junta govern13/04/2012 ple patronat 15/06/12 FUNDACIÓ TEATRE LLIURE-TEATRE PÚBLIC DE BARCELONA RESUM PROPOSTA PRESSUPOST PER L'EXERCICI 2012 2011 2012 2012 DESPESES D'EXPLOTACIÓ pressupost (ajust) contracte programa proposta pressupost ESTRUCTURA TÈCNICA / ADMINISTRATIVA SERVEIS EXTERIORS 1.924.643 21,5% 2.095.504 19,7% 1.778.282 23,3% PERSONAL FIX 2.664.240 29,7% 3.139.469 29,6% 2.598.928 34,1% TOTAL ESTRUCTURA TÈCNICA / ADMINISTRATIVA 4.588.882 51,2% 5.234.973 49,3% 4.377.210 57,5% PRODUCCIÓ I EXPLOTACIÓ D'ESPECTACLES PRODUCCIONS PRÒPIES 936.733 10,4% 1.684.268 15,9% 651.300 8,6% COPRODUCCIONS 1.000.247 11,2% 1.020.832 9,6% 1.050.103 13,8% COMPANYIES INVITADES 809.167 9,0% 743.654 7,0% 321.445 4,2% ALTRES ACTIVITATS 71.500 0,8% 24.825 0,2% 40.000 0,5% TOTAL ACTIVITAT 2.817.647 3.473.579 2.062.849 LLOGUERS D'ESPAIS 15.000 0,2% 16.550 0,2% 0 0,0% SERVEIS PROFESSIONALS GENERALS 154.839 1,7% 143.112 1,3% 116.473 1,5% SGAE I COMISSIONS VENDA LOCALITATS 137.000 1,5% 119.978 1,1% 103.625 1,4% GIRES 658.060 7,3% 882.340 8,3% 480.000 6,3% COMUNICACIÓ 594.390 6,6% 747.885 7,0% 475.709 6,2% TOTAL ALTRES DESPESES ACTIVITAT 1.559.289 1.909.865 1.175.807 TOTAL PRODUCCIÓ I EXPLOTACIÓ ESPECTACLES 4.376.936 48,8% 5.383.444 50,7% 3.238.656 42,5% TOTAL DESPESES 8.965.818 10.618.417 7.615.866 INGRESSOS D'EXPLOTACIÓ INGRESSOS PROPIS RECAPTACIÓ TAQUILLA FABIÀ PUIGSERVER 752.455 8,4% 721.552 6,8% 491.796 6,5% RECAPTACIÓ TAQUILLA ESPAI / GRÀCIA 385.970 4,3% 295.210 2,8% 401.314 5,3% VENDA PUBLICACIONS 6.000 0,1% 22.067 0,2% 630 0,0% LLOGUER D'ESPAIS I SERVEIS 144.854 1,6% 215.151 2,0% 77.589 1,0% COPRODUCCIONS 431.684 4,8% 419.268 3,9% 88.428 1,2% PATROCINIS I ALTRES APORTACIONS 80.600 0,9% 167.607 1,6% 101.650 1,3% GIRES 623.000 7,0% 882.340 8,3% 480.000 6,3% TOTAL INGRESSOS PROPIS 2.424.563 27,1% 2.723.195 25,6% 1.641.407 21,6% SUBVENCIONS GENERALITAT DE CATALUNYA 2.470.545 27,6% 3.144.396 29,6% 2.091.036 27,5% GENERALITAT DE CATALUNYA (Festival Neo) 0 0,0% 0 0,0% 51.000 0,7% AJUNTAMENT DE BARCELONA 2.773.632 31,0% 3.144.396 29,6% 2.690.423 35,3% MINISTERIO DE CULTURA 829.000 9,3% 1.075.000 10,1% 750.000 9,8% DIPUTACIÓ DE BARCELONA 451.045 5,0% 531.430 5,0% 392.000 5,1% TOTAL SUBVENCIONS 6.524.222 72,9% 7.895.222 74,4% 5.974.459 78,4% TOTAL INGRESSOS 8.948.785 10.618.417 7.615.866 RESULTAT -17.033 0 0 1/1 junta govern 13/04/2012 ple patronat 15/06/2012 FUNDACIÓ TEATRE LLIURE -TEATRE PÚBLIC DE BARCELONA PRESSUPOST INVERSIONS 2012 2011 2012 2012 pressupost (ajust) contracte programa proposta pressupost EDIFICI 69.332,00 100.000,00 0,00 MATERIAL TÈCNIC 32.291,00 29.466,00 40.418,38 ESCENARI 39.233,00 57.250,00 48.654,28 TOTAL PREVISIÓ INVERSIÓ ANUAL 140.856,00 186.716,00 89.072,66 SUBVENCIONS A CAPITAL (CAPITOL VII) GENERALITAT DE CATALUNYA 0,00 74.559,00 50.000,00 AJUNTAMENT DE BARCELONA 82.000,00 74.559,00 82.000,00 MINISTERI DE CULTURA 45.000,00 25.000,00 40.000,00 DIPUTACIÓ DE BARCELONA 13.856,00 12.598,00 12.465,00 TOTAL SUBVENCIONS A CAPITAL 140.856,00 186.716,00 184.465,00 SOBRANT DE FINANÇAMENT 0,00 0,00 95.392,34 PRESSUPOST CANVI MÀQUINA CLIMATITZACIÓ 0,00 0,00 320.273,00 FINANÇAMENT PENDENT DE RESOLDRE 0,00 0,00 224.880,66 5/5 junta govern 13/04/2012 ple patronat 15/06/2012 FUNDACIÓ TEATRE LLIURE-TEATREPÚBLIC DE BARCELONA PROPOSTA PRESSUPOST PER L'EXERCICI 2012 (detall) 31,4 1,03 2011 2012 2012 1,02 pressupost (ajust) contracte programa proposta pressupost ESTRUCTURA TÈCNICA / ADMINISTRATIVA SERVEIS EXTERIORS Lloguer magatzem Martorell 21.930 28.435 20.764 Col·laboració cooperativa La Lleialtat 20.527 23.524 20.527 Material manteniment 71.706 80.000 54.300 Equipament 23.338 22.729 13.000 Material d'oficina 20.400 21.820 14.080 Biblioteca 816 0 500 Serveis professionals 278.986 280.000 253.839 Dietes Junta de Govern 20.467 21.751 16.357 Serveis de neteja 225.695 260.000 226.457 Serveis de vigilància 238.660 239.859 270.616 Lloguer material i equipament 39.512 40.592 38.314 Obres manteniment 30.600 35.000 20.000 Reparacions 51.074 78.783 35.186 Serveis i quotes manteniment 279.869 370.631 247.462 Seveis d'assessorament 27.964 29.012 20.017 Serveis d'informàtica 70.133 72.561 67.133 Subministraments 231.915 238.873 244.978 Telèfonia i internet 36.535 36.005 39.000 Subscripcions 20.830 23.360 6.856 Correus i missatgeria 14.000 20.300 8.000 Transports material 4.590 8.000 4.590 Desplaçaments i allotjaments personal 6.000 8.609 6.000 Atencions al públic i protocol 10.000 8.414 8.000 Despeses de representació 15.778 16.500 16.500 Contribucions 6.682 7.020 8.246 Assegurances 29.388 30.869 28.465 Interessos bancaris 120.600 85.864 80.568 Despeses financeres 5.410 6.993 8.457 Despeses extraordinaries 1.236 0 72 TOTAL SERVEIS EXTERIORS 1.924.643 2.095.504 1.778.282 PERSONAL FIX Sous direcció 261.512 259.855 258.172 Sous administració 219.010 224.000 225.466 Sous producció 201.156 198.438 187.327 Sous tècnics 946.000 1.194.863 928.584 Sous comunicació 393.705 531.320 398.541 Dietes 3.310 3.409 4.000 Serveis protecció i vigilància salut 6.865 8.000 7.415 Formació personal 20.622 31.017 19.930 Seguretat social 612.060 688.567 569.493 TOTAL PERSONAL 2.664.240 3.139.469 2.598.928 TOTAL ESTRUCTURA TÈCNICA / ADMINISTRATIVA 4.588.882 5.234.973 4.377.210 1/5 junta govern 13/04/2012 ple patronat 15/06/2012 1,03 2011 2012 2012 1,02 pressupost (ajust) contracte programa proposta pressupost PRODUCCIÓ I EXPLOTACIÓ ESPECTACLES PRODUCCIONS PRÒPIES TEATRE PRODUCCIÓ Construcció d'escenografies 102.942 248.251 48.093 Mobiliari i util.leria 17.038 36.601 7.876 Realització vestuari i sabateria 32.287 63.219 10.670 Perruqueria i maquillatge 5.359 11.086 2.876 Material de llum i so 2.846 15.065 3.914 Transports material 6.560 14.216 1.330 Material d'assaigs 3.250 8.487 1.600 Equips artístics 243.114 337.589 177.018 Sous personal eventual tècnic 30.395 51.763 35.912 Assaigs actors 149.761 249.357 69.919 Seguretat social actors 53.543 20.000 21.854 Altres despeses 19.580 20.051 2.209 TOTAL PRODUCCIO 666.677 1.075.685 383.272 EXPLOTACIÓ Nòmines Actors 152.758 415.414 182.423 Seguretat social actors 42.905 62.966 40.772 Nòmines tècnics 8.052 21.127 Seguretat social tècnics 1.315 3.352 Despeses de manteniment 4.127 20.188 20.354 TOTAL EXPLOTACIÓ 209.156 498.568 268.028 IMPREVISTOS 60.900 110.015 0 TOTAL PRODUCCIÓ PRÒPIES TEATRE 936.733 1.684.268 651.300 COPRODUCCIONS Assistencies personal tècnic 48.367 43.154 69.862 Seguretat social personal tècnic 23.225 10.000 6.974 Lloguers material i equipament Material de llum i so 9.725 4.986 3.949 Transports material producció 4.326 2.175 0 Despeses de manteniment 6.400 1.167 17.300 Aportacions a la Coproducció 878.402 919.778 952.018 Imprevistos 29.800 39.572 0 TOTAL COPRODUCCIONS 1.000.247 1.020.832 1.050.103 COMPANYIES INVITADES Assistencies personal tècnic 71.123 72.334 32.382 Seguretat social personal tècnic 13.688 4.879 Lloguers material i equipament 2.000 22.120 0 Material de llum i so 10.830 0 Transports material 30.608 95.607 1.582 Despeses de manteniment 5.778 6.700 Allotjaments 90.479 80.000 2.790 Desplaçaments 41.128 44.857 1.993 Dietes 59.922 30.000 1.060 Catxets i serveis profesionals artístics 448.063 353.860 270.060 % Liquidació Companyies Imprevistos 35.550 44.876 0 TOTAL COMPANYIES INVITADES 809.167 743.654 321.445 ALTRES ACTIVITATS 71.500 24.825 40.000 2/5 junta govern 13/04/2012 ple patronat 15/06/2012 1,03 2011 2012 2012 1,02 pressupost (ajust) contracte programa proposta pressupost LLOGUER ESPAIS 15.000 16.550 0 TOTAL PROFESSIONALS I SERVEIS GENERALS 154.839 143.112 116.473 ALTRES DESPESES Liquidacions SGAE 99.500 101.676 92.122 Comissions venda localitats (servei venta entrades) 37.500 18.302 11.503 TOTAL ALTRES DESPESES 137.000 119.978 103.625 GIRES 658.060 882.340 480.000 COMUNICACIÓ Fotografies 21.600 27.142 22.291 Publicitat diaris i altres mitjans 341.586 379.561 263.570 Cartells i banderoles 42.650 63.287 44.015 Atencions al públic i protocol 9.440 9.054 9.742 Despeses promoció i trameses 14.800 14.688 15.274 Cartelleres 35.700 40.823 26.842 Disseny gràfic i manteniment web 14.500 15.998 14.964 Decoració vestíbul i façana 13.400 15.777 13.829 Edicions gràfiques 94.694 160.536 58.971 Altres despeses 6.020 21.019 6.212 TOTAL COMUNICACIÓ 594.390 747.885 475.709 TOTAL PRODUCCIÓ I EXPLOTACIÓ D'ESPECTACLES 4.376.936 5.383.444 3.238.656 TOTAL DESPESES D'EXPLOTACIÓ 8.965.818 10.618.417 7.615.866 3/5 junta govern 13/04/2012 ple patronat 15/06/2012 1,03 2011 2012 2012 1,02 pressupost (ajust) contracte programa proposta pressupost INGRESSOS INGRESSOS PROPIS RECAPTACIONS DE TAQUILLA Recaptacions de taquilla Fabià Puigserver 752.455 721.552 491.796 Recaptacions de taquilla Teatre lliure de Gràcia 385.970 295.210 401.314 Recaptacions de taquilla Espai Lliure 1.138.425 1.016.762 893.110 COPRODUCCIONS, GIRES, SERVEIS I ALTRES Venda de publicacions 6.000 22.067 630 Lloguer d'espais i serveis 144.854 215.151 77.589 Coproduccions 431.684 419.268 88.428 Patrocinis i altres aportacions 80.600 167.607 101.650 Gires 623.000 882.340 480.000 1.286.138 1.706.433 748.297 TOTAL INGRESSOS PROPIS 2.424.563 2.723.195 1.641.407 SUBVENCIONS GENERALITAT DE CATALUNYA 2.470.545 3.144.396 2.091.036 GENERALITAT DE CATALUNYA (Festival Neo) 0 0 51.000 AJUNTAMENT DE BARCELONA 2.773.632 3.144.396 2.690.423 MINISTERI DE CULTURA 829.000 1.075.000 750.000 DIPUTACIÓ DE BARCELONA 451.045 531.430 392.000 APORTACIONS INSTITUCIONS PÚBLIQUES 6.524.222 7.895.222 5.974.459 TOTAL INGRESSOS 8.948.785 10.618.417 7.615.866 TOTAL INGRESSOS 8.948.785 10.618.417 7.615.866 TOTAL DESPESES 8.965.818 10.618.417 7.615.866 -17.033 0 0 4/5 Plantilla Personal Fix Fundació CONTRACTE PRESSUPOST PROGRAMA 2012 2012 TOTAL TOTAL EFECTIUS EFECTIUS PERSONAL DE CONVENI GRUP CLASSIFICACIÓ PROFESSIONAL FIXE FIXE FIXE FIXE T.C T.P T.C T.P GRUP I 1.A Atenció al Públic 4 2 2 1.A Auxiliar Administratiu 0 0 1.A Auxiliar de Serveis 0 0 1.A Taquilla 3 2 2 1.A Telefonista 2 2 2 TOTAL GRUP I 9 0 6 6 GRUP II 2.A Adjunt Cap de Sala 1 1 1 2.A Oficial Administratiu de 2a 1 1 1 TOTAL GRUP II 2 1 1 2 GRUP III 3.A Secretàries Departament 4 2 2 4 3.A Tècnic Servei Educatiu i Públics 1 0 3.A Oficial Administratiu de 1a 1 1 1 3.B Maquillador 0 0 3.B Perruquer 0 0 3.B Tècnic Llums 5 4 4 3.B Tècnic Manteniment 3 3 3 3.B Tècnic Maquinista 5 5 5 3.B Tècnic Regidoria 3 2 2 3.B Tècnic Sastreria 2 2 2 3.B Tècnic So i Audiovisuals 3 3 3 3.B Tècnic Utiller 0 0 TOTAL GRUP III 27 22 2 24 GRUP IV 4.A Responsable Comptable 1 1 1 4.A Servei Educatiu i Públics 1 1 1 4.A Responsable de Premsa 1 1 1 4.A Responsable de Publicacions 1 1 1 4.A Responsable de Relacions Públiques 1 1 1 4.A Responsable d'Imatge i Disseny 1 1 1 4.A Responsable Gires 1 0 4.A Responsable Laboral 1 1 1 4.A Responsable Taller 1 0 4.A Secretàries de Direcció 2 2 2 TOTAL GRUP IV 11 9 0 9 GRUP V 5.A Cap de Llums 1 1 1 5.A Cap de Manteniment 1 1 1 5.A Cap de Maquinistes 1 1 1 5.A Cap de Regidoria 1 1 1 5.A Cap de Sala 1 1 1 5.A Cap de Sastreria 1 1 1 5.A Cap de So i Audiovisuals 1 1 1 5.A Productor 3 3 3 5.A Serveis Jurídics 1 1 1 TOTAL GRUP V 0 11 11 0 11 TOTAL PERSONAL CONVENI 0 0 60 43 9 52 CONTRACTE PRESSUPOST PROGRAMA TOTAL 2012 TOTAL 2012 EFECTIUS EFECTIUS PERSONAL EXCLÒS CONVENI FIXE FIXE FIXE FIXE T.C T.P T.C T.P Sotsdirecció 1 1 1 1 Adjunt Direcció Artística 1 1 1 1 Drirector d'Administració 1 1 1 1 Director Producció 1 1 1 1 Director Tècnic 1 1 0 Director Tècnic Escenari 0 1 1 Director Tècnic Manteniment 0 1 1 Director Comunicació 1 1 1 1 Adjunt Direcció Tècnica 2 2 1 1 Responsable Direcció Gràcia 0 1 1 TOTAL PERSONAL NO CONVENI 8 0 8 9 0 9 CONTRACTE PROGRAMA PRESSUPOST 2012 2012 TOTAL PLANTILLA 8 60 68 9 52 61