Ref:CG 35/18 A la Sala nova de Govern de la Casa Consistorial de la Ciutat de Barcelona, el dia 18 d’octubre de 2018 s'hi reuneix la Comissió de Govern en sessió ordinària, sota la presidència de l'Excma. Sra. Alcaldessa, Ada Colau Ballano. Hi concorren l’Im. Sr. i la Ima. Sra. Tinent/ta d'Alcaldia, Jaume Asens Llodrà i Janet Sanz Cid i els Ims. Srs. Regidors i les Imes. Sres. Regidores, Gala Pin Ferrando i Josep Ma. Montaner Martorell , assistits pel Secretari General, Sr. Jordi Cases i Pallarés, que certifica. Excusen la seva absència, l’Im. Sr. i la Ima. Sra. Tinent/a d’Alcaldia, Gerardo Pisarello Prados i Laia Ortiz Castellví, i els Ims. Srs. Regidors i les Imes. Sres. Regidores, Agustí Colom Cabau, Laura Pérez Castaño, Mercedes Vidal Lago i Eloi Badia Casas. També hi és present el Gerent Municipal, Sr. Jordi Martí Grau. Constatada l'existència de quòrum legal, la Presidència obre la sessió a les nou hores. A) Aprovació de l'acta de la sessió anterior Es dóna per llegida l'acta de la sessió anterior, celebrada l’11 d’octubre de 2018, l'esborrany de la qual ha estat tramès a tots els membres de la Comissió; i S'APROVA. B) Part Informativa a) Despatx d'ofici ÀREA DE DRETS DE CIUTADANIA, CULTURA, PARTICIPACIÓ I TRANSPARÈNCIA 1.- (ICUB) (3248/2018) Resolució del president i de la gerent adjunta de l’ICUB, del 13 de setembre de 2018, que ATORGA una subvenció, mitjançant concessió directa i amb previsió nominativa, a l’Associació Promotora Centre de Cultura de Barcelona Francesca Bonnemaison, amb NIF G62607163, per un import de 45.000,00 euros, equivalent al 60% del cost total del projecte i amb un cost total d’execució de 75.000,00 euros i una durada des de la seva signatura i fins al 30 d’abril de 2019, per contribuir al finançament dels projectes “Residències” i “Premi Joves Creadores” i APROVA el conveni adjunt que consta a l’expedient pel qual es formalitzarà l’atorgament de la subvenció. AUTORITZA, DISPOSA i RECONEIX l’obligació a favor l’Associació Promotora Centre de Cultura de Barcelona Francesca Bonnemaison, del import indicat. 2.- (ICUB) (1701/2018) Resolució de la gerent adjunta, de 12 de setembre de 2018, per la qual acorda ADJUDICAR el contracte núm. 18001481, que té per objecte la prestació dels serveis d’atenció al públic d’El Born Centre de Cultura i Memòria, a Ilíadas Team, SL, per un import de 376.552,16 euros IVA inclòs, amb el següent Ref:CG 35/18 v. 18- 10- 2018 13: 4 desglossament: import net 311.208,40 euros amb tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA de 65.353,76 euros, sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual, DISPOSAR la despesa. b) Informes C) Part Decisòria a) Propostes d'acord Donat compte de les propostes incloses a l'ordre del dia, S'ACORDA: ÀREA D'ECONOMIA I TREBALL, CIUTAT DIGITAL I RELACIONS INTERNACIONALS 1.- (021 – MPAVLL/2018- SG) INFORMAR, en el marc de l’acord, de 7 de juny de 2013, sobre participació de l’Ajuntament de Barcelona en les iniciatives normatives de la Generalitat de Catalunya que incideixen en el règim especial establert a la Carta Municipal de Barcelona, el posicionament de l’Ajuntament de Barcelona en relació a la iniciativa normativa següent: I. Memòria Preliminar de l’Avantprojecte de Llei de modificació de la Llei 16/2015, del 21 de juliol, de simplificació de l'activitat administrativa de l'Administració de la Generalitat i dels governs locals de Catalunya i d'impuls de l'activitat econòmica, de la Generalitat de Catalunya, en els termes dels documents elaborats pels Serveis Jurídics Municipals que consten a l’expedient i que constitueixen la motivació del present acord. NOTIFICAR el present acord i el posicionament municipal sobre cada iniciativa normativa a la Secretaria de la Comissió Mixta Generalitat- Ajuntament. 2.- (038-PD/2018-SG) INFORMAR, en el marc de l’acord, de 7 de juny de 2013, sobre participació de l’Ajuntament de Barcelona en les iniciatives normatives de la Generalitat de Catalunya que incideixen en el règim especial establert a la Carta Municipal de Barcelona, el posicionament de l’Ajuntament de Barcelona en relació a la iniciativa reglamentària següent: I. Projecte de decret pel qual s'aprova el Reglament del Registre de subvencions i ajuts de Catalunya, de la Generalitat de Catalunya, en els termes dels documents elaborats pels Serveis Jurídics Municipals que consten a l’expedient i que constitueixen la motivació del present acord. NOTIFICAR el present acord i el posicionament municipal sobre aquesta iniciativa reglamentària a la Secretaria de la Comissió Mixta Generalitat- Ajuntament. 3.- (653/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Rafael Anton Tixé Milian (mat. 76205) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí amb la categoria professional d’Auxiliar Administratiu, amb destinació al Departament de Gestió Operativa de la Gerència d'Ecologia Urbana, on ocupa el lloc de treball de Suport 5 (90.50.GE.10), i l’activitat privada per compte propi de gelateria - orxateria. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització 2 resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4.- (659/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Jordi Madaula Balaguer (mat. 76070) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí amb la categoria professional d’Auxiliar Administratiu, amb destinació a la Direcció de Serveis Editorials de la Gerència de Recursos, on ocupa el lloc de treball de Suport 5 (90.50.GE.10), i l’activitat privada per compte d'altri com a dependent en una botiga de decoració. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5.- (918/2018 IMMB) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Gemma Cisa Pàmies (mat. 810009) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina amb la categoria professional de Tècnica Mitjana d’Arquitectura, amb destinació a la Direcció d’Obres i Manteniment de l’Institut Municipal de Mercats, on ocupa el lloc de treball de Tècnica 4 (80.40.OP.20), i l’activitat privada per compte propi com a arquitecta tècnica. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada de lliure exercici de la professió d’arquitecte i aparellador per compte propi, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6.- (2018/595) APROVAR de conformitat amb els articles 22,2,c) i 28.1 de la Llei General de Subvencions i 6.2 de la normativa general reguladora de les subvencions, la concessió, mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional a l’entitat Associació Catalana per la Pau (G59437756), d’una 3 subvenció de 49.857,09 euros per a la realització del projecte “Assegurar la protecció i l’accés a la salut de la població afectada a la Franja de Gaza”, amb un cost total d’execució de 100.341,70 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic justificades en els informes que consten a l’expedient. AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONÈIXER l'obligació de despesa, per import de 49.857,09 euros, equivalents a un 49,69% de l´import total del projecte (100.341,70 euros) a càrrec de la partida D/ 0701 / 48902 / 23291 per a l’any 2018. REQUERIR l’entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a tres mesos des de la finalització del projecte, presenti un informe d'auditor d'acord amb l'article 10.3 de la Normativa General reguladora de subvencions de l'Ajuntament de Barcelona. 7.- (2018/596) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l´entitat Consell de la Joventut de Barcelona pel Projecte “Programa Pau i Cooperació 2018-2019”, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa nominativa, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 80.000,00 euros, que representa el 84,68% del projecte, que té un import de 94.470,80 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 80.000,00 euros, amb càrrec a la partida 48789/23291/0701, distribuïts en 40.000,00 euros per a l’any 2018 i 40.000,00 euros per a l’any 2019, condicionat a l’existència de crèdit suficient i adequat, a favor de l'entitat Consell de la Joventut de Barcelona amb CIF V08825804. REQUERIR les entitats beneficiàries per tal que en un termini no superior a tres mesos de la finalització de l'activitat parcial o final del projecte presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, d´acord amb allò establert al pacte 5è del conveni. FACULTAR el Primer Tinent d'Alcaldia, l'lm. Sr. Gerardo Pisarello Prados, per a la signatura del conveni. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 8.- INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 18 d’octubre de 2018. 9.- (2017/927) APROVAR l’addenda al conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i l’Associació Xarxa d’Economia Solidària de Catalunya, amb CIF G- 63881031, d'1 de desembre de 2017, per a la realització del Projecte “Impuls i articulació de l’economia social i solidària a Barcelona: Projecte ampliació FESC 2018”, dirigit a consolidar les línies de treball i eines per a l’impuls i l’articulació de l’economia social i solidària a la ciutat de Barcelona, que instrumenta l’atorgament d’un increment de la subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1a i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, de 24.811,37 euros, a càrrec a la partida 0702/D/48539/43351 del pressupost del Comissionat d’economia social, desenvolupament local i consum, per a la realització del projecte d’ampliació “FESC 2018”, amb un cost d’execució de 73.806,00 euros; DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic justificades en els informes que consten a l’expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de 24.811,37 euros, a càrrec a la partida 4 0702/D/48539/43351 del pressupost vigent; REQUERIR l’entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a tres mesos, a comptar des de la finalització de l’activitat subvencionada, presenti la justificació de l’aplicació dels fons rebuts; FACULTAR el Comissionat d’Economia Social i Desenvolupament Local i Consum, Sr. Álvaro Porro González, per a la signatura de l’addenda del conveni. 10.- (2018/306) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i la Fundació BCD per a la promoció del disseny industrial, amb CIF G- 08470999, per a la realització del Pla d’Acció 2018, que es concreta en el desenvolupament del Barcelona Design Week, en la participació de Barcelona al London Design Festival 2018 i a la Design Week Mexico 2018 i el Barcelona Design Tour, dirigit a impulsar el disseny com element estratègic i factor clau de la innovació i competitivitat, que instrumenta l’atorgament d’una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1a i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 135.000,00 euros; DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic justificades en els informes que consten a l’expedient; AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa de 135.000,00 euros, a favor de la Fundació BCD per a la promoció del disseny industrial; REQUERIR l’entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a tres mesos, a comptar des de la finalització de l’activitat subvencionada, presenti la justificació de l’aplicació dels fons rebuts; FACULTAR el Primer Tinent d’Alcaldia, Im. Sr. Gerardo Pisarello Prados, per a la signatura del conveni. 11.- (2018/218) ANUL·LAR l'autorització de la despesa per un import de 75.000 euros relatiu al Programa de Subvencions Barcelona: Foment de l’inici de nova activitat econòmica per a persones autònomes aprovat per import de 2.000.000,00 euros per Acord de la Comissió de Govern de 24 de maig de 2018 per raó d’alliberar crèdit que no es disposarà tenint en compte els imports a subvencionar pendents d’atorgar i dedicar el mateix a d’altres finalitats. 12.- (3-151/2018) APROVAR l’expedient núm. 3-151/2018 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018, d’import 189.561,78 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 18100891; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. ÀREA DE DRETS DE CIUTADANIA, CULTURA, PARTICIPACIÓ I TRANSPARÈNCIA 13.- (EM 2018-10/12) APROVAR la proposta del Conveni de col·laboració entre el Ministerio de Hacienda, el Consejo Superior de Deportes, l’Ajuntament de Barcelona, el Real Club de Polo de Barcelona i la Fundació Real Club de Polo de Barcelona, per a la creació de la Comissió Interadministrativa de l’esdeveniment d’especial interès públic “Barcelona Equestrian Challenge (3ª edició)”. 5 14.- (0894/18) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Barcelona (ICAB), amb NIF Q0863003J, per al servei d'orientació jurídica a immigrants, emigrants i refugiats (SAIER), que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter nominatiu, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i 6.1.a) de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 168.330,00 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 168.330,00 euros amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, a favor de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Barcelona (ICAB), amb NIF Q0863003J, per al servei d'orientació jurídica a immigrants, emigrants i refugiats (SAIER). FACULTAR l'Il·lm. Sr. Jaume Asens i Llodrà, Tercer Tinent d'Alcaldia per a la signatura de l'esmentat conveni i qualsevol altre document que se'n derivi. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que presenti en data màxima 31 de març de 2019 el balanç econòmic i la memòria de funcionament d'aquesta i la justificació dels fons rebuts. Aquest haurà de contenir la memòria d’actuació amb indicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts, la memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades i l’informe de l’auditor, tal i com consta al pacte setè de l'esmentat conveni. 15.- (0985/18) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i SOS Racisme, amb NIF G58958323, per a l’atenció a persones victimitzades per racisme, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter nominatiu, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i 6.1.a) de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 50.000,00 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 50.000,00 euros amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, a favor de SOS Racisme, amb NIF G58958323, per a l’atenció a persones victimitzades per racisme. FACULTAR el Tercer Tinent d'Alcaldia, l'Im. Sr. Jaume Asens i Llodrà per a la signatura de l'esmentat conveni i qualsevol altre document que se'n derivi. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que presenti en data màxima 31 de març de 2019 el balanç econòmic i la memòria de funcionament d'aquesta i la justificació dels fons rebuts. Aquest haurà de contenir la memòria d’actuació amb indicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts i memòria econòmica justificativa del cost de les activitats que inclourà com a mínim una relació classificada de les despeses i inversions de l’activitat, factures o documents de valor probatori equivalent, i relació d’altres ingressos i subvencions que hagin finançat l’activitat subvencionada, tal i com consta al pacte setè de l'esmentat conveni. 16.- (1014/18- 18S15172) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i la Fundació Surt, Fundació de Dones, amb NIF G64404213, per al desenvolupament del projecte "Intervenció per a la recuperació, empoderament i inserció sociolaboral de dones víctimes de tràfic d'éssers humans amb finalitat d'explotació sexual" (Projecte RAI - ANYS 2018-2019), que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter nominatiu, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i 6.1.a) de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 126.276,00 6 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 126.276,00 euros amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici posterior a l'actual, a favor de la Fundació Surt, Fundació de Dones, amb NIF G64404213, per al desenvolupament del projecte "Intervenció per a la recuperació, empoderament i inserció sociolaboral de dones víctimes de tràfic d'éssers humans amb finalitat d'explotació sexual" (Projecte RAI - ANYS 2018-2019). . REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que presenti en data màxima 31 de març de 2019 i 31 de març de 2020 per cadascun dels dos anys (2018/19), respectivament, el balanç econòmic i la memòria de funcionament d'aquesta i justificació dels fons rebuts. Aquest haurà de contenir memòria d’actuació amb indicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts, memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades i informe de l’auditor, tal i com consta al pacte setè de l'esmentat conveni. FACULTAR la Regidora de Feminismes i LGTBI i Relacions Internacionals, la Sra. Laura Pérez Castaño per a la signatura de l'esmentat conveni i qualsevol altre document que se'n derivi. DONAR COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 17.- (1014/18 -18S15173) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i (SICAR) Adoratrices Esclavas del Santísimo Sacramento y de la Caridad, amb NIF R5800581J, per al desenvolupament del projecte "intervenció per a la recuperació, empoderament i inserció sociolaboral de dones víctimes de tràfic d'éssers humans amb finalitat d'explotació sexual" (Projecte RAI - ANYS 2018- 2019), que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter nominatiu, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i 6.1.a) de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 126.276,00 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 126.276,00 euros amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici posterior a l'actual, a favor de (SICAR) Adoratrices Esclavas del Santísimo Sacramento y de la Caridad, amb NIF R5800581J, per al desenvolupament del projecte "intervenció per a la recuperació, empoderament i inserció sociolaboral de dones víctimes de tràfic d'éssers humans amb finalitat d'explotació sexual" (Projecte RAI - ANYS 2018-2019). REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que presenti en data màxima 31 de març de 2019 i 31 de març de 2020 per cadascun dels dos anys (2018/19), respectivament, el balanç econòmic i la memòria de funcionament d'aquesta i, la justificació dels fons rebuts. Aquest haurà de contenir memòria d’actuació amb indicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts, la memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades i l’informe de l’auditor. FACULTAR la Regidora de Feminismes i LGTBI i Relacions Internacionals, la Sra, Laura Pérez Castaño per a la signatura de l'esmentat conveni i qualsevol altre document que se'n derivi. COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 18.- (1054/18) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i la Coordinadora d'Entitats del Poble Sec, amb NIF G59055525, per al Pla d'acollida Poble Sec per a tothom 2018/19, que instrumenta l'atorgament d'una 7 subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter nominatiu, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i 6.1.a) de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 94.000,00 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 94.000,00 euros amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici posterior a l'actual, a favor de la Coordinadora d'Entitats del Poble Sec, amb NIF G59055525, per al Pla d'acollida Poble Sec per a tothom 2018/19. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que presenti en data màxima 31 de març de 2019 i 31 de març de 2020 per cadascun dels dos anys (2018/19) respectivament, el balanç econòmic i la memòria de funcionament d'aquesta i la justificació dels fons rebuts. Aquest haurà de contenir memòria d’actuació amb indicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts, memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades i informe de l’auditor, tal i com consta a la clàusula setena de l'esmentat conveni. FACULTAR l'lm. Sr. Jaume Asens i Llodrà, Tercer Tinent d'Alcaldia i Regidor de l'Àrea de Drets de Ciutadania, Cultura, Participació i Transparència per a la signatura de l'esmentat conveni, així com qualsevol document que se'n derivi. COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 19.- (1055/18) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i el Consell d'Associacions de Barcelona, amb NIF G64629538, per a associacionisme i acció comunitària a Barcelona, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter nominatiu, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i 6.1.a) de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 40.110,00 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 40.110,00 euros amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, a favor del Consell d'Associacions de Barcelona, amb NIF G64629538, per a associacionisme i acció comunitària a Barcelona. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que presenti en data màxima 31 de març de 2019 el balanç econòmic i la memòria de funcionament d'aquesta i justificació dels fons rebuts. Aquest haurà de contenir la memòria d’actuació amb indicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts i memòria econòmica justificativa del cost de les activitats que inclourà com a mínim una relació classificada de les despeses i inversions de l’activitat, factures o documents de valor probatori equivalent, i relació d’altres ingressos i subvencions que hagin finançat l’activitat subvencionada, tal i com consta al pacte cinquè de l'esmentat conveni. FACULTAR la Regidora de Participació i Districtes, Ima. Sra. Gala Pin Ferrando per a la signatura de l'esmentat conveni i qualsevol altre document que se'n derivi. Districte de Ciutat Vella 20.- (18-SJS-82) APROVAR el conveni de col·laboració entre el Consorci d’Educació de Barcelona i l'Ajuntament de Barcelona (Districte de Ciutat Vella) per a la gestió del edifici que comprèn el Palau Alòs, depenent del Districte de Ciutat Vella i el centre de Formació d’Adults Layret, adscrit al Consorci d’Educació de Barcelona. FACULTAR la Regidora del Districte de Ciutat Vella, Ima. Sra. Gala PIn 8 Ferrando per a la signatura del present conveni. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT 21.- (20140023P2-1) APROVAR la pròrroga de termini d’execució del contracte 14002276 de manteniment de la senyalització horitzontal, vertical, informativa urbana i abalisament de la seguretat viària de Barcelona (2014-2018) i foment de l’ocupació de persones amb dificultats particulars d’inserció al mercat laboral Lot 1. Zona Oest, per un període comprès des del 18 d'octubre de 2018 fins l'entrada en vigor del nou contracte, i com a màxim, fins al 18 de gener de 2019 per necessitat de continuïtat del servei, adjudicat a l’empresa Tevaseñal, SA, amb NIF A23377674 per un import total de 67.518,00 euros (IVA inclòs) d’acord amb la proposta formulada per la Direcció de Serveis d’Infraestructures i Espai Urbà que obra a l’expedient 20140023; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 67.518,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen que s'indica en aquest document, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici posterior a l'actual; REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de Administració d'Ecologia Urbana per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 22.- (20140023P2-2) APROVAR la pròrroga de termini d’execució del contracte 14002263 de manteniment de la senyalització horitzontal, vertical, informativa urbana i abalisament de la seguretat viària de Barcelona (2014-2018) i foment de l’ocupació de persones amb dificultats particulars d’inserció al mercat laboral Lot 2. Zona Est, per un període comprès des del 20 d'octubre de 2018 fins l'entrada en vigor del nou contracte, i com a màxim, fins al 20 de gener de 2019 per necessitat de continuïtat del servei, adjudicat a l’empresa UTE Senyalització, amb NIF U66298662 per un import total de 65.340,00 euros (IVA inclòs) d’acord amb la proposta formulada per la Direcció de Serveis d’Infraestructures i Espai Urbà que obra a l’expedient 20140023; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 65.340,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen que s'indica en aquest document, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici posterior a l'actual; REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències d'Administració d'Ecologia Urbana per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 23.- (20150596P) PRORROGAR, a l'empara dels articles 23.2 i 303 del TRLCSP, de mutu acord per un període comprès des del 15 de desembre de 2018 fins al 14 de desembre de 2019, el contracte 15003212-001 que té per objecte Direcció Facultativa i Assistència Tècnica del contracte d'estructures vials i espais singulars, suport al departament de Xarxes Viàries, i el foment de l'ocupació de persones amb dificultats particulars d'inserció al mercat laboral, adjudicat a l'empresa Iplan Gestión Integral, SL, amb NIF B64906845, per un import total de 178.634,86 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que 9 consta en l'expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 178.634,86 euros, IVA inclòs, amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen que s'indica en aquest document, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici posterior a l'actual; REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències d'Administració d'Ecologia Urbana per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació; i DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 24.- (20170229M) MODIFICAR, a l'empara dels articles 219, 105 i 106 del TRLCSP, el contracte 17001791-001 que té per objecte els serveis especialitzats i de manteniment, reparació, adaptació i supervisió d'instal·lacions del Centre de Gestió de Mobilitat Urbana de la ciutat de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible, adjudicat a la UTE Etra Bonal SA-Electronic Trafic SA, amb NIF U67107086, per un import màxim de 6.851,33 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient; AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 6.851,33 euros, IVA inclòs, amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest document, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici posterior a l'actual; REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d'aquesta notificació, constitueixi la garantia definitiva complementaria per un import de 283,11 euros i COMPAREGUI per formalitzar la modificació del contracte a les dependències d'Administració d'Ecologia Urbana. DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 25.- (20180599) ENCARREGAR a la societat municipal Barcelona de Serveis Municipals SA, amb NIF A08765919, en la seva condició de mitjà propi de l’Ajuntament de Barcelona, la gestió i control del servei de transport individualitzat mitjançant bicicletes compartides denominat BICING, amb subjecció a les condicions que s’estableixen en les prescripcions generals annexes, que s’aproven pel període establert a la seva clàusula desena; DEIXAR sense efecte l’encàrrec efectuat a la mateixa societat per Acord de la Comissió de Govern de 5 de juliol de 2006, modificat per Acord de 18 de desembre de 2013; i PUBLICAR el present acord i les prescripcions generals que regeixen l’encàrrec en el perfil del contractant. 26.- (20180591) ATORGAR una subvenció a l’Associació Cultural 48h Open House, amb NIF G65391815, mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional de conformitat amb els articles 22.2 c) i 28.1 de la Llei 3/8/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona aprovada pel Consell Plenari de 17 de desembre de 2010, per un import de 50.000,00 euros, equivalent al 36% del cost total previst del projecte (140.000,00 euros), per col·laborar en l’organització i desenvolupament del festival d’arquitectura 48h Open House BCN 2018; DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública atesa la seva previsió singular a la partida 0501.48809.15011 del pressupost municipal de la Gerència d'Ecologia Urbana de l'exercici 2018; APROVAR el conveni on s'articula aquesta subvenció de conformitat amb la Normativa reguladora dels expedients d'autorització de l'atorgament de convenis administratius amb altres administracions públiques i institucions aprovada per decret d'alcaldia el 27 d'abril 10 de 2011; FACULTAR la Quarta Tinenta d’Alcaldia de l'Ajuntament de Barcelona per la seva signatura; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 50.000,00 euros amb càrrec al pressupost i partida indicats en aquest mateix document, a favor de l’Associació Cultural 48h Open House Barcelona, amb NIF G65391815, per fer front a l'esmentat Conveni; i REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que presenti el compte justificatiu dels fons rebuts de conformitat amb el pacte cinquè del conveni i d’acord amb la normativa vigent. 27.- (18SD0155CO) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i la Direcció General de Tràfic per desenvolupar l’estratègia marc de mobilitat urbana sostenible (EMMUS). FACULTAR la Quarta Tinenta d’Alcaldia, per a la seva signatura. Districte de Sants-Montjuïc 28.- (3BC 2018/097) APROVAR el Projecte constructiu per a la implantació dels sistemes audiovisuals i informàtics per a l’Escola de Mitjans Audiovisuals (EMAV) de Barcelona, a Can Batlló-Magòria, al Districte de Sants-Montjuïc de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb els Informes tècnic i jurídic del Projecte que figuren a l’expedient administratiu i que aquests efectes es donen per reproduïts, amb un pressupost de 2.650.974,34 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament. Districte de Sarrià-Sant Gervasi 29.- (5BD 2018/105) APROVAR el Projecte Modificat del Projecte executiu, memòria ambiental i estudi de seguretat i salut de reurbanització del carrer Alberes, entre el carrer Queralt i la carretera de Vallvidrera al Tibidabo, al Districte de Sarrià – Sant Gervasi de Barcelona, d’iniciativa municipal, a l'empara de l'article 42 i 43 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals (ROAS) i d'acord amb l'Informe Tècnic de la Direcció d’Obra, Informe Tècnic de la Direcció Tècnica d’Infraestructures de BIMSA i l’Informe Jurídic de BIMSA, que figuren a l'expedient administratiu i que aquests efectes es donen per reproduïts, per un import, que en el cas de ser executat pel mateix contractista ascendeix a 855.646,82 euros, el 21% d'IVA inclòs, import resultant de sumar el preu del contracte que ja incorpora la baixa ofertada per l’adjudicatari (715.692,14 euros, 21% IVA inclòs) i l’import de les modificacions proposades (139.954,68 euros, 21% IVA inclòs), consistents en: l’increment d’amidament en les rases per al soterrament de línies elèctriques i telefòniques, modificació dels mètodes d’excavació per la presencia de serveis soterrats, increment del nombre de guals particulars a executar un cop rebut l’estat actual i previst per part del Districte, i l’execució d’aiguafons a les voreres per tal d’evacuar l’aigua cap al carrer i que representen el 19,56 % d’increment sobre el contracte signat per l’adjudicatari i del 14,76 % d’increment sobre el Pressupost d’Execució per Contracte (PEC) aprovat definitivament per la Comissió de Govern en sessió del 16 de novembre de 2017 (947.936,13 euros, el 21% d’IVA 11 inclòs) i PUBLICAR aquesta Resolució al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal, i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament de Barcelona. Districte de Nou Barris 30.- (8BD 2017/007) APROVAR inicialment el Projecte executiu per a la construcció d’una coberta i unes grades d’una pista esportiva i ampliació de vestuaris al CEM Guineueta, al Districte de Nou Barris, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe de Conformitat Tècnica del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 2.851.789,68 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; SOTMETRE’L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un dels diaris de més circulació de Catalunya, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. 31.- (8BD 2017/107) APROVAR inicialment el Projecte executiu de reurbanització del carrer Serrano, entre el carrer de Santa Matilde i l’avinguda de Borbó, al Districte de Nou Barris, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 928.303,92 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; SOTMETRE’L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. 32.- (8BD 2018/051) APROVAR inicialment el Projecte executiu de reurbanització dels carrers Llopis i Pla dels Cirerers, al Districte de Nou Barris, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d'1.038.548,08 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; SOTMETRE’L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. Districte de Sant Martí 33.- (18PL16608) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Urbanístic Integral per a la regulació de l'equipament situat al carrer Ciutat Granada 108-116, al Districte de Sant Martí, d’iniciativa municipal; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; 12 SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR- NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. b) Moció ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT Districte d'Horta-Guinardó (18 SD 0180 PU) PRIMER.- APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 16.b de la Carta Municipal de Barcelona del Projecte d’Urbanització de l’àmbit de la Modificació puntual del Pla de Millora Urbana de la Clota Reordenació, formulat per la Junta de Compensació La Clota Reordenació i redactat per Berrysar, SL aprovat definitivament pel Plenari del Consell Municipal el 23 de març de 2018 (publicat als efectes de la seva executivitat al BOP de 23 d’abril de 2018) d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte (amb classificació B) de 19 de desembre de 2017 que té per objecte la urbanització de l'àmbit situat entre el carrer de Marcel·lí i el carrer de Jorge Manrique paral·lel a l’avinguda de l’Estatut amb un pressupost per contracte de 2.530.422,19 €, el 21% de l’impost del valor Afegit (IVA) inclòs, d’acord amb el que estableixen els articles 89.6 i 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme. SEGON.- SOTMETRE’L al tràmit d'informació pública durant el termini de trenta dies hàbils, termini durant el qual es podrà examinar i formular- hi les al·legacions pertinents, mitjançant la inserció de l'acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), i en un diari dels de més circulació de Catalunya. TERCER.- DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. S'APROVA, per unanimitat, la moció anterior després de declarar-se'n, també per unanimitat, la urgència. No havent-hi altres assumptes per tractar, la Presidència aixeca la sessió a les deu hores. 13