Junta Arbitral de Consum Rda. Sant Pau, 43-45 2ª pl. 08015 Barcelona Tel. 93 402 33 44 Fax 93 402 78 47 e.mail: junta-arbitral@bcn.cat     Exp.1630/16 L’òrgan arbitral, en equitat i, disposa la següent resolució arbitral: LAUDE DESESTIMAR la reclamació en el sentit que la part reclamant no ha desvirtuat els fets controvertits, i la part reclamada ha justificat que hi havia un compromís de permanència subscrit per la part reclamant vinculat a l’adquisició dels terminals , ja que els va adquirir mitjançant un ajut econòmic. A més a més, ha quedat acreditat que en elcontracte signat per ambdues parts, consta el compromís de permanència pel Servei contractat i que la part reclamant, va signar el contracte amb l’operador reclamat on hi constava una clàusula de permanència de 24 mesos, acceptant els seus termes i compromisos. Per tant, ESTIMAR la reconvenció formulada per l’empresa reclamada, en el sentit que la part reclamant haurà de pagar la quantitat de 234,83 euros, IVA inclòs, d’acord amb la part proporcional del temps que ha incomplert la part reclamant el termini de permanència, que s’acorda fraccionar en 4 mensualitats, de 58,70 euros cadascuna, mitjançant transferència bancària indicant les següents dades: Nom ordenant: NIF / Nom i cognoms client Nom beneficiari: XXXXX mòbil/XXXXXXX fix Concepte o observacions: (núm. telèfon del deute), en oficines de Correus informatitzades (no té cap cost per al client), o bé en caixers automàtics de La Caixa (no té cost per al client i no és necessari que sigui client de La Caixa). El primer termini s’iniciarà als quinze dies hàbils següents a la recepció de la notificació d’aquest laude. La data del primer pagament determinarà la de /les mensualitats posteriors. Una vegada la part reclamant hagi pagat l’import total, l’operador reclamat li donarà de baixa dels fitxers d’incompliment d’obligacions dineràries, en el cas que la part reclamant hi estigués incorporada i la seva incorporació es derivés d’aquesta reclamació. Barcelona, 5 d’octubre de 2017