Dijous, 6 d'octubre de 2011 ADMINISTRACIÓ LOCAL Ajuntament de Barcelona. Institut de Cultura ANUNCI De conformitat amb allò que disposa l’ article 13.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre de règim jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment administratiu Comú, es fa pública la resolució del President de l’ Institut, de 21 de setembre de 2011 dictada en ús de les atribucions conferides per l’ article 6.4 dels Estatuts, i per la qual es disposa, literalment el següent: DISPOSO Primer.- DELEGAR en el/la Gerent de l’Institut les següents competències: a) Proposar el Consell d’Administració l’estructura organitzativa. b) Proposar el Consell d’Administració el nomenament i la separació del/ la secretari/a del Consell i del personal al qual s’encomani la direcció de les unitats orgàniques. c) Aprovar els projectes d’obra i instal·lacions i aprovar i adjudicar els contractes i pactes de qualsevol naturalesa de quantia superior a 50.000 EUR (+ IVA) i que no superin el 5% dels recursos ordinaris de l’Institut i de durada no superior als quatre anys; i la seva formalització, novació, resolució i rescissió. d) Autoritzar i disposar despeses de quantia superior a 50.000 EUR (+ IVA) i que no superin el 5% dels recursos ordinaris de l’Institut. Cancel·lar i retornar les garanties i dipòsits dels contractes i pactes. e) Presidir les Meses de Contractació o Unitats Tècniques de les licitacions. f) Reconèixer obligacions i ordenar els pagaments a què hagi de fer front l’Institut. g) Compromisos d’ingrés a favor de l’Institut, sol·licitud d’ajuts, de subvencions i altres mesures de foment a favor de l’Institut. h) Reconeixement i recaptació d’ingressos a favor de l’Institut. i) Els actes de disposició sobre béns i fons propis de quantia inferior al 5% dels recursos ordinaris de l’Institut, excepte els contractes de comodat. j) Resoldre les reclamacions en matèria de responsabilitat patrimonial i les reclamacions prèvies a la via civil o laboral, sempre i quan siguin de quantia inferior o igual al 5% dels recursos ordinaris de l’Institut. k) Aprovar i formalitzar els convenis de col·laboració amb entitats públiques i privades per a la realització d’estades de pràctiques d’alumnes. m) Aprovar i formalitzar els contractes de patrocini i de naturalesa anàloga, i els contractes i pactes de qualsevol naturalesa no atribuïts a altres òrgans, així com la resta de qüestions incidentals. Segon.- DELEGAR en els/les Directors/es de les unitats orgàniques de l’Institut en el marc de les matèries de les seves competències les següents atribucions: a) Aprovar els projectes d’obra i instal·lacions i aprovar i adjudicar els contractes de quantia inferior a 50.000 EUR (+ IVA) sempre i quan tinguin una durada no superior a 1 any i la seva formalització, novació, resolució i rescissió. b) Autoritzar i disposar despeses de quantia inferior o igual a 50.000 EUR (+ IVA). c) Aprovar i formalitzar els contractes de comodat dels béns de la seva àrea de responsabilitat, que no tinguin una durada superior a quatre anys. 1 CVE-Núm. de registre: 022011024062 Dijous, 6 d'octubre de 2011 Tercer.- En el desenvolupament dels assumptes enunciats s’haurà de fer constar necessàriament que s’actua per delegació expressa del President. El President podrà, en tot moment, revocar total o parcialment les delegacions concedides o avocar el coneixement d’un determinat assumpte, assumint, conseqüentment, el ple exercici de la corresponent facultat. Quart.- Deixar sense efecte el decret de delegació de competències de la Presidenta de l’Institut de data 11 de juny de 2010. Barcelona, 21 de setembre de 2011 El president, Jaume Ciurana i Llevadot https: //bop.diba.cat ● bop@ diba.cat ● DL: B-41698-2002 2 CVE-Núm. de registre: 022011024062