Ref:CG 39/18 A la Sala nova de Govern de la Casa Consistorial de la Ciutat de Barcelona, el dia 15 de novembre de 2018 s'hi reuneix la Comissió de Govern en sessió ordinària, sota la presidència de la Ima. Sra. Tinenta d’Alcaldia, Laia Ortiz Castellví, en substitució de l’Excma. Sra. Alcaldessa Ada Colau Ballano. Hi concorren la Ima Sra. Tinenta d'Alcaldia, Janet Sanz Cid i els Ims. Srs. Regidors i les Imes. Sres. Regidores, Gala Pin Ferrando, Laura Pérez Castaño, Josep Ma. Montaner Martorell i Eloi Badia Casas, assistits pel Secretari General Accidental, Sr. Xavier Sanchez i Just, que certifica. Excusen la seva absència, els Ims. Srs. Tinents d’Alcaldia, Gerardo Pisarello Prados i Jaume Asens Llodrà i l’Im. Sr. Regidor i la Ima. Sra. Regidora, Agustí Colom Cabau i Mercedes Vidal Lago. També hi és present el Gerent Municipal, Sr. Jordi Martí Grau. Constatada l'existència de quòrum legal, la Presidència obre la sessió a les nou hores i trenta minuts. Es dóna per llegida l'acta de la sessió anterior, celebrada el 8 de novembre de 2018, l'esborrany de la qual ha estat tramès a tots els membres de la Comissió; i S'APROVA. A) Aprovació de l'acta de la sessió anterior B) Part Informativa a) Despatx d'ofici ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT Districte de Sants-Montjuïc 1.- (BIMSA) (010.1619.345) El Conseller Delegat de BIMSA en representació del Consell d’Administració, l'11 d’octubre de 2018, ha resolt INICIAR la licitació per a la contractació de les Obres de la nova escola bressol, Espai Familiar i Pavelló Poliesportiu al carrer Roger 48-64, Barri de Sants-Badal, del Districte de Sants-Montjuïc a Barcelona amb mesures de contractació pública sostenible, amb un pressupost de licitació de 6.795.336,78 IVA exclòs, que incloent IVA ascendeix a la quantitat de 8.222.357,50 euros i un valor estimat 8.154.404,14 euros IVA exclòs que incloent IVA ascendeix a 9.866.829,01 euros. 2.- (BIMSA) (010.1619.371) El Conseller Delegat de BIMSA, el 27 de setembre de 2018, ha resolt INICIAR la licitació per a la contractació de les Obres relatives al projecte de construccció d'un Skate Park al barri de la Marina al Districte de Sants-Montjuïc amb mesures de contractació pública sostenible, amb un Ref:CG 39/18 v. 15- 11- 2018 11: 57 pressupost de licitació de 830.906,33 euros, IVA exclòs, que incloent IVA ascendeix a la quantitat d'1.005.396,66 euros i un valor estimat 997.087,60 euros IVA exclòs que incloent IVA ascendeix a 1.206.475,99 euros. Districte de l'Eixample 3.- (BIMSA ) (080.1619.329) El Conseller Delegat de BIMSA, el 8 d’octubre de 2018, ha resolt ADJUDICAR el contracte de les obres relatives al projecte executiu de reurbanització del carrer Tamarit, entre el carrer Viladomat i el carrer Calàbria i les vores del Jardí existent, i la reurbanització del carrer Borrell entre Gran Via de les Corts Catalanes i el carrer Floridablanca al Diistricte de l'Eixample amb mesures de contractació pública sostenible, a Grup Mas Constructors, SLU, per un import de 1.959.671,76 euros que incloent IVA ascendeix a la quantitat de 2.371.202,83 euros. Districte de Sants-Montjuïc 4.- (BIMSA ) (010.1619.341) El Conseller Delegat de BIMSA, de 20 de setembre de 2018, ha resolt ADJUDICAR el contracte de les “Obres relatives al Projecte de reurbanització del carrer Carreras Candi i del carrer Esteràs, entre la Riera Blanca i el carrer Sugranyes, al Districte de Sants-Montjuïc amb mesures de contractació pública sostenible." a COPCISA, SA per un import d'1.526.380,33 euros (IVA Exclòs), que incloent IVA ascendeix a la quantitat de 1.846.920,20 euros. Districte d'Horta-Guinardó 5.- (BIMSA) (050.1619.245) El Conseller Delegat de BIMSA, el 13 de setembre de 2018, ha resolt ADJUDICAR el contracte de les obres relatives al projecte executiu i estudi de seguretat i salut del projecte de millores de l'espai lliure situat al carrer Tir, al barri de Sant Genís dels Agudells al Districte d'Horta Guinardó; a Serveis Integrals de Manteniment Rubatec, SA, per un import de 518.598,79 euros IVA exclòs, que incloent l’IVA ascendeix a 627.504,53 euros i un termini d’execució de 6 mesos. Districte de Sant Martí 6.- (BIMSA) (050.1619.401) El Conseller Delegat de BIMSA, el 6 de setembre de 2018, ha resolt INICIAR la licitació per a la contractació de les Obres de reforma interior del Casal de la Gent Gran de la Verneda Alta al carrer Binèfar número 16- 20, al Districte de Sant Martí, a Barcelona, al Districte de Sant Martí, a Barcelona, amb un pressupost de licitació de 969.878,77 euros, IVA exclòs, que incloent IVA ascendeix a la quantitat d'1.173.553,31 euros i un valor estimat d'1.163.854,52 euros IVA exclòs, que incloent IVA ascendeix a 1.408.263,97 euros. 7.- (BIMSA ) (070.1619.332) El Conseller Delegat de BIMSA, el 8 d’octubre de 2018, ha resolt ADJUDICAR el contracte de les “Obres de reurbanització del carrer Sant Joan de Malta des del carrer de la Verneda al carrer Perú amb mesures de contractació Pública sostenible, al Districte de Sant Martí, a Barcelona", a Benito Arnó e Hijos, SAU, per un import de 804.523,13 euros (IVA exclòs), que incloent Ref:CG 39/18 v. 15- 11- 2018 2 11: 57 IVA ascendeix a la quantitat de 973.472,99 euros i un termini d’execució de 7.5 mesos. b) Informes C) Part Decisòria a) Propostes d'acord Donat compte de les propostes incloses a l'ordre del dia, S'ACORDA: ALCALDIA 1.- (20174192) PRORROGAR el contracte 17002418 que té per objecte l'execució de les obres de manteniment, reforma de locals i millores dels edificis adscrits a la Gerència de Seguretat i Prevenció, d’acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques i amb mesures de contractació pública sostenible, adjudicat a l'empresa Constraula Enginyeria i Obres SAU, amb NIF A58142639, a l'empara dels articles 23.2 i 303 del TRLCSP, per un període comprès des del 21 de novembre de 2018 fins el 31 de desembre de 2018 per un import total de 38.316,67 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per l’import esmentat, del qual corresponen 31.666,67 euros a l’import net, i 6.660,00 a l'IVA al tipus del 21%, amb càrrec a la partida 0401-21200-13011 del pressupost municipal del 2018. REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció de la notificació de la present resolució, comparegui per FORMALITZAR la pròrroga del contracte. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 2.- (20184126 - lot 1) ADJUDICAR el contracte núm. 18002590L01, que té per objecte el lot 1 del contracte de serveis de neteja, descontaminació i manteniment dels equips d’intervenció, dels EPI, de la uniformitat i del tèxtil de parc, del Servei de prevenció, extinció d’incendis i salvament, d’acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques i amb mesures de contractació pública sostenible, desglossat en 2 lots (LOT 1- Neteja, descontaminació, inspecció i manteniment dels equips d’intervenció i dels EPI del personal de Bombers de Barcelona), per un import de 198.633,60 euros (IVA inclòs), de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient, a Total Safety Clean SL, amb NIF B65689093, i d'acord amb la seva proposició, tot subordinant la seva realització al crèdit que per a cada exercici autoritzin els respectius pressupostos municipals. DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l’esmentada despesa, de la qual 164.160,00 euros corresponen al preu net i 34.473,60 euros, a l'IVA, amb càrrec a la partida 0401 22719 13612 dels pressupostos municipals de 2018, 2019 i 2020. FIXAR en 8.208,00 euros l'import de la garantia definitiva; i RETENIR-LO del preu del contracte atesa la declaració del contractista d'acollir-se a aquesta modalitat de constitució de garantia. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i Ref:CG 39/18 v. 15- 11- 2018 3 11: 57 no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte el Sr. Antonio Cabeza Martin, cap de la Unitat de Recolzament Tècnic del SPEIS. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 3.- (20184126 - Lot 1) ALLIBERAR la quantitat de 22.070,40 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, del contracte 18002590L01 que té per objecte el lot 1 del contracte de serveis de neteja, descontaminació i manteniment dels equips d’intervenció, dels EPI, de la uniformitat i del tèxtil de parc, del Servei de prevenció, extinció d’incendis i salvament, d’acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques i amb mesures de contractació pública sostenible, desglossat en 2 lots (LOT 1- Neteja, descontaminació, inspecció i manteniment dels equips d’intervenció i dels EPI del personal de Bombers de Barcelona), el qual ha estat adjudicat a l'empresa Total Safety Clean, SL, amb NIF B65689093, i retornar-la a la partida 0401 22719 13612 dels pressupostos municipals de 2018, 2019 i 2020. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 4.- (20174126 - lot 2) ADJUDICAR el contracte núm. 18002590L02, que té per objecte el lot 2 del contracte de serveis de neteja, descontaminació i manteniment dels equips d’intervenció, dels EPI, de la uniformitat i del tèxtil de parc, del Servei de prevenció, extinció d’incendis i salvament, d’acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques i amb mesures de contractació pública sostenible, desglossat en 2 lots (LOT 2- Neteja, descontaminació i manteniment de la uniformitat i el tèxtil de parc, per un import de 206.939,04 euros (IVA inclòs), de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient, a Elis Manomatic SAU-TSC SLU UTE, amb NIF U67306571, i d'acord amb la seva proposició, tot subordinant la seva realització al crèdit que per a cada exercici autoritzin els respectius pressupostos municipals. DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada despesa, de la qual 171.024,00 euros corresponen al preu net i 35.915,04 euros, a l'IVA, amb càrrec a la partida 0401 22719 13612 dels pressupostos municipals de 2018, 2019 i 2020. FIXAR en 8.551,20 euros l'import de la garantia definitiva i RETENIR-LO del preu del contracte atesa la declaració del contractista d'acollir-se a aquesta modalitat de constitució de garantia. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte el Sr. Antonio Cabeza Martin, cap de la Unitat de Recolzament Tècnic de l'SPEIS. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 5.- (20184126 - Lot 2) ALLIBERAR la quantitat de 39.416,96 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, del contracte 18002590L02 que té per objecte el lot 2 del contracte de serveis de neteja, descontaminació i manteniment dels equips d’intervenció, dels EPI, de la uniformitat i del tèxtil de parc, del Servei de prevenció, extinció d’incendis i salvament, d’acord amb les previsions del plec de Ref:CG 39/18 v. 15- 11- 2018 4 11: 57 prescripcions tècniques i amb mesures de contractació pública sostenible, desglossat en 2 lots (LOT 2- Neteja, descontaminació i manteniment de la uniformitat i el tèxtil de parc), el qual ha estat adjudicat a l'empresa Elis Manomatic SAU-TSC SLU UTE, amb NIF U67306571, i retornar-la a la partida 0401 22719 13612 dels pressupostos municipals de 2018, 2019 i 2020. DONAR- NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. ÀREA D'ECONOMIA I TREBALL, CIUTAT DIGITAL I RELACIONS INTERNACIONALS 6.- (019/2018) APROVAR definitivament la Instrucció relativa als criteris per a la pràctica de la notificació electrònica municipal. PUBLICAR l’acord d’aprovació definitiva i el text íntegre de la instrucció al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, la Gaseta municipal i a la seu electrònica. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de la ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 7.- (021/2018) APROVAR definitivament la Instrucció relativa a la Política d’identificació i signatura en l’actuació administrativa de l’Ajuntament de Barcelona. PUBLICAR l’acord d’aprovació definitiva i el text íntegre de la instrucció al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, la Gaseta municipal i a la seu electrònica. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de la ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 8.- (2017/594) APROVAR l’addenda al conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i la Fundació Catalunya Europa aprovat per la Comissió de Govern de 26 de juliol de 2017, pel desenvolupament del programa Pasqual Maragall, que comporta la modificació del projecte, que el pressupost de 615.000,00 euros inicialment presentat passi a ser de 445.000,00 euros i, en conseqüència, s’augmenti el percentatge de la subvenció a atorgar per l’Ajuntament de Barcelona del 29,27% al 40,44% respecte l’import total del programa. FACULTAR el Primer Tinent d’Alcaldia, l'Im. Sr. Gerardo Pisarello Prados per a la signatura de l’addenda al conveni. 9.- (2018/632) APROVAR el conveni de col·laboració entre l´Ajuntament de Barcelona i la Fundació Solidaritat UB pel Projecte “Visa x estudiants refugiats. Vies segures alternatives x estudiants/es refugiats/des”, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa nominativa, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 160.000,00 euros, que representa el 24,42% del projecte, que té un import de 655.100,00 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 160.000,00 euros, amb càrrec a la partida 48740/23291/0701, distribuïts en 80.000,00 euros per a l’any 2018 i 80.000,00 euros per a l’any 2019, condicionat a l’existència de crèdit suficient i adequat a favor de la Fundació Solidaritat UB amb CIF G61084950. REQUERIR l´entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a tres mesos de la finalització de l´activitat parcial o final del projecte presenti la justificació de l´aplicació dels Ref:CG 39/18 v. 15- 11- 2018 5 11: 57 fons rebuts, d´acord amb allò establert al pacte 5è del conveni. FACULTAR el Primer Tinent d´Alcaldia, l'lm. Sr. Gerardo Pisarello Prados, per a la signatura del conveni. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 10.- (2018/199) DESESTIMAR les al·legacions formulades durant el període d’exposició pública del decret pel qual es regulen les obligacions derivades del principi d’universalitat en l’accés als serveis funeraris a Barcelona aprovat inicialment per acord de la Comissió de Govern de 7 de juny de 2018, d’acord amb els informes que obren a l’expedient i es dóna per reproduïts a efectes de motivació; APROVAR definitivament el decret pel qual es regulen les obligacions derivades del principi d’universalitat en l’accés als serveis funeraris a Barcelona; PUBLICAR-LO al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, a la Gaseta Municipal i al Web municipal. 11.- Informar favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de quinze de novembre de 2018. 12.- (2018/582) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i Barcelona Plataforma Empresarial, SL per la realització del Projecte BPE Fledge Barcelona amb la finalitat de seleccionar set startups per a realitzar 10 setmanes d’acceleració i 5 anys d’acompanyament amb els objectius de donar visibilitat a BPE Fledge Barcelona davant de tot l’ecosistema empresarial de la ciutat, consolidar aquestes set empreses pilot, connectar-les amb l’ecosistema empresarial de Barcelona i crear nous vincles institucionals Barcelona-Startups- Ciutats emergents, que instrumenta l’atorgament d’una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l’Ajuntament de Barcelona, per un import de 30.000,00 euros; DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic justificades en l’informe que consta a l’expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de 30.000,00 euros amb càrrec a la partida corresponent del pressupost de l’any 2018; REQUERIR l’entitat beneficiària per tal que, en un termini no superior a tres mesos a comptar des de la finalització de l’activitat subvencionada, presenti la justificació de l’aplicació dels fons rebuts; FACULTAR el Primer Tinent d’Alcaldia, l'Im. Sr. Gerardo Pisarello Prados, per a la signatura del conveni i DONAR-NE compte a la Comissió d’Economia i Hisenda. 13.- (2018/631) RATIFICAR la presentació de la sol·licitud de subvenció davant el Departament de Treball, Afers Socials i Família de la Generalitat de Catalunya per al Projecte CurESS Articulació de la provisió de cures des de l’economia social i solidària – Pilot a la ciutat de Barcelona, d’acord amb l’Ordre TSF 234/2017, de 13 d’octubre, per la qual s’aproven les bases que han de regir la convocatòria de subvencions per a projectes singulars, la Xarxa d’Ateneus Cooperatius i projectes Aracoop, per al foment de l’economia social i del cooperativisme i en el marc de la Resolució TSF 2273/2018, de 26 de setembre, que obre la convocatòria en l’any 2018; TRASLLADAR la gestió dels tràmits necessaris per a l’execució i la justificació del Projecte, una vegada atorgada aquesta subvenció, a la Societat Privada Municipal Barcelona Activa SAU, en la Ref:CG 39/18 v. 15- 11- 2018 6 11: 57 seva condició d’ens municipal encarregat de l’execució de les polítiques de l’Ajuntament en matèria d’ocupació i per disposar dels mitjans humans, materials i tècnics per a la seva realització; FACULTAR la Gerent de Política Econòmica i Desenvolupament Local de l’Ajuntament de Barcelona per a la signatura de tots els documents relatius a la sol·licitud, execució i seguiment del Projecte. 14.- (2018/636) RATIFICAR el Conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona, Fira de Barcelona i C40 (Cities Climate Leadership Group Inc.), signat el 12 de novembre de 2018, per a la realització de la reunió regional europea 2018. 15.- (3-164/2018) APROVAR l’expedient núm. 3-164/2018 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018, d’import 10.422.120,00 euros, per atendre despeses de personal derivades de l’aplicació de la llei 6/2018, de 3 de juliol, de Pressupostos Generals de l’Estat i de l’Acord de Condicions de Treball per als anys 2017-2020 aprovat pel Plenari del Consell Municipal de 20 de juliol de 2018, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 18110591; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 16.- (3-166/2018) APROVAR l’expedient núm. 3-166/2018 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018, provinent del reconeixement d’ingrés de l’Àrea Metropolitana de Barcelona, per un import de 132.243,16 euros, derivat del Conveni de 14 de juny de 2018 en matèria d’atenció i informació ciutadana, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 18110595; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR compte d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. 17.- (3-168/2018) APROVAR l’expedient núm. 3-168/2018 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018, d’import 105.160,64 euros, per atendre transferències de crèdit de l’Àrea de Drets de Ciutadania, Cultura, Participació i Transparència, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 18110691; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 18.- (0003/15) MODIFICAR, a l'empara dels articles 219, 105 i 106 del TRLCSP, el contracte 14006121-001 que té per objecte el contracte mixt de serveis i obres que té per objecte el manteniment dels elements de la via pública dels districtes de l’Ajuntament de Barcelona pels anys 2015-2016 amb el foment de l’ocupació de persones amb dificultats particulars d’inserció al mercat laboral (LOT 1: Dte. Ciutat Vella), adjudicat a l'empresa CONSTRUCCIONES Y SERVICIOS FAUS, S.A, amb NIF A58869892, per un import màxim de 136.703,75 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consten en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 136.703,75 euros, IVA inclòs, amb càrrec a la partida i al pressupost que s'indiquen en aquest document, condicionat a l'existència de crèdit adequat i Ref:CG 39/18 v. 15- 11- 2018 7 11: 57 suficient en el pressupost de l'exercici. FIXAR en 5.648,92 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR a l'adjudicatari per tal que reajusti la garantia per la quantitat indicada i realitzi l’ingrés de 82,02 euros a la Tresoreria municipal, en metàl·lic, corresponent als imports indicats a la clàusula 19 relatius al suport hot-line i el manteniment, tant correctiu com evolutiu, de l’aplicació informàtica de connexió entre els Districtes, Gerències Municipals, l’Institut Municipal d’Informàtica i els adjudicataris, així com per a què comparegui a les dependències de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica de la Gerència de Recursos per a la seva formalització; tot en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la present notificació. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 19.- (0003/15) MODIFICAR, a l'empara dels articles 219, 105 i 106 del TRLCSP, el contracte 14006091-001 que té per objecte el contracte mixt de serveis i obres que té per objecte el manteniment dels elements de la via pública dels districtes de l’Ajuntament de Barcelona pels anys 2015-2016 amb el foment de l’ocupació de persones amb dificultats particulars d’inserció al mercat laboral (LOT 2: Dte. Eixample), adjudicat a l'empresa CONSTRAULA ENGINYERIA I OBRES SAU, amb NIF A58142639, per un import màxim de 209.721,37 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 209.721,37 euros, IVA inclòs, amb càrrec a la partida i al pressupost que s'indiquen en aquest document, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici. FIXAR en 8.666,17 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR a l'adjudicatari per tal que reajusti la garantia per la quantitat indicada i realitzi l’ingrés de 125,83 euros a la Tresoreria municipal, en metàl·lic, corresponent als imports indicats a la clàusula 19 relatius al suport hot-line i el manteniment, tant correctiu com evolutiu, de l’aplicació informàtica de connexió entre els Districtes, Gerències Municipals, l’Institut Municipal d’Informàtica i els adjudicataris, així com per a què comparegui a les dependències de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica de la Gerència de Recursos per a la seva formalització; tot en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la present notificació. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 20.- (0003/15) MODIFICAR, a l'empara dels articles 219, 105 i 106 del TRLCSP, el contracte 14006114-001 que té per objecte el contracte mixt de serveis i obres que té per objecte el manteniment dels elements de la via pública dels districtes de l’Ajuntament de Barcelona pels anys 2015-2016 amb el foment de l’ocupació de persones amb dificultats particulars d’inserció al mercat laboral (LOT 4: Dte. Les Corts), adjudicat a l'empresa M. I J. GRUAS, S.A., amb NIF A25031576, per un import màxim de 53.389,69 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 53.389,69 euros, IVA inclòs, amb càrrec a la partida i al pressupost que s'indiquen en aquest document, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici. FIXAR en 2.206,19 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR a l'adjudicatari per tal que reajusti la garantia per la Ref:CG 39/18 v. 15- 11- 2018 8 11: 57 quantitat indicada i realitzi l’ingrés de 32,03 euros a la Tresoreria municipal, en metàl·lic, corresponent als imports indicats a la clàusula 19 relatius al suport hot- line i el manteniment, tant correctiu com evolutiu, de l’aplicació informàtica de connexió entre els Districtes, Gerències Municipals, l’Institut Municipal d’Informàtica i els adjudicataris, així com per a què comparegui a les dependències de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica de la Gerència de Recursos per a la seva formalització; tot en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la present notificació. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció 21.- (0003/15) MODIFICAR, a l'empara dels articles 219, 105 i 106 del TRLCSP, el contracte 14006115-001 que té per objecte el contracte mixt de serveis i obres que té per objecte el manteniment dels elements de la via pública dels districtes de l’Ajuntament de Barcelona pels anys 2015-2016 amb el foment de l’ocupació de persones amb dificultats particulars d’inserció al mercat laboral (LOT 5: Dte. Sarrià-Sant Gervasi), adjudicat a l'empresa CONSTRAULA ENGINYERIA I OBRES, SAU, amb NIF A58142639, per un import màxim de 103.089,26 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consten en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 103.089,26 euros, IVA inclòs, amb càrrec a la partida i al pressupost que s'indiquen en aquest document, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici. FIXAR en 4.259,89 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR a l'adjudicatari per tal que reajusti la garantia per la quantitat indicada i realitzi l’ingrés de 61,85 euros a la Tresoreria municipal, en metàl·lic, corresponent als imports indicats a la clàusula 19 relatius al suport hot-line i el manteniment, tant correctiu com evolutiu, de l’aplicació informàtica de connexió entre els Districtes, Gerències Municipals, l’Institut Municipal d’Informàtica i els adjudicataris, així com per a què comparegui a les dependències de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica de la Gerència de Recursos per a la seva formalització; tot en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la present notificació. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció 22.- (0003/15) MODIFICAR, a l'empara dels articles 219, 105 i 106 del TRLCSP, el contracte 14006116-001 que té per objecte el contracte mixt de serveis i obres que té per objecte el manteniment dels elements de la via pública dels districtes de l’Ajuntament de Barcelona pels anys 2015-2016 amb el foment de l’ocupació de persones amb dificultats particulars d’inserció al mercat laboral (LOT 6: Dte. Gràcia), adjudicat a l'empresa UTE MANTENIMENT VIA PUBLICA GRACIA, amb NIF U66427402, per un import màxim de 24.009,73 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 24.009,73 euros, IVA inclòs, amb càrrec a la partida i al pressupost que s'indiquen en aquest document, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici. FIXAR en 992,14 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR a l'adjudicatari per tal que reajusti la garantia per la quantitat indicada i realitzi l’ingrés de 14,41 euros a la Tresoreria municipal, en metàl•lic, corresponent als imports indicats a la clàusula 19 relatius al suport hot- line i el manteniment, tant correctiu com evolutiu, de l’aplicació informàtica de Ref:CG 39/18 v. 15- 11- 2018 9 11: 57 connexió entre els Districtes, Gerències Municipals, l’Institut Municipal d’Informàtica i els adjudicataris, això com per a què comparegui a les dependències de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica de la Gerència de Recursos per a la seva formalització, tot en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la present notificació. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció 23.- (0003/15) MODIFICAR, a l'empara dels articles 219, 105 i 106 del TRLCSP, el contracte 14006117-001 que té per objecte el contracte mixt de serveis i obres que té per objecte el manteniment dels elements de la via pública dels districtes de l’Ajuntament de Barcelona pels anys 2015-2016 amb el foment de l’ocupació de persones amb dificultats particulars d’inserció al mercat laboral (LOT 7: Dte. Horta-Guinardó), adjudicat a l'empresa CONSTRUCCIONES Y SERVICIOS FAUS, S.A, amb NIF A58869892, per un import màxim de 36.158,40 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 36.158,40 euros, IVA inclòs, amb càrrec a la partida i al pressupost que s'indiquen en aquest document, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici. FIXAR en 1.494,15 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR a l'adjudicatari per tal que reajusti la garantia per la quantitat indicada i realitzi l’ingrés de 21,70 euros a la Tresoreria municipal, en metàl·lic, corresponent als imports indicats a la clàusula 19 relatius al suport hot-line i el manteniment, tant correctiu com evolutiu, de l’aplicació informàtica de connexió entre els Districtes, Gerències Municipals, l’Institut Municipal d’Informàtica i els adjudicataris, així com per a què comparegui a les dependències de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica de la Gerència de Recursos per a la seva formalització; tot en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la present notificació. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció 24.- (0003/15) MODIFICAR, a l'empara dels articles 219, 105 i 106 del TRLCSP, el contracte 14006118-001 que té per objecte el contracte mixt de serveis i obres que té per objecte el manteniment dels elements de la via pública dels districtes de l’Ajuntament de Barcelona pels anys 2015-2016 amb el foment de l’ocupació de persones amb dificultats particulars d’inserció al mercat laboral (LOT 8: Nou Barris), adjudicat a l'empresa CONSTRAULA ENGINYERIA I OBRES SAU, amb NIF A58142639, per un import màxim de 81.115,20 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 81.115,20 euros, IVA inclòs, amb càrrec a la partida i al pressupost que s'indiquen en aquest document, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici. FIXAR en 3.351,87 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR a l'adjudicatari per tal que reajusti la garantia per la quantitat indicada i realitzi l’ingrés de 48,67 euros a la Tresoreria municipal, en metàl·lic, corresponent als imports indicats a la clàusula 19 relatius al suport hot- line i el manteniment, tant correctiu com evolutiu, de l’aplicació informàtica de connexió entre els Districtes, Gerències Municipals, l’Institut Municipal d’Informàtica i els adjudicataris, així com per a què comparegui a les dependències de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica de la Gerència de Ref:CG 39/18 v. 15- 11- 2018 10 11: 57 Recursos per a la seva formalització; tot en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la present notificació. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció 25.- (0003/15) MODIFICAR, a l'empara dels articles 219, 105 i 106 del TRLCSP, el contracte 14006119-001 que té per objecte el contracte mixt de serveis i obres que té per objecte el manteniment dels elements de la via pública dels districtes de l’Ajuntament de Barcelona pels anys 2015-2016 amb el foment de l’ocupació de persones amb dificultats particulars d’inserció al mercat laboral (LOT 9: Sant Andreu), adjudicat a l'empresa CONSTRAULA ENGINYERIA I OBRES SAU, amb NIF A58142639, per un import màxim de 98.944,72 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 98.944,72 euros, IVA inclòs, amb càrrec a la partida i al pressupost que s'indiquen en aquest document, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici. FIXAR en 4.088,63 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR a l'adjudicatari per tal que reajusti la garantia per la quantitat indicada i realitzi l’ingrés de 59,37 euros a la Tresoreria municipal, en metàl·lic, corresponent als imports indicats a la clàusula 19 relatius al suport hot- line i el manteniment, tant correctiu com evolutiu, de l’aplicació informàtica de connexió entre els Districtes, Gerències Municipals, l’Institut Municipal d’Informàtica i els adjudicataris, això com per a què comparegui a les dependències de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica de la Gerència de Recursos per a la seva formalització, tot en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la present notificació. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 26.- (0003/15) MODIFICAR, a l'empara dels articles 219, 105 i 106 del TRLCSP, el contracte 14006120-001 que té per objecte el contracte mixt de serveis i obres que té per objecte el manteniment dels elements de la via pública dels districtes de l’Ajuntament de Barcelona pels anys 2015-2016 amb el foment de l’ocupació de persones amb dificultats particulars d’inserció al mercat laboral (LOT 10: Dte. Sant Martí), adjudicat a l'empresa ACSA OBRAS E INFRAESTRUCTURAS SAU, amb NIF A08112716, per un import màxim de 135.311,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 135.311,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a la partida i al pressupost que s'indiquen en aquest document, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici. FIXAR en 5.591,36 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR a l'adjudicatari per tal que reajusti la garantia per la quantitat indicada i realitzi l’ingrés de 81,19 euros a la Tresoreria municipal, en metàl·lic, corresponent als imports indicats a la clàusula 19 relatius al suport hot-line i el manteniment, tant correctiu com evolutiu, de l’aplicació informàtica de connexió entre els Districtes, Gerències Municipals, l’Institut Municipal d’Informàtica i els adjudicataris, això com per a què comparegui a les dependències de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica de la Gerència de Recursos per a la seva formalització, tot en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la present notificació. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció Ref:CG 39/18 v. 15- 11- 2018 11 11: 57 ÀREA DE DRETS SOCIALS 27.- (20180210) INICIAR l’expedient per a la contractació de la gestió del servei de Sales d’estudi de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible, d’acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, i amb un pressupost total de licitació de 782.015,81 euros, IVA inclòs; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l’esmentada quantitat amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s’indiquen en el document comptable, amb el següent desglossament: 710.923,46 euros, pressupost net i 71.092,35 euros en concepte d'Impost sobre el Valor Afegit (IVA) al tipus del 10 %; condicionada a l’existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponents; DONAR compte d’aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA DE DRETS DE CIUTADANIA, CULTURA, PARTICIPACIÓ I TRANSPARÈNCIA 28.- (16004061-001 (0022/17)) PRORROGAR, a l'empara dels articles 23.2 i 303 del TRLCSP, de mutu acord per un període comprès des de l'1 de gener de 2019 fins al 31 de desembre de 2020, el contracte 16004061-001, que té per objecte la Gestió del Servei d'Orientació i Acompanyament per a Persones Immigrades (SOAPI) (Antic expedient 20160323), adjudicat a l'empresa Progess Projec. Gestió Serveis Socials, amb NIF B59960526, per un import total de 731.004,82 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consten a l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 731.004,82 euros, IVA inclòs, amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest document, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici posterior a l'actual. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Segureta i Prevenció. 29.- (16003530-001 (0791/16)) PRORROGAR, a l'empara dels articles 23.2 i 303 del TRLCSP, de mutu acord segons conformitat de l'empresa, per un període comprès des del l'1 de gener de 2019 fins al 31 de desembre de 2019, el contracte 16003530-001 que té per objecte els serveis de gestió del SAS-ABITS, adjudicat a l'empresa Fundació Surt, Fundació de Dones, F. Privada, amb NIF G64404213, per un import total de 495.787,98 euros (IVA exempt), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 495.787,98 euros (IVA exempt), amb càrrec a la partida i al pressupost que s'indiquen en aquest document, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost del proper l'exercici. DONAR compte d'aquesta Resolució a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. Ref:CG 39/18 v. 15- 11- 2018 12 11: 57 Districte de Ciutat Vella 30.- (18-SJS-156) APROVAR inicialment les bases reguladores de la convocatòria d’ajuts d’arranjaments de finestres 2018/2019 en el marc del Pla de Barris, que té per objecte regular i fixar els criteris i el procediment de sol·licitud, tramitació, concessió, cobrament i justificació de les subvencions que atorgui el Districte de Ciutat Vella; SOTMETRE-LES a informació pública per a la formulació de reclamacions i al·legacions per un termini de 20 dies hàbils a partir de l’endemà de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, de conformitat amb els articles 124.2 del Decret 179/1995 de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'Obres, Activitats i Serveis dels ens locals; 83 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, i 52 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i procediment de les administracions públiques de Catalunya; ENTENDRE-LES definitivament aprovades de no presentar-se en l’esmentat termini cap al·legació. Condicionat a l'aprovació definitiva de les esmentades Bases: CONVOCAR els ajuts 2018-2019 per arranjament de finestres, en el marc del programa de finestres que s’annexen; ESTABLIR el termini de presentació de sol·licituds des de l’endemà al de la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i fins a 60 dies després d’aquesta; APROVAR l’àmbit territorial del punt 5 de la convocatòria; i ACTUAR en la zona urbana d’actuació prioritària de l’àrea de Ciutat Vella. Districte d'Horta-Guinardó 31.- (85/2018) INICIAR l'expedient per a la contractació de serveis de la gestió de les ludoteques Arimel i Galliner i els Casals Infantils Guinardó, La Torre i Teixonera i l'Ànec del Districte d'Horta Guinardó, amb núm. de contracte 18002495, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació d'1.345.900,90 euros (IVA inclòs) i un valor estimat de 2.224.629,56 euros distribuït en els següents lots: LOT núm. 01, Ludoteques, per un import de 487.663,16 euros (IVA inclòs) i LOT núm. 02, Casals Infantils, per un import de 858.237,74 euros (IVA inclòs); APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: pressupost net 1.112.314,78 euros i import de l'IVA de 233.586,11 euros; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització. DESIGNAR com a responsable del contracte la Directora de la Direcció de Serveis a les Persones i Territori del Districte d'Horta-Guinardó; DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Ref:CG 39/18 v. 15- 11- 2018 13 11: 57 ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT Districte de Sants-Montjuïc 32.- (08P0010PU) Primer.- APROVAR les modificacions del Projecte d’urbanització de l’àmbit delimitat pels carrers de Quetzal, de la Riera Blanca i de l’Avinguda del Carrilet, aprovat definitivament per acord de la Comissió de Govern en sessió de data 14 de gener de 2009, d’acord amb la modificació del Pla de millora urbana per a la precisió de l’ordenació aprovada a l’àmbit de la Modificació del PMU i Pla especial Urbanístic de l’equipament privat del sector de la Modificació del PGM per a l’ordenació dels terrenys pels carrers de Quetzal, de la Riera Blanca i de l’Avinguda del Carrilet, aprovada definitivament per acord del plenari del Consell Municipal de 23 de febrer de 2018 (BOP de 14 de març de 2018), el qual projecte d’urbanització està promogut per Banc de Sabadell, SA, tot això d’acord amb les condicions establertes a l’Informe Tècnic del Projecte (ITP amb classificació B) de data 30 d’octubre de 2018, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, per un import de 1.569.034,49 euros el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, de conformitat amb l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya, condicions que deriven de la necessitat d’adaptar les solucions previstes a les noves precisions d’ordenació de l’equipament privat de conformitat amb l’esmentada modificació del PMU i Pla especial. Segon.- PUBLICAR el present acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un diari dels de més circulació de la província. Tercer.- NOTIFICAR-LO als interessats en aquest procediment. Quart.- DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. Districte de les Corts 33.- (16e00128) FIXAR en tràmit d’avinença, d’acord amb l’establert a l’article 24 de la Llei d’Expropiació Forçosa, la quantitat d’1.400.934,32 euros, com a preu just per tots els conceptes per l’expropiació de la finca núm. 8U del carrer Pintor Ribalta, de 633 m2 de superfície, qualificada de xarxa viària bàsica (clau 5) pel Pla General Metropolità aprovat definitivament el 14 de juliol de 1976, acceptant el full d’apreuament particular presentat el 13 de febrer de 2018 pel Sr. Lluis Estella Reig, en el que va acreditar ser el titular registral de l’immoble i portar causa de la Sra. Roser Reig Mas, qui en data 10 de gener de 2014 va formular advertiment d’iniciar expedient d’expropiació per ministeri de la llei de la finca de referència, a l’empara de l’establert a l’article 114 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, del Text refós de la Llei d’Urbanisme, tot això de conformitat amb els informes de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme de 18 d’abril i de 9 de novembre de 2018. APLICAR l’esmentada quantitat amb càrrec al núm. de projecte P. 04.6916.01 del Institut Municipal d’Urbanisme per a l’any 2018. PAGAR l’esmentada quantitat al titular registral, un cop acrediti el domini i llibertat de càrregues de la finca objecte d’expropiació, o, altrament, DIPOSITAR-LA a la Tresoreria Municipal i OCUPAR la finca afectada. Ref:CG 39/18 v. 15- 11- 2018 14 11: 57 Districte d'Horta-Guinardó 34.- (7BD 2018/026) APROVAR inicialment el Projecte d’una caseta de jardiners dins l’àmbit del Mas Ravetllat, al Districte d'Horta-Guinardó de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe de Conformitat Tècnica del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 521.815,23 euros el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; SOTMETRE’L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. Districte de Nou Barris 35.- (8BD 2017/186) APROVAR inicialment el Projecte de construcció de la pista esportiva del Campillo de la Virgen i l’adequació dels seus entorns, al barri de Torre Baró, al Districte de Nou Barris, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 896.996,18 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; SOTMETRE’L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. 36.- (8BD 2017/212) APROVAR inicialment el Projecte d’implantació d’unes escales mecàniques i arranjament dels entorns, a l’àmbit comprès entre l’av. dels Rasos de Peguera, el carrer del Pedraforca i el carrer de les Agudes, al barri de Ciutat Meridiana, al Districte de Nou Barris, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 3.654.072,09 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; NOTIFICAR als interessats en aquest procediment; i SOTMETRE’L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), i en un dels diaris de més circulació de Catalunya, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. Districte de Sant Martí 37.- (10BD2017068) APROVAR definitivament el Projecte d’urbanització de part de l’interior d’illa dels carrers Bilbao, Pallars, Lope de Vega i Camí Antic de València, al Districte de Sant Martí de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 548.730,08 euros, el 21% de Ref:CG 39/18 v. 15- 11- 2018 15 11: 57 l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d'acord amb allò que preveu l'article 72 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei d'Urbanisme de Catalunya; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament; i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 38.- (18g189) RESOLDRE les al·legacions presentades pel senyor Joan Piñol Arnal, en representació de la mercantil GESTARNAL 1, SA, i pel senyor Francisco Luis Moreno Lozano, en representació de la mercantil SOINMOB INMOBILIARIA ESPAÑOLA, SA, durant el tràmit d’informació pública pels afectats per l’expropiació de l’entitat 2 de la finca situada al carrer Alfons el Magnànim, 59- 59*LB, qualificada en la seva totalitat d’equipaments actuals (clau 7a) i de xarxa viària (clau 5) pel Pla General Metropolità de Barcelona, aprovat definitivament el 14 de juliol de 1976, pels motius que raonada i justificadament consten a l’informe de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística, de data 24 d’octubre de 2018, que obra a l’expedient i que a efectes de motivació es dóna per íntegrament reproduït, i en aquest sentit, REVOCAR la resolució de la Quarta Tinenta d’Alcaldessa, de data 28 de maig de 2018, per la que s’aprovava inicialment la relació de béns i drets afectats per l’expropiació de l’esmentada finca; NOTIFICAR individualment als afectats el desistiment de l’expedient d’expropiació i PUBLICAR aquest acord mitjançant la inserció dels corresponents anuncis al Butlletí Oficial de la Província, i a un diari dels de més circulació de la província b) Mocions No havent-hi altres assumptes per tractar, la Presidència aixeca la sessió a les deu hores i vint-i-dos minuts. Ref:CG 39/18 v. 15- 11- 2018 16 11: 57