Secretaria General Ref:CG 5/18 v. 8- 2- 2018 13: 20 Ref:CG 5/18 ACORDS adoptats per la Comissió de Govern en la sessió ordinària de 8 de febrer de 2018. Aprovació de l'acta de la sessió d’1 de febrer de 2018. Part Decisòria ALCALDIA 1.- (354/2017) APROVAR el Conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i el Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona per a la realització coordinada de l’Enquesta de Victimització de Barcelona – Enquesta de Victimització de l’Àrea Metropolitana de Barcelona 2018. FACULTAR el Sr. Jordi Samsó i Huerta, gerent de Seguretat i Prevenció de l'Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l’esmentat conveni així com la de tots els documents que se'n derivin. ÀREA DE ECONOMIA I TREBALL, CIUTAT DIGITAL I RELACIONS INTERNACIONALS 2.- (9/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. José Miguel Pedroso González (mat. 24462) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí, amb la categoria professional de Gestor d’Administració General, amb destinació a l’Oficina d’Habitatge de Sarrià en dependència de la Direcció de Serveis d’Habitatge de Parc Privat de l'Institut Municipal de l'Habitatge i Rehabilitació de Barcelona, on ocupa el lloc de treball de Tècnic 4 (80.40.GA.10) i l’activitat per compte d’altri de coordinador d’activitat extra-escolar de futbol a l’empresa CE Salesians Bosco - Horta. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3.- (34/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Sandra Sánchez Jiménez (mat. 40.212) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina, amb la categoria professional de Tècnica Superior en Dret, amb destinació al Servei d’Atenció no presencial del Departament de Relacions amb el Contribuent de l’Institut Municipal d’Hisenda, on ocupa el lloc de treball de Tècnica 3 (80.30.SJ.10) i una activitat privada d’advocada per compte propi. No podrà ostentar, per sí mateixa o mitjançant substituta, la representació i defensa d'interessos contraris als de la Corporació Municipal ni tampoc podrà assessorar, informar o desenvolupar les activitats pròpies de la professió en aquells assumptes o procediments en els que l'Ajuntament o els seus Organismes hi tinguin relació. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present Ref:CG 5/18 v. 8- 2- 2018 13: 20 2 autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4.- (36/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Ferran Codina Sánchez (mat. 5100037) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí, amb la categoria professional de Gestor d’administració general, amb destinació al Departament de Gestió de Cadastre i Béns Immobles de l’Institut Municipal d’Hisenda, on ocupa el lloc de treball de Tècnic 4 (80.40.GA.10) i l’activitat privada per compte d’altri de funcions administratives a l’empresa Constitución Anes SLP. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5.- (18/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Marcos Castellano Garcia (mat. 76152) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí, amb la categoria professional de Tècnic Mitjà en Arquitectura, amb destinació al Departament de Patrimoni Arquitectònic Històric i Artístic de la Gerència d'Ecologia Urbana, on ocupa el lloc de treball de Tècnic 4 (80.40.OP.20) i una activitat privada per compte propi d’arquitecte tècnic. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d'arquitecte tècnic, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6.- (274/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Maria Arias Fuentes (mat. 3005543) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina, amb la categoria professional de Professora de Música, amb destinació l’Escola Municipal de Música de l’Eixample de l‘Institut Municipal d’Educació de Barcelona, on ocupa el lloc base de treball de Professora de Música i l’activitat pública com a Professora de Música a temps parcial a l’Institut Emperador Carles de Barcelona, per al curs acadèmic 2017-2018, des de l'1 de setembre de 2017 fins el 31 d'agost de 2018. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Ref:CG 5/18 v. 8- 2- 2018 13: 20 3 administracions públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 10 de juny de 2015, que declara d’interès públic la segona activitat dels professors de música de l'institut Municipal d’Educació de Barcelona (Gaseta núm. 20 de 30 de juny de 2015). La suma de les jornades de l’activitat principal i de l’activitat docent desenvolupa segons la declaració d’interès públic de l’esmenat acord en cap cas, no podrà superar la jornada ordinària de l’Administració incrementada en un 50%. Les necessitats de dedicació de l’activitat municipal no es podran veure afectades per la realització de la segona activitat. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 7.- (1238/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. David Dolcet Butsems (mat. 74190) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí, amb la categoria professional de Tècnic Superior en Enginyeria, amb destinació al Departament de Llicències i Inspeccions del Districte de Ciutat Vella, on ocupa el lloc de treball de Tècnic 3 (80.30.OP.10) i l’activitat pública com a professor associat de la Universitat Politècnica de Catalunya, per al curs acadèmic 2017-2018, des de l'1 de setembre de 2017 fins al 31 d'agost de 2018. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 8.- (1318/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Enric Verdú Mas (mat. 75580) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí, amb la categoria professional de Tècnic Superior en Arquitectura, amb destinació al Departament de Llicències i Inspecció del Districte de l’Eixample, on ocupa el lloc de treball de Tècnic 3 (80.30.OP.20) i una activitat privada per compte propi per realitzar certificats energètics i cèdules d’habitabilitat fora de la ciutat de Barcelona. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada per realitzar certificats energètics i cèdules d’habitabilitat, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. Ref:CG 5/18 v. 8- 2- 2018 13: 20 4 9.- (0020/18) INICIAR l'expedient per a la contractació dels serveis d'implantació del sistema d'Administració Integral dels Documents i dels Arxius (AIDA) als 10 Districtes de l'Ajuntament de Barcelona, amb núm. de contracte 17005818, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, i amb un pressupost total de licitació de 725.939,50 euros, IVA inclòs, distribuït en els següents lots: - LOT núm. 1, Diagnosi, implantació, avaluació i acompanyament per implantar el sistema AIDA als Districtes de les Corts, Gràcia, Sarrià-Sant Gervasi, Sants-Montjuïc, Horta-Guinardó i Nou Barris, per un import de 366.949,68 euros IVA inclòs; - LOT núm. 2, Diagnosi, implantació, avaluació i acompanyament per implantar el sistema AIDA als Districtes de l'Eixample, Sant Martí, Ciutat Vella i Sant Andreu, per un import de 358.989,82 euros IVA inclòs; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: pressupost net 599.950,00 euros; tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA de 125.989,50 euros; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 10.- (0437/17) MODIFICAR, pel que fa a la garantia, l’acord, de 28 de desembre de 2017, relatiu a l’adjudicació del contracte 17002651, que té per objecte la contractació del Servei d’impressió, escaneig i còpia per a la Gerència de Recursos de l’Ajuntament de Barcelona, a sol·licitud del mateix adjudicatari, en el sentit de canviar la modalitat de constitució de garantia mitjançant retenció en preu inicialment acordada per la presentació d’aval bancari; i REQUERIR l’adjudicatari per tal que, en el termini màxim de deu dies hàbils següents a la recepció d’aquesta notificació, constitueixi la garantia definitiva del contracte a la Tresoreria municipal. 11.- INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 8 de febrer de 2018. 12.- (E.01.6023.17) MODIFICAR l’encàrrec efectuat a favor del Patronat Municipal de l’Habitatge de Barcelona, aprovat per acord de la Comissió de Govern, en sessió de 3 de març de 2016, en el sentit d’atorgar a l'esmentat Patronat (actualment Institut Municipal de l’Habitatge i Rehabilitació de Barcelona) la gestió i administració dels quatre habitatges que conformen la finca de propietat municipal ubicada a la plaça de Sant Pere núm. 14, amb la finalitat de destinar-los a lloguer social. 13.- (3-011/2018) APROVAR l’expedient núm. 3-011/2018 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2017 per a l’exercici 2018, d’import 392.330,85 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 18012691; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 14.- (3-012/2018) APROVAR l’expedient núm. 3-012/2018 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2017 per a l’exercici 2018, d’import 666.873,51 euros, per fer front a despeses derivades de contractes de serveis per la gestió de varis Centres Cívics i Casals del Districte de Nou Barris, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions Ref:CG 5/18 v. 8- 2- 2018 13: 20 5 pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 18012791; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR-NE compte a la Comissió d’Economia i Hisenda. 15.- (3-014/2018) APROVAR les modificacions de crèdit de l’expedient núm. 3-014/2018, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2017 per a l’exercici 2018, d’import 800.000,00 euros, per atendre despeses del Contracte Programa de l’Institut Municipal d’Informàtica, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 18012991; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. ÀREA DE DRETS DE CIUTADANIA, CULTURA, PARTICIPACIÓ I TRANSPARÈNCIA 16.- (0105/18) INICIAR l'expedient per a la contractació de la realització de les tasques necessàries per a l’execució, i desenvolupament dels projectes que configuren el Programa BCN Interculturalitat, amb mesures de contractació pública sostenible, amb núm. de contracte 18000861, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, i amb un pressupost total de licitació de 765.307,23 euros IVA inclòs. APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació. AUTORITZAR l'esmentada quantitat amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: pressupost net 632.485,31 euros; tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA de 132.821,92 euros; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DECLARAR la improcedència de la revisió de preus ateses les característiques del contracte. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 17.- (0125/18) APROVAR el conveni marc de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona, la Generalitat de Catalunya-Mossos d’Esquadra, el Consorci Sanitari de Barcelona, l’Institut Català de les Dones i el Consorci d’Educació de Barcelona per donar resposta a les situacions d’emergència i postemergència psicosocial en situacions de violència masclista a la ciutat de Barcelona. FACULTAR a la Regidora de Feminismes i LGTBI, l’Ima. Sra. Laura Pérez Castaño, per a la signatura de l’esmentat conveni, així com la de tots els documents que se’n derivin. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. Districte de Sants-Montjuïc 18.- (20182011) APROVAR inicialment les bases particulars de la convocatòria per a 2018 de la XXV edició del Certamen Literari Francesc Candel en el Districte de Sants-Montjuïc; SOTMETRE a informació pública les esmentades bases particulars, per un termini de vint dies hàbils a comptar des de l’endemà de la seva publicació en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, en el Tauler d'Edictes de l'Ajuntament i una referència en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, d’acord amb l’article 124.2 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals, per tal que els interessats puguin examinar l’expedient i hi puguin formular, si escau, les al·legacions que creguin adients; TENIR per aprovades definitivament les bases particulars en cas que transcorri l’esmentat termini sense que es presentin al·legacions i, en aquest cas, CONVOCAR el premi mitjançant la publicació d’anunci en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona; AUTORITZAR la despesa de 3.400,00 euros, que anirà a càrrec a la partida Ref:CG 5/18 v. 8- 2- 2018 13: 20 6 48101.332.12 del pressupost de l'any 2018, per a fer front a la disposició i lliurament d'aquests premis amb el següent desglossament per a cada modalitat del Certamen: a) Relat curt. Amb dues categories: 1. Juvenil, entre 14 i 18 anys. El guanyador serà premiat amb un trofeu i 600,00 euros bruts. El finalista serà premiat amb un trofeu i 250,00 euros bruts, i 2. Adult, a partir de 19 anys. El guanyador serà premiat amb un trofeu i 600,00 euros bruts. El finalista serà premiat amb un trofeu i 250,00 euros bruts; b) Poesia. El guanyador serà premiat amb un trofeu i 600,00 euros bruts. El finalista serà premiat amb un trofeu i 250,00 euros bruts; i c) Reportatge periodístic. El guanyador serà premiat amb un trofeu i 600,00 euros bruts. El finalista serà premiat amb un trofeu i 250,00 euros bruts. 19.- (20182016) APROVAR inicialment les bases particulars de la convocatòria per a 2018 de la 23a edició del Concurs de Cartells de la Festa Major de Sants, en el Districte de Sants- Montjuïc; SOTMETRE a informació pública les esmentades bases particulars, per un termini de vint dies hàbils a comptar des de l’endemà de la seva publicació en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, en el Tauler d'Edictes de l'Ajuntament i una referència en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, d’acord amb l’article 124.2 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals, per tal que els interessats puguin examinar l’expedient i hi puguin formular, si s’escau, les al·legacions que creguin adients; TENIR per aprovades definitivament les bases particulars en cas que transcorri l’esmentat termini sense que es presentin al·legacions i, en aquest cas, CONVOCAR el premi mitjançant la publicació d’anunci en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, i AUTORITZAR la despesa de 1.530,00 euros, que anirà a càrrec a la partida 48101.338.11 del pressupost de l'any 2018, per a fer front a la disposició i lliurament d'aquest premi. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT Districte de l'Eixample 21.- (2BD 2016/188) APROVAR definitivament el Projecte executiu de renovació dels Jardins de Montserrat i els seus entorns, al Districte de l’Eixample de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d'1.860.857,09 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; NOTIFICAR-HO als interessats en aquest procediment; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), i en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. 22.- (17PL16455) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1,a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Urbanístic i de Millora Urbana per a la regulació de diversos sòls d’equipament en l’àmbit de Districte de l'Eixample; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; PRORROGAR, l’acord de suspensió acordat per la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat, en sessió de 15 de febrer de 2017 (BOPB de 17 de febrer de 2017), de conformitat amb l’article 73.2 del Text Refós de la Llei d’Urbanisme, aprovat pel Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost (en endavant TRLU), en relació amb la tramitació de plans urbanístics derivats concrets i de projectes de gestió urbanística, i l’atorgament de llicències i/o comunicats d’obres de parcel·lació de terrenys, d’edificació, reforma, rehabilitació o enderrocament de construccions, d’instal·lació o ampliació d’activitats o usos concrets i altres Ref:CG 5/18 v. 8- 2- 2018 13: 20 7 autoritzacions municipals connexes establerts per la legislació sectorial, en els àmbits del Districte de l’Eixample delimitats i grafiats en el plànol de suspensió que figura en l’expedient, elaborat de conformitat amb el punt 3 de l’esmentat article 73 del TRLU, tot l’anterior d’acord amb el contingut de l’informe de la Direcció de Serveis de Planejament que consta a l’expedient i a efectes de motivació s’incorpora a aquest acord; DETERMINAR, també, a l’empara de l’article 74.1 del TRLU, que el termini de la suspensió serà, com a màxim, de dos anys a comptar des de la publicació al BOPB de l’acord de suspensió potestativa prèvia; PRECISAR, de conformitat amb l’article 102.4 del Reglament de la Llei d’Urbanisme que es podran tramitar instruments o atorgar llicències fonamentades en el règim vigent que siguin compatibles amb les determinacions del nou planejament que s’aprova inicialment; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva; PUBLICAR el present acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. Districte de Sants-Montjuïc 23.- (17PL16516) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Integral per a la implantació d’un hotel al carrer Alts Forns 40, promogut per Immobiliaria La Campana SA, amb les prescripcions a què fa referència l’informe de la Direcció de Serveis de Planejament, que consta a l’expedient i, a efectes de motivació, s’incorpora a aquest acord; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva; i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. Districte de Nou Barris 24.- (8BD 2016/108) APROVAR definitivament el Projecte executiu de reurbanització del carrer Almansa, al Districte de Nou Barris, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d'1.335.192,84 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), i en un dels diari de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. Districte de Sant Andreu 25.- (9BD 2016/058) RECTIFICAR, a l’empara de l’article 109 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, l’error material de l’Acord de la Comissió de Govern, de 18 de gener de 2018, pel qual s’aprovà definitivament el Projecte executiu de reurbanització de la plaça Mossèn Joan Cortinas, al Districte de Sant Andreu, en el sentit que s’ha d’incloure en l’acord “APROVAR el conveni específic de cessió d’instal·lacions i servitud de pas sobre terrenys a favor d’Endesa Distribución Eléctrica, SL Unipersonal de línies de Mitja Tensió; i FACULTAR la Gerent del Districte de Sant Andreu per a formalitzar el conveni”; MANTENIR inalterats la resta de pronunciaments i PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament. Ref:CG 5/18 v. 8- 2- 2018 13: 20 8 Districte de Sant Martí 26.- (10BC 2017/146) APROVAR inicialment el Projecte de reforma, sanejament i adequació per a nous usos culturals a l'Antiga Nau Oliva Artès. Fase 3: Ampliació espai d'exposició i porxo, al Districte de Sant Martí, Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe de Conformitat Tècnica del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, per un import de 2.331.109,95 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLLMRLC); NOTIFICAR a les parts interessades; SOTMETRE l’expedient a informació pública durant el termini de trenta dies hàbils mitjançant anunci al Butlletí Oficial de la Província (BOPB) i en un dels diaris de més circulació de Catalunya, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. 27.- (10BC 2017/234) APROVAR el Projecte modificat 1 del projecte executiu de reurbanització del carrer Almogàvers, entre els carrers Llacuna i Roc Boronat, al Districte de Sant Martí de Barcelona, a l'empara de l'article 43 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals (ROAS) i d'acord amb l'Informe Tècnic de la Direcció d'Obra ratificat per la Direcció Tècnica d'Infraestructures de BIMSA i de l'Informe Jurídic de BIMSA que figuren a l'expedient administratiu i que aquests efectes es donen per reproduïts, per un import, que en el cas de ser executat pel mateix contractista ascendeix a 936.408,97 euros, el 21% d'IVA inclòs, import resultant de sumar el preu del contracte que ja incorpora la baixa ofertada per l'adjudicatari (837.641,98 euros) i l'import de les modificacions de 98.766,99 euros, consistents en: l’increment d’amidaments en els capítols de clavegueram, paviments de formigó i instal·lació de reg i l’execució de prismes de serveis de desplegament del PEI 22@ i que representen l'11,79% d'increment sobre el contracte signat per l'adjudicatari i del 9,16% d'increment sobre el Pressupost d'Execució per Contracte (PEC) del projecte aprovat definitivament (1.078.276,83 euros el 21% d'IVA inclòs); PUBLICAR aquest Acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d'Anuncis de l'Ajuntament de Barcelona; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l'actuació. EL SECRETARI GENERAL Jordi Cases i Pallarès