, -) IJ Plél esll'dtE:'~Jic melr-opoliL3 eje:; Barcelollél Tancament del pressupost 2016 i proposta del pressupost 2017 Consell Rector del PEMB - 21 de mar9 de 2017 TANCAMENT DEL PRESSUPOST 2016 I PROPOSTA DE PRESSUPOST 2017 INGRESSOS: TANCAMENT PRESSUPOST TANCAMENT PRESSUPOST 2015 2016 2016 2017 Aportacions: Ajuntament de Barcelona 469.220,18 469.220 ,18 469.220,18 469.220,18 Area Metropolitana 50.300,00 50.300,00 50.300,00 50.300,00 Diputació de Barcelona 19.590,00 19.590,00 19.590,00 19.590,00 Por! Barcelona 40.900,00 40.900,00 40.900,00 40.900,00 Fira de Barcelona 37.725,00 37.725,00 37.725,00 37.725,00 AENA 25.150,00 25.150,00 25.150,00 25.150,00 Ajustaments per periodificació -81 .000,00 81.000,00 -69.000,00 150.000,00 Sub-total per aportacions: 561.885,18 723.885,18 573.885,18 792.885,18 Ingressos Addicionals: • Ingressos financers 530,82 500,00 232,43 100,00 • Altres ingressos fina listes Sub-total ingressos addicionals: 530,82 500,00 232,43 100,00 TOTAL INGRESSOS: 562.416,00 724.385,18 574.117,61 792.985,18 DESPESES: Personal 362.309 ,04 375.000,00 358.442,28 447.000,00 Comissions de treball i estudis 48.260,13 68.150,00 17.061,38 55.000,00 Organització d'aetes 11.21 7,85 30.700,00 6 .938,17 26.000,00 Comunieació i publieaeions 13.250,35 39.000,00 5.968,07 17.000,00 Despeses generals 104.165 ,83 125.035,18 108.887,16 97.985,18 Despeses extraordinaries I periodifieació 22.508,35 86.500,00 73.878,61 150.000,00 TOTAL DESPESES: 561.711,55 724.385,18 571.175,67 792.985,18 RESULTAT:I 704,45 0,00 2.941,94 0,00 TANCAMENT DEL PRESSUPOST 2016 CONCEPTE: Pressupost Tancament 2016 31/12/2016 PERSONAL: 375.000 358.442,28 • Personal estructural 375.000 358.442,28 COMISSIONS DE TREBALL I ESTUDIS 68.150,00 17.061,38 • Estudis I col-laboracions externes: 30.150,00 749,84 - Papers de treball nou Pla 6.000,00 749,84 - Redacció del Pla 6.000,00 0,00 - Estudi IERMB 18.150,00 0,00 • Despeses comissions treball i suport Pla 2025 38.000,00 16.311,54 - Comissió Assessora I workshops 20.000,00 145,20 - Suport Pla 18.000,00 16,166,34 ORGANITZACIÓ D'ACTES 30.700,00 6.938,17 • Sessions Consell General 10.000,00 3.015,39 • Altres reunions/seminaris 20.700,00 3.922,78 - Jornades i seminaris tecnics 15.000,00 3.586,40 - Esmorzars estrategics 5.700,00 336,38 COMUNICACIÓ/PUBLlCACIONS: 39.000,00 5.968,07 • Butlletins, memória i Mapa de Projectes 5.000,00 503,64 • Manteniment Web 6.000,00 4.650,03 • Altres desp.lmatge i Comunicació 4.000,00 814,40 • Publicacions Pla 2025 24.000,00 0,00 OESPESES GENERALS: 125.035,18 108.887,16 • Lloguer, subministraments 50,066,86 49.517, 75 - Lloguer i manteniment despatx 39.271,89 40.534,62 - Electricitat 5.800,22 5.884,29 - Telefon 3.994,75 3.098,84 - Provisions subministraments 1.000,00 0,00 • Serveis professionals externs 29.375,00 34.788,45 - Assessoria fiscal/laboral 5.000,00 4,657,28 - Auditoria 9.000,00 8.379,25 - Assessoria legal 6.000,00 9.181,55 - Assessoria informatica 3.000,00 5.669, 76 - Assegurances 375,00 370,47 - Rentings 6.000,00 6.530, 14 • Vlatges, despla.;:aments i representació 12.000,00 7.092,32 • Altres des peses d'oficina 31.093,32 16.420,99 - Adquisició equips informatics 5.000,00 3.851, 27 - Papereria, material oficina i missatgers 9.000,00 2.019,18 - Subscripcions i llibres 5.000,00 4.926,82 - Altres des peses generals 12.093,32 5.623,72 • Amortitzacions 1.500,00 399,25 • Despeses financeres 500,00 668,40 • 1m post de societats 500,00 0,00 DESPESES EXTRAORDlNARIES 86.500,00 73.878,61 • Legals (HIT) O -846,50 • Plataforma participativa online i enquesta 5.500,00 0,00 • Despeses pendents de periodificació 81 .000,00 74.725, 11 TOTAL DESPESES: 724.385,18 571.175,67 ID iferencia 0,00 2.941,94 DESPESES PENDENTS DE PERIODIFICACIÓ 2016 IINGRESSOS PER PERIODIFICACIÓ 81.000,00 Indemnització canvi coordinador general 27.225,00 Despeses associades al trasllat 12.782,79 Procés futur treball 15.246,00 Desenvolupament habilitats facilita ció i mapa infraestructur 19.471,32 ITOTAL APLlCAT 74.725,11 PRESSUPOST DE DESPESES 2017 CONCEPTE: Pressupost 2017 PERSONAL: 447.000 • Personal estructural 447.000 COMISSIONS DE TREBALL I ESTUDlS 55.000,00 • Estudis i coHaboracions externes: 50.000,00 - Prospectiva "Futur treball" 0,00 - Beca "F.Santacana" 7.000,00 - Projecte Infraestructures 39.000,00 - Papers de treball i altres 4.000,00 • Despeses comissions treball i suport Pla 2025 5.000,00 - Workshops document intermedi 5.000,00 ORGANITZACIÓ D'ACTES 26.000,00 • Sessions Consell General 5.000,00 • Altres reunions/seminaris 21.000,00 - Esmorzars estrategics 8.000,00 - Visites tecniques 3.000,00 - Altres activitats: presentacions, col ·loquis ... 10.000,00 COMUNICACIÓ/PUBLlCACIONS: 17.000,00 - Mantenimentlmillores web 6.000,00 - Altres materials i accions de comunicació 5.000,00 - Publicació materials Pla 2025 6.000,00 DESPESES GENERALS: 97.985,18 • Lloguer, subministraments 44.000,00 - Lloguer i manteniment despatx 40.000,00 - Telefonia 4.000,00 • Serveis professionals externs 23.600,00 - Assessoria fiscal/laboral 3.000,00 - Auditoria 9.000,00 - Assessoria legal 8.000,00 - Assessoria informatica 2.500,00 - Rentings (software) 1.000,00 • Viatges, despla~aments i representació 12.000,00 • Altres despeses d'oficina 16.785,18 - Adquisició equips informatics 4.000,00 - Papereria, material oficina i missatgers 3.000,00 - Subscripcions i llibres 3.500,00 - Altres des peses generals 6.285,18 • Amortitzacions 800,00 • Despeses financeres 600,00 • 1m post de societats 300,00 SUBTOTAL DESPESES ORDINÁRIES 642.985,18 DES PESES EXTRAORDINARIES 2017 150.000,00 Futur del trebalt 15.000,00 Desenvolupament habilitats de facilitació 15.000,00 Projecte Food Policies 35.000,00 Adquisicions immobilitzat 6.000,00 Suport comunicació 39.000,00 Altres estudis pla 2025 10.000,00 Formació PEMB 30.000,00 TOTAL DESPESES: 792.985,18 ID iferencia 0,00