Junta Arbitral de Consum Rda. Sant Pau, 43-45 2ª pl. 08015 Barcelona Tel. 93 402 33 44 Fax 93 402 78 47 e.mail: junta-arbitral@bcn.cat   Exp.1687/16 L’Òrgan arbitral unipersonal, en equitat, disposa la següent resolució arbitral: LAUDE: DESESTIMAR la reclamació en el sentit que de la documentació que obra a l’expedient i del manifesta per la part reclamada el dia de l’Audiència, ha quedat acreditat que la primera revisió es va efectuar el dia 11 d’abril de 2016, per tant, dinou mesos després de la compra del terminal controvertit que va ser el dia vint de setembre de 2014, a més a més, si bé la part reclamant va portar el telèfon mòbil a reparar en quatre ocasions a l’establiment de la part reclamada, de conformitat amb els informes emesos pel fabricant del producte, bq Servei Tècnic, els dies 6 d’abril, 28 de juny, 10 d’agost i 24 d’octubre de l’any 2016, només en dues ocasions es va efectuar una reparació, atès que en les dos restants es va emetre resolució informant que efectuades proves de funcionament, no s’ha pogut reproduir l’error indicat comprovant-se el correcte funcionament del dispositiu i que un cop reinstal·lat el sistema operatiu i haver fet probes exhaustives de funcionament, s’ha comprovat que el seu funcionament és correcte. A més, en l’última reparació efectuada el dia 4 de novembre de 2016, quan el producte es trobava fora del període de de garantia, es va canviar la placa, fet que equival a un telèfon pràcticament nou, a càrrec econòmic exclusiu de la part reclamada. Barcelona, 19 de setembre de 2017