GASETA MUNICIPAL 4 de desembre del 2018 CSV: 4257-797c-b24f-d637 Disposicions organitzatives – Altres tipus resolucions RESOLUCIÓ de 2 de novembre de 2018 de la presidenta de l'Institut Municipal del Paisatge Urbà I la Qualitat de Vida, de delegació d'atribucions en el gerent de l'IMPUiQV. Preàmbul El Decret d’Alcaldia de data 13 de juny de 2015 estableix la direcció política i administrativa de l’administració municipal executiva i defineix les 4 àrees de Govern. Aquest decret, estableix igualment que l’lnstitut Municipal del Paisatge Urbà i la Qualitat de Vida queda adscrit a I ‘Àrea d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat, a efectes de la seva direcció política. Els estatuts de l’organisme autònom local lnstitut Municipal del Paisatge Urbà i la Qualitat de Vida, que van ser aprovats en data 14 d’octubre de 2005 ple del Consell Municipal de l’Ajuntament de Barcelona i que regeixen el funcionament d’aquest Institut, estableixen a l’art. 5.2 les competències que corresponen a la presidència. Als paràgrafs h), i) i j) d’aquest article s’estableix que correspon a la presidència les funcions de signar convenis dins l’àmbit de les funcions de l’Institut, concedir les subvencions que hagi d’atorgar l’Institut i aprovar les despeses, els actes de disposició sobre béns i fons propis i els contractes i pactes de quantia inferior o igual al 5% dels recursos ordinaris del pressupost de l’Institut i les concessions que tinguin una durada no superior a quatre anys, sens perjudici del que disposa l’article 27.4 dels estatuts. L’apartat k) de l’art. 5.2 preveu la competència genèrica de la presidència respecte: “Les altres funcions que li atribueixin aquests Estatuts i les que les disposicions vigents puguin assignar a l’Institut i no atribueixen a altres òrgans, a més de les que li siguin delegades.” Dintre d’aquest apartat estaria l’aprovació dels projectes d’obres que porti a terme l’Institut, principalment destinats a la remodelació de mitgeres. L’article 5.4 dels Estatuts preveuen que la presidència podrà delegar en la gerència de l’Institut les funcions previstes a l’apartat segon, amb l’excepció de les recollides en els paràgrafs b), c) i d). El Decret d’Alcaldia de 26 d’octubre de 2018 designa com a nou gerent de l’Institut Municipal del Paisatge Urbà i la Qualitat de Vida al Sr. Jordi Campillo Gámez en substitució del Sr. Xavier Olivella Echevarne. Atès l’exposat, Disposo: Delegar en el gerent de l’Institut Municipal del Paisatge Urbà i la Qualitat de Vida, el Sr. Jordi Campillo Gámez, les atribucions següents: 1 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 4 de desembre del 2018 CSV: 4257-797c-b24f-d637 Primer. Signar els convenis de col·laboració amb persones físiques i jurídiques, siguin públiques o privades, sempre que el seu objecte no tingui consideració de contracte, subjectes a la normativa reguladora dels contractes del sector públic, així com altres documents d’idèntica naturalesa amb independència de la seva denominació. Segon. Concedir les subvencions que hagi d’atorgar l’lnstitut. Tercer. Aprovar les despeses, els actes de disposició sobre béns i fons propis i els contractes i pactes de quantia inferior o igual al 5% dels recursos ordinaris del pressupost de l’lnstitut i les concessions que tinguin una durada no superior a quatre anys, sens perjudici del que disposa l’article 27.4 dels estatuts. Quart. Aprovar els projectes d’obres que dugui a terme l’Institut. Cinquè. Determinar que la delegació d'atribucions conferides en aquesta resolució seran efectives a partir del dia següent al de la seva signatura, sens perjudici de la publicació en el Butlletí Oficial de la Província, en la Gaseta Municipal i en el web municipal. Barcelona, 2 de novembre de 2018. La presidenta de l’lnstitut Municipal del Paisatge Urbà i la Qualitat de Vida, Janet Sanz Cid. 2 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007