Centre de Cultura Contemporfmia de Barcelona Montalegre 5 08001 Barcelona Tel 93 306 4100 www.cccb.org CCCB REGISTRE D'A.COROS DICTAMEN nLlm. ~ .5 .. ./.1'. Aprovació del pressupost, les bases d'execució del pressupost, la plantilla i la relació de lIocs de treball per a I'exercici 2017. Sobre la base deis estats de previsió confeccionats pels serveis del Centre de Cultura Contemporania de Barcelona, aquest Consorci, donant compliment al que determina I'article 164 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de mar!,; pel qual s'aprova el text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, ha elaborat el pressupost corresponent a I'exercici 2017. Ates que I'argan competent per a I'aprovació del pressupost és el Consell General del Consorci, com determinen I'article 22.2 e) de la Uei 7/1985, de 2 d'abril Reguladora de les Bases de Regim Local, i els articles 10.6 i 10.9 deis seus Estatuts. Vistos els informes emesos per l'Interventor Delegat del Consorci, d'acord amb el Text Refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals, aprovat per Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de mar!,; i en compliment del que preveu I'art. 16.2 del RD 1463/2007, de 2 de novembre, que aprova el Reglament de desenvolupament de la Llei 18/2001, de 12 de desembre d'estabilitat pressupostaria, en relació amb I'art. 3 de la Llei Organica 2/2012, de 27 d'abril d'Estabilitat Pressupostaria i Sostenibilitat Financera. Per tot aixa, la Presidenta que subscriu proposa que el Consell General, adopti els següents ACORDS Primer.- Aprovar inicialment --de conformitat amb alla que estableix I'article 112 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Regim Local, I'article 169 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de mar!,; pel qual s'aprova el text refós de la L1ei Reguladora de les Hisendes Locals, i altra normativa vigent-- el pressupost general del Consorci del Centre de Cultura Contemporania de Barcelona per a I'exercici 2017, que, quant a l'estat d'ingressos presenta un import de deu milions tres-cents seixanta-un mil vuit-cents euros (10 .361.800,OO€) , i, quant a I'estat de despeses, presenta un total de deu t:s un consorci de: VA Diputació Ajuntament Barcelona de Barce[ona NIF P5800017E "'". I!.I 'W' ...." ""'.IIIII.UI '"" Contemporania de Barcelona Montalegre 5 08001 Barcelona Tel 93 306 4100 www.cccb.org CCCB milions tres-cents seixanta";un mil vuit-cents euros (lO.361.800,OO€) d'acord amb el següent resum per capítols: Pressupost d'jngressos Xifres en euros Capítol DeScripcló 2017 111 Taxes i altres ingressos 1.234.000,00 IV Transferencies corrents 8.493.900,00 V Ingressos patrimonials 148.000,00 VII Transferencies de capital 485.900,00 Total Ingressos 10.361.800,00 Pressupost de despeses Xifres en euros Capítol Descripció 2017 I Despeses de personal 4 .229.400,00 11 Despeses corrents en béns i sen.eis 5 .579.200,00 111 Despeses financeres 2.000,00 IV Transferencies corrents 65.300,00 VI In\ersion~ reals 485.900,00 Total despeses 10.361.800,00 Segon.- Aprovar les Bases d'Execució del pressupost general del Consorci del Centre de Cultura Contemporimia de Barcelona per a I'exercici 2017. Tercer.- Aprovar la plantilla i la relació de tots els lIocs de treball degudament classificats reservats a personal laboral i d'alta direcció del Consorci que figuren com a annex del pressupost. Quart.- Exposar al públic durant quinze dies habils el pressupost detallat en I'acord primer, mitjan<;;ant el corresponent anunci en el tauler d'edides del Consorci i la inserció al Butlletí OficIal de la Província, a I'efecte de reclamacions i suggeriments. Transcorregut el termini esmentat sense que s'hagin presentat reclamacions, els acords anteriors es considerar,an elevats a definitius. Cinque.- Procedir a la inserció d'un resum del Pressupost per capítols, al Butlletí Oficial de la Província, i trametre'n una copia a l'ILlm. Sr. Delegat d'Hisenda d'aquesta província, a la Delegació Territorial del Govern de la Generafitat de És un consorcl de: A Diputació AJuntament ~ Barcelona de BarceLona NIF P5S00017E Centre de Cultura Contempor.mia de Barcelona Montalegre 5 08001 Barcelona Tel 93 306 4100 www.cccb.org CCCB Catalunya a Barcelona - Departament de Governació i Administracions Públiques - i a I'Honorable Sr. Conseller d'Economia i Finances de la Generalitat. Barcelona, 28 de novembre de 2016 DILlGI'.:N(;~A: . ~ s'esten per ler constar q UQ el COI\I~tll General del Consorel dol Centre da Culturo ContemJ)Oranla de Barcelona. en la seva reuniÓ celebrada el dla d'avul, ha adoptat els aeords.Rl'~.oedents. 8arcelona'18 NO~. lUlO U\ SE ET ARIA O LEGADA t:s un consare; de: VA Diputació AJuntament Barcelona de Barcelona NIF P5B00017E Centre de Cultura Contemporania de Barcelona Montalegre 5 08001 Barcelona Tel 93 306 4100 www.cccb.org CCCB MEMORIA El pressupost que es proposa per a I'exercici 2017 és de 10.361.800 euros, xifra que representa un increment en termes absoluts de 138,7 milers d'euros i una variació de 1'1,4% respecte a I'aprovat I'exercici 2016. Es manté així, la tendencia a revertir el procés de reducció progressiva experimentat pel pressupost del CCCB fins I'exercici 2013. Recordem que el percentatge de reducció acumulat entre els exercicis 2009 i 2013 és del 29%, tot i la incorporació, en el mateix període, de 3.700m2 corresponents a I'edifici del Teatre (que varen representar un increment del 25% de la superfície total activa del recinte), i que el pressupost destinat a activitat s'havia situat en una reducció acumulada del 50% en el mateix període. L'augment té la seva font principal en la subvenció de capital extraordinaria aprovada per la Diputació de Barcelona, i destinada a finan<;;ar inversions urgents en instal·lacions. Pel que fa a les aportacions corrents de les entitats consorciades, la Diputació de Barcelona consolida I'aportació extraordinaria efectuada I'exercici anterior, mentre que l'Ajuntament de Barcelona manté la mateixa aportació, produint-se, novament, un desajust en els percentatges establerts en els estatuts del Consorcio La magnitud global del pressupost garanteix I'estabilitat del model d'institució, basat en formats i línies de programació molt diversificats, i amb vocació de generar i impulsar projectes i produccions amb la maxima exigencia tant pel que fa als continguts com a la seva formalització. Tot i amb aixo, resultara imprescindible articular vies de finan<;;ament addicional en el futur si es volen mantenir els objectius a curt i mig termini en ambits com I'estrategia digital, el projecte educatiu i el treball amb públics, així com desplegar tota la potencialitat de la institució pel que fa a presencia i projecció internacional. El marc resultant és, dones, un pressupost de des peses amb unes magnituds molt similars a les de I'exercici anterior, que manté les dotacions en les arees d'activitat i personal, i experimenta un ajust en les des peses d'estructura (-4,3%), efectuat en base a I'execució de I'exercici anterior i als ajustos efectuats a partir de les noves adjudicacions i de les mesures d'estalvi energetic. En qualsevol cas, tal i com s'ha posat de manifest anteriorment, els ratis destinats en el pressupost del Centre a reposició i manteniment són excessivament ajustats i s'han de revisar en els propers exercicis, d'acord amb el pla de sistemes, el programa de manteniment de les instal·lacions, i el pla de manteniment preventiu de I'edifici elaborat durant I'any 2016, més enlla del pla específic d'inversions extraordinaries que s'ha presentat a les institucions consorciades. En materia de personal cal recordar que, fru'it de les mesures de contenció aplicades els darrers anys i gracies a la disposició deis treballadors, es manté la supressió de les compensacions per hores extraordinaries així com una dotació mínima en els credits destinats a personal temporal, ja que la practica totalitat de les nombroses baixes que s'han produ'it els darrers anys, ja sigui per situacions d'excedencia, maternitats o incapacitats Es un consorci de: VA Diputació Ajuntament Barcelona dQ Barcelona NIF P5800017E Centre de Cultura Contemporania de Barcelona Montalegre 5 08001 Barcelona Tel 93 306 4100 www.cccb.org CCCB temporals, s'han cobert directament amb redistríbucíó o acumulació de funcíons entre el personal preexístent. Finalment, í pel que fa a la inversíó, el pressupost inicial inclou una dotacíó per fer front a un pla molt ajustat als projectes que cal executar en el decurs de I'any, fínan<;;at per subvencions de capítal de les ínstitucíons consorcíades i inclou, tal í com s'apunta a I'iníci del present informe una subvenció de capital de la Diputacíó de Barcelona per afrontar la prímera fase del projecte de substítució deis ascensors situats a I'edifici del Pati de les dones. Barcelona, 28 de novembre de 2016 LA PRESIDENTA, Sg. Merce Conesa i Pages És un consorci de: VA Diputació AJuntament Barcelona do Barcelona NIF P5800017E Diputació Barcelona INFORME de la Intervenció Delegada al Dictamen d'aprovació del pressupost, les bases d'execució del pressupost, la plantilla i la relació de lIocs de trebal! per a I'exercici 2017. a) Informe relatiu als acords primer i segon que proposen aprovar inicialment el pressupost general del centre de Cultura Contemporimia de Barcelona per a I'exercici 2017 i les seves Bases d'execució. Antecedents El Pressupost del Centre de Cultura Contemporania de Barcelona (CCCB) per a I'exercici de 2017 ha estat format per la presidenta del consorci d'acord amb els apartats 1 i 2 de I'article 168 del Text refós de la L1ei reguladora de les hisendes locals, aprovat per Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de mar9 (TRHL) . L'article 18.4 del Reial decret 500/1990, de 20 d'abril, pel que es desplega el Capítol primer del Títol sise de la L1ei reguladora de les hisendes locals en materia de pressupostos (RDP), estableix que el Pressupost, amb els seus annexos i documentació complementaria, va ser trames a la Intervenció per ser informat amb un termini de deu dies d'antelació a la convocatoria del Consell General. El present informe s'emet en compliment de I'article 168.4 del TRHL, que estableix que el pressupost ha de ser informat per la Intervenció i remes pel president al Consell General juntament amb els annexos i documentació complementaria prevista a I'art. 166.1 TRHL. Marc normatiu Tot seguit es relacionen les normes més significatives reguladores del procediment d'elaboració i aprovació del pressupost local: - L1ei 7/1985, de 2 d'abril , reguladora de les bases del regim local (LBRL) . - Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, pel que s'aprova el text refós de les disposicions legals vigents en materia de regim local. •W Diputació Barcelona - Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aprovat per Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de mar9 (TRHL). - Reial decret 500/1990, de 20 d'abril, pel que es desplega el Capítol primer del Títol sisé de la Llei reguladora de les hisendes locals (RDP). - Ordre del Ministeri d'Economia i Hisenda 3565/2008, de 3 de desembre, per la qual s'aprova I'estructura deis pressupostos de les entitats locals. - Llei Organica 2/2012, de 27 abril, d'Estabilitat Pressupostaria Sostenibilitat Financera (LOEPSF). - Reial decret 1463/2007, de 2 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei 18/2001, de 12 de desembre, d'estabilitat pressupostaria, en la seva aplicació a les entitats locals. Documentació Entre d'altra documentació, I'expedient d'aprovació del Pressupost del CCCB per a 2017, inclou: 1. Projecte de pressupost per a 2017 i documentació relacionada a I'article 18.1 del Reial decret 500/1990, de 20 d'abril, pel que es desplega el Capítol primer del Títol sisé de la Llei reguladora de les hisendes locals (RDP). 2. Bases d'Execució del Pressupost General 3. Plantilla i relació de lIocs de treball (Annex de personal) Pressupost El Pressupost total del CCCB per a 2017 ascendeix a 10.361.800 euros, el que representa un augment del 1,36 % respecte al pressupost aprovat inicialment per a I'exercici anterior. 2 Diputació Barcelona Pressupost Ingressos Capital 2017 2016 % var 3 Taxes, preus públics i altres ingressos 1.234.000,00 1.345.000,00 -8,25% 4 Transferencies corrents 8.493.900,00 8.513.600,00 -0,23% 5 Ingressos patrimonials 148.000,00 140.000,00 5,71% Operacions corrents 9.875.900,00 9.998.600,00 -1,23% 7 Transferencies de capital 485.900,00 224.500,00 116,44% Operacions capital 485.900,00 224.500,00 116,44% TOTAL INGRESSOS 10.361.800,00 10.223.100,00 1,36% Pressupost de Despeses Capital 2017 2016 % var 1 Despeses de personal 4.229.400,00 4.244.700,00 -0,36% 2 Despeses corrents en béns i serveis 5.579.200,00 5.671.900,00 1,63 % 3 Despeses financeres 2.000,00 2.000,00 0,0% 4 Transferencies corrents 65.300,00 80.000,00 -18,38% Operacions corrents 9.9875.900,00 9.998.600,00 -1,23% 116,44% 6 Inversions reals 485.900,00 224.500,00 Operacions de capital 485.900,00 224.500,00 116,44% TOTAL DESPESES 10.361 .800,00 10.223.100,00 136% Anivellament i equilibri Els estats d'ingressos i de des peses del pressupost del CCCB han estat confeccionats sense déficit inicial per una quantia de 10.361 .800 euros, amb el detall següent: 3 Diputació Barcelona Pressupost del CCCB .' INGRESSOS DES PESES Operacions corrents 9.875.900,00 = 9.875.900,00 Operacions de capital 485.900,00 = 485.900,00 rOTAL 10.361.800,,00 = 10.361.800,00 D'aquestes dades es despren que les dotacions inicials del pressupost de I'entitat es presenta anivellat. Compliment de les regles fiscals No s'inclou informe separat d'estabilitat pressupostaria, sostenibilitat financera i regla de la despesa, en tant que consorci , en formar part del Sector públic de la Diputació de Barcelona, resta incorporat a I'informe emes per I'entitat matriu, si bé de I'analisi del pressupost inicial del CCCB per a I'exercici 2017 es constata el següent: Respecte a la regla de la despesa, I'article 12 de la Llei organica 2/2012 de 27 d'abril, d'estabilitat Pressupostaria i Sostenibilitat financera (LEPSF) estableix que la variació de la despesa computable de I'any actual respecte de I'any anterior, tenint en compte les variacions de les recaptacions de caracter permanent, no pot superar la Taxa de referencia de l'lncrement del PIB a mig termini de I'economia espanyola. Aquest increment maxim es va establir en el 2,2 % per I'exercici 2017. En aquest sentit el creixement de la despesa previst és el següent: Pressupost de Despeses 2017 2016 % Variació Import Total 10.361.800,00 10.223.100,00 1.36 (.) Imports en euros Per tant es dóna compliment a la regla de la despesa, per ser inferior el creixement previst del pressupost inicial de 1'1,36 % al maxim permes aprovat per al 2017 que és del 2017, aixó en el benetes que a més el SEC preveu una serie d'ajustos, com ara el d'inexecució, que en tot cas encara podríem donar més marge respecte al sostre maxim. El principi d'estabilitat pressupostaria ve regulat als articles 3 i 11 de la LEPSF i ve donat perqué es doni una situació d'equilibri o superavit pressupostari, situació aquesta que ve ~ () § determinada per I'existencia de capacitat financera, calculant-se aquesta com a diferéncia 8 entre els capítols 1 a 7 deis pressupostos d'ingressos i des peses de I'entitat. En el cas del w a: Centre aquest calcul ens dóna un import O i per tant tenim una situació d'equilibri aw. ~ pressupostari, que a més, com s'ha comentat anteriorment, en tot cas amb I'aplicació deis 4 Diputació Barcelona ajustos del SEC, en el cas d'incorporar la inexecució del pressupost farien que el resultat de la diferencia fos positiu. Per últim, la sostenibilitat financera definida als articles 4 i 13 de la LEPS, té una doble vessant, la relativa a les limitacions del recurs al credit, que no afecten al Centre en no tenir endeutament financer a I'actualitat, ni contempla el pressupost del centre I'esmentat recurs i la que fa referencia al compliment de la morositat, en aquest cas es preveu mantenir el compliment deis parametres establerts a I'article 13.6 de la LEPSF respecte al Període Mig de Pagament als Prove"idors. Per tant, el pressupost inicial del Centre dóna compliment a les regles fiscals contingudes a la LEPSF, si bé, en formar part del Sector públic de la Diputació de Barcelona, resta incorporat a I'informe emes per I'entitat matriu, als efectes previstos a la citada lIeí. Ingressos El detall per capítols deis ingressos previstos en el pressupost del CCCB per a 2017, comparat amb el de I'exercici precedent és com segueix: Les previsions deis ingressos per a I'exercici 2017 ascendeixen a un import total de 10.361.800 euros, quan I'any anterior la previsió inicial va ser de 10.223.100 euros, és a dir, que es proposa un pressupost amb un increment del 1 ,36 %. Els criteris d'elaboració del pressupost d'ingressos es troben recollits detalladament en I'lnforme Económic Financer que s'acompanya en I'expedient. Es considera que els criteris emprats han estat adequats i, en conseqüencia, és versemblant que s'assoleixin els nivells de recaptació previstos. Per la seva importancia, cal destacar els ingressos provinents de les transferencies deis ens consorciats. En el cas de la Diputació de Barcelona I'import consignat com aportació ordinaria al pressupost de 2017 s'incrementa en un 2,4 %, respecte a I'exercici anterior, i passar a ser de 6.076.000 euros. En aquest sentit, com a conseqüencia de I'augment de I'aportació de la Diputació de Barcelona i del manteniment de I'import per part de l'Ajuntament de Barcelona, no es mantenen els percentatges establerts als Estatuts del Consorci, fixats en un 75 % per la Diputació i un 25 % per I'Ajuntament, fet que ja es va produir al pressupost inicial per al 2016. Es manté I'aportació de 150.000 euros de la Generalitat de Catalunya. El capítol 3 de Taxes, preus públics i altres ingressos descendeix un 8,25% respecte del pressupost anterior. 5 Diputació Barcelona L'import a finan9ar per la Diputació de Barcelona coincideix amb el consignat als capitols 4 i 7 d'aquesta institució al seu programa 33400 de Desenvolupament cultural local del seu pressupost per a I'exercici 2017. Despeses El detall per capitols de les des peses previstes en el pressupost del CCCB per a 2017, comparat amb el de I'exercici precedent és com segueix: Els credits inicials de I'estat de despeses del projecte de pressupost per a I'exercici 2017 s'han consignat per un import total de 10.361.800 euros, el que representa un augment del 1,36 % respecte a les consignacions inicials per al 2016. A !'Informe Económic Financer que s'incorpora I'expedient d'aprovació del pressupost es recullen els criteris emprats per elaborar les previsions. Per la seva rellevancia, convé fer esment del capitol 1, per a despeses de personal, s'ha consignat un import de 4.229.400 euros, el que representa una reducció del 0,36 % respecte al del pressupost anterior. Per elaborar les previsions del capitol 1 s'ha partit de la base de la prórroga de la Llei 48/2015, de 29 d'octubre, de Pressupostos Generals de I'Estat per al 2016, i per tant no s'incorpora cap increment retributiu per al 2017, donat que I'augment de 1'1 per cent de les retribucions tenia vigencia exclusiva per al 2016. Igualment, cal tenir present que la valoració del capitol 1 per al 2016 incorporava el pagament de la part restant de la paga extraordinaria, pendent d'abonament, de 2012. Aixó permet una reducció de les consignacions inicials de 2017 respecte al 2016. Les despeses en bens i serveis per I'exercici 2017 s'han consignat per 5.579.200 euros, o sigui un 1,63 % d'increment respecte al 2016. Les transferencies corrents, si bé presenten un 18,38 % de decrement respecte a 2016, varien 14.700 euros en termes absoluts. Per últim les inversions reals s'han pressupostat en 485.900 euros i esta previst finan9ar-les amb les aportacions deis ens consorciats Bases d'Execució del Pressupost S'acompanyen les Bases d'Execució del Pressupost, on es conté I'adaptació de les disposicions generals en materia pressupostaria a I'organització i circumstancies del CCCB, 6 Diputació Barcelona i es despleguen aquelles normes que en poden facilitar la gestió, conforme a alió disposat en I'article 165.1 TRHL. Tanmateix, d'acord amb I'article 9.2 del RDP les bases d'execució del Pressupost han de regular: a) Els nivells de vinculació jurídica deis credits. b) La relació expressa i taxativa deis credits que es declaren ampliables, amb detall deis recursos afectats. c) Regulació de les transferencies de credit, establint, en cada cas, I'órgan competent per autoritzar-Ies. d) La tramitació deis expedients d'ampliació i generació de credits, així com de la incorporació de romanent de credits. e) Les normes que regulen el procediment d'execució del pressupost. f) Les desconcentracions o delegacions en materia d'autorització i disposició de despeses, així com de reconeixement i liquidació d'obligacions. g) Els documents i requisits que, d'acord amb el tipus de despesa, justifiquin el reconeixement de I'obligació. h) La forma en que els perceptors de subvencions hagin d'acreditar estar al corrent de les seves obligacions fiscals amb l'Entitat i justificar I'aplicació de fons rebuts. i) Els supósits en els que puguin acumular-se varies fases d'execució del pressupost de despeses en un sol acte administratiu . j) Les normes que regulen I'expedició d'ordres de pagament a justificar i bestreta de caixa fixa . k) La regulació deis compromisos de despesa pluriennals. Amb I'expedient del Pressupost s'aproven les Bases d'execució del pressupost del CCCB. Respecte de I'exercici anterior, les principals modificacions introdu"ides en les bases d'execució per al Pressupost de I'exercici 2017 es poden resumir com segueix: s'han incorporat les indicacions de la Diputació de Barcelona en materia de convenis de col·laboració Igualment s'han incorporat a les Bases, aspectes relatius a la gestió de les nómines, que si bé ja es venien realitzant a la practica, no estaven contemplats a les mateixes. s'han incorporat aquells retocs que sense alterar el fons deis continguts previstos en les bases d'anys anteriors, matisen i descriuen amb més detall alguns extrems que durant el seu període d'aplicació s'han evidenciat com a millorables i s'han u incorporat algunes previsions noves, amb I'objecte de mantenir-Ies actualitzades i Ul U. U adaptades a noves necessitats; ¡;j 9 uo w aw: "- 1t 7 Diputació Barcelona Altres aspectes amb possible incidencia pressupostaria En data 31 de marc; de 2016 es va rebre la Comunicació d'actuacions de comprovació i investigació per part de I'AEAT, establint data de compareixenc;a i documentació a aportar. Aquest procediment esta centrat en la revisió de la liquidació relativa al Impost sobre el Valor Afegit de I'exercici de 2015. En el moment de presentar a aprovació la proposta de pressupost per I'exercici 2017 es desconeix el resultat d'aquest procediment de comprovació i per tant els efectes que es podrien derivar del mateix, per tant, un cap que es coneguin, caldra traslladar els mateixos a les magnituds pressupostaries, donat que la confecció del pressupost per al proper exercici s'ha efectuat partint deis criteris de calcul de la prorrata que es venen aplicant al Centre els darrers exercicis. Conclusions El Pressupost del Centre de Cultura Contemporania de Barcelona per a 2017 s'ha tramitat sense déficit inicial. Des del punt de vista económico-financer el Pressupost general ha estat confeccionat observant els preceptes legals d'aplicació, i la seva estructura pressupostaria es correspon amb la prevista a l'Ordre del Ministeri d'Economia i Hisenda 3565/2008, de 3 de desembre, per la qual s'aprova I'estructura deis pressupostos de les entitats locals. El pressupost inicial del Centre dóna compliment a les regles fiscals contingudes a la LEPSF, si bé, en formar part del Sector públic de la Diputació de Barcelona, resta incorporat a I'informe emés per I'entitat matriu, als efectes previstos a la citada lIei. Els criteris emprats per elaborar les previsions del conjunt deis ingressos han estat adequats i, en conseqüéncia, és versemblant que s'assoleixin els nivells de recaptació previstos. Donat que en el moment de presentar a aprovació la proposta de pressupost per I'exercici 2017 es desconeix el resultat del procediment de comprovació que afecta a la declaració del IVA de I'exercici 2015 i els efectes que es podrien derivar del mateix, un cap que es coneguin aquests, caldra traslladar els mateixos a les magnituds pressupostaries, donat que la confecció del pressupost per al proper exercici s'ha efectuat partint deis criteris de calcul u i2 de la prorrata que es venen aplicant al Centre els darrers exercicis. u (ij 9 uo w Per tot I'exposat, a la vista que I'expedient d'aprovació del pressupost del Centre de Cultura aw: