LIQUIDACIÓ EXERCICI ECONÒMIC 2014 I PRESSUPOST EXERCICI ECONÒMIC 2015 TANCAMENT 2014 I PROPOSTA DE PRESSUPOST 2015 TANCAMENT TANCAMENT PRESSUPOST PREVISIÓ PROPOSTA INGRESSOS: EXERCICI TANCAMENT PRESSUPOST 2012 2013 2014 2014 2015 Aportacions: Ajuntament de Barcelona 465.461,46 465.530,21 465.461,46 465.530,21 469.220,18 Area Metropolitana 50.300,00 50.300,00 50.300,00 50.300,00 50.300,00 Diputació de Barcelona 26.130,00 19.590,00 19.590,00 19.590,00 19.590,00 Port Barcelona 43.035,00 40.900,00 40.900,00 40.900,00 40.900,00 Fira de Barcelona 37.725,00 37.725,00 37.725,00 37.725,00 37.725,00 AENA 25.150,00 25.150,00 25.150,00 25.150,00 25.150,00 Sub-total per aportacions: 647.801,46 639.195,21 639.126,46 639.195,21 642.885,18 Ingressos Addicionals: * Ingressos financers 2.836,93 2.034,00 2.000,00 500,00 500,00 * Altres ingressos finalistes 20.000,00 296,00 Sub-total ingressos addicionals: 22.836,93 2.330,00 2.000,00 500,00 500,00 TOTAL INGRESSOS: 670.638,39 641.525,21 641.126,46 639.695,21 643.385,18 DESPESES: Personal 419.451,29 357.489,29 365.000,00 360.959,00 365.000,00 Comissions de treball i estudis 66.640,80 58.089,79 78.890,00 43.980,00 71.560,00 Organització d'actes 27.734,01 12.778,17 30.000,00 14.536,58 32.920,00 Comunicació i publicacions 34.971,06 25.728,45 21.950,00 20.328,04 30.000,00 Despeses generals 124.841,12 131.786,53 115.086,00 126.970,62 123.905,18 Despeses extraordinàries 48.592,52 30.000,00 65.048,87 20.000,00 TOTAL DESPESES: 673.638,28 634.464,75 640.926,00 631.823,11 643.385,18 RESULTAT DE L'EXERCICI: -2.999,89 7.060,46 200,46 7.872,10 0,00 TANCAMENT DEL PRESSUPOST 2014 I PRESSUPOST 2015 ACTUALITZACIO A: 17-12-2014 Previsió CONCEPTE: Pressupost Tancament Tancament Pressupost 2.014 2014 2013 2015 PERSONAL: 365.000,00 360.959,00 357.489,29 365.000,00 * Personal estructural 365.000,00 360.959,00 357.489,29 365.000,00 COMISSIONS DE TREBALL I ESTUDIS 78.890,00 43.980,00 58.089,79 71.560,00 * Estudis i col·laboracions externes: 46.390,00 37.780,00 10.890,00 29.040,00 * Despeses comissions treball i suport Pla 2025 32.500,00 6.200,00 47.199,79 42.520,00 ORGANITZACIÓ D'ACTES 30.000,00 14.536,58 12.778,17 32.920,00 * Sessions Consell General 10.000,00 1.321,03 0,00 10.000,00 * Altres reunions/seminaris 20.000,00 13.215,55 12.778,17 22.920,00 COMUNICACIÓ/PUBLICACIONS: 21.950,00 20.328,04 25.728,45 30.000,00 * Butlletins i Memòria Estratègica PEMB 11.450,00 9.328,04 14.338,83 * Manteniment Web 8.000,00 6.000,00 9.470,82 2.000,00 * Altres desp.Imatge i Comunicació 2.500,00 5.000,00 1.918,80 4.000,00 * Publicacions Pla 2025 24.000,00 DESPESES GENERALS: 115.086,00 126.970,62 131.786,23 123.905,18 * Lloguer, subministraments 49.570,00 56.419,26 55.186,45 49.000,00 * Serveis professionals externs 23.823,00 30.978,39 29.125,22 29.000,00 * Viatges, desplaçaments 12.000,00 6.812,25 11.939,31 12.000,00 * Altres despeses d'oficina 26.770,00 30.650,71 33.776,75 32.005,18 * Amortitzacions 2.040,00 800,00 746,48 900,00 * Despeses financeres 373,00 800,00 503,45 500,00 * Impost de societats 510,00 510,00 508,57 500,00 DESPESES EXTRAORDINARIES 30.000,00 65.048,87 48.592,52 20.000,00 * Legals (HIT i Nous Estatuts) 50.048,87 * Nova pàgina web PEMB 15.000,00 TOTAL DESPESES: 640.926,00 631.823,11 634.464,45 643.385,18 Diferència 235,21 7.872,10 7.060,46 0,00