Institut Municipal de Mercats de Barcelona Gran de Sant Andreu, 200 08030 Barcelona Telèfon: 93 4132890 Fax: 93 4132899 mercatsbcn@mercatsbcn.cat www.bcn.cat/mercats ANUNCI D’APROVACIÓ DE BASES PARTICULARS REGULADORES DE SUBVENCIONS DESTINADES A LES ASSOCIACIONS DE VENEDORS DELS MERCATS MUNICIPALS DE BARCELONA I ELS GREMIS DE VENEDORS DE LA PROVÍNCIA DE BARCELONA DE PRODUCTE FRESC ALIMENTARI REPRESENTATS EN ELS MERCATS MUNICIPALS DE BARCELONA, I LA SEVA CONVOCATÒRIA PER A L’ANY 2018. Per resolució de presidència de l’Institut Municipal de Mercats de Barcelona de data 6 d’abril de 2018 s’ha resolt: “APROVAR les bases particulars reguladores de subvencions destinades a les Associacions de Venedors dels mercats municipals de Barcelona i els Gremis de venedors de la província de Barcelona de producte fresc alimentari representats en els mercats municipals de Barcelona incorporades a l’Annex d’aquesta Resolució. SOTMETRE les bases particulars a informació pública durant un termini de vint dies hàbils amb anunci al BOP i una ressenya a la Gaseta Municipal. En cas que no es presentin al·legacions, quedaran definitivament aprovades sense més tràmit. AUTORITZAR la despesa per import de 450.000 euros amb càrrec a l’aplicació 489.14 del pressupost de 2018. APROVAR la convocatòria per a l’any 2018, assenyalant que el termini per presentar les sol·licituds i la documentació corresponent serà de trenta dies hàbils comptats des de la publicació de l’anunci d’aquesta resolució al BOP i en les condicions previstes a les Bases particulars.” S’obre un termini d’informació pública de vint dies hàbils, als efectes que tots els interessats puguin presentar les al·legacions que tinguin per oportunes a les bases particulars des de la publicació d’aquest anunci al BOPB. En cas que no es presentin al·legacions, l’aprovació de les bases particulars s’entendrà definitiva des de l’endemà de finalitzat aquell termini sense més tràmit. Les persones interessades en la presentació tant d’al·legacions i suggeriments com de propostes per a rebre les subvencions objecte d’aquest anunci, poden fer-ho a l’Institut Municipal de Mercats de Barcelona, Carrer Gran de Sant Andreu, 200, 08030 Barcelona, en qualsevol de les formes admeses en Dret. El termini de presentació de sol·licituds i documentació serà de trenta dies hàbils a comptar des de la publicació d’aquest anunci al BOPB. Els formularis de sol·licitud es podran descarregar de la web de l’Institut Municipal de Mercats de Barcelona http://www.mercatsbcn.com/. La concessió de les subvencions s’efectua en règim de concurrència pública. Els requisits per sol·licitar la subvenció i la forma d’acreditament, els òrgans instructor i resolutori, el termini de resolució i notificació, els documents a acompanyar amb la sol·licitud, els criteris de valoració, i la forma de pràctica de les notificacions, es troben recollits a les bases particulars. B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 9-4-2018 CVE 2018014569 Pàg. 1-11 https://bop.diba.cat A Institut Municipal de Mercats de Barcelona Gran de Sant Andreu, 200 08030 Barcelona Telèfon: 93 4132890 Fax: 93 4132899 mercatsbcn@mercatsbcn.cat www.bcn.cat/mercats Barcelona, 6 d’abril de 2018 Manel Armegol i Jornet SECRETARI DELEGAT ANNEX BASES PARTICULARS REGULADORES I CONVOCATORIA DE SUBVENCIONS DE L’INSTITUT MUNICIPAL DE MERCATS DE BARCELONA PER A L’ANY 2018. 1. Objecte Les presents bases particulars tenen per objecte regular la convocatòria i concessió de les subvencions mitjançant concurrència competitiva destinades a les Associacions de Venedors dels mercats municipals de Barcelona i els Gremis de venedors de la província de Barcelona de producte fresc alimentari representats en els mercats municipals de Barcelona . L’objecte de la convocatòria es la promoció de la distribució alimentària del producte fresc a la ciutat, i contribuir a refermar el lideratge dels mercats municipals en la distribució alimentària del producte fresc i també que els posicioni com a generadors d’ experiències comercials i socials en els barris de la ciutat. Per aquesta raó es contemplen dues línies de subvenció: a) Subvencions per a DESPESES GENERALS: destinades a contribuir econòmicament amb les Associacions de venedors dels mercats municipals de Barcelona, en les despeses derivades del normal funcionament dels equipaments que acullen els diferents mercats de l’Institut Municipal de Mercats de Barcelona. Aquestes despeses seran sempre referents a l’any 2018, i amb una data màxima de realització de 31 de desembre de 2018. Aquesta línia de subvenció queda reservada únicament a les Associacions de venedors dels Mercats b) Subvencions per a DINAMITZACIÓ COMERCIAL, INNOVACIÓ I DIGITALITZACIÓ: destinades a posicionar els mercats municipals com a generadors d’ experiències comercials i socials i també a fer d’aquests equipaments un motor d’iniciatives enfocades a la modernització dels canals comercials de la ciutat. Els projectes impulsats amb aquesta subvenció seran sempre referents a l’any 2018, i amb una termini màxim de realització fins a 15 de gener de 2019, entenent que aquest període final engloba les possibles activitats relacionades amb les festes que es fan a la campanya conjunta de Nadal i Reis. B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 9-4-2018 CVE 2018014569 Pàg. 2-11 https://bop.diba.cat A Institut Municipal de Mercats de Barcelona Gran de Sant Andreu, 200 08030 Barcelona Telèfon: 93 4132890 Fax: 93 4132899 mercatsbcn@mercatsbcn.cat www.bcn.cat/mercats En aquesta línia de subvenció podran participar tant les Associacions de venedors dels mercats municipals de Barcelona, com els gremis de venedors de la província de Barcelona representats als mercats de la ciutat. 2. Procediment de concessió. Per a l’atorgament de les subvencions regulades en aquestes bases i convocatòria s’utilitzarà el procediment de concurrència publica, d’acord amb la Normativa reguladora de les subvencions aprovada pel Consell Plenari de l’Ajuntament de Barcelona en sessió de 17 de desembre de 2010 i publicat al BOP Barcelona de 4 de gener de 2011. 3. Requisits 3.1. Beneficiaris: Tindran la consideració de beneficiaris de les subvencions a les què fa referència aquesta convocatòria les Associacions de Venedors i Comerciants dels mercats municipals de Barcelona i els Gremis relacionats amb l’alimentació de fresc de la província de Barcelona i que estiguin representats als mercats municipals de la ciutat, que hauran de complir els següents requisits Estar legalment constituïdes i actives. Haver justificat, en el termini previst, qualsevol subvenció anteriorment atorgada per l'Ajuntament de Barcelona i les seves entitats municipals o, si s’escau, haver procedit al retorn i devolució a l’Institut Municipal de Mercats de la quantitat del pagament ja rebut relatiu a la part finalment no justificada i requerida pel mateix Institut. Trobar-se al corrent de les obligacions tributaries i fiscals i de reintegrament amb l'Ajuntament de Barcelona i l'Agencia Estatal d’Administració Tributària, així com també amb la Seguretat Social i la resta d'Administracions. No haver estat mai objecte de sancions administratives fermes ni de sentencies fermes condemnatòries per haver exercit o tolerat practiques discriminatòries per raó de sexe o de gènere i segons Llei 17/2015 d'Igualtat efectiva de dones i homes. 3.2. Projectes: Els projectes de les subvencions de DESPESES GENERALS, han de tenir per objectiu contribuir a l’equilibri financer de les despeses per el normal funcionament dels equipaments destinats a la venda de producte alimentari i no alimentari. Estaran incloses també aquelles iniciatives enfocades a la millora energètica i la sostenibilitat de les instal•lacions, així com a la modernització del mateix. Els projectes de les subvencions de DINAMITZACIÓ COMERCIAL, INNOVACIÓ I DIGITALITZACIÓ, hauran de definir un objectiu clau, que s’acompanyarà del desenvolupament d’un pla de dinamització i/o una activitat concreta que, mitjançant les diverses formes d’expressió (tallers de cuina, activitats infantils, promocions temporals, festes populars, fires de productes, etc...) contribueixin a donar visibilitat als equipaments de l’Institut Municipal de Mercats, tant pel que fa a l’oferta alimentària com no alimentària. B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 9-4-2018 CVE 2018014569 Pàg. 3-11 https://bop.diba.cat A Institut Municipal de Mercats de Barcelona Gran de Sant Andreu, 200 08030 Barcelona Telèfon: 93 4132890 Fax: 93 4132899 mercatsbcn@mercatsbcn.cat www.bcn.cat/mercats Per tal de fomentar l’activitat dels mercats municipals, també tindran cabuda en aquesta modalitat els plans de digitalització, sistemes de fidelització, e-commerce, etc... és a dir, tot allò que impulsi l’activitat comercial del mercat. Aquestes subvencions son compatibles amb d’altres ajuts i/o subvencions que els beneficiaris puguin rebre pel finançament de l’actuació objecte de la present subvenció. No obstant això, no es podrà demanar als diferents ens de la corporació municipal diferents subvencions pel mateix concepte. 4. Presentació de sol•licituds: 4.1. El termini i la forma El termini de presentació de sol•licituds serà del 30 dies hàbils a comptar des de l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria al BOP Barcelona. Qualsevol sol•licitud presentada fora d’aquest termini no serà admesa a tràmit. Pel cas que es presentin al•legacions durant el termini d’exposició pública d’aquestes Bases i Convocatòria, el termini de 30 dies començarà a comptar des de la publicació de la resolució d’aprovació definitiva al BOP Barcelona. Els formularis de sol•licitud es podran descarregar de la web de l’Institut Municipal de Mercats de Barcelona http://www.mercatsbcn.com/. Les sol•licituds aniran dirigides a l’Institut Municipal de Mercats de Barcelona, (Carrer Gran de Sant Andreu 200, 08030 Barcelona), on podran presentar-se de 8 a 19h, de dilluns a divendres (excepte festius). 4.2. La sol•licitud Els/Les sol•licitants han de presentar els documents següents degudament complimentats i signats: Document bàsic 1: INSTÀNCIA DE SOL•LICITUD DE SUBVENCIÓ: En aquest document, s’haurà d’indicar clarament si la subvenció es refereix a DESPESES GENERALS o a DINAMITZACIÓ COMERCIAL, INNOVACIÓ I DIGITALITZACIÓ. Aquest document conté una declaració responsable, la qual substitueix la presentació de documentació administrativa en el moment de la sol•licitud. Document bàsic 2: DEFINICIÓ DEL PROJECTE OBJECTE DE LA SUBVENCIÓ: DESPESES GENERALS: s’adjuntarà un document descriptiu de la necessitat de la subvenció per restablir l’equilibri financer de l’Associació per a l’any 2018. Tanmateix s’adjuntarà còpia del darrer tancament de comptes així com de la previsió d’ingressos i de despeses del 2018, aprovada per l’assemblea general de l’associació. Es pot presentar inicialment un document signat per la B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 9-4-2018 CVE 2018014569 Pàg. 4-11 https://bop.diba.cat A Institut Municipal de Mercats de Barcelona Gran de Sant Andreu, 200 08030 Barcelona Telèfon: 93 4132890 Fax: 93 4132899 mercatsbcn@mercatsbcn.cat www.bcn.cat/mercats persona que presideixi l’associació si no ha estat convocada l’assemblea en el moment de finalització del termini de presentació d’instàncies. En aquest cas, caldrà aportar el document definitiu abans de la publicació de la resolució de la mateixa. DINAMITZACIÓ COMERCIAL, INNOVACIÓ I DIGITALITZACIÓ: s’adjuntarà un document descriptiu del projecte, detallant l’activitat, durada, cost aproximat i objectiu que es pretén assolir. Tanmateix, s’adjuntarà còpia del darrer tancament de comptes així com de la previsió d’ingressos i de despeses del 2018, aprovada per l’assemblea general de l’associació. Es pot presentar inicialment un document signat per la persona que presideixi l’associació si no ha estat convocada l’assemblea en el moment de finalització del termini de presentació d’instàncies. En aquest cas, caldrà aportar el document definitiu abans de la publicació de la resolució de la mateixa. És obligatori presentar aquest document bàsic 2 conjuntament amb el document bàsic 1. El fet de presentar la sol•licitud implica l’acceptació de la realització de les comunicacions, previstes en aquesta convocatòria, per part de l’Administració, al correu electrònic que necessàriament ha d’indicar el sol•licitant. 5. Procediment de concessió 5.1. Admissió de sol•licitud: un cop presentats el document bàsic 1 i el document bàsic 2 es comprovarà que s’ajusten als requisits recollits en l’apartat 3 d’aquestes bases. En el cas que es detectin errors materials en els documents presentats, es requerirà, mitjançant correu electrònic per tal que s’esmeni d’acord amb el que preveu l’art. 68 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre de procediment administratiu comú de les Administracions Públiques, per la qual s’aprova el règim jurídic de les administracions públiques i procediment administratiu comú. En cap cas s’admetrà la substitució d’aquells projectes ja presentats. 5.2. Valoració del projecte o activitat presentada: un cop admesa la sol•licitud, es procedirà a la revisió i puntuació de les propostes aportades d’acord amb els criteris establerts, per tal que l’òrgan de valoració emeti l’informe preceptiu per a la proposta de resolució provisional de l’òrgan instructor, segons es recull ens els apartats 7, 8 i 9 d’aquestes bases 5.3. Resolució provisional: l’òrgan instructor (el Departament d’Administració de l’IMMB) formularà la proposta de resolució provisional (apartat 10 d’aquest document) que elevarà a la presidència de l’Institut. El dia següent de la publicació de la resolució provisional al Butlletí Oficial de la Província s’obrirà un termini de deu (10) dies hàbils per presentar la documentació acreditativa requerida en el mateix anunci, als punts de registre indicats a l’apartat 4.1 d’aquestes bases. En el mateix termini s’obre un tràmit per presentar al•legacions. El fet que els sol•licitants interessats no presentin al•legacions en aquest termini, suposa que hi estan conformes i la resolució B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 9-4-2018 CVE 2018014569 Pàg. 5-11 https://bop.diba.cat A Institut Municipal de Mercats de Barcelona Gran de Sant Andreu, 200 08030 Barcelona Telèfon: 93 4132890 Fax: 93 4132899 mercatsbcn@mercatsbcn.cat www.bcn.cat/mercats provisional tindrà caràcter de definitiva. Aquest supòsit restarà condicionat, si escau, a la presentació de la documentació acreditativa que s’hagi indicat en la publicació de la resolució provisional. En el cas que no es presenti la documentació acreditativa que tot seguit es relaciona, es denegarà la subvenció en la resolució definitiva: Declaració signada per l’òrgan competent de la persona sol•licitant en relació a la recuperació/compensació, o no, dels impostos indirectes Certificat bancari amb el número IBAN del compte corrent on es realitzarà l’ingrés de la subvenció. Documentació acreditativa de trobar-se al corrent de les obligacions tributàries i fiscals i de reintegrament amb l'Ajuntament de Barcelona i l'Agència Estatal d'Administració Tributària (AEAT), així com també amb la Seguretat Social (TGSS), l’Institut Municipal d’Hisenda (IMH) i la resta d'Administracions. Documentació acreditativa d’haver justificat, en el termini previst, qualsevol subvenció anteriorment atorgada per l'Ajuntament de Barcelona o qualsevol dels seus organismes autònoms o entitats amb participació municipal. Estar legalment constituïdes i actives. Comunicar a l'Ajuntament de la forma que s’hagi determinat, d'acord amb la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, la informació relativa a les retribucions de llurs òrgans de direcció o administració, a l'efecte de fer-les públiques. 5.4. Resolució definitiva Una vegada finalitzat el termini de presentació de la documentació acreditativa requerida i examinades les al•legacions presentades pels interessats, es procedirà a dictar la resolució definitiva. La competència per a l’estimació i desestimació d’al•legacions, així com per a l’atorgament i denegació definitiu, correspon a la Presidència de l’IMMB, sens perjudici de la seva delegació a favor de la gerència. La resolució definitiva no posa fi a la via administrativa, i contra la qual els interessats podran interposar recurs d’alçada davant l’ Alcaldia en el termini d’un mes. La notificació de la resolució definitiva s’efectuarà mitjançant publicació en el Butlletí Oficial de la Província. Un cop se’n tingui constància es publicarà en el tauler d’edictes electrònic i a la web de l’Institut Municipal de Mercats http://www.mercatsbcn.com/ 6. Crèdit pressupostari i Import màxim a subvencionar L’import de la convocatòria s’imputarà a l’aplicació pressupostària 489.14 del pressupost de l’IMMB per a l’any 2018, amb un import màxim de 450.000 euros. B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 9-4-2018 CVE 2018014569 Pàg. 6-11 https://bop.diba.cat A Institut Municipal de Mercats de Barcelona Gran de Sant Andreu, 200 08030 Barcelona Telèfon: 93 4132890 Fax: 93 4132899 mercatsbcn@mercatsbcn.cat www.bcn.cat/mercats L’import màxim que s’atorgarà com a subvenció a cada sol•licitud no excedirà en cap cas la quantitat de 25.000 euros (iva inclòs). La quantia de la subvenció atorgada no ultrapassarà en cap cas el 50% de la despesa total del projecte especificada al document bàsic 2 de descripció del projecte, d’acord a l’art. 2.5. de la Normativa general reguladora de les subvencions de l’Ajuntament de Barcelona, aprovada per Acord del Plenari del Consell Municipal de data 17 de desembre de 2010. 7. Conceptes subvencionables: Seran subvencionables totes aquelles despeses que es relacionin a la sol•licitud, en la mesura en què es corresponguin amb la naturalesa de l’activitat o concepte subvencionat i que es realitzi dins els terminis recollits en l’apartat 1 a) i b) d’aquestes bases. Seran subvencionables: Pel quer fa a les DESPESES GENERALS, totes aquelles que responguin de manera indubtable a la naturalesa objecte de la subvenció i que es realitzi i aboni dins el termini recollit en l’apartat 3.2 d’aquestes bases. Pel que fa a la DINAMITZACIÓ COMERCIAL, INNOVACIÓ I DIGITALITZACIÓ, totes aquelles que es corresponguin amb els conceptes relacionats a continuació Comunicacions: fulletons, cartellera, flyers.... Material fungible: qualsevol material que es consideri adient per al desenvolupament de l’activitat a realitzar en funció de la naturalesa de la mateixa (productes bàsics pels tallers gastronòmics, material de papereria per a les activitats infantils, etc...). Material tècnic o de producció fungible necessari per el desenvolupament de l'activitat. Feines realitzades per altres empreses: neteja, seguretat, manteniment, sempre que estiguin directament lligades al desenvolupament de l'activitat/projecte. Feines fetes per altres professionals: disseny, maquetació, programació, gestió, monitor/a, tallerista sempre que estiguin directament lligades al desenvolupament de l'activitat/projecte. Altres despeses que s'indiquin a la convocatòria. Quan s'hagi de fer despeses de mes de 12.000 EUR (sense IVA) en el cas de prestacions de serveis o lliurament de bens, tal com indica en l’article 11.2 de les Normativa general reguladora de les subvencions municipals s'hauran d'incorporar tres pressupostos sol•licitats per activitat individualitzada i argumentar el motiu de l’adjudicació en cas de no ser la proposta mes avantatjosa econòmicament. En cap cas es consideraran despeses subvencionables, les despeses realitzades amb data anterior a l'inici del projecte ni en data posterior a la finalització del projecte, excepte que estiguin directament lligades a l’activitat/projecte (recollida de material, neteja d’espais, etc...). 8. Obligacions dels beneficiaris/es. B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 9-4-2018 CVE 2018014569 Pàg. 7-11 https://bop.diba.cat A Institut Municipal de Mercats de Barcelona Gran de Sant Andreu, 200 08030 Barcelona Telèfon: 93 4132890 Fax: 93 4132899 mercatsbcn@mercatsbcn.cat www.bcn.cat/mercats • Cal que la persona jurídica o física beneficiaria accepti la subvenció amb la finalitat de complir les condicions fixades per aprovar-la. • L'atorgament de les subvencions s'ha d'ajustar al regim d'incompatibilitats vigent, tenint en compte les vinculacions derivades del dret comunitari europeu. • Fer l'activitat que fonamenta la concessió de la subvenció. • Acceptar i complir la normativa aprovada per l'Ajuntament i la resta de la normativa aplicable. • Acreditar, amb anterioritat a l'atorgament definitiu de la subvenció, que es troba al corrent de les seves obligacions tributaries amb l'Ajuntament, l'Agencia Estatal d'Administració Tributaria i la Seguretat Social. • Haver justificat qualsevol subvenció anteriorment atorgada per l'Ajuntament i les seves entitats municipals, un cop exhaurits els terminis. • Comunicar a l'IMMB qualsevol alteració significativa que es produeixi després de l'atorgament i durant el període d’execució del projecte (presentant la deguda reformulació del projecte i/o reintegrant els fons rebuts en el cas de la suspensió de l'activitat i/o, en el cas que sigui necessària, la renuncia corresponent). • Justificar l'activitat realitzada i l’aplicació dels fons rebuts dins dels terminis establerts, així com la realització de l'activitat i el compliment de la finalitat que determina la concessió de la subvenció. • Col•laborar en les actuacions de comprovació i informació que facin el sector d’actuació o districte tutor de la subvenció. • Disposar de la documentació comptable que puguin exigir els òrgans de fiscalització i facilitar-la per garantir-ne les facultats d’inspecció i control. • Conservar els documents justificatius de l’aplicació dels fons rebuts, inclosos els documents electrònics, mentre puguin ser objecte de les actuacions de comprovació i control. • Declarar les subvencions rebudes de l'Ajuntament i les seves entitats municipals o d'altres administracions o ens públics en els darrers dotze mesos. • Fer constar en els materials de difusió i publicitat la frase: Amb el suport l’Institut Municipal de Mercats de Barcelona, d'acord amb la normativa d'imatge corporativa de l'Ajuntament de Barcelona. • Declarar quin regim d'IVA li es aplicable. • Donar compliment a la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació publica i bon govern en els termes en que li sigui aplicable. • Comunicar a l'IMMB i de la forma i en el moment que es determini, d'acord amb la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació publica i bon govern, la informació relativa a les retribucions de llurs òrgans de direcció o administració, a l'efecte de fer-les publiques. • Declarar no haver estat mai objecte de sancions administratives fermes ni de sentencies fermes condemnatòries per haver exercit o tolerat practiques discriminatòries per raó de sexe o de gènere i segons Llei 17/2015 d'Igualtat efectiva de dones i homes. Les persones jurídiques o físiques beneficiaries de subvencions restaran sotmeses a les responsabilitats i al regim sancionador que estableix la normativa. L'Ajuntament i les entitats municipals que participin en la convocatòria quedaran exempts de les responsabilitats civils, mercantils, laborals o de qualsevol altra mena derivades de les actuacions a que quedin obligats les persones jurídiques o físiques beneficiaries. B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 9-4-2018 CVE 2018014569 Pàg. 8-11 https://bop.diba.cat A Institut Municipal de Mercats de Barcelona Gran de Sant Andreu, 200 08030 Barcelona Telèfon: 93 4132890 Fax: 93 4132899 mercatsbcn@mercatsbcn.cat www.bcn.cat/mercats El/la beneficiari/ària no podrà alterar en cap cas el destí de les subvencions concedides. 9. Criteris de Valoració del projecte. DESPESES GENERALS (màx. 30 punts) La puntuació es regirà pels següents criteris. Un cop revisada la documentació aportada per l’Associació en el document bàsic 2 (apartat 4.2) es valorarà la informació detallada en el document descriptiu tenint en compte tant la situació econòmica de l’entitat reflectida en el tancament de comptes annexat, com la situació patrimonial de la mateixa (fins a 30 punts) DINAMITZACIÓ COMERCIAL, INNOVACIÓ I DIGITALITZACIÓ (màx. 30 punts) La puntuació es regirà pels següents criteris: A. Contingut i detall de les actuacions: (fins a 10 punts). Es tindrà en compte: el nivell de concreció, coherència interna i viabilitat del projecte (qualitativa i quantitativa). Nivell de concreció dels indicadors de seguiment del projecte i grau d’adequació amb les activitats proposades. B. Justificació dels objectius i la necessitat de la seva realització: (fins a 10 punts). Es tindrà en compte: Els objectius del projecte. Augment de la capacitació de les persones o dels col•lectius implicats. Millora de la sensibilització de la població en general respecte a l'objecte del projecte. millora de l’accés a la informació dels mercats municipals i al procés de compra. C. Previsió quantitativa i qualitativa de l’impacte previst (fins a 10 punts). Es tindrà en compte: Grau en que la proposta potencia o fomenta els mercats municipals. Grau d'impacte del projecte en la ciutadania. La valoració final del projecte resultarà de la suma de la puntuació obtinguda en cadascun dels tres criteris. Els projectes, en tot cas, hauran d'assolir una puntuació mínima de 15 punts globals i, per tant, no podran rebre subvenció aquells projectes que hagin obtingut una puntuació inferior. 10. Òrgan de valoració L’òrgan de valoració competent per a emetre l'informe per a la proposta de resolució provisional estarà format per: B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 9-4-2018 CVE 2018014569 Pàg. 9-11 https://bop.diba.cat A Institut Municipal de Mercats de Barcelona Gran de Sant Andreu, 200 08030 Barcelona Telèfon: 93 4132890 Fax: 93 4132899 mercatsbcn@mercatsbcn.cat www.bcn.cat/mercats President/a de l'Institut Municipal de Mercats de Barcelona (que la presideix). Gerent/a de l'IMMB. Director/a d’Administració General de l'IMMB. Director/a de Serveis de Comerç. Cap del Departament de Mercats de l’IMMB. Cap del Departament d’Innovació, Comunicació i Projectes de l’IMMB. Secretari Delegat i Cap del Departament Jurídic de l’IMMB Cap del Departament d’Administració de l’IMMB (actuarà com a secretari/ària de la comissió) Per tal de garantir el quòrum de les sessions, aquestes persones podran delegar la seva assistència en altra representant del seu departament. 11. La justificació i el control. Els beneficiaris, una vegada finalitzada l’actuació, presentaran la documentació justificativa de les actuacions subvencionades. La justificació s'ha de dur a terme en el termini màxim de dos mesos des de la finalització del projecte subvencionat. La data límit de presentació serà el 31 de gener de 2019. La justificació fora de termini comportarà l’anul•lació total o parcial de la subvenció. L’IMMB podrà comprovar, en qualsevol moment i pels mitjans que cregui oportuns, el destí de les quantitats atorgades en relació amb les seves finalitats. El perceptor de la subvenció haurà de donar lliure accés a la comptabilitat de l'entitat (llibres i registres comptables). La justificació de l’actuació es durà a terme mitjançant la presentació de la següent documentació: 11.1 DESPESES GENERALS: Relació detallada de les factures abonades segons model annex 3, que hi figura a la web de l’Institut, on consti el concepte, el proveïdor i la data de pagament Original de les factures abonades així com el comprovant de l’ingrés del mateix. Aquests documents originals podran ser sol•licitats a posteriori pel beneficiari, un cop aquesta entitat hagi fet les comprovacions adients. Còpia del tancament de comptes i de la previsió d’ingressos i despeses de l’any 2018, en cas que no s’hagi pogut aportar a la sol•licitud inicial. 11.2 DINAMITZACIÓ COMERCIAL, INNOVACIÓ I DIGITALITZACIÓ Informe final de l’activitat realitzada, on figurin el detall de les actuacions dutes a terme així com la finalitat aconseguida amb les mateixes. Relació detallada de les factures abonades segons model annex 3, que hi figura a la web de l’Institut, on consti el concepte, el proveïdor i la data de pagament Original de les factures abonades així com el comprovant de l’ingrés del mateix. Aquests documents originals podran ser sol•licitats a posteriori pel beneficiari, un cop aquesta entitat hagi fet les comprovacions adients. Còpia del tancament de comptes i de la previsió d’ingressos i despeses de l’any 2018, en cas que no s’hagi pogut aportar a la sol•licitud inicial. B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 9-4-2018 CVE 2018014569 Pàg. 10-11 https://bop.diba.cat A Institut Municipal de Mercats de Barcelona Gran de Sant Andreu, 200 08030 Barcelona Telèfon: 93 4132890 Fax: 93 4132899 mercatsbcn@mercatsbcn.cat www.bcn.cat/mercats Els tiquets no poden superar el 10% de l'import atorgat i fins a un màxim total de 300 EUR., IVA inclòs. 12. Pagament de la subvenció. El pagament de la subvenció es durà a terme un cop dictada la resolució d’atorgament definitiu que figura en l’apartat 5 d’aquestes bases. L’abonament es farà mitjançant transferència bancària al número IBAN de compte bancari que el beneficiari hagi assenyalat en la convocatòria. 13. Modificacions i/o anul•lacions de la resolució d’atorgament de la subvenció. Les causes de modificació i/o anul•lació de la resolució d’atorgament de la subvenció seran qualsevol de les previstes als articles 12 i 13 de la Normativa reguladora de subvencions de l’Ajuntament de Barcelona, (Butlletí Oficial de la Província de Barcelona del 4 de gener de 2011), sens perjudici del previst en aquestes bases particulars i convocatòria, així com en la normativa general reguladora de les subvencions. 14. Mitjans de notificació dels actes i resolucions del procediment Totes els actes i resolucions del procediment es notificaran mitjançant la publicació al BOP Barcelona. Sens perjudici de l’anterior, no seran objecte de publicació i es notificaran per mitjans electrònics, a l’adreça de correu facilitada pels beneficiaris, els requeriments de subsanació de documentació. 15. Normativa aplicable i jurisdicció competent. 15.1 En tot allò no previst en les presents bases específiques i en la corresponent convocatòria, serà d’aplicació el previst a la “Normativa reguladora de subvencions de l’Ajuntament de Barcelona”, publicada al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona del 4 de gener de 2011; la Llei 3/2003, de 17 de novembre, general de subvencions,; el Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals; la normativa de règim local aplicable (Llei 7/1985, DL2/2003 i Llei 22/1998). 15.2 Seran competents per a conèixer de les controvèrsies que puguin concórrer, els jutjats i tribunals de la jurisdicció contenciosa administrativa. B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 9-4-2018 CVE 2018014569 Pàg. 11-11 https://bop.diba.cat A