Ref:CG 33/18 A la Sala nova de Govern de la Casa Consistorial de la Ciutat de Barcelona, el dia 4 d’octubre de 2018 s'hi reuneix la Comissió de Govern en sessió ordinària, sota la presidència de l'Excma. Sra. Alcaldessa, Ada Colau Ballano. Hi concorren l’Im. Sr. i la Ima. Sra. Tinent/ta d'Alcaldia, Jaume Asens Llodrà i Janet Sanz Cid i els Ims. Srs. Regidors i les Imes. Sres. Regidores, Gala Pin Ferrando, Agustí Colom Cabau, Laura Pérez Castaño, Josep Ma. Montaner Martorell i Eloi Badia Casas, assistits pel Secretari General, Sr. Jordi Cases i Pallarés, que certifica. Excusen la seva absència, l’Im. Sr. i la Ima. Sra. Tinent/a d’Alcaldia, Gerardo Pisarello Prados, Laia Ortiz Castellví, i la Ima. Sra. Regidora, Mercedes Vidal Lago. També hi és present el Gerent Municipal, Sr. Jordi Martí Grau. Constatada l'existència de quòrum legal, la Presidència obre la sessió a les onze hores. A) Aprovació de l'acta de la sessió anterior Es dóna per llegida l'acta de la sessió anterior, celebrada el 27 de setembre de 2018, l'esborrany de la qual ha estat tramès a tots els membres de la Comissió; i S'APROVA. B) Part Informativa a) Despatx d'ofici En compliment dels Decrets d’Alcaldia, de 13 i 25 de juny de 2015, ES COMUNIQUEN les resolucions següents: ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT Districte de Ciutat Vella 1.- BIMSA (090.1619.248) El Conseller Delegat de BIMSA, el 13 de setembre de 2018, ha resolt ADJUDICAR el contracte d’Obres relatives al projecte executiu de reurbanització del jardins Voltes d'en Cirés, al barri del Raval Gòtic, al Districte de Ciutat Vella, a Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible, al licitador Bigas Grup, SLU, per un import d’adjudicació de 590.775,98 euros, IVA exclòs, que incloent IVA ascendeix a la quantitat de 714.838,94 euros, i un valor estimat del contracte de 874.527,82 euros, IVA exclòs. Ref:CG 33/18 v. 4- 10- 2018 13: 18 Districte d'Horta-Guinardó 2.- BIMSA (050.1619.292) El Conseller Delegat de BIMSA, el 25 de juliol de 2018, ha resolt INICIAR la licitació per a la contractació de les “Obres Relatives al Projecte per a la millora de diversos Parcs i Jardins de la ciutat de Barcelona. LOT 2-Parc del Guinardó, amb mesures de contractació pública sostenible” amb un pressupost de licitació d'1.273.884,00 euros, IVA exclòs, que incloent IVA ascendeix a la quantitat d'1.541.399,64 euros, un valor estimat del contracte d'1.528.660,80, IVA exclòs, i un termini de 10 mesos. 3.- BIMSA (050.1619.293) El Conseller Delegat de BIMSA, en data 25 de juliol de 2018, ha resolt INICIAR la licitació per a la contractació de les “Obres relatives al projecte Executiu de Reurbanització del carrer Olvan, al barri de Sant Genís dels Agudells, al Districte d'Horta-Guinardó, amb mesures de contractació pública sostenible” amb un pressupost de licitació de 525.990,66 euros, IVA exclòs, que incloent IVA ascendeix a la quantitat de 636.448,69 euros, un valor estimat del contracte de 631.188,79 euros IVA exclòs, i un termini de 7 mesos. Districte de Sant Martí 4.- BIMSA (070.1619.304) El Conseller Delegat de BIMSA, el 9 de juliol de 2018, ha resolt ADJUDICAR el contracte d’Obres de reforna, sanejament i adequació per a nous usos culturals a l'antiga Nau Oliva Artés. Fase 3: Ampliació espai exposició i porxo, al Districte de Sant Martí de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible", al licitador Arcadi Pla, SA, per un import d’adjudicació d'1.263.752,21 euros, IVA exclòs, que incloent IVA ascendeix a la quantitat d'1.529.140,17 euros, i un valor estimat del contracte de 2.258.779.68 euros, IVA exclòs. b) Informes C) Part Decisòria a) Propostes d'acord Donat compte de les propostes incloses a l'ordre del dia, S'ACORDA: ALCALDIA 1.- (17ju35) SOL·LICITAR al Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya la pròrroga excepcional, fins al 31 de desembre de 2020, així com modificació del Pla econòmic i financer del Projecte d’Intervenció Integral al Barri de La Vinya – Can Clos – Plus Ultra, al Districte de Sants – Montjuïc de Barcelona, de conformitat amb la Llei 2/2004, de 4 de juny, de millora de barris, àrees urbanes i viles que requereixen una atenció especial, i pels motius i fonaments que justificadament i raonada, figuren als informes de la Directora de Serveis Jurídics i del Gerent del Districte de Sants-Montjuïc de 20 de Ref:CG 33/18 v. 4- 10- 2018 2 13: 18 setembre de 2018, i a l’informe de la Direcció de serveis jurídics de l’IMU de 21 de setembre de 2018, els quals s’incorporen a l’expedient, i es donen per reproduïts en els seus mateixos termes. 2.- (17ju37) SOL·LICITAR al Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya la pròrroga excepcional, fins al 31 de desembre de 2020, així com modificació del Pla econòmic financer del Projecte d’Intervenció Integral al barri Raval Sud, al Districte de Ciutat Vella de Barcelona, de conformitat amb la Llei 2/2004, de 4 de juny, de millora de barris, àrees urbanes i viles que requereixen una atenció especial, i pels motius i fonaments que, justificadament i raonada, figuren als informes de la Directora de Serveis Jurídics i de la Gerent del Districte de Ciutat Vella de 20 de setembre de 2018, i a l’informe de la Direcció de serveis jurídics de l’IMU de 21 de setembre de 2018, els quals s’incorporen a l’expedient, i es donen per reproduïts en els seus mateixos termes. ÀREA D'ECONOMIA I TREBALL, CIUTAT DIGITAL I RELACIONS INTERNACIONALS 3.- (2018_RH_13) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Òscar Esteban Juan (mat. 9100009) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí, amb la categoria professional de Tècnic Superior en Psicologia, amb destinació als centres CDIAPS-Eipis dels Districtes de Ciutat Vella i Nou Barris de l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat, on ocupa el lloc de treball de Tècnic 3 (80.30.SS.20), i l’activitat privada per compte propi de Psicoteràpia d’adults i família. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 4.- (18003600 (0926/18) INICIAR l'expedient per a la contractació centralitzada del servei de recollida, transport i lliurament de correspondència i paqueteria sol·licitat per les dependències municipals adscrites a les diferents Gerències Sectorials de l'Ajuntament de Barcelona, amb núm. de contracte 18003600, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 621.176,73 euros (IVA inclòs), determinat en funció de preus unitaris i un valor estimat d'1.129.412,24 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb el Ref:CG 33/18 v. 4- 10- 2018 3 13: 18 següent desglossament: pressupost net 513.369,20 euros i import de l'IVA de 107.807,53 euros; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització. DONAR compte d'aquesta resolució a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat. 5.- INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 4 d’octubre de 2018. 6.- (1110/18) APROVAR l’encomana de gestió al Consorci Turisme de Barcelona per a les activitats de caràcter material o tècnic següents, dirigides a l’impuls i la coordinació de la implantació d’accions derivades de la planificació estratègica de turisme de la ciutat: - Desenvolupament i implementació de l’Estratègia de Màrqueting Turístic de la Destinació Barcelona. - Desenvolupament del projecte d’implantació de l’adhesió al Compromís de Sostenibilitat Turística per a empreses - Biosphere. - Coordinació de l’operativa i logística necessària per a la representació internacional de la destinació en l’àmbit de l’activitat turística. - Gestió d’instruments de participació i de decisió col·lectiva associats a la gestió turística municipal; APROVAR el conveni regulador de l’encomana; AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa per un import d'1.213.087,00 euros, amb càrrec a la partida indicada de la Direcció de Turisme de la Gerència de Turisme, Comerç i Mercats, corresponent a 258.192,00 euros corresponents a l’anualitat pressupostària del 2018, 232.901,00 euros corresponents a l’anualitat pressupostària del 2019, 236.732,00 euros corresponents a l’anualitat pressupostària del 2020, 240.639,00 euros corresponents a l’anualitat pressupostària del 2021 i 244.623,00 euros corresponents a l’anualitat pressupostària del 2022, subjectes a l’existència de crèdit adequat i suficient en els exercicis pressupostaris posteriors a 2018, a favor del Consorci Turisme de Barcelona; FACULTAR el regidor de Turisme, Comerç i Mercats, Agustí Colom Cabau, per a la signatura del conveni. PUBLICAR aquesta resolució i el conveni formalitzat al BOPB, a la Gaseta municipal i al web municipal. DONAR-NE compe a la Comissió d'Economia i Hisenda. 7.- (DP-2018-27204) MODIFICAR de mutu acord les condicions de la permuta amb la cooperativa Fem Ciutat SCCL de la finca situada en el carrer Aneto núm. 16-20, formalitzada mitjançant escriptura autoritzada pel Notari de Barcelona Ricardo Manén Barceló el dia 11 d’abril de 2016, número de protocol 2.631, en el sentit d’incorporar com a causa de transformació de la permuta en compravenda la manca de projecte constructiu de l’equipament per part de l’Ajuntament de Barcelona (Districte de Nou Barris) en el termini de dos anys des de la formalització de la permuta; TRANSFORMAR l’esmentada permuta (destinada a la construcció, en part de la dita finca, d’un edifici d’habitatges de protecció oficial en règim general destinat a venda, per una contraprestació que consisteix en la transmissió a l’Ajuntament de Barcelona, de la propietat d’un equipament municipal, a construir en la part que es qualificarà d’equipament segons la Modificació del Pla General Metropolità que a tals efectes l’Ajuntament de Barcelona havia de redactar i promoure per a la seva aprovació definitiva), en una TRANSMISSIÓ, a títol de compravenda, a favor de la dita cooperativa de l’esmentada finca del carrer Aneto núm. 16-20, pel preu de 2.701.005,08 euros, Ref:CG 33/18 v. 4- 10- 2018 4 13: 18 més l’impost corresponent; dels quals ja va abonar l’import de 294.581,08 euros en el moment de formalització de la permuta i la resta a abonar de la següent manera: en efectiu per un import de 2.023.511,73 euros en el moment de formalització de la compravenda, i la resta, per un import de 382.912,27 euros, mitjançant el lliurament a l’Ajuntament de Barcelona, en el mateix moment de la formalització de la compravenda, de la propietat de la part de la finca del carrer Aneto núm. 16-20 qualificada com a clau 7b/ 18hs i que es correspon amb l’entitat núm. 1 (equipament municipal) de l’escriptura de complex immobiliari i divisió horitzontal autoritzada pel Notari de Barcelona Ricardo Manén Barceló el dia 23 de gener de 2018, número de protocol 321, als efectes de permetre la construcció per la Corporació municipal del referit equipament; ACCEPTAR el lliurament de la propietat a l’Ajuntament de Barcelona de la referida entitat núm. 1 com a part del preu de la compravenda; RETORNAR a la cooperativa Fem Ciutat SCCL l’aval de Caixabank SA per import de 2.406.424 euros inscrit en el Registre Especial d’Avals 9340.03.1906317-36, atès que per acord de la Subcomissió d’Urbanisme del municipi de Barcelona en sessió de 15 de desembre de 2017, es va aprovar definitivament la Modificació puntual del PGM per a la creació i regulació d’un equipament situat enfront del carrer Beseberri, en l’illa Q del Turó de la Peira delimitada pels carrers Aneto, Inca, Montsant i Beseberri; CONSENTIR la cancel·lació registral de les condicions resolutòries previstes en l’atorguen 4rt. de l’escriptura de permuta; FORMALITZAR la modificació de permuta i la compravenda en escriptura pública; i INSCRIURE-LES en el Registre de la Propietat. 8.- (2018/246) INICIAR l'expedient per a la contractació de Nou sistema de gestió de Patrimoni - Inventari Municipal, amb núm. de contracte 18003547, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 569.416,32 euros (IVA inclòs), determinat en funció de preus unitaris i un valor estimat de 941.184,00 euros, distribuït en els següents lots: - LOT núm. 01, Eina de gestió dels béns municipals, per un import de 293.536,32 euros IVA inclòs; - LOT núm. 02, Eina de tramitació electrònica d’expedients patrim, per un import de 218.129,12 euros IVA inclòs; - LOT núm. 03, Servei d’oficina tècnica, per un import de 57.750,88 euros IVA inclòs; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: pressupost net 470.592,00 euros i import de l'IVA de 98.824,32 euros; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DONAR-NE compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 9.- (3-141/2018) APROVAR l’expedient núm. 3-141/2018 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018, d’import 60.816,95 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 18092191; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. Ref:CG 33/18 v. 4- 10- 2018 5 13: 18 10.- (3-142/2018) APROVAR l’expedient núm. 3-142/2018 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018, provinents de l’aportació de la Generalitat per Fons de Foment del Turisme corresponent al segon i tercer trimestre de 2017, per finançar projectes municipals en matèria de turisme aprovats en la Comissió de Govern de 31 de maig de 2018, per un import total de 153.104,00 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 18092195; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR compte d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. 11.- (3-144/2018) APROVAR l’expedient núm. 3-144/2018 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018, d’import 1.000.000,00 euros, per atendre les despeses derivades de l’actuació inversora P.01.7021.01 “Hospital del Mar. Transferència de capital” que va ser informada favorablement en Comissió de Govern de 19 de juliol de 2018, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 18092591; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. ÀREA DE DRETS DE CIUTADANIA, CULTURA, PARTICIPACIÓ I TRANSPARÈNCIA 12.- (18S12553 (0965/18) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l'Organización Mundial Ciudades y Gobiernos Locales Unidos, amb NIF G63327696, per al desenvolupament del projecte "Secretaria de la Comissió d’Inclusió social, democràcia participativa i drets humans (CGLU)", que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa nominativa, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 30.000,00 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 30.000,00 euros amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, a favor de l'Organización Mundial Ciudades y Gobiernos Locales Unidos, amb NIF G63327696, per al desenvolupament del projecte "Secretaria de la Comissió d’Inclusió social, democràcia participativa i drets humans (CGLU)". REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que presenti, en data màxima 31 de març de 2019, el balanç econòmic i la memòria de funcionament i la justificació dels fons rebuts. Aquest haurà de contenir la memòria d’actuació amb indicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts i memòria econòmica justificativa del cost de les activitats, que inclourà com a mínim una relació classificada de les despeses i inversions de l’activitat, factures o documents de valor probatori equivalent, i relació d’altres ingressos i subvencions que hagin finançat l’activitat subvencionada. FACULTAR el Tercer Tinent d'Alcaldia, l'lm. Sr. Jaume Asens Llodrà, per a la signatura de l'esmentat conveni, així com els documents que se'n derivin. Ref:CG 33/18 v. 4- 10- 2018 6 13: 18 13.- (18S15183 (1029/18) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l’Associació de Veïns del Poble Nou, amb NIF G58435975, per al Pla d’acollida i convivència al Poble Nou, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter nominatiu, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i 6.1.a) de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 76.843,00 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 76.843,00 euros amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s, a favor de l’Associació de Veïns del Poble Nou, amb NIF G58435975, per al Pla d’acollida i convivència al Poble Nou. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que presenti en data màxima 31 de març de 2019 pel primer any (2018) i, 31 de març de 2020 pel segon any (2019), el balanç econòmic i la memòria de funcionament d'aquesta i justificació dels fons rebuts. Aquest haurà de contenir memòria d’actuació amb indicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts, memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades i informe de l’auditor, tal i com consta a la clàusula setena de l'esmentat conveni. FACULTAR el Tercer Tinent d'Alcaldia l'lm. Sr. Jaume Asens Llodrà per a la signatura de l'esmentat conveni i qualsevol altre document que se'n derivi. DONAR compte d’aquesta resolució a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 14.- (18S15293 (1030/18) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i La Prosperitat Cultura en Acció 2, amb NIF G64781123, per al projecte Xarxa 9 Barris Acull, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter nominatiu, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i 6.1.a) de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 158.970,00 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 158.970,00 euros amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s, a favor de La Prosperitat Cultura en Acció 2, amb NIF G64781123, per al projecte Xarxa 9 Barris Acull. FACULTAR el Tercer Tinent d'Alcaldia l'Im. Sr. Jaume Asens Llodrà per a la signatura de l'esmentat conveni, així com els documents que se'n derivin. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que presenti en data màxima per la primera anualitat (2018) el 31 de març de 2019 i, per la segona anualitat (2019) el 31 de març de 2020, el balanç econòmic i la memòria de funcionament d'aquesta i justificació dels fons rebuts. Aquest haurà de contenir memòria d’actuació amb indicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts, memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades i informe final de l’auditor, tal i com consta a la clàusula setena del conveni. DONAR compte d’aquesta resolució a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. Ref:CG 33/18 v. 4- 10- 2018 7 13: 18 Districte de Ciutat Vella 15.- (20182815) AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 124.200,00 euros amb càrrec als pressupostos i partides indicats en aquest mateix document, per subvencionar l'execució del projecte que s'indica tot seguit. ATORGAR una subvenció, mitjançant concessió directa i amb caràcter nominatiu, a l'entitat Casal Infants per l'Acció Social als Barris, amb NIF G08828998, per un import de 124.200,00 euros, equivalent al 21,98% del cost del projecte, per a la realització d'accions en l'atenció, la dinamització educativa, cultural i social dels infants i joves i les seves famílies del barri del Raval del Districte de Ciutat Vella, amb un cost total d'execució de 540.758,62 euros i una durada fins al 31 de desembre de 2018, d'acord amb els arts. 22.2.a) i 28, ambdós de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, i l'art. 6.2 de la normativa general de subvencions. APROVAR el conveni adjunt que consta a l'expedient pel qual es formalitzarà l'atorgament de la subvenció; i FACULTAR per a la seva signatura la regidora del Districte de Ciutat Vella, la Ima. Sra. Gala Pin Ferrando. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que faciliti tota la informació que demani l'Ajuntament, i que procedeixi a la justificació de la subvenció rebuda en el termini màxim de tres mesos, a comptar des de la data de finalització del projecte subvencionat. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT 16.- (596/2018) ENCARREGAR a la societat municipal Barcelona de Serveis Municipals S.A., amb NIF A08765919 en la seva condició de mitjà propi de l’Ajuntament de Barcelona, les tasques que se’n deriven del desenvolupament de la Mesura de Govern “Proposta estratègica del Park Güell”, amb subjecció a les condicions que s’estableixen en les prescripcions generals annexes, que s’aproven per un període de 4 anys de conformitat amb la seva clàusula vuitena; i PUBLICAR el present acord i les prescripcions generals que regeixen l’encàrrec en el perfil del contractant. 17.- (20180367DLot 1) EXCLOURE de la licitació del contracte núm. 18002867L01 que té per objecte les obres d'implantació de la fase V.2 de la nova xarxa de bus, lot 1, amb mesures de contractació pública sostenible, l'oferta presentada per Oprocat, SL, d’acord amb el previst a la clàusula 8 del plec de clàusules administratives particulars (PCAP), per haver inclòs en el sobre núm. 1 informació relativa a l'oferta econòmica; ADJUDICAR l'esmentat contracte, per un import de 249.915,59 euros (IVA inclòs), de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient, a Oserma 1992 Obras y Servicios SL, amb NIF B60009602, amb una baixa del 25,45% sobre el preu de sortida, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual; DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb un import de 249.915,59 euros (IVA inclòs), dels quals 206.541,81 euros corresponen al preu net i 43.373,78 euros a l'IVA; FIXAR en 10.327,09 Ref:CG 33/18 v. 4- 10- 2018 8 13: 18 euros l'import de la garantia definitiva i RETENIR-LO del preu del contracte atesa la declaració del contractista d'acollir-se a aquesta modalitat de constitució de garantia; REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció de la notificació de l'adjudicació, comparegui per formalitzar el contracte a les dependències d'Ecologia Urbana, Av. Diagonal, 240, 5a planta; DESIGNAR com a responsable del contracte la Sra. Lourdes Conesa Cañabate, Cap del Departament de Gestió de Projectes i Obres; DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 18.- (20180367DLot 2) EXCLOURE de la licitació del contracte núm. 18002867L02 que té per objecte les obres d'implantació de la fase V.2 de la nova xarxa de bus, lot 2, amb mesures de contractació pública sostenible, l'oferta presentada per Oprocat, SL, d’acord amb el previst a la clàusula 8 del plec de clàusules administratives particulars (PCAP), per haver inclòs en el sobre núm. 1 informació relativa a l'oferta econòmica; ADJUDICAR l'esmentat contracte, per un import de 220.911,53 euros (IVA inclòs), de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a Constraula Enginyeria i Obres SAU, amb NIF A58142639, amb una baixa del 24,06% sobre el preu de sortida, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual; DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb un import de 220.911,53 euros (IVA inclòs), dels quals 182.571,51 euros corresponen al preu net i 38.340,02 euros a l'IVA; FIXAR en 9.128,58 euros l'import de la garantia definitiva; REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció de la notificació de l'adjudicació, comparegui per formalitzar el contracte a les dependències d'Ecologia Urbana, av. Diagonal, 240, 5a planta; DESIGNAR com a responsable del contracte la Sra. Lourdes Conesa Cañabate, Cap del Dept. de Gestió de Projectes i Obres; DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 19.- (20180367DLot 3) EXCLOURE de la licitació del contracte núm. 18002867L03 que té per objecte les obres d'implantació de la fase V.2 de la nova xarxa de bus, lot 3, amb mesures de contractació pública sostenible, l'oferta presentada per Oprocat,SL, d’acord amb el previst a la clàusula 8 del plec de clàusules administratives particulars (PCAP), per haver inclòs en el sobre núm. 1 informació relativa a l'oferta econòmica; ADJUDICAR l'esmentat contracte, per un import de 238.389,87 euros (IVA inclòs), de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a Enderrocs i Abocaments SL, amb NIF B61865457, amb una baixa del 21,98% sobre el preu de sortida, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual; DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb un import de 238.389,87 euros (IVA inclòs), dels quals 197.016,42 euros corresponen al preu net i 41.373,45 euros a l'IVA; FIXAR en 9.850,82 euros l'import de la garantia definitiva i RETENIR-LO del preu del contracte atesa la declaració del contractista d'acollir-se a aquesta modalitat de constitució Ref:CG 33/18 v. 4- 10- 2018 9 13: 18 de garantia; REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció de la notificació de l'adjudicació, comparegui per formalitzar el contracte a les dependències d'Ecologia Urbana, av. Diagonal, 240, 5a planta; DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. Lourdes Conesa Cañabate, Cap del Departament de Gestió de Projectes i Obres; DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 20.- (20180367DLot 4) EXCLOURE de la licitació del contracte núm. 18002867L04 que té per objecte les obres d'implantació de la fase V.2 de la nova xarxa de bus, lot 4, amb mesures de contractació pública sostenible, l'oferta presentada per Oprocat, SL, d’acord amb el previst a la clàusula 8 del plec de clàusules administratives particulars (PCAP), per haver inclòs en el sobre núm. 1 informació relativa a l'oferta econòmica; ADJUDICAR l'esmentat contracte, per un import de 243.162,45 euros (IVA inclòs), de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a Firtec SAU, amb NIF A60493582, amb una baixa del 24,12% sobre el preu de sortida, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual; DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb un import de 243.162,45 euros (IVA inclòs), dels quals 200.960,70 euros corresponen al preu net i 42.201,75 euros a l'IVA; FIXAR en 10.048,04 euros l'import de la garantia definitiva; REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció de la notificació de l'adjudicació, comparegui per formalitzar el contracte a les dependències d'Ecologia Urbana, av. Diagonal, 240, 5a planta; DESIGNAR com a responsable del contracte la Sra. Lourdes Conesa Cañabate, Cap del Departament de Gestió de Projectes i Obres; DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 21.- (20180367AN) ALLIBERAR la quantitat de 299.757,68 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació del contracte 18002867, que té per objecte les Obres d'implantació de la Fase V.2 de la nova xarxa de bus, (4 lots), amb mesures de contractació pública sostenible, i retornar-lo a les partides i exercicis que s'indiquen en aquest document. Districte de Ciutat Vella 22.- (1BD 2017/126) APROVAR definitivament el Projecte de reforma dels locals en planta baixa i planta primera situats al carrer Sant Oleguer 5-7 i 9-11, al Districte de Ciutat Vella, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe de Conformitat Tècnica del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 916.202,98 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament; i NOTIFICAR-HO als interessats en aquest procediment. Ref:CG 33/18 v. 4- 10- 2018 10 13: 18 Districte de les Corts 23.- (17gu29) DESESTIMAR el recurs potestatiu de reposició interposat en data 21 de desembre de 2017, per la Sra. Dolores Laguarda Vidal, contra l’acord de la Comissió de Govern de 16 de novembre de 2017, pel qual s’aprova definitivament el Projecte d’expropiació pel procediment de taxació conjunta de les finques incloses a la Fase I Nova de l’àmbit del Projecte de delimitació poligonal i determinació de sistema d’actuació en el sector de la modificació puntual del Pla General Metropolità a l’àmbit de la Colònia Castells, aprovat definitivament en sessió de la Comissió de Govern de 14 de maig de 2008, que incorpora la relació de béns i drets afectats corresponents a les finques núm. 38-48 i 50-52 del carrer de l’Equador; núm. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 23, 25 i 27 del passatge Piera; núm. 21, 23, 25, 27, 29, 31, 33 i 35 del carrer Taquígraf Serra i núm. 235-237 del carrer Entença, qualificades de zona en sòl urbà subjecte a ordenació volumètrica especifica (clau 18), parcs i jardins urbans de nova creació de caràcter local (clau 6b), vies cíviques (clau 5b) i xarxa viària bàsica per la Modificació Puntual del Pla General Metropolità en el sector de reforma interior de la colònia Castells, aprovada definitivament per la Subcomissió d’Urbanisme de Barcelona, en data 20 d’octubre de 2003; en base als motius consignats a l’informe de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme, entitat pública empresarial de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 de setembre de 2018, obrant a l’expedient que s’acompanya a la present i que a efectes de fonamentació es dóna per íntegrament reproduït, i NOTIFICAR-HO a la interessada. Districte d'Horta-Guinardó 24.- (7BC 2018/098) APROVAR inicialment el Projecte executiu de reurbanització del carrer Feliu Codina entre el carrer Chapí i el carrer Eduard Toda, del carrer Chapi entre el carrer Feliu Codina i el carrer Vent i del carrer Chapí entre el carrer Rectoria i el carrer Feliu Codina, al Districte d’Horta-Guinardó de Barcelona, d’iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe Tècnic de Projecte (ITP) que figura a l'expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d’1.910.543,13 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, a l'empara de l'article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC) i SOTMETRE l'expedient a informació pública durant el termini de trenta dies hàbils mitjançant anunci al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un dels diaris de més circulació de Catalunya, termini durant el qual es podrà examinar i formular -hi les al·legacions pertinents. 25.- (17gu31) APROVAR definitivament, a l’empara de l’article 119.1 c) i 2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme, el Projecte de reparcel·lació de propietari únic, del Polígon d’actuació urbanística delimitat pel Pla de millora urbana d’ordenació i definició volumètrica d’edificació del Sector S.05 “Bransi” inclòs a la Modificació puntual del Pla general metropolità en l’àmbit del barri del Carmel i entorns, amb introducció, en forma de text refós, de les prescripcions assenyalades en l’informe del Departament de reparcel·lacions de la Direcció de serveis de gestió urbanística de l’Institut municipal d’urbanisme, de 23 de maig de 2018, promogut de mutu Ref:CG 33/18 v. 4- 10- 2018 11 13: 18 acord per les entitats mercantils “Nimoy Connect, SL” i “Collaborative Intelligence Solutions, SL”, com a titulars de la finca inclosa en el Polígon. DETERMINAR, de conformitat amb l’article 153 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’urbanisme, que la fermesa en via administrativa de l’acord d’aprovació definitiva del Projecte de reparcel·lació, produirà essencialment els efectes econòmics i jurídics continguts a l’article 127 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme. PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província i en un diari dels de més circulació de la província i, NOTIFICAR-LO individualment a cadascun dels interessats. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 26.- (7BD 2016/141) APROVAR inicialment el Projecte executiu per a la millora del drenatge i renaturalització a l’àmbit de Cal Notari al Districte d'Horta-Guinardó de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 518.415,96 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; NOTIFICAR aquest acord a les parts interessades i SOTMETRE’L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils mitjançant anuncis al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. Districte de Nou Barris 27.- (18obo293) APROVAR inicialment el “Projecte d’urbanització de la zona verda de Trinitat Nova, compresa entre els carrers Palamós, S’Agaró i la Llosa” al Districte de Nou Barris, a Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte de 14 de setembre de 2018, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, amb un import d'1.990.845,28 euros més el 21% de l’impost del valor afegit (IVA); d’acord amb allò que preveu l’art. 89.6 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme; i SOTMETRE a informació pública dit projecte, durant un termini d’un mes, a partir del dia següent de la publicació de l’anunci al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOP) i en un dels diaris de més circulació de la província, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. 28.- (8BD 2016/080) APROVAR definitivament el Projecte executiu de reurbanització de la plaça Sóller, al barri de Porta, al Districte de Nou Barris, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 4.494.819,21 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament. Ref:CG 33/18 v. 4- 10- 2018 12 13: 18 29.- (8BC 2018/099) APROVAR inicialment el Projecte per a la implantació de jocs singulars en espais lúdics del Parc Central de Nou Barris, al Districte de Nou Barris de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d'1.102.575,61 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; SOTMETRE’L a informació pública, durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), i en un dels diaris de més circulació de Catalunya, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. Districte de Sant Andreu 30.- (9BC 2018/100) APROVAR inicialment el Projecte executiu d’implantació d’elements de jocs singulars al Parc de Pegaso, al Districte de Sant Andreu de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d'1.168.875,77 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; SOTMETRE’L a informació pública, durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), i en un dels diaris de més circulació de Catalunya, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. b) Mocions No havent-hi altres assumptes per tractar, la Presidència aixeca la sessió a les dotze hores. Ref:CG 33/18 v. 4- 10- 2018 13 13: 18