11 Ajuntament de Barcelona Secretaria General Ref:CG 33/18 ACORDS adoptats per la Comissió de Govern en la sessió ordinaria de 4 d'octubre de 2018. Aprovació de l'acta de la sessió de 27 de setembre de 2018. Par! Decisória Propostes d'acord ALCALDIA 1.- (17ju35) SOL·LICITAR al Departament de Territori i Sosteníbilitat de la Generalitat de Catalunya la prórroga excepcional, fins al 3'1 de desembre de 2020, així corn modificació del PI a economic í financer del Projecte d'lntervenció Integral al Barrí de La Vinya - Can Clos - Plus Ultra, al Districte de Sants - Montju'ic de Barcelona, de conformitat amb la Llei 2/2004, de 4 de juny, de millora de barris, arees urbanes i viles que requereixen una atenció especial, i pels motius i fonaments que justificadament i raonada, figuren als informes de la Directora de Serveís Jurídics í del Gerent del Districte de Sants- Montju'ic de 20 de setembre de 2018, i a !'informe de la Direcció de serveis jurfdics de I'IMU de 21 de setembre.de 2018, els quals s'incorporen a l'expedient, i es donen per reprodu'its en els seus mateixos termes. 2.- (17ju37} SOL·LICITAR al Departament de Territori i Sostenibílítat de la Generalítat de Catalunya la prorroga excepcional, fins al 31 de desembre de 2020, així com modificació del Pla economic financer del Projecte d'lntervenció Integral al barrí Raval Sud, al Districte de Ciutat Vella de Barcelona, de conformitat amb la Lleí 2/2004, de 4 de juny, de millora de barris, arees urbanes i viles que requereixen una atenció especial, i pels motius i fonaments que, justificadamenl i raonada, figuren als informes de la Directora de Serveis Jurídics i de la Gerent del Districte de Ciutat Vella de 20 de setembre de 2018, i a !'informe de la Direcció de serveis jurídics de I'IMU de 21 de setembre de 2018, els quals s'incorporen a l'expedient, i es donen per reprodu'its en els seus mateixos termes. ÁREA D'ECONOMIA 1 TREBALL, CIUTAT DIGITAL 1 RELACIONS INTERNACIONALS 3." (2018_RH_13} AUTORITZAR la compatibilitat sol·lícitada pel Sr. Óscar Esteban Juan (mat. 9100009) entre la se va activitat municipal com a funcionari interi, amb la categoría professional de Te cnic· Superior en Psicología, amb destinació als centres CDIAPS-Eipis deis Districtes de Ciutat Vella i Nou Barris de l'lnstitut Municipal de Persones amb Discapacitat, on ocupa el lloc de treball de Tecnic 3 (80.30.SS.20), i l'activitat privada per compte propi de Psicoterapia d'adults í familia. La dedicació professional privada no podra superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a I'Administració Pública i haura de desenvolupar-se en horari no coinciden! amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment deis deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'íncompatíbílítats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibílítats del Personal al Servei de I'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdra vigencia per canvi de lloc de treball municipal o per varíació de les circumstancies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat í Prevenció. Ref:CG 33!18 V. 4- \0- 2018 13: 23 4.- . (18003600 (0926/18) INICIAR l'expedient per a la contractació centralitzada del servei de recollida, transport i lliurament de correspondencia i paquetería sol·licitat per les dependencies municipals adscrites a les diferents Gerencies Sectorials de I'Ajuntament de Barcelona, amb núm. de contracte 18003600, mitjan<;:ant tramitació ordinaria, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 621.176,73 euros (IVA inclos), determina! en funció de preus unitaris i un valor estima! d'1.129.412,24 euros; APROVAR les actuacions preparatories efectuades, el plec de clausules administratives particulars i el plec de prescripcions tecniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat amb carrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: pressupost net 513.369,20 euros i import de I'IVA de 107.807,53 euros; condicionada a !'existencia de crédit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s ates que l'execució d'aquest contracte s'iniciara l'exercici següent a la seva autorització. DONAR compte d'aquesta resolució a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat. 5.- INFORMAR favorablement les actuacions d'inversions relacionades en el document de 4 d'octubre de 2018. 6.- (1110/18) APROVAR l'encomana de gestió al Consorci Turi(:;me de Barcelona pera les activitats de caracter material o técnic següents, dirigides a l'impuls i la coordinació de la implantació d'accions derivades de la planificació estratégica de turisme de la ciutat: - Desenvolupament i implementació de I'Estratégia de Marqueting Turístic de la Destinació Barcelona. - Desenvolupament del projecte d'implantació de l'adhesió al Compromís de Sostenibilitat Turfstica per a empreses - Biosphere. - Coordinació de !'operativa i logística necessaria pera la representació internacional de la destinació en l'ambit de l'activitat turística. - Gestió d'instruments de participació i de decisió col·lectiva associats a la gestió turística municipal; APROVAR el conveni regulador de l'encomana; AUTORITZAR f DISPOSAR la despesa per un import d'1.213.087,00 euros, amb carrec a la partida indicada de la Direcció de Turisme de la Gerencia de Turisme, Comer<;: i Mercats, corresponent a 258.192,00 euros corresponents a l'anualitat pressupostaria del 2018, 232.901,00 euros corresponents a l'anualitat pressupostaria del 2019, 236.732,00 euros corresponents a l'anualitat pressupostaria del 2020, 240.639,00 euros corresponents a l'anualitat pressupostaria del 2021 i 244.623,00 euros corresponents a l'anualitat pressupostaria del 2022, subjectes a !'existencia de crédit adequat i suficient en els exercicis pressupostaris posteriors a 2018, a favor del Consorci Turisme de Barcelona; FACULTAR el regidor de Turisme, Comer<;: i Mercats, Agustí Colom Cabau, pera la signatura del conveni. PUBLICAR aquesta resolució i el conveni formalitzat al BOPB, a la Gaseta municipal i al web municipal. DONAR-N E compe a la Comissió d'Economia i Hisenda. 7.- (DP-2018-27204) MODIFICAR de mutu acord les condicions de la permuta ambla cooperativa Fem Ciutat SCCL de la finca situada en el carrer Aneto núm. 16-20, formalitzada mitjan<;:ant escriptura autoritzada pel Notari de Barcelona Ricardo Manén Barceló el dia 11 d'abril de 2016, número de protocol 2.631, en el sentí! d'incorporar com a causa de transformació de la permuta en compravenda la manca de projecte constructiu de l'equipament per part de I'Ajuntament de Barcelona (Districte de Nou Barris) en el termini de dos anys des de la formalització de la permuta; TRANSFORMAR l'esmentada permuta (destinada a la construcció, en par! de la dita finca, d'un edifici d'habitatges de protecció oficial en régim general destina! a venda, per una contraprestació que consisteix en la transmissió a I'Ajuntament de Barcelona, de la propietat d'un equipament municipal, a construir en la part que es qualificara d'equipament segons la Modificació del PI a· General Metropolita que a tals efectes I'Ajuntament de Barcelona havia de redactar i promoure per a la seva aprovació definitiva), en una TRANSMISSIÓ, a títol de compravenda, a favor de la dita cooperativa de l'esmentada finca del carrer Rer.co 33118 v. 4-10-2018 2 13: 23 Aneto núm. 16-20, pel preu de 2.701.005,08 euros, més l'impost corresponent; deis quals java abonar l'import de 294.581,08 euros en el mamen! de formalització de la permuta i la resta a abonar de la següent manera: en efectiu per un import de 2.023.511,73 euros en el moment de formalítzació de la compravenda, i la resta, per un import de 382.912,27 euros, miljangant ellliurament a I'Ajuntament de Barcelona, en el mateix mamen! de la formalització de la compravenda, de la propietat de la part dé la finca del carrer Aneto núm. 16-20 qualificada coma clau 7b/18hs i que es correspon amb l'entitat núm. 1 (equipament municipal) de l'escriptura de complex immobiliari i divisió horitzontal autoritzada pel Notari de Barcelona Ricardo Manén Barceló el dia 23 de gener de 2018, número de protocol 321, als efectes de permetre la construcció per la Corporació municipal del referit equipament; ACCEPTAR el lliurament de la propietat a I'Ajuntament de Barcelona de la referida entitat núm. 1 com a par! del preu de la compravenda; RETORNAR a la cooperativa Fem Ciutat SCCL !'aval de Caixabank SA per import de 2.406.424 euros inscrit en el Registre Especial d'Avals 9340.03.1906317-36, ates que per acord de la Subcomissió d'Urbanisme del municipi de Barcelona en sessió de 15 de desembre de 2017, es va aprovar definitivament la Modificació puntual del PGM pera la creació i regulació d'un equipament situat enfront del carrer Beseberri, en l'illa Q del Turó de la Peira delimitada pels carrers Aneto, Inca, Montsant- i Beseberri; CONSENTIR la cancel·lació registra! de les condicions resolutories previstes en l'atorguen 4rt. de l'escriptura de permuta; FORMALITZAR la modificació de permuta i la compravenda en escriptura pública; i INSCRIURE-LES en el Registre de la Propietat. 8.- (2018/246) INICIAR l'expedient pera la contractació de Nou sistema de gestió de Patrimoni- lnventari Municipal, amb núm. de contracte 18003547, mitjangant tramitació ordinaria, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 569.416,32 euros (IV A inclos), determina! en !unció de preus unitaris i un valor estima! de 941.184,00 euros, distribu'it en els següents lots:- LOT núm. 01, Eina de gestió deis béns municipals, per un impar! de 293.536,32 euros IVA inclós; - LOT núm. 02, Eina de tramitació electrónica d'expedients patrim, per un import de 218.129,12 euros IVA inclos; - LOT núm. 03, Servei d'oficina técnica, per un import de 57.750,88 euros IVA inclos; APROVAR les actuacions preparatóries efectuades, el plec de clausules administratives particulars i el plec de prescripcions tecniques reguladors del coritracte; CONVOCAR la lícitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat amb carrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: pressupost net 470.592,00 euros i impar! de I'IVA de 98.824,32 euros; condicionada a !'existencia de credit adequat i suficient en el/s pressuposUos posterior/s a !'actual. DONAR-N E compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 9.- (3-141/2018) APROVAR l'expedient núm. 3-141/2018 de modificacions de crédit, consisten! en~ transferencies de credit del Pressupost General de I'Ajuntament de Barcelona de l'exercici 2018, d'import 60.816,95 euros, per atendre transferencies de credit de diversos organics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d'aplicacions pressupostaries que consta a l'expedient, referencia comptable núm. 18092191; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 10.- (3-142/2018) APROVAR l'expedient núm. 3-142/2018 de modificacions de credit, consisten! en generació de credit per majors ingressos del Pressupost General de I'Ajuntament de Barcelona de .l'exercici 2018, provinents de l'aportació de la Generalitat per Fans de Foment del Turisme corresponent al segon i tercer trimestre de 2017, per finangar projectes municipals en materia de turisme aprovats en la Comissió de Govern de 31 de maig de 2018, per un import total de 153.104,00 euros, de conformitat amb la documentació .i amb la distribució d'aplicacions pressupostaries que consta a l'expedient, referencia comptable 18092195; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió d'Economia i Hisenda. Ref:CG 33/18 V. 4• JO- 2018 3 13: 23 11.- (3-144/2018) APROVAR l'expedient núm. 3-144/2018 de modificacions de credit, consisten! en transferencies de credit del Pressupost General de I'Ajuntament de Barcelona de l'exercici 2018, d'import 1.000.000,00 euros, per atendre les despeses derivades de l'actuació inversora P.01.7021.01 "Hospital del Mar. Transferencia de capital" que va ser informada favorablement en Comissió de Govern de 19 de juliol de 2018, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d'aplicacions pressupostaries que consta a l'expedient, referencia comptable núm. 18092591; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. ÁREA DE DRETS DE CIUTADANIA, CULTURA, PARTICIPACIÓ 1T RANSPARENCIA 12.- (18S12553 (0965/18) APROVAR el conveni de col·laboració entre i'Ajuntament de Barcelona i !'Organización Mundial Ciudades y Gobiernos Locales Unidos, amb NIF G63327696, per al desenvolupament del projecte "Secretaria de la Comissió d'lnclusió social, democracia participativa i drets humans (CGLU)", que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjanvant concessió directa nominativa, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i 6.1.a) de la normativa general reguladora de les subvencions de I'Ajuntament de Barcelona, per un impar! de 30.000,00 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un impar! de 30.000,00 euros amb carrec al/s pressuposUos i partida/es indicats en aquest mateix document, a favor de !'Organización Mundial Ciudades y Gobiernos Locales Unidos, amb NIF G63327696, per al desenvolupament del projecte "Secretaria de la Comissió d'lnclusió social, democracia participativa i drets hurnans (CGLU)". REQUERIR l'entitat beneficiaria per'tal que presentí, en data maxima 31 de mar9 de 2019, el balan9 económic i la memoria de funcionament i la justificació deis fans rebuts. Aquest haura de contenir la memoria d'actuació amb indicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts i memoria económica justificativa del cost de les activitats, que incloura com a mínim una relació classificada de les despeses i inversions de l'activitat, factures o documents de valor probatori equivalen!, i relació d'altres ingressos i subvencions que hagin finan9a! l'activitat subvencionada. FACULTAR el Tercer Tinent d'Aicaldia, l'lm. Sr. Jaume Asens Lladra, pera la signatura de l'esmentat conveni, així com els documents que se'n derívin. 13.- (18S15183 (1029/18) APROVAR el conveni de col·laboració entre. I'Ajuntament de Barcelona i I'Associació de Ve'ins del Poble Nou, amb NIF G584.35975, peral Pla d'acollida i convivencia al Poble Nou, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjanvant concessió directa i amb caracter nominatiu, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i 6.1.a) de la Normativa general reguladora de les subvencions de I'Ajuntament de Barcelona, per un impar! de 76.843,00 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un impar! de 76.843,00 euros amb cimec al/s pressuposUos i partida/es indicats en aquest mateix document, condicionada a !'existencia de credit adequat i suficient en el/s pressuposUos corresponenUs, a favor de I'Associació de Ve'ins del Poble Nou, amb NIF G58435975, per al Pla d'acollida i convivencia al Poble Nou. REQUERIR l'entitat beneficiaria per tal que presentí en data maxima 31 de mar9 de 2019 pel primer any (2018) i, 31 de mar9 de 2020 pel segon any (2019), el balan9 economic i la memoria de funcionament d'aquesta i justificació deis fans rebuts. Aquest haura de canten ir memoria d'actuació amb indicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts, memoria económica justificativa del cost de . les activitats realitzades i informe de l'auditor, tal i com consta a la clausula setena de l'esmentat conveni. FACULTAR el Tercer Tinent d'Aicaldia l'lm. Sr. Jaume Asens Lladra pera la signatura de l'esmentat conveni i qualsevol altre document que se'n derivi. DONAR compte d'aquesta resolució a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. Ref:CG 33/18 V. 4- \0-2018 4 13: 23 14.- (18S15293 (1030/18) APROVAR el conveni de col·laboració entre.I'Ajuntament de Barcelona i La Prosperitat Cultura en Acció 2, amb NIF G64781123, per al projecte Xarxa 9 Barris Acull, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjangant concessió directa i amb caracter nominatiu, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de· subvencions i 6.1.a) de la Normativa general reguladora de les subvencions de I'Ajuntament de Barcelona, per un import de 158.970,00 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 158.970,00 euros amb carrec al/s pressuposUos i partida/es indicats en aquest mateix document, condicionada a !'existencia de crédit adequat i suficient en el/s pressuposUos corresponenUs, a favor de La Prosperitat Cultura en Acció 2, amb NIF G64781123, per al projecte Xarxa 9 Barris Acull. FACULTAR el Tercer Tinent d'Aicaldia l'lm. Sr. Jaume Asens Lladra pera la signatura de l'esmentat conveni, així com els documents que se'n derivin. REQUERIR l'entitat beneficiaria per tal que presentí en data maxima perla primera anualitat (2018) el31 de mar!( de 2019 i, perla segona anualitat (2019) el 31 de mar!( de 2020, el balang económic i la memória de funcionament d'aquesta i justificació deis fons rebuts. Aquest haura de contenir memória d'actuació amb indicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts, memoria económica justificativa del cost de les activitats realitzades i informe final de !'auditor, tal i com consta a la clausula setena del conveni. DONAR compte d'aquesta resolució a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. Districte de Ciutat Ve lla 15.- (20182815) AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 124.200,00 euros amb carrec als pressupostos i partides indicats en aquest mateix document, per subvencionar l'execució del projecte que s'indica tot seguit. ATORGAR una subvenció, mitjangant concessió directa i amb caracter.. nominatiu, a l'entitat Casal lnfants per I'Acció Social als Barris, amb NIF G08828998, per un import de 124.200,00 euros, equivalen! al 21,98% del cost del projecte, per a la realització d'accions en l'atenció, la dinamització educativa, cultural i soCial deis infants i joves i les seves famílies del barrí del Raval del Districte de Ciutat Vella, amb un cost total d'execució de 540.758,62 euros i una durada fins al 31 de desembre de 2018, d'acord amb els arts. 22.2.a) i 28, ambdós de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, i l'art. 6.2 de la normativa general de subvencioQs. APROVAR el conveni adjunt que consta a l'expedient pel qual es formalitzara l'atorgament de la subvenció; i FACULTAR per a la seva signatura la regidora del Districte de Ciutat Vella, la lma. Sra. Gala Pin Ferrando. REQUERIR l'entitat beneficiaria per tal que faciliti lota la informació que demani I'Ajuntament, i que procedeixi a la justificació de la subvenció rebuda en el termini maxim de tres mesos, a comptar des de la data de finalització del projecte subvenciona!. ÁREA D'ECOLOGIA, URBANISME 1 MOBILITAT 16.- (596/2018) ENCARREGAR a la societat municipal Barcelona de Serveis Municipals S.A., amb NIF A08765919 en la seva condició de mitja propi de I'Ajuntament de Barcelona, les tasques que se'n deriven del desenvolupament de la Mesura de Govern "Proposta estratégica del Park Güell", amb · subjecció a les condicions que s'estableixen en les prescripcions generals annexes, que s'aproven per un període de 4 anys de conformitat amb la seva clausula vuitena; i PUBLICAR el present acord i les prescripcions generals que regeixen l'encarrec en el perfil del contractant. 17.- (20180367DLot 1) EXCLOURE de la licitació del contracte núm. 18002867L01 que té per objecte les obres d'implantació de la fase V.2 de la nova xarxa de bus, lot 1, amb mesures de contractació pública sostenible, l'oferta presentada per Oprocat, SL, d'acord amb el previst a la clausula 8 del plec de clausules administratives particulars (PCAP), per haver inclós en el sobre núm. 1 informació relativa a l'oferta económica; ADJUDICAR l'esmentat contracte, per un import de 249.915,59 euros (IV A inclós), de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient, a Oserma 1992 Ret:CG 33/18 V, 4- 10- 20]8 S lJ; 23 Obras y Servicios SL, amb NIF 860009602, amb una baixa del 25,45% sobre el preu de sortida, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, sotmés a la condició suspensiva d'existéncia de crédit adequat i suficient en el!s pressupostlos posterior/s a l'actual; DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb carrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb un impar! de 249.915,59 euros (IV A inclós), deis quals 206.541,81 euros corresponen al preu net i 43.373,78 euros a I'IVA; FIXAR en 10.327,09 euros l'import de la garantía definitiva i RETENIR-LO del preu del contracte atesa la declaració del contractista d'acollir-se a aquesta modalitat de constitució de garantía; REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini maxim de 15 dies habils següents a la recepció de la notificació de l'adjudicació, comparegui per formalitzar el contracte a les dependéncies d'Ecologia Urbana, Av. Diagonal, 240, 5a planta; DESIGNAR com a responsable del contracte la Sra. Lourdes Conesa Cañabate, Cap del Departament de Gestió de Projectes. i Obres; DONAR-N E compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 18.- (20180367DLot 2) EXCLOURE de la licitació del contracte núm. 18002867L02 que té per objecte les obres d'implantació de la fase V,2 de la nova xarxa de bus, lot 2, amb mesures de contractació pública sostenible, l'oferta presentada per Oprocat, SL, d'acord amb el previst a la clausula 8 del plec de clausules administratives particulars (PCAP), per haver inclós en el sobre núm. 1 informació relativa a l'oferta económica; ADJUDICAR l'esmentat contracte, per un impar! de 220.911,53 euros (IVA inclós), de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a Constraula Enginyeria i Obres SAU, amb NIF A58142639, amb una baixa del 24,06% sobre el preu de sortida, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, sotmés a la condició suspensiva d'existéncia de crédit adequat i suficient en el/s pressupostlos posterior/s a l'actual; DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb carrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb un import de 220.911,53 euros (IV A inclós), deis quals 182.571,51 euros corresponen al preu net i 38.340,02 euros a I'IVA; FIXAR en 9.128,58 euros l'import de la garantía definitiva; REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini maxim de 15 dies habils següents a la recepció de la notificació de l'adjudicació, comparegui per formalitzar el contracte a les dependéncies d'Ecologia Urbana, av. Diagonal, 240, 5a planta; DESIGNAR com a responsable del contracte la Sra. Lourdes Conesa Cañabate; Cap del Dept. de Gestió de Projectes i Obres; DONAR-N E compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 19.- (20180367DLot 3) EXCLOURE de la licitació del contracte núm. 18002867L03 que té per objecte les obres d'implantació de la fase V.2 de la nova xarxa de bus, lot 3, amb mesures de contractació pública sostenible, l'oferta presentada per Oprocat,SL, d'acord amb el previst a la clausula 8 del plec de clausules administratives particulars (PCAP), per haver inclós en el sobre núm. 1 informació relativa a l'oferta económica; ADJUDICAR l'esmentat contracte, per un import de 238.389,87 euros (IV A inclós), de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a Enderrocs i Abocaments SL, amb NIF 861865457, amb una baixa del 21,98% sobre el preu de sortida, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, sotmés a la condició suspensiva · d'existéncia de crédit adequat i suficient en el!s pressupostlos posterior/s a l'actual; DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantilat amb carrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb un import de 238.389,87 euros (IV A inclós), deis quals 197.016,42 euros corresponen al preu net i 41.373,45 euros a I'IVA; FIXAR en 9.850,82 euros l'import de la garantía definitiva i RETEN IR-LO del preu del contracte atesa la declaració del contractista d'acollir-se a aquesta modalitat de constitució de garantía; REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini maxim de 15 dies habils següents a la recepció de la notificació de l'adjudicació, comparegui per formalitzar el contracte a les dependéncies d'Ecologia Urbana, av. Diagonal, 240, 5a planta; DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. Lourdes Conesa Cañabate, Cap del Departament de Gestió de Projectes i Obres; DONAR-N E compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. Ref:CG 33118 v. 4- 10-2018 6 13: 23 20.- (20180367DLot 4) EXCLOURE de la licitació del contracte núm. 18002867L04 que té per objecte les obres d'implantació de la fase V.2 de la nova xarxa de bus, lot 4, amb mesures de contractació pública sostenible, l'oferta presentada per Oprocat, SL, d'acord amb el previst a la clausula 8 del plec de clausules administratives particulars (PCAP), per haver inclós en el sobre núm. 1 informació relativa a l'oferta económica; ADJUDICAR l'esmentat contracte, per un import de 243.162,45 euros (IV A inclos), de conformitat ambla proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a Firtec SAU, amb NIF A60493582, amb una baixa del 24,12% sobre el preu de sortida, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, sotmés a la condició suspensiva d'existéncia de crédit adequat i suficient en el/s pressuposUos posterior/s a l'actual; DISPOSAR a favor de .l'adjudicatar~ l'esmentada quantitat amb carrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb un import de 243.162,45 euros (IV A inclós), deis quals 200.960,70 euros corresponen al preu net i 42.201,75 euros a I'IVA; FIXAR en 10.048,04 euros l'import de la garantía definitiva; REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini maxim de 15 dies habils següents a la recepció de la notificació de l'adjudicació, comparegui per formalitzar el contracte a les dependéncies. d'Ecologia Urbana, av. Diagonal, 240, 5a planta; DESIGNAR com a responsable del contracte la Sra. Lourdes Conesa Cañabate, Cap del Departament de Gestió de Projectes i Obres; DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 21.- (20180367AN) ALLIBERAR la quantitat de 299.757,68 euros (IVA inclos), en concepte de baixa en la licitació del contracte 18002867, que té per objecte les Obres d'implantació de la Fase V.2 de la nova xarxa de bus, (4 lots), amb mesures de contractació pública sostenible, i retornar-lo a les partides i exercicis que s'indiquen en aquest document. Districte de Ciutat Vella 22.- (1BD 2017/126) APROVAR definitivament el Projecte de reforma deis locals en planta baixa i planta primera situats al carrer Sant Oleguer 5-7 i 9-11, al Districte de Ciutat Ve lla, d'iniciativa municipal, d'acord amb !'Informe de Conformitat Técnica del Projecte que figura a l'expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reprodu'it, amb un pressupost de 916.202,98 euros, el 21% de l'impost der valor afegit (IV A) inclós, d'acord amb alió que preveu l'árticle 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de régim local de Catalunya; PUBLICAR aquest acord al Butlleti Oficial de la Provincia de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d'Anuncis de I'Ajuntament; i NOTIFICAR-HO als interessats en aquest procediment. Districte de les Corts 23.- (17gu29) DESESTIMAR el recurs potestatiu de reposició interposat en data 21 de desembre de 2017, per la Sra. Dolores Laguarda Vidal, contra l'acord de la Comissió de Govern de 16 de novembre de 2017, pel qual s'aprova definitivament el Projecte d'expropiació pel procediment de taxació conjunta de les finques incloses a la Fase 1 Nova de l'ambit del Projecte de delimitació poligonal i determinació de sistema d'actuació en el sector de la modificació puntual del Pla General Metropolita a l'ambit de la Colonia Castells, aprovat definitivament en sessió de la Comissió de Govern de 14 de maig de 2008, que incorpora la relació de béns i drets afectats corresponents a les finques núm. 38-48 i 50-52 del carrer de I'Equador; núm. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 23, 25 i 27 del passatge Piera; núm. 21, 23, 25, 27, 29, 31, 33 i 35 del carrer Taquígraf Serra i núm. 235-237 del carrer Entenya, qualificades de zona en sól urba subjecte a ordenació volumétrica especifica (clau 18), pares i jardins urbans de nova creació de caracter local (clau 6b), vies clviques (clau 5b) i xarxa viaria basica per la Modificació Puntual del Pla General Metropolita en el sector de reforma interior de la. colonia Castells, aprovada definitivament per la Subcomissió d'Urbanisme de Barcelona, en data 20 Ref:CG 33/18 v. 4- 10-2018 7 13: 23 d'octubre de 2003; en base als motius consignats a !'informe de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l'lnstitut Municipal d'Urbanisme, entitat pública empresarial de I'Ajuntament de Barcelona, de 14 de setembre de 2018, obran! a l'expedient que s'acompanya a la present i que a afectes de fonamentació es dóna per íntegrament reprodu'it, i NOTIFICAR-HO a la interessada. Districte d'Horta-Guinardó 24.- (7BC 2018/098) APROVAR inicialment el Projecte executiu de reurbanització del carrer Feliu Codina entre el carrer Chapí i el carrer Edu'ard Toda, del carrer Chapi entre el carrer Feliu Codina i el carrer Ven! i del carrer Chapl entre el carrer Rectoría i el carrer Feliu Codina, al Districte d'Horta-Guinardó de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb !'Informe Técnic de Projecte (ITP) que figura a l'expedient administratiu i que aquests afectes es dóna per reprodu'it, amb un pressupost d'1 .910.543,13 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IV A) inclós, a !'empara de l'article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de régim local de Catalunya (TRLMRLC) i SOTMETRE l'expedient a informació pública duran! el termini de !renta dies habils mitjanvant anunci al Butlletl Oficial de la Provincia de Barcelona (BOPB) i en un deis diaris de més circulació de Catalunya, termini duran! el qua! es podra examinar i formular-hiles al·legacions pertinents. 25.- (17gu31) APROVAR definitivament, a !'empara de l'article 119.1 e) i 2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pe! qual s'aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme, el Projecte de reparcel·lacíó de propietari · únic, del Polígon d'actuació urbanística delimita! pe! Pla de millora urbana d'ordenació i definició volumétrica d'edificacíó del Sector 8.05 "Bransi" inclós a la Modificacíó puntual del Pla general metropolita en l'ambit del barrí del Carmel i entorns, amb introducció, en forma de !ex! refós, de les prescripcions assenyalades en !'informe del Departament de reparcel·lacions de la Direcció de serveis de gestió urbanística de l'lnstitut municipal d'urbanisme, de 23 de maig de 2018, promogut de mutu acord per les entitats mercantils "Nimoy Connect, SL" i "Collaborative lntelligence Solutions, SL", com a titulars de la finca inclosa en el Polígon. DETERMINAR, de conformitat amb l'article 153 del Decret 305/2006, de 18 de julio!, pe! qual s'aprova el Reglament de la Llei d'urbanisme, que la fermesa en vía· administrativa de l'acord d'aprovació definitiva del Projecte de reparcel·lació, produira essencialment els afectes económics i jurídics continguts a l'article 127 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pe! qua! s'aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme. PUBLICAR aquest acord al Butlletl Oficial de la Provincia i en un diari deis de més circulació de la provincia i, NOTIFICAR-LO individualment a cadascun deis interessats. DONAR-N E compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 26.- (7BD 2016/141) APROVAR inicialment el Projecte executiu per a la millora del drenatge i renaturalització a l'ambit de Cal Notari al Districte d'Horta-Guinardó de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb !'Informe Técnic del Projecte que figura a l'expedient administratiu i que aquests afectes es dóna per reprodu'it, amb un pressupost de 518.415,96 euros, el 21.% de l'impost del valor afegit (!VA) inclós, d'acord amb alió que preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pe! qua! s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de régim local de Catalunya; NOTIFICAR aquest acord a les parts interessades i SOTMETRE'L a informacíó pública duran! un termini de 30 dies habils mitjanvant anuncis al Butlletl Oficial de la Provincia de Barcelona, termini duran! el qual es podra examinar i formular-hiles al·legacions pertinents. Districte de Nou Barris 27.- (18obo293) APROVAR inicialment el "Projecte d'urbanització de la zona verda de Trinitat Nova, compresa entre els carrers Palamós, S'Agaró i la Llosa" al Districte de Nou Barris, a Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb !'Informe Técnic del Projecte de 14 de setembre de 2018, que figura Ref.CG 33/18 V. 4-10-2018 8 13: 23 a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reprodu'it, amb un import d'1.990.845,28 euros més el 21% de l'impost del valor afegit (IV A); d'acord amb alió que preveu l'art. 89.6 deiDecret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei d'Urbanisme; i SOTMETRE a informació pública dit projecte, duran! un termini d'un mes, a partir del dia següent de la publicació de l'anunci al Butlleti Oficial de la Provincia de Barcelona (BOP) i en un deis diaris de més circulació de la provincia, termini duran! el qual es podra examinar i formular-hiles al·legacions pertinents. 28.- (8BD 2016/080) APROVAR definitivament el Projecte executiu de reurbanització de la pla9a Sóller, al barrí de Porta, al Districte de Nou Barris, d'iniciativa municipal, d'acord amb !'Informe Técnic del Projecte que figura a l'expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduil, amb un pressupost de 4.494.819,21 euros, el21% de l'impost del valor afegit (IV A) inclós, d'acord amb alió que preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de régim local de Catalunya; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Provincia de Barcelona (BOPB), en un deis diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d'Anuncis de I'Ajuntament. 29.- (8BC 2018/099) APROVAR inicialment el Projecte per a la implantació de jocs singulars en espais lúdics del Pare Central de Nou Barris, al Districte de Nou Barris de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb !'informe Técnic del Projecte que figura a l'expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reprodu'it, amb un pressupost d'1.102.575,61 euros, el21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclós, d'acord amb alió que preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de régim local de Catalunya; SOTMETRE'L a informació pública, duran! un termini de 30 dies habils, a comptar a partir del día següent al de la seva publicació al • Butlletí Oficial de la Provincia de Barcelona (BOPB), i en un deis diaris de més circulació de Catalunya, termini duran! el qual es podra examinar i !ormular-hi les al·legacions pertinents. Districte de Sant Andreu 30.- (9BC 2018/100) APROVAR inicialment el Projecte executiu d'implantació d'elements de jocs singulars al Pare de Pegaso, al Districte de Sant Andreu de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb !'informe Técnic del Projecte que figura a l'expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reprodu'it, amb un pressupost d'1.168.875,77 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclós, d'acord amb alió que preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de régim local de Catalunya; SOTMETRE'L a informació pública, duran! un termini de 30 dies habils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlleti Oficial de la Provincia de Barcelona (BOPB), i en un deis diaris de més circulació de Catalunya, termini duran! el qual es podra examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. · ELSECRETARIGENERAL Jordi Cases i Paliares Ref:CG 33118 V. 4- 10-2018 9 13: 23