Els processos tècnics dels Equips d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (EAIA) PROCESSOS CLAU O OPERATIUS DE LA FASE D’ESTUDI Entrada i anàlisi d’informació BC N I. ENTRADA I ANÀLISI D’INFORMACIÓ PROCESSOS CLAU O OPERATIUS DE LA FASE D’ESTUDI PRESENTACIÓ, MAPA GENERAL, PROCESSOS ESTRATÈGICS I DE SUPORT Entrada i anàlisi d’informació Procés I Primera entrevista i exploració diagnòstica Procés II Anàlisi, valoració i pronòstic Procés III Pla d’intervenció (pla de millora / acords COSE) i devolució a la família Procés IV Direcció Àrea de Drets Socials Coordinació tècnica 9ZeVgiVbZciYZEaVc^ÐXVX^‹^EgdXZhhdh# Àrea de Drets Socials 9ZeVgiVbZciYZ;Vb†a^V^>c[|cX^V# Àrea de Drets Socials Equip de treball Maica Comellas, Rosa Alemany, Teresa Pastó, Núria Amado, Jordi León, Susana Martín, Laura Gil, Carmina Català, Marta Sánchez i Àngels Campos Coordinació de l’edició 9ZeVgiVbZciYZ8dbjc^XVX^‹# Àrea de Drets Socials Maig de 2017 3Drets Socials Els processos tècnics dels Equips d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (EAIA) Processos clau o operatius de la fase d’estudi Entrada i anàlisi d’informació Aquesta part del document es dedica a aprofundir en la concreció de cada un YZahegdXZhhdhXaVjddeZgVi^jh#IVaXdbhÇ]VZmedhViZcZaeg^bZgYdXjbZci! els processos operatius són els que estan relacionats directament amb la pres- iVX^‹YZahZgkZ^#GZÑZXiZ^mZcaZh[VhZhYZigZWVaafjZegZkZjaÇdg\Vc^ioVX^‹!VbW aZhiVhfjZhfjZhÇ]VcYZYjgViZgbZZcXVYV[VhZ# 8VaiZc^gegZhZci!XdbhÇ]VY^iZcaV^cigdYjXX^‹!fjZhÇVWdgYVcdb‚hZaYZheaZ- \VbZciYZ aÇVc|a^h^YZahegdXZhhdh gZaVX^dcVihVbW aV [VhZYÇZcigVYV!ZhijY^! kVadgVX^‹Y^V\cŒhi^XV^ZaVWdgVX^‹YZaÇ^c[dgbZXdggZhedcZci!idi^fjZaÇVXijVX^‹ YZaÇ:6>6Xdci^cjVVbWaV[VhZYÇ^ciZgkZcX^‹^ÐchVaiVcXVbZci# EZafjZ[VVVfjZhihegdXZhhdh!XVYVjchÇVcVa^ioVYZaVbVcZgVhZ\“Zci^eZg b^i_|YZaVYdXjbZciVX^‹fjZhÇZmedhVVXdci^cjVX^‹/ &# Fitxa del procés. ;^imV dc fjZYV gZXdaa^YV! YZbVcZgV h^ciƒi^XV! aV ^c[dgbVX^‹ XaVj hdWgZ Za egdX‚hfjZhÇVcVa^ioV#HÇ]^gZXjaaZc/aÇdW_ZXi^jYZaegdX‚h!aVhZkVYZÐc^X^‹d YZhXg^eX^‹! aZhZcigVYZh ^ aZhhdgi^YZh aZhVXi^k^iVihfjZ ^c^X^ZcZaegdX‚h ^ aZhVXi^k^iVihfjZZh\ZcZgZcVeVgi^gYÇVfjZhi ^YdcZc aadXVahZ\“Zci!Zah V\Zcih^bea^XVihV\ZcihgZhedchVWaZh!Zfj^eYZegdX‚h^VaigZhV\Zcih^bea^- XVih!^cY^XVYdg$heZgbZhjgVgd[ZghZ\j^bZciYZaegdX‚h!YdXjbZciVX^‹YZ gZ[ZgƒcX^V^Z^cZh^c[dgb|i^fjZhYZhjedgi# '#Diagrama de Uux i relat del procés. ä GZegZhZciVX^‹\g|ÐXVYZaZhVXX^dch^bea^XVYZhZcZaegdX‚h!ZmegZhhVYZh ZcaÇdgYgZZcfjƒhZhjXXZZ^mZc^gZegZhZciVYZhVbWZahh†bWdahXdggZhed- cZcihVah^\c^ÐXViYZXVYVVXX^‹YZX^h^‹!VXi^k^iViddeZgVX^‹!ZbbV\VioZ- bVi\Z!ZiX##6edgiVjcVk^hjVa^ioVX^‹g|e^YV^\ZcZgVaYZaegdX‚h# ä :aY^V\gVbVYZÑjmhÇVXdbeVcnVVbWjcVZmea^XVX^‹ZhXg^iVYZaegdX‚h!fjZ eZgbZiZmea^XVg!VbWb‚hegd[jcY^iVi!aZhVXX^dch^iVhfjZh^bedgiVcihfjZ XVagZVa^ioVg# (# Desenvolupament tècnic i documentació associada (protocols, informes, guions, etc.) directament relacionats amb el procés. 9‹cVaZhY^gZXig^jhiƒXc^fjZh^aZhgZ[ZgƒcX^ZhXdcXZeijVahhdWgZaZhVXX^dch fjZhÇ]VcYZYjgV iZgbZeZgVhhda^gZahdW_ZXi^jhYÇViZcX^‹ ^VXijVX^‹! idi hZ\j^ciZabVgXZhigViƒ\^XcdgbVi^j!XdbeZiZcX^Va!YZeaVc^ÐXVX^‹^dg\Vc^i- oVi^jZhiVWaZgi# PRESENTACIÓ 4Drets Socials Els processos tècnics dels Equips d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (EAIA) Processos clau o operatius de la fase d’estudi Entrada i anàlisi d’informació Procés I MAPA GENERAL DE PROCESSOS DELS EAIA Suport tècnic Pla de formació i desenvolupament professional Recursos econòmics Recursos Humans Marc legal Instruccions i directrius DGAIA Protocols institucionals Models i protocols tècnics PROCESSOS DE SUPORT PROCESSOS ESTRATÈGICS Marc normatiu i competencial Marc conceptual i tècnic Exploració diagnòstica Tancament SIAS EAIA Elaboració del compromís socioeducatiu (COSE), en coordinació, si escau, amb SSB i/o la xarxa de territori Derivació a SSB Entrada i anàlisi d’informació Primera entrevista SSB DGAIA PROCESSOS CLAU O OPERATIUS Síntesi avaluativa i resolució DGAIA Desemparament Risc greu Risc lleu o moderat 5Drets Socials Els processos tècnics dels Equips d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (EAIA) Processos clau o operatius de la fase d’estudi Entrada i anàlisi d’informació Model de seguiment i avaluació Estructura organitzativa dels EAIA Marc planiYcador Models teòrics orientadors Recursos informàtics Comunicació i imatge Seguiment i/o tractament. Desenvolupament pla de millora GVi^ÐXVX^‹ de mesura Pla d’intervenció (Pla de millora / acords COSE) i devolució a la família Tancament COSE Tancament SIAS EAIA Acompanyament procés de separació familiar i acceptació de mesura/recurs Avaluació procés de canvi GZV_jhiVbZci^$d pròrroga del COSE Proposta de mesura Avaluació procés de canvi Seguiment i/o tractament. Desenvolupament COSE i treball en xarxa Signatura del COSE entre Ajuntament i família Espai de treball conjunt (informe) Anàlisi, valoració i pronòstic Entrevista devolutiva INFORME Canvi o tancament de mesura 6Drets Socials Els processos tècnics dels Equips d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (EAIA) Processos clau o operatius de la fase d’estudi Entrada i anàlisi d’informació Procés I 7Drets Socials Els processos tècnics dels Equips d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (EAIA) Processos clau o operatius de la fase d’estudi Entrada i anàlisi d’informació ÍNDEX 1. ENTRADA I ANÀLISI D’INFORMACIÓ &#&# ;^imVYZegdX‚h &#'#9^V\gVbVYZÑjm^gZaViYZaegdX‚hYÇZcigVYV^Vc|a^h^ de la informació &#(#9ZhZckdajeVbZciiƒXc^X^YdXjbZciVX^‹VhhdX^VYV  egdidXdah!^c[dgbZh!\j^dch!ZiX#Y^gZXiVbZcigZaVX^dcVih  VbWZaegdX‚h ä 8dch^YZgVX^dchegƒk^Zh ä La fase d’entrada i anàlisi de la informació &#)#9dXjbZciVX^‹XdbeaZbZci|g^V Annexos ä Funcions i tasques del suport administratiu als EAIA de Barcelona ä Llista de documentació que el personal administratiu ]VYÇZcigZ\VgVaV9^gZXX^‹ ä Funcions i tasques de les direccions en relació amb la gestió de casos Plantilles ä Informe de traspàs entre SSB-SEAIA ä ;^imVYZYVYZhYZaÇZmeZY^Zci Enllaços ä 6XX‚hVaYdXjbZci/ZmeZY^ZcihVYb^c^higVi^jhYZegd- iZXX^‹VaV^c[|cX^V^aÇVYdaZhXƒcX^V#9<6>6 ä 6XX‚h Va YdXjbZci/ Xg^iZg^h YZ eZgi^cZcV iZgg^idg^Va fjZ hÇZheZX^ÐfjZc Zc aV 9^gZXig^j \ZcZgVa YÇVXijVX^‹ '$'%&&!YZ&(YZbV^\# ä 8g^iZg^h eZg V aV ^ciZgkZcX^‹ Zc h^ijVX^dch YZ XdcÑ^X- iZ [Vb^a^VgZc aÇVig^WjX^‹YZ aV\jVgYVYZahÐaahZcZah hjeŒh^ihYZhZeVgVX^‹!cjaÓa^iVi!Y^kdgX^dgjeijgVYZaV eVgZaaVYZ[Zi/Y^gZXig^j\ZcZgVaYÇVXijVX^‹&$'%&)!YZ+ YZ[ZWgZg# 9 9 10 16 16 17 20 22 29 30 31 37 42 42 42 8Drets Socials Els processos tècnics dels Equips d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (EAIA) Processos clau o operatius de la fase d’estudi Entrada i anàlisi d’informació Procés I 9Drets Socials Els processos tècnics dels Equips d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (EAIA) Processos clau o operatius de la fase d’estudi Entrada i anàlisi d’informació 1. ENTRADA I ANÀLISI DE LA INFORMACIÓ 1.1. Fitxa de procés Entrada i anàlisi de la informació Objectiu ;^cVa^iVidÐiZheZgVhhda^g :aVWdgVgZcZfj^eaZheg^bZgZh]^eŒiZh^hfjZeZgbZi^c valorar la prioritat i assignar la persona referent i XdgZ[ZgZci# IZbedgVa^ioVgaZh^ciZgkZcX^dcheZg[ZgaÇZhijY^# DeYnició 7gZjYZhXg^eX^‹ EgdXZY^bZcieZgVaÇZcigVYVYÇjcXVhVaÇ:6>6ÐchfjZ XdbZcVaV^ciZgkZcX^‹#8dchiVYÇVXiZhVYb^c^higVi^jh! dg\Vc^ioVi^jh^iƒXc^Xh# Entrades :hYZkZc^bZcih$YdXjbZcih fjZ^c^X^ZcZaegdX‚h ä B^hhVi\ZYZYZg^kVX^‹YZaV9<6>6VigVk‚hYZH>C>6# ä >c[dgbZYZHZgkZ^hHdX^Vah!VbWVXdgYegZk^ZcaÇZheV^ YÇVc|a^h^Xdc_jciVHH7":6>6# Sortides :hYZkZc^bZcih$YdXjbZcih fjZZh\ZcZgZcZcaÇZmZXjX^‹ YZaegdX‚h ä DWZgijgVYZaÇZmeZY^Zci[†h^XZcaZhVea^XVX^dch ^c[dgb|i^fjZh# ä 6hh^\cVX^‹YZgZ[ZgZci^XdgZ[ZgZci# ä 9^hhZcnYZaZh^ciZgkZcX^dch^egd\gVbVX^‹YZaV eg^bZgVX^iVVbWaV[Vb†a^V# Responsable del procés 8|ggZX$eZghdcVXdcZ^mZYdgVYZa egdX‚h^fjZZckVa^YVaZhYVYZh 9^gZXX^‹# Equip del procés Egd[Zhh^dcVahfjZ^ciZgkZcZc dZmZXjiZcVa\jcVVXX^‹ Y^gZXiVbZciZcZaegdX‚h ä 6Yb^c^higVi^j$^kV# ä EZghdcVaiƒXc^XYZaÇ:fj^eYÇ6iZcX^‹VaV>c[|cX^V ^aÇ6YdaZhXƒcX^V# ä 9^gZXX^‹# Altres agents implicats Egd[Zhh^dcVahfjZcd^ciZgkZcZc Y^gZXiVbZciZcZaegdX‚hdcd]^ ZmZXjiZcXVeVXX^‹!eZgŒfjZ]^ XdcÑjZ^mZcZcVa\jchZci^i ä HH7# ä 9<6>6# ä MVgmVYZHZgkZ^h# ä 6aigZh:6>6# Indicadors 9VYZhfjZVedgi^c^c[dgbVX^‹ hdWgZaV\Zhi^‹YZaegdX‚h IZbehYÇVhh^\cVX^‹ZcigZZaeg^bZggZ\^higZYÇZcigVYV ^aVeg^bZgVX^iVVbWaV[Vb†a^V!hZ\dchaVeg^dg^iVi# Documentació de referència 9dXjbZcihgZaVX^dcVihVbW ZaegdX‚h ä >c[dgbZYZYZg^kVX^‹/HH7# ä Aa^hiVYZYdXjbZciVX^‹fjZ]VYZegZhZciVg ZaeZghdcVaVYb^c^higVi^j# ä Funcions i tasques de suport del personal VYb^c^higVi^j# ä ;jcX^dch^iVhfjZhYZaZhY^gZXX^dch# ä 8g^iZg^hYÇVhh^\cVX^‹YÇZcigVYVYZXVhdh# ä 8g^iZg^hYZeg^dg^ioVX^‹# ä ;^imVYZYVYZhYZaÇZmeZY^Zci[†h^X# Eines informàtiques de suport 6ea^XVX^dch!WVhZh YZYVYZh!ZiX# ä H>C>6 ä SIAS ä Aa^hiVi:mXZa 10 Drets Socials Els processos tècnics dels Equips d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (EAIA) Processos clau o operatius de la fase d’estudi Entrada i anàlisi d’informació Procés I 1.2. Diagrama de Uux i relat del procés d’entrada i anàlisi de la informació DGAIA CSS Administratiu/iva (3) Direcció (4) Inici Fi Enviament informe a l’EAIA (1b) Sol·licitud d’informació a CSS o DGAIA Comunicat de retorn Enviament documentació a la Direcció (2) Inici @ @ @ @ Aportació d’informació requerida Aportació d’informació requerida Assignació de l’expedient a l’equip referent de l’EAIA a SINIA i a SIAS Obertura d’expedient a SINIA quan el cas ve derivat de SSB Informar al CSS sobre els professionals referent i coreferent i la previsió d’inici de la intervenció Assignació de referent i coreferent (6) i (7) Sí Sí Sí No No No Valoració de la pertinença: risc / territorialitat (5) Reasignació ClariVcació de la situació de l’infant/ adolescent amb CSS o DGAIA Registre d’entrada de documentació Comprovació si hi ha expedient obert a SINIA i SIAS per recollir informació El cas és idoni? Assignació expedient via informàtica a l’EAIA (1a) Informació completa? 11 Drets Socials Els processos tècnics dels Equips d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (EAIA) Processos clau o operatius de la fase d’estudi Entrada i anàlisi d’informació Equip interdisplinari Referent i coreferent Disseny procés d’intervenció i temporalització de la primera citació Reunió d’anàlisi d’entrada de casos Observacions/documents (1a)>c[dgbVX^‹VH>C>6# (1b) Informe de derivació a HH7":6>6# (2) Llista de documentació que aÇVYb^c^higVi^j$^kV]VYZegZhZciVg VaV9^gZXX^‹# (3) Funcions i tasques del suport administratiu als EAIA de 7VgXZadcV# (4) Funcions i tasques de les Y^gZXX^dch# (5)Â8g^iZg^heZgi^cZcV$ iZgg^idg^Va^iVi/Y^gZXig^j\ZcZgVa YÇVXijVX^‹'$'%&&# – Criteris per a la intervenció Zch^ijVX^dchYZXdcÑ^XiZ familiar en l’atribució de aV\jVgYVYZahÐaahZcZah hjeŒh^ihYZhZeVgVX^‹! cjaÓa^iVi!Y^kdgX^dgjeijgV YZaVeVgZaaVYZ[Zi/Y^gZXig^j \ZcZgVaYÇVXijVX^‹&$'%&)# (6)8g^iZg^hYÇVhh^\cVX^‹# (7)8g^iZg^hYZeg^dg^ioVX^‹# 12 Drets Socials Els processos tècnics dels Equips d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (EAIA) Processos clau o operatius de la fase d’estudi Entrada i anàlisi d’informació Procés I Accions Enviament de l’informe a l’EAIA Agent responsable: 1a. La DGAIA fa l’assignació de l’expedient a l’EAIA via informàtica Descripció: 1a. La petició d’intervenció sobre l’expedient ve de la DGAIA que obre l’expedient de desemparament. Documentació associada: ä 1a. Informació SINIA. ä Expedients administratius de protecció a la infància i l’adolescència. DGAIA. Agent responsable: 1b. Els SSB envien informe de derivació Descripció: 1b. L’informe de derivació ve dels CSS. Prèviament, ambdós equips en l’espai de treball d’anàlisi conjunta SSB-EAIA han valorat i analitzat tècnicament la situació de l’infant/adolescent i la seva família i s’ha acordat el traspàs. Si no hi hagués acord en la derivació, les direccions d’un i altre equip clariVcaran la situació. Si SSB/EAIA interpel·lessin la DGAIA, la DGAIA donarà la indicació d’aclarir la divergència entre les direccions dels equips de l’EAIA i SSB. Documentació associada: ä 1b. Informe de traspàs SSB-SEAIA. Registre d’entrada de la documentació Agent responsable: Administratiu/iva Descripció: 1a. La DGAIA ja haurà obert expedient al SINIA, però es conVrma que ho hagi fet. Es comprova si els infants estan donats d’alta o no al SIAS i s’actua en conseqüència. 1b. Es comprova si es té expedient obert al SINIA i/o SIAS. Si no està obert al SINIA, es fa l’obertura de l’expedient de risc. Si no té expedient obert al SIAS, es dóna d’alta a l’aplicació. Documentació associada: ä Funcions i tasques del suport administratiu als EAIA de Barcelona. 13 Drets Socials Els processos tècnics dels Equips d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (EAIA) Processos clau o operatius de la fase d’estudi Entrada i anàlisi d’informació Accions Enviament de la ocumentació a la Direcció Agent responsable: Administratiu/iva Descripció: 1a. Quan l’expedient està obert al SINIA, s’imprimeix la documentació necessària i s’entrega a la Direcció. 1b. Entrega a la Direcció de l’informe de traspàs SSB-SEAIA. Documentació associada: ä Llista de documentació que el personal administratiu ha presentar a la Direcció. Valoració de la pertinença Agent responsable: Direcció Descripció: Entre altres funcions, la direcció de l’EAIA organitza i ordena les tasques dels tècnics, en especial les que tenen a veure amb el circuit d’entrada de casos nous i la distribució de les carregues de treball. En rebre la sol·licitud, la Direcció farà una primera valoració i una revisió per comprovar que la derivació és idònia, tant pel que fa al risc com a la territorialitat. Si la direcció considera que la derivació no és idònia, clariVcarà la situació de l’infant/adolescent amb el servei derivant (DGAIA o SSB) i es reajustarà el que calgui. Si el derivant és la DGAIA i excepcionalment no es valora l’actuació de l’EAIA, es farà el comunicat de retorn i se n’explicaran els motius. Una vegada la DGAIA rebi el comunicat, pot reassignar l’expedient o tancar-lo. Si el cas és idoni, la Direcció veriVcarà que disposa de tota la documentació imprescindible requerida i, si no és així, la sol·licitarà al servei derivant. Documentació associada: ä Funcions i tasques de les direccions. ä Criteris de territorialitat: directriu general 2/2011. Protocol de traspassos d’expedients. ä Criteñ]ecYñïðï]aòYñfYaW]†Yae]òóïW]baeXYWbaô]WòY Zï`]ð]ïñYaðÃïòñ]VóW]†XYðï[óïñXïXYðeÌððeYaYðeeóc‡e]òe de separació, nul·litat, divorci o ruptura de la parella de fet: directriu general d’actuació 1/2014. Procés I 14 Drets Socials Els processos iƒXc^XhYZah Equips d’Atenció a la Infància i aÇ6YdaZhXƒcX^V :6>6 Processos clau operatius de la fase d’estudi Entrada i anàlisi d’informació Accions Sol·licitud d’informació suplementària a la DGAIA i/o SSB Agent responsable: Administratiu/iva Descripció: Per requeriment de la Direcció, se sol·licitarà la documentació que es cregui necessària. Quan el servei derivant hagi aportat la documentació, es completarà l’expedient i es retornarà a la Direcció. Reunió d’anàlisi d’entrada de casos Agent responsable: Equip Interdisciplinari Descripció: El cas s’analitza en la reunió: ä Anàlisi de la informació i revisió de tota la documentació. ä Primeres hipòtesis diagnòstiques. ä Es valora la prioritat d’atenció del cas, en funció dels indicadors de risc detectats. Es discrimina entre: - Atenció ordinària: entre la data d’entrada i la primera cita amb la família hauran de passar, com a màxim, 2 mesos. - Atenció preferent: entre la data d’entrada i la realització de les primeres intervencions (coordinacions, trucades, entrevista amb la família, etc.) hauran de passar, com a màxim, 15 dies. - Si l’expedient prové de l’EVAMI o l’ECEIA, entre la data d’entrada i la primera cita amb la família, el temps màxim d’ atenció serà d’1 mes. ä Primera aproximació dels objectius generals i intervencions. ä La Direcció fa l’assignació del personal professional referent i coreferent d’acord amb els criteris establerts. Documentació associada: ä Criteris de priorització en l’entrada de casos a l’EAIA, pàg. 18. ä Criteris per a l’assignació de referent i coreferent dels expedients de l’EAIA, pàg. 18. Assignació d’expedient al SINIA i SIAS Agent responsable: Administratiu/iva Descripció: Assignar l’expedient administratiu a l’equip professional de referència (referent i coreferent) al SINIA i SIAS i, si cal, fer-ne la reassignació. Fer-ho també a l’Excel intern. Completar la Vtxa de dades de l’expedient físic. Documentació associada: ä Fitxa de dades de l’expedient físic. 15 Drets Socials Els processos tècnics dels Equips d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (EAIA) Processos clau o operatius de la fase d’estudi Entrada i anàlisi d’informació Accions Disseny del procés d’intervenció i temporització de la primera cita Agent responsable: Referent i coreferent Descripció: ä Programar la primera citació amb la família i/o les primeres accions que cal dur a terme. ä Revisar tota la documentació en profunditat. ä PlaniVcar/temporalitzar el procés d’intervenció ConYrmació del compliment dels terminis estàndards Agent responsable: Direcció Descripció: ä Revisar si s’han complert els terminis establerts segons els estàndards previstos. ä En cas negatiu, valorar motius i ajustar terminis. 16 Drets Socials Els processos tècnics dels Equips d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (EAIA) Processos clau o operatius de la fase d’estudi Entrada i anàlisi d’informació Procés I 1.3. Desenvolupament tècnic i documentació associada (protocols, informes, guions, etc.) relacionats directament amb el procés Consideracions prèvies 9ÇVXdgYVbWaVcdgbVi^kVk^\Zci!ZciZgbZh\ZcZgVahZahZfj^ehiƒXc^XhZhiV- WaZ^mZcZahiZgb^c^hhZ\“ZciheZg[ZgaÇZhijY^YÇjcVedhh^WaZh^ijVX^‹YZg^hXhd- X^Va\gZj^$dYZhZbeVgVbZci/ ä DgY^cVg^/+bZhdh ä EgZ[ZgZci/(bZhdh ä Eg^dg^iVg^/&*Y^Zh 8VaiZc^gegZhZcifjZZcZaXVhYZ7VgXZadcVX^jiVi!aÇ:fj^e8ZcigVa:heZX^Va^ioVi YÇ6iZcX^‹VaV>c[|cX^V^aÇ6YdaZhXƒcX^V(ECEIA) realitza els estudis prioritaris de aZhh^ijVX^dchYZg^kVYZhYZhYZaV9<6>6!ZcZahfjVah]^]V^cY^XVYdgh\gZjhYZ g^hXYZbVaigVXiVbZci^XVakVadgVgYZ[dgbVg|e^YV!ÐchVfj^cejci‚hcZXZh- h|g^VjcVViZcX^‹^bbZY^ViV^$dXVjiZaVgXVaYZX^Y^gaVcZXZhh^iVidcdYZhZ- eVgVgaÇ^c[VciYZahZjcjXa^dW‚h^aV[Vb†a^VediegdiZ\^gZabZcdg!bZcigZaÇ:6>6 XdggZhedcZci[VaÇZhijY^Zcegd[jcY^iVi#:aiZgb^c^eZgVaVkVadgVX^‹YZahXVhdh eg^dg^iVg^h‚hYZ&*Y^Zh# :ah^cY^XVYdghYZbVaigVXiVbZcihjhXZei^WaZhYZhZgYZg^kVihVaÇ:8:>6h‹c/ ä GZWj^\Zmea†X^ieZgeVgiYZaeVgZ$bVgZdVYjaihgZ[ZgZcih$ijidgh# ä BVaigVXiVbZci[†h^Xdeh†fj^XgZ^iZgVi^XdcigVhiVieZgVa\jchZgkZ^# ä >cY^X^hYÇVWhhZmjVa# ä >cY^X^hYZegdhi^ijX^‹YZaÇ^c[Vci$VYdaZhXZci# ä ;^aah$ZhYZeVgZ$bVgZidm^XŒbVc!hZchZhjedgi[Vb^a^Vg# ä BVaVai^V \gZj YÇjc ^c[Vci$VYdaZhXZci YZhViƒh eZa hZj eVgZ$bVgZ d VYjaih gZ[ZgZcih$ijidgh# ä :bWVgVhhdhYZg^hXYZbVgZhVYdaZhXZcih!idm^XŒbVcZh^$dVbWigVhidgchYZ hVajibZciVa# L’EAIAgZVa^ioVg|aVgZhiVYÇZhijY^hYÇVfjZaaZhsituacions que no són prioritàries ^ZcaZhfjVahZhi‚^c[dgbVX^‹hjÐX^ZcifjZcd]^]Vg^hXeZgVaVk^YVdeZgVaV ^ciZ\g^iVi[†h^XVc^eh^XdaŒ\^XVYZaÇ^c[Vci$VYdaZhXZci!aVfjVaXdhVh^\c^ÐXVfjZ cdXVaYg|VYdeiVgXVebZhjgVegdiZXidgVYÇjg\ƒcX^V# Idi^fjZZcigZVfjZhiZhh^ijVX^dchcdeg^dg^i|g^Zh!ZhedYg|discriminar entre situacions preferents o ordinàriesYZeZcZciYZacdbWgZYÇ^cY^XVYdghegZhZcih! aVhZkV^ciZch^iVi^\gVkZiVi^aVegZhƒcX^VYÇjch[VXidghYZegdiZXX^‹dVaigZh# 17 Drets Socials Els processos tècnics dels Equips d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (EAIA) Processos clau o operatius de la fase d’estudi Entrada i anàlisi d’informació La fase d’entrada i anàlisi de la informació En aquesta primera fase d’entrada i anàlisi de la informació del cas!VWVcYV de les accions relacionades amb la gestió administrativa!‚h[dcVbZciVafjZaV Y^gZXX^‹YZaÇ:6>6fjZ!ZcigZYÇVaigZh[jcX^dch!dg\Vc^ioV^dgYZcVaZhiVhfjZh YZahiƒXc^Xh!ZcZheZX^VaaZhfjZiZcZcVkZjgZVbWZaX^gXj^iYÇZcigVYVYZXVhdh cdjh^aVY^hig^WjX^‹YZaZhXVggZ\jZhYZigZWVaa!ZcgZWgZaVhdaÓa^X^ijY![VX^jcV primera valoració i revisió!XdbegdkVcifjZaVderivació és adequada i si el cas ZhXdch^YZgV^Ydc^dcd# La pertinença es valorarà d’acord amb els criteris de territorialitat que s’espe- X^ÐfjZcZcaVDirectriu general d’actuació 2/2011!YZ&(YZbV^\!1 per la qual hÇVegdkVZaegdidXdahdWgZZahigVheVhhdhYÇZmeZY^ZcihYZegdiZXX^‹YZah^c[Vcih ^VYdaZhXZcihZcigZiZgg^idg^h#6fjZhiVY^gZXig^jkVVYgZVYVVaÇ|bW^idg\|c^X^ [jcX^dcVaYZaV9<6>6!^cXadhdhZah:6>6#AVÐcVa^iViYÇVfjZhiVY^gZXig^j‚hZhiV- Wa^gjcX^gXj^i^ jchXg^iZg^hiƒXc^Xhjc^ÐXVihYZigVhe|hYZahZmeZY^ZcihZcigZZah :fj^eh;jcX^dcVahYÇ>c[|cX^V:;>!ZahHZgkZ^hHdX^Vah7|h^XhHH7^ZahHZgkZ^h IZgg^idg^VahYZaV9<6>6# 6^m†bViZ^m!Zhi^cYgVcegZhZcihZahXg^iZg^heZgV aV ^ciZgkZcX^‹Zch^ijVX^dch YZXdcÑ^XiZ[Vb^a^VgZcaÇVig^WjX^‹YZaV\jVgYVYZahÐaahZcZahhjeŒh^ihYZhZ- eVgVX^‹!cjaÓa^iVi!Y^kdgX^dgjeijgVYZaVeVgZaaVYZ[Zi!fjZhÇZheZX^ÐfjZcZcaV Directriu general d’actuació 1/2014,2 de 6 de febrer# AVeZgi^cZcViVbW‚hZg|kVadgVYVYZeZcZciYZag^hX# H^aÇZcigVYVZhXdch^YZgV^YŒc^V!ZhXdbegdkVfjZZhY^hedhVYZidiVaVYdXj- mentació imprescindible requerida3 eZg iVa YZ egZhZciVg aÇZmeZY^Zci YZ g^hX ^ desemparament a la reunió de l’Equip Interdisciplinari d’anàlisi d’entrada de casos. AÇdW_ZXi^jYÇVfjZhiVgZjc^‹‚haÇVc|a^h^YZaV^c[dgbVX^‹^aVgZk^h^‹YZidiVaVYd- cumentació per tal d’establir les primeres hipòtesis diagnòstiques i valorar la prioritat d’atenció. HZ\dchZah^cY^XVYdghYZg^hXYZiZXiVih!XVaYg|Y^hXg^b^cVg ZcigZjcVViZcX^‹dgY^c|g^VdegZ[ZgZci#6^m†bViZ^m!Zh[Vg|jcVeg^bZgVVegdm^- bVX^‹YZahdW_ZXi^jh\ZcZgVah^YZaV^ciZgkZcX^‹# IVaXdbhÇ]VZhbZciVi!aÇ:6>6gZVa^ioVZahZhijY^hYZaZhsituacions que no són prioritàries ^ZcaZhfjVahZhi‚ ^c[dgbVX^‹hjÐX^ZcifjZcd]^]Vg^hXeZgVaV k^YVdeZgVaV^ciZ\g^iVi[†h^XVc^eh^XdaŒ\^XVYZaÇ^c[Vci$VYdaZhXZci!aVfjVaXdhV 1 Directriu general d’actuació 2/2011, de 13 de maig. 2 Directriu general d’actuació 1/2014, de 6 de febrer. 3 S’adjunta el llistat de la documentació que el personal administratiu ha de presentar a la direcció. 18 Drets Socials Els processos tècnics dels Equips d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (EAIA) Processos clau o operatius de la fase d’estudi Entrada i anàlisi d’informació Procés I h^\c^ÐXVfjZcdXVaYg|VYdeiVgXVebZhjgVegdiZXidgVYÇjg\ƒcX^V#:cigZVfjZh- iZhh^ijVX^dch!Zhedidiscriminar entre preferents o ordinàries. Els criteris per iniciar l’estudi amb caràcter preferenth‹cZahhZ\“Zcih/ ä L’edat de l’infant!eg^dg^ioVciaVeZi^iV^c[|cX^VYZ0-3 anys i continuant gra- YjVabZcieZgZYVi# ä BVaigVXiVbZcieh†fj^XVbWeZg_jY^X^ZbdX^dcVaeZgVaÇ^c[Vci$VYdaZhXZci# ä 6WVcYdcVbZciZbdX^dcVa# ä K†Xi^bZh YZ k^daƒcX^VbVhXa^hiV! hZchZ gZXdcZ^mZbZci c^ XdaÓaVWdgVX^‹ eZg eVgiYZahVYjaihgZ[ZgZcih# ä 6Yjaih gZ[ZgZcihVbWigVhidgcYZhVajibZciVa IB<hZchZigVXiVbZci ^$d hZ\j^bZci# ä EZi^X^‹gZ^iZgVYVYZaÇVYdaZhXZciYÇVWVcYdcVgaVaaVg[Vb^a^Vg# ä Adolescents embarassades amb conductes de risc i sense suport familiar ;ZiVVfjZhiVeg^bZgVVegdm^bVX^‹hdWgZaVh^ijVX^‹YZaÇ^c[Vci$VYdaZhXZci^aV hZkV[Vb†a^V!aV9^gZXX^‹Vhh^\cVg|Zahnous expedients al personal professional referent i coreferent!YÇVXdgYVbWZahcriteris d’assignacióhZ\“Zcih/ ä I^ejh^XVgVXiZg†hi^fjZhYZaVh^ijVX^‹YZaÇ^c[Vci$VYdaZhXZci^YZaVhZkV[V- b†a^V!iZc^ciegZhZcihZah^cY^XVYdghfjZiZcZcb‚heZhZcXVYVY^hX^ea^cV hVaji bZciVa! XVeVX^iVih eVgZciVah! Y^ÐXjaiVih hdX^dZXdcŒb^fjZh! ZiX# ^ aÇZheZX^Va^ioVX^‹^$d]VW^a^iVihYZaeZghdcVaegd[Zhh^dcVa# ä H^ aÇZmeZY^ZcifjZZcigV i‚ gZaVX^‹VbWVa\jcVaigZZmeZY^ZciZcZafjVa _V hÇZhi^\j^^ ciZgkZc^ci!YZeZcZciYZak^cXaZZm^hiZciZcigZZa$aVegd[Zhh^dcVafjZ Vi‚cVVfjZhi^ c[Vci$VYdaZhXZci^ aVhZkV[Vb†a^V!ZhYZX^Y^g|Vhh^\cVg"]ddcd VahbViZ^mdhegd[Zhh^dcVah# ä CdbWgZYÇ^c[VcihfjZedgiVXVYVegd[Zhh^dcVa# ä CdbWgZYÇZhijY^hfjZedgiVXVYVegd[Zhh^dcVa# ä CdbWgZYZXVhdh!Zch^ijVX^‹ÄXg†i^XVÅ^fjZ!eZgiVci!gZfjZgZ^mZcjcV^ciZg- kZcX^‹b‚h^ciZch^kVZcZabdbZciYZaÇVhh^\cVX^‹# ä GZYjXX^‹]dg|g^VYZaeZghdcVa# ä 6aigZhX|ggZ\jZhYZ[Z^cV/Xdb^hh^dchYZigZWVaa!egd_ZXiZh\gjeVahdYZmVgmV# ä BdbZcihYZ[gV\^a^iVieZghdcVaYZaÇZfj^eYZegd[Zhh^dcVah# ä 9^hedc^W^a^iViYÇVXX^‹^bbZY^ViVh^ZaXVh‚hegZ[ZgZci# ä :cVa\jchiZgg^idg^hedihZgXdckZc^ZciiZc^gZcXdbeiZfj^cV‚haVeZghdcV YZaÇ:6>6gZ[ZgZciYZahhZgkZ^hhdX^VahXdggZhedcZcih# JcXdehZcÇ]V\^ [Zi aÇVhh^\cVX^‹!ZaeZghdcVaegd[Zhh^dcVaYZgZ[ZgƒcX^VVegd- fundirà en l’estudi de la documentació disponible i portarà a terme les accions 19 Drets Socials Els processos tècnics dels Equips d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (EAIA) Processos clau o operatius de la fase d’estudi Entrada i anàlisi d’informació eZgi^cZcih\Zhi^dchY^kZghZh!XdciVXiZiZaZ[Œc^X!XddgY^cVX^‹VbWhZgkZ^h!ZiX# eZgiVaYZXdbeaZbZciVgaV^c[dgbVX^‹^!ZcXdchdc|cX^V!YZX^Y^gVbWfj^cVgV- e^YZhVZhegd\gVbVaVeg^bZgVX^iVVbWaV[Vb†a^V# 6^m†bViZ^m!Za$aVY^gZXidg$V]Vjg|YZkZiaaVgeZaXdbea^bZciYZahiZgb^c^hZhiV- WaZgihhZ\dchZahZhi|cYVgYhegZk^hidh^!ZcXVhfjZcdhÇ]V\^cXdbeaZgi!kVad- gVg"cZZahbdi^jh^V_jhiVg"adh# 20 Drets Socials Els processos tècnics dels Equips d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (EAIA) Processos clau o operatius de la fase d’estudi Entrada i anàlisi d’informació Procés I 1.4. Documentació complementària Annexos ä ;jcX^dch^iVhfjZhYZahjedgiVYb^c^higVi^jVah:6>6YZ7VgXZadcV# ä Aa^hiV YZ YdXjbZciVX^‹ fjZ Za eZghdcVa VYb^c^higVi^j ]V YÇZcigZ\Vg V aV 9^gZXX^‹# ä ;jcX^dch^iVhfjZhYZaZhY^gZXX^dchZcgZaVX^‹VbWaV\Zhi^‹YZXVhdh# Plantilles ä >c[dgbZYZYZg^kVX^‹HH7"H:6>6# ä ;^imVYZYVYZhYZaÇZmeZY^Zci[†h^X# Enllaços ä 6XX‚h Va YdXjbZci/ ZmeZY^Zcih VYb^c^higVi^jh YZegdiZXX^‹ V aV ^c[|cX^V ^ aÇVYdaZhXƒcX^V#9<6>6# ä 6XX‚hVa YdXjbZci/ Xg^iZg^hYZeZgi^cZcV iZgg^idg^Va fjZ hÇZheZX^ÐfjZcZc aV 9^gZXig^j\ZcZgVaYÇVXijVX^‹'$'%&&!YZ&(YZbV^\# ä 8g^iZg^heZgVaV^ciZgkZcX^‹Zch^ijVX^dchYZXdcÑ^XiZ[Vb^a^VgZcaÇVig^WjX^‹ YZaV\jVgYVYZahÐaahZcZahhjeŒh^ihYZhZeVgVX^‹!cjaÓa^iVi!Y^kdgX^dgjeijgV YZaVeVgZaaVYZ[Zi/9^gZXig^j\ZcZgVaYÇVXijVX^‹&$'%&)!YZ+YZ[ZWgZg# annexos plantilles i enllaços 22 A ju n ta m en t d e B ar ce lo n a — P ro ce ss os tè cn ic s de ls E qu ip s d’ A te nc ió a la In fà nc ia i l’A do le sc èn ci a (E A IA ) — F un ci on s i t as qu es d el s up or t ad m in is tr at iu a ls E A IA d e B ar ce lo na AV[jcX^‹^aViVhXVYZahjedgiVYb^c^higVi^jVah:6>6ZhYZÐcZ^meZgaZhkVg^VWaZhfjZ ^bea^XVaÇZcX|ggZX^aZhXVgVXiZg†hi^fjZhYZahZfj^ehZcZahfjVahZhigdWZc^ciZ\gVih# :ah H:6>6 h‹c hZgkZ^h hdX^Vah ZheZX^Va^ioVih ^ iZgg^idg^Va^ioVih fjZ igZWVaaZc VbW aÇZcX|ggZXYZaZ\ViYZaV6]VZhiViZhiVcYVgY^ioVYVYjgVcibdaihVcnh! eZgŒZaXgZ^mZbZciYZahZfj^eheZafjZ[VVegd[Zhh^dcVahVa\jch:6>6hÇ]VcYdWaViYj- gVciVfjZhihVcnh!V^m†XdbaÇVj\bZciYZaZhiVhfjZh^c[dgb|i^fjZh^YZaVi^edad\^V^aV Y^c|b^XVYZaVedWaVX^‹fjZ‚hdW_ZXiZYÇViZcX^‹eZgeVgiYÇVfjZhihZfj^eh!]VcVcVi XdcXgZiVcibdaib‚hZaeZgÐaYZaZheZghdcZhfjZYjZcViZgbZaViVhXV^fj^cZhh‹caZh [Z^cZhZmVXiZhfjZ]VcYZgZVa^ioVg# :caÇVXijVa^iVi!ZahVYb^c^higVi^jhYZah:6>6h‹c&(egd[Zhh^dcVah# :aHjedgi6Yb^c^higVi^jYZah:6>6ZhigdWVYZÐc^iVaHDB^gZXdcZ\jiXdbVHjedgi*#AV seva missió i la descripció funcional del lloc de treball es descriuen al catàleg de llocs de treball de l’Ajuntament de Barcelona i s’ajusten d’una manera general a les tasques fjZVXijVabZciZhYjZcViZgbZVah:6>6#AVYZÐc^X^‹‚haVhZ\“Zci/ Missió GZVa^ioVgiVhfjZhYZhjedgiVYb^c^higVi^jW|h^X!XdbVgZXdaoVbZci\ZcZgVaVjcZfj^e dXdbVeVgiYÇjcegdXZY^bZci!ZcaZhbViƒg^Zh^ZahegdXZhhdhfjZh^\j^cXdbeZiƒcX^V YZanjg\VcdcegZhiZcZahhZjhhZgkZ^h!YÇVXdgYVbWaZh^chigjXX^dchYÇjchjeZg^dg^Zah egdXZY^bZcihZhiVWaZgih!eZgVXdchZ\j^gaVhZkVgZVa^ioVX^‹ZciZgbZhYZÐVW^a^iVi# Descripció funcional &#AZh[jcX^dchW|h^fjZhYZaaadXYZigZWVaah‹c/ ä EgZhiVghZgkZ^hY^gZXiZhVahX^jiVYVchdVaeZghdcVaYZaV8dgedgVX^‹Bjc^X^eVa!hdWgZ ZahegdXZhhdhfjZZmZXjiZc!ZcZabVgXYZaZhXdbeZiƒcX^Zh^ZahgZXjghdhYZanjg\Vc dcegZhiZchZgkZ^# Processos tècnics dels Equips d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (EAIA) Funcions i tasques del suport administratiu als EAIA de Barcelona 23 A ju n ta m en t d e B ar ce lo n a — P ro ce ss os tè cn ic s de ls E qu ip s d’ A te nc ió a la In fà nc ia i l’A do le sc èn ci a (E A IA ) — F un ci on s i t as qu es d el s up or t ad m in is tr at iu a ls E A IA d e B ar ce lo na ä 9dcVg ^c[dgbVX^‹ W|h^XV ^ dg^ZciVg! iZaZ[Œc^XVbZci ^ egZhZcX^Va! Zah X^jiVYVch d Za eZghdcVaYZaV8dgedgVX^‹Bjc^X^eVahdWgZanjg\VcdcegZhiZchZgkZ^# ä GZVa^ioVgtasques de suport administratiuW|h^XhdWgZZmeZY^Zcih[†h^XhdZaZXigŒc^Xh/ Vc|a^h^W|h^XV!gZXZgXV^ZmeadiVX^‹YZYVYZhVahh^hiZbZhYÇ^c[dgbVX^‹0XdbegdkVX^‹ ^^cigdYjXX^‹YZYVYZhVahh^hiZbZhYÇ^c[dgbVX^‹0ZaVWdgVX^‹YZYdXjbZcihVYb^c^h- igVi^jh0\Zhi^‹^ciZ\gVaYZaÇVgm^j0bVc^ejaVX^‹!Xdc[ZXX^‹!gZegdYjXX^‹^igVhaaViYZahZm- eZY^Zcih^ZahYdXjbZcihVbWfjƒigZWVaaV!^gZ\^higZYZYdXjbZcih#:ahYdXjbZcih^ ZahZmeZY^ZcihedYZchZg[†h^XhdZaZXigŒc^Xh# ä 8dcigdaYZbViZg^Va#EgZeVgVX^‹YÇZheV^h# ä GZVa^ioVgaZhigVb^iVX^dch^aZhVXi^k^iVihYÇjcegdX‚hVYb^c^higVi^j!YZiZXiVgaZh^cX^- YƒcX^Zhedhh^WaZh^\Zhi^dcVg"cZaVgZhdajX^‹eZg\VgVci^gaVÐVW^a^iVi# ä GZVa^ioVg ig|b^ih! ^c[dgbVg ^ gZhdaYgZ XdchjaiZh Vah X^jiVYVch d Va eZghdcVa YZ aV 8dgedgVX^‹Bjc^X^eVa!iZaZ[Œc^XVbZci^egZhZcX^Va!ZcZabVgXYZaZhXdbeZiƒcX^Zh^ ZahgZXjghdhYZanjg\VcdcegZhiZchZgkZ^# '#AZhiVhfjZhYÇVfjZhiaadXYZigZWVaahÇ]VcYZYjgViZgbZZcjcbVgXYZegdXZhhdh ZhiVcYVgY^ioVih# (# AZh iVhfjZhYÇVfjZhi aadXYZ igZWVaa gZfjZgZ^mZc aV ^ciZgVXX^‹VbW aV X^jiVYVc^Vd amb el personal de la Corporació Municipal per facilitar informació i fer tramitacions VYb^c^higVi^kZh# )#AZhiVhfjZhYÇVfjZhiaadXYZigZWVaagZfjZgZ^mZcjcVhjeZgk^h^‹Y^gZXiVeZgXdcigdaVg" cZaÇVkZc^^cY^XVgaZheg^dg^iVih^$dcdgbZhfjZXVahZ\j^g# Funcions i tasques administratives especíYques en els EAIA Funció informativa i de gestió de la recepció als ciutadans/famílies del servei ä Recepció i informació al públic, tant telefònicament com presencial i, si escau, tra- mitació de les gestions que se’n derivin: ÓGZeaZhigjXVYZhY^g^\^YZhVaeZghdcVaegd[Zhh^dcVa^aZh\Zhi^dcViZc^ciZcXdbeiZ aZh^cY^XVX^dchYZahiƒXc^Xh# ÓEgZccdiVYZahZcX|ggZXh^YZ^mVjcVk†hVaVeZghdcVXdggZhedcZci# Ó9Zg^kVaZhigjXVYZhfjZZhgZWZcXdbVeg^dg^i|g^Zhdjg\Zcih!eZgfjƒaZhej\j^ViZc- YgZZaeZghdcVaegd[Zhh^dcVaXdggZhedcZcidVaigZeZghdcVaiƒXc^X# Ó:cVa\jchXVhdh!edigZWgZXdchjaiZhejcijVah!iVciYZaV9<6>6XdbYÇHH7!gZheZXiZ VaXdcZ^mZbZciYZaÇ:6>6YÇ^c[Vcihd[Vb†a^ZhXdcXgZiZh!^edigZhdaYgZVfjZhiZhXdc- hjaiZhejcijVah hZbegZYÇVXdgYVbWXg^iZg^hd aÇdg\Vc^ioVX^‹YZahZfj^ehXdcXgZih ^ gZheZXiVciaVaaZ^YZXdcÐYZcX^Va^iVik^\Zci# Ó whbdai ^bedgiVci aV egZhƒcX^V YZ aÇVYb^c^higVi^j$^kV V aÇZheV^ YZ aÇ:6>6 eZg \V- gVci^g aVY^hedc^W^a^iVi ^ aÇViZcX^‹YZahZgkZ^#:cVfjZhihZci^i!‚hV aÇZheV^:6>6dc aÇVYb^c^higVi^j$^kVeVhhVaVbV_dgeVgiYZaiZbeh^YjjViZgbZaZhhZkZh[jcX^dch^ iVhfjZh# 24 A ju n ta m en t d e B ar ce lo n a — P ro ce ss os tè cn ic s de ls E qu ip s d’ A te nc ió a la In fà nc ia i l’A do le sc èn ci a (E A IA ) — F un ci on s i t as qu es d el s up or t ad m in is tr at iu a ls E A IA d e B ar ce lo na ä Recepció del servei. ÓAVeg^bZgVgZWjYV^ViZcX^‹VaZhYZbVcYZhYZaZh[Vb†a^ZhaZh[VaÇVYb^c^higVi^j$^kVYZa hZgkZ^/rep la família, escolta la demanda i, si escau, l’informa# Ó;VeVhhVgaV[Vb†a^V!ZahhZgkZ^hdZahVXdbeVcnVcihVaVhVaVYÇZheZgV^Vk^hVVaV eZghdcVegd[Zhh^dcVagZ[ZgZci0Vi‚caZhYZbVcYZhYZY^V^]dgVfjZhdaÓa^X^iZcaZh [Vb†a^Zh0gZXjaaZahZcX|ggZXh^aV^c[dgbVX^‹fjZaV[Vb†a^VbVc^[ZhiV0gZe^VXjaak^h^- iZh^begZk^hiZh^cdegd\gVbVYZhYZaZh[Vb†a^Zh^aZhkZ]^XjaVeZgfjƒaÇZfj^eiƒXc^X ej\j^ViZcYgZ"aZh^YdcVg"]^gZhedhiV# La funció de recepció, com altres funcions, es duu a terme tenint en compte les mesu- res i els protocols de seguretat vigents. Arxiu de documentació i expedients ä :ahjedgiVYb^c^higVi^j‚hZagZhedchVWaZYZ\Zhi^dcVgaÇVgm^jYZaVYdXjbZciVX^‹^Zah ZmeZY^ZcihYZahZgkZ^!hZ\dchZahXg^iZg^h ^ZahegdidXdahYZa9ZeVgiVbZciYÇ6gm^k†hi^XV Bjc^X^eVa# ä IVcXVbZci ^egZeVgVX^‹YZahZmeZY^Zcih!hZ\dchZahegdidXdahZm^hiZcih!XdchZgkVX^‹ ^ Zck^VbZciYZahZmeZY^ZcihYZb‚hYZX^cXVcnhVaÇ6gm^j8ZcigVa# ä IgVb^iVX^‹YZeZi^X^‹YZXdchjaiVYÇZmeZY^ZcihVgm^kVih!h^ZhXVj# ä 6# ä 6aigZhiVhfjZhYZg^kVYZhYÇVfjZhiV[jcX^‹# Funció de suport administratiu intern Aquesta funció inclou totes les tasques relacionades amb l’encàrrec del servei de l’EAIA de hjedgiVaeZghdcVaegd[Zhh^dcVa# ä IVhfjZhgZaVX^dcVYZhVbWaÇZcigVYV^aVhdgi^YVYZYdXjbZciVX^‹/gZ\^higZYÇZcigVYV^ hdgi^YVYZYdXjbZciVX^‹ZmiZgcV!XaVhh^ÐXVX^‹!Vgm^j!ZiX# ä IVhfjZhYZ\Zhi^‹^igVb^iVX^‹YZaXdggZjYZaÇ:6>6!iVci^ciZgcXdbZmiZgc/igVb^iVX^‹ YZXVgiZhXZgi^ÐXVYZh^YZiZaZ\gVbZh#69<6>6!:8:>6!ZiX## ä 9ZbVcVgZabViZg^VaYÇdÐX^cVcZXZhhVg^![Zg"cZjcaa^hiVi^\Zhi^dcVg"adVbWZaYZeVg- iVbZciXdggZhedcZci#;ZgZahZ\j^bZciYZaVXdbVcYV^aVgZXdaa^YV# ä >c[dgbVgaV9^gZXX^‹YZaÇ:6>6YZaZh^cX^YƒcX^Zh^aZhYZbVcYZhhdWgZ^c[gVZhigjXijgV ^bVciZc^bZciYZaÇZfj^eVbZci^aZh^chiVaÓaVX^dchYZaÇ:6>6!^YZaVhZkVgZhdajX^‹# 25 A ju n ta m en t d e B ar ce lo n a — P ro ce ss os tè cn ic s de ls E qu ip s d’ A te nc ió a la In fà nc ia i l’A do le sc èn ci a (E A IA ) — F un ci on s i t as qu es d el s up or t ad m in is tr at iu a ls E A IA d e B ar ce lo na ä IVhfjZhY^kZghZhYZhjedgiVaÇZcX|ggZXiƒXc^XYZah:6>6ZcaVigVb^iVX^‹VYb^c^higV- i^kVYZahZmeZY^Zcih^aV^ciZgkZcX^‹[Vb^a^Vg/gZVa^ioVX^‹YZ[didXŒe^Zh!XdckdXViŒg^V YZgZjc^dch!YdXjbZciVX^‹eZg[VmdeZgXdggZjZaZXigŒc^X!ZhXVcZ^\YZYdXjbZciV- X^‹!ZiX# ä GZXdaa^g^aa^jgVgYdXjbZciVX^‹hZ\dchaZh^cY^XVX^dchYZaV9^gZXX^‹^$daÇZfj^eVaZh YZeZcYƒcX^ZhfjZhZÇcYZg^k^c/ ^c[dgbZhYÇV_jihZXdcŒb^Xh!gZXdaa^YVYZYdXjbZc- iVX^‹YZaV\VkZiVVYgZVYVVaÇ:6>6!^c[dgbZh_jhi^ÐXVi^jhYZigVchedgihYZaeZghd- cVaegd[Zhh^dcVa! gZXdaa^YVYZbViZg^Va! gZXdaa^YVYZ iVg\ZiZhYZ igVchedgi! ZcigZ\V YÇ^c[dgbZh^VaigZh\Zhi^dchYZg^kVYZhYÇVfjZhiV[jcX^‹# ä IVhfjZhYZ hjedgi Vah ^c[dgbZhYZ aÇ:6>6! fjZ ^bea^fj^c hjedgi VYb^c^higVi^j ^ cd hjedh^cXVekVadgVX^‹d ^ciZgkZcX^‹!c^jcVYZX^h^‹ZcZaXVh/dbea^gYVYZhZcegd- idXdah ZhiVWaZgih YZeZgb^hdhYÇ^c[Vcih hdiV ^cY^XVX^‹YZa eZghdcVa egd[Zhh^dcVa0 dbea^gXVg|ijaZh^YVYZh[Vb^a^VghZc^c[dgbZhh†ciZh^VkVajVi^kV!^c[dgbZ"egdedhiV! ZiX#fjZ_VZhiVcegdidXdaÓa^ioVih^fjZ^bea^fjZcjcVigVchXg^eX^‹YZaZhYVYZhYZ aÇZmeZY^ZcihdiV^cY^XVX^‹YZaeZghdcVaegd[Zhh^dcVa# :c \ZcZgVa! fjVahZkda iVhXV YZ hjedgi VYb^c^higVi^j W|h^X V aÇZfj^e fjZ cd ^bea^fj^ jcV^ciZgkZcX^‹c^jcVYZX^h^‹ZcZahXVhdh^fjZXdbedgi^Zahjedgi^aÇdei^b^ioVX^‹YZ aÇZcX|ggZXfjZi‚aÇ:6>6# Funcions i tasques d’obertura d’expedients. Gestió d’expedients de SINIA/SIAS ä B^gVgY^|g^VbZciaVWhi^VYZb^hhVi\Zg^V^ aVYZigVheVhhdhYZXVhdhYZH>C>6eZg XZcigVa^ioVg^^c[dgbVgZahiƒXc^XhYZaZhZcigVYZhcdkZhdYÇVaigZhgZfjZg^bZcihYZaV 9<6>6iVbW‚VaV9^gZXX^‹YZaÇ:6>6# ä 9ZeZcZciYZaÇdg\Vc^ioVX^‹YZaÇZheV^YZigZWVaaXdc_jciYZXVYV8HH^:6>6!^h^ZhXVj! XZcigVa^ioVgaZhYZbVcYZheZgdg\Vc^ioVgaÇV\ZcYVYZaÇZheV^YZigZWVaaXdc_jci#EdgiVg ZagZ\^higZYZah^c[Vcih^ZahXVhdhfjZhÇ]VcigVXiViZcVfjZhiZheV^^dWg^gjcZmeZ- Y^ZciYÇVhhZhhdgVbZci# ä Tasques relacionades amb l’entrada de casos (vegeu document de consulta i suport 1) &#:cZmeZY^ZcihYZg^hX/h^ijVX^dchYÇ^c[Vcih^[Vb†a^ZhfjZh‹cYZg^kViheZahHZgkZ^h HdX^Vah7|h^XhVaÇ:6>6!XVagZVa^ioVgaVcdi^ÐXVX^‹VaV9<6>6!k^VH>C>6!eZc_VgaV YdXjbZciVX^‹VaÇVea^XVX^‹^c[dgb|i^XV^dWg^gZaXVhVaÇ:6>6ZcZaH>C>6# '#:cZmeZY^ZcihYZYZhZbeVgVbZciYZg^kViheZgaV9<6>6/VfjZhihXVhdhZcigZc eZgaVWhi^VYZb^hhVi\Zg^VYZH>C>6^XVaYg|XdbegdkVgfjZaVYZg^kVX^‹h^\j^Xd- ggZXiVXdbegdkVgVYgZV^ iZgg^idg^!h^]^]VVa\jcXZcigZYZhZgkZ^hhdX^Vah^ ciZgkZ- c^ci^gZXdaa^gaV^c[dgbVX^‹eZgeVhhVg"aVVaV9^gZXX^‹YÇ:6>6^VaÇZfj^e# (#DWg^gZmeZY^ZciVH>6H! ^cigdYj^ci aÇ:6>6XdbVgZ[ZgZciYZaXVh ^VbWZahgZ[ZgZcih iƒXc^XhYZaÇZfj^e# )#H^bVcXVVa\jcVYdXjbZciVX^‹dYVYZh!hZÇc\Zhi^dcVg|aVYZbVcYVdgZXaVbVX^‹VbW ZahZgkZ^fjZ]dYZg^kV# *#Preparar i obrir l’expedient físic a l’EAIA amb els criteris i protocols establerts: núme- gdYÇZmeZY^Zci!XVg|ijaZh!ZiX# 26 A ju n ta m en t d e B ar ce lo n a — P ro ce ss os tè cn ic s de ls E qu ip s d’ A te nc ió a la In fà nc ia i l’A do le sc èn ci a (E A IA ) — F un ci on s i t as qu es d el s up or t ad m in is tr at iu a ls E A IA d e B ar ce lo na ä Gestió de l’expedient a SINIA: escanejar informes i documentació i penjar-los a aÇVea^XVX^‹H>C>6!hdiV^cY^XVX^‹YZaeZghdcVaegd[Zhh^dcVagZ[ZgZci!^cdi^ÐXVg"]deZg b^hhVi\Zg^VH>C>6VaV9<6>6# ä IVcXVbZciYZahZmeZY^ZcihYZaÇ:6>6!iVcik^VH>C>6Xdbk^VSIAS# Gestió de dades i indicadors ä 6XijVa^ioVX^‹^bVciZc^bZciYZaZhYVYZhVaZhVea^XVX^dchH>6H^H>C>6!eZafjZ[VV XVhdh^egd[Zhh^dcVah# ä 6^eZgegd[Zhh^dcVa# ä GZXdaa^gZah^cY^XVYdghYZaÇ:6>6^dbea^gaVÐimVYZYVYZhig^bZhigVah^aZhYVYZh^^c- Y^XVYdghYZaVbZbŒg^VVcjVaYZaÇ:6>6!hdiV^cY^XVX^‹YZaV9^gZXX^‹# ä C>6 9<6>6dWgZ ZmeZY^ZciVH>C>6 d_VZai‚dWZgi GZVhh^\cVX^‹YZaVgZ[ZgƒcX^V de l’expedient de risc VaÇ:6>6!VH>C>6^H>6H Obertura d’expedient de risc a SINIA per part de l’EAIA Imprimir documentació necessària äPassar a la direcció de l’equip. äObrir expedient al SIAS. äObrir expedient físic a l’EAIA: carpeta, subcarpeta, etc. äObrir carpeta informàtica a la Z comú. Sí No Entrada de casos EAIA HH79:G>K6 jcXVhVaÇ:6>6# 9<6>6:;>>J9:BE>/ ä EVAMI ä ECEIA ä Altres EAIA ä Centres d’acollida ä :iX# Qui deriva el cas? Hi ha obert expedient a SINIA? Què cal fer? L’EAIA registra l’entrada YZYdXjbZciVX^‹# 28 A ju n ta m en t d e B ar ce lo n a — P ro ce ss os tè cn ic s de ls E qu ip s d’ A te nc ió a la In fà nc ia i l’A do le sc èn ci a (E A IA ) — F un ci on s i t as qu es d el s up or t ad m in is tr at iu a ls E A IA d e B ar ce lo na Document de consulta i suport 2 Com penjar un document al SINIA Escanegeu el document: ä GZhdajX^‹V'%%eee# ä :cWaVcX^cZ\gZ# ä :cZah[dgbVihhZ\“Zcih/#_eZ\!#Wbe!#i^[[!#\^[^#eY[# ä AVb^YVYZaÇVgm^j]VYZhZg^c[Zg^dgV&%B7#H^‚hhjeZg^dg!XVaY^k^Y^g ZaYdXjbZciZcY^kZghZheVgih# Envieu el document per correu electrònic i deseu-lo sempre a una carpeta ja predeterminada. Poseu-hi un segell d’escanejat. Accediu a l’expedient de l’infant/adolescent a SINIA. En cas que el docu- ment faci referència a més d’un infant, podeu accedir a qualsevol dels seus expedients cdgbVabZciVaYZa\Zgb|\gVc# JcXdeY^ch!ZcaVeg^bZgVeVciVaaV!VXXZY^jVanúmero d’expedient. 6cVZjVaVeZhiVcnV Documentació. Cliqueu el botó “Afegir”. Empleneu els camps següents: ä Dades del document: Categoria del document (vegeu quadre annex sobre la tipologia de documents). Nom del document (vegeu quadre annex sobre la tipologia de documents). Data d’entrada al servei, que ha de ser la data en què estem penjant el document a SINIA. Al camp S@rcat, marqueu sempre “No”. ä Afegiu una imatge: Premeu “Examinar” per buscar a la carpeta predeterminada l’arxiu que voleu penjar. ä Dades del remitent: A “Tipus de remitent” marqueu: equips/organismes Categoria: EAIA. Subcategoria: Barcelona ciutat. A “Demarcació” i “Població” seleccioneu Barcelona A “Coincidències” seleccioneu l’EAIA que correspongui. Abans de clicar el botó “Desar”, cal tenir en compte si el document s’ha de penjar en altres expedients d’infants vinculats a aquest expedient. Ho farem fent clic al botó “Afegir altres expedients”. 29 A ju n ta m en t d e B ar ce lo n a — P ro ce ss os tè cn ic s de ls E qu ip s d’ A te nc ió a la In fà nc ia i l’A do le sc èn ci a (E A IA ) — L lis ta d e do cu m en ta ci ó qu e el p er so na l a df m in is tr at iu h a de p re se nt ar a la d ir ec ci ó Impressió i recollida de la documentació que entra mitjançant la bústia de missatgeria de SINIA. ä 9^a^\ƒcX^VYZYZg^kVX^‹YZ9<6>6# ä GZhdajX^‹fjZhÇVY_jciV# ä GZhjaiViYZaÇ:^cVYZ8g^WgVi\Z# ä >begZhh^‹YZahYVggZgh^c[dgbZh^$dYdXjbZcihVXijVa^ioVihfjZhÇVY_jciZc^c[dgbZ YZhZ\j^bZci!8DH:!h†ciZh^VkVajVi^kV!ZiX## ä 9dXjbZcihYZgZXZgXVYZYVYZh/eVYg‹!XZgi^ÐXViYZgZh^YƒcX^V!ZiX# Informe del traspàs SSB-SEAIA i altres documents i/o informes annexats Processos tècnics dels Equips d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (EAIA) Llista de documentació que el personal administratiu ha de presentar a la direcció 30 A ju n ta m en t d e B ar ce lo n a — P ro ce ss os tè cn ic s de ls E qu ip s d’ A te nc ió a la In fà nc ia i l’A do le sc èn ci a (E A IA ) — F un ci on s i t as qu es d e le s di re cc io ns e n re la ci ó am b la g es ti ó de c as os AZhY^gZXX^dchYZah:6>6h‹caZhfjZgZVa^ioZcaVZcigVYVYZXVhdhZcZahZfj^eh^iZcZcaV [jcX^‹YZkZg^ÐXVg!ÐaigVg^\Zhi^dcVgZahXVhdhfjZXdggZhedcZcVahZfj^ehZcXdcXgZi# AZhY^gZXX^dchigZWVaaVgVc!h^ZhXVj!VbWaZhY^gZXX^dchYZahXZcigZhYZHZgkZ^hHdX^Vahidi VaaŒfjZXVa\j^VedgiVgeZgYZg^kVgZah^c[Vcih$VYdaZhXZcihZcg^hX\gZjVaÇ:6>6# 6^mŒ^bea^XVZahZ\“Zci/ ä :ahjedgiVYb^c^higVi^j:6>6]VYÇZcigVgVH>C>6Y^|g^VbZcieZgXdcigdaVgh^]VcZcigVi XVhdhcdjhVaVhV[ViVYÇZcigVYVYZaÇVea^XVX^‹# ä FjVcZhigVXi^YZigVheVhhdhYZXVhdhYÇVaigZh:6>6!XVaVcVgVaVeZhiVcnVYZigVheVhhdh YZH>C>6# ä :higVchbZiVaV9^gZXX^‹eZgXdggZjZaZXigŒc^XdZceZghdcV!fjZgZVa^ioVaZh\Zhi^dch eZgi^cZciheZgkVa^YVgaVYZg^kVX^‹iVciVHZgkZ^hHdX^VahXdbVaV9<6>6# ä :hXdbegdkVh^ZaXVhZhi|dWZgiVH>C>6dVH>6H!YZeZcZciYZaXVcVaYÇZcigVYV# ä AV9^gZXX^‹[VaV^cY^XVX^‹VahjedgiVYb^c^higVi^jeZgYdcVgYÇVaiVaÇZmeZY^ZciVaÇ:6>6# ä AV9^gZXX^‹VedgiVXg^iZg^hYZeg^dg^ioVX^‹VahZfj^eh!V^m†XdbaV^cY^XVX^‹YZaeZghdcVa egd[Zhh^dcVagZ[ZgZci^XdgZ[ZgZci!iZc^ciZcXdbeiZaZhY^hX^ea^cZhVY^ZciheZgVaXVh^Za kdajb^aVX|ggZ\VYZahY^kZghdhegd[Zhh^dcVah# ä :hedgiVVaVgZjc^‹YÇZfj^e!eZgiVaYÇ^cXdgedgVgaVk^h^‹iƒXc^XV^aÇZhigViƒ\^VYÇZcigVYVZc ZaXVh# ä :ahjedgiVYb^c^higVi^j!eZg^cY^XVX^‹YZaV9^gZXX^‹!^XdbVX^gXj^i_VcdgbVa^ioVi![VZa gZidgcVaV9^gZXX^‹YZahHZgkZ^hHdX^VahfjVcZaXVhZhi|VXXZeiVi! ^ ^cY^XVaVegZk^h^‹ YÇZcigVYV!ZagZ[ZgZci^ZaXdgZ[ZgZciYZaXVh# ä EdhiZg^dgbZci!ZaeZghdcVaiƒXc^XYZahYdhhZgkZ^heVXiVaZhXddgY^cVX^dchV^m†XdbZah VXdgYhegZk^hfjZXVaiZc^gZcXdbeiZZcaÇZcigVYVYZaXVhh^Zhedid‚hXdckZc^Zci[Zg jcVZcigZk^hiVYZegZhZciVX^‹!ZiX# ä :cZaXVhYZigVheVhhdhZcigZ:6>6!‚hgZXdbVcVWaZedYZgegZhZciVgaV[Vb†a^VVacdj Zfj^e!h^Zhedi!ZcaVgZjc^‹YZXddgY^cVX^‹digVhe|h#:aiZbehgZXdbVcVWaZeZgedYZg ZcigVgZacdj:6>6!jcVkZ\VYVhÇ]VVXXZeiViZaigVhe|h!‚hYÇjcbZh# ä :cZaXVhYZah:6>6YZ7VgXZadcVX^jiVi!ZhedhVgVcYÇVXdgYaZhYjZhY^gZXX^dcheZgiVa YZ\Zhi^dcVgZaegdX‚hYZigVhe|hhZ\j^ciZaXg^iZg^YZeg^dg^ioVgaVXd]ZgƒcX^VZcaV^ciZg- kZcX^‹^iZc^ciZcXdbeiZZaXg^iZg^YZ\adWVa^iViYZaXVh!egZhZciV7VgXZadcV&^c[Vci!& :6>6# ä :cZaXVhYZYZg^kVX^dcheZgXZcigZhYÇVXdaa^YV!aVeZi^X^‹]VYÇVgg^WVgVaV9^gZXX^‹!fjZ \Zhi^dcVg|ZaegdX‚hYÇZcigVYV^fjZZck^Vg|jcXdggZjZaZXigŒc^XVaXZcigZYÇVXdaa^YVdc ^cY^XVg|ZagZ[ZgZci^ZaXdgZ[ZgZciYZaXVheZgfjƒZaeZghdcVaiƒXc^Xej\j^^cXadjgZaVgZ- jc^‹YZYZg^kVX^‹VaÇV\ZcYV# SITUACIONS D’URGÈNCIA:CdgbVabZciVfjZhiZhh^ijVX^dchVgg^WZcV aÇZfj^e iƒXc^X!fjZ hZg|ZafjZ^c[dgbVg|aV9^gZXX^‹eZgfjƒkVadg^aVh^ijVX^‹!YZX^YZ^m^fj^cV‚haVb^aadggZh- edhiVeZgVaVh^ijVX^‹jg\ZciYZHZgkZ^hHdX^Vah^aV\Zhi^dc^# Processos tècnics dels Equips d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (EAIA) Funcions i tasques de les direccions en relació amb la gestió de casos Recepció de les demandes. Entrada de casos. Direcció 31 A ju n ta m en t d e B ar ce lo n a — P ro ce ss os tè cn ic s de ls E qu ip s d’ A te nc ió a la In fà nc ia i l’A do le sc èn ci a (E A IA ) — I nf or m e de t ra sp às e nt re S S B i S E A IA Processos tècnics dels Equips d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (EAIA) Informe de traspàs entre SSB SEAIA Demanda d’intervenció Del CSS al SEAIA Derivació Del SEAIA al CSS Servei: Professionals: Data: Motiu de la derivació o de la demanda d’intervenció '$:WZ[iZÈ_Z[dj_ÑYWY_Œ\Wc_b_Wh_Wbjh[if[hied[ii_]d_ÑYWj_l[i Pares o guardadors dels infants i adolescents: Nom i cognoms: DNI Data i lloc de naixement: Adreça actual: Tel. Població: CP: Situació laboral: Estat Civil: Infants i adolescents: Nom i cognoms: Data i lloc de naixement: Localització actual: Escola: Curs Lleure: Altres: 32 A ju n ta m en t d e B ar ce lo n a — P ro ce ss os tè cn ic s de ls E qu ip s d’ A te nc ió a la In fà nc ia i l’A do le sc èn ci a (E A IA ) — I nf or m e de t ra sp às e nt re S S B i S E A IA Altres persones amb relació amb el nucli familiar (que conviuen o no en el nucli familiar): Nom i cognoms: DNI Data de naixement: Estat Civil: Domicili: Població: CP: Vincle familiar: Amb vincle familiar. Vincle: Sense vincle familiar. Vincle: Situació juridico-legal dels infants i adolescents 2. Genograma 3. Història familiar 3.1. Historiograma i estructura familiar: Dñ][YacïñY"`ïñY!Wb`cbe]W]†Zï`]ð]ïñ!YeXYfYa]`Yaòee][a]ÌWïò]óeXYðï\]eò‡ñ]ïZï`]ð]ïñ!Wïaf]e estructurals (naixements, separacions, desnonaments, episodis d’immigració, etc.). 3.2. Història de la parentalitat, i dinàmica familiar: Etapes de parentalitat reeixides, patró o pautes educatives, patrons de relació familiar, habilitats ]X]ÌWóðòïòecïñYaòïðeñYððYfïaòe!eóWWYeebee][a]ÌWïò]óe!cbee]VðYeYc]ebX]ef]bðYaòe!YòW## 33 A ju n ta m en t d e B ar ce lo n a — P ro ce ss os tè cn ic s de ls E qu ip s d’ A te nc ió a la In fà nc ia i l’A do le sc èn ci a (E A IA ) — I nf or m e de t ra sp às e nt re S S B i S E A IA 4. Situació familiar actual 4.1. Família H]òóïW]†YWba‡`]Wï$ðïVbñïð!e]òóïW]†XYðÃ\ïV]òïò[Y!e]òóïW]†eïa]òwñ]ïXYðeïXóðòe!YòW# Dinàmica relacional en el si de la família. 4.2. Xarxa de suport propera ;ï`ð]ïYhòYaeïYhcðbñïW]†]X]aw`]WïñYðïW]baïðïWòóïð#MïñhïXÃYaòbñacñ‡h]`ïðïZï`ð]ï/ï`]We! fY„ae!òYññ]òbñ]]Wb`óa]òïò#GYðïW]baee][a]ÌWïò]fYe# 4.3. Infants i adolescents Assenyalar de cada infant i adolescent: nom, situació sanitària (carnet de salut, cartilla de vacuna- W]†!òñïWòï`YaòeYecYWÌWe!YòW#!e]òóïW]†YeWbðïñïee]eò~aW]ï$cóaòóïð]òïò!Wóñe]a]fYððïWïX~`]W ñYïð!aYWYee]òïòbabXYeócbñòYecYWÌW!VñYóXYeWñ]cW]†XYðYeWïñïWòYñeò]dóYecYñebaïðe!ñYðï- ció amb els iguals/professors, hàbits de treball, ús del menjador, hàbits alimentaris, col·laboració família-escola, etc.), participació en activitats de lleure: quines i on, si se’l veu sol pel carrer, com afecta els infants/adolescents la situació familiar descrita, etc. Grups de risc. Nom: Situació actual: Nom: Situació actual: Nom: Situació actual: 5. Història social i situació actual en el servei que traspassa 5.1. Data i via d’arribada Demanda efectuada, canal de derivació, data i motiu. 34 A ju n ta m en t d e B ar ce lo n a — P ro ce ss os tè cn ic s de ls E qu ip s d’ A te nc ió a la In fà nc ia i l’A do le sc èn ci a (E A IA ) — I nf or m e de t ra sp às e nt re S S B i S E A IA 5.2. Aproximació / hipòtesi diagnòstica amb què s’ha treballat 5.3 Intervencions realitzades i evolució de la família Pla de treball i estratègies plantejades, temporalitat. Evolució i resposta per part de la família. C]fYððXYWbaeW]~aW]ïXYðYeeYfYeX]ÌWóðòïòe# —II8$Mesures d’atenció social i educativa posades en marxa pels SSB i evolució. —I;7?7$Situació administrativa de l’expedient i intervencions realitzades: compromís socioedu- catiu, si n’hi ha, mesures d’atenció social i educativa i altres processos d’atenció especialitzada, i evolució. 5.4. Altres serveis que hi estan intervenint i la seva valoració 6X^óaòïñ]aZbñ`YeX]ecba]VðYe#8ïðYecYW]ÌWïñe]\]\ï\ï[óòb\]\ï`YòbXbðb[]ïXYòñYVïððYahïñ- xa per a aquest cas. 5.5 Procés de treball per al traspàs —C^ggòô\ZXcahb^Xòôòóòfamília^fZgdcgôòYZóò[òa„ó^ò Compromisos i pactes amb la família. —C^ggòô\ZXcahb^Xòô^ôfZWòóófZòó^ômòôòaWZóg ^b[òbôg^òYcóZgXZbôg Entrevistes, contactes, i què en pensen. 35 A ju n ta m en t d e B ar ce lo n a — P ro ce ss os tè cn ic s de ls E qu ip s d’ A te nc ió a la In fà nc ia i l’A do le sc èn ci a (E A IA ) — I nf or m e de t ra sp às e nt re S S B i S E A IA —;gôfòô\^ZgôXb^ehZgdòXôòYZgdZfòòehZgôôfògdzg Entrevistes conjuntes o altres. 6. Valoració del risc Factors de risc Factors de protecció 1: 1: 2: 2: 3: 3: 4: 4: 5: 5: Indicadors de risc observats ä;bZóg^b[òbôg%òYcóZgXZbôg Dimensió: NECESSITATS DE DESENVOLUPAMENT Lleu Moderat Greu Nom: Indicadors observats: Nom: Indicadors observats: Nom: Indicadors observats: Nom: Indicadors observats: ä;bóòfZóòX^‰YZógdòfZgc\hòfYòYcfgòaWZóg^b[òbôg%òYcóZgXZbôg Dimensió: COMPETÈNCIES PARENTALS Lleu Moderat Greu Nom/parentiu: Indicadors observats: Nom/parentiu: Indicadors observats: Nom/parentiu: Indicadors observats: Nom/parentiu: Indicadors observats: Risc Risc 36 A ju n ta m en t d e B ar ce lo n a — P ro ce ss os tè cn ic s de ls E qu ip s d’ A te nc ió a la In fà nc ia i l’A do le sc èn ci a (E A IA ) — I nf or m e de t ra sp às e nt re S S B i S E A IA ä;bZóXcbôZkôgcX^òó^[òa^ó^òfYZóg^b[òbôg%òYcóZgXZbôg Dimensió: FAMILIAR I AMBIENTAL Risc Lleu Moderat Greu Nom/parentiu/altres: Indicadors observats: Nom/parentiu/altres: Indicadors observats: Nom/parentiu/altres: Indicadors observats: Nom/parentiu/altres: Indicadors observats: Valoració global del risc per part dels SSB i proposta de mesures als serveis especialitzats per superar la situació actual 7. Altres observacions 8. Documentació que s’aporta 1: 2: 3: 4: 5: 6: Risc 37 A ju n ta m en t d e B ar ce lo n a — P ro ce ss os tè cn ic s de ls E qu ip s d’ A te nc ió a la In fà nc ia i l’A do le sc èn ci a (E A IA ) — F it xa d e da de s de l’ ex pe di en t Processos tècnics dels Equips d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (EAIA) Fitxa de dades de l’expedient EAIA referent Referent: Coreferent: Data d’entrada: Derivat per: EAIA CO 1. Dades de l’infant/adolescent Nom i cognoms: Codi SINIA Exp. SINIA Núm. exp. SIAS Data de naixement: Edat: Sexe: Nacut/uda a: Nacionalitat: NIF/NIE: Inscrit/a al Registre Civil: Situació administrativa / guarda: CertiVcat de dismininució: Localització actual: Adreça: Tel. Població: CP: Escola: Curs Lleure: 2. Dades dels familiars Pare Nom i cognoms: Data de naixement: Edat: Nacionalitat: DNI/Passaport/NIE: Adreça: Tel. Població: CP: Situació laboral: 38 A ju n ta m en t d e B ar ce lo n a — P ro ce ss os tè cn ic s de ls E qu ip s d’ A te nc ió a la In fà nc ia i l’A do le sc èn ci a (E A IA ) — F it xa d e da de s de l’ ex pe di en t Mare Nom i cognoms: Data de naixement: Edat: Nacionalitat: DNI/Passaport/NIE: Adreça: Tel. Població: CP: Situació laboral: Germans Nom i cognoms: Data de naixement: Nom i cognoms: Data de naixement: Nom i cognoms: Data de naixement: 3. Dades de família extensa/altres Parentiu: Nom i cognoms: Data i lloc de naixement: Nacionalitat: DNI/Passaport/NIE: Adreça: Tel. Població: CP: Situació laboral: Parentiu: Nom i cognoms: Data i lloc de naixement: Nacionalitat: DNI/Passaport/NIE: Adreça: Tel. Població: CP: Situació laboral: Parentiu: Nom i cognoms: Data i lloc de naixement: Nacionalitat: DNI/Passaport/NIE: Adreça: Tel. Població: CP: Situació laboral: 39 A ju n ta m en t d e B ar ce lo n a — P ro ce ss os tè cn ic s de ls E qu ip s d’ A te nc ió a la In fà nc ia i l’A do le sc èn ci a (E A IA ) — F it xa d e da de s de l’ ex pe di en t 4. Serveis que hi intervenen Servei: Nom i cognoms: Adreça: Tel./fax Adreça electrònica: Horari: Funció: Servei: Nom i cognoms: Adreça: Tel./fax Adreça electrònica: Horari: Funció: Servei: Nom i cognoms: Adreça: Tel./fax Adreça electrònica: Horari: Funció: Servei: Nom i cognoms: Adreça: Tel./fax A/e: Horari: Funció: Servei: Nom i cognoms: Adreça: Tel./fax Adreça electrònica: Horari: Funció: Servei: Nom i cognoms: Adreça: Tel./fax Adreça electrònica: Horari: Funció: 40 A ju n ta m en t d e B ar ce lo n a — P ro ce ss os tè cn ic s de ls E qu ip s d’ A te nc ió a la In fà nc ia i l’A do le sc èn ci a (E A IA ) — F it xa d e da de s de l’ ex pe di en t 5. Genograma 6. Intervencions :cigZk^hiZhVbWaV[Vb†a^V^Zah^c[Vcih$VYdaZhXZcih Data Assitents Observacions 41 A ju n ta m en t d e B ar ce lo n a — P ro ce ss os tè cn ic s de ls E qu ip s d’ A te nc ió a la In fà nc ia i l’A do le sc èn ci a (E A IA ) — F it xa d e da de s de l’ ex pe di en t Data Visites a domicili Observacions Coordinació amb altres serveis Data Assitents Observacions 42 A ju n ta m en t d e B ar ce lo n a — P ro ce ss os tè cn ic s de ls E qu ip s d’ A te nc ió a la In fà nc ia i l’A do le sc èn ci a (E A IA ) — E nl la ço s Processos tècnics dels Equips d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (EAIA) Enllaços ä Expedients administratius de protecció a la infància i l’adolescència. DGAIA. ]iie/$$igZWVaa^V[ZghhdX^Vah#\ZcXVi#XVi$lZW$#XdciZci$%&YZeVgiVbZci$%-ejWa^XVX^dch$Vb- W^ihTiZbVi^Xh$^c[VcX^VT^TVYdaZhXZcX^V$&'ZmeZY^ZcihegdiZXX^d^c[VciVYdaZhXZci%.$'%%.Zme ZY^ZcihegdiZXX#eY[#E9; ä Criteris de pertinença territorial que s’especiYquen en la Directriu general d’actuació 2/2011, de 13 de maig: ]iie/$$igZWVaa^V[ZghhdX^Vah#\ZcXVi#XVi$lZW$#XdciZci$%&YZeVgiVbZci$%)aZ\^haVX^d$Y^- gZXi^kZhT^chigjXX^dchTX^gXjaVgh$^c[VcX^VTVYdaZhXZcX^V$8^gXjaVgh$9^gZXig^jT\ZcZgVaT VXijVX^dT'"'%&&EGDID8DAIG6HE6HHDHT:ME"EGDI:88>d":CIG:"I:GG>IDG>H#eY[ ä Criteris per a la intervenció en situacions de conUicte familiar en l’atribució de la guarda dels Ylls en els supòsits de separació, nul·litat, divorci o ruptura de la parella de fet: directriu general d’actuació 1/2014. ]iieh/$$lll#\dd\aZ#Zh$lZW]e4hdjgXZ^Y2X]gdbZ"^chiVci^dc2&Zhek2'^Z2JI;"-f2 :'-%6' 8g^iZg^h eZg V aV ^ciZgkZcX^8(7( Zc h^ijVX^dch YZ XdcÑ^XiZ [Vb^a^V g Zc a:'-%..Vig^WjX^8(7( YZ aV \jVgYV YZah Ðaah Zc Zah hje8(7'h^ih YZ hZeVgVX^8(7('8 cja:'-%6'a^iVi'8 Y^kdgX^ d gjeijgV YZ aV eVgZaaV YZ [Zi(6 Y^gZXig^j \ZcZgVa Y:'-%..VXijVX^8(7( &';'%&)# BCN Els processos tècnics dels Equips d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (EAIA) Processos clau o operatius de la fase d’estudi Entrada i anàlisi d’informació barcelona.cat/infancia