Ref:CG 36/18 A la Sala nova de Govern de la Casa Consistorial de la Ciutat de Barcelona, el dia 25 d’octubre de 2018 s'hi reuneix la Comissió de Govern en sessió ordinària, sota la presidència de l'Excma. Sra. Alcaldessa, Ada Colau Ballano. Hi concorren els Ims. Srs. i les Imes. Sres. Tinents/tes d'Alcaldia, Laia Ortiz Castellví, Jaume Asens Llodrà i Janet Sanz Cid i els Ims. Srs. Regidors i les Imes. Sres. Regidores, Gala Pin Ferrando, Agustí Colom Cabau, Josep Ma. Montaner Martorell i Eloi Badia Casas, assistits pel Secretari General, Sr. Jordi Cases i Pallarés, que certifica. Excusen la seva absència, l’Im. Sr. Tinent d’Alcaldia, Gerardo Pisarello Prados, i les Imes Sres. Regidores, Laura Pérez Castaño, Mercedes Vidal Lago. També hi és present el Gerent Municipal, Sr. Jordi Martí Grau. Constatada l'existència de quòrum legal, la Presidència obre la sessió a les deu hores. Es dóna per llegida l'acta de la sessió anterior, celebrada el 18 d’octubre de 2018, l'esborrany de la qual ha estat tramès a tots els membres de la Comissió; i S'APROVA. A) Aprovació de l'acta de la sessió anterior B) Part Informativa a) Despatx d'ofici En compliment dels Decrets d’Alcaldia, de 13 i 25 de juny de 2015, ES COMUNIQUEN les resolucions següents: ÀREA DE DRETS SOCIALS 1.- IMEB (SUBV0718 - IMEB) DONAR compte de la resolució, de 25 de setembre de 2018, de la presidenta de l’IMEB que APROVA el conveni amb la Fundació Privada Barcelona FP, que té per objecte concretar el compromís per part de la Fundació BCN de gestionar programes relacionats amb els seus principis fundacionals i concretats en el seu Pla Estratègic i en els seus projectes anuals, per a cadascuna de les àrees de treball, Observatori FP, FP i Empresa i Mobilitat i Relacions Internacionals, en les quals s’organitza la Fundació BCN i per part de l’IMEB de facilitar els recursos municipals per la seva gestió, i AUTORITZA la despesa per import de 316.045,00 euros amb càrrec al pressupost 2018. 2.- IMEB (SUBV0518-IMEB) DONAR compte de la resolució, de 27 de juliol de 2018, de Ref:CG 36/18 v. 26- 10- 2018 10: 42 la presidenta de l’IMEB que APROVA el conveni amb l’Associació Xarxa FP, que té per objecte concretar el compromís i les fórmules de col•laboració per optimitzar l’ús dels espais compartits i la cooperació en l’establiment de la infraestructura i funcionament ordinari de l’any 2018 de la Secretaria General de “XARXA FP” atès l’interès de l’Institut d’Educació en millorar el funcionament d’aquesta entitat, i AUTORITZA la despesa per import de 67.310,48 euros amb càrrec al pressupost 2018. b) Informes C) Part Decisòria a) Propostes d'acord Donat compte de les propostes incloses a l'ordre del dia, S'ACORDA: ÀREA D'ECONOMIA I TREBALL, CIUTAT DIGITAL I RELACIONS INTERNACIONALS 1.- (806/2018) APROVAR els temaris de les convocatòries de concurs oposició, de les categories professionals de l'Ajuntament de Barcelona corresponents a Auxiliar i Subaltern/a de l'escala d'Administració General, incloses en el subgrups de titulació C2 i Agrupacions professionals (E) respectivament; DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 2.- (691/2018) APROVAR la pròrroga del Conveni Marc de col·laboració educativa signat entre l’Ajuntament de Barcelona i la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona el 29 de juliol de 2016, i que té per objecte l’acolliment d’estudiants en pràctiques, per un any natural i amb efectes a partir del dia 6 de novembre de 2018 i fins al 5 de novembre de 2019, mantenint el contingut de la resta de clàusules que integraven aquell Conveni. FACULTAR l’lm. Sr. Gerardo Pisarello Prados, Primer Tinent d’Alcaldia i responsable de l’Àrea d’Economia i Treball, Ciutat Digital i Relacions Internacionals, per a la signatura de la pròrroga del Conveni Marc de col·laboració educativa signat entre l’Ajuntament de Barcelona i la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona (FUAB). DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 3.- (1190/18) IMPULSAR l’aprovació del Protocol de bones pràctiques d’informació sobre serveis funeraris als hospitals, clíniques, centres sociosanitaris i serveis sanitaris que atenen a domicili, residències assistides i geriàtrics, en casos de defunció; ENCARREGAR a les diferents àrees i serveis municipals competents en aquesta matèria la realització de les actuacions administratives necessàries, perquè l’esmentat protocol sigui aprovat per l’Administració competent i es procedeixi a la seva difusió”. 4.- (2018/604) APROVAR l’acord d’amistat i cooperació entre la ciutat de Betlem i la Ref:CG 36/18 v. 26- 10- 2018 2 10: 42 ciutat de Barcelona per a la millora de la gestió del clavegueram de la ciutat de Betlem i en la seva política en relació al turisme i la seva governança. DONAR- NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5.- (2018/605) APROVAR el conveni marc de cooperació entre l’Ajuntament de Barcelona, el Consorci de Biblioteques de Barcelona i el Ministeri de Cultura de Colòmbia per a la col·laboració en el desenvolupament i la consolidació del suport a l´enfortiment de la Xarxa Nacional de Biblioteques Públiques de Colòmbia privilegiant la institucionalització dels municipis vulnerables de Colòmbia i la convivència pacifica. FACULTAR el Primer Tinent d´Alcaldia, l'Im. Sr. Gerardo Pisarello Prados, per a la signatura del conveni. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6.- (2018/591) APROVAR el conveni de col·laboració entre l´Ajuntament de Barcelona i la Confederació Sindical de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya pel Projecte “Plataforma Sindical Prioritària 2018”, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa nominativa, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 175.000,00 euros, que representa el 97,12% del projecte, que té un import de 180.180,00 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 175.000,00 euros, amb càrrec a la partida 48598/91221/0701 per a l’any 2018, a favor de la Confederació Sindical de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya amb CIF G08496606. REQUERIR les entitats beneficiàries per tal que en un termini no superior a tres mesos de la finalització de l´activitat parcial o final del projecte presentin la justificació de l´aplicació dels fons rebuts, d'acord amb allò establert al pacte quart del conveni. FACULTAR el Regidor de Presidència, Aigua i Energia, Im. Sr. Eloi Badia Casas, per a la signatura del conveni. 7.- (2018/591) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i la Unió General de Treballadors de Catalunya pel Projecte “Plataforma Sindical Prioritària 2018”, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa nominativa, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 175.000,00 euros, que representa el 88,72% del projecte, que té un import de 197.245,60 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 175.000,00 euros, amb càrrec a la partida 48597/91221/0701 per a l’any 2018, a favor de la Unió General de Treballadors de Catalunya, amb CIF G08496622. REQUERIR les entitats beneficiàries per tal que en un termini no superior a tres mesos de la finalització de l'activitat parcial o final del projecte presentin la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, d'acord amb allò establert al pacte quart del conveni. FACULTAR el Regidor de Presidència, Aigua i Energia, Im. Sr. Eloi Badia Casas, per a la signatura del conveni. 8.- (2013/443) SOL·LICITAR a la Diputació de Barcelona, en el marc del conveni de Ref:CG 36/18 v. 26- 10- 2018 3 10: 42 col·laboració entre la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Barcelona en desenvolupament del protocol general del pla “Xarxa de Governs locals 2012- 2015”, aprovat per la Comissió de Govern de 10 d’abril de 2013, la reformulació del pressupost de l’actuació i aportació de la Diputació de Barcelona de l’actuació consistent en la intervenció Dipòsit del Rei Martí prevista per un import d'1.500.000,00 euros, i del que resta per executar un import de 199.382,60 euros, que no serà executat. 9.- (1122/18) DETERMINAR, d’acord amb allò que disposa l’article 2 de la Normativa sobre les instal·lacions d’enllumenat nadalenc a les vies públiques de Barcelona, aprovada pel Plenari del Consell Municipal, de 14 d’octubre de 2005, els límits del calendari anual de l’enllumenat nadalenc amb les següents assignacions: Encesa màxima de diumenge a dijous: 5 hores. Encesa màxima de divendres i dissabtes i el 25 de desembre: 6 hores. Encesa màxima el dia 24 de desembre: 7 hores. Encesa màxima els dies 31 de desembre i el 5 de gener: 8 hores. Temps màxim d’encesa de la campanya: 252 hores. APROVAR el calendari de funcionament de les instal·lacions d’enllumenat nadalenc a la ciutat de Barcelona: període de funcionament de les instal·lacions d’enllumenat nadalenc: des del 22 de novembre de 2018 fins el 6 de gener de 2019, ambdós inclosos. Data i hora de començament: 22 de novembre a les 18.00 hores. Horari de funcionament: de diumenge a dijous, ambdós inclosos, des de les 18:00 hores fins a les 23:00 hores. Els divendres i dissabtes de les 18:00 hores fins a les 24:00 hores. Dies extraordinaris: dia 24 de 18.00 a 01.00 hores. Dia 25 de 18.00 a 24.00 hores. Dies 31 de desembre i 5 de gener, de 18:00 a 02:00 hores. APLICAR el règim horari del calendari a les il·luminacions ornamentals nadalenques situades tant a la via pública com a façanes d’establiments comercials i de pública concurrència. 10.- INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 25 d’octubre de 2018. 11.- (2018/578) INICIAR l'expedient per a la contractació de l'auditoria de compliment dels ens dependents de l'Ajuntament de Barcelona, amb núm. de contracte 18004319, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment restringit, amb un pressupost base de licitació de 504.570,00 euros (IVA inclòs) i un valor estimat de 834.000,00 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladores del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: pressupost net 417.000,00 euros i import de l'IVA de 87.570,00 euros; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització. DECLARAR la improcedència de la revisió de preus per les caraterístiques del contracte. DONAR compte d'aquesta resolució a la Comissió d'Economia i Hisenda. 12.- (DP-2018-27270) APROVAR el Conveni de col·laboració entre la Generalitat de Catalunya (Departament de Treball, Afers Socials i Famílies) i l’Ajuntament de Ref:CG 36/18 v. 26- 10- 2018 4 10: 42 Barcelona per establir la cooperació entre les polítiques públiques d’ambdues Institucions en matèria de foment de l’economia social i solidària a la ciutat de Barcelona. FACULTAR l’Im. Sr. Gerardo Pisarello Prados, Primer Tinent d’Alcaldia, per a la seva signatura. 13.- (3–153/2018) APROVAR l’expedient núm. 3-153/2018 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018, d’import 535.000,00 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 18101591; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 14.- (3–154/2018) APROVAR l’expedient núm. 3-154/2018 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018, provinent del reconeixement d’ingressos de l’Estat en concepte de Cessió de Tributs i Fons Complementari de Finançament, per un import total d'1.313.525,88 euros, per incrementar l’aportació a l’Àrea Metropolitana de Barcelona segons el criteri adoptat en el Consell Plenari de 20 de febrer de 2004, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 18101595; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR compte d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. 15.- (3-155/2018) APROVAR l’expedient núm. 3-155/2018 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018, d’import 355.909,63 euros, per fer front a l’aportació anual a l’Àrea Metropolitana de Barcelona en relació als ingressos de l’Estat per Cessió de Tributs i Fons Complementari de Finançament, segons criteri adoptat en el Consell Plenari de 20 de febrer de 2004, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 18101691; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR-NE compte a la Comissió d’Economia i Hisenda. ÀREA DE DRETS SOCIALS 16.- (20160409) APROVAR l’addenda al contracte programa 2016-2019 per a la coordinació, la cooperació i la col·laboració entre el Departament de Benestar Social i Famílies de la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Barcelona, en matèria de serveis socials, altres programes relatius al benestar social i polítiques d’igualtat, per al 2018 i per al 2019. 17.- (20180239) ATORGAR la subvenció per import de 30.000,00 euros a Fundació Roure. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de 30.000,00 euros, amb càrrec a la partida 0201 48903 23231 de l’exercici del 2018, equivalent al 30,79% del cost total del projecte (97.439,53 euros), a favor de Fundació Roure, amb NIF núm. G65616526. APROVAR el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i Fundació Roure, amb NIF núm. G65616526, per a l’execució del projecte "Viure i Ref:CG 36/18 v. 26- 10- 2018 5 10: 42 conviure", per millorar la qualitat de vida de la gent gran, que instrumenta l’atorgament de la subvenció de concessió directa de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 de la normativa general reguladora de les subvencions, per un import de 30.000,00 euros. REQUERIR l’entitat beneficiària per tal que en el termini màxim de 15 dies procedeixi a la signatura del conveni esmentat. FACULTAR la Ima. Sra. Laia Ortiz i Castellví, Regidora de l’Àrea de Drets Socials, per a la signatura de l’esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se’n derivin del mateix. 18.- (20180323) APROVAR les bases específiques de convocatòria corresponent als “Premis BCNVisualSound 2019”. CONVOCAR els “Premis BCNVisualSound 2019”, de conformitat amb les bases generals reguladores dels “Premis BCNVisualSound”, publicades al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona el dia 5 de juliol de 2016. AUTORITZAR la despesa de 8.200,00 euros, que anirà amb càrrec a la partida 0201 481.01 232.21 del pressupost de l'any 2019, condicionats a l’existència de crèdit adequat i suficient per a fer front a la disposició i lliurament d'aquest Premi, i amb el següent desglossament: - Premi jurat a la millor obra presentada a la categoria de documental, dotat amb 1.300,00 euros. - Premi públic a la millor obra presentada a la categoria de documental, dotat amb 450,00 euros. - Premi especial “MAX 20” a la millor de les obres de la categoria de documental realitzada per un/a jove menor de 20 anys, dotat amb 400,00 euros. - Premi jurat a la millor obra presentada a la categoria de ficció, dotat amb 1.300,00 euros. - Premi públic a la millor obra presentada a la categoria de ficció, dotat amb 450,00 euros. - Premi especial “MAX 20” a la millor de les obres de la categoria de ficció realitzada per un/a jove menor de 20 anys, dotat amb 400,00 euros. - Premi jurat a la millor obra presentada a la categoria de videoclip, dotat amb 1.300,00 euros. - Premi públic a la millor obra presentada a la categoria de videoclip, dotat amb 450,00 euros. - Premi especial “MAX 20” a la millor de les obres de la categoria de videoclip realitzada per un/a jove menor de 20 anys, dotat amb 400,00 euros. - Premi jurat a la millor obra presentada al concurs 2 minuts en 1 dia, dotat amb 1.300,00 euros. - Premi públic a la millor obra presentada al concurs 2 minuts en 1 dia dotat amb 450,00 euros. ORDENAR la publicació de la convocatòria i de les bases específiques de convocatòria corresponent als Premis BCNVisualSound 2019” mitjançant la inserció del corresponent anunci al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. ESTABLIR com a termini de presentació de les obres les dates que consten a les bases específiques; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 19.- (12SD/18-IMEB) APROVAR la proposta de realització d’una prova pilot, adjunta en el present acord, de diversificació horària a l’escola bressol municipal Aurora, des de la seva posada en funcionament (prevista per a gener de 2019) i fins al final del curs 2019-2020. ÀREA DE DRETS DE CIUTADANIA, CULTURA, PARTICIPACIÓ I TRANSPARÈNCIA 20.- (1085/18) APROVAR el projecte normatiu del Reglament de reconeixement a les Ref:CG 36/18 v. 26- 10- 2018 6 10: 42 persones represaliades pel tardofranquisme i de creació de la Junta de valoració, de conformitat amb l’establert a l’article 108 i següents del Reglament Orgànic Municipal. 21.- (1120/18) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i l’Institut d’Arteterapia Transdisciplinaria de Barcelona, SL per a la realització de pràctiques de l’alumnat del Màster en "Arteterapia Transdisciplinaria y Desarrollo Humano" a la Unitat contra el Tràfic d’Èssers Humans (UTEH). FACULTAR la Regidora de Feminismes, LGTBI i Relacions Internacionals, la Ima. Sra. Laura Pérez Castaño, per a la signatura de l’esmentat conveni, així com la de tots els documents que se’n puguin derivar. DONAR compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 22.- (18S06141 (0634/18) AMPLIAR l'atorgament de la subvenció 18S06141, aprovada per acord de la Comissió de govern de 24 de maig de 2018 a favor de la Comissió Catalana Ajuda al Refugiat (CCAR), amb NIF G63721963, per un import de 5.013,75 euros, per a la modificació del termini d’execució i subvenció atorgada al projecte "visibles", d'acord amb allò previst en l'article 6.2 de la Normativa General Reguladora de les Subvencions aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública donada la excepcionalitat que concorre en el projecte. AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONÈIXER l'obligació de la despesa per un import de 5.013,75 euros, amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, a favor de la Comissió Catalana Ajuda al Refugiat, amb NIF G63721963, per a la modificació del termini d’execució i subvenció atorgada al projecte "visibles". REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que presenti la justificació dels fons rebuts, en un termini no superior als 6 mesos a comptar des de la transferència rebuda, així com el balanç econòmic i la memòria de funcionament de l'activitat subvencionada. Aquesta haurà de contenir la memòria d'actuació amb adjudicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts, la memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades i l’informe de l'auditor. 23.- (18S07547 (0798/18) AMPLIAR l'atorgament de la subvenció 18S07547 a la Fundació Privada FICAT, amb NIF G62212972, per un import de 2.448,00 euros, per a la modificació de la subvenció atorgada i el termini d’execució del projecte "Decapolis", d'acord amb allò previst en l'article 6.2 de la Normativa General Reguladora de les Subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública donada l’excepcionalitat que concorre en el projecte. AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONÈIXER l'obligació de la despesa per un import de 2.448,00 euros, amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, a favor de la Fundació Privada FICAT, amb NIF G62212972, per a la modificació de la subvenció atorgada i el termini d’execució del projecte "Decapolis". REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en el termini màxim de 6 mesos, a comptar des del pagament de la subvenció, presenti la justificació dels fons rebuts, així com el balanç econòmic i la memòria de funcionament de l'activitat subvencionada. Aquesta haurà de contenir la memòria d'actuació amb adjudicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts, la memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades i l’informe de l'auditor. Ref:CG 36/18 v. 26- 10- 2018 7 10: 42 24.- (18S15548 (1121/18) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i la Federació Catalana de Voluntariat Social (FCVS), amb NIF G59106823, per al Pla d'enfortiment de la Xarxa Territorial de la FCVS a Barcelona 2018, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter nominativa, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i 6.1.a) de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 31.000,00 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 31.000,00 euros amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, a favor de la Federació Catalana de Voluntariat Social (FCVS), amb NIF G59106823, per al Pla d'enfortiment de la Xarxa Territorial de la FCVS a Barcelona 2018. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que presenti en data màxima 31 de març de 2019 el balanç econòmic i la memòria de funcionament i justificació dels fons rebuts. Aquesta haurà de contenir la memòria d’actuació amb indicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts i memòria econòmica justificativa del cost de les activitats que inclourà com a mínim una relació classificada de les despeses i inversions de l’activitat, factures o documents de valor probatori equivalent, i relació d’altres ingressos i subvencions que hagin finançat l’activitat subvencionada. FACULTAR la Regidora de Participació i Districtes, la lma. Sra. Gala Pin Ferrando, per a la signatura de l'esmentat conveni i qualsevol altre document que se'n derivi. Districte d'Horta-Guinardó 25.- (230/2014) AMPLIAR l’autorització i disposició de despesa per a la pròrroga per al període de l’1 de novembre al 31 de desembre de 2018 del contracte de gestió de serveis públics en la modalitat de concessió, número 14C00019, que té per objecte la direcció, promoció, dinamització i organització de les activitats de caire cultural, artístic, de lleure i sociocultural de l’espai Jove Boca Nord per un import de 41.340,60 euros, amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document, en compliment de la clàusula núm. 4 del plec de clàusules administratives de l’esmentat contracte; DISPOSAR-LA a favor de Iniciatives i Programes, SL, NIF B59545913. REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d'aquesta notificació, comparegui per formalitzar la pròrroga del contracte a les dependències del Districte d’Horta-Guinardó; DESIGNAR com responsable del contracte la Directora de la Direcció de Serveis a les Persones i Territori del Districte d’Horta- Guinardó. DONAR compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. Districte de Nou Barris 26.- (16SJ0033) PRORROGAR el conveni de gestió cívica entre l’Ajuntament de Barcelona (Districte de Nou Barris) i Turó Acció Socio Cultural (TASC), amb NIF G63695381, de les activitats a l'equipament municipal Centre Cívic Can Basté, ubicat al passeig Fabra i Puig, 274-276 de Barcelona, per al període de l’1 de gener de 2019 fins al 31 de desembre de 2020, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i prevista nominativament al Ref:CG 36/18 v. 26- 10- 2018 8 10: 42 pressupost. AUTORITZAR i DISPOSAR la depesa per un import de 431.000,00 euros amb càrrec a la partida 48775-33711-0608 dels pressupostos dels anys 2019-2020, a favor de l’entitat Turó Acció Socio Cultural (TASC), amb NIF G63695381, per subvencionar l’execució de les activitats esmentades i, condicionada a l’existència de crèdit adequat i suficient en els exercicis posteriors a l’actual. ATORGAR la subvenció per un import de 431.000,00 euros, equivalent al 67,03% del cost total del projecte (643.000,00 euros), essent l'import de 205.500,00 euros a càrrec del pressupost per l’any 2019 i l’import de 225.500,00 euros a càrrec del pressupost per l'any 2020, i una durada fins al 31 de desembre de 2020, a l’entitat i Turó Acció Socio Cultural (TASC), amb NIF G63695381, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a comptar des de la data de finalització del projecte subvencionat, presenti el balanç econòmic i la memòria de funcionament, justificació dels fons rebuts i informe d’auditoria. FACULTAR per a la signatura de la pròrroga de l’esmentat conveni la Ima. Sra. Janet Sanz Cid, Regidora del Districte de Nou Barris. DONAR compte d’aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 27.- (16SJ0043) PRORROGAR el conveni de gestió cívica entre l’Ajuntament de Barcelona (Districte de Nou Barris) i la Plataforma d’entitats de Roquetes, amb NIF V64454309, de les activitats a l'equipament municipal Casal de Barri Ton i Guida, ubicat al carrer Romaní, núm. 6 de Barcelona, per al període de l’1 de gener de 2019 fins al 31 de desembre de 2020, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i prevista nominativament al pressupost. AUTORITZAR i DISPOSAR la depesa per un import de 313.968,00 euros, amb càrrec a la partida 48776-33711-0608 dels pressupostos dels anys 2019-2020, a favor de l’entitat la Plataforma d’Entitats de Roquetes, amb NIF V64454309, per subvencionar l’execució de les activitats esmentades i, condicionada a l’existència de crèdit adequat i suficient en els exercicis posteriors a l’actual. ATORGAR la subvenció per un import de 313.968,00 euros, equivalent al 92% del cost total del projecte (341.268,00 euros), essent l'import de 156.984,00 euros a càrrec del pressupost per l’any 2019 i l’import de 156.984,00 euros a càrrec del pressupost per l'any 2020, i una durada fins al 31 de desembre de 2020, a l’entitat la Plataforma d’entitats de Roquetes, amb NIF V64454309, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a comptar des de la data de finalització del projecte subvencionat, presenti el balanç econòmic i la memòria de funcionament, justificació dels fons rebuts i informe d’auditoria. FACULTAR per a la signatura de la pròrroga de l’esmentat conveni la Ima. Sra. Janet Sanz Cid, Regidora del Districte de Nou Barris. DONAR compte d’aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 28.- (16SJ0042) PRORROGAR el conveni de gestió cívica entre l’Ajuntament de Barcelona (Districte de Nou Barris) i l’Associació Sociocultural La Cosa Nostra, Ref:CG 36/18 v. 26- 10- 2018 9 10: 42 amb NIF G63341192, de les activitats a l'equipament municipal Casal de Barri La Cosa Nostra, ubicat al carrer Biure, núm. 1 de Barcelona, per al període de l’1 de gener de 2019 fins al 31 de desembre de 2020, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i prevista nominativament al pressupost. AUTORITZAR i DISPOSAR la depesa per un import de 284.312,00 euros, amb càrrec a la partida 48773-33711-0608 dels pressupostos dels anys 2019-2020, a favor de l’entitat l’Associació Sociocultural La Cosa Nostra, amb NIF G63341192, per subvencionar l’execució de les activitats esmentades i, condicionada a l’existència de crèdit adequat i suficient en els exercicis posteriors a l’actual. ATORGAR la subvenció per un import de 284.312,00 euros, equivalent al 90,24% del cost total del projecte (315.057,50 euros), essent l'import de 142.156,00 euros a càrrec del pressupost per l’any 2019 i l’import de 142.156,00 euros a càrrec del pressupost per l'any 2020, i una durada fins al 31 de desembre de 2020, a l’entitat l’Associació Sociocultural La Cosa Nostra, amb NIF G63341192, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a comptar des de la data de finalització del projecte subvencionat, presenti el balanç econòmic i la memòria de funcionament d’aquesta, justificació dels fons rebuts i informe d’auditoria. FACULTAR per a la signatura de la pròrroga de l’esmentat conveni la Ima. Sra. Janet Sanz Cid, Regidora del Districte de Nou Barris. DONAR compte d’aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 29.- (20180042) APROVAR el conveni de gestió cívica de l'equipament municipal Casal de Joves Roquetes, entre l'Ajuntament de Barcelona (Districte de Nou Barris) i l'Associació Juvenil Sociocultural Roket Project, amb NIF G63240048, pel desenvolupament del Projecte d'activitats al Casal de Joves Roquetes, ubicat al carrer Romaní, 6 (Vidal i Guasch, 16), per al període de l’1 de gener de 2019 fins al 31 de desembre de 2020, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i prevista nominativament al pressupost. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 201.216,00 euros, amb càrrec a la partida 48770-23212-0608 dels pressupostos per l'any 2019-2020, a favor de l’entitat Associació Juvenil Sociocultural Roket Project, amb NIF G63240048, per subvencionar l'execució del projecte esmentat, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en els exercicis posteriors a l’actual. ATORGAR la subvenció per un import de 201.216,00 euros, equivalent al 98,27% del cost total del projecte (204.766,00 euros), essent l'import de 100.608,00 euros a càrrec del pressupost per l'any 2019 i l'import de 100.608,00 euros a càrrec del pressupost per l'any 2020, i una durada de dos anys, fins al 31 de desembre de l'any 2020, a l’entitat Associació Juvenil Sociocultural Roket Project, amb NIF G63240048, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1. i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a comptar des de la data de finalització del projecte subvencionat, presenti el balanç econòmic, la memòria de funcionament, justificació dels fons rebuts i informe d'auditoria en els termes Ref:CG 36/18 v. 26- 10- 2018 10 10: 42 fixats en el conveni. FACULTAR per a la signatura de l'esmentat conveni Ia lma. Sra. Janet Sanz Cid, Regidora del Districte de Nou Barris. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 30.- (20180043) APROVAR el conveni de gestió cívica de l'equipament municipal Casal de Joves Prosperitat, entre l'Ajuntament de Barcelona (Districte de Nou Barris) i l'Associació Juvenil Socio-cultural de Prosperitat de Barcelona, amb NIF G60336559, pel desenvolupament del Projecte d'activitats al Casal de Joves Prosperitat, ubicat a Passeig Valldaura, 217-289 (av. Rio de Janeiro), per al període de l’1 de gener de 2019 fins al 31 de desembre de 2020, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i prevista nominativament al pressupost. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 201.216,00 euros, amb càrrec a la partida 48771-23212-0608 dels pressupostos per l'any 2019-2020, a favor de l’entitat Associació Juvenil Socio- cultural de Prosperitat de Barcelona, amb NIF G60336559, per subvencionar l'execució del projecte esmentat, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en els exercicis posteriors a l’actual. ATORGAR la subvenció per un import de 201.216,00 euros, equivalent al 93,24% del cost total del projecte (215.816,00 euros), essent l'import de 100.608,00 euros a càrrec del pressupost per l'any 2019 i l'import de 100.608,00 euros a càrrec del pressupost per l'any 2020, i una durada de dos anys, fins al 31 de desembre de l'any 2020, a l’entitat Associació Juvenil Socio-cultural de Prosperitat de Barcelona, amb NIF G60336559, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1. i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos, a comptar des de la data de finalització del projecte subvencionat, presenti el balanç econòmic, la memòria de funcionament, justificació dels fons rebuts i informe d'auditoria en els termes fixats en el conveni. FACULTAR per a la signatura de l'esmentat conveni Ia lma. Sra. Janet Sanz Cid, Regidora del Districte de Nou Barris. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sant Martí 31.- (20191000) ADJUDICAR el contracte núm. 18003370, que té per objecte la gestió i dinamització del Centre Cívic Besòs, per un import de 738.143,62 euros (IVA inclòs), de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a Tasca Serveis d'Animació, SL amb NIF B59533190, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva formalització. DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb un import de 738.143,62 euros (IVA inclòs), dels quals 610.036,05 euros corresponen al preu net i 128.107,57 euros a l'IVA. FIXAR en 30.501,80 euros l'import de la garantia definitiva i RETENIR-LO del preu del contracte atesa la declaració del contractista d'acollir-se a aquesta modalitat de constitució de garantia. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals Ref:CG 36/18 v. 26- 10- 2018 11 10: 42 a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte el Sr. Carles Pinar, tècnic de la Direcció de Serveis a les Persones i al Territori del districte de Sant Martí. DONAR compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT Districte de l'Eixample 32.- (2BD 2018/107) APROVAR el Projecte Modificat 1 del projecte de reurbanització dels passatges Carsí, Ureña, Bofill, Pau Hernández i León, al Districte de l’Eixample de Barcelona, a l’empara de l’article 43 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals (ROAS) i d’acord amb l’Informe Tècnic de la Direcció d’Obra i de la Direcció Tècnica d’Infraestructures de BIMSA i de l’Informe Jurídic de BIMSA que figuren a l’expedient administratiu i que aquests efectes es donen per reproduïts, per un import, que en el cas de ser executat pel mateix contractista ascendeix a 1.192.303,06 euros, el 21% d’IVA inclòs, import resultant de sumar el preu del contracte que ja incorpora la baixa oferta per l’adjudicatari (994.664,09 euros, IVA inclòs) i l’import de les modificacions (197.638,97 euros IVA inclòs que representen el 19,86% d’increment sobre el contracte signat per l’adjudicatari), consistents principalment en el soterrament dels serveis afectats, canalitzacions, treballs d’arqueologia, canalització canonada aigua; PUBLICAR aquest Acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament. Districte de Sants-Montjuïc 33.- (18PL16610) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, la Modificació del Pla de Millora Urbana del sector BZ i estructuració de la vialitat interior de l’illa de l’emplaçament, al polígon de la Zona Franca, promogut pel Consorci de la Zona Franca; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 34.- (3BC 2017/147) APROVAR definitivament el Projecte executiu per a un equipament de primera acollida per a persones sense llar i de la urbanització dels espais exteriors de la parcel·la al carrer 60, número 9 de la Zona Franca de Barcelona, al Districte de Sants-Montjuïc, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe de Conformitat Tècnica del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 5.431.807,12 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Ref:CG 36/18 v. 26- 10- 2018 12 10: 42 Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; APROVAR el conveni específic de cessió d’instal·lacions i servitud de pas sobre terrenys a favor d’Endesa Distribución Eléctrica, SL Unipersonal de línies de Baixa Tensió; i FACULTAR el Gerent d’Ecologia Urbana per a formalitzar el conveni; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), i en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament. 35.- (3BC 2018/120) APROVAR el Projecte d’adequació interior del local esquerre de planta baixa al carrer Tarragona 141 per oficines SAIER, al Districte de Sants-Montjuïc, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe de Conformitat Tècnica del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 529.255,47 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament. Districte de les Corts 36.- (18PL16587) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Urbanístic Integral per a l'ordenació de l'escola Anglesola i Modificació puntual de l’element número 2008 del Pla Especial de Protecció del patrimoni arquitectònic de la citat de Barcelona, d’iniciativa municipal a proposta del Consorci d’Educació de Barcelona; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva; i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 37.- (18PL16581) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, la Modificació del Pla Especial Urbanístic Integral i de Millora Urbana per a la concreció de la titularitat, tipus i ordenació de l'equipament del carrer Remei 18-32 i ajust viari en els carrers Joan Güell i del Remei, promogut per la Fundació Sant Josep Oriol; EXPOSAR-LA al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE-LA al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. ES RETIRA la proposta precedent. 38.- (4BD 2016/071) APROVAR definitivament el Projecte executiu de l’Espai Jove Les Corts, reforma interior del local situat al carrer Dolors Masferrer i Bosch 15-35, al Districte de Les Corts de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe de Conformitat Tècnica del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 2.706.813,10 euros, el 21% d’IVA inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; APROVAR les bases del Ref:CG 36/18 v. 26- 10- 2018 13 10: 42 conveni de cessió d'ús de les instal·lacions d'energia elèctrica i de constitució de la servitud de pas aeri/subterrani de línies de Baixa Tensió a favor d'Endesa Distribución Eléctrica, SL que inclou el projecte executiu; FACULTAR el Gerent del Districte de Les Corts per aprovar i formalitzar el conveni específic que apliqui les circumstàncies concretes a les bases esmentades, d'acord amb l'article 16.k de la Carta municipal de Barcelona i la Llei 24/2013, de 26 de desembre, del sector elèctric; i PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament. Districte de Gràcia 39.- (6BD 2017/067) APROVAR inicialment el Projecte executiu de la reurbanització de la plaça de Mons, al Districte de Gràcia de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 549.352,15 euros, el 21% d’IVA inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; i SOTMETRE’L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. Districte d'Horta-Guinardó 40.- (18PL16600) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, la Modificació Puntual del Pla Especial d'Ordenació de la ciutat sanitària de la Vall d'Hebrón de Barcelona, promoguda pel Servei Català de la Salut i Vall d’Hebrón – Vall d’Hebrón Institut de Recerca; EXPOSAR-LA al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE-LA al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 41.- (7BC 2016/182) APROVAR definitivament el Projecte per a la millora de diversos parcs i jardins de la ciutat de Barcelona. Lot 2 - Parc del Guinardó, al districte d’Horta- Guinardó de Barcelona, d’iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe Tècnic de Projecte (ITP) que figura a l'expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d’1.567.338,28 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; i PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament. 42.- (7BC 2018/073) APROVAR definitivament el Projecte executiu d’urbanització de la cobertura de la Ronda de Dalt, entre el PK 10,5 i el PK 10,7 (avinguda del Jordà). Districte d’Horta-Guinardó de Barcelona, d’iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe Tècnic de Projecte (ITP) que figura a l'expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 4.961.950,91 euros, el Ref:CG 36/18 v. 26- 10- 2018 14 10: 42 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, a l'empara de l'article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC); APROVAR les bases del conveni de cessió d'ús de les instal·lacions d'energia elèctrica i de constitució de la servitud de pas aeri/subterrani de Baixa Tensió i Mitja Tensió a favor d'Endesa Distribución Eléctrica, SL; FACULTAR el Gerent d’Ecologia Urbana per a aprovar i formalitzar els convenis específics que apliqui a les circumstancies concretes les bases esmentades, d'acord amb l'article 16.k de la Carta municipal de Barcelona i la Llei 24/2013, de 26 de desembre, del sector elèctric i PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diari de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament. Districte de Nou Barris 43.- (8BC 2018/099) RECTIFICAR, a l’empara de l'article 109 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, l’error material de l’Acord de la Comissió de Govern de 4 d’octubre de 2018, pel qual s’aprovà inicialment el Projecte per a la implantació de jocs singulars en espais lúdics del Parc Central de Nou Barris, al Districte de Nou Barris de Barcelona, en el sentit que el títol del projecte ha de dir Projecte d’implantació d’elements de jocs singulars al Parc Central de Nou Barris, i on diu, amb un pressupost d’1.102.575,61 euros, ha de dir, amb un pressupost d’1.090.868,22 euros; MANTENIR inalterables la resta de pronunciaments; i PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província (BOPB). Districte de Sant Andreu 44.- (17PL16527) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1.a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla especial urbanístic d’ordenació de les activitat de pública concurrència, comerços alimentaris i altres activitats a l’àmbit delimitat a l’entorn del carrer Gran de Sant Andreu, d’iniciativa municipal, d’acord amb el contingut de l’informe de la Direcció de Serveis de Planejament que consta a l’expedient i a efectes de motivació s’incorpora a aquest acord; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; PRORROGAR, en l’àmbit de la suspensió potestativa prèvia, l’acord de suspensió acordat per la Comissió de Govern en sessió de 28 de desembre de 2017 (BOPB de 29 de desembre de 2017), de conformitat amb l’article 73.2 del Text Refós de la Llei d’Urbanisme, aprovat pel Decret Legislatiu 1/2010 de 3 d’agost (en endavant TRLU) l’atorgament de llicències i/o comunicats i altres autoritzacions municipals connexes establerts per la legislació sectorial, per a la instal·lació o l’ampliació de les activitats regulades en els epígrafs següents de l’Ordenança municipal de les activitats i dels establiments de concurrència pública (OMAECP): 1.2 Exhibicions o espectacles realitzats en recintes coberts; 2.2. Activitats musicals; 2.3. Activitats de restauració; 2.4. Activitats de jocs i atraccions, excepte ludoteques (epígraf 2.4.5); 2.6. Activitats audiovisuals; EC 1.1.1.2. Pastisseria i rebosteria i despatx de pa sense obrador; EC 1.1.2.3. Gelateries i orxateries sense degustació; EC 2.2 Superserveis (de 150 a 399 m2); EC 2.3 Supermercat (>400 m2); EC 3.1 Botigues de conveniència; EC 3.2.1 Establiments que disposin de màquines expenedores Ref:CG 36/18 v. 26- 10- 2018 15 10: 42 d’aliments; SUSPENDRE a la resta de l’àmbit del present pla les activitats anteriorment esmentades; PRORROGAR, a l’àmbit de la suspensió potestativa prèvia, l’acord de suspensió acordat per la Comissió de Govern en sessió de 28 de desembre de 2017 relatiu a l’atorgament de llicències d’obres i comunicacions prèvies vinculades a la instal·lació d’aquestes activitats, ampliació i reforma de local si suposen augment d’aforament, SUSPENDRE a la resta de l’àmbit del present pla l’atorgament de llicències d’obres i comunicacions prèvies vinculades a la instal·lació de les esmentades activitats. SUSPENDRE en l’àmbit del present pla l’atorgament de llicències i/o comunicats i altres autoritzacions municipals connexes establerts per la legislació sectorial, per a la instal·lació o l’ampliació de les activitats regulades en els epígrafs següents de l’OMAECP: 2.1 Activitats esportives recreatives realitzades en recintes coberts; 2.5. Establiments destinats a activitats culturals i socials; EC 1 Establiments alimentaris amb venda personalitzada (en aquells subepígrafs no inclosos en la pròrroga anteriorment esmentada); EC 2.1 Autoserveis (fins a 149 m2); EC 3.2.2 Venda de producte no alimentari (venda de <20% de producte alimentari); EC 3.2.3 Comerç alimentari amb degustació; V Exposició, venda, lloguer i reparació de vehicles; P1.2. “meubles”. EXCLOURE de la suspensió les sol·licituds d’atorgament de llicències presentades abans de l’executivitat dels respectius acords de suspensió, les comunicacions prèvies a l’exercici de les activitats sotmeses al règim de comunicació amb certificació d’Entitat Ambiental de Control (EAC) si la sol·licitud de certificació s’ha realitzat abans de l’executivitat dels respectius acords de suspensió; EXCLOURE, així mateix, de la suspensió, les sol·licituds d’atorgament de llicències per a l’obertura, la instal·lació o l’ampliació d’activitats o usos concrets, i la comunicació prèvia a l’exercici de les activitats, vinculades a obres amb llicència concedida o comunicat admès amb anterioritat a l’executivitat dels respectius acords de suspensió, així com les obres que se sol·licitin amb posterioritat a aquesta data respecte d’activitats ja autoritzades o excloses de suspensió. DETERMINAR que els àmbits de suspensió són els delimitats i grafiats en el plànol de suspensió que figura a l’expedient, elaborat de conformitat amb el punt 3 de l’esmentat article 73 del TRLU; DETERMINAR, també, a l’empara de l’article 74.1 del TRLU, que el termini de la suspensió serà, com a màxim, de dos anys a comptar des de les respectives publicacions al BOPB de l’acord de suspensió potestativa prèvia i del present acord; PRECISAR, de conformitat amb l’article 102.4 del Reglament de la Llei d’Urbanisme que es podran tramitar instruments o atorgar llicències fonamentades en el règim vigent que siguin compatibles amb les determinacions del nou planejament que s’aprova inicialment; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva; PUBLICAR el present acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. ES RETIRA la proposta precedent. Districte de Sant Martí 45.- (18PL16595) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla de Millora Urbana de l'illa delimitada pels carrers Cristóbal de Moura, Treball, Marroc i Selva de Mar, Districte d'actuació 22@, Ref:CG 36/18 v. 26- 10- 2018 16 10: 42 promogut per Praedium Global Invest SL; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva; i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 46.- (18PL16596) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla de Millora Urbana de l'illa delimitada pels carrers Àvila, Almogàvers, Badajoz i Pere IV, promogut per Conren Tramway Dos, SL i el Sr. Domingo Dalmau Sanahuja; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR- NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 47.- (18PL16593) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla de Millora Urbana per a la rehabilitació de l'edifici industrial situat al carrer Ramon Turró, 133, promogut per Franklin España Holdco SL; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva; i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 48.- (10BD 2017/128) APROVAR definitivament el Projecte bàsic i executiu de reforma interior del Casal de Gent Gran de la Verneda Alta al carrer Binèfar 16-20, al Districte de Sant Martí de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe de Conformitat Tècnica del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d’1.195.468,50 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; i PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament. b) Mocions No havent-hi altres assumptes per tractar, la Presidència aixeca la sessió a les onze hores i trenta minuts. Ref:CG 36/18 v. 26- 10- 2018 17 10: 42