Ref:CG 14/18 A la Sala nova de Govern de la Casa Consistorial de la Ciutat de Barcelona, el dia 19 d’abril de 2018 s'hi reuneix la Comissió de Govern en sessió ordinària, sota la presidència de l’Im. Sr. Tinent d’Alcaldia Gerardo Pisarello Prados, en substitució de l’Excma. Sra. Alcaldessa Ada Colau Ballano. Hi concorren les Imes. Sres. Tinentes d'Alcaldia, Laia Ortiz Castellví, Janet Sanz Cid, i els Ims. Srs. Regidors i les Imes. Sres. Regidores, Gala Pin Ferrando, Agustí Colom Cabau, i Eloi Badia Casas, assistits pel Secretari General, Sr. Jordi Cases i Pallarés, que certifica. Excusen la seva absència, l’Im. Sr. Tinent d’Alcaldia, Sr. Jaume Asens Llodrà, i l’Im. Sr. Regidor i les Imes. Sres. Regidores, Laura Pérez Castaño, Mercedes Vidal Lago, Josep Ma. Montaner Martorell. També hi és present el Gerent Municipal, Sr. Jordi Martí Grau. Constatada l'existència de quòrum legal, la Presidència obre la sessió a les nou hores i trenta minuts. A) Aprovació de l'acta de la sessió anterior Es dóna per llegida l'acta de la sessió anterior, celebrada el 12 d’abril de 2018, l'esborrany de la qual ha estat tramès a tots els membres de la Comissió; i S'APROVA. B) Part Informativa a) Despatx d'ofici ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT Districte d'Horta-Guinardó Únic.- BIMSA (050.1619.188) El Conseller Delegat de BIMSA, el 27 de febrer de 2018, ha resolt ADJUDICAR el contracte d’obres relatives al projecte executiu per la implantació d’unes escales mecàniques al carrer Mare de Déu dels Àngels, amb el carrer de Sant Dalmir, al Barri de la Teixonera, amb mesures de contractació pública sostenible, al Districte d’Horta-Guinardó, a l’empresa Contratas Vilor, SL per un import d’adjudicació de 721.295,00 euros (IVA exclòs) que, incloent IVA, ascendeix a la quantitat de 872.766,95 euros. b) Informes Ref:CG 14/18 v. 19- 4- 2018 13: 8 C) Part Decisòria a) Propostes d'acord Donat compte de les propostes incloses a l'ordre del dia, S'ACORDA: ÀREA D'ECONOMIA I TREBALL, CIUTAT DIGITAL I RELACIONS INTERNACIONALS 1.- (5/2018 ICUB) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Carme Muntaner Alsina (mat. 6100191), entre la seva activitat municipal com a funcionària interina, amb la categoria professional de Tècnic Superior en Arxivística a l’Arxiu Històric de l’Institut de Cultura de Barcelona, desenvolupant les funcions pròpies d’un lloc de treball de Tècnica 3 (80.30.AC.30) i l’activitat privada per compte propi, concretament transcripcions i traduccions de documentació històrica i descripció de documentació. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 2.- (13/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Ana Mª Aroca de Maya (mat. 76159), entre la seva activitat municipal com a funcionària interina amb la categoria professional de Tècnica Superior en Gestió, amb destinació a la Direcció de Serveis d'Empreses, Consorcis i Fundacions de la Gerència de Presidència i Economia, on desenvolupa el lloc de treball de Tècnica 3 (80.30.GA.30) i el desenvolupament del càrrec de regidora a l’Ajuntament de Molins de Rei, essent la seva dedicació la d’assistència a les sessions dels òrgans corresponents, d’acord amb el que preveuen els articles 3 i 5 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, l'article 3 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del personal al servei de l'Administració de la Generalitat, l’article 75 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, Reguladora de les Bases de Règim Local, i l'article 323 del Reglament del Personal al Servei de les Entitats Locals aprovat pel Decret 214/1990, de 30 de juliol. La present autorització restarà sense efecte si es produeix una variació de les circumstàncies relatives a la mateixa o per expiració del mandat o renúncia al càrrec electe. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. Ref:CG 14/18 v. 19- 4- 2018 2 13: 8 3.- (47/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Lídia Fernández Magide (mat. 75507) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina amb la categoria professional d’Auxiliar Administrativa, amb destinació a la Direcció de Serveis de Planificació i Control de la Gerència de Drets de la Ciutadania, Participació i Transparència, on ocupa el lloc de treball de Suport 5 (90.50.GE.10) i l’activitat privada per compte propi com a coordinadora de projectes amb la Fundació Salut i Comunitat. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4.- (71/2018 IMEB) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Alaitz Jiménez Jiménez (mat. 3005566) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina, amb la categoria professional d'Educadora d'Escola Bressol, amb destinació a l’EBM Pla de Fornells de l’Institut Municipal d’Educació d’aquest Ajuntament, on ocupa el lloc de treball de Tècnica 5 (80.50.SE.10) i l’activitat privada per compte d’altri com a Auxiliar Administrativa al Centre Psicopedagògic Aral. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5.- (84/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Judit Pombo Tejerina (mat. 76666) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina, amb la categoria professional d’Auxiliar Administrativa, amb destinació a l'OAC d’Horta-Guinardó de la Gerència de Drets de la Ciutadania, Participació i Transparència, on ocupa el lloc de treball de Suport 4 (90.40.GE.20) i l’activitat privada per compte d'altri com a professora de reforç escolar per a l’empresa Avança't SCP. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei Ref:CG 14/18 v. 19- 4- 2018 3 13: 8 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6.- (197/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Sara Castro Pérez (mat. 75880) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina amb la categoria professional de Tècnica Superior en Dret, amb destinació a la Direcció de Serveis d'Actuació Urbanística de la Gerència d'Ecologia Urbana, on ocupa el lloc de treball de Tècnica 3 (80.30.SJ.10) i l’activitat privada per compte propi com a professora col·laboradora de la Universitat Oberta de Catalunya per l’any acadèmic 2017-2018, des del 21 de febrer de 2018 fins al 31 de juliol de 2018. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 7.- (226/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Marta Molina Porcel (mat. 76339) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina amb la categoria professional de Gestora d'Administració General, amb destinació al Departament de Serveis Jurídics - Secretaria del Districte de Sant Andreu, on ocupa el lloc de treball de Tècnica 4 (80.40.GA.10) i l’activitat privada per compte propi d’assessorament jurídic en matèries civils. No podrà ostentar, per sí mateix o mitjançant substitut, la representació i defensa d'interessos contraris als de la Corporació Municipal ni tampoc podrà assessorar, informar o desenvolupar les activitats pròpies de la professió en aquells assumptes o procediments en els que l'Ajuntament o els seus Organismes hi tinguin relació. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. Ref:CG 14/18 v. 19- 4- 2018 4 13: 8 8.- (103/2018) APROVAR el trasllat del Departament de Població de l’Institut Municipal d’Informàtica a l’Ajuntament, així com de part del personal que realitza tasques sobre dades, tal com es detalla als annexos. APROVAR les modificacions de l’organigrama de la Gerència de Recursos tal i com es detalla als annexos. PUBLICAR la present resolució en la Gaseta Municipal als efectes pertinents. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 9.- (251/2018) APROVAR la modificació de l’organigrama de la Gerència de Drets de Ciutadania, Participació i Transparència, tal i com es detalla a l’annex. PUBLICAR la present resolució en la Gaseta Municipal als efectes pertinents. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 10.- (0001/15) ACCEPTAR les actuacions preparatòries efectuades. RESOLDRE, en virtut del que preveu l’article 224 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic (TRLCSP), en vigor segons el que preveu la disposició final de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, l’Acord Marc que, amb número de contracte 14002257, té per objecte la contractació de la prestació de serveis postals demandats per l’Ajuntament de Barcelona i el conjunt d’entitats que integren el seu sector públic depenent adjudicat a l’empresa, Unipost, SAU, amb NIF A626909539, en haver-se declarat per interlocutòria de 19 de febrer de 2018 del Jutjat del Mercantil núm. 7 l’apertura de la fase de liquidació del concurs de creditors. RETENIR cautelarment, en virtut del que preveu l’article 100 del TRLCSP i l’article 56 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, la garantia definitiva constituïda en el seu dia, amb número de dipòsit 104978 i per un import de 191.734,27 euros, fins a la resolució del concurs de creditors, pel cas que es concreti l’existència de penalitzacions i/o danys i perjudicis respecte a l’execució de l’acord marc, ja que aquestes responsabilitats podrien haver de fer-se efectives finalment sobre aquesta garantia. DONAR compte d’aquest acord a BANKIA, SAU, amb número de NIF A14010342, en la seva condició d’entitat avalista de l’adjudicatària de l’Acord Marc. 11.- (0409/18) IMPOSAR una penalitat, per un import de 2.316,04 euros, a l’empresa Unipost, SA, amb número de NIF A62690953, en virtut del que preveu l’article 212 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de contractes del sector públic i la clàusula 25 del plec de clàusules de l’Acord Marc, amb número de contracte 14002257, amb un únic empresari, que té per objecte la contractació de la prestació de serveis postals demandats per l’Ajuntament de Barcelona i el conjunt d’entitats que integren el seu sector públic dependent; ateses les raons al·legades a l’informe de 8 de gener de 2018 pel Cap del departament de Qualitat normativa i notificacions, en haver- se constatat l’existència d’incompliments respecte el que preveu el plec de prescripcions tècniques de l’acord marc en la clàusula 2.3: “Termini de lliurament”, tipificats com a falta lleu, i pels quals s’ha previst una penalització corresponent al 10% de cada remesa on s’ha detectat l’esmentat incompliment. RETENIR cautelarment, en virtut del que preveu l’article 56 de la Llei 39/2015, Ref:CG 14/18 v. 19- 4- 2018 5 13: 8 d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, la garantia definitiva constituïda en el seu dia, amb número de dipòsit 104978 i per un import de 191.734,27 euros fins que es faci efectiu el pagament de les penalitzacions i/o possibles danys i perjudicis respecte a l’execució de l’acord marc, atès que, segons consta a l’expedient, l’empresa Unipost SA es troba incursa en un procés concursal i aquestes responsabilitats podrien haver de fer-se efectives finalment sobre aquesta garantia. DONAR compte d’aquest acord a BANKIA, SAU, amb número de NIF A14010342, en la seva condició d’entitat avalista de l’adjudicatària de l’Acord Marc. 12.- (0411/18) IMPOSAR una penalitat, per un import de 11.404,45 euros, a l’empresa Unipost, SA, amb número de NIF A62690953, en virtut del que preveu l’article 212 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic i la clàusula 25 del plec de clàusules de l’Acord Marc, amb número de contracte 14002257, amb un únic empresari, que té per objecte la contractació de la prestació de serveis postals demandats per l’Ajuntament de Barcelona i el conjunt d’entitats que integren el seu sector públic dependent; ateses les raons al·legades a l’informe de 27 de novembre de 2017 pel Cap del departament de Qualitat normativa i notificacions, en haver-se constatat l’existència d’incompliments respecte el que preveu el plec de prescripcions tècniques de l’acord marc en la clàusula 2.3: “Termini de lliurament”, tipificats com a falta lleu, i pels quals s’ha previst una penalització corresponent al 10% de cada remesa on s’ha detectat l’esmentat incompliment. RETENIR cautelarment, en virtut del que preveu l’article 56 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, la garantia definitiva constituïda en el seu dia, amb número de dipòsit 104978 i per un import de 191.734,27 euros fins que es faci efectiu el pagament de les penalitzacions i/o possibles danys i perjudicis respecte a l’execució de l’acord marc, atès que, segons consta a l’expedient, l’empresa Unipost SA es troba incursa en un procés concursal i aquestes responsabilitats podrien haver de fer-se efectives finalment sobre aquesta garantia. DONAR compte d’aquest acord a BANKIA, SAU, amb número de NIF A14010342, en la seva condició d’entitat avalista de l’adjudicatària de l’Acord Marc. 13.- (0444/18) IMPOSAR una penalitat, per un import de 31.005,22 euros, a l’empresa Unipost, SA, amb número de NIF A62690953, en virtut del que preveu l’article 212 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic i la clàusula 25 del plec de clàusules de l’Acord Marc, amb número de contracte 14002257, amb un únic empresari, que té per objecte la contractació de la prestació de serveis postals demandats per l’Ajuntament de Barcelona i el conjunt d’entitats que integren el seu sector públic dependent; ateses les raons al·legades a l’informe de 19 de març de 2018 pel Cap del Servei de Correu, Consergeria i Parc Mòbil, en haver-se constatat l’existència d’incompliments respecte el que preveu el plec de prescripcions tècniques de l’acord marc en la clàusula 2.3: “Termini de lliurament”, tipificats com a falta molt greus, i pels quals s’ha previst una penalització segons el que preveu el plec de clàusules administratives. RETENIR cautelarment, en virtut del que preveu l’article 56 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, Ref:CG 14/18 v. 19- 4- 2018 6 13: 8 la garantia definitiva constituïda en el seu dia, amb número de dipòsit 104978 i per un import de 191.734,27 euros fins que es faci efectiu el pagament de les penalitzacions i/o possibles danys i perjudicis respecte a l’execució de l’acord marc, atès que, segons consta a l’expedient, l’empresa UNIPOST SA es troba incursa en un procés concursal i aquestes responsabilitats podrien haver de fer-se efectives finalment sobre aquesta garantia. DONAR compte d’aquest acord a BANKIA, SAU, amb número de NIF A14010342, en la seva condició d’entitat avalista de l’adjudicatària de l’Acord Marc. 14.- INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 19 d'abril de 2018. 15.- (39 /2018) APROVAR el traspàs d’expedients al Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018 per un import de 970.654,19 euros de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, finançats amb crèdits pressupostaris de l’any 2018. DONAR-NE compte a la Comissió d’Economia i Hisenda, i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 16.- (3-064/2018) APROVAR l’expedient núm. 3-064/2018 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018, d’import 250.000,00 euros, per fer front a despeses derivades de la campanya d’informació de TMB per la implantació de les noves xarxes de bus, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 18040991; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR-NE compte a la Comissió d’Economia i Hisenda. 17.- (3-065/2018) APROVAR l’expedient núm. 3-065/2018 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018, d’import 368.074,22 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 18041091; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. ÀREA DE DRETS DE CIUTADANIA, CULTURA, PARTICIPACIÓ I TRANSPARÈNCIA Districte de Sant Andreu 18.- (09-CONV-574/2018) APROVAR el Conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona -Districte de Sant Andreu- i la Fundació privada Trinijove, per a la realització del projecte Foment de les arts escèniques al Districte de Sant Andreu per l’anualitat 2018. ATORGAR una subvenció nominativa mitjançant concessió directa, a favor de la Fundació privada Trinijove amb NIF G59546556, per un import de 100.000,00 euros, equivalent al 100% del cost total del projecte, i una durada des de l'1 de gener de 2018 fins al 31 de desembre de 2018, d’acord amb Ref:CG 14/18 v. 19- 4- 2018 7 13: 8 l’establert als articles 22.2.a) i 28, ambdós de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, i l'art. 6.1 a) de la normativa general de subvencions de l’Ajuntament; AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa de 100.000,00 euros, amb càrrec a la partida pressupostària 48821/92412, a la Fundació privada Trinijove, per subvencionar l'execució del projecte Foment de les arts escèniques al Districte de Sant Andreu per l’anualitat 2018. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, abans del 31 de març de 2019, presenti la justificació dels fons rebuts, en la forma establerta en el conveni, d’acord amb el què estableix l’article 10è de la Normativa general de subvencions de l’Ajuntament de Barcelona. FACULTAR la regidora del Districte de Sant Andreu per a la signatura de l’esmentat conveni, així com la de tots aquells documents que se’n derivin. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT Districte de Sants-Montjuïc 19.- (18PL16531) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Urbanístic i de Millora Urbana per a l’ordenació del nou equipament situat a l’illa dels Jardins de Can Ferrero i Cal Sèbio, al Districte de Sants-Montjuïc, d’iniciativa municipal; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva; i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 20.- (3BD 2017 008) APROVAR inicialment el projecte de renovació dels Jardins de la Mediterrània, al barri de la Marina del Port, al Districte de Sants-Montjuïc de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 2.156.947,55 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; SOTMETRE’L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), i en un dels diaris de més circulació de Catalunya, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. Districte de Sarrià-Sant Gervasi 21.- (16SD 0344 B) DEIXAR sense efecte l’acord de la Comissió de Govern adoptat en sessió de 22 de març de 2018 (núm. resolució CG 18/11 PR/63) pel qual es va resoldre, entre d’altres, aprovar inicialment el Projecte d’adequació del Camí de la Gírgola, promogut pel Districte de Sarrià-Sant Gervasi atès que per a la seva redacció es va prendre en consideració un Informe de Conformitat Tècnica de Projecte (ITP) que ha de ser complementat. APROVAR inicialment el Projecte d’adequació del Camí de la Gírgola, promogut pel Districte de Sarrià-Sant Gervasi, àmbit per un import de 337.590,18 euros, el 21% de l’import del valor Ref:CG 14/18 v. 19- 4- 2018 8 13: 8 afegit (IVA) inclòs, d’acord amb les condicions que consten en l’Informe Tècnic del Projecte(ITP), de 26 de gener de 2018 amb classificació B, que consta a l’expedient i que es dóna per reproduït, d’acord amb el que estableixen els articles 89.6 i 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme. SOTMETRE’L a informació pública durant un termini d’un mes, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un dels diaris de més circulació de Catalunya, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. NOTIFICAR el present acord als interessats en aquest procediment. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 22.- (16gu22) RESOLDRE les al·legacions presentades durant el termini d'informació pública del Projecte de regularització de tres finques situades al passeig de la Reina Elisenda de Montcada, números 18 interior i 18 bis, i al carrer Ramon Miquel i Planas, números 35 i 37-61, en el sentit que justificadament i raonada figura en l’informe del Departament de Reparcel·lacions de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme de 13 de març de 2018 que consta en l’expedient i que es dóna per reproduït. APROVAR definitivament, a l'empara de l'article 113.2.a) del Text refós de la Llei d'urbanisme, el Projecte de regularització de tres finques situades al passeig de la Reina Elisenda de Montcada, números 18 interior i 18 bis, i al carrer Ramon Miquel i Planas, números 35 i 37-61, formulat per Euro Spain Inversiones, SL, que incorpora les prescripcions derivades de l’acord d’aprovació inicial del Projecte, i les modificacions que consten en l'informe a les al·legacions presentades al mateix, de 13 de març de 2018. DETERMINAR, de conformitat amb l'article 153 del Reglament de la Llei d'urbanisme, que la fermesa en via administrativa de l'acord d'aprovació definitiva del Projecte de regularització de finques, produirà essencialment els efectes econòmics i jurídics continguts a l'article 127 del Text refós de la Llei d'urbanisme. PUBLICAR aquest acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i en un dels diaris de més circulació de la província i NOTIFICAR-LO individualment als interessats. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 23.- (17gu45) APROVAR definitivament, a l’empara de l’article 118.1 en relació als articles 119.1.a) i d) i 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme, i a l’empara de l’article 129 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’urbanisme, d’una banda, el Projecte de delimitació del Polígon d’actuació urbanística del camí de la Gírgola, que inclou aquest camí i 16 finques de titularitat privada, i que té per objecte l’execució pel sistema de reparcel·lació de les obres d’urbanització previstes en el Pla de millora urbana per a l’adequació de les alineacions i rasants del camí de la Gírgola, aprovat definitivament pel Plenari del Consell Municipal en sessió celebrada el 24 de març de 2006; i, d’altra banda, la modificació de la modalitat de cooperació en el sistema de reparcel·lació, prevista en el Pla de millora urbana abans referit, per la modalitat de compensació bàsica, de conformitat amb l’Acord d’intencions i actuacions per a l’execució de les obres d’urbanització del camí de la Gírgola, formalitzat el 21 de setembre de 2017, pels veïns i el Districte de Sarrià-Sant Gervasi. PUBLICAR aquest acord al Ref:CG 14/18 v. 19- 4- 2018 9 13: 8 Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i en un diari dels de mes circulació de la mateixa i NOTIFICAR-LO individualment a cadascun dels interessats en l’expedient. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 24.- (5BD 2017/058) APROVAR inicialment el Projecte executiu de reurbanització del carrer Major de Sarrià, entre el passeig de la Bonanova i el carrer Institut Químic de Sarrià, i del carrer Pare Miquel de Sarrià, al Districte de Sarrià – Sant Gervasi de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 2.592.534,55 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; SOTMETRE’L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un dels diaris de més circulació de Catalunya, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. Districte d'Horta-Guinardó 25.- (7BC 2018/006) APROVAR inicialment el Projecte executiu de reurbanització de voreres passants a la cantonada del carrer Canigó / passeig de Fabra i Puig i a la cantonada de la baixada de la Plana / carrer Tajo, al Districte d’Horta-Guinardó de Barcelona, d’iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe Tècnic de Projecte (ITP) que figura a l'expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 176.272,91 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, que es correspon amb el tram I del “Projecte executiu de reurbanització del carrer Fulton entre el c/ Tajo i la pl. Eivissa, tres passos elevats al c/Horta entre la plaça Eivissa i la Baixada de la Combinació i les voreres passant a la cantonada del carrer Canigó / passeig Fabra i Puig i a la cantonada de la baixada de la Plana / carrer Tajo” i que ha estat programat en dos trams independents, essent la Comissió de Govern l’òrgan competent per l’aprovació dels dos trams per raó de la quantia, a l'empara de l'article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC); SOTMETRE l'expedient a informació pública durant el termini de trenta dies hàbils mitjançant anunci al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l'actuació. b) Mocions No havent-hi altres assumptes per tractar, la Presidència aixeca la sessió a les deu hores i trenta minuts. Ref:CG 14/18 v. 19- 4- 2018 10 13: 8