B Bu tll et í O fic ia l d e la P ro ví nc ia d e Ba rc el on a D at a 9- 1- 20 18 CV E 20 17 04 86 60 Pà g. 1 -1 ht tp s: //b op .d ib a. ca t A Institut Municipal d´Educació Departament de Serveis Jurídics i Secretaria Delegada La Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, en sessió del dia 14-12-2017, adoptà el següent acord: “MODIFICAR l’article 5 de la Regulació dels preus públics pels serveis d’educació per al curs 2017-2018, per a les escoles bressol municipals, les escoles municipals de música, el Conservatori Municipal de Música i el Planetari Municipal, aprovats per Acord de la Comissió de Govern de data 16 de març de 2017, afegint tres noves circumstàncies que donen lloc a la revisió al llarg del curs escolar: - Canvi de la situació familiar per causa del naixement d´un/a nou/va germà/na dels infants matriculats a les escoles bressol durant el curs escolar. En aquest cas s’afegirà el/s nou/s membre a la unitat familiar, i el canvi de tram, en cas de produir-se, tindrà efecte en la facturació a partir del mes següent al que es comuniqui el naixement a l’IMEB, petició que caldrà fer per escrit i haurà d’anar acompanyada de copia del llibre de família o partida de naixement. - Canvi de la situació socioeconòmica familiar per causes sobrevingudes posteriors a la matrícula, amb la informació de serveis socials on consti que la família està atesa i que posi en relleu aquest canvi i les dificultats socioeconòmiques familiars que se’n deriven. Per poder valorar la petició aquesta haurà d’anar acompanyada obligatòriament, de la informació de serveis socials i de tota aquella documentació necessària per acreditar els llindars de renda dels pares/tutors de l´exercici en curs: fulls de salari del/s tutor/s corresponents a tots els mesos de l’any, incloses les pagues extres, quitança i/o indemnitzacions per acomiadament si s´escau, certificat de cobrament o drets de cobrament fins a finals d´anys de rendes d´inserció, prestació d´atur, de viudetat o no contributives, les declaracions de renda presentades pel/s tutor/s l’any anterior, així com altra documentació que pugui requerir l´Administració a l´objecte d´acreditar la nova renda familiar disponible. Donat que l´atribució del tram corresponent dels preus públics d´escolaritat i/o alimentació de les EBM o de la bonificació en els preus públics de les EMMB i del CMMB depèn fonamentalment del nivell de renda, la revisió es realitzarà, si s’escau, a partir del mes següent de la presentació de la corresponent sol·licitud, sempre aquesta vagi acompanyada de l’esmentat informe i de tota la resta de documentació preceptiva. - Per aquelles famílies que, havent renunciat a acollir-se a la tarifació social en el full de matrícula, decideixin acollir-s’hi durant el curs, mitjançant presentació de petició escrita d’instància sol·licitant-ho, necessàriament signada pels dos tutors per tal que aquests autoritzin a l’administració a consultar telemàticament la renda de la AEAT de l’exercici que correspongui. El nou tram tarifat tindrà efecte en les facturacions posteriors a la presentació de la sol·licitud, sempre i quan l’administració hagi pogut fer les comprovacions de renda oportunes de l’exercici que correspongui, mitjançant procediment telemàtic a la AEAT. PUBLICAR aquest acord de modificació en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona.” Barcelona, 28 de desembre de 2017 Montserrat Vendrell i Tornabell Cap del Departament de Serveis Jurídics i secretaria delegada Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)