Ajuntament de Barcelona Secretaria General Ref: CG 35/18 ACORDS adoptats perla Comissió de Govern en la sessio celebrada el día 1'8 d'octubre de 2018. APROVACIÓ de !'acta de la sessió anterior. ACORDS DECISORIS ÁREA D'ECONOMIA 1T REBALL, CIUTAT DIGITAL 1R ELACIONS INTERNACIONALS 1.- (021 - MPAVLL/2018- SG) INFORMAR, en el marc de l'acord, de 7 de juny de 2013, sobre participació de I'Ajuntament de Barcelona en les iniciatives normatives de la Generalitat de Catalunya que incideixen en el régim especial es\ablert a la Carta Municipal de Barcelona, el posicionament .de I'Ajuntament de Barcelona en relació a la iniciativa normativa següent: l. Memoria Preliminar de I'Avantprojecte de Llei de modificació de la Llei 16/2015, del 21 de julio!, de simplificació de l'activitat administrativa de I'Administració dé la Generalitat i deis governs locals de Catalunya i d'impuls de l'activitat económica, de la Genenllitat de Catalunya, en els termes deis documents elaborats pels· Serveis Jurídics Municipals que consten a l'expedient i que constitueixen la motivació del present acord. NOTIFICAR el present acord i el posicionament municipal sobre cada iniciativa normativa a la Secretaria de la Comissió Mixta Generalitat-Ajuntament 2.- (038-PD/2018-SG) INFORMAR, en el marc de l'acord, de 7 de juny de 2013, sobre participació de I'Ajuntament de Barcelona en les iniciatives normatives de la Generalitat de Catalunya que incideixen en el regim especial establert a la Carta Municipal de Barcelona, el posicionament de I'Ajuntament de Barcelona en relació a la iniciativa reglamentaria següent: l. Projecte de decret pel qual s'aprova el Reglament del Registre de subvencions i ajuts de Catalunya, de la Generalitat de Catalunya, en els termes deis documents elaborats pels Serveis Jurídics Municipals que consten a l'expedient i que constitueixen la motivació del present acord. NOTIFICAR el present acord i el posicionament municipal sobre aquesta iniciativa reglamentaria a la Secretaria de la Comissió Mixta Generalitat-Ajuntament 3.- (653/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Rafael Anton Tixe Milian (mal. 76205) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí amb la categoría professional d'Auxiliar Administratiu, amb destinació al Departament de Gestió Operativa de la Gerencia d'Ecologia Urbana, on ocupa el lloc de treball de Suport 5 (90.50.GE.1 0), i l'activitat privada per compte pro pi de gelateria - orxateria. La dedicació professional privada no podra superar la meitat de la jornada laboral setmanal . vigent a I'Administració Pública i haura de desenvolupar-se en horari no coinciden! amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment deis deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de I'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdra vigencia per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstancies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Preveneió. Ref:CG 34/18 V. 15- 10-2018 10: 22 4.- (659/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Jordi Madaula Balaguer (mat. 76070) entre la seva activitat municipal com a funcionari interi amb la categoria professional d'Auxiliar Administratiu, amb destinació a la Direcció de Serveis Editorials de la Gerencia de Recursos, on ocupa el lloc de treball de Suport 5 (90.50.GE. 10 ), i l'activitat privada per compte d'altri com a dependen! en una botiga de decoració. La dedicació professional privada no podra superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a I'Administració Pública i haura de desenvolupar-se en horari no coinciden! amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment deis deures públics, a les prohibicions . i demés previsions que es contenen en la Llei 5311984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal id Servei de I'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdra vigencia per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstancies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació, S~guretat i Prevenció. 5.- (918/2018 IMMB) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Gemma Cisa Pamies (mat. 810009) entre la seva activitat municipal coma funcionaria interina amb la categoria professional de Técnica Mitjana d'Arquitectura, amb destinació a la Direcció d'Obres i Manteniment de l'lnstitut Municipal de Mercats, on ocupa el lloc de treball de Técnica 4 (80.40.0P.20), i l'activitat privada per compte propi com a arquitecta técnica. Per tal d'evitar possibles coincidéncies entre l'activitat pública i la privada, s'exclou de l'exercici de l'activitat privada de lliure exercici de la professió d'arquitecte 1 aparellador per compte propi, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podra superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a I'Administració Pública i haura de desenvolupar-se en horari no coinciden! amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment deis deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de I'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdra vigencia per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstancies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6.- (2018/595) APROVAR de conformitat amb els articles 22,2,c) i 28.1 de la Llei General de Subvencions i 6.2 de la normativa general reguladora de les subvencions, la concessió, mitjangant concessió directa i amb caracter excepcional a l'entitat Associació Catalana per la Pau (G59437756), d'una subvenció de 49.857,09 euros pera la realització del projecte "Assegurar la protecció i l'accés a la salut de la població afectada a la Franja de Gaza", amb un cost total d'execució de 100.341,70 euros. DECLARAR la no- inclusió en convocatoria pública per raons d'interés públic justificades en els informes que consten a l'expedient. AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONEIXER l'obligació de despesa, per import de 49.857,09 euros, equivalents a un 49,69% de l'import total del projecte (100.341,70 euros) a carrec de la partida D/ 0701 /48902 1 23291 per a l'any 2018. REQUERIR l'entitat beneficiaria per tal que en un termini no superior a tres mesos des de la finalització del projecte, presenti un informe d'auditor d'acord amb l'article 10.3 de la Normativa General reguladora de subvencions de I'Ajuntament de Barcelona. 7.- (2018/596) APROVAR el conveni de col·laboració entre I'Ajuntament de Barcelona i l'entitat Consell de la Joventut de Barcelona pel Projecte "Programa Pau i Cooperació 2018-2019", que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjangant concessió directa nominativa, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de I'Ajuntament de Barcelona, per un import de Rcf:CG 3•1118 V. ]5- ]Q. 20]8 2 10; 22 80.000,00 euros, que representa el 84,68% del projecte, que té un import de 94.470,80 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 80.000,00 euros, amb cimec a la partida 48789/23291/0701, distribu'its en 40.000,00 euros pera l'any 2018 i 40.000,00 euros pera l'any 2019, condiciona! a !'existencia de credit suficient i adequat, a favor de l'entitat Consell de la Joventut de Barcelona amb CIF V08825804. REQUERIR les entitats beneficiaries per tal que en un termini no superior a tres mesas de la finalització de l'activitat parcial o final del projecte presenti la justificació de· l'aplicació deis foÍls rebuts, d'acord amb alió establert al pacte 5e del conveni. FACULTAR el Primer Tinent d'Aicaldia, l'lm. Sr. Gerardo Pisarello Prados, pera la signatura del conveni. DONAR-N E compte a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 8.- INFORMAR favorablement les actuacions d'inversions relacionades en el document de 18 d'octubre de 2018. 9.- (20171927) APROVAR l'addenda ql conveni de col·laboració entre I'Ajuntament de Barcelona i I'Associació Xarxa d'Economia Solidaria de Catalunya, amb CIF G-63881031, d'1 de desembre de 2017, pera la realització del Projecte "lmpuls i articulació de l'economia social i solidaria a Barcelona: Projecte ampliació FESC 2018", dirigit a consolidar les línies de treball i eines pera l'impuls i l'articulació de l'economia social i solidaria a la ciutat de Barcelona, que instrumenta l'atorgament d'un increment de la subvenció mitjan9ant concessió directa i amb caracter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1 a i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de I'Ajuntament de Barcelona, de 24.811,37 euros, a carrec a la partida 0702/D/48539/43351 del pressupost del Comissionat d'economia social, desenvolupament local i consum, per a la realització del projecte d'ampliació "FESC 2018", amb un cost d'execució de 73.806,00 euros; DECLARAR la no-inclusió en convocatoria pública per raons d'interés públic justificades en els informes que consten a l'expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de 24.811,37 euros, a carrec a la partida 0702/D/48539/43351 del pressupost vigent;' REQUERIR l'entitat beneficiaria per tal que en un termini no superior a tres mesas, a comptar des de la finalització de l'activitat subvencionada, presenti la justificació de l'aplicació deis fons rebuts; FACULTAR el Comissionat d'Economia Social i Desenvolupament Local i CQnsum, Sr. Álvaro Porro González, pera la signatura de l'addenda del conveni. 10.- (2018/306) APROVAR el conveni de col·laboració entre I'Ajuntament de Barcelona i la Fundació BCD pera la promoció del disseny industrial, amb CIF G-08470999, pera la realització del Pla d'Acció 2018, que es concreta en el desenvolupament del Barcelona Design Week, en la participació de Barcelona al London Design Festival 2018 i a la Design Week Mexico 2018 i el Barcelona Design Tour, dirigit a impulsar el disseny com element estratégic i factor clau de la innovació i competitivitat, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjan9ant concessió directa i amb caracter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1 a i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de I'Ajuntament de Barcelona, per un import de 135.000,00 euros; DECLARAR la no-inclusió en convocatoria pública per raons d'interés públic justificades en els informes que consten a l'expedient; AUTORITZAR 1 DISPOSAR la despesa de 135.000,00 euros, a favor de la Fundació BCD per a la promoció del disseny industrial; REQUERIR l'entitat beneficiaria per tal que en un termini no superior a tres mesos, a comptar des de la finalització de l'activitat subvencionada, presenti la justificació de l'aplicació deis fans rebuts; FACULTAR el Primer Tinent d'Aicaldia, 1m. Sr. Gerardo Pisarello Prados, pera la signatura del conveni. 11.- (2018/218) ANUL·LAR l'autorització de la despesaper un import de 75.000 euros relatiu al Programa de Subvencions Barcelona: Foment de l'inici de nova activitat económica per a persones autónomes aprovat per import de 2.000.000,00 euros per Acord de la Comissió de Govern de 24 de maig de 2018 Ref:CG 34/18 V. 15- !0- 20!8 3 !O: 22 per raó d'alliberar crédit que no es disposara tenint en compte els imports a subvencionar pendents d'atorgar i dedicar el mateix a d'altres finalitats. 12.- (3-151/2018) APROVAR l'expedient núm. 3-151/2018 de modificacions de crédit, consisten! en transferéncies de crédit del Pressupost General de I'Ajuntament de Barcelona de l'exercici 2018, d'import 189.561,78 euros, per atendre transferéncies de crédit de diversos organics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d'aplicacions pressupostaries que consta a l'expedient, referencia comptable núm. 18100891; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. ÁREA DE DRETS DE CIUTADANIA, CULTURA, PARTICIPACIÓ 1T RANSPARENCIA 13.- (EM 2018-10/12) APROVAR la proposta del Conveni de col·labdració entre el Ministerio de Hacienda, el Consejo Superior de Deportes, I'Ajuntament de Barcelona, el Real Club de Polo de Barcelona i la Fundació Real Club de Polo de Barcelona, per a la creació de la Comissió lnteradministrativa de l'esdeveniment d'especial interés públic "Barcelona Equestrian Challenge (3• edició)". 14.- (0894/18) APROVAR el conveni de col·laboració entre I'Ajuntament de Barcelona i l'll·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona (ICAB), amb NIF Q0863003J, per al servei d'orientació jurídica a immígrants, emígrants i refugiats (SAIER), que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjan9ant concessió directa i amb caracter nominatiu, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i 6.1.a) de la normativa general reguladora de les subvencions de I'Ajuntament de Barcelona, per un import de 168.330,00 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 168.330,00 euros amb carrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, a favor de l'll·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona (ICAB), amb NIF Q0863003J, peral servei d'orientació jurídica a immigrants, emigrants i refugiats (SAIER). FACULTAR l'll·lm. Sr. Jaume Asens i Llodra, Tercer Tinent d'Aicaldia per a la signatura de l'esmentat conveni i qualsevol altre document que se'n derivi. REQUERIR l'entitat beneficiaria per tal que presentí en data maxima 31 de mar9 de 2019 el balan9 economic i la memoria de funcionament d'aquesta i la justificació deis fons rebuts. Aquest haura de contenir la memoria d'actuació amb indicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts, la memoria económica justificativa del cost de les activitats realitzades i !'informe de !'auditor, tal i com consta al pacte se té de l'esmentat con ve ni. 15.- (0985/18) APROVAR el conveni de col·laboració entre I'Ajuntament de Barcelona i SOS Racisme, amb NIF G58958323, per a l'atenció a persones victimitzades per racisme, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjanvant concessió directa i amb caracter nominatiu, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i 6.1.a) de la normativa general reguladora de les subvencions de I'Ajuntament de Barcelona, per un import de 50.000,00 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 50.000,00 euros amb carrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, a favor de SOS Racisme, amb NIF G58958323, pera l'atenció a persones victimitzades per racisme. FACULTAR el Tercer Tinent d'Aicaldia, l'lm. Sr. Jaume Asens i Llodra per a la signatura de l'esmentat conveni i qualsevol altre document que se'n derivi. REQUERIR l'entitat beneficiaria per tal que presentí en data maxima 31 de mar9 de 2019 el balan9 económic i la memoria de funcionament d'aquesta i la justificació deis fons rebuts. Aquest haura de contenir la memoria d'actuació amb indicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts i memoria económica justificativa del cost de les activitats que incloura com a mínim una relació classificada de les despeses i inversions de l'activitat, factures o documents de valor probatori equivalen!, i relació d'altres ingressos i subvencions que hagin finan9at l'activitat subvencionada, tal i com consta al pacte seté de l'esmentat conveni. Ref.CG 34118 v. 15- 10- 2018 4 10: 22 16.- (1014/18-18S15172) APROVAR el conveni de col·laboració entre I'Ajuntament de Barcelona i la Fundació Surt, Fundació de Dones, amb NIF 864404213, per al desenvolupament del projecte · "lntervenció per á la recuperació, empoderament i inserció sociolaboral de dones víctimes de trafic d'éssers humans amb finalitat d'explotació sexual" (Projecte RAI - ANYS 2018-2019), que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjangant concessió directa i amb caracter nominatiu, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i 6.1.a) de la normativa general reguladora de les subvencions de I'Ajuntament de Barcelona, per un import de 126.276,00 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 126.276,00 euros amb carrec al/s pressuposUos i partida/es indicats en aquest mateix document, condicionada a l'existéncia de credit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici posterior a !'actual, a favor de la Fundació Surt, Fundació de Dones, amb NIF 864404213, peral desenvolupament del projecte "lntervenció pera la recuperació, empoderament i inserció sociolaboral de dones victimes de tratic d'éssers humans amb finalitat d'explotació sexual" (Projecte RAI- ANYS 2018-2019) .. REQUERIR l'entitat beneficiaria per tal que presentí en data maxima 31 de marg de 2019 i 31 de marg de 2020 per cadascun deis dos anys (2018/19), respectivament, el balang económic i la memoria de funcionament d'aquesta i justificació deis fons rebuts. Aquest haura de contenir memoria d'actuació amb indicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts, memoria económica justificativa del cost de les activitats realitzades i informe de !'auditor, tal i com consta al pacte sete de l'esmentat conveni. FACULTAR la Regidora de Feminismes i L8TBI i Relacions lnternacionals, la Sra. Laura Pérez Castaño pera la signatura de l'esmentat conveni i qualsevol altre document que se'n derivi. DONAR COMPTE a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 17.- (1014/18 -18S15173) APROVAR el conveni de cbl·laboració entre I'Ajuntament de Barcelona i (SICAR) Adoratrices Esclavas del Santísimo Sacramento y de la Caridad, amb NIF R5800581J, per al desenvolupament del projecte "intervenció per a la recuperació, empoderament i inserció sociolaboral de dones víctimes de tratic d'éssers humans amb finalitat d'explotació sexual" (Projecte RAI - ANYS 2018-2019), que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjangant concessió directa i amb caracter nominatiu, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i 6.1.a) de la normativa general reguladora de les subvencions de I'Ajuntament de , Barcelona, per un import de 126.276,00 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 126.276,00 euros amb carrec al/s pressuposUos i partida/es indicats en aquest mateix document, condicionada a !'existencia de credit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici posterior a !'actual, a favor de (SICAR) Adoratrices Esclavas del Santísimo Sacramento y de la Caridad, amb NIF R5800581J, per al desenvolupament del projecte "intervenció pera la recuperació, empoderament i inserció sociolaboral de dones victimes de trafic d'éssers humans amb finalitat d'explotació sexual" (Projecte RAI- ANYS 2018-2019). REQUERIR l'entitat beneficiaria per tal que presentí en data maxima 31 de marg de 2019 i 31 de marg de 2020 per cadascun deis dos anys (2018/19), respectivament, el balang económic i la memoria de funcionament d'aquesta i, la justificació deis fons rebuts. Aquest haura de contenir memoria d'actuació amb indicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts, la memoria económica justificativa del cost de les activitats realitzades i !'informe de !'auditor. FACULTAR la Regidora de Feminismes i L8TBI i Relacions lnternacionals, la Sra, Laura Pérez Castaño per a la signatura de l'esmentat conveni i qualsevol altre document que se'n derivi. COMPTE a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 18.- (1054/18) APROVAR el conveni de col·laboració entre I'Ajuntament de Barcelona i la Coordinadora d'Entitats del Poble Sec, amb NIF 859055525, peral Pla d'acollida Poble Sec pera tothom 2018/19, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjangant concessió directa i amb caracter nominatiu, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i. 6.1.a) de la normativa general reguladora de les subvencions de I'Ajuntament de Rcf:CG34/J8 V. JS. ]()... 20\8 5 J(l: 22 Barcelona, per un import de 94.000,00 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 94.000,00 euros amb carrec al/s pressuposUos i partida/es indicats en aquest mateix document, condicionada a !'existencia decredit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici posterior a !'actual, a favor de la Coordinadora d'Entitats del Poble Sec, amb NIF G59055525, peral Pla d'acollida Poble Sec pera tothom 2018/19. REQUERIR l'entitat beneficiaria per tal que presentí en data maxima 31 de marv de 2019 i 31 de marv de 2020 per cadascun deis dos anys (2018/19) respectivament, el balanv económic i la memoria de funcionament d'aquesta i la justificació deis fons rebuts. Aquest haura de contenir memoria d'actuació amb indicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts, memória económica justificativa del cost de les activitats realitzades i informe de !'auditor, tal i com consta a la clausula setena de l'esmentat conveni. FACULTAR l'lm. Sr. Jaume Asens i Llodra, Tercer Tinent d'Aicaldia i Regidor de I'Area de Drets de Ciutadania, Cultura, Participació i Transparencia per a la signatura de l'esmentat conveni, així com qualsevol document que se'n derivi. COMPTE a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 19.- (1055/18) APROVAR el conveni de col·laboració entre I'Ajuntament de Barcelona i el Consell d'Associacions de Barcelona, amb NIF G64629538, per a associacionisme i acció comunitaria a Barcelona, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjanyant concessió directa i amb caracter nominatiu, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i 6.1 .a) de la normativa general reguladora de les subvencions de I'Ajuntament de Barcelona, per un import de 40.110,00 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 40.110,00 euros amb carrec al/s pressuposUos i partida/es indicats en aquest mateix document, a favor del Consell d'Associacions de Barcelona, amb NIF G64629538, per a associacionisme i acció comunitaria a Barcelona. REQUERIR l'entitat beneficiaria per tal que presentí en data maxima 31 de marv de 2019 el balanv económic i la memoria de funcionament d'aquesta i justificació deis fons rebuts. Aquest haura de contenir la memoria d'actuació amb indicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts i memoria económica justificativa del cost de les activitats que incloura com a mínim una relació classificada de les despeses i inversions de l'activitat, factures o documents de valor probatori equivalen!, i relació d'altres ingressos i subvencions que hagin finanyat l'activitat subvencionada, tal i com consta al pacte cinque de l'esmentat conveni. FACULTAR la Regidora de Participació i Districtes, lma. Sra. Gala Pin Ferrando per a la signatura de l'esmentat conveni i qualsevol altre document que se'n derivi. Districte de Ciutat Vella 20.- (18-SJS-82) APROVAR el conveni de col·laboració entre el Consorci d'Educació de Barcelona i I'Ajuntament de Barcelona (Districte de Ciutat Vella) per a la gestió del edifici que compren el Palau Alós, depenent del Districte de Ciutat Ve lla i el centre de Formació d'Adults Layret, adscrit al Consorci d'Educació de Barcelona. FACULTAR la Regidora del Districte de Ciutat Vella, lma. Sra. Gala Pln Ferrando per a la signatura del present conveni. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. ÁREA D'ECOLOGIA, URBANISME 1M OBILITAT 21.- (20140023P2-1) APROVAR la prórroga de termini d'execució del contracte 14002276 de manteniment de la senyalització horitzontal, vertical, informativa urbana i abalisament de la seguretat viaria de Barcelona (2014-2018) i tomen! de l'ocupació de persones amb dificultats particulars d'inserció al mercal laboral Lot 1. Zona Oest, per un període compres des del18 d'octubre de 2018 fins !'entrada en vigor del nou contracte, i coma maxim, fins al 18 de gener de 2019 per necessitat de continu'itat del servei, adjudica! a !'empresa Tevaseñal, SA, amb NIF A23377674 per un import total de 67.518,00 Ret:CG 34118 V. 15-J0-2018 6 \0; 22 euros (IV A inclós) d'acord amb la proposta formulada per la Direcció de Serveis d'lnfraestructures f Espai Urba que obra a l'expedient 20140023; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 67.518,00 euros, IVA inclos, amb carrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen que s'indica en aquest document, condicional a !'existencia de crédit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici posterior a !'actual; REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependéncies de Administració d'Ecologia Urbana per a la seva formalització en el termini de 15 dies habils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 22.- (20140023P2-2) APROVAR la prórroga de termini d'execució del contracte 14002263 de manteniment de la senyalització horitzontal, .v ertical, informativa urbana i abalisament de la seguretat viaria de Barcelona (2014-2018) i lomen! de l'ocupació de persones amb dificultats particulars d'inserció al mercal laboral Lot 2. Zona Est, per un període compres des del 20 d'octubre de 2018 fins !'entrada en vigor del nou contracte, i com a maxim, fins al 20 de gener de 2019 per necessitat de continu'itat del servei, adjudica! a !'empresa UTE Senyalització, amb NIF U66298662 per un import total de 65.340,00 . euros (IV A inclós) d'acord amb la proposta formulada per la Direcció de Serveis d'lnfraestructures i Espai Urbé que obra a l'expedient 20140023; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 65.340,00 euros, IVA inclós, amb.carrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen que s'indica en aquest document, condicional a !'existencia de crédit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici posterior a !'actual; REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependéncies d'Administració d'Ecologia Urbana per a la seva formalització en el termini de 15 dies habils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 23.- (20150596P) PRORROGAR, a !'empara deis articles 23.2 i 303 del TRLCSP, de mutu acord per un període compres des del 15 de desembre de 2018 fins al 14 de desembre de 2019, el contracte 15003212-001 que té per objecte Direcció Facultativa i Assisténcia Técnica del contracte d'estructures vials i espais singulars, suport al departament de Xarxes Viaries, i el foment de l'ocupació de persones amb dificultats particulars d'inserció al mercal laboral, adjudica! a !'empresa !plan Gestión Integral, SL, amb NIF B64906845, per un import total de 178.634,86 euros (IVA inclós), d'acord amb els informes i ·. documentació que consta en l'expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 178.634,86 euros, IVA inclós, amb carrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen que s'indica en aquest document, condicional a !'existencia de crédit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici posterior a !'actual; REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependéncies d'Administració d'Ecologia Urbana per a la seva formalització en el termini de 15 dies habils, a comptar des de la recepció de la notificació; i DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme í Mobilitat. 24.- (20170229M) MODIFICAR, a !'empara deis articles 219, 105 i 106 del TRLCSP, el contracte 17001791- 001 que té per objecte els serveis especialitzats i de manteniment, reparació, adaptació i supervisió' d'instal·lacions del Centre de Gestió de Mobilitat Urbana de la ciutat de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible, adjudica! a la UTE Etra Bonal SA-Eiectronic Trafic SA, amb NIF U67107086, per un import maxim de 6.851,33 euros (IVA inclós), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient; AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de· l'esmentat contracte per un import de 6.851,33 euros, IVA inclós, amb carrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest document, condicional a !'existencia de crédit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici posterior a !'actual; REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini maxim de 15 dies habils següents a la recepció d'aquesta notificació, constitueixi la garantía definitiva complementaria per un import de 283,11 euros i COMPAREGUI per formalitzar la modificació del Ref:CG 34/18 V. )5- \0- 20)8 7 10: 22 contracte a les dependéncies d'Administració d'Ecologia Urbana. DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 25.- (20180599) ENCARREGAR a la societat municipal Barcelona de Serveis Municipals SA, amb NIF A08765919, en la seva condició de mitja propi de I'Ajuntament de Barcelona, la gestió i control del servei de transport individualitzat mitjangant bicicletes compartides denomina! BICING, amb subjecció a les condicions que s'estableixen en les prescripcions generals annexes, que s'aproven pel periode establert a la seva clausula desena; DEIXAR sense efecte l'encarrec efectual a la mateixa societat per Acord de la Comissió de Govern de 5 de julio! de 2006, modifica! per Acord de 18 de desembre de 2013; i PUBLICAR el present acord i les prescripcions generals que regeixen l'encarrec en el perfil del contractant. 26.- (20180591) ATORGAR una subvenció a I'Associació Cultural48h Open House, amb NIF G65391815, mitjangant concessió directa i amb caracter excepcional de conformitat amb els articles 22.2 e) i 28.1 de la Llei 3/8/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 de la Normativa general reguladora de les subvencions de I'Ajuntament de Barcelona aprovada pel Consell Plenari de 17 de desembre de 2010, per un import de 50.000,00 euros, equivalen! al36% del cost total previst del projecte (140.000,00 euros), per col·laborar en l'organització i desenvolupament del festival d'arquitectura 48h Open House BCN 2018; DECLARAR la no-inclusió en convocatoria pública atesa la seva previsió singular a la partida 0501.48809.15011 del pressupost municipal de la Gerencia d'Ecologia Urbana de l'exercici 2018; APROVAR el conveni on s'articula aquesta subvenció de conformitat amb la Normativa reguladora deis expedients d'autorització de l'atorgament de convenís administratius amb altres administracions públiques i institucions aprovada per decret d'alcaldia el 27 d'abril de 2011; FACULTAR la Quarta Tinenta d'Aicaldia de I'Ajuntament de Barcelona per la seva signatura; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 50.000,00 euros amb carrec al pressupost i partida indicats en aquest mateix document, a favor de I'Associació Cultural 48h Open House Barcelona, amb NIF G65391815, per fer front a l'esmentat Conveni; i REQUERIR l'entitat beneficiaria per tal que presentí el compte justificatiu deis fons rebuts de conformitat amb el pacte cinqué del conveni i d'acord amb la normativa vigent. 27.- (18SD0155CO) APROVAR el conveni de col·laboració entre I'Ajuntament de Barcelona i la Direcció General de Trafic per desenvolupar l'estratégia marc de mobilitat urbana sostenible (EMMUS). FACULTAR la Quarta Tinenta d'Aicaldia, pera la seva signatura. Districte de Sants-Montju'ic 28.- (3BC 2018/097) APROVAR el Projecte constructiu per a la implantació deis sistemes audiovisuals i informatics per a I'Escola de Mitjans Audiovisuals (EMAV) de Barcelona, a Can Batlló-Magoria, al Districte de Sants-Montju'ic de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb els Informes técnic i juridic del Projecte que figuren a l'expedient administratiu i que aquests efectes es donen per reprodu'its, amb un pressupost de 2.650.974,34 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IV A) inclos, d'acord amb alió que preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de régim local de Catalunya; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Provincia de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d'Anuncis de I'Ajuntatnent. Districte de Sarria-San! Gervasi 29.- (5BD 2018/105) APROVAR el Projecte Modifica! del Projecte executiu, memoria ambiental i estudi de seguretat i salut de reurbanització del carrer Alberes, entre el carrer Queralt i la carretera de Vallvidrera Ref.CG 34118 V. \5-\0-20\8 8 10: 22 al Tibidabo, al Districte de Sarria - San! Gervasi de Barcelona, d'iniciativa municipal, a l'empara .de l'articlé 42 i 43 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis deis ens locals (ROAS) i d'acord amb !'Informe Técnic de la Direcció d'Obra, Informe Técnic de la Direcció Técnica d'lnfraestructures de BIMSA i !'Informe Juridic de BIMSA, que figuren a l'expedient administratiu i que aquests efectes es donen per reprodu'its, per un import, que en el cas de ser executat pel mateix contractista ascendeix a 855.646,82 euros, el 21% d'IVA inclós, import resultan! de sumar el preu del contracte queja incorpora la baixa ofertada per l'adjudicatari (715.692, 14 euros, 21% IVA inclós) i l'import de les modificacions proposades (139.954,68 euros, 21% IVA inclós), consistents en: l'increment d'amidament en les rases per al soterrament de línies eléctriques i telefóniques, modificació deis métodes d'excavació per la presencia de serveis soterrats, increment del nombre de guals particulars a executar un cop rebut l'estat actual i previst per par! del Districte, i l'execució d'aiguafons a les voreres per tal d'evacuar l'aigua cap al carrer i que representen el 19,56 % d'increment sobre el contracte signa! per l'adjudicatari i del 14,76 % d'increment sobre el Pressupost d'Execució per Contracte (PEC) aprovat definitivament per la Comissió de Govern en sessió del 16 de novembre de 2017 (947.936,13 euros, el 21% d'IVA inclós) i PUBLICAR aquesta Resolució al Butlleti Oficial de la Provincia de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal, i al Tauler d'Anuncis de I'Ajuntament de Barcelona. Districte de Nou Barris 30.- (8BD 2017/007) APROVAR inicialment el Projecte executiu per a la construcció d'una coberta i unes grades d'una pista esportiva i ampliació de vestuaris al CEM Guineueta, al Districte de Nou Barris, d'iniciativa municipal, d'acord amb !'Informe de Conformitat Técnica del Projecte que figura a l'expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reprodu'it, amb un pressupost de 2.851.789,68 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclós, d'acord amb alió que- preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de régim local de Catalunya; SOTMETRE'L a informació pública duran! un termini de 30 dies habils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlleti Oficial de la Provincia de Barcelona (BOPB) i en un deis diaris de més circulació de Catalunya, termini duran! el qual es podra examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. 31.- (8BD 2017/107) APROVAR inicialment el Projecte executiu de reurbanització del carrer Serrano, entre el carrer de Santa Matilde i l'avinguda de Borbó, al Districte de Nou Barris, d'iniciativa municipal, d'acord amb !'Informe Té cnic del Projecte que figura a l'expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduH, amb un press~post de 928.303,92 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IV A) inclós, d'acord amb alió que preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova. el Text Refós de la Llei Municipal i de régim local de Catalunya; SOTMETRE'L a informació pública duran! un termini de 30 dies habils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlleti Oficial de la Provincia de Barcelona (BOPB), termini duran! el qual es podra examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. 32.- (8BD 2018/051) APROVAR inicialment el Projecte executiu de reurbanització deis carrers Llopis i Pla deis Cirerers, al Districte de Nou Barris, d'iniciativa municipal, d'acord amb !'Informe Técnic del Projecte que figura a l'expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduH, amb un pressupost d'1.038.548,08 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclós, d'acord amb alió que preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de régim local de 'Catalunya; SOTMETRE'L a informació pública duran! un termini de 30 dies habils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlleti Oficial de la Provincia de Barcelona (BOPB), termini duran! el qual es podra examinar i formular-hiles al·legacions pertinents. Ref:CG 34/!8 V. 15- 10-2018 9 10: 22 Districte de Sant Marti 33.- (18PL16608) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Urbanístic Integral per a la regulació de l'equipament situat al carrer Ciutat Granada 108-116, al Districte de Sant Martí, d'iniciativa municipal; EXPOSAR-LO al públic pel termini d'un mes; SOTMETRE'L al Consell Municipal pera la seva aprovació definitiva i DONAR-N E compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. b) Moció ÁREA D'ECOLOGIA, URBANISME 1M OBILITAT Districte d'Horta-Guinardó (18 SD 0180 PU) PRIMER.- APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 16.b de la Carta Municipal de Barcelona del Projecte d'Urbanització de l'ambit de la Modificació puntual del Pla de Mi llora Urbana de la Clota Reordenació, formula! per la Junta de Compensació La Clota Reordenació i redacta! per Berrysar, SL aprovat definitivament pel Plenari del Consell Municipal el 23 de man< de 2018 (publica! als efectes de la seva executivitat al BOP de 23 d'abril de 2018) d'acord amb !'Informe Técnic del Projecte (amb classificació B) de 19 de desembre de 2017 que té per objecte la urbanització de l'ambit situat entre el carrer de Marcel·li i el carrer de Jorge Manrique paral·lel a l'avinguda de I'Estatut amb un pressupost per contracte de 2.530.422,19 €, el 21% de l'impost del valor Afegit (IVA) inclós, d'acord amb el que estableixen els articles 89.6 i 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel que s'aprova el Text Refós de la Llei d'Urbanisme. SEGON.- SOTMETRE'L al tramit d'informació pública duran! el termini de !renta dies habils, termini duran! el qual es podra examinar i formular-hi les al·legacions pertinents, mitjan9ant la inserció de l'acord al Butlletí Oficial de la Provincia de Barcelona (BOPB), i en un diari deis de més circulació de Catalunya. TERCER.- DONAR-N E compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. EL SECRETAR! GENERAL Jordi Cases i Paliares !lef:CG 34/18 v.15-10-2018 10 10: 22