Ajuntament de Barcelona Secretaria General Ref:CG 40/18 ACORDS adoptats perla Comissió de .Govern en la sessió ordinaria de 22 de novembre de 2018. Aprovació de l'acta de la sessió de 15 de novembre de 2018. Par! Decisoria Propostes d'acord AREA D'ECONOMIA 1 TREBALL, CIUTAT DIGITAL 1 RELACIONS INTERNACIONALS 1.- (573/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Rafael Gimeno Martínez (mal. 27450) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoría professional de Tecnic Superior en Gestió, amb destinació a la lntervenció General de la Gerencia Recursos, on ocupa el lloc de treball de Gestió Projectes 1 (70.10.GE.20), i l'activitat privada per compte d'altri docent de dret administratiu al CEF. La dedicació professional privada no podra superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a I'Administració Pública i haura de desenvolupar-se en horari no coinciden! amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment deis deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de I'Administració de la Gerieralitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdra vigencia per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstandes relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 2.- (657/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Oriol Escuté Zamora (mal. 74876) entre la seva activitatmunicipal com a funcionari interí amb la categoría professional d'Auxiliar Administratiu, amb destinació a I'Arxiu Central de la Gerencia de Seguretat i Prevenció, on ocupa ellloc de treball de Su por! 5 (90.50.GE. 10 ), i l'activitat privada per compte pro pi d'investigació historica per la creació de continguts. La dedicació professional privada no podra superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a I'Administració Pública i haura de desenvolupar-se en horari no coinciden! amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment deis deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de I'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdra vigencia per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstancies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidéncia, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3.- (771/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Javier Barranco Gallego (mal. 76772) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí amb la categoría professional de TM Enginyeria, amb destinació al Departament de Llicencies i lnspeccions del Districte de San! Martí, on ocupa ellloc de treball de Tecnic 4 (80.40.0P. 10 ), i l'activitat privada per compte propi d'enginyeria i instal·lacions. Per tal d'ev'itar possibles coincidencies entre l'activitat pública i la privada, s'exclou de l'exercici de l'activitat privada de lliure exercici per compte propi d'enginyeria i instal·lacions, qualsevol manifestació Ref:CG40/!8 V. 22- 11- 20!8 13: 8 del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podra superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a I'Administració Pública i haura de desenvolupar-se en horari no coinciden! amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment deis deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es con(enen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de I'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdra vigencia per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstancies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4.- (111/2018 IBE) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Hermes Solé Higueras (mal. 321 00017) entre la se va activitat municipal corn a funcionari interí amb la categoría professional de Técnic Superior en Arquitectura, amb la destinació a la Direcció de Serveis d'lnstal·lacions i Obres de l'lnstitut Barcelona Esports, on desenvolupa ellloc de treball de Técnic 3 (codi 80.30.0P.10) i l'activitat privada per compte propi com arquitecte, excloent del seu exercici qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. Per tal d'evitar possibles coincidéncies entre l'activitat pública i la privada, la seva dedicació professional privada no podra superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a I'Administració Pública i haura de desenvolupar-se en horari no coinciden! amb el municipal. D'altra banda, la present autorització resta condicionada a l'estricte compliment deis deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de I'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. 1, en tot cas, aquesta autorització perdra vigencia per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstancies relatives .al mateix. DONAR-N E compte a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5.- (2018/656) APROVAR l'acord de col·laboració entre les ciutats de Bolonya i Barcelona per establir un marc institucional formal i de treball conjunten diversos ambits d'actuació, previa elaboració d'un pla de treball i definició d'uns objectius temporals comuns. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6.- (16002540 (0494/16) PRORROGAR els 5 lots de I'Acord Marc, amb número de contracte 16002540, que té per objecte la fixació de les condicions per a la contractació deis serveis de telecomunicacions corporatius de veu, dades, mobils, serveis de numeració especial i. accés a Internet per part de I'Ajuntament de Barcelona, els seus organismes autónoms i societats municipals i organismes amb participació municipal majoritaria de I'Ajuntament de Barcelona, per un període que va des del 14 de desembre de 2018 fins al 13 de desembre de 2019, segons el que preveu la clausula 3 de l'esmentat Acord Marc, ateses les raons al·legades per !'informe de la Direcció de Logística i Manteniment, i · segons compareixences signades, que s'ilicorporen a l'expedient, per les següents empreses adjudicataries respecte a cadascun deis lots que s'indiquen a continuació: Lot 1 - Serveis i sistemes de comunicacions de veu fixa de tots els centres (xarxa corporativa de veu i xarxa no corporativa de veu) i serveis de dades a !'empresa Vodafone España, SAU, amb NIF: A80907397. Lot 2 -Serveis de comunicacions de veu i dades m6bils a !'empresa Vodafone España, SAU, amb NIF: A80907397. Lot 3 -Serveis de numeració especials a !'empresa Vodafone España, SAU, amb NIF: A80907397. Lot 4 - Accés interne! centralitzat a !'empresa Telefónica de España, SAU, amb NIF: A82018474. Lot 5 -Accés interne! distribu'ft a !'empresa Telefónica de España, SAU, amb NIF: A82018474. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. Ref:CG40/!8 V. 22- ll- 20!8 2 !3: 8 7.- (2017/618) APROVAR el conveni de col·laboració entre I'Ajuntament de Barcelona, el Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya i el Consolat de la República de Cuba a Barcelona sobre els treballs per recuperar les restes del Sr. Pablo de la Torriente Brau. FACULTAR el Primer Tinent d'Aicaldia lm. Sr. Gerardo Pisarello Prados, per a la signatura del conveni. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 8.- (2018/641) APROVAR de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei General de Subvencions i 6.2 de la normativa general reguladora de las subvencions, la concessió, mitjan9ant concessió directa i amb caracter excepcional a l'entitat Unicef (G84451087), d'una subvenció de 75.000,00 euros pera la realització del projecte ''Accés a la salut per a la infancia siriana i les seves famílies afectades pel conflicte", amb un cost total d'execució de 185.000,00 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatoria pública per raons d'interés públic justificades en els infor.mes que consten a l'expedient. AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONEIXER l'obligació de despesa, per import de 75.000,00 euros, equivalents a un 40,54% de l'import total del projecte (185.000,00 euros) a carrec de la partida D/ 0701/48902/23291 pera l'any 2018. REQUERIR l'entitat beneficiaria per tal que en un termini no superior a tres mesos des de la finalització del projecte, presentí una memoria técnica amb detall de les activitats realitzades, acompanyat de la factura única emesa per Unicef corresponents a l'import subvencionat i els comprovants de transferencia i recepció de fons, d'acord amb l'article 10 de la normativa general reguladora de subvencions de I'Ajuntament de Barcelona. 9.- (2018/652) APROVAR el conveni de col·laboració entre I'Ajuntament de Barcelona i I'Associació perla Pau i els Drets Humans- Taula per Colombia pel Projecte" Perla defensa de la pau i el respecte deis drets humans a Colombia" que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjan9ant concessió directa nominativa, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1 a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de I'Ajuntament de Barcelona, per un import de 30.000,00 euros, que representa el 46,82% del projecte, que té un import de 64.070,00 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa. per un import de 30.000,00 euros, amb carrec a les següents partides 48747/23291/0701 de la Direcció de Justicia Global i Cooperació Internacional i de la partida 0801/48903/23252 de la Direcció de Serveis de Drets de Ciutadania i Diversitat a favor de I'Associació perla Pau i els Drets Humans- Taula per .Colombia) amb CIF G64760523. REQUERIR les entitats beneficiarles per tal que en un termini no superior a tres mesos de la finalització del projecte presentí la justificació de l'aplicació deis fons rebuts, mitjan9ant la presentació de !'informe d'auditor, d'acord amb allo establert al pacte 58 del conveni. FACULTAR el Primer Tinent d'Aicaldia, lm. Sr. Gerardo Pisarello Prados, pera la signatura del conveni. DONAR-N E compte a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 10.- INFORMAR favorablement les actuacions d'inversions relacionades en el document de 22 de novembre de 2018. 13.-. (F1807) APROVAR la formalització d'un Contracte de Finan9ament per import de 100 milions d'euros amb el Banc de Desenvolupament del Consell d'Europa (CEB), d'acord amb les condicions annexes i DELEGAR a l'lm. Sr. Gerardo Pisarello Prados, primer Tinent d'Aicaldia d'Economia i Treball, Ciutat Digital i Relacions lnternacionals, i el Sr. Jordi Ayala Roqueta, gerent de Presidencia i Economía, de forma indistinta, l'atorgament de tota la documentació necessaria per dur a terme la signatura i disposició de les operacions. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió d'Economia i Hisenda. 14.- (3-172/2018) APROVAR l'expedient núm. 3-172/2018 de modificacions de crédit, consistent en transferéncies de crédit del Pressupost General de I'Ajuntament de Barcelona de l'exercici 2018, d'import 300.000,00 euros, per fer front a despeses per la gestió del sistema de transport BICING, de Ref:CG 40/18 V. 22- JJ- 2018 3 !3: 8 conformitat amb la documentació i amb la distribució d'aplicacions pressupostaries que consta a l'expedient, referencia comptable núm. 18110991; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR-N E compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 15.- (3-173/2018) APROVAR l'expedient núm. 3-173/2018 de modificacions de crédit, consisten! en transferéncies de crédit del Pressupost General de I'Ajuntament de Barcelona de l'exercici 2018, d'import 451.335,92 euros, per atendre transferéncies de crédit de diversos organics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d'aplicacions pressupostaries que consta a l'expedient, referencia comptable núm. 18111291; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 16.- (3-17 4/2018) APROVAR l'expedient núm. 3-17 4/2018 de modificacions de crédit, consisten! en transferéncies de crédit del Pressupost Genera.l de I'Ajuntament de Barcelona de l'exercici 2018, d'import 60.176,00 euros, per fer front a despeses de l'increment d'horari i serveis del CAS Baluard del Districte de Ciutat Vella que gestiona I'Agéncia de Salut Pública, de conformitat ambla documentació i amb la distribució d'aplicacions pressupostaries que consta a l'expedient, referencia comptable núm. 18111391; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR-NE compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. ÁREA DE DRETS SOCIALS 17.- (20170053) PRORROGAR fins al 31 de desembre de 2020 el Conveni de col·laboració entre I'Ajuntament de Barcelona i Avoris Retail Division, SL, pera l'execució del projecte que té per objecte el desenvolupament del programa municipal Viatges per a la gent gran 2019-2020, per continuar gestionan! les inscripcions i la llista d'espera de l'esmentat programa, manten in! els acords establerts en el conveni formalitzat el 6 de marg de 2017. FACULTAR l'lma. Sra. Laia Ortiz i Castellví, Regidora de I'Area de Drets Socials, per a la signatura de la prórroga del conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 18.- (20180209) INICIAR l'expedient per a la contractació de la gestió del sistema integral municipal d'informació, orientació, dinamització i assessorament als joves per a l'acompanyament en el seu desenvolupament (SIMIODA) amb mesures de contractació pública sostenible, d'acord amb les previsions del plec de prescripcions técniques, miljangant tramitació ordinaria, amb la utilització del procediment obert, i amb un pressupost total de licitació de 3.085.987,65 euros, IVA inclós; APROVAR les actuacions preparatóries efectuades, el plec de clausules administratives particulars i el plec de prescripcions técniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitaoió per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat amb carrec a la/es partida/es i al/s pressupostlos que s'indiquen en el document comptable, amb el següent desglossament: 2.805.443,31 euros, pressupost net i 280.544,34 euros en concepte d'lmpost sobre el Valor Afegit (IV A) al tipus del 10%; condicionada a l'existéncia de crédit adequat i suficient en el/s pressupostlos corresponents; DONAR compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 19.- (20180356) ENCOMANAR a l'lnstitut Municipal de I'Habitatge i Rehabilitació de Barcelona, d'una banda la gestió de les actuacions contingudes en el Protocol d'aplicació, seguiment i coordinació entre I'IMHAB i els Districtes en aplicació del Decret d'Aicaldia de 31 de gener de 2018, vinculades a la detecció, instrucció, impuls i tramitació procedimental deis expedients que s'instrueixin en virtut de les atribucions del Regidor i del Gerent d'Habitatge contingudes a l'esmentat Decret d'Aicaldia; d'altra banda, l'emissió deis Informes d'avaluació deis Plans de reallotjament i retorn exigits per l'art. 34 bis de I'ORPIMO en els supósits de concessió de llicéncia d'obra o en régim de comunicació previa que es recullen en l'art. 37.4 de I'Ordenanga. La vigencia de l'encomana es mantindra entretant es culmina el Ref:CG40/18 v. 22- 11-2018 4 13: 8 procés de revisió estatutaria de l'lnstitut que preveu incorporar entre les seves funcions ordinaries les vinculades a la materia de disciplina d'habitatge i a la intervenció en determinats procediments de !licencia o comunicació d'obres. FACULTAR l'lm. Sr. Josep Maria Montaner, Regidor d'Habitatge i Rehabilitació de I'Ajuntament ·de Barcelona, per a dur a termes les actuacions necessaries per al compliment del present acord i PUBLICAR el present acord al Butlletí Oficial de la Provincia de Barcelona i a la Gaseta Municipal. ÁREA DE DRETS DE CIUTADANIA, CULTURA, PARTICIPACIÓ 1T RANSPARENCIA 20.- (15004033-001 (0015/18) PRORROGAR el contracte que té per objecte la prestació del servei relatiu a les tasques necessaries per procedir a les propostes deis informes sobre el grau d'arrelament social, necessaries pera l'autorització de residencia temporal per raons d'arrelament, que es sol·licita davant de la Generalitat de Catalunya i oferir informació i assessorament sobre qüestions especifiques, relatives a la tramitació deis informes d'arrelament social i altres qüestions relacionades en materia d'estrangeria, en virtut del que estableix l'art. 303 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic i la clausula 3 del PCAP de l'esmentat contracte, per un període que va des de 1'1 de gener al 31 de maig de 2019, adjudicat a !'empresa Progess, Projectes i gestió de Serveis Socials, SL, amb NIF B59960526, en atenció a les raons al·legades a !'informe de 10 de setembre de 2018 de la Direcció d'Atenció i Acollida a lmmigrants, i segons compareixenQa signada per !'empresa adjudicataria. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 153.863,54 euros, IVA inclós, a favor de Progess, Projectes i gestió de Serveis Socials, SL, amb NIF B59960526, amb carrec a la partida i al pressupost que s'indica en aquest document, condicionat a !'existencia de credit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 21 .- (18003157 (0823/18) ADJUDICAR el contracte núm. 18003157, que té per objecte els serveis d'informació, formació, atenció, mediació de conflictes, assessorament, debat i dialeg respecte a les diferents creences religioses i conviccions presents a Barcelona mitjanQant la gestió de !'Oficina d'Afers Religiosos, per un import de 443.202,42 euros, exempt d'IVA, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a la Fundació Privada Bayt AI-Thaqafa amb NIF G63231476, i d'acord ambla seva proposició, en ser considerada la millor oferta, sotmes a la condició suspensiva d'existencia de credit adequat i suficient en el/s pressupostlos corresponentls, ates que l'execució d'aquest contracte s'iniciara l'exercici següent a la seva formalització. DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb carrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document. FIXAR en 22.160,12 euros l'import de la garantía definitiva i RETEN IR-LO del preu del contracte atesa la declaració del contractista d'acollir-se a aquesta modalitat de constitució de garantía. REQUERIR a l'adjudicatari per tal que, en el termini maxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part deis adjudicataris del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies· habils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió, comparegui per formalitzar el contracte a les dependencies de la Direcció de Serveis de Gestió Económica. DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. Nuria Martínez Mozas. DONAR-N E compte a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 22.- (18003157 (0823/18) ALLIBERAR la quantitat de 109.658,32 euros (IV A inclós), en concepte de baixa en la licitació, del contracte 18003157 que té per objecte els serveis d'informació, formació, atenció, mediació de conflictes, assessorament, debat i dialeg respecte a les diferents creences religioses i Ref'.CG 40/!8 V. 22- ][- 2018 S 13: 8 conviccions presents a Barcelona mitjanvant la gestió de !'Oficina d'Afers Religiosos, el qual ha esta! adjudica! a !'empresa Fundació Privada Bayt AI-Thaqafa, amb NIF G63231476, i retornar-lo a les partides i exercicis que s'indiquen en aquest document DONAR-NE compte a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 23.- (1255/18) APROVAR el conveni de col·laboració entre I'Ajuntament de Barcelona i la Residencia de Psicología Clinica Infanta-Juvenil de I'Hospital General de Niños Pedro de Elizalde (Gobierno de la Ciudad de Bueno$ Aires) pera la realització de la rotació electiva de la Residencia de Psicología Clínica Infanta-Juvenil al Servei d'Atenció, Recuperació i Acollida (SARA). FACULTAR la Regidora de Feminismes, LGTBI i Relacions lnternacionals, l'lma. Sra. Laura Pérez Castaño per a la signatura de l'esmentat conveni, així com la de tots els documents que se'n puguin derivar. 24.- (PL 18-000137) ANULHR par! de l'autorització de despesa aprovada per Acord de la Comissió de Govern de 16 de novembre de 2017 per un import total de 140.889,20 euros, deis quals 70.819,60 euros corresponen al pressupost de l'exercici 2018 i 70.069,60 euros corresponen al pressupost de l'exercici 2019, de la convocatória de subvencions per a l'atorgament de subvencions per a la planificació, la gestió i el seguiment del plans i processos de desenvolupament comunitari a la ciutat de Barcelona amb durada pluriennal. Districte de Ciutat Ve lla 25.- (18-SJS-42) APROVAR el conveni de col·laboració entre el Districte de Ciutat Vella de I'Ajuntament de Barcelona i I'Associació de fotografia minutera de Barcelona per portar a terme i gestionar l'activitat de fotografia minutera a la via pública al Districte de Ciutat Vella, de forma provisional i fins la realització d'un concurs de pública concurrencia. FACULTAR la Regidora del Districte de Ciutat Vella, lma. Sra. Gala Pin Ferrando, pera la .signatura del present conveni. 26.- (18-SJS-164) ACCEPTAR la donació del fons documental del Sr. Paco Camarasa, realitzada perla Sra. Montserrat Clavé Jové, formal pel conjunt de documents, !libres, pagina web http://www.negraycriminal.com, el blog del període 2002-2015, cartells i fotografies, descrits en l'annex del contracte de donació, a I'Ajuntament de Barcelona, a fi d'afavorir la preservació i difusió deis documents miljanvant la seva incorporació a I'Arxiu Municipal de Barcelona i permetre que compleixin una !unció social d'acord amb el seu interés, d'acord amb les clausules del contracte de donació que consta a l'expedient que s'aprova. AGRAIR la donació efectuada. FACULTAR a la Regidora del Districte de Ciutat Vella, lma. Sra. Gala Pin Ferrando, pera la signatura del contracte. Districte de I'Eixample 27.- (S18-0569-CV) APROVAR el conveni de col·laboració entre I'Ajuntament de Barcelona (Districte de I'Eixample) i l'lnstitut de Cultura de Barcelona, que té per objecte el lliurament, per par! de I'ICUB al Districte deis instruments musicals relacionats al seu Annex 1, corresponents a l'exercici de l'any 20171 decomissats per I'Ajuntament de Barcelona a la via pública i no recollits pels seus titulars, pera la seva distribució gratu'ita a entitats i projectes musicals del Districte. FACULTAR l'lm. Sr. Gerardo Pisarello Prados, Regidor del districte, per la seva signatura. DONAR-N E compte a la Comissió de Presidencia, Drets de la Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 28.- (S15-0295-CV) APROVAR la prórroga del conveni de col·laboració entre I'Ajuntament de Barcelona (Districte de I'Eixample) i I'Associació de Ve'fns i Ve'fnes del Barri de San! Antoni que té per objecte la cessió d'ús del local propietat municipal situat al carrer Viladomat, número 75, baixos, de Barcelona i el Rcf:CG 40/!8 V. 22- ]J- 20]8 6 13: 8 foment de la cultura d'arrel tradicional, des del 17 de desembre de 2018 al 16 de desembre de 2020, d'acord amb la clausula 5a del conveni. FACULTAR el Primen! Tinent d'Aicaldia, lm. Sr. Gerardo Pisarello Prados, per a la signatura del conveni. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidencia, Drets de la Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. ÁREA D'ECOLOGIA, URBANISME 1 MOBILITAT 29.- (54/2018-SF _OP) CONVOCAR !'oferta pública d'oéupació parcial de l'any 2018, de Pares i Jardins de Barcelona, lnstitut Municipal, de quatre places de la categoría de Técnic 2 (branca gestió), per a l'exercici de 2018. APROVAR les bases que han de regir l'esmentada convocatoria. PUBLICAR la present convocatoria i les bases al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, al Butlletí Oficial de la Provincia de Barcelona i a la Gaseta Municipal, així com un anunci de la convocatoria al Boletín Oficial del Estado. 32.- (20160090) APROVAR inicialment la Segona Addenda al Conveni del col·laboració subscrit el 5 de novembre de 2014 entre I'Ajuntament de Barcelona, I'Ajuntament de Monteada i Reixac, el Consorci del Besos i el Consorci del Pare Natural de la Serra de Collserola, pera la instal·lació del Centre d'Acollida d'Animals de Companyia de Barcelona, que té per objecte portar a terme actuacions puntuals de millora en l'accessibilitat entre els Barris de Can Guias i Ciutat Meridiana; SOTMETRE-LA a informació pública pel termini d'un mes, de conformitat amb l'article 104.1 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme, mitjangant la inserció d'un anunci en els Butlletins corresponents, i si no es presenten al·legacions durant aquest termini, tenir-lo per aprovat definitivament; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per import de 60.500 euros, amb carrec al pressuposts de l'exercici 2018 i a la partida 0502 76724 16911 (actuació P.12.7002.02) a favor de Ajuntament de Monteada i Reixac amb NIF P0812400J, per fer front a les despeses derivades · d'aquesta Addenda. FACULTAR la Quarta Tinenta d'Aicaldia, lma. Sra. Janet Sanz Cid, per a la signatura del conveni. Districte de Ciutat Ve lla 33.- (1BD 2018/020) APROVAR inicialrnent el Projecte de reurbanització de la plaga Sant Miquel, al Districte de Ciutat Ve lla de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb !'Informe Técnic del Projecte que figura a l'expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reprodu'it, amb un pressupost de 2.029.949,99 euros, el21% de l'impost del valor afegit (IV A) inclós, d'acord amb alió que preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de régim local de Catalunya; SOTMETRE'L a informació pública, durant un termini de 30 dies habils, a comptar a partir del dia següerll al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Provincia de Barcelona (BOPB) i en un deis diaris de més circulació de Catalunya, termini durant el qual es podra examinar i formular-hiles al·legacions pertinents. Districte de I'Eixample 34.- (18PL16622) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Urbanístic Integral del Temple de la Sagrada Familia; promogut per la Fundació Junta Constructora del Temple Expiatori de la Sagrada Familia; EXPOSAR-LO al públic pel termini d'un mes; SOTMETRE'L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. ' Ref:CG 40/18 v. 22- 11- 20\S 7 13: 8 35.- (2BC 2018/039) APROVAR definitivament el Projecte de remodelació de la Ronda de San! Antoni, Tram 1, entre el carrer Comte d'Urgell i el carrer Floridablanca al Districte de I'Eixample de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb !'informe Técnic del Projecte que figura a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reprodu'it, per un import de 5.663.223,50 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IV A) inclós, d'acord amb alió que preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de régim local de Catalunya; APROVAR els convenís específics de cessió d'instal·lacions i servitud de pas sobre terrenys a favor d'Endesa Distribución Eléctrica, SL Unipersonal de línies de Mitja Tensió i de Baixa Tensió i FACULTAR el Gerent d'Ecologia Urbana per a formalitzar els convenís; i PUBLICAR aquest acord al Butlleti Oficial de la Provincia de Barcelona (BOPB), en un deis diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d'Anuncis de I'Ajuntament. Districte de Sants"Montju'ic 36.- (3BD 2018 128) APROVAR el Projecte Modifica! del projecte d'adequació de dos locals pera espai d'entitats i espai per a joves al barrí de la Marina, al Districte de Sants-Montju'ic de Barcelona, a l'empara de l'article 43 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis deis ens locals (ROAS) i d'acord amb !'Informe Técnic de la Direcció d'Obra i de la Direcció Técnica d'Edificació de BIMSA i de !'Informe Juridic de BIMSA que figuren a l'expedient administratiu i que aquests efectes es donen per reprodu'its, per un import, que en el cas de ser executat pel mateix contractista ascendeix a 1.410.438,24 euros, el 21% d'IVA inclós, import resultan! de sumar el preu del contracte abans de la baixa oferta per l'adjudicatari (1 .213.707,38 euros, IVA. inclos) i l'import de les modificacions (196.730,86 euros IVA inclós que representen el 16,35% d'increment sobre el contracte signat per l'adjudicatari), consistents principalment en incorporar en un deis locals una seu de radio, i per tant cal una majar insonorització deis tancaments entre sales i els espais exteriors, a més cal afegir distribucions interiors de les sales, i interconnexions d'instal·lacions; PUBLICAR aquest Acord al Butlletí Oficial de la Provincia de Barcelona (BOPB), a la Gaseta municipal i al Tauler.d'Anuncis de I'Ajuntament. Districte de les Corts 37.- (4BD2017/198) APROVAR definitivament el Projecte de reurbanització de la playa Coll de Finestrelles i entorns, al Districte de les Corts de Bé1rcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb !'Informe Técnic del Projecte que figura a l'expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reprodu'it, amb un pressupost de 748.290,72 euros, el 21% d'IVA inclos, d'acord amb allo que preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de régim local de Catalunya; APROVAR les bases del conveni de cessió d'ús de les instal·lacions d'energia eléctrica i de constitució de la servitud de pas aeri/subterrani de les línies de Baixa Tensió i Mitja Tensió a favor d'Endesa Distribución Eléctrica, SL que inclou el projecte executiu; FACULTAR el Gerent del Districte de les Corts per aprovar i formalitzar el conveni específic que apliqui a les circumstancies concretes les bases esmentades, d'acord amb l'article 16.k de la Carta municipal de Barcelona i la Llei 24/2013, de 26 de desembre, del sector eléctric; NOTIFICAR a les parts interessades i PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Provincia de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d'Anuncis de I'Ajuntament. Districte de Nou Barris 38.- (8BD 2017/104) APROVAR inicialment el Projecte de reurbanització del carrer Mina de la Ciutat, al Districte de Nou Barris, d'iniciativa municipal, d'acord amb !'Informe Técnic del Projecte que figura a l'expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reprodu'it, amb un pressupost de Ref:CG 40/18 V. 22-1!-2018 8 13: 8 2.094.737,16 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IV A) inclos, d'acord amb alió que preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de régim local de Catalunya; SOTMETRE'L a informació pública duran! un termini de 30 dies habils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlleti Oficial de la Provincia de Barcelona (BOPB) i en un deis diaris de més circulació de Catalunya, termini duran! el qual es podra examinar i formular-hiles al·legacions pertinents. Districte de San! Andreu 39.- (9BD 2018/069) APROVAR inicialment el Projecte executiu de reurbanització del carrer del Pegas, al Districte de.Sant Andreu de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb !'informe Técnic de! Projecte que figura a l'expedient administré)tiu i que aquests efectes es dóna per reprodu'it, amb un pressupost d'1.437.753,25 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IV A) inclos, d'acord amb al lo que preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de régim local de Catalunya; SOTMETRE'L a informació pública, duran! un termini de 30 dies habils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlleti Oficial de la Provincia de Barcelona (BOPB), i en un deis diaris de més circulació de Catalunya, termini durante! qual es podra examinar i formular-hiles al·legacions pertinents. Districte de San! Martí 40.- (18 SO 0150P) RECTIFICAR l'acord de la Comissió de Govern, adopta! en sessió de 6 de setembre de 2018, d'aprovació inicial del Projecte d'Urbanització de l'llla delimitada pels carrers d'Avila, Doctor Trueta, de Badajoz i avinguda Icaria del Pla de Millora Urbana d'aquest ambit en el sentit que quan es fa referencia a l'irnport del pressupost del projecte, que era d'1. 106.936,02 euros, hauria d'haver concreta! que aquest import no inclo'la el 21% de l'impost del valor Afegit (IV A) i, en conseqüéncia; APROVAR definitivament, de conformitat amb l'article 16.b de la Carta Municipal de Barcelona, el Projecte d'Urbanització de l'llla delimitada pels carrers d'Avila, Doctor Trueta, de Badajoz i avinguda Icaria del Pla de Millora Urbana d'aquest ambit (aprovat definitivament pel Plenari del Consell Municipal en sessió de 28 de novembre de 2008 i publica! als efectes de la seva executivitat al BOP de 8 de gener de 2009) d'acord amb !'Informe Técnic del Projecte (arnb classificació B) de 2 de julio! de 2018 promogut per MRE-111-Proyecto Cinco, SOCIMI, SA que figura a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reprodu'it, amb un pressupost d'1. 106.936,02 euros sen se IV A, d'acord amb el que estableixen els articles 89.6 i 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel que s'aprova el Text Refós de la Llei d'Urbanisme; NOTIFICAR el present acord als interessants i, DONAR- NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 41 .- (18PL 16601) APROVAR inicialrnent, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla de Mil lora Urbana del Subsector 2 del Pi a de Mi llora Urbana pera la reforma interior del Sector Perú-Pere IV, promogut per Sentiu Product S.L.; EXPOSAR-LO al públic pel terrnini d'un mes; SOTMETRE'L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 42.- (18g90) APROVAR definitivament, a !'empara de l'article 119.2.a) del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme, el Projecte de reparcel·lació, en la modalitat de compensació basica, del Polígon d'Actuació del Pla de millora urbana de l'illa delimitada pels carrers d'Avila, del Doctor Trueta, de Badajoz i avinguda Icaria, formula! per MRE-111 Proyecto Cinco, SOCIMI, SA, que incorpora les modificacions derivades de l'acord d'aprovació inicial. DETERMINAR, de conformitat amb l'article 153 del Reglament de la Llei d'Urbanisme, que la fermesa Ref:CG 40/18 V. 22- 11-2018 9 13: 8 en via administrativa de l'acord d'aprovació definitiva del Projecte de reparcel·lació produira essencialment els efectes económics i juridics continguts a l'article 127 del Text refós de la Llei d'urbanisme i, per tant, entre altres, la cessió en pie domini i lliure de carregues a I'Administració actuant deis terrenys de cessió obligatoria per a la seva afectació als usos previstos en el planejament. PUBLICAR aquest acord en el Butlletí Oficial de la Provincia de Barcelona i en un deis diaris de més difusió de la provincia. NOTIFICAR-LO individualment a tots els propietaris i altres interessats afectats. DONAR-N E compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. ELSECRETARIGENERAL, Jordi Cases i Paliares Ref:CG40/l8 V. 22- l !- 20!8 10 13: 8