GASETA MUNICIPAL Butlletí Oficial de l'Ajuntament de Barcelona 1 gaseta@bcn.cat DLB-5.656-2007 Disposicions organitzatives – Decrets de la Comissió de Govern ACORD DE LA COMISSIÓ DE GOVERN 907/2017, de 7 de setembre, d’aprovació de la modificació de l'organigrama de la Gerència de Recursos Humans i Organització La Comissió de govern, en sessió del dia 7 de setembre de 2017, adoptà el següent acord: Aprovar la modificació de l’organigrama de la Gerència de Recursos Humans i Organització, tal i com es detalla als annexos 1 i 2. Publicar la present resolució en la Gaseta Municipal als efectes pertinents. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. Barcelona, 7 de setembre del 2017. El tinent d'Alcalde de Treball, Economia i Planificació Estratègica, Gerardo Pisarello Prados. ANNEX 1. Modificació de l’organigrama Crear el Departament Tècnic Jurídic, adscrit a la Direcció de Serveis Jurídics i Promoció de Recursos Humans (O 08008646), amb les funcions que es detallen als annexos i assignar-li una dotació del lloc de Cap de Departament 1 [40.10.GE.10] del vigent Catàleg de Llocs de Treball. Assignar a la Direcció de Serveis Jurídics i Promoció de Recursos Humans de la Gerència de Recursos Humans i Organització les funcions que es detallen als annexos. ANNEX 2. Descripció de les funcions dels òrgans Direcció de Serveis Jurídics i Promoció de Recursos Humans Òrgan superior immediat: Gerència de Recursos Humans i Organització Nivell Associat: 28 29 de Setembre del 2017 CS V: 4 ca 2- 70 66 -7 3c f-5 49 1 GASETA MUNICIPAL 2 gaseta@bcn.cat DLB-5.656-2007 Missió: Assessorament i suport tècnic jurídic en matèria de personal a la Gerència i a tota l’organització municipal. Direcció dels processos de promoció de recursos humans. Funcions: Dirigir els serveis jurídics de la Gerència, amb l’objectiu d’assessorar i donar suport en matèria de personal a la Gerència, a òrgans descentralitzats i organismes públics de l'Ajuntament. Dirigir la gestió dels expedients disciplinaris incoats al personal funcionari i laboral de l’Ajuntament per faltes greus i molts greus. Dirigir la gestió dels expedients de compatibilitats del personal i els expedients d’execució de sentències en matèria de personal de l’Ajuntament. Dirigir la gestió dels expedients de resolució de recursos administratius interposats contra actes i resolucions administratives en matèria de personal. Dirigir la gestió dels processos de selecció, promoció i provisió de recursos humans. Aplicar i supervisar les polítiques de recursos humans pel que fa a les ofertes públiques i als processos de selecció, promoció i provisió de llocs de treball.  Impulsar i supervisar les actuacions administratives inherents al desenvolupament dels processos de selecció, promoció i provisió. Proposar l'adopció d'acords en les matèries pròpies de les seves competències. Representar a la Gerència, per delegació d'aquesta, en les matèries pròpies de les seves competències. Denominació: Departament Tècnic Jurídic Òrgan superior immediat: Direcció de Serveis Jurídics i Promoció de Recursos Humans Nivell Associat: 26 Missió: Assessorament i suport tècnic jurídic en matèria de personal a la Gerència i a tota l’organització municipal. Funcions: Assessorar i donar suport tècnic jurídic a la Gerència, a òrgans descentralitzats i organismes públics de l'Ajuntament en matèria de personal. 29 de Setembre del 2017 CS V: 4 ca 2- 70 66 -7 3c f-5 49 1 GASETA MUNICIPAL 3 gaseta@bcn.cat DLB-5.656-2007 Tramitar els expedients disciplinaris incoats al personal funcionari i laboral de l’Ajuntament per faltes greus i molts greus. Tramitar convenis marc de pràctiques acadèmiques universitàries i d’altres convenis marc de caràcter formatiu i informar els convenis específics i els acords individuals derivats dels convenis marc. Tramitar els expedients de compatibilitats del personal de l’Ajuntament. Tramitar els expedients d'execució de sentències en matèria de personal. Tramitar els expedients de resolució de recursos administratius interposats contra actes i resolucions administratives en matèria de personal. Representar i defensar a l’Ajuntament de Barcelona i els seus organismes públics davant de la jurisdicció social i organismes competents en matèria laboral i seguretat social. Fer el seguiment dels recursos contenciosos administratius en matèria de personal. Fer el seguiment dels informes de resposta a les queixes del Síndic/a de Greuges de Barcelona i del Síndic/a de Greuges de Catalunya i dels informes de resposta a les peticions dels regidors i als precs i preguntes presentats pels grups municipals, en matèria de personal. Fer el seguiment dels expedients tramitats en matèria de personal que aprova la Comissió de Govern i el plenari del Consell Municipal. Proposar i elaborar criteris per a l’aplicació homogènia de la normativa en matèria de personal. Emetre informes jurídics i dictàmens en matèria de personal. Qualsevol altre de naturalesa anàloga que li sigui encomanada. 29 de Setembre del 2017 CS V: 4 ca 2- 70 66 -7 3c f-5 49 1