Ajuntament de Barcelona Secretaria General . Ref:CG 14/18 ACORDS adoptats perla Comissió de Govern en la sessió ordinaria de 19 d'abril de 2018. Aprovació de l'acta de la sessió de 12 d'abril de 2018. Part decisoria Propostes d'acord ÁREA D'ECONOMIA 1 TREBALL, CIUTAT DIGITAL 1 RELACIONS INTERNACIONALS 1.- (5/2018 ICUB) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada perla Sra. Carme Muntaner Alsina (mat. 6100191), entre la seva activitat municipal coma funcionaria interina, ambla categoría professional de Tecnic Superior en Arxivística a I'Arxiu Historie de l'lnstitut de Cultura de Barcelona, desenvolupant les funcions própies d'un lloc de treball de Técnica 3 (80.30.AC.30) i l'activitat privada per compte propi, concretament transcripcions i traduccions de documentació histórica i descripció de documentació. La dedicació professional privada no podra superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a I'Administració Pública i haura de desenvolupar-se en horari no coinciden! amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricté compliment deis deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de I'Administració de la Generalitat i d'allra normativa aplicable. Aquesta autorització perdra vigencia per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstancies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 2.- (13/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada perla Sra. Ana.M" Aroca de Maya (mat. 76159), entre la seva activitat municipal com a funcionaria interina amb la categoría professional de Te cnica Superior en Gestió, amb destinació a la Direcció de Serveis d'Empreses, Cansareis i Fundacions de la Gerencia de Presidencia i Economía, on desenvolupa ellloc de treball de Técnica 3 (80.30.GA.30) i el desenvolupament del carrec de regidora a I'Ajuntament de Molins de Rei, essent la seva dedicació la d'assistencia a les sessions deis órgans corresponents, d'acord amb el que preveuen els articles 3 i 5 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'lncompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, l'article 3 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del personal al servei de I'Administració de la Generalitat, l'article 75 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Régim Local, i l'article 323 del Reglament del Personal al Servei de les Entitats Locals aprovat pel Decret 214/1990, de 30 de juliol. La present autorització restara sense efecte si es produeix una variació de les circumstancies relatives a la mateixa o per expiració del manda! o renúncia al carrec electe. DONAR-N E compte a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, participació, Seguretat i Prevenció. 3.- (47/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada perla Sra. Lídia Fernández Magide (mat. 75507) entre la seva activitat municipal com a funcionaria interina amb la categoría professional d'Auxiliar Administrativa, amb destinació a la Direcció de Serveis de Planificació i Control de la Gerencia de Drets de la Ciutadania, Participació i Transparencia, on ocupa ellloc de treball de Suport 5 (90.50.GE.10) i l'activitat privada per compte propi com a coordinadora de projectes amb la Fundació Salut i Comunitat. La dedicació professional privada no podra superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a I'Administració Pública i haura de desenvolupar-se en horari no coinciden! amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment deis deures públics, a les prohibicions i altres Ref_CG 14118 V. 19-4-20\8 13: !O previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de I'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdra vigencia per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstancies relatives al mateix. DONAR-N E compte a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4.- (71/2018 IMEB) AUTORITZAR la compatibilitat soHicitada per la Sra. Alaitz Jiménez Jiménez (mat. 3005566) entre la seva activitat municipal com a funcionaria interina, amb la categoría professional d'Educadora d'Escola Bressol, amb destinació a I'EBM Pla de Fornells de l'lnstitut Municipal d'Educació d'aquest Ajuntament, on ocupa el lloc de treball de Técnica 5 (80.50.SE.10) i l'activitat privada per compte d'altri com a Auxiliar Administrativa al Centre Psicopedagógic Aral. La dedicació professional privada no podra superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a I'Administració Pública i haura de desenvolupar-se en horari no coinciden! amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment deis deures públics, a les prohibicions i altres previsio.ns que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de .I'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdra vigencia per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstancies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. · 5.- (84/2018) AUTORITZAR la compatibilitat soHicitada per la Sra. Judit Pombo Tejerina (mat. 76666) entre la seva activitat municipal com a funcionaria interina, amb la categoría professio11al d'Auxiliar Administrativa, amb destinació a I'OAC d'Horta-Guinardó de la Gerencia de Drets de la Ciutadania, Participació i Transparencia, on ocupa el lloc de treball de Suport 4 (90.40.GE.20) i l'activitat privada per compte d'altri com a professora de reforg escolar per a !'empresa Avanga't SCP. La dedicació professional privada no podra superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a I'Administració Pública i haura de desenvolupar-se en horari no coinciden! amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment deis deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al . Servei de I'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdra vigencia per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstancies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6.- (197/2018) AUTORITZAR la compatibilitat soHicitada perla Sra. Sara Castro Pérez (mal. 75880) entre la seva activitat municipal com a funcionaria interina amb la categoría professional de Técnica Superior en Dret, amb destinació a la Direcció de Serveis d'ActuaQió Urbanística de la Gerencia d'Ecologia Urbana, on ocupa ellloc de treball de Técnica 3 (80.30.SJ.10) i l'activitat privada per compte propi com a professora coHaboradora de la Universitat Oberta de Catalunya per l'any académic 2017-2018, des del21 de febrer de 2018 fins al31 de julio! de 2018. La dedicació professional privada no podra superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a I'Administració Pública i haura de desenvolupar-se en horari no coinciden! amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment deis deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de I'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdra vigencia per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstancies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. RefCG 141!8 V. ]9- 4-2018 2 13: 10 7.- (226/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Marta Malina Porcel (mat. 76339) entre la seva activitat municipal com a funcionaria interina amb la categoría professional de Gestora d'Administració General, amb destinació al Departament de Serveis Jurídics - Secretaria del Districte de San! Andreu, on ocupa ellloc de treball de Técnica 4 (80.40.GA.10) i l'activitat privada per compte propi d'assessorament jurídic en matéries civils. No podra ostentar, per si mateix o mitjangant substitut, la representació i defensa d'interessos contraris als de la Corporació Municipal ni tampoc podra assessorar, informar o desenvolupar les activitats própies de la professió en aquells assumptes o procediments en els que I'Ajuntament o els seus Organismes hi tinguin relació. La dedicació professional privada no podra superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a I'Administració Pública i haura de desenvolupar-se en horari no coinciden! amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment deis deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de I'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdra vigencia per canvi de llocde treball municipal o per variació de les circumstancies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 8.- (103/2018) APROVAR el trasllat del Departament de Població de l'lnstitut Municipal d'lnformatica a I'Ajuntament, així com de par! del personal que realitza tasques sobre dades, tal com es detalla als annexos. APROVAR les modificacions de !'organigrama de la Gerencia de Recursos tal i comes detalla als annexos. PUBLICAR la present resolució en la Gaseta Municipal als efectes pertinents. DONAR-N E compte a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 9.- (251/2018) APROVAR la modificació de !'organigrama de la Gerencia de Drets de Ciutadania, Participació i Transparencia, tal i com es detalla a l'annex. PUBLICAR la present resolució en la Gaseta Municipal als efectes pertinents. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 10.- (0001/15) ACCEPTAR les actuacions preparatóries efectuades. RESOLDRE, en virtut del que preveu l'article 224 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic (TRLCSP), en vigor segons el que preveu la disposició final de la Llei 9/2017, de 8 de r\ovembre, de contractes del sector públic, I'Acord Marc que, arnb número de contracte 14002257, té per objecte la contractació de la prestació de serveis postals demandats per I'Ajuntament de Barcelona i el conjunt d'entitats que integren el seu sector públic depenent adjudica! a !'empresa, Unipost, SAU, amb NIF A626909539, en haver-se declara! per interlocutória de 19 de febrer de 2018 del Jutjat del Mercantil núm. 7 !'apertura de la fase de liquidació del concurs de creditors. RETEN IR cautelarment, en virtut del que preve u l'article 100 del TRLCSP i l'article 56 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, la garantía definitiva .constitu'ida en el seu dia, amb número de dipósit 104978 i per un import de 191.734,27 euros, fins a la resolució del concurs de creditors, pel cas que es concreti !'existencia de penalitzacions i/o danys i perjudicis respecte a l'execució de l'acord marc, ja que aquestes responsabilitats podrien haver de fer-se efectives finalment sobre aquesta garantía. DONAR compte d'aquest acord a BANKIA, SAU, amb número de NIF A14010342, en la seva cóndició d'entitat avalista de !'adjudic. ataria de I'Acor.d Marc. 11.- (0409/18) IMPOSAR una penalitat, per un import de 2.316,04 euros, a !'empresa Unipost, SA, amb número de NIF A62690953, en virtut del que preveu l'article 212 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de contractes del sector públic i la clausula 25 del plec de clausules de I'Acord Marc, amb número de contracte 14002257, amb un únic empresari, que té per objecte la contractació de la prestació de serveis postals demandats per I'Ajuntament de Ref.CG 14/18 V. 19-4-2018 3 13: 10 Barcelona i el conjunt d'entitats que integren el seu sector públic dependent;. ateses les raons aHegades a !'informe de 8 de gener de 2018 pe! Cap del departament de Qualitat normativa i notificacions, en haver-se constatat !'existencia d'incompliments respecte el que preveu el plec de prescripcions tecniques de l'acord marc en la clfmsula 2.3: "Termini de lliurament", tipificats com a falta lleu, í pels quals s'ha previst una penalització corresponent al 10% de cada remesa on s'ha detectat l'esmentat incompliment. RETEN IR cautelarment, en virtut del que preveu l'article 56 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, la garantía definitiva constitu'ida en el seu día, amb número de diposit 104978 i per un import de 191.734,27 euros fins que es faci efectiu el pagament de les penalltzacions i/o possibles danys i perjudicis respecte a l'execució de l'acord marc, ates que, segons consta a l'expedient, !'empresa Unipost SA es traba incursa en un procés concursa! i aquestes responsabilitats podrien haver de fer-se efectives finalment sobre aquesta garantía. DONAR compte d'aquest acord a BANKIA, SAU, amb número de NIF A14010342, en la seva condició d'entitat avalista de !'adjudicataria de I'Acord Marc. 12.- (0411/18) IMPOSAR una penalitat, per un import de 11.404,45 euros, a !'empresa Unipost, SA, amb número de NIF A62690953, en virtut del que preveu l'article 212 del Reía! Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pe! qua! s'aprova el Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic i la clausula 25 del plec de clausules de I'Acord Marc, amb número de contracte 14002257, amb un únic empresari, que té per objecte la contractació de la prestació de serveis postals demandats per I'Ajuntament de Barcelona i el conjunt d'entitats que integren el seu sector públic dependent; ateses les raons aHegades a !'informe de 27 de novembre de 2017 pe! Cap del departament de Qualitat normativa i notificacions, en haver-se constatat !'existencia d'incompliments respecte el que preveu el plec de prescripcions tecniques de l'acord marc en la clausula 2.3: "Termini de lliurament", tipifícats com a falta lleu, i pels quals s'ha previst una penalització corresponent al 10% de cada remesa on s'ha detectat l'esmentat incompliment. RETEN IR cautelarment, en virtut del que preveu l'article 56 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, la garantía definitiva constitu'ida en el seu día, amb número de diposit 104978 i per un import de 191.734,27 euros fins que es faci efectiu el pagament de les penalitzacions i/o possibles danys i perjudicis respecte a l'execució de l'acord marc, ates que, segons consta a l'expedient, !'empresa Unipost SA es traba incursa en un procés concursa! i aquestes responsabilitats podrien haver de fer-se efectives finalment sobre aquesta garantía. DONAR compte d'aquest acord a BANKIA, SAU, amb número de NIF A14010342, en la seva condició d'entitat avalista de !'adjudicataria de I'Acord Marc. 13.- (0444/18) IMPOSAR una penalitat, per un import de 31.005,22 euros, a !'empresa Unipost, SA, amb número. de NIF A62690953, en virtut del que preveu l'article 212 del Reía! Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pe! qua! s'aprova el Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic i la clausula 25 del plec de clausules de I'Acord Marc, amb número de contracte 14002257, amb un únic empresari, que té per objecte la contractació de la prestació de serveis postals demandats per I'Ajuntament de Barcelona i el conjunt d'entitats que integren el seu sector públic dependent; ateses les raons aHegades a !'informe de 19 de mao;; de 2018 pe! Cap del Servei de Correu, Consergeria i Pare Móbil, en haver-se constatat !'existencia d'incompliments respecte el que preveu el plec de prescripcions tecniques de l'acord marc en la clausula 2.3: "Termini de lliurament", tipificats com a falta molt greus, i pels quals s'ha previst una penalització segons el que preveu el plec de clausules administrativas. RETENIR cautelarment, en virtut del que preveu l'article 56 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, la garantía definitiva constitu'ida en el seu día, amb número de dipósit 104978 i per un import de 191.734,27 euros fins que es faci efectiu el pagament de les penalitzacions i/o possibles danys i perjudicis respecte a l'execució de l'acord marc, ates que, segons consta a l'expedient, !'empresa UNIPOST SA es traba incursa en un procés concursa! i aquestes responsabilitats podrien haver de ter-se efectives finalment sobre aquesta garantia. DONAR compte d'aquest acord a BANKIA, SAU, amb número de NIF A14010342, en la seva condició d'entitat avalista de !'adjudicataria de I'Acord Marc. · RefCG 14118 v_ 19-4-2018 4 13: !O 14.- INFORMAR favorablement les actuacions d'inversions relacionades en el document de 19 d'abril de 2018. 15.- (39/2018) APROVAR el !raspas d'expedients al Pressupost General de I'Ajuntament de Barcelona de l'exercici 2018 per un import de 970.654,19 euros de conformitat amb la documentació i amb la distribució d'<1plicacions pressupostaries que consta a l'expedient, financ;ats amb crédits pressupostaris de l'any 2018. DONAR-NE compte a la Comissió d'Economia i Hisenda, i PUBLICAR aquest acord a la . Gaseta Municipal. 16.- (3-064/2018)APROVAR l'expepient núm. 3-064/2018 de modificacions de crédit, consisten! en transferéncies de crédit del Pressupost General de I'Ajuntament de Barcelona de l'exercici 2018, d'import 250.000,00 euros, per fer front a despesesderivades de la campanya d'informació de TMB per la implantació de les noves xarxes de bus, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d'aplicacions pressupostariés que consta a l'expedient, referéncia comptable núm. 18040991; i PUBLICAR aquést acord a la Gaseta Municipal. DONAR-NE compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 17.- (3-065/2018)APROVAR l'expedient núm. 3-065/2018 de modificacions de crédit, consister\1 en transferéncies de crédit del Pressupost General de I'Ajuntament de Barcelona de l'exercici 2018, d'import 368.074,22 euros, per atendre transferéncies de crédit de diversos organics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d'aplicacions pressupostaries que consta a l'expedient, referéncia comptable núm. 18041091; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. ÁREA DE DRETS DE CIUTADANIA, CULTURA, PARTICIPACIÓ 1T RANSPARENCIA · Districte de San! Andreu 18.- (09-CONV-574/2018) APROVAR el Conveni de col·laboració entre I'Ajuntament de Barcelona "Districte ·de Sant Andreu- i la Fundació privada Trinijove, per a la realització del projecte Foment de les arts escéniques al Districte de San! Andreu per l'anualitat 2018. ATORGAR una subvenció nominativa mitjanc;ant concessió directa, a favor de la Fundació privada Trinijove amb NIF G59546556, per un import de 100.000,00 euros, equivalen! al 100% del cost total del projecte, i una durada des de 1'.1 de gener de 2018 fins al31 de desembre de 2018, d'acord amb l'establert als articles 22.2.a) i 28, ambdós de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, i l'art. 6.1 a) de la normativa general de subvencions de I'Ajuntament; AUTORITZAR 1 DISPOSAR la despesa de 100.000,00 euros, amb carrec a la partida pressupostaria 48821/92412, a la Fundació privada Trinijove, per subvencionar l'execució del projecte Foment de les arts escéniques al Districte de Sant Andreu per l'anualitat 2018. REQUERIR l'entitat beneficiaria per tal que, abans del 31 de marc; de 2019, presentí la justificació deis fans rebuts, en la forma establerta en el conveni, d'acord amb el qué estableix l'article 10é de la Normativa general de subvencions de I'Ajuntament de Barcelona. FACULTAR la regidora del Districte de Sant Andreu per a la signatura de l'esmentat conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. ÁREA D'ECOLOGIA, URBANISME 1M OBILITAT Districte de Sants-Montju'lc 19.- (18PL16531)APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Urbanístic i de Millora Urbana per a l'ordenació del nou equipament situat a l'illa deis Jardins de Can Ferrero i Cal Sébio, al Districte de Sants-Montju'ic, d'iniciativa municipal; EXPOSAR-LO al públic pel termini d'un mes; SOTMETRE'L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva; i DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. Ref.CG 14/18 V. ]9. 4• 20]8 5 JJ:IO 20.- (3BD 2017 008) APROVAR inicialment el projecte de renovació deis Jardins de la Mediterrimia, al barrí de la Marina del Port, al Districte de Sants-Montju'lc de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb !'Informe Técnic del Projecte que figura a l'expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reprodu'it, amb un pressupost de 2.156.947,55 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclós, d'acord amb alió que preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de régim local de Catalunya; SOTMETRE'L a informació pública duran! un termini de 30 dies habils, a comptar a partir del día següent al de la seva publicació al Butlleti Oficial de la Provincia de Barcelona (BOPB), i en un deis diaris de més circulació de Catalunya, termini duran! el qual es podra examinar i formular-hiles al·legacions pertinents; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l'actuació. Districte de Sarria-San! Gervasi 21.- (16SD 0344 B) DEIXAR sense efecte l'acord de la Comissió de Govern adopta! en sessió de 22 de man;: de 2018 (núm. resolució CG 18/11 PR/63) pel qua! es va resoldre, entre d'altres, aprovar inicialment el Projecte d'adequació del Camí de la Gírgola, promogut pel Districte de Sarria-San! Gervasi atés que per a la seva redacció es va prendre en consideració un Informe de Conformitat Técnica de Projecte (ITP) que ha de ser complementa!. APROVAR inicialment el Projecte d'adequació del Camí de la Gírgola, promogut pel Districte de Sarria-San! Gervasi, ambit per un import de 337.590,18 euros, el 21% de l'import del valor afegit (IVA) inclós, d'acord amb les condicions que consten en l'l.nforme Técnic del Projecte(ITP}, de 26 de gener de 2018 amb classificació B, que consta a l'expedient i que es dóna per reprodurt, d'acord amb el que estableixen els articles 89.6 i 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel que s'aprova el Text Refós de la Llei d'Urbanisme. SOTMETRE'L a informació pública duran! un termini d'un mes, a comptar a partir del día següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Provincia de Barcelona (BOPB) i en un deis diaris de més circulació de Catalunya, termini duran! el qual es podra examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. NOTIFICAR el present ácord als inte¡essats en aquest procediment. DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 22.- (16gu22) RESOLDRE les aHegacions presentades duran! el termini d'informació pública del Projecte de regularització de tres finques situades al passeig de la Reina Elisenda de Monteada, números 18 interior i 18 bis, i al carrer Ramon Miquel i Planas, números 35 i 37-61, en el sentit que justificadament i raonada figura en !'informe del Departament de ReparceHacions de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l'lnstitut Municipal d'Urbanisme de 13 de mar¡;; de 2018 que consta en l'expedient i que es dóna per reprodurt. APROVAR definitivament, a !'empara de l'article 113.2.a) del Text refós de la Llei d'urbanisme, el Projecte de regularització de tres finques situades al passeig de la Reina Elisenda de Monteada, números 18 interior i 18 bis, i al carrer Ramon Miquel i Planas, números 35 i 37-61, formula! per Euro Spain Inversiones, SL, que incorpora les prescripcions derivades de l'acord d'aprovació inicial del Projécte, i les modificacions que consten en !'informe a les al·legacions presentades al mateix, de 13 de marr;; de 2018. DETERMINAR, de conformitat amb l'article 153 ·del Reglament de la Llei d'urbanisme, que la fermesa en vía administrativa de l'acord d'aprovació definitiva del Projecte de regularització de finques, produira essencialment els efectes económics i jurídics continguts a l'article 127 del Text refós de la Uei d'urbanisme. PUBLICAR aquest acord en el Butlletí Oficial de la Provincia de Barcelona i en un deis diaris de més circulació de la provincia i NOTIFICAR-LO individualment als interessats. DONAR-N E compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 23.- (17gu45) APROVAR definitivament, a !'empara de l'article 118.1 en relació als articles 119.1.a) id) i 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme, i a !'empara de l'article 129 del Decret 305/2006, de 18 de julio!, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei d'urbanisme, d'una banda, el Projecte de deliníitació del Polígon d'actuació urbanística del camí de la Gírgola, que inclou aquest camí i 16 finques de titularitat privada, i que té per objecte l'execució pel sistema de reparceHació de les obres d'urbanització previstes en el Pla de millora urbana per a RefCG 14118 6 V. 19-4-2018 13: JO l'adequació de les alineacions i rasants del cami de la Girgola, aprovat definitivament pel Plenari del Consell Municipal en sessió celebrada el 24 de mar9 de 2006; i, d'altra banda, la modificació de la modalitat de cooperació en el sistema de reparcel·lació, prevista en el Pla de millora urbana abans referí!, per la modalltat de compensació basica, de conformitat amb I'Acord d'intencions i actuacions per a l'execució de les obres d'urbanització del cami de la Girgola, formalitzat el 21 de setembre de 2017, pels verns i el Districte de Sarria-San! Gervasi. PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Provincia de Barcelona i en un diari deis de mes circulació de la mateixa i NOTIFICAR-LO individualment a cadascun deis interessats en l'expedient. DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 24.- (5BD 2017/058) APROVAR inicialment el Projecte executiu de reurbanització del carrer Major de Sarria, entre el passeig de la Bonanova i el carrer lnstitut Quimic de Sarria, i del carrer Pare Miquel de Sarria, al Districte de Sarria- Sant Gervasi de Barcelona, d'in'iciativa municipal, d'acord amb !'Informe Técnic del Projecte que figura a l'expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reprodu'it, amb un pressupost de 2.592.534,55 euros, el21% de l'impost del valor afegit (IV A) indos, d'acord amb alió que preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de régim local de Catalunya; SOTMETRE'L a informació pública duran! un termini de 30 dies habils, a comptar a partir del día següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Provincia de Barcelona (BOPB) i en un deis diaris de més circulació de Catalunya, termini duran! el qual es podra examinar i formular-hi les aHegacions pertinents; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l'actuació. · Districte d'Horta-Guinardó 25.- · (7BC 2018/006) APROVAR inicialment el Projecte executiu de reurbanització de voreres passants a la cantonada del carrer Canigó 1 passeig de Fabra i Puig i a'la cantonada de la baixada de la Plana 1 carrer Tajo, al Districte d'Horta-Guinard6 de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb !'Informe Té cnic de. Projecte (ITP) que figura a l'expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reprodu'it, amb un pressupost de 176.272,91 euros, el21% de l'impost del valor afegit (IV A) inclós, que es correspon amb el tram 1 del "Projecte executiu de reurbanització del carrer Fulton entre el e/ Tajo i la pi. Eivissa, tres passos elevats al c/Horta entre la plava Eivissa i la Baixada de la Combinació i les voreres passant a la cantonada del carrer Canigó 1p asseig Fabra i Puig i a la cantonada de la baixada de la Plana 1c arrer Tajo" i que ha esta! programa! en dos trams independents, essent la Comissió de Govern l'órgan competen! per l'aprovació deis dos trams per raó de la quantia, a l'empara de l'article 235.2 del Decret legistatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de régim local de Catalunya (TRLMRLC); SOTMETRE l'expedient a informació pública duran! el termini de !renta dies habils mitjanvant anunci al Butlletí Oficial de la Provincia de Barcelona (BOPB), termini duran! el qual es podra examinar i formular-hi les aHegacions pertinents i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l'actuació. ELSECRETARIGENERAL Jordi Cases i Paliares Ref:CG 14/18 v. 19-4-2018 7 13:10