Secretaria General Ref:CG 40/17 v. 9- 11- 2017 12: 4 Ref:CG 40/17 ACORDS adoptats per la Comissió de Govern en la sessió ordinària de 9 de novembre de 2017. Aprovació de l'acta de la sessió de 3 de novembre de 2017. Part Decisòria a) Propostes d’acord ALCALDIA 1.- (20174400) INICIAR l'expedient per a la contractació del servei de manteniment preventiu i reparació d’avaries i accidents de les motocicletes, els escúters i els vehicles especials de la Guàrdia Urbana de Barcelona, d’acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques i amb mesures de contractació pública sostenible, amb núm. de contracte 17005197, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, i amb un pressupost total de licitació de 655.820,00 euros, IVA inclòs, determinat en funció de preus unitaris. APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte. CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació. AUTORITZAR la despesa de l'esmentada quantitat amb càrrec a la partida 0401-21400-13211 dels pressupostos de 2018, 2019 i 2020 amb el desglossament següent: pressupost net 542.000,00 euros; tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA de 113.820,00 euros; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos corresponents atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció ÀREA DE TREBALL, ECONOMIA I PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA 2.- (218/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Maria Isabel Rodríguez Peinado (mat. 3100041), entre la seva activitat municipal com a funcionària interina, amb la categoria professional de Psicòloga, amb destinació a la Direcció de Centres Educatius de l’Institut Municipal d’Educació d’aquest Ajuntament, on ocupa el lloc de treball de Tècnica 3 (80.30.SS.20), i l’activitat privada per compte propi, com a Psicòloga. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3.- (950/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Judith Vendrell Serra (mat. 75631) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina, amb la categoria professional d’Auxiliar administrativa, amb destinació al Departament d’Administració de la Gerència de Presidència i Economia, on ocupa el lloc de treball de Suport 5 (90.50.GE.10), i l’activitat privada per compte propi d’agent d’assegurances exclusiu de Catalana Occident. La dedicació professional privada no podrà Ref:CG 40/17 v. 9- 11- 2017 12: 4 2 superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4.- (999/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Daniel Rodríguez Martínez (mat. 27844) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera, amb la categoria professional de Bomber del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvaments (SPEIS) (codi lloc: 92.10.PE.20), i adscrit al Parc de Sant Andreu, de la Gerència de Seguretat i Prevenció i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 150 hores en l’any 2017. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5.- (1048/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Pol Font Teixidor (mat. 75882) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí, amb la categoria professional de Tècnic Superior en Arquitectura, amb destinació al Departament de Prospectiva de la Gerència d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat, on ocupa el lloc de treball de Tècnic 3 (80.30.OP.20), i l’activitat privada per compte d'altri com a docent en cursos de monitors d’activitats de lleure. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6.- (1123/2017) APROVAR la modificació de l’organigrama de la Direcció de Comunicació, tal i com es detalla a l’annex. PUBLICAR la present resolució en la Gaseta Municipal als efectes pertinents. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. Ref:CG 40/17 v. 9- 11- 2017 12: 4 3 7.- (0062/15) PRORROGAR l’acord marc, amb número de contracte 14005244, que té per objecte la contractació de l’empresa que ha de prestar els serveis d’identitat digital mòbil (MobileID) a l’Ajuntament de Barcelona i a la resta de les entitats i organismes que participen a l’Acord Marc, i la fixació de les condicions d’adjudicació i execució dels posteriors contractes derivats del mateix; en virtut del que estableix l'art. 303 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic i la clàusula 6 del plec de clàusules administratives particulars de l'esmentat Acord Marc; per un període que va des del dia 14 de novembre de 2017 fins al 31 de desembre de 2018, en atenció a les raons indicades a l'informe de 2 d’octubre de 2017, del Director de Serveis Generals de la Gerència de Recursos, i segons compareixença signada juntament amb l'empresa adjudicatària. 8.- (0013/18) INICIAR l'expedient per a la contractació de la gestió integral a l’edifici de l’Ajuntament de Barcelona situat al carrer Calàbria, 66-78, que acull diverses dependències municipals i altres entitats o organismes del sector públic de l’Ajuntament de Barcelona, amb mesures de contractació sostenible, amb núm. de contracte 17005134, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert. APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte. CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació. AUTORITZAR l’import d'1.017.209,79 euros, IVA inclòs, amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: pressupost net 840.669,25 euros; tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA de 176.540,54 euros; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 9.- (1070/2017) APROVAR la pròrroga del conveni marc de cooperació educativa signat entre l’Ajuntament de Barcelona i la Fundació Empresa i Ciència de la Universitat Autònoma de Barcelona el 22 de desembre de 2015 i que té per objecte l’acolliment d’estudiants en pràctiques, per un any natural i amb efectes a partir de l'1 de gener de 2018 i fins al 31 de desembre de 2018, mantenint el contingut de la resta de clàusules que integren aquell conveni. FACULTAR l’Im. Sr. Gerardo Pisarello Prados, Primer Tinent d’Alcaldia, per a la signatura de la pròrroga del conveni esmentat. 10.- (1327/2017) APROVAR l’acord de col·laboració entre la ciutat de Torí i la ciutat de Barcelona en diversos àmbits vinculats a la innovació tecnològica i social; FACULTAR la Sra. Francesca Bria, Comissionada de Tecnologia i Innovació Digital, per a la seva signatura. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 11.- INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 9 de novembre de 2017. 12.- INFORMAR favorablement el projecte de Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona per a l’any 2018, de conformitat amb l’article 16, apartat a) de la Carta Municipal. 13.- (E.01.6022.17) DEIXAR sense efecte l’encàrrec a favor de l’Institut Municipal de Parcs i Jardins respecte de la gestió dels locals núm. 1, 2 i 3 del passeig Marítim de la Barceloneta, atorgat per acord del Plenari del Consell Municipal de 16 de febrer de 2001. Ref:CG 40/17 v. 9- 11- 2017 12: 4 4 14.- (E.01.7001.16 (50/2016) AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa, del contracte número 16000660 que té per objecte l’arrendament de les entitats 3, 4 i 5 del carrer Avinyó, 32, per un import de 5.893,24 euros amb càrrec al Pressupost i Partida indicades en aquest mateix document; i DISPOSAR-LA a favor de Junin 2013, SL CIF B-66.053.935. 15.- (E.07.6005.17) CEDIR a l’Associació Pausa amb Música l’ús de l’edifici del carrer d’Aguilar núm. 46, amb la finalitat de destinar-lo a escola de música i centre d’activitats musicals, d’acord amb les condicions del document annex, que s’aprova; i en conseqüència DEIXAR sense efecte el contracte d’arrendament formalitzat el 13 de gener de 2015; SOTMETRE l'expedient a informació pública durant un termini de vint dies i, si no s'hi formulen reclamacions o al·legacions, procedir a la cessió de l’ús; i FORMALITZAR la cessió en document administratiu. 16.- (3–156/2017) APROVAR l’expedient núm. 3-156/2017 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2017, d’import 614.676,00 euros, per atendre despeses derivades de la convocatòria de subvencions per projectes d’impuls socioeconòmic del territori, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 17102691; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 17.- (3–157/2017) APROVAR l’expedient núm. 3-157/2017 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2017, d’import 270.150,91 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 17102791; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 18.- (3–158/2017) APROVAR l’expedient núm. 3-158/2017 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2017, d’import 773.588,05 euros, per atendre despeses de la Gerència d’Empresa Cultura i Innovació, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 17103091; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 19.- (3–159/2017) APROVAR l’expedient núm. 3-159/2017 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2017, provinents de l’ingrés de l’Institut de Barcelona Esports, per atendre despeses del restabliment de l’equilibri econòmic en les concessions de varis equipaments esportius i de la convocatòria general de subvencions, del Districte de Sant Martí, per un import de 78.922,56 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 17103095. PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR-NE compte a la Comissió d’Economia i Hisenda. 20.- (3-160/2017) APROVAR l’expedient núm. 3-160/2017 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2017, provinents de l’aportació de la Generalitat per Fons de Foment del Turisme corresponent al 4rt. trimestre de 2016, per finançar projectes municipals en matèria de turisme del Districte de Gràcia, aprovats per la Comissió de Govern de 19 d’octubre de 2017, per un import total de 87.500,00 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 17103195. PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR-NE compte a la Comissió d’Economia i Hisenda. Ref:CG 40/17 v. 9- 11- 2017 12: 4 5 21.- (3-161/2017) APROVAR l’expedient núm. 3-161/2017 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2017, d’import 1.130.000,00 euros, per atendre despeses del projecte: Manteniment d’equipaments esportius (P.11.6002.01) de l’Institut Barcelona Esports, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 17103191; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 22.- (3-162/2017) APROVAR l’expedient núm. 3-162/2017 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2017, provinents de l’ingrés de la Comissió Europea per a la realització del Projecte Mobilitza’t-Mobile, per un import de 91.214,03 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 17110295. PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR-NE compte a la Comissió d’Economia i Hisenda. ÀREA DE DRETS SOCIALS 23.- (20170294) APROVAR el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i la Fundació Roure, amb NIF núm. G-65616526, per a l’execució del projecte “Menjador Social Prisba” que instrumenta l’atorgament de la subvenció de concessió directa de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 de la normativa general reguladora de les subvencions, per un import de 71.000,00 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic justificades a l’informe que consta a l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de la Fundació Roure, amb NIF núm. G-65616526, la despesa de 71.000,00 euros a càrrec de la partida 0201 48903 23144 del pressupost de 2017, equivalent al 48,27 % del cost total del projecte, que és de 147.098,26 euros. REQUERIR l’entitat beneficiària per tal que en un termini no superior als tres mesos, a comptar des del 31 de desembre de 2017, presenti la justificació de l’aplicació dels fons rebuts de conformitat amb el pacte setè del conveni. FACULTAR la Ima. Sra. Laia Ortiz Castellví, Tercera Tinent d’Alcaldia i Regidora de l’Àrea de Drets Socials de l’Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l’esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se’n derivin. 24.- (20170351) APROVAR el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i la Fundació Família i Benestar Social, amb NIF núm. G-58523044, per a l’execució del projecte “Servei d’atenció a persones en situació de fragilitat, vulnerabilitat i exclusió social (SAFES)” que instrumenta l’atorgament de la subvenció de concessió directa de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 de la normativa general reguladora de les subvencions, per un import de 39.000 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic justificades a l’informe que consta a l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de la Fundació Família i Benestar Social, amb NIF núm. G-58523044, la despesa de 39.000,00 euros a càrrec de la partida 0201 48903 23134 del pressupost de 2017, equivalent al 48,23% del cost total del projecte, que és de 80.855,00 euros. REQUERIR l’entitat beneficiària per tal que en un termini no superior als tres mesos, a comptar des del 31 de desembre de 2017, presenti la justificació de l’aplicació dels fons rebuts de conformitat amb el pacte setè del conveni. FACULTAR la Sra. Laia Ortiz Castellví, Tercera Tinenta d’Alcaldia i Regidora de l’Àrea de Drets Socials de l’Ajuntament de Barcelona, la signatura de l’esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se’n derivin. Ref:CG 40/17 v. 9- 11- 2017 12: 4 6 25.- (20170400) APROVAR el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i la Fundació Privada Mambré, amb NIF núm. G-64641582, per a l’execució del projecte “Allotjament temporal amb suport educatiu (Llar Mambré)” que instrumenta l’atorgament de la subvenció de concessió directa de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 de la normativa general reguladora de les subvencions, per un import de 88.870,00 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic justificades a l’informe que consta a l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de la Fundació Privada Mambré, amb NIF núm. G-64641582, la despesa de 88.870,00 euros a càrrec de la partida 0201 23142 48903 del pressupost de 2017, equivalent al 58% del cost total del projecte, que és de 153.226,40 euros. REQUERIR l’entitat beneficiària per tal que en un termini no superior als tres mesos, a comptar des del 31 de desembre de 2017, presenti la justificació de l’aplicació dels fons rebuts de conformitat amb el pacte setè del conveni. FACULTAR la Sra. Laia Ortiz Castellví, Tercera Tinenta d’Alcaldia i Regidora de l’Àrea de Drets Socials de l’Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l’esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se’n derivin. ÀREA DE DRETS DE CIUTADANIA, PARTICIPACIÓ I TRANSPARÈNCIA 26.- (0014/15) MODIFICAR el contracte número 14004515 que té per objecte la contractació dels serveis d'atenció telefònica ciutadana, la gestió d’informació i tramitació diferida en el marc del model multicanal de la Direcció d’Atenció Ciutadana (DAC) de l’Ajuntament de Barcelona, en el sentit d’ampliar el seu import en 844.095,59 euros (IVA inclòs); en virtut del que estableix l'art. 105 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic i la clàusula 20 del PCAP de l'esmentat contracte; en atenció a les raons indicades a l'informe emès pel Director d’Informació i Atenció Ciutadana de 26 de setembre de 2017 i segons compareixença signada per l'empresa. AMPLIAR l'autorització i disposició de despesa del contracte, per un import de 844.095,59 euros, amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en les relacions comptables que s’hi adjunten; i DISPOSAR-LA a favor de Qualytel Teleservices, SA, NIF A82112665. ANUL·LAR parcialment l'autorització i disposició de la despesa del contracte, per un import de 375.193,11 euros, en concepte d’alliberament pressupostari amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en les relacions comptables que s’hi adjunten, atès que en aquest contracte no es té en compte en la facturació l’IVA suportat i, segons les raons indicades en l’informe del Director d’Informació i Atenció Ciutadana abans esmentat, es preveu que no s’esgotarà tot el pressupost consignat per aquest exercici. REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d'aquesta notificació, reajusti la garantia definitiva del contracte en 34.879,98 euros i comparegui per formalitzar la modificació del contracte a les dependències de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica de la Gerència de Recursos. 27.- (0709/17) ADJUDICAR, d’acord amb l’acta de la mesa de contractació de 27 de setembre de 2017, el contracte núm. 17002823, que té per objecte la gestió del servei d’atenció a homes per a la promoció de relacions no violentes (SAH), amb mesures de contractació pública sostenible, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a Fundació Institut de reinseció Social, amb NIF G64147184, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa. DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'import de 715.540,00 euros, exempt d'IVA, amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s'indiquen en aquest mateix document, sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part dels adjudicataris del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la Ref:CG 40/17 v. 9- 11- 2017 12: 4 7 formalització, o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió, comparegui per formalitzar el contracte a les dependències de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 28.- (0015/18) PRORROGAR el contracte que té per objecte la prestació del servei relatiu a les tasques necessàries per procedir a les propostes dels informes sobre el grau d’arrelament social, necessàries per a l’autorització de residència temporal per raons d’arrelament, que es sol·licita davant de la Generalitat de Catalunya i oferir informació i assessorament sobre qüestions específiques, relatives a la tramitació dels informes d’arrelament social i altres qüestions relacionades en matèria d’estrangeria, en virtut del que estableix l'art. 303 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic i la clàusula 3 del PCAP de l'esmentat contracte; per un període que va de l’1 de gener al 31 de desembre de 2018, en atenció a les raons al·legades a l’informe de 2 d’octubre de 2017 de la Direcció d’Atenció i Acollida a Immigrants, i segons compareixença signada per l’empresa adjudicatària. AMPLIAR l'autorització i disposició de despesa del contracte número 15004033 per un import de 369.272,45 euros amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s; i DISPOSAR-LA a favor de Progess Projec. Gestió Serveis Social, NIF B59960526. Districte de l'Eixample 29.- (20149101) AMPLIAR l’autorització de la despesa del contracte número 14002515 que té objecte el Lloguer del local carrer Aragó, 326-328, ubicació OAC, per un import de 1.050,27 euros amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document; i disposar-la a favor de Aragón 326,CB, NIF E-65885220, per regularització de l’IPC juliol 2016-juliol-2017. Districte de les Corts 30.- (17S17160) APROVAR les bases específiques que han de regir la convocatòria per a l’any 2018 del concurs d’entitats i associacions sense ànim de lucre per exposar els seus projectes a l’Espai Expositiu les Corts. CONVOCAR el concurs d’entitats i associacions, sense ànim de lucre, per exposar els seus projectes a l’Espai expositiu Les Corts, per a l’any 2018 de conformitat amb les bases generals reguladores aprovades definitivament. AUTORITZAR la despesa màxima de 12.000,00 euros, que anirà amb càrrec al codi econòmic 48901 del programa 33411 del pressupost 2018, per a fer front a la disposició i lliurament d'una subvenció de fins a 3.000,00 euros a cadascuna de les quatre entitats o associacions seleccionades per exposar el seu projecte a l’Espai expositiu Les Corts; és a dir, una despesa màxima de 12.000,00 euros, sotmès a la condició suspensiva d’existència de crèdit adequat i suficient en la partida pressupostària corresponent de l’exercici 2018. ORDENAR la publicació de la convocatòria per a l’any 2018 i de les bases específiques del concurs d’entitats o associacions per exposar els seus projectes a l’Espai expositiu Les Corts, mitjançant la inserció del corresponent anunci al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, al Tauler d’Edictes Electrònic i a la web del Districte de les Corts. ESTABLIR, de conformitat amb les bases específiques, un termini de presentació de quinze dies hàbils, a comptar des del dia següent al de la publicació de l’anunci de la convocatòria al butlletí oficial de la província. Ref:CG 40/17 v. 9- 11- 2017 12: 4 8 Districte d'Horta-Guinardó 31.- (157/2016) ESTIMAR les al·legacions de l’empresa QSL Serveis Culturals SLU presentades el 8 de setembre de 2018, i establir que el tipus de l’Impost del Valor Afegit aplicable al contracte núm. 16004298, que té per objecte la direcció, promoció, dinamització i organització de les activitats de caire cultural, artístic i socioculturals del centre cívic Teixonera és el tipus general del 21% i no el reduït del 10%, d’acord amb l’informe jurídic del Departament de Serveis Jurídics-Secretaria del Districte d’Horta-Guinardó de 20 d’octubre de 2017 i que es dóna per íntegrament reproduït; AMPLIAR l'autorització i disposició de despesa per un import de 46.770,13 euros del contracte núm. 16004298, que té per objecte la direcció, promoció, dinamització i organització de les activitats de caire cultural, artístic i socioculturals del centre cívic Teixonera, a QSL Serveis Culturals SLU amb NIF B60641925, en concepte d’increment de l’IVA del tipus reduït del 10% al general del 21%, amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s. Districte de Sant Andreu 32.- (09-CONV-554/17) ADJUDICAR a la Federació Torre de la Sagrera, amb NIF G67020008, la gestió cívica del Casal de Barri Torre la Sagrera, de conformitat amb l’establert els apartats 12è i 13è de les bases aprovades definitivament de 10 d’agost de 2017, per a la gestió cívica del Casal de Barri Torre la Sagrera i la selecció de l’entitat gestora en règim de concurrència (Codi Subvenció 17S09313), amb una subvenció anual màxima de 116.446,20 euros i per al període que va des de 15 de novembre de 2017 (data prevista d’inici de la gestió), fins al 31 de desembre de 2020. DISPOSAR la quantitat total de 363.894,38 euros a favor de l'esmentada entitat, en concepte de subvenció màxima per al desenvolupament de la gestió cívica del Casal de Barri Torre la Sagrera, amb el següent detall: - 14.555,78 euros amb càrrec amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document per a l’exercici 2017 i corresponent a la part proporcional de la subvenció màxima anual per al període des del 15 de novembre al 31 de desembre de 2017. - 116.446,20 euros en concepte de subvenció màxima anual, amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, condicionat, a l’existència de crèdit adequat i suficient en la partida corresponent per a l’exercici 2018. - 116.446,20 euros en concepte de subvenció màxima anual, amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, condicionat, a l’existència de crèdit adequat i suficient en la partida corresponent per a l’exercici 2019. - 116.446,20 euros en concepte de subvenció màxima anual, amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, condicionat a l’existència de crèdit adequat i suficient en la partida corresponent per a l’exercici 2020. FACULTAR per a la signatura del conveni de gestió cívica a la Regidora del Districte de Sant Andreu, Il·lma. Sra. Carmen Andrés Añón, així com la de qualsevol acte que se’n derivi de l’execució de l’esmentat conveni. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini i en la forma indicats en el text del conveni i en les bases aprovades, presenti la documentació justificativa dels fons rebuts. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. Districte de Sant Martí 33.- (20181000) ADJUDICAR el contracte núm. 17004085, que té per objecte Servei prevenció i convivència Franja Besòs, per un import de 501.631,18 euros, exempt d'IVA, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a Fundació Pere Tarrés amb NIF R5800395E, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, sotmès a Ref:CG 40/17 v. 9- 11- 2017 12: 4 9 la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva formalització. DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s'indiquen en aquest mateix document. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DONAR- NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 34.- (20181000) ANUL·LAR part de l'autorització de despesa del contracte número 17004085 que té per objecte Servei prevenció i convivència Franja Besós per un import de 70.176,38 euros amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document. 35.- (20181003) ADJUDICAR el contracte núm. 17003789, que té per objecte el Servei per a la gestió i programa de dinamització sociocultural al Centre Cívic Sant Martí, per un import de 683.226,50 euros, IVA inclòs, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a Transit Projectes, SL amb NIF B59489351, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva formalització. DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: import adjudicació 564.650,00 euros; tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA de 118.576,50 euros. FIXAR en 28.232,50 euros l'import de la garantia definitiva i RETENIR-LO del preu del contracte atesa la declaració del contractista d'acollir-se a aquesta modalitat de constitució de garantia. REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció de la notificació de l'adjudicació, comparegui per formalitzar el contracte a les dependències del districte de Sant Martí. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets socials, Cultura i Esports. 36.- (20181003) ANUL·LAR part de l'autorització de despesa del contracte número 17003789 que té per objecte Dinamització sociocultural CC Sant Martí per un import de 25.471,56 euros amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT 37.- (20140023) MODIFICAR el contracte número 14002263 que té per objecte les Obres de Manteniment de la Senyalització horitzontal, vertical, informativa urbana i abalisament de la seguretat viària de Barcelona (2014-2018) i foment de l'ocupació de les persones amb dificultats particulars d'inserció al mercat laboral Lot 2, Zona Est, d’acord amb l’informe dels serveis tècnics municipals de 4 de novembre de 2016 i de conformitat amb els articles 105 i 106 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic; AMPLIAR l'autorització de despesa de l’esmentat contracte per un import de 55.000,00 euros amb càrrec al Pressupost i Partida indicades en aquest mateix document; DISPOSAR-LA a favor de UTE Senyalització, NIF U66298662; DECLARAR la improcedència de la revisió de preus d'acord amb la justificació que consta en el plec de clàusules administratives particulars; REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d'aquesta notificació, constitueixi la garantia definitiva complementaria per un import de 2.272,73 euros i COMPAREGUI per formalitzar la modificació del contracte a les dependències d'Administració d'Ecologia Urbana. Ref:CG 40/17 v. 9- 11- 2017 12: 4 10 38.- (20160392 vol 2) MODIFICAR l’encàrrec de Gestió a SIRESA (Solucions Integrals per als Residus SA) per la realització de les tasques relatives a: la gestió de la Secretaria Barcelona + Sostenible; el servei de Formació i Comunicació de les campanyes informatives sobre la gestió de residus i la gestió del Programa d’informació, sensibilització i atenció a l’usuari de les platges de Barcelona, per als anys 2016 i 2017, aprovat per acord de la comissió de govern en sessió del 21 de juliol de 2016, en el sentit d’augmentar les feines encarregades que és defineixen en l’apartat 2.3 de les prescripcions generals i en l’annex III que l’acompanya, de conformitat amb l’informe del cap del departament del cicle de l’aigua de 4 d’octubre que s’acompanya; AMPLIAR l'autorització i disposició de despesa per un import de 14.500,49 euros amb càrrec al pressuposts i partida indicat en aquest mateix document, a favor de Solucions Integrals per als residus, amb NIF A62439807, per fer front a les despeses derivades de les noves actuacions incorporades; PUBLICAR el present acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i a la Gaseta Municipal. 39.- (20170637) ATORGAR una subvenció extraordinària a Foment de les Arts i del Disseny (FAD), amb NIF G08746976, mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional de conformitat amb els articles 22.2c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l’Ajuntament de Barcelona aprovada pel Consell Plenari 17 de desembre de 2010, per col·laborar en el desenvolupament del premi “City to City Barcelona FAD Award 2017-2018”, per un import total de 50.000,00 euros, equivalent al 32,47% del cost total previst del projecte (154.000,00 euros); DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública donada l’excepcionalitat que concorre en el projecte; APROVAR el conveni on s’articula aquesta subvenció de conformitat amb la Normativa reguladora dels expedients d'autorització de l'atorgament de convenis administratius amb altres administracions públiques i institucions aprovada per decret d'Alcaldia el 27 d'abril de 2011. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa plurianual per import de 50.000,00 euros a favor de Foment de les Arts i del Disseny, amb NIF G08746976, per fer front a l’esmentat Conveni; APLICAR, amb càrrec a la partida indicada en aquest mateix document, l’import de 25.000,00 euros al Pressupost de l’any 2017 i 25.000,00 euros al Pressupost de l’any 2018 de la Gerència d’Ecologia Urbana. La consignació de l’exercici 2018 queda subordinada al crèdit que per cada exercici autoritzin els respectius pressupostos, d’acord amb l’art. 174 del RDL 2/2004, de 5 de març, regulador de les Hisendes Locals. FACULTAR la Cinquena Tinenta d’Alcaldia de l'Ajuntament de Barcelona per a la seva signatura. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que presenti el compte justificatiu dels fons rebuts d'acord amb el pacte quart del Conveni i de conformitat amb la normativa vigent. Districte de Sants-Montjuïc 40.- (15GU20/03) FIXAR en tràmit d’avinença, d’acord amb l’establert a l’article 24 de la Llei d’Expropiació Forçosa, la quantitat d'1.483.647,08 euros com a preu just, per tots els conceptes, per l’expropiació de la finca núm. 17 del carrer Burgos, qualificada de parcs i jardins urbans (clau 6) i xarxa viària bàsica (clau 5) i inclosa al subàmbit AA1c de la Modificació del Pla General Metropolità per a l’ordenació de l’Estació de Sants i el seu entorn, aprovada definitivament el 20 d’octubre de 2003; APLICAR l’esmentada quantitat amb càrrec al projecte núm. P.03.6815.01 del pressupost de la SPM Barcelona Gestió Urbanística, SA, per l’any 2017; PAGAR l’esmentada quantitat als seus titulars registrals: Cristina Redondo Artigues, Montserrat Artigues Soler, Ramón Artigues Soler, Ana Artigues Soler, Gabriel Benet Soler, Patronato Escolar para Sordos i Abadia de Nostra Senyora de Montserrat, un cop acreditin el domini i llibertat de càrregues de la finca objecte d’expropiació i l’entreguin lliure d’ocupants, o, altrament, DIPOSITAR-LA a la Tresoreria Municipal i OCUPAR la finca afectada. Ref:CG 40/17 v. 9- 11- 2017 12: 4 11 Districte de Nou Barris 41.- (8BD 2017/003) APROVAR inicialment el Projecte executiu, estudi de seguretat i salut i memòria ambiental de la reurbanització del carrer Nou Pins, entre el carrer d’Argullós i el carrer del Conveni, al Districte de Nou Barris, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 770.660,13 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; i SOTMETRE’L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. b) Moció ÀREA DE DRETS DE CIUTADANIA, PARTICIPACIÓ I TRANSPARÈNCIA Única.- (0709/17) ANUL·LAR part de l'autorització de despesa del contracte número 17002823 que té per objecte Servei atenció homes per relacions no violentes per un import de 137.697,11 euros amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document EL SECRETARI GENERAL Jordi Cases i Pallarès