Ref:CG 8/12 ACORDS adoptats per la Comissió de Govern en la sessió celebrada el dia 7 de març de 2012. APROVACIÓ de l'acta de la sessió de 29 de febrer de 2012. ACORDS DECISORIS ÀREA DE PRESIDÈNCIA, RÈGIM INTERIOR, SEGURETAT I MOBILITAT 3.- (416/08) APROVAR, de conformitat amb allò disposat a l'article 115.4 del Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic (TRLCSP), l'adaptació dels dotze models de Plecs de clàusules administratives particulars per als contractes d’obres, subministrament i serveis, l’autorització i adjudicació dels quals estigui atribuïda a la Comissió de Govern, al que estableix la Disposició Addicional Segona, apartat 14, del TRLCSP, en virtut de la qual, per determinar l’import dels contractes als efectes de determinar la competència de l’òrgan, s’inclourà en el mateix l’import de l’Impost sobre el Valor Afegit; INCORPORAR les referides adaptacions a l’aplicació informàtica SAP-Contractes o aplicació informàtica que pugui substituir-lo; PUBLICAR els models de plecs de clàusules administratives particulars resultants en el Perfil de Contractant i en la Gaseta Municipal. 4.- (20090001) PRORROGAR de mutu acord, a l'empara de l'article 303.1 del Text refós de la LCSP, i de conformitat amb la clàusula tercera del Plec de clàusules administratives particulars que regula el contracte que té per objecte la neteja i recollida selectiva dels edificis i locals municipals adscrits a les gerències i els districtes de: Serveis Generals i Coordinació Territorial; Educació, Cultura i Benestar; Recursos Humans i Organització; Acció Social i Ciutadania; Medi Ambient; Prevenció, Seguretat i Mobilitat (Guàrdia Urbana); Prevenció, Seguretat i Mobilitat (S.E.I.S); Urbanisme i Infraestructures, Districte de Ciutat Vella, Districte de l’Eixample, Districte de Sants Montjuïc; Districte de les Corts; Districte Sarrià-Sant Gervasi; Districte de Gràcia; Districte d’Horta-Guinardó; Districte de Nou Barris; Districte de Sant Andreu i Districte de Sant Martí (lots 1 a 20) per un import de 9.471.437,62 euros IVA inclòs, de l' 1 de març de 2012 fins el 31 de desembre de 2012, d’acord amb la següent distribució: Lot 1, contracte núm. 08002441: per un import de 611.294,03 euros a l’empresa Clece SA; Lot 2, contracte núm. 08002453: per un import de 754.676,10 euros a l’empresa La Bruixa Neteges Generals i Manteniment SL; Lot 3, contracte núm. 08002456: per un import de 288.135,08 euros a l’empresa Limserco; Lot 4, contracte núm. 08002457: per un import de 129.138,61 euros a l’empresa Clece SA; Lot 5, contracte núm. 08002460: per un import de 696.273,16 euros a l’empresa Clece SA; Lot 6, contracte núm. 08002462: per un import de 469.564,55 euros a l’empresa Clece SA; Lot 7, contracte núm. 08002463: per un import de 141.377,09 euros a l’empresa Clece SA; Lot 8, contracte núm. 08003095: per un import de 876.104,49 euros a l’empresa Limp’tres SL; Lot 9, contracte núm. 08003097: per un import de 749.498,11 euros a l’empresa Clece SA; Lot 10, contracte núm. 08003099: per un import de 722.631,00 euros a l’empresa Clece SA; Lot 11, contracte núm. 08003100: per un import de 328.422,57 euros a l’empresa Bruixa Neteges Generals i Manteniment SL; Lot 12, contracte núm. 08003101: per un import de 205.465,67 euros a l’empresa Clece SA; Lot 13, contracte núm. 08003103: per un import de 499.273,45 euros a l’empresa La Bruixa Neteges Generals i Manteniment SL; Lot 14, contracte núm. 08003105 per un import de 712.542,40 euros a l’empresa La Bruixa Neteges Generals i Manteniment SL; Lot 15, contracte núm. 08003106 per un import de 256.424,11 euros a l’empresa Clece SA; Lot 16, contracte núm. 08003107: per un import de 318.383,86 euros a l’empresa Clece SA; Lot 17, contracte núm. 08003108: per un import de 154.354,14 euros a l’empresa Clece SA; Lot 18, contracte núm. 08003109: per un import de 350.555,82 euros a l’empresa Limserco SL; Lot 19, contracte núm. 08003110: per un import de 390.021,60 euros a l’empresa Clece SA; Lot 20, contracte núm. 08003111 per un import de 817.301,79 euros a l’empresa Multianau SL.; AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa de 9.471.437,62 euros amb càrrec als pressupostos i partides indicades en la relació annexa; REQUERIR les adjudicataris perquè en el termini màxim de quinze dies hàbils, a partir de la data de recepció de la notificació d'aquesta resolució, reajustin la garantia definitiva, per un import de: Lot núm. 1: 25.902,29 euros; Lot núm. 2: 31.977,80 euros; Lot núm. 3: 12.209,11 euros; Lot núm. 4: 5.431,98 euros; Lot núm. 5: 29.503,10 euros; Lot núm. 6: 19.896,80 euros; Lot núm. 7: 5.990,55 euros; Lot núm. 8: 37.123,07 euros; Lot núm. 9: 31.758,39 euros; Lot núm. 10: 30.619,96 euros; Lot núm. 11: 13.916,21 euros; Lot núm. 12: 8.706,17 euros; Lot núm. 13: 21.155,65 euros; Lot núm. 14: 30.192,47 euros; Lot núm. 15: 10.865,43 euros; Lot núm. 16: 13.490,84 euros; Lot núm. 17: 6.540,43 euros; Lot núm. 18: 14.854,06 euros; Lot núm. 19: 16.526,34 euros; Lot núm. 20: 34.631,44 euros. I ingressin a la Tresoreria municipal, en metàl·lic, en concepte de les aportacions per al suport hot line i el manteniment de l’aplicació informàtica, segons clàusula 19 apartat e) del Plec de condicions administratives, segons el següent desglossament: Lot núm. 1: 611,29 euros; Lot núm. 2: 754,68 euros; Lot núm. 3: 288,14 euros; Lot núm. 4: 129,14 euros; Lot núm. 5: 696,27 euros; Lot núm. 6: 469,56 euros; Lot núm. 7: 141,38 euros; Lot núm. 8: 876,10 euros; Lot núm. 9: 749,50 euros; Lot núm. 10: 722,63 euros; Lot núm. 11: 328,42 euros; Lot núm. 12: 205,47 euros; Lot núm. 13: 499,27 euros; Lot núm. 14: 712,54 euros; Lot núm. 15: 256,42 euros; Lot núm. 16: 318,38 euros; Lot núm. 17: 154,35 euros; Lot núm. 18: 350,56 euros; Lot núm. 19: 390,02 euros; Lot núm. 20: 817,30 euros. 5.- (184/2012) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Ezequiel Rodríguez Pons (mat. 26553) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera, amb la categoria professional de tècnic mitjà d'Arquitectura i Enginyeria, amb destinació al Departament de Llicències i Inspecció del Districte Les Corts, on desenvolupa un lloc de treball de tècnic de llicències i inspecció, i l’activitat privada per compte propi com administrador de la societat EMTEC Barcelona 2007 SL, que té per objecte la prestació de serveis de restaurant, cafeteria, cafè-bar, hosteleria i catering; així com distribució i venda de productes alimentàris, en tant que aquesta activitat privada no figura compresa en les causes d’incompatibilitat previstes legalment. La resta d’activitats establertes a l’objecte social de l’empresa EMTEC Barcelona 2007 S.L no queden compreses en l’àmbit d’autorització de la present resolució. La seva dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i en horari no coincident amb el municipal i, d’altra banda, la present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. I, en tot cas, la present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència i Règim Interior. 6.- (1581/2011) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Eulàlia Pardo de Atín Maresch (mat. 19370) entre la seva activitat municipal com a funcionària de carrera, amb la categoria professional de tècnica d'Administració General, amb destinació a la Junta Arbitral de Consum de la Gerència de Promoció Econòmica, on desenvolupa el lloc de treball de Secretaria de la Junta, i l’activitat privada per compte propi d’advocada mitjançant la societat ADM Abogados y Consultores, SLP, si bé no podrà ostentar, per ella mateixa o mitjançant substitut, tampoc a través de l’esmentada societat ni d’algun dels seus membres, la representació i defensa d'interessos contraris als de la Corporació Municipal, ni tampoc podrà assessorar, informar o desenvolupar les activitats pròpies de la professió en aquells assumptes o procediments en què l'Ajuntament o els seus Organismes hi tinguin relació; la seva dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i en horari no coincident amb el municipal, d’altra banda, la present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. I, en tot cas, la present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència i Règim Interior. 7.- (2012/19) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per el Sr. Ricardo Sánchez Alférez (mat. 803716) entre la seva activitat municipal com a Professor amb la categoria professional de professor de música, amb destinació a l’Escola de Música Sant Andreu de l’Institut Municipal d’Educació d'aquest Ajuntament, amb les funcions pròpies d’un lloc base de la seva categoria, i l’activitat privada de monitor d’informàtica al Col·legi Miró SL, en tant que aquesta activitat privada no figura compresa en les causes d’incompatibilitat previstes legalment; i la suma de jornades de l’activitat pública i l’activitat privada no podrà superar ni la jornada ordinària de l’Administració incrementada en un 50%, ni podrà haver coincidència horària entre les dues jornades; i, d’altra banda, la present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència i Règim Interior. ÀREA D'ECONOMIA, EMPRESA I OCUPACIÓ 8.- APROVAR l'inici del procés de reorganització i racionalització de l’estructura de l’Àrea d’Economia, Empresa i Ocupació i l’empresa Barcelona Activa, SA, que possibiliti la implantació formal d’un nou model organitzatiu per a aquest àmbit d’actuació d’acord amb allò que s’exposa a l’informe d’inici d’expedient de la gerència d’Economia, Empresa i Ocupació i la memòria justificativa annexa. APROVAR la memòria justificativa de l’acord d’impuls reorganitzatiu i de racionalització de l’Àrea d’Economia, Empresa i Ocupació. INICIAR, les actuacions que corresponguin per tal de donar compliment a la nova organització resultant. INFORMAR I INTERESSAR al Consell d’Administració de Barcelona Activa l’adopció dels acords necessaris per a l’efectivitat del procés de reorganització i racionalització aprovats. 9.- (3-016/2012) APROVAR l’expedient núm. 3-016/2012 de modificacions de crèdit, consistent en transferències del Pressupost de 2012, d’import 1.759,72 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 12022291. ÀREA D'URBANISME, INFRAESTRUCTURES, HABITATGE, MEDI AMBIENT I SISTEMES D'INFORMACIÓ I TELECOMUNICACIONS 10.- (30/2012) APROVAR el text articulat i els sis annexos del Contracte- Programa a subscriure entre l'Ajuntament de Barcelona i l'empresa mixta Clavegueram de Barcelona, SA (CLABSA), regulador dels compromisos entre ambdues entitats, per al període 2012-2013, per un import total de 8.636.000,00 euros, dels quals 4.318.000,00 euros corresponen a l'any 2012; i 4.318.000,00 euros a l'any 2013 relatius al desenvolupament del clavegueram a la ciutat de Barcelona i derivat de la concessió atorgada a CLABSA, per acord del Consell Plenari de l'Ajuntament de Barcelona de 3 de març de 1992, prorrogada per acord de la Comissió de Sostenibilitat, Serveis Urbans i Medi Ambient, en sessió de 18 de novembre de 2009. DELEGAR en l'Im. Sr. Joan Puigdollers i Fargas, regidor de Medi Ambient i Serveis Urbans, la signatura del contracte programa. DONAR-NE compte a la Comissió d'Hàbitat Urbà i Medi Ambient. Districte de Sants-Montjuïc 11.- (11GU5) 1r) DECLARAR, de conformitat amb l’article 111 del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel que s’aprova el Text refós de la Llei d’Urbanisme de Catalunya, i 214 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’urbanisme, l’alliberament de l’expropiació de la finca del carrer Morabos, núms. 5-7 inclosa en la unitat d’actuació A del Pla especial de reforma interior del Sector “Bustems-Font de la Guatlla” aprovat definitivament el 21 d’octubre de 1981, i qualificada de Zona de densificació urbana semiintensiva d’habitatge social (Clau 13b- Hs) per la modificació del Pla General Metropolità en el Sector “Font de la Guatlla”, aprovada definitivament el 9 de febrer de 2004, que ha estat sol·licitada pel Sr. Jaume Balagué Mazon, en nom i representació de la societat BALMA, SA, propietària de la finca per a ser destinada a la construcció d’un edifici d’habitatges de protecció oficial en règim de lloguer, en les diferents modalitats previstes pel Pla per al dret a l’habitatge, per les raons que justificadament i motivada consten en l’informe de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística, de 16 de gener de 2012, obrant a l’expedient i que es dóna per íntegrament reproduït. 2n) ESTABLIR, d’acord amb l’article 110 del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d’agost i amb l’article 214.4 i 214.5 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’Urbanisme que l’alliberament de l’expropiació resta subjecte al compliment de les condicions següents; a) L’adjudicació dels habitatges de protecció oficial resultants resten subjectes als requeriments establerts a l’article 23 del Reglament del Registre de sol·licitants d’Habitatges amb Protecció Oficial de Barcelona, en relació amb l’article 18 del mateix Reglament; i b) Iniciar i acabar les obres ens els terminis que s’imposin en la llicència d’edificació, amb el benentès que la declaració expressa de caducitat de la mateixa comportarà deixar sense efecte aquest acord d’alliberament. L’incompliment per part de la propietat d’aquestes condicions, determinarà l’expropiació de la finca per incompliment de la funció social de la propietat. 3r) NOTIFICAR aquest acord als interessats als efectes corresponents i PUBLICAR-LO en el Butlletí Oficial de la Província, en un dels diaris de més circulació de la mateixa i en el tauler d’anuncis municipal. Districte de Nou Barris 12.- (10-S-00039) 1r) DECLARAR procedent la sol·licitud d’expropiació formulada pel Sr. Mauricio de Sivatte Algueró en relació a 4.444 m2 de sòl de la finca cadastral núm. 131 del carrer Aiguablava, la qual forma part de la major finca registral núm. 24.636, efectuada a l’empara del procediment establert a l’article 114 del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, del Text refós de la Llei d’Urbanisme. 2n) REFUSAR, d'acord amb l'establert a l'article 30 de la Llei d'expropiació forçosa, el full d'apreuament que per la quantitat de 3.906.586,87 euros ha formulat la propietat de l’esmentada finca, qualificada en la superfície de 4.444 m2 de sistema de parcs i jardins urbans (clau 6b) i zona de nova ordenació volumètrica (clau 18), per la modificació del Pla General Metropolità a l’àmbit del barri de Torre Baró, aprovada definitivament el 15 de desembre de 2003. 3r) APROVAR el full d'apreuament municipal que, per un import de 775.802,44 euros, ha redactat la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística en relació a la finca de referència. 4t) NOTIFICAR el full d'apreuament municipal a la propietat perquè dins els deu dies següents l'accepti llisament i plenerament, o bé el rebutgi i formuli les al·legacions i aporti les proves que consideri adients i, en tal cas, 5è) REMETRE l'expedient al Jurat d'Expropiació de Catalunya perquè fixi el just preu. 13.- (10-S-00063) 1r) DECLARAR procedent la sol·licitud d’expropiació formulada pel Sr. Mauricio de Sivatte Algueró en relació a la finca cadastral núm. 143 del carrer Escolapi Càncer, la qual forma part de la major finca registral núm. 24.636, efectuada a l’empara del procediment establert a l’article 114 del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, del Text refós de la Llei d’urbanisme. 2n) REFUSAR, d'acord amb l'establert a l'article 30 de la Llei d'expropiació forçosa, el full d'apreuament que per la quantitat de 31.183,84 euros ha formulat la propietat de l’esmentada finca, amb una superfície de sòl de 109 m2, afectada de sistema de parcs i jardins urbans (clau 6b) i vial (clau 5) per la modificació del Pla General Metropolità a l’àmbit del barri de Torre Baró, aprovada definitivament el 15 de desembre de 2003. 3r) APROVAR el full d'apreuament municipal que, per un import de 13.871,39 euros, ha redactat la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística en relació a la finca de referència. 4t) NOTIFICAR el full d'apreuament municipal a la propietat, perquè dins els deu dies següents l'accepti llisament i plenerament, o bé el rebutgi i formuli les al·legacions i aporti les proves que consideri adients i, en tal cas, 5è) REMETRE l'expedient al Jurat d'Expropiació de Catalunya perquè fixi el just preu. 14.- (10-S-00007) 1r) DECLARAR procedent la sol·licitud d’expropiació formulada pel Sr. Mauricio de Sivatte Algueró en relació a la finca cadastral núm. 128 del carrer Escolapi Càncer, la qual forma part de la major finca registral núm. 24.636, efectuada a l’empara del procediment establert a l’article 114 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, del Text refós de la Llei d’Urbanisme. 2n) REFUSAR, d'acord amb l'establert a l'article 30 de la Llei d'expropiació forçosa, el full d'apreuament que per la quantitat de 227.081,48 euros ha formulat la propietat de l’esmentada finca, amb una superfície de sòl de 584 m2, afectada de zona de transformació de l’ús existent a parcs i jardins urbans (clau 17/6) i vial (clau 5) per la modificació del Pla General Metropolità a l’àmbit del barri de Torre Baró, aprovada definitivament el 15 de desembre de 2003. 3r) APROVAR el full d'apreuament municipal que, per un import de 101.950,64 euros, ha redactat la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística en relació a la finca de referència; 4t) NOTIFICAR el full d'apreuament municipal a la propietat, perquè dins els deu dies següents l'accepti llisament i plenerament, o bé el rebutgi i formuli les al·legacions i aporti les proves que consideri adients i, en tal cas, 5è) REMETRE l'expedient al Jurat d'Expropiació de Catalunya perquè fixi el just preu. 15.- (10-S-00008) 1r) DECLARAR procedent la sol·licitud d’expropiació formulada pel Sr. Mauricio de Sivatte Algueró en relació a la finca núm. 1 del carrer Masquefa, efectuada a l’empara del procediment establert a l’article 114 del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, del Text refós de la Llei d’urbanisme. 2n) REFUSAR, d'acord amb l'establert a l'article 30 de la Llei d'expropiació forçosa, el full d'apreuament que, per la quantitat de 518.211,58 euros, ha formulat la propietat de la finca núm. 1 del carrer Masquefa, amb una superfície de sòl de 1.335 m2, afectada de sistema de parcs i jardins urbans (clau 17/6) i vial (clau 5) per la modificació del Pla General Metropolità a l’àmbit del barri de Torre Baró, aprovat definitivament el 15 de desembre de 2.003. 3r) APROVAR el full d'apreuament municipal que, per un import de 233.054,96 euros, ha redactat la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística en relació a la finca de referència. 4t) NOTIFICAR el full d'apreuament municipal a la propietat, perquè dins els deu dies següents l'accepti llisament i plenerament, o bé el rebutgi i formuli les al·legacions i aporti les proves que consideri adients i, en tal cas, 5è) REMETRE l'expedient al Jurat d'Expropiació de Catalunya per què fixi el just preu. 16.- (10-S-00010) 1r) DECLARAR procedent la sol·licitud d’expropiació formulada pel Sr. Mauricio de Sivatte Algueró en relació a la finca cadastral núm. 37 de l’avinguda Vallbona, la qual forma part de la major finca registral 24.636, efectuada a l’empara del procediment establert a l’article 114 del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, del Text refós de la Llei d’urbanisme. 2n) REFUSAR, d'acord amb l'establert a l'article 30 de la Llei d'expropiació forçosa, el full d'apreuament que per la quantitat de 109.464,92 euros ha formulat la propietat de la finca núm. 37 de l’avinguda Vallbona, amb una superfície de sòl de 282 m2, afectada de vial (clau 5) per la modificació del Pla General Metropolità a l’àmbit del barri de Torre Baró, aprovat definitivament el 15 de desembre de 2003. 3r) APROVAR el full d'apreuament municipal que, per un import de 49.229,59 euros, ha redactat la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística en relació a la finca de referència. 4t) NOTIFICAR el full d'apreuament municipal a la propietat, perquè dins els deu dies següents l'accepti llisament i plenerament, o bé el rebutgi i formuli les al·legacions i aporti les proves que consideri adients i, en tal cas, 5è) REMETRE l'expedient al Jurat d'Expropiació de Catalunya perquè fixi el just preu. 17.- (10-S-00009) 1r) DECLARAR procedent la sol·licitud d’expropiació formulada pel Sr. Mauricio de Sivatte Algueró en relació a la finca cadastral núm. 65*LB del carrer Martorelles, la qual forma part de la major finca registral núm. 24.636, efectuada a l’empara del procediment establert a l’article 114 del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, del Text refós de la Llei d’Urbanisme. 2n) REFUSAR d'acord amb l'establert a l'article 30 de la Llei d'expropiació forçosa, el full d'apreuament que per la quantitat de 28.724,83 euros ha formulat la propietat de l’esmentada finca, amb una superfície de sòl de 73 m2, afectada de sistema de parcs i jardins urbans (clau 6b) per la modificació del Pla General Metropolità a l’àmbit del barri de Torre Baró, aprovada definitivament el 15 de desembre de 2003. 3r) APROVAR el full d'apreuament municipal que, per un import de 12.743,83 euros, ha redactat la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística en relació a la finca de referència. 4t) NOTIFICAR el full d'apreuament municipal a la propietat, perquè dins els deu dies següents l'accepti llisament i plenerament, o bé el rebutgi i formuli les al·legacions i aporti les proves que consideri adients i, en tal cas, 5è) REMETRE l'expedient al Jurat d'Expropiació de Catalunya perquè fixi el just preu. 18.- (11-S-00082) 1r) FIXAR en virtut de mutu acord, segons l’establert a l’article 24 de la Llei d’expropiació forçosa, la quantitat de 40.765,24 euros com a justpreu per l’expropiació de 32 m2 de sòl de la finca núm. 28 del carrer Florida, qualificada d’equipament comunitari de nova creació de caràcter local (clau 7b) pel Pla especial de reequipament i millora del barri de Prosperitat de Barcelona, aprovat definitivament el 6 de juny de 1994. 2n) APLICAR l’esmentada quantitat amb càrrec al projecte núm. 24205021, com a deute a preveure per l’Ajuntament de Barcelona. 3r) PAGAR l’esmentada quantitat a la propietat, els Srs. Antonio José Morales Tovar, Consolación Diez García, Manuel Tovar Morales, Emilia Tovar Morales, Margarita Zaragoza Cordovilla, Carmela Cazorla Sánchez i hereus del Sr. Antonio Tovar Morales, un cop acreditin el domini i llibertat de càrregues de la finca objecte d’expropiació o, altrament. 4t) DIPOSITAR-LA a la Caixa General de Dipòsits i 5è) OCUPAR la finca afectada. ÀREA DE QUALITAT DE VIDA, IGUALTAT I ESPORTS 19.- (20080407) APROVAR, per motiu d’interès públic, a l’empara de l’article 202 de la Llei de contractes del sector públic, la modificació del contracte núm. 08005345 que té per objecte l’organització del fòrum esportiu internacional “Global Sports Forum Barcelona” durant els anys 2009, 2010, 2011 i 2012, de conformitat amb les motivacions de l’informe del gerent de Qualitat de Vida, Igualtat i Esports, de 21 de desembre de 2011, adjudicat definitivament a Havas Sports Forum, amb NIF A63120174, per resolució de l'Alcaldia el 9 de febrer de 2009, consistent en la minoració en un 15% del contracte pel que fa al pressupost de l’any 2012 per import de 152.586,21 euros, IVA inclòs, amb el següent desglossament: 129.310,34 euros import net i 23.275,86 euros d’IVA al tipus impositiu del 18%. Per la qual cosa, l’import a abonar serà de 864.655,17 euros (dels quals 732.758,62 euros corresponen al preu net i els restants 131.896,55 euros a l'IVA al 18%). Aquests pagaments es realitzaran de conformitat amb la clàusula 7.2.3 del contracte formalitzat i de la manera següent: primer pagament: 339.080,46 euros (287.356,32 euros d’import net i 51.724,14 euros en concepte d’IVA), segon pagament: 339.080,46 euros (287.356,32 euros d’import net i 51.724,14 euros en concepte d’IVA) i tercer pagament: 186.494,25 euros (158.045,98 euros d’import net i 28.448,28 euros en concepte d’IVA; ANUL·LAR la despesa de 152.586,21 euros, IVA inclòs (dels quals 129.310,34 euros corresponen a l’import net i 23.275,86 euros d’IVA al tipus impositiu del 18%) de la partida 08.01 452.10 226.06 del pressupost de l’any 2012; NOTIFICAR la present resolució a l’empresa adjudicatària; REQUERIR l’adjudicatari perquè comparegui a les dependències del Departament de Serveis Jurídics de la Gerència de Qualitat de Vida, Igualtat i Esports, per a la corresponent formalització de la modificació del contracte, en el termini de deu dies naturals, comptats a partir del dia següent al de la notificació d’aquesta resolució.