5724 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA NÚM. 35 20-12-2013 Decret. En ús de les facultats conferides a aquesta Alcaldia per l’article 13è. de la Carta de Barcelona, disposo: Primer. Implementar els sistemes d’informació corporatius eExpedient RH i Portanotificacions. Segon. Aprovar la Instrucció sobre la implantació de l’expedient electrònic i de la notificació electrònica dels procediments administratius de recursos humans i organització. Tercer. Establir per als empleats i empleades de l’Ajuntament de Barcelona, dels seus organismes i entitats públiques dependents, l’obligatorietat del canal electrònic com a mitjà de comunicació i notificació de les resolucions dels procediments tramitats per via electrònic, d’acord amb l’article 20.3 de l’Ordenança reguladora de l’administració electrònica. Quart. Aprovar la relació dels procediments en matèria de recursos humans i organització que es tramitaran mitjançant el sistema d’informació eExpedient RH i que s’annexen a la instrucció. Donar-ne compte al Plenari del Consell Municipal. Publicar-la a la Gaseta Municipal i al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. Barcelona, 11 de desembre de 2013. L’alcalde, Xavier Trias i Vidal de Llobatera. (Ref. 4340/13) * * * Decret. L’Alcalde, de conformitat amb l’article 52.2 de la Carta Municipal de Barcelona, el que es disposa a l’article 12.3 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, per la que s’aprova l’Estatut bàsic de l’empleat públic, i l’art. 304 i següents del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya, resol: El nomenament com a personal eventual, amb efectes 1 de desembre de 2013, del Sr. Jeroen Robles Koster (mat. 71634), subgrup de classificació A1, en el lloc de Director/2 de la família General-codi 20.20.GE.30, S 08008778, amb complement de destinació de nivell 28, i el règim de plena dedicació, adscrit a la Gerència Municipal. La publicació de la present resolució en la Gaseta Municipal als efectes pertinents. Que es doni compte de la present resolució al Consell Municipal en la pròxima sessió que se celebri. Barcelona, 12 de desembre de 2013. L’alcalde, Xavier Trias i Vidal de Llobatera. (Ref. 4368/13) * * * Decret. En ús de les facultats conferides a aquesta Alcaldia per l’article 21 de la Llei reguladora de les bases del règim local, i l’article 13 de la Carta Municipal, disposo: Crear la Secretaria Executiva, adscrita a la Gerència Municipal, amb les funcions que es detallen als annexos i assignar-li una dotació del lloc de Director 2 [20.20.GE.30] del vigent Catàleg de Llocs de Treball. Fer efectius els canvis d’aquest decret amb data 1 de desembre de 2013. Barcelona, 12 de desembre de 2013. L’alcalde, Xavier Trias i Vidal de Llobatera. (Ref. Exp. OR000024) NÚM. 35 20-12-2013 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 5725 ANNEX1: DESCRIPCIÓ DE LES FUNCIONS DE LA SECRETARIA EXECUTIVA Secretaria Executiva Òrgan superior immediat: Gerència Municipal Nivell Associat: 28 Missió: Actuar com interlocutor per a representar a la Gerència en les relacions amb altres òrgans, tant de l’organització municipal com d’altres ens, derivades de les funcions que li estan atribuïdes. Funcions: Exercir la secretaria, excepte designació contraria, de les taules, comissions o òrgans de coordinació establertes per la Gerència. Controlar, fer el seguiment i, en el seu cas, donar suport tècnic en relació a l’estat d’execució dels acords derivats de les sessions de treball. Coordinar i, en el seu cas, realitzar l’anàlisi tècnic dels actes administratius que ha de resoldre la Gerència. Resoldre els assumptes i exercir les facultats que de manera expressa li siguin encarregats per la Gerència. Exercir les funcions de supervisió i coordinació que li sol·liciti expressament la Gerència en relació a les àrees i assumptes que a tal efecte determini. * * * Decret. En ús de les facultats conferides a aquesta Alcaldia per l’article 13è. de la Carta Barcelona, disposo: Deixar sense efectes el Decret d’Alcaldia de 20 de setembre de 1996 pel que es regulaven els criteris per a l’establiment de convenis de col·laboració amb finalitat formativa o de recerca amb universitats, escoles i altres entitats del sector públic o privat. Aprovar la instrucció reguladora del procediment d’aprovació dels convenis de pràctiques acadèmiques universitàries a l’Ajuntament de Barcelona i els seus organismes públics dependents, que figura en el document annex. Delegar en els Gerents de Sectors, Districtes i Instituts, la facultat d’aprovar i signar convenis específics per a l’acolliment d’estudiants en pràctiques en els termes de l’apartat sisè de la instrucció. Establir que en les resolucions adoptades en exercici de les facultats delegades en aquest decret es farà constar expressament que s’actua per delegació de l'Alcalde. Aquestes resolucions exhauriran la via administrativa, d'acord amb l'article 52 de la llei 7/1985, de 2 d'abril i 109 de la llei 30/1992, de 26 de novembre. Determinar que les delegacions d’atribucions conferides en aquesta resolució seran efectives a partir del dia següent al de la seva signatura, sens perjudici de la publicació en el Butlletí Oficial de la Província i en la Gaseta Municipal. Donar compte d’aquesta resolució al Plenari del Consell Municipal en la primera sessió que celebri. Barcelona, 18 de desembre de 2013. L’alcalde, Xavier Trias i Vidal dellobaterea. (Ref. 43964/13)