Ref:CG 38/18 A la Sala nova de Govern de la Casa Consistorial de la Ciutat de Barcelona, el dia 8 de novembre de 2018 s'hi reuneix la Comissió de Govern en sessió ordinària, sota la presidència de l’Im. Sr. Tinent d’Alcaldia, Gerardo Pisarello Prados, en substitució de l’Excma. Sra. Alcaldessa Ada Colau Ballano. Hi concorre la Ima. Tinenta d'Alcaldia, Janet Sanz Cid i els Ims. Srs. Regidors i les Imes. Sres. Regidores, Gala Pin Ferrando, Agustí Colom Cabau, Laura Pérez Castaño, Josep Ma. Montaner Martorell i Eloi Badia Casas, assistits pel Secretari General, Sr. Jordi Cases i Pallarés, que certifica. Excusen la seva absència, l’Im. Sr. i la Ima. Sra. Laia Ortiz Castellví, i Jaume Asens Llodrà, i la Ima. Sra. Regidora, Mercedes Vidal Lago. També hi és present el Gerent Municipal, Sr. Jordi Martí Grau. Constatada l'existència de quòrum legal, la Presidència obre la sessió a les dotze hores i trenta minuts. Es dóna per llegida l'acta de la sessió anterior, celebrada el 31 d’octubre de 2018, l'esborrany de la qual ha estat tramès a tots els membres de la Comissió; i S'APROVA. I) INFORMACIÓ DE L'ORDRE DEL DIA DEL PLENARI DEL CONSELL MUNICIPAL Es delibera, primerament, sobre el projecte d'ordre del dia preparat per a la propera sessió del Plenari del Consell Municipal estructurat de la manera següent com a conseqüència de l'entrada en vigor del Reglament Orgànic Municipal: A) Aprovació de l'acta de la sessió anterior B) Part Informativa a) Despatx d'ofici b) Mesures de govern c) Informes C) Part Decisòria / Executiva a) Ratificacions Ref:CG 38/18 v. 9- 11- 2018 10: 18 COMISSIÓ DE PRESIDÈNCIA, DRETS DE CIUTADANIA, PARTICIPACIÓ I SEGURETAT I PREVENCIÓ 1.- (18-OR000006-7) RATIFICAR els Decrets de l'Alcaldia, de 29 de juny (S1/D/2018-1621) i de 26 de juliol (S1/D/2018-1976), que aproven les modificacions del dimensionament de llocs de treball, de conformitat amb l'autorització conferida a l'Alcaldia per acord del Plenari del Consell Municipal, de 22 de desembre de 2017, en relació al període transitori establert per a la confecció de la relació de llocs de treball. MANTENIR en els trasllats la forma d'ocupació dels titulars als respectius llocs de treball. b) Propostes d'acord COMISSIÓ D'ECONOMIA I HISENDA 2.- (EM 2018-11/13) RATIFICAR l’acord de la Junta General d’Accionistes de la societat Barcelona d’Aparcaments Municipals, SA (BAMSA), en sessió de 20 de setembre de 2018, d’ampliació del seu objecte social i la consegüent modificació de l’article segon dels estatuts socials, incorporant l’activitat de gestor de càrrega dels sistema per la recàrrega de vehicles elèctrics. SOTMETRE-LA a informació pública l’acord i la modificació dels estatuts per un termini de trenta dies, d’acord amb els articles 212.5 i 201 del Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals; i en cas de no presentar-s’hi al·legacions, TENIR-LA per aprovada definitivament; i publicar el text íntegre definitiu en el BOP i en la Gaseta Municipal. FACULTAR indistintament, al President, Secretari i Vicesecretària del Consell d’Administració de Barcelona d’Aparcaments Municipals, SA (BAMSA) per a que qualsevol d’ells pugui realitzar els actes, negocis jurídics, si escau, dels anteriors acords al Registre Mercantil. COMISSIÓ DE PRESIDÈNCIA, DRETS DE CIUTADANIA, PARTICIPACIÓ I SEGURETAT I PREVENCIÓ 3.- (2018/624) ATORGAR la Medalla d’Or de la Ciutat de Barcelona, a títol pòstum, a la Sra. Montserrat Caballé i Folch per la seva destacada trajectòria com a soprano i intèrpret virtuosa de la música i de l’òpera, per la seva vinculació amb la ciutat de Barcelona i per la seva condició d’ambaixadora cultural internacional. 4.- (20180181) ATORGAR la Medalla d’Or al Mèrit Esportiu al Club Natació Kallipolis -que enguany celebra el seu 50è aniversari- en reconeixement de l’específic paper dut a terme en l’esport de la ciutat de Barcelona i, en especial, en el foment de la pràctica esportiva de la dona. 5.- (172/2018 DSAJ) DESESTIMAR el recurs de reposició presentat el 19 de juny de 2018, per l’agent de la Guàrdia Urbana de Barcelona amb núm. de matrícula 28.028, contra la desestimació per silenci administratiu de la seva sol·licitud de medalla d’honor al sofriment en la categoria d’or, de 13 de juliol de 2017, i contra l’acord del Plenari del Consell Municipal, en sessió de 27 d’abril de 2018, que va Ref:CG 38/18 v. 9- 11- 2018 2 10: 18 desestimar la seva sol·licitud, de 26 de setembre de 2017, de medalla d’honor al sofriment en la categoria d’argent, ateses les consideracions que figuren a l’informe de la Direcció de Serveis d’Assessorament Jurídic de la Gerència de Seguretat i Prevenció, de 26 de juliol de 2018. 6.- (20180105) APROVAR l’expedient núm. 20180105 de reconeixement de crèdit per un import d'11.025,76 euros, IVA inclòs, atesa la necessitat de regularitzar despeses ocasionades pel subministrament de gas a favor de l’empresa Gas Natural Servicios SDG SA, amb NIF núm. A08431090 realitzades durant els anys 2011 i 2012 i no reconegudes en els exercicis que els corresponien. AUTORITZAR, DISPOSAR i OBLIGAR la despesa per import d'11.025,76 euros, IVA inclòs, amb càrrec al pressupost i partida indicades en aquest document a favor de l’empresa Gas Natural Servicios SDG SA, amb NIF núm. A08431090. NOTIFICAR aquesta resolució a l’interessat per al seu coneixement. COMISSIÓ D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT Districte de l'Eixample 7.- (17PL16455) APROVAR definitivament, de conformitat amb l'article 68 de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Urbanístic i de Millora Urbana per a la regulació de diversos sòls d'equipament en l'àmbit del Districte de l'Eixample, d’iniciativa municipal; amb les modificacions respecte al document aprovat inicialment, a que fa referència l’informe de la Direcció de Serveis de Planejament i RESOLDRE les al·legacions presentades en el tràmit d’informació pública de l’aprovació inicial, de conformitat amb l’informe de la Direcció de Serveis de Planejament, de valoració de les al·legacions; informes que consten a l’expedient i a efectes de motivació s’incorporen a aquest acord. 8.- (18PL16571) APROVAR definitivament, de conformitat amb l'article 68 de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Integral d'Ordenació Municipal i Rehabilitació de la Casa Oller, situada a la Gran Via de les Corts Catalanes 658, promogut per IRE RE Gran Via SLU. Districte de Sants-Montjuïc 9.- (18PL16579) APROVAR definitivament, de conformitat amb l'article 68 de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla de Millora Urbana per a la regulació de la instal·lació d'ascensors exteriors als edificis d'habitatge, al barri de La Marina del Port, d’iniciativa municipal; amb les modificacions a que fa referència l’informe de la Direcció de Serveis de Planejament, que consta a l’expedient i a efectes de motivació s’incorpora a aquest acord. Districte de Gràcia 10.- (14PL16179) APROVAR provisionalment, de conformitat amb l’article 66.3 de la Carta Municipal de Barcelona, la Modificació del Pla General Metropolità en Ref:CG 38/18 v. 9- 11- 2018 3 10: 18 l’àmbit afectat per la prolongació de la rambla del Prat a la Vila de Gràcia, a Barcelona; d’iniciativa municipal; amb les modificacions a que fa referència l’informe de la Direcció de Serveis de Planejament, que consta a l’expedient i a efectes de motivació s’incorpora a aquest acord; RESOLDRE les al·legacions presentades en el tràmit d’informació pública de l’aprovació inicial, de conformitat amb l’informe de la citada Direcció de Serveis de Planejament, de valoració de les al·legacions, que consta a l’expedient i a efectes de motivació s’incorpora a aquest acord i TRAMETRE l’expedient a la Subcomissió d’Urbanisme de Barcelona per a la seva aprovació definitiva. Districte d'Horta-Guinardó 11.- ( 18PL16546) APROVAR definitivament, de conformitat amb l'article 68 de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla de Millora Urbana per a l'ajust de les condicions d'edificació de la parcel·la situada al carrer Marquès de Foronda 29-31-33, al Districte d'Horta-Guinardó de Barcelona, promogut per la Sra. Elisa Rodríguez Steckelbach; amb les modificacions a que fa referència l’informe de la Direcció de Serveis de Planejament i RESOLDRE les al·legacions presentades en el tràmit d’informació pública de l’aprovació inicial, de conformitat amb l’informe de la citada Direcció de Serveis de Planejament, de valoració de les al·legacions; informes que consten a l’expedient i a efectes de motivació s’incorporen a aquest acord. Districte de Sant Andreu 12.- (18PL16583) APROVAR definitivament, de conformitat amb l'article 68 de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla de Millora Urbana per a l'adequació de sistemes urbanístics per a l'obertura del carrer Josep Estivill, al barri de la Sagrera, d’iniciativa municipal; amb les modificacions respecte al document aprovat inicialment, a que fa referència l’informe de la Direcció de Serveis de Planejament que consta a l’expedient i a efectes de motivació s’incorpora a aquest acord. Districte de Sant Martí 13.- (17PL16517) APROVAR definitivament, de conformitat amb l'article 68 de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla de Millora Urbana per a la regulació i condicions edificatòries del front situat a la confluència del carrer Llull amb el carrer llacuna (carrer Llull 147-159 i Llacuna 39-47), promogut per Arofish SL i RESOLDRE l’al·legació presentada en el tràmit d’informació pública de l’aprovació inicial, de conformitat amb l’informe de la Direcció de Serveis de Planejament, de valoració de les al·legacions, que consta a l’expedient i a efectes de motivació s’incorpora a aquest acord. c) Proposicions D) Part d'impuls i control a) Proposicions / Declaracions de Grup Ref:CG 38/18 v. 9- 11- 2018 4 10: 18 b) Proposicions amb contingut de Declaració institucional c) Precs d) Preguntes e) Seguiment Proposicions / Declaracions de Grup E) Mocions F) Declaracions Institucionals Després d'haver examinat tots els punts anteriors, la Comissió de Govern DÓNA la seva conformitat al precedent projecte d'ordre del dia del Plenari del Consell Municipal amb les modificacions següents: a) S’afegeix: COMISSIÓ D'ECONOMIA I HISENDA (DPPF-04 OOFF2018) APROVAR provisionalment la modificació per a l'exercici de 2018 i successius de les Ordenances fiscals següents: núm. 1.1 reguladora de l’Impost sobre Béns Immobles; núm. 3.10 Taxes per utilització privativa del domini públic municipal i la prestació d’altres serveis; núm. 3.13. Taxes per serveis culturals, segons propostes de text que consten a l’expedient; SOTMETRE les esmentades Ordenances fiscals a informació pública per un termini de trenta dies hàbils, comptadors des de l’endemà de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província, dins dels quals els interessats podran examinar l’expedient i presentar les reclamacions que estimin oportunes; i TENIR per aprovada definitivament la modificació de les ordenances fiscals en el supòsit que no es presentin reclamacions. b) Es modifica: COMISSIÓ D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT 18PL16571 APROVAR definitivament, de conformitat amb l'article 68 de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Integral d'Ordenació Municipal i Rehabilitació de la Casa Oller, situada a la Gran Via de les Corts Catalanes 658, promogut per IRE RE Gran Via S.L.U.; amb les modificacions a que fa referència l’informe de la Direcció de Serveis de Planejament, que consta a l’expedient i a efectes de motivació s’incorpora a aquest acord. II) INFORMACIÓ DE L'ORDRE DEL DIA DE LES COMISSIONS PLENÀRIES A) Aprovació de les actes de les sessions anteriors B) Part Informativa Ref:CG 38/18 v. 9- 11- 2018 5 10: 18 a) Despatx d'ofici b) Mesures de govern c) Informes a les Comissions d) Compareixences Govern municipal C) Part Decisòria / Executiva Es delibera, a continuació, sobre la part decisòria de l'ordre del dia de les diferents Comissions del Consell Municipal. a) Propostes d'acord COMISSIÓ DE DRETS SOCIALS, CULTURA I ESPORTS 1.- (20180124 (IMSS) RATIFICAR l’autorització de la despesa relativa a l’expedient 20180124 (IMSS) del contracte que té per objecte la construcció de tres equipaments d’allotjaments de proximitat temporals (APROP), en una prova pilot a la ciutat de Barcelona, amb elements de contenidors marítims, incloent la redacció del projecte executiu i la direcció d’obra, dividit en tres lots, per un import de 6.961.187,55 euros, IVA inclòs, dels quals 6.693.449,57 euros són pressupost net, i 267.737,98 euros corresponen a l’Impost sobre el Valor Afegit al tipus del 4%, amb càrrec a la partida 0100-60900-23151, d’acord amb el previst a la Base d’Execució vint-i-cinquena, apartat 2, del pressupost municipal del 2018 i segons l’establert a l’article 174.3 del Reial Decret Legislatiu 2/2004 de 5 de març, que aprova el text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, atès que s’han alterat els percentatges als quals fa referència aquest article (que preveu un màxim de 70 % de despesa a imputar en l’exercici immediatament següent al que es va comprometre l’operació). L’import anterior es desglossa en els següents exercicis pressupostaris: Exercici pressupost 2018: 168.415,82 euros (161.938,29 euros d’import net, i 6.477,53 euros d’IVA al tipus del 4 %). Exercici pressupost 2019, condicionat a l’existència de crèdit adequat i suficient: 6.792.771,73 euros (6.531.511,28 euros d’import net i 261.260,45 euros d’IVA al tipus del 4 %). 2.- (1172/18) APROVAR inicialment la proposta de modificació d’estatuts del Consorci Mar Parc Salut de Barcelona en els termes que es recull en la versió refosa aprovada pel Consell Rector de l’esmentat consorci en sessió de 18 de setembre de 2018; SOTMETRE-LA a informació pública per un termini de 30 dies hàbils a comptar des del dia següent al de la publicació del corresponent anunci en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya. COMISSIÓ DE PRESIDÈNCIA, DRETS DE CIUTADANIA, PARTICIPACIÓ I SEGURETAT I PREVENCIÓ 3.- (14006121-001) MODIFICAR, a l'empara dels articles 219, 105 i 106 del TRLCSP, el contracte 14006121-001 que té per objecte el contracte mixt de serveis i obres que té per objecte el manteniment dels elements de la via pública dels districtes de l'Ajuntament de Barcelona pels anys 2015-2016 amb el foment de l’ocupació de Ref:CG 38/18 v. 9- 11- 2018 6 10: 18 persones amb dificultats particulars d’inserció al mercat laboral (LOT 1: Dte. Ciutat Vella), adjudicat a l'empresa Construcciones y Servicios FAUS, SA, amb NIF A58869892, per un import màxim de 136.703,75 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consten en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 136.703,75 euros, IVA inclòs, amb càrrec a la partida i al pressupost que s'indiquen en aquest document, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici. FIXAR en 5.648,92 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR l'adjudicatari per tal que reajusti la garantia per la quantitat indicada i realitzi l’ingrés de 82,02 euros a la Tresoreria municipal, en metàl·lic, corresponent als imports indicats a la clàusula 19 relatius al suport hot-line i el manteniment, tant correctiu com evolutiu, de l’aplicació informàtica de connexió entre els Districtes, Gerències Municipals, l’Institut Municipal d’Informàtica i els adjudicataris, així com per a què comparegui a les dependències de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica de la Gerència de Recursos per a la seva formalització; tot en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la present notificació. 4.- (14006091-001) MODIFICAR, a l'empara dels articles 219, 105 i 106 del TRLCSP, el contracte 14006091-001 que té per objecte el contracte mixt de serveis i obres que té per objecte el manteniment dels elements de la via pública dels districtes de l'Ajuntament de Barcelona pels anys 2015-2016 amb el foment de l’ocupació de persones amb dificultats particulars d’inserció al mercat laboral (LOT 2: Dte. Eixample), adjudicat a l'empresa Constraula Enginyeria i Obres SAU, amb NIF A58142639, per un import màxim de 209.721,37 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 209.721,37 euros, IVA inclòs, amb càrrec a la partida i al pressupost que s'indiquen en aquest document, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici. FIXAR en 8.666,17 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR l'adjudicatari per tal que reajusti la garantia per la quantitat indicada i realitzi l’ingrés de 125,83 euros a la Tresoreria municipal, en metàl·lic, corresponent als imports indicats a la clàusula 19 relatius al suport hot- line i el manteniment, tant correctiu com evolutiu, de l’aplicació informàtica de connexió entre els Districtes, Gerències Municipals, l’Institut Municipal d’Informàtica i els adjudicataris, així com per a què comparegui a les dependències de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica de la Gerència de Recursos per a la seva formalització; tot en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la present notificació. 5.- (14006114-001) MODIFICAR, a l'empara dels articles 219, 105 i 106 del TRLCSP, el contracte 14006114-001 que té per objecte el contracte mixt de serveis i obres que té per objecte el manteniment dels elements de la via pública dels districtes de l’Ajuntament de Barcelona pels anys 2015-2016 amb el foment de l’ocupació de persones amb dificultats particulars d’inserció al mercat laboral (LOT 4: Dte. les Corts), adjudicat a l'empresa M. i J. Gruas, SA, amb NIF A25031576, per un import màxim de 53.389,69 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 53.389,69 euros, IVA inclòs, Ref:CG 38/18 v. 9- 11- 2018 7 10: 18 amb càrrec a la partida i al pressupost que s'indiquen en aquest document, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici. FIXAR en 2.206,19 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR l'adjudicatari per tal que reajusti la garantia per la quantitat indicada i realitzi l’ingrés de 32,03 euros a la Tresoreria municipal, en metàl·lic, corresponent als imports indicats a la clàusula 19 relatius al suport hot- line i el manteniment, tant correctiu com evolutiu, de l’aplicació informàtica de connexió entre els Districtes, Gerències Municipals, l’Institut Municipal d’Informàtica i els adjudicataris, així com per a què comparegui a les dependències de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica de la Gerència de Recursos per a la seva formalització; tot en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la present notificació. 6.- (14006115-001) MODIFICAR, a l'empara dels articles 219, 105 i 106 del TRLCSP, el contracte 14006115-001 que té per objecte el contracte mixt de serveis i obres que té per objecte el manteniment dels elements de la via pública dels districtes de l’Ajuntament de Barcelona pels anys 2015-2016 amb el foment de l’ocupació de persones amb dificultats particulars d’inserció al mercat laboral (LOT 5: Dte. Sarrià-Sant Gervasi), adjudicat a l'empresa Constraula Enginyeria Obres, SAU, amb NIF A58142639, per un import màxim de 103.089,26 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consten en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 103.089,26 euros, IVA inclòs, amb càrrec a la partida i al pressupost que s'indiquen en aquest document, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici. FIXAR en 4.259,89 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR l'adjudicatari per tal que reajusti la garantia per la quantitat indicada i realitzi l’ingrés de 61,85 euros a la Tresoreria municipal, en metàl·lic, corresponent als imports indicats a la clàusula 19 relatius al suport hot-line i el manteniment, tant correctiu com evolutiu, de l’aplicació informàtica de connexió entre els Districtes, Gerències Municipals, l’Institut Municipal d’Informàtica i els adjudicataris, així com per a què comparegui a les dependències de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica de la Gerència de Recursos per a la seva formalització; tot en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la present notificació. 7.- (14006116-001) MODIFICAR, a l'empara dels articles 219, 105 i 106 del TRLCSP, el contracte 14006116-001 que té per objecte el contracte mixt de serveis i obres que té per objecte el manteniment dels elements de la via pública dels districtes de l’Ajuntament de Barcelona pels anys 2015-2016 amb el foment de l’ocupació de persones amb dificultats particulars d’inserció al mercat laboral (LOT 6: Dte. de Gràcia), adjudicat a l'empresa UTE Manteniment Via Publica Gracia, amb NIF U66427402, per un import màxim de 24.009,73 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 24.009,73 euros, IVA inclòs, amb càrrec a la partida i al pressupost que s'indiquen en aquest document, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici. FIXAR en 992,14 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR l'adjudicatari per tal que reajusti la garantia per la quantitat indicada i realitzi l’ingrés de 14,41 euros a la Tresoreria municipal, en Ref:CG 38/18 v. 9- 11- 2018 8 10: 18 metàl·lic, corresponent als imports indicats a la clàusula 19 relatius al suport hot- line i el manteniment, tant correctiu com evolutiu, de l’aplicació informàtica de connexió entre els Districtes, Gerències Municipals, l’Institut Municipal d’Informàtica i els adjudicataris, això com per a què comparegui a les dependències de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica de la Gerència de Recursos per a la seva formalització, tot en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la present notificació. 8.- (14006117-001) MODIFICAR, a l'empara dels articles 219, 105 i 106 del TRLCSP, el contracte 14006117-001 que té per objecte el contracte mixt de serveis i obres que té per objecte el manteniment dels elements de la via pública dels districtes de l’Ajuntament de Barcelona pels anys 2015-2016 amb el foment de l’ocupació de persones amb dificultats particulars d’inserció al mercat laboral (LOT 7: Dte. Horta-Guinardó), adjudicat a l'empresa Construcciones y Servicios Faus, S.A, amb NIF A58869892, per un import màxim de 36.158,40 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 36.158,40 euros, IVA inclòs, amb càrrec a la partida i al pressupost que s'indiquen en aquest document, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici. FIXAR en 1.494,15 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR l'adjudicatari per tal que reajusti la garantia per la quantitat indicada i realitzi l’ingrés de 21,70 euros a la Tresoreria municipal, en metàl·lic, corresponent als imports indicats a la clàusula 19 relatius al suport hot- line i el manteniment, tant correctiu com evolutiu, de l’aplicació informàtica de connexió entre els Districtes, Gerències Municipals, l’Institut Municipal d’Informàtica i els adjudicataris, així com per a què comparegui a les dependències de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica de la Gerència de Recursos per a la seva formalització; tot en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la present notificació. 9.- (14006118-001) MODIFICAR, a l'empara dels articles 219, 105 i 106 del TRLCSP, el contracte 14006118-001 que té per objecte el contracte mixt de serveis i obres que té per objecte el manteniment dels elements de la via pública dels districtes de l’Ajuntament de Barcelona pels anys 2015-2016 amb el foment de l’ocupació de persones amb dificultats particulars d’inserció al mercat laboral (LOT 8: Dte. Nou Barris), adjudicat a l'empresa Constraula Enginyeria i Obres SAU, amb NIF A58142639, per un import màxim de 81.115,20 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 81.115,20 euros, IVA inclòs, amb càrrec a la partida i al pressupost que s'indiquen en aquest document, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici. FIXAR en 3.351,87 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR l'adjudicatari per tal que reajusti la garantia per la quantitat indicada i realitzi l’ingrés de 48,67 euros a la Tresoreria municipal, en metàl·lic, corresponent als imports indicats a la clàusula 19 relatius al suport hot- line i el manteniment, tant correctiu com evolutiu, de l’aplicació informàtica de connexió entre els Districtes, Gerències Municipals, l’Institut Municipal d’Informàtica i els adjudicataris, així com per a què comparegui a les dependències de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica de la Gerència de Ref:CG 38/18 v. 9- 11- 2018 9 10: 18 Recursos per a la seva formalització; tot en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la present notificació. 10.- (14006119-001) MODIFICAR, a l'empara dels articles 219, 105 i 106 del TRLCSP, el contracte 14006119-001 que té per objecte el contracte mixt de serveis i obres que té per objecte el manteniment dels elements de la via pública dels districtes de l’Ajuntament de Barcelona pels anys 2015-2016 amb el foment de l’ocupació de persones amb dificultats particulars d’inserció al mercat laboral (LOT 9: Dte. Sant Andreu), adjudicat a l'empresa Constraula Enginyeria i Obres SAU, amb NIF A58142639, per un import màxim de 98.944,72 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 98.944,72 euros, IVA inclòs, amb càrrec a la partida i al pressupost que s'indiquen en aquest document, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici. FIXAR en 4.088,63 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR l'adjudicatari per tal que reajusti la garantia per la quantitat indicada i realitzi l’ingrés de 59,37 euros a la Tresoreria municipal, en metàl·lic, corresponent als imports indicats a la clàusula 19 relatius al suport hot- line i el manteniment, tant correctiu com evolutiu, de l’aplicació informàtica de connexió entre els Districtes, Gerències Municipals, l’Institut Municipal d’Informàtica i els adjudicataris, això com per a què comparegui a les dependències de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica de la Gerència de Recursos per a la seva formalització, tot en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la present notificació. 11.- (14006120-001) MODIFICAR, a l'empara dels articles 219, 105 i 106 del TRLCSP, el contracte 14006120-001 que té per objecte el contracte mixt de serveis i obres que té per objecte el manteniment dels elements de la via pública dels districtes de l’Ajuntament de Barcelona pels anys 2015-2016 amb el foment de l’ocupació de persones amb dificultats particulars d’inserció al mercat laboral (LOT 10: Dte. Sant Martí), adjudicat a l'empresa ACSA Obras e Infraestructuras, SAU, amb NIF A08112716, per un import màxim de 135.311,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 135.311,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a la partida i al pressupost que s'indiquen en aquest document, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici. FIXAR en 5.591,36 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR l'adjudicatari per tal que reajusti la garantia per la quantitat indicada i realitzi l’ingrés de 81,19 euros a la Tresoreria municipal, en metàl·lic, corresponent als imports indicats a la clàusula 19 relatius al suport hot- line i el manteniment, tant correctiu com evolutiu, de l’aplicació informàtica de connexió entre els Districtes, Gerències Municipals, l’Institut Municipal d’Informàtica i els adjudicataris, això com per a què comparegui a les dependències de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica de la Gerència de Recursos per a la seva formalització, tot en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la present notificació. Ref:CG 38/18 v. 9- 11- 2018 10 10: 18 COMISSIÓ D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT 12.- (07-2018CD28263) ACORDAR la declaració d’especial interès i utilitat municipal del comunicat diferit d’unes obres consistents en demolició d’edificis a la finca del passeig Vall d’Hebron 119-129. CONCEDIR al Servei Català de la Salut, de conformitat amb l’Ordenança Fiscal 2.1 de l’any 2018, la bonificació del 70% sobre la quota de l’Impost d’instal·lacions, construccions i obres generada per la presentació del comunicat diferit, en data 11 de juny de 2018. Atès que, s’ajusta a allò establert en l’article 7è de l’esmentada ordenança, en tant que el titular del comunicat diferit és una entitat de caràcter públic, les obres es realitzen en terrenys qualificats d’equipaments (clau 7a) i és un dels equipaments contemplats en l’article 212 de les Normes Urbanístiques del PGM com a equipament sanitari- assistencial. DONAR-NE trasllat a l’Institut Municipal d’Hisenda als efectes pertinents. 13.- (08-2018CI20362) ACORDAR la declaració d’interès especial i utilitat municipal de les obres realitzades pel Consorci d’Educació de Barcelona, ubicades al carrer Pujalt, 6-8, renovació de façanes i cobertes petites a l’escola Ciutat Comtal, de Barcelona, ja que es tracta d’obres destinades a equipaments comunitaris promogudes directament per una entitat de caràcter públic, de conformitat amb l’article 7.1.A1. de l’Ordenança fiscal núm. 2.1, reguladora de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres, aprovada definitivament pel Plenari del Consell Municipal de 29 de desembre de 2015; i CONCEDIR al Consorci d’Educació de Barcelona, la bonificació del 70% de la quota de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres, meritada per la comunicació presentada en data 26 d’abril de 2018 (expedient 08-2018CI20362), per a la referida obra, donat que s’ajusta a allò establert a l’article 7.1.A1. de l’esmentada Ordenança; i DONAR-NE trasllat a l’Institut Municipal d’Hisenda als oportuns efectes. 14.- (20170001C2) APROVAR els preus contradictoris que es relacionen a l’acta de data 5 d’abril de 2018 que incorpora l’expedient, relatiu al contracte 16006085 de serveis de manteniment de pavimentació 2017 - 2020 Lot 2 adjudicat per Acord de la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat de data 14 de desembre de 2016, a l’empresa UTE Conservación Pavimentos Barcelona, en virtut del que disposa l’article 107.1 a) del RD Leg. 3/2011 de 14 de novembre, Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, i de conformitat amb la proposta formulada pel servei tècnic municipal responsable del contracte i acceptada per l’adjudicatari; INCORPORAR els nous preus aprovats a la relació de preus unitaris del contracte; NOTIFICAR aquesta resolució als interessats. 15.- (20170001M) MODIFICAR el contracte número 16006080 que té per objecte “serveis de manteniment de pavimentació 2017 - 2020 Lot 1 adjudicat per Acord de la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat de 14 de desembre de 2016, a l’empresa Sorigué-Acsa Conservación de Infraestructuras SAU d’acord amb l’informe dels serveis tècnics municipals de 26 d’octubre de 2018 que obra a l’expedient i de conformitat amb els articles 105 i 107 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de Contractació del Sector Públic; AMPLIAR l'autorització de despesa de l’esmentat contracte per un import de 500.000,00 euros amb càrrec al Pressupost i Partida Ref:CG 38/18 v. 9- 11- 2018 11 10: 18 indicades en aquest mateix document i DISPOSAR-LA a favor de Sorigué-Acsa Conservación de Infraestructuras SAU, NIF A85110294; REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d'aquesta notificació, constitueixi la garantia definitiva complementària per un import de 20.661,16 euros i COMPARÈIXER per formalitzar la modificació del contracte a les dependències d'Administració d'Ecologia Urbana; APROVAR els preus contradictoris que es relacionen a l’acta de 5 d’abril de 2018 que incorpora l’expedient d’acord amb la proposta municipal acceptada per l’adjudicatari, i de conformitat amb l’article 107.1 del TRLCSP, INCORPORAR- LOS a la relació de preus unitaris del contracte. 16.- (18PL16609) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 66.3 de la Carta Municipal de Barcelona, la Modificació del Pla General Metropolità per a la incorporació al sistema d’habitatges dotacionals dels sòls situats als emplaçaments carrer Ciutat 3, Via Laietana 8-10, Gran Via de les Corts Catalanes 724-726, avinguda Paral·lel 100 i 102B, carrer Sant Isidre 1-5, carrer Alzina 6-8, carrer Sant Antoni Maria Claret 64-78, avinguda Santuari Sant Josep de la Muntanya 31- 35 i passeig de la Vall d’Hebron 138-160; d’iniciativa municipal; EXPOSAR-LA al públic pel termini d’un mes i SOTMETRE-LA al Consell Municipal per a la seva aprovació provisional. Districte de l'Eixample 17.- (18PL16621) RATIFICAR “l’Acord de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i la Fundació Junta Constructora del Temple Expiatori de la Sagrada Família” signat en data 18 d’octubre de 2018; APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 66.3 de la Carta Municipal de Barcelona, la Modificació del Pla General Metropolità per a l’ajust de qualificació en el tram del carrer Provença corresponent a l’illa del Temple de la Sagrada Família, d’iniciativa municipal; EXPOSAR-LA al públic pel termini d’un mes i SOTMETRE-LA al Consell Municipal per a la seva aprovació provisional. Districte de Sants-Montjuïc 18.- (18PL16574) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 66.3 de la Carta Municipal de Barcelona, la Modificació del Pla General Metropolità a l’entorn del Turó de la Font de la Guatlla, a Sants Montjuïc, d’iniciativa municipal; EXPOSAR-LA al públic pel termini d’un mes i SOTMETRE-LA al Consell Municipal per a la seva aprovació provisional. b) Proposicions Després d'haver examinat l'anterior relació de propostes d'acords decisoris que seran tractades en les sessions de les corresponents Comissions del Plenari, la Comissió de Govern els DÓNA la seva conformitat i RETIRA els punts 3 a l’11 corresponents Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. Ref:CG 38/18 v. 9- 11- 2018 12 10: 18 D) Part d'impuls i control a) Proposicions / Declaracions de Grup b) Proposicions amb contingut de Declaració institucional c) Precs d) Preguntes e) Seguiment Proposicions / Declaracions de Grup E) Mocions III) ORDRE DEL DIA DE LA COMISSIÓ DE GOVERN A) Aprovació de l'acta de la sessió anterior B) Part Informativa a) Despatx d'ofici En compliment dels Decrets d’Alcaldia, de 13 i 25 de juny de 2015, ES COMUNIQUEN les resolucions següents: ÀREA DE DRETS DE CIUTADANIA, CULTURA, PARTICIPACIÓ I TRANSPARÈNCIA 1.- ICUB (3545/2018) Resolució del president i de la gerent adjunta de l’ICUB, d’11 d’octubre de 2018, que ATORGA una subvenció, mitjançant concessió directa i amb previsió nominativa als pressupostos de l’ICUB, a l’Ateneu Barcelonès, amb NIF G08478232, per un import de 145.000,00 euros, equivalent al 36,67% del cost total del projecte i amb un cost total d’execució de 395.939,05 euros i una durada des de la seva signatura i fins al 31 de desembre de 2018, per fixar les condicions de la col•laboració entre les parts signants per al finançament dels cicles de programació i les activitats culturals que es detallen a l’Annex I del present conveni, i que s’inclouen en el pla d’actuacions de l’Ateneu Barcelonès en l’àmbit de la programació cultural de l’any 2018 i APROVA el conveni adjunt que consta a l’expedient pel qual es formalitzarà l’atorgament de la subvenció. AUTORITZA, DISPOSA i RECONEIX l’obligació a favor d’Ateneu Barcelonès, de l’import indicat. Districte de Ciutat Vella 2.- 20182808 La Regidora del Districte de Ciutat Vella, el 12 de juliol de 2018, ha ATORGAT una subvenció a favor de la Coordinadora de Corals del Raval, per dur a terme un projecte per promocionar la cultura tradicional en relació als cors del Raval com a eina que afavoreix la cohesió social i la millora de la qualitat de vida, per un import de 15.000,00 euros, que correspon al 100,00 % del cost del projecte, i una Ref:CG 38/18 v. 9- 11- 2018 13 10: 18 durada fins al 31 de desembre de 2018. 3.- 20182814 La Regidora del Districte de Ciutat Vella, el 8 d’octubre de 2018, ha ATORGAT una subvenció a favor de la Fundació Privada Catalana Comtal, per dur a terme un projecte d'inserció socio-laboral de joves, que es concreta en accions comunitàries per millorar l’entorn, per un import de 16.516,67 euros, que correspon al 100,00% del cost del projecte, i una durada fins al 31 de desembre de 2018. b) Informes C) Part Decisòria a) Propostes d'acord Donat compte de les propostes incloses a l'ordre del dia, S'ACORDA: ÀREA D'ECONOMIA I TREBALL, CIUTAT DIGITAL I RELACIONS INTERNACIONALS 1.- (360/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Pilar Carrero Grau (mat. 3005569), entre la seva activitat municipal com a funcionària interina amb la categoria professional d’Educadora d'Escola Bressol, amb destinació a l’EBM l’Arbret de l’Eixample de l’Institut Municipal d’Educació d’aquest Ajuntament, on ocupa el lloc de treball de Tècnic 5 – 80.50.SE.10- i l’activitat privada per compte d’altri a Shinia Yoga SL i per a Inmaculada Mindan Notario, com a Professora de Yoga. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 2.- (368/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Ascensión Cano Guardeño (mat. 3100189), entre las seva activitat municipal com a funcionària interina amb la categoria professional d’Educadora d’Escola Bressol, amb destinació a l’EBM La Mar de l’Institut Municipal d’Educació d’aquest Ajuntament, on ocupa el lloc de treball d’Educadora d’Escola Bressol Tècnic 5 (80.50.SE.10) i l’activitat privada per compte d’altri a la fundació Mare de Déu de Fàtima, com a Auxiliar Educadora. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de Ref:CG 38/18 v. 9- 11- 2018 14 10: 18 desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3.- (0504/17) PRORROGAR, de mutu acord de les parts, de conformitat amb la clàusula 5 del Plec de clàusules administratives particulars, l’acord marc amb número de contracte 17002295, que té per objecte la fixació de les condicions per a la contractació dels serveis en assessorament estratègic, planificació, mediació en les negociacions, gestió de la contractació d’espais en tots els mitjans convencionals i no convencionals, i secundàriament, la ideació o la creativitat o el disseny o la producció o la implementació d’accions especials de comunicació vinculades a les campanyes de mitjans i de designació de les empreses per a la utilització comuna i contractació centralitzada per part de l’Ajuntament de Barcelona, els seus organismes autònoms i societats municipals i organismes amb participació municipal majoritària de l’Ajuntament de Barcelona, i la designació de les empreses (proveïdors), amb una estimació de volum anual de despesa de 10.000.000,00 euros IVA inclòs, a favor de les empreses Carat España, SAU, amb CIF: A-28343358, Havas Media Group Spain, SAU amb CIF: A-78809662, i Zenith Media, SLU, amb CIF B-81864894, pel termini d’un any, amb vigència a partir del dia 24 de desembre de 2018 fins al 23 de desembre de 2019, d’acord amb la proposta de la Direcció Executiva de Comunicació de 28 de setembre de 2018, i la conformitat dels adjudicataris, amb sengles compareixences de 19 d’octubre de 2018. Resta sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DONAR compte d’aquesta Resolució a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4.- (0551/18) MODIFICAR l’encàrrec de gestió a Tractament i Selecció Residus, SA (TERSA), amb NIF A08800880, per al subministrament elèctric a l’Ajuntament de Barcelona i organismes dependents, aprovat per acord de la Comissió de Govern de 14 de juny de 2018, en el sentit de: dividir l’import autoritzat i disposat de 20.847.711,00 euros en una base imposable de 17.229.513,22 euros, i un IVA de 3.618.197,78 corresponent al 21% d’aquesta base, tot mantenint el mateix total; i incloure un nou apartat 10 en l’encàrrec de gestió, segons el text que s’adjunta, i en referència que abans del 31 de desembre del 2018 es procedirà a l’aprovació d’unes noves tarifes i a regularitzar les aplicades fins aquesta data, que en cap cas superaran les que es podrien obtenir en condicions de mercat per a contractes de característiques homologables al present encàrrec. APROVAR com a annex a l’esmentat encàrrec vigent el quadre de tarifes que s’adjunta. PUBLICAR aquestes modificacions i annex al Perfil de Contractant. 5.- INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 8 de novembre de 2018. 6.- (2018/619) RATIFICAR el conveni de col·laboració signat el 23 d’octubre de 2018 entre l'Ajuntament de Barcelona, Barcelona Activa SAU SPM, PIMEC i la Ref:CG 38/18 v. 9- 11- 2018 15 10: 18 Fundació PIMEC per a la realització de “Projectes de Foment de la compra pública i el relleu generacional entre les pimes i de suport emocional als empresaris autònoms de la ciutat” amb la participació de la Fundació Salud y Persona. DONAR-NE compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 7.- (2018/619) ATORGAR d´acord amb el conveni de col·laboració signat el 23 d’octubre de 2018 entre l´Ajuntament de Barcelona, Barcelona Activa SAU SPM, PIMEC i la Fundació PIMEC per a la realització de “Projectes de Foment de la compra pública i el relleu generacional entre les pimes i de suport emocional als empresaris autònoms de la ciutat” amb la participació de la Fundació Salud y Persona, una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 35.000,00 euros, per desenvolupar els projectes objecte de conveni. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa per un import de 35.000,00 euros, amb càrrec a la partida 48903/92011/0701 per a l’any 2018, a favor de la Fundació Salud y Persona amb CIF G66743303. REQUERIR a les entitats beneficiàries per tal que en un termini no superior a tres mesos de la finalització de l´activitat parcial o final del projecte presenti la justificació de l´aplicació dels fons rebuts, d´acord amb allò establert al pacte quart del conveni. 8.- (2018/619) ATORGAR d'acord amb el conveni de col·laboració signat el 23 d’octubre de 2018 entre l´Ajuntament de Barcelona, Barcelona Activa SAU SPM, PIMEC i la Fundació PIMEC per a la realització de “Projectes de Foment de la compra pública i el relleu generacional entre les pimes i de suport emocional als empresaris autònoms de la ciutat” amb la participació de la Fundació Salud y Persona, una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 25.000,00 euros, per desenvolupar els projectes objecte de conveni. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa per un import de 25.000,00 euros, amb càrrec a la partida 48903/92011/0701 per a l’any 2018, a favor de la Fundació PIMEC amb CIF G64609035. REQUERIR a les entitats beneficiàries per tal que en un termini no superior a tres mesos de la finalització de l´activitat parcial o final del projecte presenti la justificació de l´aplicació dels fons rebuts, d´acord amb allò establert al pacte quart del conveni. 9.- (2018/619) ATORGAR d´acord amb el conveni de col·laboració signat el 23 d’octubre de 2018 entre l´Ajuntament de Barcelona, Barcelona Activa SAU SPM, PIMEC i la Fundació PIMEC per a la realització de “Projectes de Foment de la compra pública i el relleu generacional entre les pimes i de suport emocional als empresaris autònoms de la ciutat” amb la participació de la Fundació Salud y Persona, una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 55.350,00 euros, per desenvolupar els projectes objecte de conveni. AUTORITZAR I Ref:CG 38/18 v. 9- 11- 2018 16 10: 18 DISPOSAR la despesa per un import de 55.350,00 euros, amb càrrec a la partida 48903/92011/0701 per a l’any 2018, a favor de PIMEC amb CIF G61512257. REQUERIR a les entitats beneficiàries per tal que en un termini no superior a tres mesos de la finalització de l´activitat parcial o final del projecte presenti la justificació de l´aplicació dels fons rebuts, d´acord amb allò establert al pacte quart del conveni. 10.- (2018/619) ATORGAR d'acord amb el conveni de col•laboració signat el 23 d’octubre de 2018 entre l´Ajuntament de Barcelona, Barcelona Activa SAU SPM, PIMEC i la Fundació PIMEC per a la realització de “Projectes de Foment de la compra pública i el relleu generacional entre les pimes i de suport emocional als empresaris autònoms de la ciutat” amb la participació de la Fundació Salud y Persona, una subvenció mitjançant concessió directa nominativa, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 90.000,00 euros, per desenvolupar els projectes objecte de conveni. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa per un import de 90.000,00 euros, amb càrrec a la partida 48702/43333/0702 distribuïts en 40.000,00 euros per a l’any 2018 i 50.000,00 euros per a l’any 2019, condicionat a l’existència de crèdit suficient i adequat, a favor de PIMEC amb CIF G61512257. REQUERIR a les entitats beneficiàries per tal que en un termini no superior a tres mesos de la finalització de l´activitat parcial o final del projecte presenti la justificació de l´aplicació dels fons rebuts, d´acord amb allò establert al pacte quart del conveni. 11.- (3-163/2018) APROVAR l’expedient núm. 3-163/2018 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018, d’import 404.891,79 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 18102991; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. ÀREA DE DRETS DE CIUTADANIA, CULTURA, PARTICIPACIÓ I TRANSPARÈNCIA 12.- (0797/18) ATORGAR la subvenció a la Fundació Iniciatives Solidàries, amb DNI/NIF G62393616, per un import de 68.011,06 euros, pel desenvolupament del projecte Operatiu complementari per a persones sol·licitants d'asil dintre del programa municipal "Nausica", d'acord amb allò previst en l'article 6.2 de la Normativa General Reguladora de les Subvencions aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública donada la excepcionalitat que concorre en el projecte. AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONÈIXER l'obligació de la despesa per un import de 68.011.06 euros, amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, a favor de la Fundació Iniciatives Solidàries, amb NIF G62393616, pel desenvolupament del projecte Operatiu complementari per a persones sol·licitants d'asil dintre del programa municipal "Nausica". REQUERIR Ref:CG 38/18 v. 9- 11- 2018 17 10: 18 l'entitat beneficiària per tal que, presenti en data màxima 11 de gener de 2019 la justificació dels fons rebuts, així com el balanç econòmic i la memòria de funcionament de l'activitat subvencionada. Aquest haurà de contenir memòria d’actuació amb indicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts, memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades i informe de l’auditor. Districte de Ciutat Vella 13.- (18-SJS-152) APROVAR el conveni marc de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona, Foment de Ciutat, SA, l’entitat Tot Raval Fundació Privada i la Fundació Bancària Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona que té per objecte la col·laboració d’aquestes entitats per tal d’impulsar al territori del barri del Raval una intervenció social en contextos multiculturals que promogui un desenvolupament comunitari intercultural i una societat cohesionada, fins al proper 31 de desembre de 2019. FACULTAR la Ima. Sra. Gala Pin i Ferrando, Regidora del Districte de Ciutat Vella, la formalització del referit conveni. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. Districte de Sarrià-Sant Gervasi 14.- (50001/16) PRORROGAR de l'1 de gener de 2019 al 31 de juliol de 2019, el contracte que té per objecte la gestió de serveis públics, en la modalitat de concessió, per a la gestió i explotació del centre cívic Vázquez Montalbán, centre cívic Elèctric, casal de barri Can Rectoret i del camp de futbol Vallvidrera pels anys 2016-2018, adjudicat en data 3 de desembre de 2015. AMPLIAR l'autorització i disposició de despesa del contracte número 15C00014 que té per objecte la gestió de serveis públics, en la modalitat de concessió, per a la gestió i explotació del centre cívic Vázquez Montalbán, centre cívic Elèctric, casal de barri Can Rectoret i camp de futbol Vallvidrera pels anys 2016-2018 per un import de 247.916,00 euros amb càrrec al Pressupost i Partida indicats en aquest mateix document, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost corresponent; i DISPOSAR-LA a favor de Ludic 3, S.C.C.L., NIF F60475902. REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d'aquesta notificació, comparegui per formalitzar la pròrroga del contracte a les dependències del Districte de Sarrià-Sant Gervasi, carrer Anglí 31 planta primera. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT 15.- (20180366DL1) EXCLOURE de la licitació que té per objecte l'execució de les Obres d'implantació de les escomeses i comptadors de la xarxa de semàfors i instal·lacions d'enllaç per a les futures estacions de l'eBicing Fases 2 i 3, amb mesures de contractació pública sostenible, a BIGAS GROUP, S.L per haver inclòs en el sobre número 1 la documentació corresponent al sobre 2A, infringint així l’establert al punt 8 del PCAP, a ETRA-BONAL, S.A per haver presentat la Ref:CG 38/18 v. 9- 11- 2018 18 10: 18 plica fora de termini i a RIGEL OVER, S.L per no haver presentat la documentació requerida del sobre 1; ADJUDICAR el contracte núm. 18002480L01, LOT 1 corresponent als districtes de Ciutat Vella, Gràcia i Nou Barris, per un import de 762.262,41 euros (IVA inclòs), de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a CRC Obras y Servicios, S.L. amb NIF B15387855, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, amb una baixa del 29%, sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual; DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb un import de 762.262,41 euros (IVA inclòs), dels quals 629.968,93 euros corresponen al preu net i 132.293,48 euros a l'IVA; FIXAR en 31.498,45 euros l'import de la garantia definitiva; FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió; DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. Lourdes Conesa Cañabete. DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 16.- (20180366NL1) ALLIBERAR la quantitat de 312.406,17 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, del contracte 18002480L01 que té per objecte l'execució de les Obres d'implantació de les escomeses i comptadors de la xarxa de semàfors i instal·lacions de l'eBicing Fases 2 i 3, amb mesures de contractació pública sostenible, Lot 1 corresponent als districtes de Ciutat Vella, Gràcia i Nou Barris, el qual ha estat adjudicat a l'empresa CRC Obras y Servicios, S.L., amb NIF B15387855, i retornar-lo a les partides i exercicis que s'indiquen en el corresponent document. DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 17.- (20180366DL2) EXCLOURE de la licitació que té per objecte l'execució de les Obres d'implantació de les escomeses i comptadors de la xarxa de semàfors i instal·lacions d'enllaç per a les futures estacions de l'eBicing Fases 2 i 3, amb mesures de contractació pública sostenible, a BIGAS GROUP, S.L per haver inclòs en el sobre número 1 la documentació corresponent al sobre 2A, infringint així l’establert al punt 8 del PCAP, a la ETRA-BONAL, S.A per haver presentat la plica fora de termini i a Rigel Over, S.L per no haver presentat la documentació requerida del sobre 1; ADJUDICAR el contracte núm. 18002480L02, Lot 2 que correspon al Districte de l'Eixample per un import de 731.692,27 euros (IVA inclòs), de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a Ingenieria y Servicios Ferroviarios, SA amb NIF A61401857, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, amb una baixa del 30%, sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual; DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb un import de 731.692,27 euros (IVA inclòs), dels quals 604.704,36 euros corresponen al preu net i 126.987,91 euros a l'IVA; FIXAR en 30.235,22 euros l'import de la garantia definitiva; Ref:CG 38/18 v. 9- 11- 2018 19 10: 18 FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió;DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. Lourdes Conesa Cañabete. DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 18.- (20180366NL2) ALLIBERAR la quantitat de 316.277,19 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, del contracte 18002480L02 que té per objecte l'execució de les Obres d'implantació de les escomeses i comptadors de la xarxa de semàfors i instal·lacions d'enllaç per a les futures estacions de l'eBicing Fases 2 i 3, amb mesures de contractació pública sostenible, Lot 2 corresponent al Districte de l'Eixample, el qual ha estat adjudicat a l'empresa Ingenieria y Servicios Ferroviarios, SA, amb NIF A61401857, i retornar-lo a les partides i exercicis que s'indiquen en el corresponent document. DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 19.- (20180366DL3) EXCLOURE de la licitació que té per objecte l'execució de les Obres d'implantació de les escomeses i comptadors de la xarxa de semàfors i instal·lacions d'enllaç per a les futures estacions de l'eBicing Fases 2 i 3, amb mesures de contractació pública sostenible, a BIGAS GROUP, S.L per haver inclòs en el sobre número 1 la documentació corresponent al sobre 2A, infringint així l’establert al punt 8 del PCAP, a la ETRA-BONAL, S.A per haver presentat la plica fora de termini i a Rigel Over, S.L per no haver presentat la documentació requerida del sobre 1; ADJUDICAR el contracte núm. 18002480L03, Lot 3 corresponent als Districtes de Sants-Montjuïc i Sant Andreu, per un import de 779.586,71 euros (IVA inclòs), de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a Sociedad Iberica Const. Electricas, SA, amb NIF A28002335, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, amb una baixa del 30%, sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual; DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb un import de 779.586,71 euros (IVA inclòs), dels quals 644.286,54 euros corresponen al preu net i 135.300,17 euros a l'IVA; FIXAR en 32.214,33 euros l'import de la garantia definitiva; FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió; DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. Lourdes Conesa Cañabete. DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 20.- (20180366NL3) ALLIBERAR la quantitat de 345.015,77 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, del contracte 18002480L03 que té per objecte l'execució de les Obres d'implantació de les escomeses i comptadors de la xarxa de semàfors Ref:CG 38/18 v. 9- 11- 2018 20 10: 18 i instal·lacions d'enllaç per a les futures estacions de l'eBicing Fases 2 i 3, amb mesures de contractació pública sostenible, Lot 3 corresponent als Districtes de Sants-Montjuïc i Sant Andreu, el qual ha estat adjudicat a l'empresa Sociedad Iberica Const. Electricas, SA, amb NIF A28002335, i retornar-lo a les partides i exercicis que s'indiquen en el corresponent document. DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 21.- (20180366DL4) EXCLOURE de la licitació que té per objecte l'execució de les Obres d'implantació de les escomeses i comptadors de la xarxa de semàfors i instal·lacions d'enllaç per a les futures estacions de l'eBicing Fases 2 i 3, amb mesures de contractació pública sostenible, a Bigas Group, S.L per haver inclòs en el sobre número 1 la documentació corresponent al sobre 2A, infringint així l’establert al punt 8 del PCAP, a la ETRA-BONAL, S.A per haver presentat la plica fora de termini i a Rigel Over, S.L per no haver presentat la documentació requerida del sobre 1; ADJUDICAR el contracte núm. 18002480L04, Lot 4 corresponent als Districtes de les Corts, Sarrià-Sant Gervasi i Horta-Guinardó, per un import de 740.107,96 euros (IVA inclòs), de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a Serv. Integrals Manteniment Rubatec, SA amb NIF A60744216, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa amb una baixa del 30%, sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual; DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb un import de 740.107,96 euros (IVA inclòs), dels quals 611.659,47 euros corresponen al preu net i 128.448,49 euros a l'IVA; FIXAR en 30.582,97 euros l'import de la garantia definitiva; FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió; DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. Lourdes Conesa Cañabete. DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 22.- (20180366NL4) ALLIBERAR la quantitat de 347.646,24 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, del contracte 18002480L04 que té per objecte l'execució de les Obres d'implantació de les escomeses i comptadors de la xarxa de semàfors i instal·lacions d'enllaç per a les futures estacions de l'eBicing Fases 2 i 3, amb mesures de contractació pública sostenible, Lot 4 corresponent als Districtes de les Corts, Sarrià-Sant Gervasi i Horta-Guinardó el qual ha estat adjudicat a l'empresa Serv. Integrals Manteniment Rubatec, SA amb NIF A60744216, i retornar-lo a les partides i exercicis que s'indiquen en el corresponent document. DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 23.- (20180366DL5) EXCLOURE de la licitació que té per objecte l'execució de les Obres d'implantació de les escomeses i comptadors de la xarxa de semàfors i instal·lacions d'enllaç per a les futures estacions de l'eBicing Fases 2 i 3, amb mesures de contractació pública sostenible, a Bigas Group, S.L per haver inclòs en el sobre número 1 la documentació corresponent al sobre 2A, infringint així Ref:CG 38/18 v. 9- 11- 2018 21 10: 18 l’establert al punt 8 del PCAP, a la ETRA-BONAL, S.A per haver presentat la plica fora de termini i a Rigel Over, S.L per no haver presentat la documentació requerida del sobre 1; ADJUDICAR el contracte núm. 18002480L05, Lot 5 corresponent al Districte de Sant Martí, per un import de 630.115,25 euros (IVA inclòs), de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a Elecnor, SA amb NIF A48027056, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, amb una baixa del 34% sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual; DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb un import de 630.115,25 euros (IVA inclòs), dels quals 520.756,41 euros corresponen al preu net i 109.358,84 euros a l'IVA; FIXAR en 26.037,82 euros l'import de la garantia definitiva; FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió; DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. Lourdes Conesa Cañabete. DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 24.- (20180366NL5) ALLIBERAR la quantitat de 324.231,22 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, del contracte 18002480L05 que té per objecte l'execució de les Obres d'implantació de les escomeses i comptadors de la xarxa de semàfors i instal·lacions d'enllaç per a les futures estacions de l'eBicing Fases 2 i 3, amb mesures de contractació pública sostenible, Lot 5 corresponent al Districte de Sant Martí, el qual ha estat adjudicat a l'empresa Elecnor, SA, amb NIF A48027056, i retornar-lo a les partides i exercicis que s'indiquen en el corresponent document. DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. Districte de Sants-Montjuïc 25.- (17gu07) APROVAR, a l’empara de l’article 119.4 del Text refós de la Llei d’urbanisme, la constitució de la Junta de Compensació del Polígon d’actuació urbanística B de la MPGM al carrer Juan de Sada i el seu entorn, formalitzada mitjançant escriptura pública atorgada el dia 18 de juny de 2018, davant el notari de Barcelona senyor Valero Soler Martín-Javato, sota el número 993 del seu protocol. DESIGNAR representant d’aquesta Administració en l’òrgan rector de la Junta de Compensació, el Director de Serveis de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme, Sr. Jaume Vidal Pi. TRASLLADAR a la Direcció General d’Ordenació del Territori i Urbanisme, la documentació que prescriu l’article 192.1 del Reglament de la Llei d'urbanisme als efectes de la inscripció de la Junta de Compensació en el Registre d’Entitats Urbanístiques Col·laboradores. PUBLICAR aquest acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i en un dels diaris de més circulació de la província, i NOTIFICAR-LO individualment a les persones propietàries. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 26.- (18g337) APROVAR el conveni administratiu de col·laboració entre l’Ajuntament Ref:CG 38/18 v. 9- 11- 2018 22 10: 18 de Barcelona i la societat Lidl Supermercados, SAU, per l’execució del Projecte d’Urbanització del Polígon d’Actuació Urbanística, a executar pel sistema de cooperació, del Pla Especial Urbanístic i de Millora Urbana de l’entorn dels Jardins de Màlaga, aprovat definitivament el 30 de novembre de 2017, en el sentit que justificadament i raonada, figura en l'informe de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme de Barcelona, de 22 d’octubre de 2018. SOTMETRE'L a informació pública pel termini d’un mes, mitjançant inserció d’anuncis al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, en un dels diaris de més circulació de la província i al Tauler d’Edictes de la Corporació. FACULTAR a la Quarta Tinenta d’Alcaldia, la Ima. Sra. Janet Sanz Cid, per a la signatura. 27.- (03-2018LL22332) ATORGAR la llicència d'obres majors a Centro Intermodal Logistica, SA per a l'execució d'obres al carrer A Zona Franca, 81 consistents en la construcció d’edifici destinat a centre logístic de mercaderies, en un segon lot de la parcel·la, consistent en nau diàfana, amb 3 nuclis amb oficines i serveis, molls de càrrega i descàrrega, edifici aïllat destinat a aparcament per a 286 vehicles, i altres edificacions auxiliars, i zones exteriors per a estacionament de camions, amb un sostre total de 31.973,45m2 i amb les següents: Condicions particulars de la llicencia. Abans d'iniciar les obres caldrà comunicar-ne l'inici a l'ajuntament i haver:- Lliurat la documentació relacionada a l’article 27.3 de l’Ordenança Reguladora del Procediment d’Intervenció Municipal en les Obres aprovada en data 25 de febrer de 2011. El projecte executiu haurà de ser lliurat en pdf i visat. Caldrà refer el càlcul de places d’aparcament donat que n’hi ha de representades a plànols que no són operatives per interferir amb les rampes.- Lliurat informe de l’Agència de Residus (ARC), segons requeriments indicats en l'informe de Barcelona Cicle de l’Aigua SA (BCASA) de data 2 d'agost de 2016.- Donat resposta als requeriments de l’informe favorable de l’Agencia de l’Energia al projecte d’instal·lació de captació d’energia solar de data 30 de maig de 2018.- Obtingut informe d’Infraestructures de la Generalitat quant a afectacions a la linea de transpor ferroviari del carrer A de la Zona Franca.- Aportat document d'acceptació signat per gestor de residus autoritzat, garantint la correcta destinació dels residus d’obra separats per tipus, i fent constar el codi de gestor, el domicili de l'obra, i l'import rebut en concepte de dipòsit per a la posterior gestió, segons allò establert a la disposició final primera del Reial Decret 210/2018, de 6 d'abril. Durant l'execució de les obres caldrà tenir en compte que:- Cal ajustar-se a les condicions indicades a l’informe favorable del SPEIS de data 19 de juliol de 2016: - El vestíbul d’independència del vestuari masculí a l’edifici C ha de disposar de parets resistents al foc EI 120 i portes d’accés EI260-C5s. - La nau d’activitat logística disposarà d’instal·lació d’extinció automàtica per ruixadors dissenyada segons la norma UNE-EN 12.845 o la NFPA 13. - El disseny de totes les xarxes de detecció automàtica d’incendis als diferents sectors s’ha d’ajustar a la norma UNE-23.007-14. - Cal seguir el protocol establert per BCASA quant a contaminacions del subsòl, en cas que aquest no hagi estat descontaminat, segons projecte del Consorci de la Zona Franca sobre terrenys de l’antic taller SEAT, de març del 2016. - Cal seguir les prescripcions d’Infraestructures de la Generalitat quant a afectacions a la linea de transport ferroviari del carrer A de la Zona Franca. - Cal mantenir els volums i instal·lacions ubicats a coberta totalment endreçats i integrats a la composició arquitectònica, segons allò establert a Ref:CG 38/18 v. 9- 11- 2018 23 10: 18 l’article 228 del Pla General Metropolità. - Les alçades lliures hauran d'ajustar-se a les establertes als articles 80 i 83 de les OME. - Els elements identificadors de l’edifici o de l’activitat, no són inclosos a la llicència, per la qual cosa caldrà sol·licitar la corresponent llicència. - Cal implementar com a mínim un espai de 10m2 per a aparcament de bicicletes. - La llicència no inclou la col·locació la de tanques de precaució o altres elements o mitjans auxiliars, ni ocupacions de via pública, per la qual cosa es requereixen permisos especials, els quals se sol·licitaran a districte. - L’edificació definida al projecte aprovat completa la unitat d’edificació BZ2 del Pla de Millora Urbana del sector BZ del polígon de la Zona Franca, aprovat en data 16 de febrer de 1968; cal garantir coherència a nivell arquitectònic amb la resta de les edificacions de l’àmbit. Un cop finalitzada l'obra, i per tal de poder comunicar la primera ocupació, caldrà informar-ne a l'Ajuntament, i: - Justificar el compliment de totes les condicions de la llicència. - Reposar els possibles elements urbanístics afectats i haver finalitzat l’arranjament de la urbanització dels sòls de cessió del carrer 2. - Lliurar comprovant de transport i abocament de residus a gestor autoritzat. - Lliurar final d'obra visat, la documentació de l'obra executada (as built) en pdf, declaració responsable referent al final d'obra, així com la resta de documentació establerta a l'Ordenança Reguladora del Procediment d'Intervenció Municipal en les Obres aprovada en data 25 de febrer de 2011. Als plànols de l'obra executada caldrà reflectir la justificació de la normativa a la seguretat en front el risc d'incendi. - Legalitzar les activitat dins l’edificació, segons informe favorable d’activitats de data 20 de juny de 2016, aportant la documentació requerida a l’article 6 de l’ORCPI/08, i d'acord amb la instrucció per a l'aplicació de l'OMAIIA, segons allò establert a la Llei 20/2009 (BOP 12-01-11); i obtenir la llicència del corresponent gual.- Obtenir informe favorable de l’Agència de l’Energia quant a l’execució de la instal·lació de captadors d’energia solar. Obtenir la llicència d’usos del paisatge urbà quant als elements identificadors. Les que escaiguin de les assenyalades al dors del full. Termini d'inici de les obres: 12 mesos. Termini d'execució de les obres: 24 mesos. 28.- (18g222) APROVAR definitivament, de conformitat amb l'article 119.2.a) del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme, per remissió de l’article 168.2 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’urbanisme, la Modificació del Projecte de reparcel·lació voluntària de propietari únic, en la modalitat de compensació bàsica, del Polígon d’actuació urbanística de la Modificació puntual del Pla general metropolità del sector delimitat pels carrers Quetzal, Riera Blanca i avinguda Carrilet, consistent en donar compliment a la nova ordenació de l’edificació dels sòls qualificats com a clau 18, 18hp, 7b-1, 7b-2 i 6b-2 determinada per la Modificació del Pla de millora urbana i Pla especial urbanístic de l’equipament privat al sector de l’esmentada Modificació del Pla general metropolità, aprovada definitivament el 23 de febrer de 2018 pel Plenari del Consell Municipal, presentada per la senyora Eva Sánchez Medina, en la seva condició d’apoderada de l’entitat Banco de Sabadell, SA, amb introducció, en forma de text refós, de les observacions i circumstàncies assenyalades en l’informe del Departament de reparcel·lacions de la Direcció de serveis de gestió urbanística de l’Institut municipal d’urbanisme de 26 de juny de 2018. DETERMINAR, de conformitat amb l’article 153 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’urbanisme, que la fermesa en Ref:CG 38/18 v. 9- 11- 2018 24 10: 18 via administrativa de l’acord d’aprovació definitiva del Text refós del Projecte de reparcel·lació, produirà essencialment els efectes econòmics i jurídics continguts a l’article 127 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme. PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província i en un dels diaris dels de més circulació de la província i, NOTIFICAR-LO individualment a cadascun dels interessats. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. Districte de Gràcia 29.- (18g291) APROVAR inicialment, a l’empara de l’article 119.2.a) del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme, el Projecte de Reparcel·lació, en la modalitat de compensació bàsica, de la Unitat d’Actuació número 3 del Pla Especial de concreció d’usos i ordenació volumètrica de l’illa delimitada pels carrers Mare de Déu de la Salut, de l’Escorial, de Molist, d’Antequera i de la riera de Can Toda a Barcelona, formulat per Josel, SLU, amb les observacions contingudes a l’informe de 9 d’octubre de 2018 de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme, que consta en l’expedient i que es dóna per reproduït. SOTMETRE’L a informació pública durant el termini d’un mes per al·legacions, mitjançant inserció d’anuncis al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, en un dels diaris de més circulació de la província i al Tauler d’Edictes de la Corporació, amb audiència simultània a les persones interessades pel mateix termini, amb notificació personal. Districte d'Horta-Guinardó 30.- (7BD 2018/038) APROVAR inicialment el Projecte executiu d’adequació i millora de l’espai lliure situat a l’avinguda Martí Codolar 1 “La Campa”, al barri de la Vall d’Hebron, al Districte d’Horta-Guinardó de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 506.248,26 euros el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; i SOTMETRE’L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. 31.- (7BD 2018/114) APROVAR el Projecte Modificat del projecte executiu d’un ascensor inclinat entre el carrer Trèvol i el carrer Alt de Pedrell, al Barri Font d'en Fargues, al Districte d'Horta-Guinardó de Barcelona, d’iniciativa municipal, a l'empara de l'article 42 i 43 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals (ROAS) i d'acord amb l'Informe Tècnic de la Direcció d’Obra, Informe Tècnic de la Direcció Tècnica d’Infraestructures de BIMSA i l’Informe Jurídic de BIMSA, que figuren a l'expedient administratiu i que aquests efectes es donen per reproduïts, per un import, que en el cas de ser executat pel mateix contractista ascendeix a Ref:CG 38/18 v. 9- 11- 2018 25 10: 18 1.319.135,08 euros, el 21% d'IVA inclòs, import resultant de sumar el preu del contracte que ja incorpora la baixa ofertada per l’adjudicatari (1.099.737,47 euros, 21% IVA inclòs) i l’import de les modificacions proposades (219.397,61 euros, 21% IVA inclòs), consistents en: l’estudi i execució d'obra civil de reforç de les estructures existents, aplicació dels criteris del nou plec municipal d’ascensors inclinats, modificació de la fonamentació per al recolzament del fossar mitjançant l’execució de micropilots i l’increment d’amidaments, que representen el 19,95% d’increment sobre el contracte signat per l’adjudicatari i del 19,22% d’increment sobre el Pressupost d’Execució per Contracte (PEC) aprovat definitivament per la Comissió de Govern en sessió del 26 de juliol de 2017 (1.141.595,34 euros, el 21% d’IVA inclòs); PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal, i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament de Barcelona. Districte de Nou Barris 32.- (18g307) REFUSAR, d’acord amb l’establert a l’art. 30 de la Llei d’Expropiació Forçosa, el full d’apreuament particular que ha formulat, en data 17 de maig de 2018, la senyora Rosario Marzo Carpio, en nom i representació dels senyors i senyores Antonio de Sivatte Adroer, Xavier de Sivatte Adroer, Pilar de Sivatte Adroer, Mauricio de Sivatte Adroer, Jaime de Sivatte Algueró, Margarita de Sivatte Alós, Manuel de Sivatte Cendoya, Lourdes de Sivatte Cendoya, Francisco de Borja de Sivatte Cendoya, Maria José de Sivatte Cendoya, María de las Nieves de Sivatte Cendoya, Beatriz de Sivatte Cendoya, Roberto de Sivatte Cendoya, Asunción Orbe Sivatte, Mercedes Orbe Sivatte, Maria-Concepción Orbe Sivatte i Ignacio Orbe Sivatte, per la quantitat de 5.911.682,19 euros, en relació al preu just per l’expropiació per ministeri de la llei de la superfície de 19.287 m2 de sòl de la finca registral núm. 24.636, i que es troben situats cadastralment en les finques núm. 131 del carrer Aiguablava, núm. 129 del carrer Aiguablava, núm. 102 del carrer Aiguablava, núm. 36 del carrer Castell d’Argençola, núm.13-15 del carrer Lliçà, núm. 9-11 del carrer Lliça, núm. 7 del carrer Lliçà, núm. 1-5 del carrer Lliça i núm. 1B del carrer Pruit, qualificades de parcs i jardins de nova creació de caràcter local (clau 6b), de parc urbà-forestal (clau 6f), de transformació de l’ús existent a parcs i jardins (clau 17/6), de parc forestal (clau 27) i xarxa viària bàsica (clau 5), respectivament, per la Modificació del Pla General Metropolità a l’àmbit del barri de Torre Baró, aprovat definitivament el 15 de desembre de 2003; APROVAR, d’acord amb l’establert a l’article 30.2 de la Llei d’Expropiació Forçosa, el full d‘apreuament municipal que per import d’1.937.031,72 euros, inclòs el 5% de premi d’afecció, ha redactat la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme, de 13 d’agost de 2018; NOTIFICAR-HO a la propietat per a que dins dels deu dies següents l’accepti llisa i plenament o bé el rebutgi, formuli les al·legacions i aporti les proves que consideri adients i, en tal cas, REMETRE l´expedient al Jurat d´Expropiació de Catalunya per a que fixi el Preu Just. Districte de Sant Martí 33.- (16gu36) RESOLDRE les al·legacions formulades en el tràmit d’informació pública del Projecte de reparcel·lació, en la modalitat de compensació bàsica, del Ref:CG 38/18 v. 9- 11- 2018 26 10: 18 PAU del PMU de l’illa delimitada pels carrers Puigcerdà, Veneçuela, Pallars i Maresme, en el sentit que justificadament i raonada figura en l’informe del Departament de Reparcel·lacions de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme, de 22 d’octubre de 2018 que consta en l’expedient i que es dóna per reproduït. APROVAR definitivament, a l'empara de l'article 119.2.a) del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme, el Text refós del Projecte de reparcel·lació, en la modalitat de compensació bàsica, del PAU 1 del PMU de l’illa delimitada pels carrers de Puigcerdà, de Veneçuela, de Pallars i de Maresme, formulat per la Junta de Compensació constituïda a l’efecte, que incorpora les modificacions derivades de l’acord d’aprovació inicial, així com noves circumstàncies produïdes en posterioritat a l’aprovació inicial del Projecte. DETERMINAR, de conformitat amb l'article 153 del Reglament de la Llei d'urbanisme, que la fermesa en via administrativa de l'acord d'aprovació definitiva del Projecte de reparcel·lació, produirà essencialment els efectes econòmics i jurídics continguts a l'article 127 del Text refós de la Llei d'urbanisme, i per tant, entre d'altres, la cessió, en ple domini i lliure de càrregues, a l'Administració actuant dels terrenys de cessió obligatòria per a llur afectació als usos previstos en el planejament. PUBLICAR aquest acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i en un dels diaris de més circulació de la província, i NOTIFICAR-LO individualment a tots els propietaris i altres interessats afectats. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 34.- (16gu46) DESESTIMAR els recursos potestatius de reposició interposats per les companyies mercantils Taller Mecánico Fortuny, SL, i Almos 21, SL, contra l’acord d’aprovació definitiva del Projecte de reparcel·lació, en la modalitat de compensació bàsica, del PAU 1 del PMU de l’illa delimitada pels carrers de Pere IV, de Badajoz, dels Almogàvers i de la Ciutat de Granada, pels motius que justificadament i raonada figuren en l’informe del Departament de Reparcel·lacions de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme de 15 d’octubre de 2018 que consta en l’expedient i que es dóna per reproduït. NOTIFICAR-HO personalment als recurrents. DONAR- NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 35.- (17gu05) RESOLDRE les al·legacions presentades en el tràmit d’informació pública i audiència als interessats del Projecte de reparcel·lació, en la modalitat de compensació bàsica, del Polígon d’actuació urbanística delimitat en el Pla de millora urbana de l'àmbit comprès entre els carrers Guipúscoa, Ca N'Oliva, de Binèfar i el límit del terme municipal de Sant Adrià del Besòs, en el sentit que, justificadament i raonada, figura en l’informe del Departament de reparcel·lacions de la Direcció de serveis de gestió urbanística de l’Institut municipal d’urbanisme, de 23 d’octubre de 2018, que consta en l’expedient i que es dona per íntegrament reproduït. APROVAR definitivament, a l’empara de l’article 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme, el Projecte de reparcel·lació abans esmentat i presentat per la Junta de compensació, amb introducció, en forma de text refós, de les prescripcions assenyalades en l’informe del Departament de projectes de la Direcció de serveis de gestió urbanística d’Ecologia urbana, d’11 de desembre de 2017 i de les modificacions derivades de la resolució de les al·legacions formulades durant el Ref:CG 38/18 v. 9- 11- 2018 27 10: 18 tràmit d’informació pública i audiència als interessats. DETERMINAR, de conformitat amb l’article 153 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’urbanisme, que la fermesa en via administrativa de l’acord d’aprovació definitiva del Text refós del Projecte de reparcel·lació, produirà essencialment els efectes econòmics i jurídics continguts a l’article 127 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme, i per tant, entre d’altres, l’extinció dels drets i càrregues que es relacionen en l’esmentat text refós del Projecte de reparcel·lació, per incompatibles amb el planejament. PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província i en un dels diaris de més circulació de la província i, NOTIFICAR-LO individualment a cadascun dels interessats. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 36.- (18g295) APROVAR inicialment, a l’empara de l’article 119.2.a) del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme, el Projecte de reparcel·lació, en la modalitat de compensació bàsica, del Pla de millora urbana (modificat) del Subsector núm. 11 del Pla de Millora Urbana per a la Reforma Interior del Sector Llull-Pujades (Ponent), formulat per la Junta de Compensació de l’àmbit, amb les observacions contingudes a l’informe de 18 d’octubre de 2018 de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme, que consta en l’expedient, en els mateixos propis termes que es donen per reproduïts. SOTMETRE’L a informació pública durant el termini d’un mes per al·legacions, mitjançant inserció d’anuncis al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, en un dels diaris de més circulació de la província i al Tauler d’edictes de la Corporació, amb audiència simultània a les persones interessades pel mateix termini, amb notificació personal. b) Mocions No havent-hi altres assumptes per tractar, la Presidència aixeca la sessió a les catorze hores. Ref:CG 38/18 v. 9- 11- 2018 28 10: 18