rnmbåiä'ðÊimrÄ coNsoP.cl DE LES DRASSANES ry$H ii¡ìlùlr uanfrnu DE BARcELoNA REGIST JE DE RESÙLL¡Üioifs it'i* .t'jí'\.-ætz President 1 6 h'lAït ïffl' ) I Denía Lâzaro Ardila DECRET Núm. expedient 1tF104-2011 Objecte Liquidació del Pressupost del Consorci de les Drassanes Reials i Museu Marítim de Barcelona de l'exercici2011 Destinataris CIF/DNI lmport total Acte de referència VNIS L'article 42 dels Estatuts que regulen el funcionament del Consorci de les Drassanes Reials i Museu Marítim de Barcelona estableix que el règim econòmic-financer del Consorci serà I'establert a la normativa vigent per als ens locals catalans en matèria pressupostària, financera, de control i comptabilitat. L'article 191.1 del Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aprovat per Reial decret legislatiu 212004, de 5 de març, determina que el pressupost de cada exercici es liquidarà quant a la recaptació de drets i al pagament d'obligacions el 31 de desembre de l'any natural, quedant a càrrec de la tresoreria local els ingressos i pagaments pendents. D'acord amb I'apartat tercer del mateix article la liquidació ha estat informada per la interventora delegada i es presenta per a la seva aprovació pel president del Consorci, que s'acompanya com annex l. Vist I'informe de la lntervenció delegada, d'avaluació del compliment de I'objectiu d'estabilitat pressupostària, que s'elevarà al Consell General, emès amb caràcter independent ique s'incorpora al previst a I'article 191.3, del TRHL, en compliment d'allò que disposa l'article 16.2 del Reglament de desplegament de la Llei General d'Estabilitat Pressupostària en la seva aplicació a les entitats locals, aprovat pel Reial Decret 146312007, de 2 de novembre, que s'acompanya com annex ll Segons l'article 93.1 del RD 500/1990, la liquidació del pressupost posarà de manifest: a) respecte del pressupost de despeses i per cada partida pressupostària, els crèdits inicials, les modificacions i els crèdits definitius, les despeses autoritzades i compromeses, les obligacions reconegudes, els pagaments ordenats i els pagaments realitzats; b) respecte del pressupost d'ingressos, i per cada concepte, les previsions DRASSANES HEIALS Av. de les Drassanes sin. 08001 Barcelona 4' 2¿ Tel. 00 34 933 429 92O Fax 00 34 933 1 87 876 @ ¡"',:*r'" Ajunt¡rîentdÊ Baæþm Poñ de BåftConâ www.mmb.cat m.maritim@diba.cat ctF P5800029J Consorci de les Drassanes Beials i Museu MarÍtim de Barcelona rnmb Ëïïñ'öÊii.lffià inicials, les modificacions i les previsions definitives, els drets reconeguts i anul'lats, així com els recaptats nets. Així mateix en la liquidació s'hauran de determinar: a) els drets pendents de cobrament i les obligacions pendents de pagament a 31 de desembre; b) el resultat pressupostari de I'exercici; c) els romanents de crèdit i d) el romanent de tresoreria. En virtut de tot això, i en virtut de les competències que té conferides la Presidència del Consorci en I'article 15 apartat 9 dels estatuts pels que es regeix el Consorci de les Drassanes Reials i Museu Marítim de Barcelona, es proposa al president l'adopció de la següent RESOLUCIÓ PRIMER- APROVAR la liquidació del pressupost del Consorci de les Drassanes Reials i Museu Marítim de Barcelona de I'exercici 2011 que es concreta en les següents magnituds bàsiques: Resultat pressupostari Euros 1. Drets reconeguts nets 11.893.959,68 2. Obligacions reconegudes netes 11.749.746,40 3. Resultat pressupostari (1 -2) 144.213,28 4. Crèdits gastats finançats amb romanent 205.482,06 5. Desviacions positives de finançament de l'exercici 757.495,17 6. Desviacions negatives de finançament de I'exercici 285.639,86 Resultat pressupostariajustat (3-4+5-6) -122.159,97 Romanent líquid de tresoreria Euros 1. Fons líquids a la tresoreria 5.312.670,22 2. Drets pendents de cobrament 879.535,74 3. Obligacions pendents de pagament 1.292.384,27 l. Romanent de tresoreria total (1 + 2 - 3) 4.899.821,69 ll. Saldos de dubtós cobrament 55.763,73 lll. Excés de finançament afectat 4.938.809,57 lV. Romanent de tresoreria per a despeses generals (l-ll-lll) -94.751,61 SEGON- DONAR COMPTE al Consell General en la primera sessió que es celebri, de la liquidació aprovada per la Presidència per la seva ratificació en tot allò que calgui. TERCER - DONAR COMPTE al Consell General del Consorci, en la primera sessió que es celebri, de l'informe d'avaluació del compliment de I'objectiu d'estabilitat pressupostària elaborat per la lntervenció amb caràcter independent i que s'incorpora al previst en l'article 191.3 del TRHL, en compliment d'allò que disposa I'article 16.2 del Reglament de desplegament de la Llei General d'Estabilitat Pressupostària en la seva aplicació a les entitats locals, aprovat per Reial Decret 146312007 , de 2 de novembre. 2t3 rnmbHiã'ðÊiiniÄ QUART- REMETRE còpia de la liquidació Coneixement de la Generalitat de Catalunya -6 Marcet i Barbé DECRET Vista la proposta de decret que formula el director general del Consorci de les Drassanes Reials i Museu Marítim de Barcelona en data 2 de maig de 2012, i en virtut de les competències que tinc conferides en l'article 15 apartat 9 dels Estatuts del Consorci, resolc de conformitat amb el que se m'hi proposa. Barcelona, 2 de maig de 2012 -€g generalg o L (ú t\¡ 'Jar)t .tE! oo, o García Esteve i Figueras B**ffihþ'åÃ?ÏSå"Tfrri 3/3 rnmbËih'ðÊïKrÄ lntervenció UQUIDAdO OCt PRESSUPOST DEL CONSORCI DE LES DRASSANES REIALS / MUSEU unnínu DE BARCELINA DE L'EXERCtct 2011 INTRODUCCIO. Es presenta a informe de la lntervenció de Fons la liquidació del Pressupost del Consorci de les Drassanes Reials i Museu Marítim de Barcelona per a I'exercici de2011. El present informe preceptiu examinarà el compliment de la normativa legal vigent i presentarà una valoració de com s'ha elaborat i quins resultats dona la liquidació del pressupost de2011. La legislació aplicable a I'aprovació de la liquidació d'una administració local es troba en el text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, aprovat pel Reial Decret Legislatiu 212004, de 5 de març, i en el Reial Decret 500/90, de 20 d'abril, sobre pressupostos, així com a la lnstrucció del Modelo Normal de Contabilidad para la Administració Local, aprovada por Orden del Ministerio de Economia y Hacienda 8HN404112004 de 23 de noviembre 2004. COMPLIMENT DE LA NORMATIVA VIGENT Contingut de la liquidacio. La liquidació dels pressupostos inclou tota la informació sobre les operacions realitzades entre el dia 1 de gener i el 31 de desembre de l'any 2010, amb el detall establert en la normativa vigent (art. 93 R. D. 500i90): SRASSANÇS Rf;iALS ù¡) Av. de les Drassenes sln. 080ü1 Ðarcelona {P 22 Tel. 0ü 34 933 429 920 Fax ü0 34 93t 187 876 @gi?::ltl'" Aj*Êtemê¡lt dß Bårcshnå Port de Bðrcclon3 wwr¡¡,mnl b.caui m. rnaiitinn@clilie,cal olr P5eüûcJ2gJ tons<¡rci de les Drassanes Reials ì Museu :Verítiñr ciÊ $ar¿elon¿ rnmbäiä'ðÊirurÄ a) Pressupost de despeses. Per cada partida pressupostària, els crèdits inicials, les seves modificacions i els crèdits definitius, les despeses autoritzades i compromeses, les obligacions reconegudes, els pagaments ordenats i els pagaments realitzats. b) Pressupost d'ingressos. Per cada concepte, les previsions inicials, les seves modificacions i les previsions definitives, els drets reconeguts i anul'lats així com els recaptats nets. c) Els drets pendents de cobrament i les obligacions pendents de pagament a 31 de desembre. d) El resultat pressupostari de I'exercici. e) Els romanents de crèdit. f) El romanent de Tresoreria. Tramitacio per l'aprovació de la liquidació. L'aprovació de la liquidació correspon al President, previ informe de la lntervenció de Fons. Un cop aprovada la liquidació caldrà donar compte al Consell General en la primera sessió que es celebri. ANÀLISI DEL PRoCÉS I'pLASoRACIÓ L'elaboració de la liquidació s'ha realitzat sobre la informació de la comptabilitat i d'acord amb la normativa legalvigent. ANÀLISI DELS RESULTATS DE LA LIQUIDACIÓ 1.- Execució del Pressuposf. 1.a.) Pressupost de Despeses. El total d'obligacions reconegudes netes suma 11.749.746 euros (68,13% dels crèdits definitius). Aquest import de les obligacions reconegudes suposa respecte a I'exercici anterior un increment de 1.440.922 euros (equivalent a un 13,98%). El total del pendent de pagament pressupostari al final de I'exercici és de 1.112.031 euros (9,46 o/o de les obligacions reconegudes). rnmbË'Äh'ðÊimrÄ En el capítol 6 (inversions reals) és de destacar que I'execució es situa en un 51,55% respecte a les previsions definitives de 10.531.745 euros, com a conseqüència del ritme d'execució de les obres en relació a les previsions definitives de ingressos. 1 .b.- Pressupost d'lngressos. El percentatge de compliment de les previsions d'ingressos s'ha situat en un 68,96 %, donat que s'han reconegut drets per 11.893.960 euros , que suposen respecte als drets liquidats en I'exercici anterior un increment de 1.186.116 euros (equivalent a un 11,08%). Els drets pendent de cobrament de I'exercici corrent sumen 735.530 euros, que suposa un 6,18 % dels drets reconeguts nets. De I'anàlisi de les diferents partides, podem observar: En el capítol 3 (Taxes i altres ingressos) el total de drets reconeguts és de 724.068 euros (que representa un 71,10%o de les previsions definitives). Respecte a I'exercici anterior suposa una disminució del 20,88 7o , com a conseqüència del tancament de part del museu. En el capítol 4 (Transferències corrents) el total dels drets reconeguts és de 4.497.591 (el 93,85% de les previsions definitives) i que representa una minoració respecte I'exercici anterior d'un 1 ,77o/o. En el capítol 5 (lngressos patrimonials) el total de drets reconeguts és de 129.304 euros (248,66 o/o de les previsions definitives), que suposa respecte a l'exercici anterior un increment del 288,19 o/o, En el capítol 7 (transferències de capital), s'han reconegut drets per import de 6.542.997 euros (98,57Yo de les previsions definitives). 2. Resultat pressupostari. El resultat pressupostari a 31 de desembre del 2011 presenta un saldo positiu de 144.213 euros (diferència entre els drets reconeguts i obligacions reconegudes), que un vegada ajustat amb els crèdits gastats finançats amb romanent de tresoreria per despeses general de 205.428 euros, les desviacions negatives de finançament de 285.640 euros, i les desviacions positives de 757.495€ dona un resultat pressupostari ajustat negatiu de 122.159,97 euros. 3. Romanent de tresoreria. El romanent detresoreria ens indica la situació real iactualitzada dels deutes icrèdits del Consorci. Ens indica el potencial per generar nova despesa (romanent positiu) o I'obligatorietat de reduir l'existent (romanent negatiu). fnmbËiñ'ðÊirurÄ El romanent de tresoreria a 31 de desembre de 2011 presenta un saldo positiu d'un import de 4.899.822 euros i una vegada deduìts els saldos de dubtós cobrament i I'excés de finançament afectat resulta un romanent de tresoreria per despeses generals negatiu de 94.751,61 euros. La composició del Romanent de Tresoreria per conceptes és la que es relaciona a continuació: 3.1 . Fons líquids de tresoreria. Recull les disponibilitats líquides a 31 de desembre de 2011 que té el Consorci. L'import dels fons líquids és 5.312.670,22 euros. 3.2. Drets reconeguts pendents de cobrar. Recull tots els drets pendents de cobrar, ja sigui corresponents al pressupost corrent (2011), als pressupostos tancats (anteriors a 2011) o a deutors no pressupostaris. L'import total dels drets pendents de cobrar és de 879.536 euros. 3.3. Creditors per obligacions reconegudes. Recull tots els creditors pendents de pagar, ja sigui corresponents al pressupost corrent (20011), als pressupostos tancats (anteriors a2011) o a creditors no pressupostaris. La xifra total d'obligacions pendents de pagar és de 1.292.384 euros. 3.4. Saldos de dubtós cobrament. La provisió per insolvències de deutors s'ha calculat revisant individualment cadascun dels saldos pendents de cobrament a 31 de desembre de 2011. La xifra dels saldos de dubtós cobrament per aquest exercici és de 55.764 euros. 3.5. Excés de finançament afectat. Recull els drets reconeguts per projectes afectats i que a 31 de desembre no s'han reconegut obligacions per un import total de 4.938.810€, ique concretament corresponen, en quant a 4.846.Q40 a drets reconeguts al Ajuntament de Barcelona per al finançament de les obres, i en quant a 92.769 euros a drets reconeguts del Ministeri de Foment pel finançament del projecte d'obres de rehabilitació del Portal de la Pau i Casa del Governador. La liquidació del pressupost presenta un desequilibri entre despeses e ingressos, amb un romanent negatiu de 94.751,61 euros. rnmbËiñ'ðÊîKrÄ D'acord amb el que disposa I'article 193 de la Llei d'Hisendes Locals haurà de procedir-se a una disminució de les despeses del pressupost actual, i en el supòsit de que resulti impossible el pressupost de I'exercici següent haurà d'aprovar-se amb superàvit inicial igual, al menys, al import negatiu del romanent de I'exercici 2Q11 Per tot I'exposat s'informa a efectes de fiscalització, la proposta d'aprovació de la liquidació del pressupost del Consorci de les Drassanes Reials i Museu MarÍtim de Barcelona. Barcelona, 2 de maig de 2012. LA INTERVENT I /Tb Lina Gonz Consorci de les Drassanes lnforme sobre I'assoliment de I'objectiu d'estabilitat pressupostària Liquidació del Pressupost Exercici 2011 El REAL DECRETO 1463/2007, de 2 de noviembre, por el que se aprueba el reglamento de desarrollo de la Ley 18/2001, de 12 de diciembre, de Estabilidad Presupuestaria, en su aplicación a las entidades /ocales determina en elseu article 16.2 que: La lntervención local elevará al Pleno un informe sobre el cumplimiento del objetivo de estabilidad de la propia entidad local y de sus organismos y entidades dependientes. El informe se emitirá con carácter independiente y se incorporará a los previstos en los añículos 168.4, 177.2, y 191 3 deltexto refundido de Ia Ley reguladora de las Haciendas Locales, referidos, respectivamente, a la aprobación del presupuesto general, a sus modificaciones y a su liquidacion. El lnterventor local detallará en su informe los cálculos efectuados y los aTusfes practicados sobre la base de /os dafos de /os capítulos 1 a 9 de /os esfados de gasfos e rngresos presupuestarios, en términos de Contabilidad Nacional, según e/ Slsfema Europeo de Cuentas Nacionales y Regionales. En compliment del citat article, s'acompanya aquest informe a I'expedient de liquidació del pressupost. D'acord amb els criteris del Sistema Europeu de Comptes Nacionals i Regionals, i a on hi ha absència de criteris, aplicant criteris de comptabilitat generalment acceptats, s'efectua el càlcul de la capacitat o necessitat de finançament del pressupost que es sotmet a aprovació. l. Capacitat de finançament generada per I'estalvi corrent 1.1 Pressupost, operac¡ons corrents A la liquidació del pressupost a aprovar hi consten els següents drets i obligacions, referits a les operacions corrents: INGRESSOS DESPESES 3.510 4 3 s/ CCEE i QQUU ESTALVI CORRENT A PRESSUPOST -1 l3 645 1.2 Principi de no recaptac¡ó El principi de no recaptació manté que els imports liquidats per tributs i conceptes assimilables, que mai seran recaptats, s'hauran d'excloure del càlcul de la capacitat o necessitat de finançament. Un del mètodes contemplats per fer aquest ajustament serà substituir els drets reconeguts nets del pressupost per la recaptació dels mateixos conceptes al pressupost de I'exercici i als pendents de cobrament d'exercicis tancats. INGRESSOS DretsRN del'exercici Recapt. Neta Press Ct Recapt Neta Ex. Tancats Capitol 1 0 0 Capitol 2 0 0 Capítol 3 s/ CCEE i OQUU 724.O6t 698 223 60 712 AJUST PER NO RECAPTACIO 34 1.3 Principi de meritament de la despesa f¡nancera El Sistema Europeu de Comptes Nacionals i Regionals tracta la despesa financera en base al seu meritament. Donat que els imports consignats al pressupost s'han calculat segons el venciment previst de les obligacions, es procedeix a ajustar aquests imports pels corresponents amb venciment a I'exercici, però meritats a l'exercici anterior, i pels imports meritats a I'exercici, amb venciment a I'exercici següent DESPESA FINANCERA MERITADA apítol 3 de despeses 21.81 )esp. reconequda ¡ mert¡ada a l'ex ant 171 Jesp. no reconee. i mertiada a I'ex act 1.38€ )ESPESA MERITADA 21 .494 AJUST PER MERITAMENT DE LA DESP. FINANCE 1.4 Despeses pendents d'aplicar El Sistema Europeu de Comptes Nacionals i Regionals tracta la despesa segons el principi de meritament. Les despeses pendents d'aplicar a 31 de desembre són despeses meritades a I'exercici on es registren com a tals i no a l'exercici on s'apliquen al pressupost. Per tant, s'exclouen les existents a 1 de gener i s'inclouen les existents a 31 de desembre. DESPESES PENDENTS D'APLICAR INICIALS FINALS laoítol 1 0 jaoílol2 0 laoítol 3 0 laoítol 4 0 TOTAL 0 AJUST PER DESPESES PENDENTS D'APLICAR 0 1.5 Meritament dels ingressos corrents finalistes El Sistema Europeu de Comptes Nacionals i Regionals tracta els ingressos segons el principi de meritament. Els ingressos finalistes meriten quan es justifica la despesa que han de finançar. Per tant, s'exclouen els drets no meritats (excés de finançament afectat) a 31 de desembre i s'inclouen els existents a '1 de gener. EXCES DE AFECTAT INICIALS FINALS Capítol 1 0 c Capítol 2 0 c Capítol 3 s/ CCE ni QQUU 0 0 Capítol 4 0 0 Capítol 5 0 0 TOTAL 0 0 PER MERITAMENT D'INGR FINALISTES 0 1.6 Gapacitat de finançament generada per I'Estalvi corrent ESTALVI CORRENT A PRESSUPOST I 13.645 qJUST PER NO RECAPTACIO 34 868 CJUST PER MERITAMENT DE LA DESP FINANCERI 32e qJUST PER DESPESES PENDENTS D'APLICAR qJUST PER MERITAMENT D'INGR. FINALISTES \LTRES AJUSTAMENTS 0 SAPACITAT GENERADA PER L'EST. CORRENT -78.452 DESCRIPCIÓ D'ALTRES AJUSTAMENTS 2. Necessitat de finançament de les inversions 2.1 Pressupost. Operacions no financeres de capital A la liquidació del pressupost hi consten les següents xifres d'operacions de drets i obligacions no financeres de capital: INGRESSOS DESPESES 3: CCEE ¡ QQUU CESSITAT DE ENT A PRESSUPOST -1 .113.417 2.2 Despeses pendents d'aplicar El Sistema Europeu de Comptes Nacionals i Regionals tracta la despesa segons el principi de meritament. Les despeses pendent d'aplicar a 31 de desembre són despeses meritades a I'exercici on es registren com a tals i no en I'exercici en què s'apliquen al pressupost. Per tant, s'exclouen les existents a 1 de gener, que s'han aplicat al pressupost. DESPESES INICIALS FINALS laoÍtol 6 0 0 laoítol 7 0 0 rOTAL 0 0 \JUST PER DESPESES PENDENTS D'APLICAR 0 2.3 Principi de meritament en ingressos de cap¡tal La necessitat de finançament de la inversió executada correspon a la part de la despesa que no resta coberta pels ingressos finalistes no financers, siguin reconeguts en aquest exercici o a exercicis precedents, formant parl de I'excés de finançament afectat d'inici d'exercici. Per tant, cal ajustar els drets reconeguts finalistes, al llarg de I'exercici, substituint-los pels ingressos no financers aplicats a la inversió executada. Aquest import el podem obtenir, sumant els drets reconeguts i I'excés de finançament afectat inicial (drets d'exercicis anteriors no aplicats a inversions) i restant l'excés de finançament afectat final (drets que, a 31 de desembre, no s'han aplicat a inversions). Donat que els drets ja els hem considerat, I'ajustament només suposa la diferència entre l'excés de finançament afectat inicial i final dels conceptes finalistes a inversions que no tenen caire financer. INICIAL FINAL Del Cap. 3 (CCEE ¡ QQUU) 0 0 Del Cap. 6 0 0 Del Cap. 7 4.528.616 4 938.810 EXcÉS DE FINANçAMENT AFECTAT PRO)CEDENT D'ING. NO FINANCERS 4.528.616 4 938.810 EXCÉS DE FINANÇAMENT AFECTAT PRO)CEDENT D'ING FINANCERS 0 0 EXcÉS DE FINANçAMENT AFECTAT PRO)CEDENT D'ING CORRENTS 0 0 excÉs DE FINANÇAMENT QUE FIGURA EN EL ROMANENT APROVAT 4.528 616 4 938.810 T PER MERITAMENT DELS ING DE CAPITAL 410.194 2.4 Necessitat de flnançament de les inversions NECESSITAT DE FINANCAMENT A PRESSUPOST 1.113.417 {JUST PER DESPESES PENDENTS D'APLICAR 0 CJUST PER MERITAMENT DELS ING. DE CAPITAL 410.194 CLTRES AJUSTAMENTS 0 NECESSITAT DE FINANCAMENT AJUSTAT -703.223 oTscRIpcIÓ D,ALTRES AJUSTAMENTS 3. Capacitat o Necessitat de finançament del pressupost CAPACITAT GENERADA PER L'EST. CORRENT 78 452 NECESSITAT DE FINANCAMENT DE LES INVERSIONS -703.224 CAPACITAT DE FINANçAMENT DEL PRESSUPOST 624.772 E Assoliment de I'objectiu D'acord amb I'article 16.2 del R D. 1463/2007, de 2 de novembre, del Reglament de desenvolupament de la Llei General d'Estabilitat Pressupostària, en la seva aplicació a les entitat locals, s'informa que, d'acord amb els càlculs detallats, en el tràmit motiu de I'informe s'assoleix I'objectiu d'estabilitat pressupostària tr No assoliment de l'objectiu D'acord amb l'article 16.2 del R.D. 1463/2007, de 2 de novembre, de Reglament de desenvolupament de la Llei General d'Estabilitat Pressupostària, en la seva aplicació a les entitat locals, s'informa que, segons els càlculs detallats, en el tràmit motiu de l'informe no s'assoleix l'objectiu d'estabilitat pressupostària i, per tant, caldrà trametre aquest informe a l'òrgan competent de la Tutela Financera de l'Administració Local a Catalunya, d'acord amb el que estableix el propi article 162 Caldrà procedir a I'aprovació d'uns Escenaris Pressupostàris Plurianuals, a un termini màxim de 3 anys, d'acord amb el que estableix I'article 19 del mateix Reglament. T Escenaris prev¡s aprovats ---- comentar si els resultat és coherent amb els objectius fixats en el Pla Si s'assoleix I'objectiu d'estabilitat a la liquidació abans de la seva finalització el PIa es dona per finalitzat. Recordar que només pot generar l'obligació d'un nou Pla el fet de no assolir I'objectiu d'estabilitat en la liquidació del daner exercici (ar1.22 del R.D. 1463/2007 de 2 de novembre) --- L'interventor lina gonzalez perez 2 de maig de 2012 DADES PEL CÀLCUL DE LA GAPACITAT / NECESSITAT DE FINANÇAMENT A LA LIQUIDACIO Nom de I'Entitat Consorci de les Drassanes Exercici 2011 Càrrec Data 12 de maiq de 2012 Nom lina qonzalezoerez 1- Liquidació del pressupost Despeses lngressos Ex. Tanc. Obl. Rec. Netes Recap Neta tots els exerc¡c¡c¡s Cap. 1 )ap 1 Cap.2 Cap.2 Cap. 3 2'1.819 Cap 3 s/ CCEE Cap. 3 s/ CCEE Cap.4 19.800 Cap. 6 5.429.580 Cap.7 Cap. I Cap 9 855.558 TOTAL 11 749.746 2- Despeses pendents d'aplicar al pressupost Despeses DPA a 111 DPA a 31112 3ap 1 iap.2 lap. 3 ap4 3ap. 6 )ap.7 3ap. 8 ap9 Sdo 41 3 0 0 3- lnteressos de deute a llarg termini meritats i no vençuts a 111 a 31112 1 712 1 386 4- Detall de les desviacions acumulades post¡ves que conformen l'excés de finançament afectat en el càlcul del Romanent, segon el concepte d'ingressos que I'ha generat any anterior any actual Cap. 1 Cap.2 Cap. 3 s/ CCEE Cap. 3 CCEE Cap.4 Cap. 5 Cap. 6 Cap 7 4.938.81( Cap.8 Cap. 9 TOTAL 4.528 61t 4.938.81( RESUM DEL CÀLCUL CAPACITAT NECESSITAT Drets Rec Ordinari (Capitols 1,2,3 sl CE, 4 i 5) 5.350.962,81 f,bliq Rec Ordinari (Cap 1,2 ,3 i 4) 5 464 608,1S Estalvi Corrent Press. -1 13.645,38 No recaptació C 1,2,3 758 935,7€ 724.067,77 Aiust Desoesa Meritada Desp Pend. Aplicar 0,0c 00c Desp. Financera Cap 1,2,3, i 4 1 .71 1 .61 1 385,94 Aiust lnqressos Meritats Descripció Exc Fin. Afectat inqressos corrents 000 000 Altres aiustaments SEC95 - corrent Estalvi Corrent Meritat -78.451,73 Drets Rec CE, Cap 6 i 7 6.542 996,87 Cblio. Rec Cao 6 i 7 5 429 580,03 Diferència 1.113.416,84 0,00 qiust lnqressos Meritats . Fin Afectat CE+ C 6 i 7 4.528.616,00 4 938 809,57 \iust Despesa Meritada Descripció )esp. Pend. Aplicar Cap 6 i 7 ((lnicial llll Final) 000 000 Altres alustaments SEC95 - capital Gao/Nec. Fin. lnvers. 703.223.27 0,00 Cao./Nec. Financament 624.771,54 0,00