Secretaria General Ref:CG 38/17 ACORDS adoptats per la Comissió de Govern en la sessió ordinària de 26 d'octubre de 2017. Aprovació de l'acta de la sessió de 19 d’octubre de 2017. Part decisòria a) Propostes d’acord ÀREA DE TREBALL, ECONOMIA I PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA 1.- (7/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Enric Cabré Fiol (mat. 75566) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí amb la categoria professional d’Auxiliar administratiu, amb destinació al Departament de Patrimoni (Contractes i Escriptures) de la Direcció de Serveis Jurídics i de Gestió del Patrimoni del Patronat Municipal de l’Habitatge de Barcelona, on desenvolupa el lloc de treball de Suport 5 (codi 90.50.GE.10), i l’activitat per compte d’altri com a auxiliar administratiu a la Fundació Privada Enllaç. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 2.- (995/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Alberto López Pancorbo (mat. 27.311) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Caporal del Servei de Prevenció i Extinció d’Incendis i Salvament (codi lloc: 61.10.PE.10), adscrit al Parc de Bombers de Sant Andreu, de la Gerència de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 150 hores en l’any 2017. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30 d'abril de 2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. Ref:CG 38/17 v. 26- 10- 2017 12: 36 3.- (1037/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Ignacio Sánchez Sánchez (mat. 75731) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí amb la categoria professional de Tècnic Mitjà Educació Social, amb destinació a l’EAIA de Sant Martí de l’Àrea de Drets Socials de la Gerència de Qualitat de Vida, Igualtat i Esport, on ocupa el lloc de treball de Tècnic 4 (80.40.SS.20), i l’activitat privada per compte d'altri com a administratiu de l’empresa Sancaba Credit, gestión de riesgos SL. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4.- (1039/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Patricia Lezcano Petit (mat. 75764) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina amb la categoria professional de Tècnica Superior Dret, amb destinació al Departament de Serveis Jurídics del Districte de Gràcia, on ocupa el lloc de treball de Tècnica 3 (80.30.SJ.10), i l’activitat privada per compte propi de coaching personal i acompanyament a joves i adolescents. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5.- (17-CAO-250) AUTORITZAR la contractació laboral indefinida d’una persona amb la categoria de flauta solista, amb titulació d’un grau superior de música, especialitat flauta, i amb experiència en funcions similars en orquestres de reconegut prestigi internacional, per a ocupar la plaça vacant d’aquesta categoria de la Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya, i que pertany al Consorci de l’Auditori i l’Orquestra, adscrit a l’Ajuntament de Barcelona, d’acord amb el que disposa l’apartat 22.2 de la Instrucció de la Comissió de Govern aprovada en sessió de 22 de desembre de 2016. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de la Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6.- (003/15) MODIFICAR el contracte número 14002720 que té per objecte el manteniment dels elements de la via pública dels districtes de l’Ajuntament de Barcelona pels anys 2015-2016 amb el foment de l’ocupació de persones amb dificultats particulars d’inserció al mercat laboral, en virtut del que preveu la clàusula 20 del Plec de clàusules administratives particulars del contracte i de l’article 105 del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, en atenció a les raons indicades a l’informe de 14 de juliol de 2017 del Cap del Departament de Manteniment i Neteja, i segons compareixença signada per les empreses adjudicatàries. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa, amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en les relacions comptables annexes a aquest mateix document, per un import global de 981.623,01 euros IVA inclòs, per l’exercici 2017, amb el següent desglossament: -Contracte núm. 14006121 (Lot 1: Districte de Ciutat Vella), a favor Ref:CG 38/17 v. 26- 10- 2017 2 12: 36 de l’empresa Construcciones y Servicios Faus, SA, amb NIF A58869892, per un import de 86.703,75 euros (IVA del 21% inclòs). -Contracte núm. 14006091 (Lot 2: Districte de l’Eixample), a favor de l’empresa Constraula Enginyeria i Obres SAU NIF A58142639, per un import de 80.855,74 euros (IVA del 21% inclòs). - Contracte núm. 14006093 (Lot 3: Districte de Sants-Montjuïc), a favor de l’empresa Constraula Enginyeria i Obres SAU NIF A58142639, per un import de 108.538,00 euros (IVA del 21% inclòs). - Contracte núm. 14006114 (Lot 4: Districte de les Corts), a favor de l’empresa M. I J. Grúas, SA amb NIF A25031576, per un import de 53.389,69 euros IVA del 21% inclòs). -Contracte núm. 14006115 (Lot 5: Districte de Sarrià-Sant Gervasi), a favor de l’empresa Constraula Enginyeria i Obres SAU NIF A58142639, per un import de 103.089,26 euros (IVA del 21% inclòs). -Contracte núm. 14006116 (Lot 6. Districte de Gràcia), a favor de l’empresa la UTE Manteniment Via Pública Gracia, amb NIF U66427402, per un import de 72.029,25 euros (IVA del 21% inclòs). - Contracte núm. 14006117 (Lot 7: Districte d’Horta-Guinardó), a favor de l’empresa Construcciones y Servicios FAUS, SA, amb NIF A58869892, per un import de 108.475,00 euros (IVA del 21% inclòs). - Contracte núm. 14006118 (Lot 8: Districte de Nou Barris), a favor de l’empresa Constraula Enginyeria i Obres SAU NIF A58142639, per un import de 123.345,60 euros (IVA del 21% inclòs). - Contracte núm. 14006119 (Lot 9: Districte de Sant Andreu), a favor de l’empresa Constraula Enginyeria i Obres SAU NIF A58142639, per un import de 98.944,72 euros (IVA del 21% inclòs). - Contracte núm. 14006120 (Lot 10: Districte de Sant Martí), a favor de l’empresa ACSA Obras e Infraestructuras, SA, amb NIF A08112716, per un import de 146.252,00 euros (IVA del 21% inclòs). REQUERIR les empreses adjudicatàries per tal que en el termini màxim de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la notificació d'aquesta resolució facin efectives mitjançant l’ingrés a la Tresoreria municipal, en metàl·lic, les aportacions pel suport “hot line” i el manteniment tant correctiu com evolutiu de l’aplicació informàtica de connexió entre els Districtes, Gerències Municipals i l’Institut Municipal d’Informàtica que preveu la clàusula 19 apartat e) del Plec de Clàusules Administratives i que correspon al 0,06% de la dotació pressupostària de la pròrroga i que correspon a les següent quantitats: Lot 1: 52,02 euros; Lot 2: 48,51 euros; Lot 3: 65,12 euros; Lot 4: 32,03 euros; Lot 5: 61,85 euros; Lot 6: 43,22 euros; Lot 7: 65,09 euros ; Lot 8: 74,01 euros; Lot 9: 59,37 euros; Lot 10: 87,75 euros; reajustin la garantia definitiva per una quantia equivalent al 5% de l’import net de l’ampliació efectuada, mitjançant l’Ingrés a la Tresoreria Municipal, i pels següents imports: Lot 1: 3.582,80 euros; Lot 2: 3.341,15 euros; Lot 3: 4.485,04 euros; Lot 4: 2.206,19 euros; Lot 5: 4.259,89 euros; Lot 6: 2.976,42 euros; Lot 7: 4.482,44 euros; Lot 8: 5.096,93 euros; Lot 9: 4.088,62 euros; Lot 10: 6.043,47 euros; i compareguin per formalitzar la modificació del contracte a les dependències de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica de la Gerència de Recursos. 7.- (002/18) EXCLOURE del LOT 1 del contracte que té per objecte el manteniment de sistemes i instal·lacions de seguretat, contra incendis, comunicacions i grups de pressió en els edificis adscrits als districtes i gerències de l’Ajuntament de Barcelona pels anys 2018 i 2019, l’empresa Sevip&Cersa, SL per no haver presentat justificació de l’oferta que es considerava presumptament anormal o desproporcionada segons els límits previstos a la clàusula 9 del plec de clàusules administratives particulars que regeix la present licitació d’acord amb el procediment establert a l’article 152 del TRLCSP. EXCLOURE, d’acord amb l’article 84 del Real Decret 1098/2001 i l’acta de la mesa de contractació de 26 de juliol de 2017 del LOT 2 de la present licitació, l’empresa Astra Sistemas, SA, per la introducció errònia en el sobre 2B del LOT 2 la mateixa oferta econòmica ja introduïda en el sobre 2B del LOT 1. ADJUDICAR el contracte núm. 17002526 que té per objecte la present licitació per un import màxim d'1.477.779,66 euros (IVA inclòs), i en funció dels preus unitaris ofertats, de conformitat amb les propostes de valoració i classificació contingudes en l’expedient i d’acord amb les seves proposicions, en ser considerades les ofertes més avantatjoses, d’acord amb el següent desglossament: LOT 1: Gerència de Recursos, Gerència de Recurs Ref:CG 38/17 v. 26- 10- 2017 3 12: 36 Humans, Gerència de Seguretat i Prevenció, Gerència de Drets Socials, Gerència d’Ecologia Urbana, amb núm. de contracte núm. 17004824, a Sabico Seguridad SA, amb NIF A20202487, per un import màxim de 489.813,98 euros. (dels quals 404.804,94 euros corresponen al preu net i els restants 85.009,04 euros a l’IVA del 21%). LOT 2: Districte 1: Ciutat Vella, Districte 2: L'Eixample, Districte 3: Sants-Montjuïc, Districte 4: Les Corts, Districte 5: Sarrià-Sant Gervasi, Districte 6: Gràcia, Districte 7: Horta-Guinardó, Districte 8: Nou Barris, Districte 9: Sant Andreu, Districte 10: Sant Martí, amb núm. de contracte núm. 17004830 a Sevip&Cersa SL NIF B85582013, per un import màxim de 987.965,68 euros (dels quals 816.500,56 euros corresponen al preu net i els restants 171.465,12 euros a l’IVA al 21%). DISPOSAR a favor de cadascun dels adjudicataris la quantitat esmentada en el respectiu lot amb càrrec al Pressupost/os i partida/es indicades en la relació annexa a aquest document. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part dels adjudicataris del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 8.- INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 26 d’octubre de 2017. 9.- (0865/13) PRORROGAR el contracte d'arrendament del local del carrer Perú, núm. 252-256, amb l'ús d'ubicació de Tallers Municipals, per un any corresponent al període de l'1 de juliol de l'any 2017 fins el 30 de juny de l'any 2018, a favor de Membrive-Agustin, SL, amb NIF B-08863136. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa, per import total de 173.544,82 euros, IVA inclós al 21%, euros, amb el següent desglossament: 85.490,06 euros (70.652,94 euros import net i l'import de 14.837,12 euros IVA al 21%) pel període de l'1 de juliol al 31 de desembre de 2017, i l'import de 88.054,76 euros (72.772,53 euros import net i l'import de 15.282,23 euros IVA al 21%) pel període de l'1 de gener al 30 de juny de 2018, a favor de Membrive-Agustin, SL, amb NIF B08863136, en concepte de previsió de renda per l'exercici 2017-2018, amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s. REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d'aquesta notificació, comparegui per formalitzar la pròrroga del contracte a les dependències Direcció de Patrimoni. 10.- (2017/660) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i la Asociación Comité Español de la UNRWA per a la realització de les dues intervencions (Annex 1 i 2) dins del Pla d´Actuació 2017: Annex 1 “Impulsando la resiliencia a través de actividades psicosociales para la población infantil de la Franja de Gaza” i Annex 2 “Seguimos siendo refugiados y refugiadas de Palestina” que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 95.000,00 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 95.000,00 euros, amb càrrec a la partida 48903/23291/0701 distribuïts en 75.000,00 euros per a l'Annex 1 i 20.000,00 euros per a l'Annex 2, a favor de la Asociación Comité Español de la UNRWA amb CIF G84334903. REQUERIR les entitats beneficiàries per tal que en un termini no superior a tres mesos de la finalització del Pla d'Actuació 2017 presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, d'acord amb allò establert al pacte 5è del conveni. FACULTAR el Primer Tinent d'Alcaldia, Im. Sr. Gerardo Pisarello Prados, per a la signatura del conveni. Ref:CG 38/17 v. 26- 10- 2017 4 12: 36 11.- (2017/106-B) APROVAR la modificació de l’apartat 2 de la convocatòria 2017 de subvencions de l’Ajuntament de Barcelona per a l’impuls socioeconòmic del territori, en el sentit d’ampliar el crèdit pressupostari en l’import d'1.750.000,00 euros a càrrec de la partida indicada i fixant l’import final en la quantitat de 3.050.000,00 euros, mantenint sense alteració i plenament vigents la resta de les Bases i Convocatòria aprovades per acord de la Comissió de Govern de 6 d’abril de 2017; ORDENAR la publicació de la modificació de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província i en el Tauler d’anuncis de l’Ajuntament així com la inserció d’una referència d’aquest anunci en la Gaseta Municipal; AUTORITZAR la despesa per un import addicional d'1.750.000,00 euros per al Programa de subvencions per a l’impuls socioeconòmic del territori. 12.- (3-144/2017) APROVAR l’expedient núm. 3-144/2017 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2017, provinents de: l’aplicació del Romanent de Tresoreria per a despeses amb finançament afectat en la liquidació del Pressupost de l’exercici 2016 per ingressos provinents de la Generalitat de Catalunya en concepte de fons de foment del turisme (FFT), l’aportació de la Generalitat per FFT corresponent al 4rt. trimestre de 2016 i l’aportació extraordinària de la Generalitat per al FFT segons Conveni signat de 23 de desembre de 2016, per finançar projectes municipals en matèria de turisme, segons acords de les Comissions de Govern d'1 de desembre de 2016, 6 d’abril de 2017 i 15 de juny de 2017, i per un import total de 878.326,00 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 17101695; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR-NE compte d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. 13.- (3-145/2017) APROVAR l’expedient núm. 3-145/2017 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2017, provinents de l’ingrés de l’Institut de Barcelona Esports, per atendre despeses en la gestió econòmica del Camp Municipal de Futbol Parc de la Catalana del Districte de Ciutat Vella, per un import de 24.172,94 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 17101795; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR-NE compte d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. 14.- (3-146/2017) APROVAR l’expedient núm. 3-146/2017 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2017, d’import 112.265,00 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 17101691; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 15.- (3-147/2017) APROVAR l’expedient núm. 3-147/2017 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2017, d’import 309.585,29 euros, per atendre despeses derivades de diferents convenis amb institucions sense afany de lucre, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 17101791; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. Ref:CG 38/17 v. 26- 10- 2017 5 12: 36 ÀREA D'EMPRESA, CULTURA I INNOVACIÓ 16.- (2017/929) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i Associació Barcelona Clúster Nàutic, per a la implementació del Pla d’Actuació 2017 de l’Associació dirigit al posicionament internacional de Barcelona com a referent del sector, l’enfortiment del sector mitjançant la generació d’oportunitats de negoci i de creació d’ecosistema i el desenvolupament de programes de formació i generació d’ocupació, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 100.000,00 euros; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 100.000,00 euros amb càrrec a la partida 0301-48903-43333 a favor de Associació Barcelona Clúster Nàutic, amb CIF G66288424; REQUERIR a l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a comptar des de la finalització del Pla d’Actuació de 2017, presenti la justificació de l’aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb les previsions de la normativa i del conveni en aquest sentit; FACULTAR el Regidor d’Empresa i Turisme, Im. Sr. Agustí Colom Cabau, per a la signatura del conveni. ÀREA DE DRETS SOCIALS 17.- (20160409) APROVAR l’addenda al contracte programa 2016-2019 per a la coordinació, la cooperació i la col·laboració entre el Departament de Treball, Afers socials i Famílies i l’Ajuntament de Barcelona, en matèria de serveis socials, altres programes relatius al benestar social i polítiques d’igualtat, per al 2017. 18.- (20170414) APROVAR el conveni de col·laboració entre el Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, l’Institut Català de la Salut, el PAMEM i l’Ajuntament de Barcelona, pel qual es concreta l’aportació del Servei Català de la Salut al PAMEM per a l’any 2016. 19.- (20150326) PRORROGAR, de mutu acord, el termini de vigència del contracte que té per objecte el Servei d’Inserció Social a Famílies rom no autòctones amb infants a càrrec (SISFA rom), durant el termini comprès entre l’1 de novembre de 2017 i el 31 de desembre de 2018, adjudicat el 9 de setembre de 2015 a Asociación de Servicio Integral Sectorial para Ancianos (ASISPA), d’acord amb el que estableix la clàusula 3 del plec de clàusules administratives particulars, i atesa la conformitat del contractista, d’acord amb el que estableixen els articles 23.2 i 303 del Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, Text refós de la Llei de contractes del sector públic (TRLCSP), per un import de 468.949,72 euros, exempt d’IVA; APROVAR, per motiu d’interès públic, a l’empara dels articles 105 i 106 del TRLCSP i la clàusula 20.2.3) del Plec de clàusules administratives particulars, la modificació de l’esmentat contracte, de conformitat amb les motivacions de l’informe emès pel Departament d’Intervenció Social a l’Espai Públic de 9 d’octubre de 2017, per un import de 28.209,65 euros, exempt d’IVA, per tal de poder finalitzar el programa d’acompanyament al reallotjament de 9 famílies amb infants d’assentaments a pisos, durant el període comprès entre l’1 de novembre de 2017 i el 31 de març de 2018, que suposa un increment del 6,015% de l’import de la pròrroga del contracte; AMPLIAR l’autorització i disposició de la despesa del referit contracte per un import de 497.159,37 euros, exempt d’IVA inclòs a favor de Asociación de Servicio Integral Sectorial para Ancianos (ASISPA), amb NIF núm. G28702504, amb càrrec als Pressupostos i Partida indicats en el document comptable, condicionada a l’existència de crèdit adequat i suficient; REQUERIR l’adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d’aquesta notificació, reajusti la garantia definitiva per un import de 1.410,49 euros, i comparegui Ref:CG 38/17 v. 26- 10- 2017 6 12: 36 per formalitzar la pròrroga i modificació del contracte a les dependències del Departament de Serveis Jurídics de l’Àrea de Drets Socials (passeig de Sant Joan núm. 75 9è). 20.- (20150358) PRORROGAR, de mutu acord, el termini de vigència del contracte que té per objecte la gestió de les sales d’estudi nocturnes, durant el termini comprès entre el dia 1 de novembre de 2017 i el dia 30 de juny de 2018, adjudicat el 28 d’octubre de 2015 a la Fundació Pia Pere Tarrés d’Educació en l'Esplai, amb CIF R5800395E, d’acord amb el que estableix la clàusula 3 del plec de clàusules administratives particulars, i atesa la conformitat del contractista, d’acord amb el que estableixen els articles 23.2 i 303 del Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, Text refós de la Llei de contractes del sector públic, per un import de 250.482,91 euros, IVA exempt. AUTORITZAR I DISPOSAR, a favor de la Fundació Pia Pere Tarrés d’Educació en l'Esplai, amb CIF R5800395E, la despesa del contracte núm. 15003179 per un import de 250.482,91 euros, IVA exempt, amb càrrec al/s Pressupostos i Partides indicades en el document comptable, condicionada a l’existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos corresponents, REQUERIR l’adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d’aquesta notificació, comparegui per formalitzar la pròrroga del contracte a les dependències del Departament de Serveis Jurídics de l’Àrea de Drets Socials (passeig de Sant Joan núm. 75 9è). 21.- (20170270) APROVAR el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i la Fundació d’Iniciatives Solidàries, amb NIF núm. G62393616, per a l’execució del projecte “Pis per a Joves Vulnerables” que instrumenta l’atorgament de la subvenció de concessió directa de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 de la normativa general reguladora de les subvencions, per un import de 30.000,00 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic justificades a l’informe que consta a l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de la Fundació d’Iniciatives Solidàries, amb NIF núm. G- 62393616, la despesa de 30.000,00 euros a càrrec del pressupost de 2017, equivalent al 49,19% del cost total del projecte, que és de 60.985,00 euros. REQUERIR l’entitat beneficiària per tal que en un termini no superior als tres mesos, a comptar des del 31 de desembre de 2017, presenti la justificació de l’aplicació dels fons rebuts de conformitat amb el pacte setè del conveni. FACULTAR la Ima. Sra. Laia Ortiz Castellví, Tercera Tinenta d’Alcaldia i Regidora de l’Àrea de Drets Socials de l’Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l’esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se’n derivin. ÀREA DE DRETS DE CIUTADANIA, PARTICIPACIÓ I TRANSPARÈNCIA 22.- (1288/17) APROVAR el projecte normatiu de la modificació de l’Ordenança de mesures per fomentar i garantir la convivència ciutadana a l’espai públic de Barcelona de conformitat amb l’establert a l’article 108 i següents del Reglament Orgànic Municipal. Districte de Sarrià-Sant Gervasi 24.- (192/2017) ADJUDICAR el contracte núm. 17004016 que té per objecte la contractació dels serveis de gestió, dinamització i coordinació del Centre Cívic Vil·la Urània, del Casal Infantil i de l’Espai Familiar 0-3 Vil·la Urània, per un import d'1.610.088,92 euros, IVA inclòs, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a Transit Projectes, SL amb NIF B59489351, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: import Ref:CG 38/17 v. 26- 10- 2017 7 12: 36 adjudicació 1.330.652,00 euros; tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA de 279.436,92 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DONAR compte d'aquesta resolució a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 25.- (192/2017) ANUL·LAR part de l'autorització de despesa del contracte número 17004016 que té per objecte la contractació dels serveis de gestió, dinamització i coordinació del Centre Cívic Vil·la Urània, del Casal Infantil i de l’Espai Familiar 0-3 Vil·la Urània per un import de 23.411,08 euros amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document, amb motiu de baixa en la licitació. Districte d'Horta-Guinardó 26.- (125/2017) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona (Districte d’Horta-Guinardó) i el Sant Genís Penitents Club Deportivo, amb NIF G08925687, relatiu a la gestió cívica del Camp de Futbol de Sant Genís, de conformitat amb la normativa reguladora dels expedients d’autorització de l’atorgament de convenis administratius amb altres administracions públiques i institucions aprovada per decret d’Alcadia el 27 d’abril de 2011; FACULTAR la Ima. Sra. Mercedes Vidal Lago, Regidora del Districte d’Horta-Guinardó per a la signatura del Conveni; DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública donada l'excepcionalitat que concorre en el projecte. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports Districte de Nou Barris 27.- (17010090) ADJUDICAR el contracte núm. 17004126 que té per objecte la Gestió de l'Espai Jove les Basses, amb mesures socials, pel període de l'1 de desembre de 2017 fins al 30 de novembre de 2019, per un import de 616.386,57 euros, IVA inclòs, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a Transit Projectes, SL amb NIF B59489351, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb el següent desglossament: import adjudicació 509.410,39 euros; tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA de 106.976,18 euros, essent l'import de 25.682,77 euros a càrrec del pressupost per l'any 2017, l'import de 308.193,29 euros a càrrec del pressupost per l'any 2018 i l'import de 282.510,51 euros a càrrec del pressupost per l'any 2019. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre que hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 28.- (17010090) ANUL·LAR part de l'autorització de despesa del contracte número 17004126 que té per objecte la gestió de l'Espai Jove Les Basses, amb mesures socials, per un import de 39.343,83 euros amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document. MOTIU: Baixa per adjudicació. Ref:CG 38/17 v. 26- 10- 2017 8 12: 36 29.- (17010091) ADJUDICAR el contracte núm. 17003953 que té per objecte la Gestió del Centre Cívic Zona Nord, Casal de Barri de Torre Baró i Casal de Barri de Vallbona, amb mesures socials, pel període de l'1 de desembre de 2017 fins al 30 de novembre de 2019, per un import de 732.130,80 euros, IVA inclòs, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a Transit Projectes, SL amb NIF B59489351, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb el següent desglossament: import adjudicació 605.066,78 euros; tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA de 127.064,02 euros, essent l'import de 30.505,45 euros a càrrec del pressupost per l'any 2017, l'import de 366.065,40 euros a càrrec del pressupost per l'any 2018 i l'import de 335.559,95 euros a càrrec del pressupost per l'any 2019. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre que hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 30.- (17010091) ANUL·LAR part de l'autorització de despesa del contracte número 17003953 que té per objecte la gestió del Centre Cívic Zona Nord, Casal de Barri de Torre Baró i Casal de Barri de Vallbona, amb mesures socials, per un import de 38.533,20 euros amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document. MOTIU: Baixa per adjudicació. 31.- (17010092) ADJUDICAR el contracte núm. 17004149 que té per objecte la Gestió del Centre Cívic Masia Can Verdaguer, amb mesures socials, pel període de l'1 de desembre de 2017 fins al 30 de novembre de 2019, per un import de 558.475,00 euros, IVA inclòs, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a Club Lleuresport de Barcelona amb NIF G60320132, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb el següent desglossament: import adjudicació 461.549,49 euros; tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA de 96.925,51 euros, essent l'import de 23.269,80 euros a càrrec del pressupost per l'any 2017, l'import de 279.237,50 euros a càrrec del pressupost per l'any 2018 i l'import de 255.967,70 euros a càrrec del pressupost per l'any 2019. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre que hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 32.- (17010092) ANUL·LAR part de l'autorització de despesa del contracte número 17004149 que té per objecte la gestió del Centre Cívic Masia Can Verdaguer, amb mesures socials, per un import de 69.025,00 euros amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document. MOTIU: Baixa per adjudicació. 33.- (17010129) ADJUDICAR el contracte núm. 17003450, que té per objecte la gestió de la Xarxa dels equipaments municipals en el lleure del Districte de Nou Barris, amb mesures socials, fins al 31 d'agost de 2018, per un import de 739.544,70 euros, IVA inclòs, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a Calaix de Cultura, SL amb NIF B63033740, i Ref:CG 38/17 v. 26- 10- 2017 9 12: 36 d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'import de 571.092,86 euros, amb el següent desglossament: import d'adjudicació 519.175,32 euros; tipus impositiu del 10% d'IVA 51.917,54 euros, essent l'import de 78.063,06 euros a càrrec del pressupost per l'any 2017 i l'import de 493.029,80 euros a càrrec del pressupost per l'any 2018. L'import de 571.092,86 euros és el resultant de treure de la seva oferta la quantitat corresponent al període de l'1 de setembre fins al 22 de novembre de 2017 (168.451,84 euros, a raó de 61.628,73 euros/mes i 2.054,29 euros/dia), atès que s'ha produït endarreriment en la tramitació i l'execució començarà definitivament el 23 de novembre de 2017. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DONAR-NE compte d'aquesta resolució a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 34.- (17010129) ANUL·LAR part de l'autorització de despesa del contracte número 17003450 que té per objecte la gestió de la Xarxa dels equipaments municipals en el lleure del Districte de Nou Barris, amb mesures socials, per un import de 219.737,14 euros amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document amb el següent desglòs: l'import de 51.285,30 euros correspon a la baixa per adjudicació, anys 2017-2018 i l'import de 168.451,84 euros resultant de detreure de la seva oferta el període de l'1 de setembre fins al 22 de novembre de 2017, atès que s'ha produït endarreriment en la tramitació i l'execució començarà definitivament el 23 de novembre de 2017. Districte de Sant Andreu 35.- (563/2017) ATORGAR una subvenció extraordinària mitjançant concessió directa a l'entitat l’Associació Societat per a la festa de Sant Antoni Abat de Sant Andreu de Palomar, amb NIF G60429107, per un import de 33.550,00 euros, per a l’anualitat 2017, d’acord amb l’establert als articles 22.2.c) i 28, ambdós de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, i l'art. 6.2 de la normativa general de subvencions de l’Ajuntament; APROVAR el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona – Districte de Sant Andreu i l'entitat l’Associació Societat per a la festa de Sant Antoni Abat de Sant Andreu de Palomar, amb NIF G60429107 per al projecte del Centre d’interpretació dels tres tombs. AUTORITZAR i DISPOSAR l’obligació de la despesa de 33.550,00 euros, amb càrrec a la partida 48903.92416.0609 del pressupost del 2017, per subvencionar l'execució del projecte de la Societat per la Festa de Sant Antoni Abat de Sant Andreu de Palomar; REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que faciliti tota la informació que demani l'Ajuntament, i que procedeixi a la justificació de la subvenció rebuda en els termes establerts en el conveni esmentat; FACULTAR la regidora del Districte de Sant Andreu per a la signatura de l’esmentat conveni, així com la de tots aquells documents que se’n derivin. 36.- (09-CONV-529.1/2017) APROVAR la primera pròrroga del Conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona –Districte de Sant Andreu– i la Federació d’Entitats Socioculturals i de Lleure de Sant Andreu de Palomar, amb NIF G-64770845, per a l’atorgament d’una subvenció mitjançant concessió directa, per al desenvolupament d’un projecte de gestió ciutadana i comunitària (Casal barri Sant Andreu), per a l’anualitat 2018, des de l’1 de gener al 31 de desembre de 2018, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i 6.1.a) de la Normativa general reguladora de les Ref:CG 38/17 v. 26- 10- 2017 10 12: 36 subvencions de l’Ajuntament. AUTORITZAR I DISPOSAR la quantitat de 174.273,00 euros, en concepte de subvenció màxima, a favor de l’entitat esmentada, amb càrrec de la partida 48580.92416 del pressupost del Districte per a l’exercici 2018, condicionada a l’existència de crèdit adequat i suficient. FACULTAR la regidora del Districte de Sant Andreu, per a la formalització de la pròrroga, així com la de tots aquells actes que se’n derivin; i REQUERIR l’entitat beneficiària per tal que, en el termini i en la forma indicats en el text del conveni de col·laboració, presenti la documentació justificativa dels fons rebuts. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT Districte de l'Eixample 37.- (17PL16507) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1,a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Urbanístic per a la regulació de l’equipament docent situat als Jardins dels Tres Tombs, al barri de Sant Antoni, promogut pel Consorci d’Educació de Barcelona; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva; i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 38.- (2BD 2017/074) APROVAR definitivament el Projecte d’arranjament del carrer Villarroel entre Provença i Còrsega, i del carrer Rosselló entre Urgell i Villarroel i renovació de l’enllumenat d’aquests trams, al Districte de l’Eixample de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d'1.384.690,16 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; NOTIFICAR als interessats en aquest procediment; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. 39.- (2BD 2016/107) APROVAR definitivament el Projecte de reurbanització dels passatges Carsí, Ureña, Bofill, León i Pau Hernández, al Districte de l’Eixample de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d'1.261.605,15 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. Districte de Sants-Montjuïc 40.- (17PL16510) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1,a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Urbanístic per a la regulació de l’equipament assistencial situat al carrer 60 núm. 9 de la Zona Franca, promogut per Barcelona d’Infraestructures Municipals SA/BIMSA; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva; i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. Ref:CG 38/17 v. 26- 10- 2017 11 12: 36 41.- (3BD 2017/036) APROVAR definitivament el projecte executiu de reurbanització del carrer Indíbil i el carrer Sant Fructuós, entre Santa Dorotea i Indíbil, al Districte de Sants-Montjuïc de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 2.509.935,51 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; APROVAR i FORMALITZAR el conveni específic de cessió d’instal·lacions i servitud de pas sobre terrenys de línies de baixa tensió a favor d’Endesa Distribución Eléctrica, SL Unipersonal; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. 42.- (3BD 2017/099) APROVAR inicialment el projecte d’adequació de dos locals per a espai d’entitats i espai per a joves al barri de la Marina, al Districte de Sants-Montjuïc de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe de Conformitat Tècnica del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d'1.213.707,38 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; SOTMETRE’L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. Districte de les Corts 43.- (4BD02017055) APROVAR definitivament el Projecte de reurbanització del carrer Benavent (entre el carrer Felipe de Paz i l’avinguda Madrid) al Districte de les Corts de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 543.452,54 euros, el 21% d’IVA inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; APROVAR el conveni específic de cessió d’instal·lacions de Baixa Tensió i servitud de pas sobre terrenys a favor d’Endesa Distribución Eléctrica, SLU; FACULTAR al Gerent del Districte de les Corts per a formalitzar-lo; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. 44.- (4BD2017061) APROVAR definitivament el Projecte de reurbanització del carrer Conxita Supervia, al Districte de les Corts de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d’1.030.226,59 euros, el 21% d’IVA inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; APROVAR els convenis específics de cessió d’instal·lacions de Baixa Tensió i Mitja Tensió i servituds de pas sobre terrenys a favor d’Endesa Distribución Eléctrica, SLU; FACULTAR el Gerent del Districte de les Corts per a formalitzar-los; PUBLICAR aquest Acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Barcelona i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. Ref:CG 38/17 v. 26- 10- 2017 12 12: 36 Districte de Sarrià-Sant Gervasi 45.- (17PL16508) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1,a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Urbanístic i de Millora Urbana per a la regulació de l’equipament situat a la plaça de Sarrià 1-4, al barri de Sarrià, promogut per Barcelona d’Infraestructures Municipals SA/BIMSA; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva; i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 46.- (5 BD 2014/134) APROVAR definitivament el Projecte executiu de reurbanització del carrer Castanyer, entre Sant Gervasi de Cassoles i el carrer Bertran, al Districte de Sarrià – Sant Gervasi de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d’1.333.750,36 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; APROVAR el conveni específic de cessió d’instal·lacions de Baixa Tensió i servitud de pas sobre terrenys a favor d’Endesa Distribución Eléctrica, SLU; FACULTAR el Gerent del Districte de Sarrià-Sant Gervasi per a formalitzar-lo; PUBLICAR aquest Acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Barcelona i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. 47.- (5BD 2014/176) APROVAR definitivament el Projecte executiu de reurbanització del carrer Saragossa, entre Via Augusta i carrer Guillem Tell, i del carrer Sant Eusebi, entre Via Augusta i carrer Princep d’Astúries, al Districte de Sarrià – Sant Gervasi de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d’1.447.271,78 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament; I ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. Districte de Gràcia 48.- (06-2016OS-0001) DESESTIMAR les al·legacions presentades en el tràmit d’informació pública de l’Ordenació singular de la plaça Revolució de Setembre de 1868, d’iniciativa municipal, en base als arguments que consten a l’informe jurídic precedent. APROVAR definitivament, a l’empara de l’article 79 de l’Ordenança de Terrasses, l’Ordenació singular de la plaça Revolució de Setembre de 1868, segons el text que figura com annex a la present proposta. NOTIFICAR el present acord als interessats que han comparegut durant el tràmit d’informació pública. PUBLICAR l’acord i el text íntegre de l’Ordenació singular plaça Revolució de Setembre de 1868, al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, a la Gaseta Municipal i a la pàgina web de l’Institut Municipal del Paisatge Urbà i Qualitat de Vida, en compliment de l’article 80 de l’Ordenança de Terrasses. DONAR-NE compte al Plenari del Consell Municipal. 49.- (06-2016OS-0002) RESOLDRE les al·legacions presentades en el tràmit d’informació pública de l'Ordenació Singular de la plaça del Sol, d’iniciativa municipal en el sentit següent i en base als arguments que consten a l’informe jurídic precedent: a) ESTIMAR l’al·legació presentada per l’Associació de comerciants i veïns de la plaça del Sol en relació als errors detectats als establiments “El Dorado” i “Kamoma” i, en conseqüència modificar la documentació gràfica de l’Ordenació singular de la plaça del Sol. b) ESTIMAR l’al·legació presentada pel Gremi de Ref:CG 38/17 v. 26- 10- 2017 13 12: 36 restauradors de Barcelona també referida a l’establiment “El Dorado”. c) DESESTIMAR resta d’al·legacions presentades. APROVAR definitivament, a l’empara de l’article 79 de l’Ordenança de Terrasses, l’Ordenació singular de la plaça del Sol, segons el text que figura com annex a la present proposta. NOTIFICAR el present acord als interessats que han comparegut durant el tràmit d’informació pública. PUBLICAR l’acord i el text íntegre de l’Ordenació singular de la plaça del Sol, al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, a la Gaseta Municipal i a la pàgina web de l’Institut Municipal del Paisatge Urbà i Qualitat de Vida, en compliment de l’article 80 de l’Ordenança de Terrasses. DONAR-NE compte al Plenari del Consell Municipal. 50.- (06-20160S-0003) DESESTIMAR les al·legacions presentades en el tràmit d’informació pública de l’Ordenació singular de les plaça de la Virreina, d’iniciativa municipal, en base als arguments que consten a l’informe jurídic precedent. APROVAR definitivament, a l’empara de l’article 79 de l’Ordenança de Terrasses, l’Ordenació singular de la plaça de la Virreina, segons el text que figura com annex a la present proposta. NOTIFICAR el present acord als interessats que han comparegut durant el tràmit d’informació pública. PUBLICAR l’acord i el text íntegre de l’Ordenació singular de la plaça de la Virreina, al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, a la Gaseta Municipal i a la pàgina web de l’Institut Municipal del Paisatge Urbà i Qualitat de Vida, en compliment de l’article 80 de l’Ordenança de Terrasses. DONAR-NE compte al Plenari del Consell Municipal. 51.- (06-2016OS-0004) DESESTIMAR les al·legacions presentades en el tràmit d’informació pública de l’Ordenació singular de la plaça Rovira i Trias, d’iniciativa municipal, en base als arguments que consten a l’informe jurídic precedent. APROVAR definitivament, a l’empara de l’article 79 de l’Ordenança de Terrasses, l’Ordenació singular de la plaça Rovira i Trias, segons el text que figura com annex a la present proposta. NOTIFICAR el present acord als interessats que han comparegut durant el tràmit d’informació pública. PUBLICAR l’acord i el text íntegre de l’Ordenació singular de la plaça Rovira i Trias, al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, a la Gaseta Municipal i a la pàgina web de l’Institut Municipal del Paisatge Urbà i Qualitat de Vida, en compliment de l’article 80 de l’Ordenança de Terrasses. DONAR-NE compte al Plenari del Consell Municipal. 52.- (06-2016OS-0005) DESESTIMAR les al·legacions presentades en el tràmit d’informació pública de l’Ordenació singular de la plaça del Nord, d’iniciativa municipal, en base als arguments que consten a l’informe jurídic precedent. APROVAR definitivament, a l’empara de l’article 79 de l’Ordenança de Terrasses, l’Ordenació singular de la plaça del Nord, segons el text que figura com annex a la present proposta. NOTIFICAR el present acord als interessats que han comparegut durant el tràmit d’informació pública. PUBLICAR l’acord i el text íntegre de l’Ordenació singular de la plaça del Nord, al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, a la Gaseta Municipal i a la pàgina web de l’Institut Municipal del Paisatge Urbà i Qualitat de Vida, en compliment de l’article 80 de l’Ordenança de Terrasses. DONAR-NE compte al Plenari del Consell Municipal. 53.- (06-2016OS-0006) DESESTIMAR les al·legacions presentades en el tràmit d’informació pública de l’Ordenació singular de la plaça del Diamant, d’iniciativa municipal, en base als arguments que consten a l’informe jurídic precedent. APROVAR definitivament, a l’empara de l’article 79 de l’Ordenança de Terrasses, l’Ordenació singular de la plaça del Diamant, segons el text que figura com annex a la present proposta. NOTIFICAR el present acord als interessats que han comparegut durant el tràmit d’informació pública. PUBLICAR l’acord i el text íntegre de l’Ordenació singular de la plaça del Diamant, al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, a la Gaseta Municipal i a la pàgina web de l’Institut Municipal del Paisatge Urbà i Qualitat de Vida, en compliment de l’article 80 de l’Ordenança de Terrasses. DONAR-NE compte al Plenari del Consell Municipal. Ref:CG 38/17 v. 26- 10- 2017 14 12: 36 54.- (06-2016OS-0007) DESESTIMAR les al·legacions presentades en el tràmit d’informació pública de l’Ordenació singular de la plaça Vila de Gràcia, d’iniciativa municipal, en base als arguments que consten a l’informe jurídic precedent. APROVAR definitivament, a l’empara de l’article 79 de l’Ordenança de Terrasses, l’Ordenació singular de la plaça de la Vila de Gràcia, segons el text que figura com annex a la present proposta. NOTIFICAR el present acord als interessats que han comparegut durant el tràmit d’informació pública. PUBLICAR l’acord i el text íntegre de l’Ordenació singular de la plaça de la Vila de Gràcia, al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, a la Gaseta Municipal i a la pàgina web de l’Institut Municipal del Paisatge Urbà i Qualitat de Vida, en compliment de l’article 80 de l’Ordenança de Terrasses. DONAR-NE compte al Plenari del Consell Municipal. 55.- (6BD 2015/083) APROVAR definitivament el Projecte executiu, estudi de seguretat i salut i memòria ambiental de reurbanització dels carrers Montornès i Capellades, al Districte de Gràcia de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 2.113.832,87 euros, el 21% d’IVA inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; APROVAR el conveni específic de cessió d’instal·lacions de Baixa Tensió i servitud de pas sobre terrenys a favor d’Endesa Distribución Eléctrica, SLU; FACULTAR el Gerent del Districte de Gràcia per a formalitzar-lo; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament; I ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. 56.- (6BD 2015/119) APROVAR definitivament el Projecte de l’Ateneu de Fabricació de Gràcia, al carrer del Perill 8, al Districte de Gràcia de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 976.427,65 euros, el 21% d’IVA inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; PUBLICAR aquest Acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Barcelona; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. 57.- (6BD 2016/194) APROVAR definitivament el Projecte executiu de reurbanització del carrer de Massens, al Districte de Gràcia de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 920.360,48 euros, el 21% d’IVA inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. 58.- (6BD 2017/050) APROVAR definitivament el Projecte de la reurbanització del carrer de les Camèlies entre el carrer Escorial i la ronda del Guinardó, al Districte de Gràcia de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d’1.943.280,23 euros, el 21% d’IVA inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. Ref:CG 38/17 v. 26- 10- 2017 15 12: 36 59.- (6BD 2017/051) APROVAR definitivament el Projecte executiu de reurbanització del carrer de l’Encarnació, entre el carrer de Pi i Margall i el carrer de Sardenya, al Districte de Gràcia de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 808.659,15 euros, el 21% d’IVA inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. Districte d'Horta-Guinardó 60.- (17GU22) APROVAR definitivament, a l’empara de l’article 119.3 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme, i l’article 164.2 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’Urbanisme el Projecte de reparcel·lació voluntària, en la modalitat de compensació bàsica, del Polígon d’actuació urbanística del Pla de millora urbana “Sector S.09 Hortal” al barri del Carmel i entorns, formalitzat en escriptura pública autoritzada el 23 de maig de 2017, davant el Notari de l’Il·lustre Col·legi Notarial de Catalunya, el senyor Ildefonso Sánchez Prat, amb núm. 1496 del seu protocol. APROVAR, a l’empara de l’article 164 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’urbanisme, l’escriptura pública d’apoderament especial atorgada el 23 de maig de 2017, davant el Notari de l’Il·lustre Col·legi Notarial de Catalunya, el senyor Ildefonso Sánchez Prat, amb núm. 1497 del seu protocol. DONAR trasllat a la Direcció General d’Ordenació del Territori i Urbanisme del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, de la documentació relacionada a l’article 192 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’urbanisme, als efectes de la inscripció, en el Registre d’Entitats Urbanístiques Col·laboradores, de l’escriptura d’apoderament. PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província i en un dels diaris de més circulació de la província, i NOTIFICAR-LO individualment a cadascun dels interessats. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 61.- (7BD 2016/037) APROVAR definitivament el Projecte executiu d'arranjament i millora de l'àmbit situat entre el carrer Vayreda i l'Institut Narcís Monturiol al barri de Montbau, al Districte d'Horta- Guinardó de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 2.630.332,41 euros el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. Districte de Nou Barris 62.- (17PL16506) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1,a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Urbanístic per a la regulació de l’equipament docent situat al carrer Pedrosa núm. 16-20, promogut pel Consorci d’Educació de Barcelona; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva; i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. Ref:CG 38/17 v. 26- 10- 2017 16 12: 36 Districte de Sant Andreu 63.- (9BD 2016/058) APROVAR inicialment el Projecte executiu de reurbanització de la plaça Mossèn Joan Cortinas, al Districte de Sant Andreu, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe de Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 2.167.945,03 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; SOTMETRE’L a informació pública, durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), i en un dels diaris de més circulació de Catalunya termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. Districte de Sant Martí 64.- (17PL16505) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1,a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla de Millora Urbana de Ciutat de Granada 68, promogut per Inmobiliaria Castrejana SL; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva; i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 65.- (10BD2016014) APROVAR definitivament el Projecte executiu, estudi de seguretat i salut i memòria ambiental de repavimentació i altres treballs de manteniment de la rambla central de l’avinguda d’Icària, al Districte de Sant Martí de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 3.023.569,79 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. 66.- (10BD2016174) APROVAR definitivament el Projecte executiu de la reurbanització de la plaça de la Infància, entre el carrer de Bac de Roda, el carrer d’Andrade, el carrer de Fluvià i el carrer del Concili de Trento, al Districte de Sant Martí de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d’1.397.473,46 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. 67.- (10BD2017084) APROVAR definitivament el Projecte executiu per a la implantació d’una zona d’esbarjo de gossos al Parc de Sant Martí, al Districte de Sant Martí de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 833.704,14 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; Ref:CG 38/17 v. 26- 10- 2017 17 12: 36 PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. a) Mocions ÀREA DE TREBALL, ECONOMIA I PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA Única.- (E.07.6040.17) APROVAR la Modificació del Conveni de col·laboració subscrit entre la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Barcelona, per millorar i adequar l’espai situat a la cantonada dels carrers Sigüenza, Conca de Tremp i passatge Calafell al barri del Carmel de Barcelona, de data 25 de gener de 2006; i DONAR-NE compte a la Comissió d’Economia i Hisenda. EL SECRETARI GENERAL Jordi Cases i Pallarès Ref:CG 38/17 v. 26- 10- 2017 18 12: 36