GASETA MUNICIPAL Butlletí Oficial de l'Ajuntament de Barcelona 1 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 Disposicions organitzatives – Decrets de l'Alcaldia DECRET DE L'ALCALDIA S1/D/2017-3984 de delegació en la Gerència de Drets de Ciutadania, Participació i Transparència, de la competència per aprovar l'emissió dels documents de veïnatge. Decret. Atès el disposat a l'article 3.2. del Decret pel qual es regula el procediment d'emissió del document de veïnatge, aprovat per la Comissió de Govern en sessió de data 30 de novembre de 2017 i en ús de les atribucions que em confereix l'article 13 de la Carta Municipal de Barcelona, Disposo: Primer. Delegar en el/la titular de la Gerència de Drets de Ciutadania, Participació i Transparència, adscrit/a a l'Àrea de Drets de Ciutadania, Participació i Transparència la competència per aprovar l'emissió dels documents de veïnatge, de conformitat amb el decret que regula el procediment d'emissió del document de veïnatge, aprovat per acord de la Comissió de Govern en sessió de 30 de novembre de 2017. Segon. Determinar que les delegacions d'atribucions conferides en aquesta resolució seran efectives a partir del dia de la seva signatura, sens perjudici de la publicació en el Butlletí Oficial de la Província i en la Gaseta Municipal. Tercer. Donar compte d'aquesta resolució al Plenari del Consell Municipal en la primera sessió que celebri. Barcelona, 4 de desembre de 2017. L'alcaldessa, Ada Colau Ballano. 11 de Gener del 2018 CS V: 1 f4 5- 41 87 -3 4f a- ea 7c