Referència: 16_356 ENQUESTA USUARIS APARCAMENTS – ABONATS 2016 NUMQ ENTREV APARC MONI RECON Entrevista |___||___||___||___| Entrevistador |___||___| Aparcament |___||___| Monitoratge Sí ... 1 Re-contacte Sí ..... 1 BON DIA / BONA TARDA: EM DIC I ESTEM REALITZANT UNA ENQUESTA ENTRE ELS ABONATS DELS APARCAMENTS PER TAL DE CONÈIXER LA SEVA SATISFACCIÓ SOBRE EL SERVEI REBUT I ALHORA SABER EN QUÈ PODEM MILLORAR. LI AGRAIRIA QUE EM CONTESTÉS UNES PREGUNTES. GRÀCIES PER LA SEVA COL·LABORACIÓ. LLENGUA_ENQ DATA A2. DIA |___||___| MES |___||___| A1. EN QUINA LLENGUA VOL QUE LI FACI L’ENTREVISTA? HI A3. HORA I MINUT D’INICI DE L’ENTREVISTA: Català (d’inici / indiferent) ................. 1 (Utilitzeu qüestionari català) HORA |___||___| MINUT |___||___| Castellà............................................ 2 (Utilitzeu qüestionari castellà) NTRUC A4. NRE. INTENTS |___||___| FILTRES VAL_SV IS2. EN UNA ESCALA DEL 0 AL 10 QUINA VALORACIÓ GLOBAL FARIA F1 VOSTÈ DE L’APARCAMENT ON ESTÀ ABONAT/ADA, ESSENT 0 LA F1. ACTUALMENT ÉS VOSTÈ USUARI/ÀRIA D’UNA PLAÇA PUNTUACIÓ MÍNIMA I 10 LA MÀXIMA? D’APARCAMENT DE B:SM? (Llegiu possibilitats. Només una - Mínima + Màxima NS NC resposta) 00 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 98 99 Sí, la fa servir vostè .................................................... 1 Sí, la fa servir una altra persona ................................. 2 ANY_SV Ja no és abonat/ada ................................................... 3 (Fi entrevista) 1.- APROXIMADAMENT DES DE QUIN ANY ÉS VOSTÈ ABONAT/ADA D’AQUEST APARCAMENT? (Només una resposta) F2 F2. (Text si és l’usuari: F1=01) TREBALLA VOSTÈ A B:SM? ANY |___||___||___||___| (Text si no és l’usuari: F1=02) SAP SI AQUESTA PERSONA No ho sap / no ho recorda ......................................... 9998 TREBALLA A B:SM? No contesta .............................................................. 9999 Sí, treballa a B:SM ...................................................... 1 (Fi entrevista) ANT_SV01 No treballa a B:SM ..................................................... 2 1.-a.- (Si no recorda l’any: P1=9998) VOSTÈ ÉS ABONAT/ADA DES DE FA F3 APROXIMADAMENT...? (Llegiu possibilitats. Només una resposta) F3. (Text si és l’usuari: F1=01) PODRÍEM PARLAR AMB VOSTÈ ARA? Menys de 3 anys ......................................................... 01 (Text si no és l’usuari: F1=02) PODRÍEM PARLAR AMB AQUESTA Entre 3 anys i 5 anys (No llegiu: inclou els 5 anys) ...... 02 PERSONA ARA? Entre 5 anys i 10 anys (No llegiu: inclou els 10 anys) .. 03 Sí, ara ........................................................................ 1 Entre 10 anys i 15 anys (No llegiu: inclou els 15 anys) 04 Sí, més tard ................................................................ 2 (Nou intent) Més de 15 anys ........................................................... 05 No .............................................................................. 3 (Fi entrevista) (No llegiu) No ho sap .................................................. 98 (No llegiu) No contesta ............................................... 99 APARCAMENT EVO_SV VAL_SV01; ...; VAL_SV14 IS3A. EN AQUEST PERIODE QUE VOSTÈ HA ESTAT ABONAT/ADA TROBA IS1. ARA LI LLEGIRÉ UNA SÈRIE DE QÜESTIONS RELACIONADES AMB QUE L’APARCAMENT HA MILLORAT O HA EMPITJORAT? (Només una L’APARCAMENT ON ESTÀ VOSTÈ ABONAT/ADA. resposta) SI US PLAU, PUNTUÏ-LES DE 0 A 10 EN FUNCIÓ DEL SEU NIVELL DE EXP_SV SATISFACCIÓ, ESSENT 0 LA PUNTUACIÓ MÍNIMA I 10 LA MÀXIMA. IS3B. (Si creu que està igual, IS3A=2, el programa ha de posar 0-10 NS NC directament la valoració de IS2) Entorn (Si creu que ha millorat o empitjorat, IS3A=1,3, feu la pregunta) El manteniment (neteja de l’aparcament, ABANS HA VALORAT L’APARCAMENT AMB UN I fums, etc.) .................................................. |__|__| ... 98 ...... 99 M’ACABA DE DIR QUE EN AQUEST TEMPS D’ABONAT/ADA . AIXÍ DONCS, AL PRINCIPI, QUAN ES VA ABONAR QUINA VALORACIÓ DE 0 A 10 LI HAURIA DONAT? Servei CONTROL: Si IS3A és millor, IS3BIS2. La facilitat per fer ús de les rampes................ |__|__| ... 98 ...... 99 IS3A -Mínima +Màxima NS NC La il·luminació interior .................................... |__|__| ... 98 ...... 99 Millorat 1 La mobilitat dins recinte (ascensors i escales) |__|__| ... 98 ...... 99 Igual 2 IS3B 00 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 98 99 La senyalització interior (tant per vehicles Pitjorat 3 com per persones) .................................... |__|__| ... 98 ...... 99 CONTROL: Si IS3A és millor, ensenyar IS3BIS2. La facilitat per localitzar una plaça buida ........ |__|__| ... 98 ...... 99 POS01_SV; POS01_SV_TEXT; POS02_SV; POS02_SV_TEXT La facilitat per localitzar el vehicle un 2.- QUÈ ÉS EL QUE MÉS LI AGRADA D’AQUEST APARCAMENT? cop aparcat ................................................ |__|__| ... 98 ...... 99 (Espontània, no suggeriu. Anoteu literalment amb el màxim detall. La facilitat en la maniobra dins l’aparcament Màxim dues respostes) (amplada de la plaça, carril de circulació) ... |__|__| ... 98 ...... 99 Resposta 1 _____________________________________ |____||____| El funcionament de la targeta d’entrada ALGUN ALTRE? i sortida ...................................................... |__|__| ... 98 ...... 99 Resposta 2 _____________________________________ |____||____| La informació sobre canvis en l’accés a l’aparcament en cas d’esdeveniments NEG01_SV; NEG01_SV_TEXT; NEG02_SV; NEG02_SV_TEXT especials (fires, obres...) ............................ |__|__| ... 98 ...... 99 3.- I EL QUE MENYS? (Espontània, no suggeriu. Anoteu literalment amb La informació sobre productes, promocions el màxim detall. Màxim dues respostes) que hi ha dins l’aparcament (fullets) ........... |__|__| ... 98 ...... 99 Resposta 1 _____________________________________ |____||____| La relació qualitat/preu .................................. |__|__| ... 98 ...... 99 ALGUN ALTRE? Personal Resposta 2 _____________________________________ |____||____| La imatge i l’amabilitat del personal de l’aparcament .......................................... |__|__| ... 98 ...... 99 1 FALT01_SV; FALT01_SV_TEXT; FALT02_SV; FALT02_SV_TEXT AP_MILL0104; AP_MILL0104_TEXT; AP_MILL0204; AP_MILL0204_TEXT 4.- QUÈ TROBA A FALTAR EN AQUEST APARCAMENT? (Espontània, no 9.-B.- (Si ha usat la web: P9=01) SEGONS VOSTÈ, HI HA ALGUN ASPECTE suggeriu. Anoteu literalment amb el màxim detall. Màxim dues DE LA WEB QUE CALGUI MILLORAR? (Espontània, no suggeriu. respostes) Anoteu literalment amb el màxim detall. Màxim dues respostes) Resposta 1 _____________________________________ |____||____| Resposta 1 _____________________________________ |____||____| ALGUN ALTRE? ALGUN ALTRE? Resposta 2 _____________________________________ |____||____| Resposta 2 _____________________________________ |____||____| SERVEIS DADES DE CLASSIFICACIÓ US_SAT; VAL_SAT GENERE 5.- HA FET SERVIR ALGUN COP EL SERVEI D’ATENCIÓ AL CLIENT (93 Z1. GÈNERE 409 20 21)? ACLARIMENT: No pregunteu, anoteu directament. (En cas afirmatiu) QUINA VALORACIÓ FA, ESSENT 0 LA PUNTUACIÓ Home ............................................................................ 1 MÍNIMA I 10 LA MÀXIMA? Dona ............................................................................. 2 0-10 NS NC Sí .............................................. 01  |___||___| ....... 98 ..... 99 EDAT; TRAMSEDAT02 No ............................................. 02 Z2. QUINA EDAT TÉ, VOSTÈ? |____||____||____| anys (No llegiu) No ho sap ................ 98 CONTROL: Codifiqueu automàticament. (No llegiu) No contesta ............. 99 De 18 a 24 anys .......................................................... 01 AP_VAL01 De 25 a 34 anys ......................................................... 02 6.- COM VALORARIA EL FET DE REBRE INFORMACIÓ GENERAL SOBRE De 35 a 44 anys .......................................................... 03 L’APARCAMENT A TRAVÉS DEL TELÈFON MÒBIL-SMARTPHONE. De 45 a 54 anys .......................................................... 04 SENT 0 NO LI AGRADARIA GENS I 10 LI AGRADARIA MOLT? De 55 a 64 anys .......................................................... 05 -No li agradaria gens +Li agradaria molt NS NC De 65 a 74 anys .......................................................... 06 De 75 anys i més ......................................................... 07 00 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 98 99 No contesta ................................................................. 99 AP_NOT02; AP_NOT03 LLENGUA_HAB; LLENGUA_HAB_TEXT 7.- PER SER ABONAT/ADA I PERTÀNYER A LA XARXA D’APARCAMENTS Z3. QUINA ÉS LA SEVA LLENGUA HABITUAL? (Espontània. Només una DE B:SM VOSTÈ TÉ ALGUNS AVANTATGES: resposta) A- SAP QUE VOSTÈ TÉ EL 50% DE DESCOMPTE A LA RESTA ACLARIMENT: Si no dóna resposta perquè diu ser bilingüe, D’APARCAMENTS DE B:SM? pregunteu per la llengua materna. En darrer cas, anoteu la llengua Sí, ho sap .................................................................... 01 escollida per fer l’entrevista. No, no ho sap .............................................................. 02 Català ......................................................................... 01 (No llegiu) No contesta ............................................... 99 Castellà ....................................................................... 02 B- I SAP QUE TAMBÉ LI FAN DESCOMPTES A ALGUNS COMERÇOS Altres _______________________________________ 95 (Anoteu) PROPERS ALS APARCAMENTS? No contesta ................................................................. 99 Sí, ho sap .................................................................... 01 No, no ho sap .............................................................. 02 LLOCRES01 (No llegiu) No contesta ............................................... 99 Z4. EM PODRIA DIR A QUINA POBLACIÓ VIU HABITUALMENT? (Llegiu possibilitats. Només una resposta) AP_US02; AP_US03 Barcelona .................................................................... 01 8.- (Per a cadascun dels descomptes que coneix: P7A/B=1) Altra població d’Espanya ............................................. 02 HA USAT ALGUN COP... (Llegiu un a un els aspectes) Estranger .................................................................... 03 L’ha usat No l’ha usat (No llegiu) No contesta ............................................... 99 El 50% descompte als aparcaments de la xarxa B:SM ................01 ............. 02 DISTRICTE Z5. (Si viu a Barcelona: Z4=01) EM PODRIA DIR EXACTAMENT A QUIN Descomptes a comerços propers DISTRICTE DE LA CIUTAT? (Espontània. Només una resposta) als aparcaments de la xarxa B:SM ...........01 ............. 02 Ciutat Vella .................................................................. 01 AP_VAL02; AP_VAL03 Eixample .................................................................... 02 8.-A.- (Per a cadascun dels descomptes que ha usat: P8=1) Sants-Montjuïc ............................................................ 03 QUINA VALORACIÓ FA D’AQUEST DESCOMPTES. ESSENT 0 LA Les Corts ..................................................................... 04 PUNTUACIÓ MÍNIMA I 10 LA MÀXIMA? (Llegiu un a un els aspectes) Sarrià-Sant Gervasi ..................................................... 05 0-10 NS NC Gràcia ......................................................................... 06 Del 50% descompte als Horta-Guinardó ............................................................ 07 aparcaments de la xarxa B:SM .............. |____||____| ... 98 ...... 99 Nou Barris ................................................................... 08 Dels descomptes a comerços propers Sant Andreu................................................................. 09 als aparcaments de la xarxa B:SM ......... |____||____| ... 98 ...... 99 Sant Martí ................................................................... 10 No ho sap .................................................................... 98 AP_NOT04; AP_US04 No contesta ................................................................. 99 9.- SAP VOSTÈ QUE BARCELONA DE SERVEIS MUNICIPALS TÉ UNA WEB SOBRE ELS APARCAMENTS, QUE ES DIU EM PODRIA DIR EL CARRER I EL NÚMERO, O CARRER I www.aparcamentsbsm.cat? CANTONADA, O ENTRE QUINS CARRERS PER PODER BUSCAR EL (En cas afirmatiu) L’HA USADA ALGUN COP? DISTRICTE MUNICIPAL ON VIU? (Anoteu literalment amb el màxim de detall. Només una resposta) Sí, ho sap ...................... 01  L’ha usada ........... 01 No l’ha usada ....... 02 (Aneu a Z1) TIPUS_VIA; NOM_CARRER; NUM_CARRER1; NUM_CARRER2 No, no ho sap ................ 02 (Aneu a Z1) TIPUS VIA ___________ NOM _________ NÚM INICI ____ NUM FINAL _____ (No llegiu) No contesta . 99 ADRECA AP_VAL0104; AP_VAL0204 CANTONADES/CARRERS: __________________________________________ 9.-A.- (Si ha usat la web: P9=01) SI US PLAU, PUNTUI DE 0 A 10 ELS CONTROL: Codifiqueu districte posteriorment. SEGÜENTS ASPECTES DE LA WEB: (Llegiu un a un els aspectes) 0-10 NS NC POB_RES: POB_RES_TEXT La utilitat de la web, essent ..................... |___||___| .... 98 ..... 99 Z6. (Si viu a altra població: Z4=02) EM PODRIA DIR EXACTAMENT A sent 0 molt poc útil i 10 molt útil QUINA POBLACIÓ I PROVÍNCIA? (Espontània. Només una resposta) La facilitat de la consulta, essent ............. |___||___| .... 98 ..... 99 _____________________________________ |___||___||___||___||___| sent 0 molt difícil i 10 molt fàcil 2 PAIS_RES; PAIS_RES_TEXT Z7. (Si viu a l’estranger: Z4=03) EM PODRIA DIR EXACTAMENT A QUIN PAÍS? (Espontània. Només una resposta) ____________________________________________ |___||___||___| COM01; COM02; COM03...; COM01_TEXT; COM02_TEXT; .COM03_TEXT... VOL AFEGIR ALGUN COMENTARI O FER ALGUN SUGGERIMENT SOBRE AQUEST TEMA? NOM NOM DE L’ENTREVISTAT/ADA: _______________________________________ TELEFON TELÈFON ________________________________________ (Només per verificar l’entrevista) MOLTES GRÀCIES PER LA SEVA AMABILITAT A L’HORA DE RESPONDRE L’ENTREVISTA. L’INFORMO QUE EN UNS DIES POT REBRE UNA TRUCADA D’UN SUPERVISOR PER GARANTIR QUE LI HE REALITZAT L’ENTREVISTA D’ACORD AMB LES INSTRUCCIONS REBUDES. HF A5. HORA I MINUT FINAL DE L’ENTREVISTA: HORA |___||___| MINUT |___||___| 3