienestar y Desarrollo, NIF G59435180. Districte de Sants-Montjuïc 21.- (20179301) INICIAR l'expedient per a la contractació de les obres de reforma de local per adolescents i joves al carrer Leiva, 67, amb núm. de contracte 17002795, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, i amb un pressupost total de licitació de 552.438,17 euros, IVA inclòs; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars, el pressupost i les especificacions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: pressupost net 456.560,47 euros; tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA de 95.877,70 euros; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT 22.- (20140273) PRORROGAR per raons d'interès públic el termini de vigència del contracte número 14001858 que té per objecte la “direcció facultativa, l'assistència tècnica del manteniment integral de túnels i responsable de la seguretat dels túnels de la ciutat de Barcelona, i el foment de l'ocupació de Ref:CG 22/17 v. 8- 6- 2017 9 12: 19 persones amb dificultats particulars d'inserció al mercat laboral” per un termini de 12 mesos fins al 31 d’agost de 2018, atesa la conformitat del contractista, d’acord amb el que estableix l'article 303 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic. AMPLIAR l'autorització de despesa d’aquest contracte per un import de 182.806,80 euros amb càrrec als Pressupostos i Partides indicades en aquest mateix document, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos corresponents. DISPOSAR-LA a favor de SGS Tecnos, SA, NIF A28345577. REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d'aquesta notificació, comparegui per formalitzar la pròrroga del contracte a les dependències d'Administració d'Ecologia Urbana. 23.- (2017426) ATORGAR una subvenció al Consejo Superior de los Colegios de Arquitectos de España (CSCAE), amb NIF Q2875019H, mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional de conformitat amb els articles 22.2c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l’Ajuntament de Barcelona aprovada pel Consell Plenari 17 de desembre de 2010, per un import de 40.000,00 euros, per al Conveni de cooperació entre l’Ajuntament de Barcelona i el Consejo Superior de los Colegios de Arquitectos de España per la realització del Concurs Europan 14; DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública donada l’excepcionalitat que concorre en el projecte; APROVAR el conveni on s’articula aquesta subvenció de conformitat amb la Normativa reguladora dels expedients d'autorització de l'atorgament de convenis administratius amb altres administracions públiques i institucions aprovada per decret d'Alcaldia el 27 d'abril de 2011; FACULTAR la Ima. Sra. Janet Sanz Cid, cinquena Tinenta d'Alcaldia per a la signatura del conveni; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa plurianual per import de 40.000,00 euros a favor del Consejo Superior de los Colegios de Arquitectos de España, amb NIF Q2875019H, per fer front a l’esmentat Conveni; APLICAR, amb càrrec a la partida indicada en aquest mateix document, l’import de 20.000,00 euros al Pressupost de la Gerència d’Ecologia Urbana de l’any 2017 i 20.000,00 euros al Pressupost de la Gerència d’Ecologia Urbana de l’any 2018. La consignació queda subordinada al crèdit que per cada exercici autoritzin els respectius pressupostos, d’acord amb l’art. 174 del RDL 2/2004, de 5 de març, regulador de les Hisendes Locals; i REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que presenti el compte justificatiu dels fons rebuts d'acord amb l’estipulació quarta del Conveni i de conformitat amb la normativa vigent. Districte de Sants-Montjuïc 24.- (16PL16409) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1,a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial d’establiments de pública concurrència i altres activitats a l’àrea del Triangle de Sants-Hostafrancs, d’iniciativa municipal; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; PRECISAR que aquest termini s’amplia en un mes en cas que coincideixi total o parcial amb el mes d’agost; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva; PRORROGAR, de conformitat amb l’article 73.2 del Text Refós de la Llei d’Urbanisme aprovat per Decret Legislatiu 1/2010 de 3 d’agost, la suspensió de l'atorgament de llicències i/o comunicats i altres autoritzacions municipals Ref:CG 22/17 v. 8- 6- 2017 10 12: 19 connexes establerts per la legislació sectorial per a la instal·lació o l'ampliació de les activitats regulades en els epígrafs del Pla que s’aprova inicialment, acordada per la Comissió de Govern de 7 de juliol de 2016 i publicada en el BOPB de 8 de juliol de 2016; PRECISAR, respecte al epígraf 2.5, que la present suspensió només afecta els subepígrafs 2.5.1: Exposicions, Museus i altres similars; 2.5.2: Conferències i Congressos i 2.5.6: Associacions Culturals; PRECISAR, també, respecte a l'epígraf EC.3. que l’activitat “Botigues de conveniència. Superfície venda< 500m2. Obert al públic>18 hores”, correspon al subepígraf EC3.1.1; AMPLIAR la suspensió de l’atorgament de llicències i/o comunicats i altres autoritzacions municipals connexes establerts per la legislació sectorial, a les activitats regulades en els epígrafs 2.2.8: Sala de Concert i 2.2.9: Establiments de Règim Especial; DETERMINAR que totes les activitats que ara es suspenen es detallen al quadre: “Abast de la suspensió de llicències i/o comunicats en la tramitació del Pla especial d’establiments de pública concurrència i altres activitats a l’àrea del triangle de Sants-Hostafrancs. Fase d’aprovació inicial.” que s'annexa a aquest acord i forma part del mateix; EXCLOURE de la suspensió les sol·licituds d'atorgament de llicències per a l'obertura, la instal·lació o l'ampliació d'activitats o usos concrets presentades, i la comunicació prèvia a l'exercici de les activitats vinculades a obres amb llicencia concedida o comunicat admès, amb anterioritat a l'executivitat de l’acord de suspensió potestativa prèvia; DETERMINAR, també, a l’empara de l’article 74.1 del Text Refós de la Llei d’Urbanisme, que el termini de la suspensió serà, com a màxim, de dos anys a comptar des de les respectives publicacions al BOPB de l’acord de suspensió potestativa prèvia i del present acord; DETERMINAR que els àmbits de suspensió són els delimitats i grafiats en el plànol de suspensió que figura a l'expedient, elaborat de conformitat amb el punt 3 de l'esmentat article 73 del TRLU; PRECISAR, de conformitat amb l’article 102.4 del Reglament de la Llei d’Urbanisme que es podran tramitar instruments o atorgar llicències fonamentades en el règim vigent que siguin compatibles amb les determinacions del nou planejament que s’aprova inicialment; tot això de conformitat amb les determinacions de l’informe de la Direcció de Serveis de Planejament que consta a l’expedient i a efectes de motivació s’incorpora a aquest acord; i PUBLICAR el present acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 25.- (17GU18) APROVAR inicialment, a l’empara de l’article 119.2.a del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme, per remissió de l’article 166.4 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, que aprova el Reglament de la Llei d’urbanisme, el Projecte de regularització de finques del PAU de la Modificació puntual del Pla especial urbanístic per a la concreció d’usos dels equipaments (7c) i l’ordenació de les edificacions en l’àmbit delimitat pels carrers Metal·lúrgia i Foc, el límit del PMU Porta Firal, el carrer Alts Forns i el límit Nord dels pavellons 4 i 6 de Barcelona, formulat per Fira 2000, SA, amb les observacions contingudes a l’informe de 17 de maig de 2017 del Departament de Projectes de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística que consta en l’expedient, en els mateixos propis termes que es donen per reproduïts. SOTMETRE’L a informació pública durant el termini d’un mes per a al·legacions mitjançant inserció d’anuncis al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, en un dels diari de més circulació de la província i al Tauler Ref:CG 22/17 v. 8- 6- 2017 11 12: 19 d’edictes de la Corporació, amb audiència simultània a les persones interessades pel mateix termini, amb notificació personal. 26.- (17GU19) APROVAR inicialment, a l’empara de l’article 119.2.a del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme, el Projecte de reparcel·lació, en la modalitat de cooperació, del PAU del Pla especial urbanístic i de millora urbana de l’entorn dels Jardins de Màlaga, formulat per Lidl Supermercados, SAU, amb les observacions contingudes a l’informe de 22 de maig de 2017 del Departament de Projectes de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística que consta en l’expedient, en els mateixos propis termes que es donen per reproduïts. SOTMETRE’L a informació pública durant el termini d’un mes per a al·legacions mitjançant inserció d’anuncis al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, en un dels diari de més circulació de la província i al Tauler d’edictes de la Corporació, amb audiència simultània a les persones interessades pel mateix termini, amb notificació personal. Districte de les Corts 27.- (4BD2017/046) APROVAR inicialment el Projecte executiu de reurbanització del carrer dels Comtes de Bell·lloc (entre el carrer Marqués de Sentmenat i el carrer Evarist Arnús). Fase 1, al Districte de les Corts de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 278.957,73 euros, el 21% d’IVA inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; SOTMETRE’L a informació pública, durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents; TENIR-LO per aprovat definitivament, sempre i quan no s’hagin formulat al·legacions en el termini d’informació pública, i no s’hagin rebut informes que facin palesa la necessitat d’introduir modificacions en el projecte; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. Districte de Sarrià-Sant Gervasi 28.- (14PL16281) ACCEPTAR el desistiment de la tramitació del Pla Especial Urbanístic per a la concreció de la titularitat, el tipus i l’ordenació de Jesuïtes Sant Gervasi- Escola Infant Jesús carrer Avenir 19, sol·licitat pel Sr. Enric Masllorens Escubós, qui actua per compte de Fundació Jesuïtes Educació, entitat promotora del Pla, de conformitat amb l’article 91.2 de la llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener, i en conseqüència, DECLARAR finalitzat el procediment; i PROCEDIR a l’arxiu de les actuacions pels motius exposats a l’informe de la Direcció de Serveis de Planejament, que es dóna per reproduït. 29.- (17obo40) APROVAR la “Modificació Puntual del Projecte d’Urbanització del Polígon d’Actuació illa 3 del MPG de les Vores de la Via Augusta”, al Districte Ref:CG 22/17 v. 8- 6- 2017 12 12: 19 de Sarrià-Sant Gervasi, a Barcelona, d’iniciativa publicoprivada, de conformitat amb la petició formulada per Josel, SLU mitjançant escrit presentat el 13 de març de 2017 en el Registre General de l’Ajuntament de Barcelona, i d’acord amb els informes de la Directora de Serveis de Projectes i Obres de Bagur, SA d’abril de 2017, lliurats, respectivament, a l’IMU en dates 4 i 8 de maig de 2017, els quals figuren a l’expedient administratiu i que aquest efectes es donen per reproduïts, amb un import de 408.079,54 euros més el 21% de l’impost del valor afegit (IVA), import que és el mateix que el del projecte d’urbanització aprovat definitivament per la Comissió de Govern, de 20 de juliol de 2011; d’acord amb allò que preveu l’article 89.6 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel que s’aprova el text refós de la Llei d’urbanisme; i pels motius que figuren en els informes de de la Directora de Serveis de Projectes i Obres de Bagur, SA d’abril de 2017 i de l’Institut Municipal d’Urbanisme de 16 de maig de 2017 i, que formen part de l’expedient i es donen per reproduïts; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província (BOP), a la Gaseta Municipal, i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament; i ENCARREGAR a Bagur, SA la gestió de l’actuació. 30.- (5BD 2014/007) RECTIFICAR, a l’empara de l'article 109 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, l’error material de l’acord de la Comissió de Govern de 25 de maig de 2017, pel qual s’aprovà definitivament del Projecte executiu del mur de façana a l’aparcament de B:SM de Via Augusta i reurbanització del carrer Cardenal de Sentmenat, entre el carrer Vergós i el carrer Mañé i Flaquer, al Districte de Sarrià- Sant Gervasi de Barcelona, en el sentit que on diu “per un import de 2.034.516,68 euros” ha de dir “per un import de 2.205.556,75 euros”; MANTENIR inalterats la resta de pronunciaments; i PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província (BOPB), a un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Barcelona. Districte d'Horta-Guinardó 31.- (15PL16378) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1,a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla de Millora Urbana d’Ordenació volumètrica a les parcel·les del carrer Jerez, números 22B, 22C i 24, promogut per Construcciones Paytubi SA; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; PRECISAR que l’esmentat termini s’amplia en un mes en cas que coincideixi totalment o parcial amb el mes d’agost; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva; i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. Districte de Sant Andreu 32.- (9BD 2014/128) APROVAR inicialment el Projecte executiu de l’equipament Poliesportiu Camp del Ferro, al Districte de Sant Andreu, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe de Conformitat tècnica del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 13.496.433,10 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel Ref:CG 22/17 v. 8- 6- 2017 13 12: 19 qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; NOTIFICAR als interessats en aquest procediment; I SOTMETRE’L a informació pública, durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. 33.- (17PL16474) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1,a) de la Carta Municipal de Barcelona, la Modificació del Pla Especial d’ordenació i concreció del tipus d'equipament al carrer de Fernando Pessoa 54-64, promogut per Taller Escola Barcelona SCCL (TEB); EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; PRECISAR que l’esmentat termini s’amplia en un mes en cas que coincideixi totalment o parcial amb el mes d’agost; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva; i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. Districte de Sant Martí 34.- (15PL16357) ACCEPTAR el desistiment de la tramitació del Pla de Millora Urbana per a la modificació de l’Ordenació de la zona d’activitats 22@ del sòl situat al carrer Sancho d’Àvila 41-45 cantonada amb el passatge Ratés de Barcelona, sol·licitat per la Sra. Eva Mª Cunill Amorós, qui actua per compte de Bristan SA, societat promotora del Pla, de conformitat amb l’article 91.2 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú; i en conseqüència, DECLARAR finalitzat el procediment; i PROCEDIR a l’arxiu de les actuacions pels motius exposats a l’informe de la Direcció de Serveis de Planejament que es dóna per reproduït. 35.- (17obo43) APROVAR inicialment el “Projecte Modificat del Projecte d’urbanització i infraestructures del carrer Bolívia, entre els carrers de Fluvià i Selva de Mar”, al Districte de Sant Martí, àmbit del PEI del 22@, a Barcelona, d’iniciativa pública, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte de 8 de maig de 2017, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, amb un import de 2.865.090,41 euros més el 21% de l’impost del valor afegit (IVA); d’acord amb allò que preveu l’art. 89.6 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme, pels motius que figuren en els informes de la Directora de Serveis de Projectes i Obres de Bagursa de 15 de maig de 2017 i de l’Institut Municipal d’Urbanisme de 16 de maig de 2017, que formen part de l’expedient i es donen per reproduïts; i SOTMETRE a informació pública dit projecte, durant un termini d’un mes, a partir del dia següent de la publicació de l’anunci al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOP), i en un diari dels de més circulació de la província, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. 36.- (16SD0242P) APROVAR inicialment el Projecte d’Urbanització del carrer Colòmbia, 1-7, promogut per la Junta de Compensació UA4, per un import de 97.498,00 euros, l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb les condicions que consten a l’informe de conformitat tècnica (ITP) de 19 de gener de 2017, amb classificació B, que consta a l’expedient i que es dóna per reproduït, de Ref:CG 22/17 v. 8- 6- 2017 14 12: 19 conformitat amb l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya. SOTMETRE'L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils de conformitat amb l’article 33, en relació a l’article 83.2, de la Llei 39/2017, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, a comptar a partir de l’última de les dues publicacions obligatòries (en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i en un dels diaris de més divulgació de Catalunya), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions que resultin pertinents. NOTIFICAR la present resolució als interessats en aquest procediment. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 37.- (10BC 2015/056) APROVAR inicialment, el Projecte d’urbanització de les zones verdes de la Unitat d’Actuació 11 del PERI Diagonal Poble Nou inclosa en la MPGM 22@, al Districte de Sant Martí de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, per un import de 2.694.620,86 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 72 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme de Catalunya; NOTIFICAR a la Junta de Compensació de la UA 11 del PERI Diagonal Poble Nou; SOTMETRE a informació pública el Projecte d’urbanització i el Conveni urbanístic formalitzat entre l’Ajuntament de Barcelona i la Junta de Compensació de la UA 11 del PERI Diagonal Poble Nou vinculat a l’execució de les obres d’urbanització, durant el termini d’un mes mitjançant anuncis al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un diari dels de més circulació de Catalunya, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. b) Mocions ÀREA DE DRETS DE CIUTADANIA, PARTICIPACIÓ I TRANSPARÈNCIA Única.- (0688/17) AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 90.000,00 euros amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, a favor de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Barcelona, amb NIF Q0863003J, per a la constitució del servei d’orientació jurídica en relació al CIE de la Zona Franca. APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Barcelona, amb NIF Q0863003J, per a la constitució del servei d’orientació jurídica en relació al CIE de la Zona Franca, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 90.000,00 euros. FACULTAR l'Im. Sr. Jaume Asens Llodrà, Quart Tinent d'Alcaldia, per a la signatura de l'esmentat conveni i qualsevol altre document que se'n derivi. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que presenti, com a màxim amb data 31 de març de 2018, 31 de març de 2019 i 31 de març de 2020 pel que fa respectivament els exercicis 2017, 2018 i 2019, el balanç Ref:CG 22/17 v. 8- 6- 2017 15 12: 19 econòmic i la memòria de funcionament d'aquesta i justificació dels fons rebuts segons consta al Pacte Vuitè de l'esmentat conveni. DONAR compte d’aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. S'APROVA, per unanimitat, la moció anterior després de declarar-se'n, també per unanimitat, la urgència. No havent-hi altres assumptes per tractar, la Presidència aixeca la sessió a les onze hores. Ref:CG 22/17 v. 8- 6- 2017 16 12: 19