Ref:CG 6/18 v. 15- 2- 2018 12: 28 Ref:CG 6/18 A la Sala nova de Govern de la Casa Consistorial de la Ciutat de Barcelona, el dia 15 de febrer de 2018 s'hi reuneix la Comissió de Govern en sessió ordinària, sota la presidència de l'Excma. Sra. Alcaldessa, Ada Colau Ballano. Hi concorren els Ims. Srs. i les Imes. Sres. Tinents/tes d'Alcaldia, Gerardo Pisarello Prados, Laia Ortiz Castellví, Janet Sanz Cid, i els Ims. Srs. Regidors i les Imes. Sres. Regidores, Gala Pin Ferrando, Agustí Colom Cabau, Laura Pérez Castaño, Mercedes Vidal Lago, Josep Ma. Montaner Martorell i Eloi Badia Casas, assistits pel Secretari General, Sr. Jordi Cases i Pallarés, que certifica. Excusen la seva absència, l’Im Sr. Tinent d’Alcaldia, Jaume Asens Llodrà. També hi és present el Gerent Municipal, Sr. Jordi Martí Grau. Constatada l'existència de quòrum legal, la Presidència obre la sessió a les nou hores i trenta minuts. A) Aprovació de l'acta de la sessió anterior Es dóna per llegida l'acta de la sessió anterior, celebrada el 8 de febrer de 2018, l'esborrany de la qual ha estat tramès a tots els membres de la Comissió; i S'APROVA. B) Part Informativa a) Despatx d'ofici En compliment dels Decrets d’Alcaldia, de 13 i 25 de juny de 2015, ES COMUNIQUEN les resolucions següents: ÀREA DE ECONOMIA I TREBALL, CIUTAT DIGITAL I RELACIONS INTERNACIONALS 1.- BASA (BA 03/18) Resolució de la Directora General de Barcelona Activa SAU SPM, de 30 de gener de 2018, que INICIA l’expedient de contractació dels serveis per la conversió de continguts d’aprenentatge actualment presencials en online i per a la creació de nous continguts d’e-aprenentatge, amb divisió en 6 lots; APROVA el plec de clàusules per un pressupost de licitació de 585.058,00 euros IVA inclòs i un valor estimat de 458.500,00 euros sense IVA i CONVOCA la licitació per procediment obert subjecte a regulació harmonitzada i tramitació ordinària. Ref:CG 6/18 v. 15- 2- 2018 12: 28 2 2.- BASA (BA 04/18) Resolució del President i la Directora General de Barcelona Activa SAU SPM, de 31 de gener de 2018, que INICIA l’expedient de contractació dels serveis per al disseny, creació i impartició de les accions formatives de determinades especialitats de l’oferta formativa estable de Barcelona Activa amb incorporació d’objectius d’eficiència social i divisió en 33 lots; APROVA el plec de clàusules per un pressupost de licitació de 2.237.259,75 euros IVA inclòs i un valor estimat de 4.160.193,75 euros sense IVA i CONVOCA la licitació per procediment obert subjecte a regulació harmonitzada i tramitació ordinària. ÀREA DE DRETS SOCIALS 3.- IMSS (20160139) Per resolució de la Presidenta, de 17 de novembre de 2017, HA ATORGAT la subvenció 16S00003, per a la realització del projecte Assessoraments, intercanvis d'informació i realitzacions, en els camps de la investigació, tecnologia i formació en l'àmbit de l'Acció Comunitària a la ciutat de Barcelona, per a l’any 2017, a favor de UAB - Institut de Govern i Polítiques Públiques per import de 74.560,00 euros. 4.- IMSS (20160176) Per resolució de la Presidenta, de 18 de desembre de 2017, HA ATORGAT la subvenció 16S00010, per a la realització del projecte de distribució d'aliments provinents d'excedents alimentaris d'empreses, productes del camp i/o de la unió europea a entitats d'iniciativa social que els distribueixin a persones i/o col·lectius en situació de pobresa i/o exclusió a la ciutat de Barcelona, per a l’any 2017, a favor de la Fundació Banc dels Aliments per import de 150.000,00 euros. 5.- IMSS (20160235) Per resolució de la Presidenta, de 18 de desembre de 2017, HA ATORGAT la subvenció 16S00024, per a la realització del projecte distribució solidària d'aliments als barris de Ciutat Meridiana, Torre Baró i Vallbona, del Districte de Nou Barris, per a l’any 2017, a favor de Creu Roja per import de 50.340,39 euros. 6.- IMSS (20170242) Per resolució de la Presidenta, de 18 de desembre de 2017, HA ATORGAT la subvenció 17S00012, per a la realització del projecte accions de treball social amb la promoció del voluntariat, per a l’any 2017, a favor de Creu Roja per import de 249.735,29 euros. 7.- IMSS (20170243) Per resolució de la Presidenta, de 18 de desembre de 2017, HA ATORGAT la subvenció 17S00013, per a la realització del projecte LOPE, per a l’any 2017, a favor de Creu Roja per import de 50.701,77 euros. 8.- IMSS (20170244) Per resolució de la Presidenta, de 18 de desembre de 2017, HA ATORGAT la subvenció 17S00014, per a la realització del projecte Kits suport social, per a l’any 2017, a favor de Creu Roja per import de 50.000,00 euros. 9.- IMSS (20170255) Per resolució de la Presidenta, de 22 de desembre de 2017, HA ATORGAT la subvenció 17S00016, per a la realització del projecte programes de formació i inserció (PFI), per al curs escolar 2016/2017, a favor del Consorci d’Educació per import de 250.736,00 euros. Ref:CG 6/18 v. 15- 2- 2018 12: 28 3 ÀREA DE DRETS DE CIUTADANIA, CULTURA, PARTICIPACIÓ I TRANSPARÈNCIA 10.- ICUB (4293/2017) Resolució del gerent de l’ICUB i del president de l’ICUB, de 20 de desembre de 2017, que ATORGA una subvenció, mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, a l’entitat Cercle Artístic de Sant Lluc, amb NIF G08669954 per un import de 100.000,00 euros, per al finançament dels interessos del crèdit bancari sol·licitat per aquesta entitat per a executar les obres del Palau Mercader, equivalent al 50,97% del cost total del total d’interessos; APROVA el conveni adjunt amb vigència des de la seva formalització fins al 28 de febrer de 2018; i AUTORITZA, DISPOSA i RECONEIX l’obligació a favor del Cercle Artístic de Sant Lluc, de l’import indicat. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT Districte de Sant Martí 11.- BIMSA (124.1619.058) El Conseller Delegat de BIMSA, el 31 de gener de 2018, ha resolt ADJUDICAR la licitació per a la contractació dels Serveis de Direcció de les Obres relatives al projecte urbà de l’espai lliure de la plaça de les Glòries Catalanes de la ciutat de Barcelona. Àmbit Clariana, a la Ute Idom Consulting Engineering Architecture, SAU - Audingintraesa, SA per un termini de 14 mesos i per un import d’adjudicació de 521.900,00 euros, IVA exclòs que incloent IVA ascendeix a la quantitat de 631.499,00 euros. b) Informes C) Part Decisòria a) Propostes d'acord Donat compte de les propostes incloses a l'ordre del dia, S'ACORDA: ALCALDIA 1.- (20154310) PRORROGAR el contracte núm. 15004273 que té per objecte la prestació del servei de suport d’atenció telefònica integral per a trucades d’emergència al 092 i 080, les seves centraletes administratives, i gestió de segon nivell al Centre de gestió d’emergències i al telèfon d’atenció per molèsties d'habitatges d’ús turístic, d’acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques, i el foment de l’ocupació de persones amb dificultats particulars d’inserció laboral, per un termini de 24 mesos i per un import de 2.686.485,05 euros, IVA inclòs; el contracte va ser adjudicat a Konecta BTO, SL amb NIF B62916077, per acord de la Comissió de Govern de 4 de febrer de 2016. AMPLIAR l'autorització i la disposició de la despesa del contracte, a favor de l’esmentada empresa, per la quantitat indicada, de la qual 2.220.235,58 euros corresponen a l’import net i 466.249,47 euros, a l’IVA, al 21%, amb càrrec a les partides 0401 22719 13211 i 0401 22719 13612 dels pressupostos de 2018, 2019 i Ref:CG 6/18 v. 15- 2- 2018 12: 28 4 2020, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. REQUERIR el contractista per tal que en el termini màxim de 15 dies hàbils a comptar de l’endemà de la notificació d'aquesta resolució comparegui el dia i hora que se li indiqui per FORMALITZAR la pròrroga del contracte. ÀREA DE ECONOMIA I TREBALL, CIUTAT DIGITAL I RELACIONS INTERNACIONALS 2.- (446/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Marta Fité Avellana (mat.15039899) entre la seva activitat municipal com a funcionària de carrera, amb la categoria professional de Tècnic Mitjà en Educació social, amb destinació als Centres de Serveis Socials de Sarrià-Sant Gervasi de la Direcció de Serveis Socials Bàsics Territorials de l’Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona, on desenvolupa les funcions pròpies del lloc de treball de Cap de Departament 1, i l’activitat pública com a Professora associada a temps parcial de la Universitat de Barcelona, per al curs acadèmic 2017-2018 des del 22 de setembre de 2017 fins al 14 de setembre de 2018. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3.- (461/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Mª Àngels Orriols Sallés (mat. 24919) entre la seva activitat municipal com a funcionària de carrera, amb la categoria professional de Tècnica Superior en Dret, amb destinació a la Direcció de l’Àrea del Contenciós, de la Gerència de Recursos, on ocupa el lloc de treball de Tècnica 1 (80.10.SJ.10), i l’activitat pública com a professora associada a temps parcial de la Universitat Autònoma de Barcelona, per al curs acadèmic 2017-2018, des de l'1 de setembre de 2017 fins al 31 d'agost de 2018. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. Ref:CG 6/18 v. 15- 2- 2018 12: 28 5 4.- (632/2017) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Josep Mª Pagès Massó (mat. 26826) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera, amb la categoria professional de Tècnic Superior en Dret, amb destinació a la Direcció de l’Àrea del Contenciós, de la Gerència de Recursos, on ocupa el lloc de treball de Tècnic 1 (80.10.SJ.10), i l’activitat pública com a professor associat a temps parcial de la Universitat Autònoma de Barcelona, per al curs acadèmic 2017-2018 des de l'1 de setembre de 2017 fins al 28 de febrer de 2018. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar- se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5.- (26/2018 ) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Joan Marc Craviotto Arnau (mat. 27435) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí, amb la categoria de Tècnic Superior en Enginyeria, amb destinació al Departament de Qualitat Ambiental de la Gerència d’Ecologia Urbana, on desenvolupa el lloc de treball de Tècnic 3 (80.30.OP.10), i una segona activitat en el sector públic com a membre del panell d’experts ambientals per a l’elecció de la European Green Capital i la European Green Leaf Capital, de la Comissió Europea, de desembre de 2017 fins a novembre de 2018; sempre que l’assessorament sigui per supòsits concrets i l’assignació d’encàrrecs sigui per concurs públic o per requerir especials qualificacions, d’acord amb allò que preveu l’article 6 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la citada Llei 53/1984, 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, en la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. En tot cas, la present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6.- (38/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Albert Muñoz Pérez (mat. 75649) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí, amb la categoria professional de Tècnic Superior en Informació, amb destinació al Departament de Comunicació del Districte de Sants-Montjuïc, on ocupa el lloc de treball de Tècnic 3 (80.30.GA.40), i l’activitat pública com a professor associat de la Universitat Autònoma de Barcelona a temps parcial pel curs acadèmic 2017- 2018 des de l'1 de setembre de 2017 fins al 28 de febrer de 2018. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que Ref:CG 6/18 v. 15- 2- 2018 12: 28 6 es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 7.- (51/2018) APROVAR la modificació de l’organigrama de la Gerència de Drets Socials en els àmbits d’intervenció, urgències i emergències socials per tal que la Direcció de Serveis d’Intervenció Social i la Direcció de Serveis d’Urgències i Emergències Socials s’integrin dins l’estructura organitzativa de l’IMSSB, tal i com es detalla a l’annex. PUBLICAR la present resolució en la Gaseta Municipal als efectes pertinents. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. ES RETIRA la proposta precedent. 8.- (1354/2017) APROVAR el conveni marc de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya, com a centre adscrit a la Universitat de Barcelona, que té per objecte l’acolliment d’estudiants en pràctiques, amb vigència de dos anys naturals comptats a partir de la data de la seva signatura i renovable expressament per períodes anuals, amb un màxim de dues pròrrogues d’acord amb la normativa vigent. FACULTAR l’Il·lm. Sr. Gerardo Pisarello Prados, Primer Tinent d’Alcaldia i responsable de l’Àrea de Treball, Economia i Planificació Estratègica, per a la seva signatura. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 9.- INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 15 de febrer de 2018. 10.- (3-017/2018) APROVAR l’expedient núm. 3-017/2018 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2017 per a l’exercici 2018, d’import 1.420.096,05 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 18020591; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 11.- (3-018/2018) APROVAR l’expedient núm. 3-018/2018 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2017 per a l’exercici 2018, d’import 145.000,00 euros, per fer front a despeses derivades de contractes de serveis per la gestió de varis equipaments de Gent Gran del Districte de Nou Barris, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 18020691; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR-NE compte a la Comissió d’Economia i Hisenda. Ref:CG 6/18 v. 15- 2- 2018 12: 28 7 12.- (E.01.6034.17) DEIXAR sense efecte l’encàrrec de gestió efectuat a favor de la societat municipal Barcelona Serveis Municipals SA aprovat per resolució de l’Alcaldia, en data 28 de febrer de 2017, en el sentit de retornar la gestió, explotació i manteniment de la plaça Charles Darwin, inclosa l’edícula existent, a la Corporació Municipal. ÀREA DE DRETS SOCIALS 13.- (20180076) APROVAR la reorganització administrativa dels serveis i activitats municipals que gestiona la Direcció d’Acció Social, concretament la Direcció de serveis d’Intervenció Social i la Direcció de serveis d’Urgències i Emergències Socials de l’Àrea de Drets Socials que, amb efectes d’1 de març de 2018, passaran a ser gestionats per l’Institut Municipal de Serveis Socials, canviant a la modalitat de gestió directa a través d’organisme autònom, amb la finalitat de racionalitzar la seva organització administrativa i millorar l’eficàcia en la seva prestació i eficiència en l’assignació de recursos públics que s’hi destinen, d’acord amb l’article 85.2.A.b) de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, de Bases de Règim Local i 45 de la Carta Municipal de Barcelona, d’acord amb l’Annex I. ASSIGNAR a l’Institut Municipal de Serveis Socials les funcions que desenvolupen la Direcció de Serveis d’Intervenció Social i la Direcció de Serveis d'Urgències i Emergències Socials de la Direcció d’Acció Social, i la dels departaments que en depenen, que comportarà l’adscripció i/o subrogació a aquest Institut del personal que desenvolupa actualment aquestes comeses, d’acord amb els tràmits oportuns. ADSCRIURE a l’Institut Municipal de Serveis Socials els recursos materials i econòmics actualment assignats a la Direcció d’Acció Social que figuren en Annex II. INICIAR els tràmits que correspongui per materialitzar la subrogació de l’Institut Municipal de Serveis Socials en el lloc de l’Ajuntament de Barcelona en tots els expedients que consten en Annex III del present acord. DONAR-NE compte al Plenari del Consell Municipal. ES RETIRA la proposta precedent. ÀREA DE DRETS DE CIUTADANIA, CULTURA, PARTICIPACIÓ I TRANSPARÈNCIA Districte de Sants-Montjuïc 14.- (20182015) APROVAR inicialment les bases particulars de la convocatòria per a 2018 de la 8a edició del Concurs de Cartells de la Festa Major de la Marina en el Districte de Sants-Montjuïc; SOTMETRE a informació pública les esmentades bases particulars, per un termini de vint dies hàbils a comptar des de l’endemà de la seva publicació en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, en el Tauler d'Edictes de l'Ajuntament i una referència en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, d’acord amb l’article 124.2 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals, per tal que els interessats puguin examinar l’expedient i hi puguin formular, si s’escau, les Ref:CG 6/18 v. 15- 2- 2018 12: 28 8 al·legacions que creguin adients; TENIR per aprovades definitivament les bases particulars en cas que transcorri l’esmentat termini sense que es presentin al·legacions i, en aquest cas, CONVOCAR el premi mitjançant la publicació d’anunci en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, i AUTORITZAR la despesa de 900,00 euros, que anirà a càrrec a la partida 48101.338.11 del pressupost de l'any 2018, per a fer front a la disposició i lliurament d'aquest premi. 15.- (20182017) APROVAR inicialment les bases particulars de la convocatòria per a 2018 de la 16a edició del Concurs de Cartells de la Festa Major d’Hostafrancs en el Districte de Sants-Montjuïc; SOTMETRE a informació pública les esmentades bases particulars, per un termini de vint dies hàbils a comptar des de l’endemà de la seva publicació en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, en el Tauler d'Edictes de l'Ajuntament i una referència en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, d’acord amb l’article 124.2 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals, per tal que els interessats puguin examinar l’expedient i hi puguin formular, si s’escau, les al·legacions que creguin adients; TENIR per aprovades definitivament les bases particulars en cas que transcorri l’esmentat termini sense que es presentin al·legacions i, en aquest cas, CONVOCAR el premi mitjançant la publicació d’anunci en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, i AUTORITZAR la despesa de 900,00 euros, que anirà a càrrec a la partida 48101.338.11 del pressupost de l'any 2018, per a fer front a la disposició i lliurament d'aquest premi. Districte de Sant Martí 16.- (1013/2018) INICIAR l'expedient per a la contractació de gestió i dinamització Casals Gent Gran del Districte de Sant Martí, amb núm. de contracte 18001022, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, i amb un pressupost total de licitació de 859.584,00 euros, IVA inclòs; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: pressupost net 781.440,00 euros; tipus impositiu del 10% d'IVA, i import de l'IVA de 78.144,00 euros; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 17.- (2005/2002) RECTIFICAR, a l'empara de l'article 109.2 de la Llei 39/2015, l'error material de caire aritmètic detectat en el text de l'acord de la Comissió de Govern de 25 de gener de 2018 (CG 18/03 PR/22), pel que es prorroga el contracte de lloguer núm. 04004572 del local del carrer Muntanya núm. 16 i 16 bis, de Barcelona, en el sentit d'AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 61.298,77 euros a favor de Servicios de Alquileres SA, amb NIF A58280876, d'acord amb el pressupost i partides indicades en el document comptable, i no per import de 60.232,02 euros que és l'import erroni que figura en el text de l'acord, deixant inalterat la resta del seu contingut. Ref:CG 6/18 v. 15- 2- 2018 12: 28 9 ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT 18.- (20150003) PRORROGAR per raons d'interès públic el termini de vigència del contracte número 14004451 que té per objecte “l’assistència tècnica i suport jurídic i logístic en la tramitació dels processos de gestió d’expedients sancionadors” fins al 8 de setembre de 2018 per un import de 139.883,00 euros, atesa la conformitat del contractista, d’acord amb el que estableix l'article 303 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic; AMPLIAR l'autorització de despesa del contracte número per un import de 139.883,00 euros amb càrrec als Pressupostos i Partides indicades en aquest mateix document, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos corresponents; DISPOSAR-LA a favor de Business Strengths Engineering, SL, NIF B61585410; DECLARAR la improcedència de la revisió de preus d'acord amb la justificació que consta en el plec de clàusules administratives particulars; REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d'aquesta notificació, comparegui per formalitzar la pròrroga del contracte a les dependències d'Administració d'Ecologia Urbana. 19.- (20180016) RECTIFICAR de conformitat amb la l’article 109.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els errors detectats en el plec de clàusules administratives particulars del contracte 17006433, referent a les obres d’implantació de les escomeses i comptadors de la xarxa de semàfors i instal·lacions d’enllaç per a les futures estacions d’E-Bicing 2017. Fase I, amb mesures de contractació pública sostenible, aprovat per Acord de la Comissió de Govern, en data 21 de desembre de 2017, d’acord amb l’informe del Dept. d’Administració, de 12 de febrer de 2018, que consta a l’expedient; ATORGAR un nou termini de presentació d’ofertes de 26 dies naturals, a comptar des de la remissió de l’anunci de la rectificació de la licitació al DOUE; PUBLICAR aquesta rectificació al DOUE, BOE i a la Plataforma electrònica de contractes de la Generalitat de Catalunya. Districte de Ciutat Vella 20.- (1BD 2016/201) APROVAR inicialment el Projecte de reurbanització del carrer Comerç entre el carrer Princesa i el carrer Fusina, al Districte de Ciutat Vella de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d'1.636.095,23 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; i SOTMETRE’L a informació pública, durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), i en un dels diaris de més circulació de Catalunya termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. Ref:CG 6/18 v. 15- 2- 2018 12: 28 10 21.- (1BD 2017/111) APROVAR inicialment el Projecte de millora del Clavegueram al Districte de Ciutat Vella: passeig Pujades, avinguda Francesc Cambó (Barri de Sant Pere, Santa Caterina i la Ribera), carrer Avinyó (Barri Gòtic) i carrer Hospital (Barri del Raval), al Districte de Ciutat Vella de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d'1.011.728,50 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; SOTMETRE’L a informació pública, durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), i en un dels diaris de més circulació de Catalunya, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. Districte de Sants-Montjuïc 22.- (3BD 2017/076) APROVAR inicialment el projecte per a la instal·lació d’un conjunt d’ascensors al barri del Polvorí, al Districte de Sants-Montjuïc a Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 851.374,01 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; i SOTMETRE’L a informació pública, durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents; i ENCARREGAR a al societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. Districte de Sarrià-Sant Gervasi 23.- (5BD 2014/116) APROVAR definitivament el Projecte executiu, memòria ambiental i estudi de seguretat i salut de la reurbanització del carrer Vergós entre Via Augusta i els jardins de Dorotea Chopitea, (Districte de Sarrià – Sant Gervasi, Barcelona), d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 3.037.355,14 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; RESOLDRE les al·legacions presentades, d’acord amb l’informe resposta de l’al·legació que s’inclou dins l’expedient administratiu i aquests efectes es dóna per reproduït; NOTIFICAR-HO als interessats en aquest procediment; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament; I ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. Ref:CG 6/18 v. 15- 2- 2018 12: 28 11 Districte de Sant Martí 24.- (18SD0039 B) APROVAR inicialment, de conformitat amb l’article 16.b de la Carta Municipal de Barcelona, el Projecte d’Urbanització del passatge Ratés al 22@, promogut per la Junta de Compensació de l’illa delimitada pels carrers d’Àlaba, Tànger, Sancho de Àvila i Pamplona, d’acord amb les condicions establertes a l’Informe Tècnic del Projecte (ITP amb classificació B) de 21 de desembre de 2017, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, per un import d'1.543.927,83 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb el que estableixen els articles 89.6 i 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme. SOTMETRE’L a informació pública durant un termini d’un mes, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un dels diaris de més circulació de Catalunya, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. COMUNICAR-HO als interessats en aquest procediment. DONAR- NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. b) Mocions No havent-hi altres assumptes per tractar, la Presidència aixeca la sessió a les onze hores.