Ajuntament de Barcelona Secretaria General Ref:CG 41/18 ACORDS adoptats perla Comissió de Govern en la sessió ordinaria de 29 de novembre de 2018. Aprovació de l'acta de la sessió de 22 de novembre de 2018. Part decisoria Propostes d'acord ALCALDIA 1.- (20154310) MODIFICAR el contracte núm. 15004273 que té per objecte la prestació del servei de suport d'atenció telefónica integral per a trucades d'emergéncia al 092 i 080, les seves centraletes administratives, i gestió de segon nivell al Centre de gestió d'emergencies i al telefon d'atenció per molesties d'habitatges d'ús turístíc, d'acord amb les previsions del plec de prescripcions tecniques, i el lomen! de l'ocupació de persones amb dificultats particulars d'inserció laboral, per un import de 99.999,47 euros, IVA inclós, a !'empara deis articles 106 i 219 del Text reiós de'la Llei de contractes del sector públic aprovat per Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, i la clausula 20 del plec de clausules administratives particulars, i d'acord amb els informes incorporats a l'expedient. El contracte va ser adjudica!, per un import de 2.686.485,05 euros, IVA inclós, a Konecta BTO, SL amb NIF 862916077, per acord de la Comissió de Govern de 4 de febrer de 2016. AMPLIAR l'autorització i la disposició de la despesa del contracte, a favor de l'esmentada empresa, per la quantitat indicada, de la qual 82.644,19 euros corresponen a l'import net i 17.355,28 euros, a I'IVA, al 21%, amb carrec a la partida 0401 22719 13211 .del pressupost de 2018. FIXAR en 4.132,21 euros l'import del reajustament de la garantía definitiva, i RETENIR-LO del preu del contracte atesa la declaració de l'adjudicatari d'acollir-se a aquesta modalitat de constitució de garantía. REQUERIR el contractista per tal que en el termini maxim de .1 O di es hilbils, a comptar de l'endema de la notificació d'aquesta resolució, comparegui el dia i hora que se li indiqui per FORMALITZAR la modificació del contracte. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidencia, Drets de ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 2.- (20174115) RESOLDRE per mutu acord el contracte de serveis núm. 17001191 que té per objecte la formació del personal del Servei de Prevenció, Extinció d'lncendis i Salvament i de la Guardia Urbana de Barcelona, en materia de seguretat, emergencies i protecció civil, adjudica! de 23 de man;; de 2017 a l'lnstitut de Seguretat Pública de Catalunya, amb NIF Q0801494F, per un import d'1 .066.520,00 euros (IV A exempt), i formalitzat el 19 d'abril de 2017, la durada del qual era fins al dia 31 de desembre de 2018, d'acord amb alió que disposa l'article 223.c) del Text refós de la Llei de contractes del sector públic, d'acord amb els informes que figuren a l'expedient ja que es constata que s'han realitzat lotes les accions formatives previstes per aquest any 2018 i no queda cap curs penden! de realització ni de facturació, per la qual cosa es considera finalitzada la prestació. De conformitat amb l'article 225.4 del TRLCSP es fa menció expressa del fet que el contractista va ser eximit de l'obligació de constituir la garantía definitiva. ALLIBERAR l'import de 327.412,00 euros (IV A exempt) del total de l'import adjudica!, ates que no han esta! imputats a cap factura corresponent a prestacions executades, amb carrec a la partida corresponent del pressupost de 2018. DONAR-N E compte a la Comissió de Presidencia, Drets de ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. Rcf:CG 411\S: \'. 29- ! !- 2018 11: 36 3.- (20184165) ADJUDICAR el contracte núm. 18003125, de serveis d'interpretació i traducció per a la Guardia Urbana de Barcelona, d'acord amb les previsions del plec de prescripcions tecniques i amb mesures de contractació pública sostenible, per un import maxim de 313.411,45 euros (IVA indos), en funció deis preus unitaris oferts, de conformitat amb la proposta de valoració i dassificació continguda en l'expedient, a lnterpret Solutions SL, amb NIF B85004349, i d'acord amb la seva proposició. DISPOSAR a favor de l'adjudicatari la despesa de l'esmentada quantitat, de la qual 259.017,73 euros corresponen al preu net i 54.393,72 euros a I'IVA, amb carrec a la partida 0401/22719/13211 deis pressupostos de 2018, 2019 i 2020, condicional a !'existencia de credit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual. FORMALITZAR el contracte en el termini maxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per par! de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies Mbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s~hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte el cap del Departament de Logística i lnfraestructures. DONAR-N E compte a la Comissió de Presidencia, Drets de ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 4.- (20184177) RESOLDRE no adjudicar el contracte 18002190, de prestació de diversos serveis per a la gestió de I'Espai Bombers-Parc de la Prevenció, duran! els exercicis 2018-2020, amb mesures de contractació pública sostenible, la tramitació del qual va ser iniciada per acord de la Comissió de Govern de 14 de juny de 2018 amb un pressupost total de licitació de 568.917,80 euros, IVA indos, . determina! en !unció de preus unitaris, i un valor estima! d'1 .034.396,00 euros, d'acord amb els motius d'interes públic assenyalats als informes que figuren a l'expedient. ANUL·LAR l'autorització de la despesa esmentada amb carrec a la/es partida/es i alls pressupost/os corresponents, amb el següent desglossament: pressupost net 470.180,00 euros; tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de I'IVA de 98.737,80 euros. COMUNICAR aquest acord als licitadors i. a la Comissió Europea, d'acord amb el que preveu l'artide 152 de la Llei de contractes del sector públic. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidencia, Drets de ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 5.- (20184194) ADJUDICAR el contracte núm. 18002165L01, lot 1 del contracte 18002165 que té per objecte el servei de manteniment preventiu i reparació d'avaries i accidents de les furgonetes i deis tot terreny de la Guardia Urbana de Barcelona d'acord amb les previsions del plec de prescripcions técniques, amb mesures de contractació pública sostenible i desglossat en 2 lots, per un import maxim de 249.260,00 euros (IV A indos), i en !unció deis preus unitaris oferts, de conformitat ambla proposta de valoració i dassificació continguda en l'expedient, a lnjecció Amac SL, amb NIF B59558148, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa. DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada despesa de la qual 206.000,00 euros corresponen al preu net i 43.260,00 euros a I'IVA, amb carrec a la partida 0401-21400-13211 deis pressupostos de 2018, 2019 i 2020, condicional a l'existéncia de crédit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual. FORMALITZAR el contracte en el termini maxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment pera la formalització, sempre que hagin transcorregut 15 dies habils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recUfS especial · de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte el Sr. Eric Pintor González, cap del Departament de Logística i lnfraestructures. DONAR compte d'aquesta resolució a la Comissió de Presidencia, Drets de ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 6.- (20144146) AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa del contracte 14002032-006 de subministrament,. en la modalitat d'arrendament amb opció de compra, de 45 vehides de serveis policials pera la Guardia Urbana de Barcelona, duran! el termini de 48 mesas i un maxim de 110.000 Ref:CG41/IS V. 29- l !- 20!8 2 1! : 36 quilómetres (lot-1 i lot-2 de l'acord marc exp. 2013.01), per un import maxim de 46.719,84 euros, IVA inclós, deis quals 38.611,44 euros corres ponen al preu net, i els restants 8.108,40 euros a I'IVA al 21%, amb carrec a la partida 0401 20400 13211 del pressupost 2018, a favor de !'adjudicataria ALD Automotive SA, amb NIF A80292667, d'acord amb els informes que figuren a l'expedient. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidencia, Drets de ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. ÁREA D'ECONOMIA 1 TREBALL, CIUTAT DIGITAL 1 RELACIONS INTERNACIONALS. 7.- (740/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Juan Manuel Fabra Casado (mat. 22155) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera, amb la categoria professional de Caporal SPEIS, amb destinació al Pare de Bombers de Montju'ic de la Gerencia de Seguretat i Prevenció, on ocupa el lloc de treball de Caporal/a C1 SPEIS (61.10.PE. 10), i l'activitat pública per compte d'altri: formador ISPC. La dedicació professional privada no podra superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a I'Administració Pública i haura de desenvolupar-se en horari no coinciden! amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment deis deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'ilicompatibilitats del Personal al Servei de I'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdra vigencia per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstancies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 8.- (765/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Javier Vicien! Girón (mat. 25934) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera, amb la categoria professional de Caporal SPEIS, amb destinació al Pare de Bombers de Montju'ic, de la Gerencia de Seguretat i Prevenció, on ocupa el lloc de treball de Caporal/a C1 SPEIS (61.10.PE.10), i l'activitat pública per compte d'altri: formador ISPC. La dedicació professional privada no podra superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a I'Administració Pública i haura de desenvolupar-se en horari no coinciden! amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment deis deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de ríovembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de I'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdra vigencia per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstancies relatives al mateix. DONAR-N E compte a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 9.- (767/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Josep Marin Mateu (mat. 21172) entre la se va activitat municipal com a funcionari de carrera, amb la categoria professional de Sergent SPEIS, amb destinació al Pare de I'Eixample de la Gerencia de Seguretat i Prevenció, on ocupa ellloc de treball de Sergentla- SPEIS (60.50.PE.10), i l'activitat pública per compte d'altri: formador ISPC. La dedicació professional privada no podra superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a I'Administració Pública i haura de desenvolupar-se en horari no coinciden! amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment deis deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de I'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdra vigencia per can vi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstancies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. Ref:CG4ll18 V. 29-Jl- 2018 3 11: 36 10.- (795/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Xavier González-Rojas Ama! (mal. 26460) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera, amb la categoría professional de Caporal SPEIS, amb destinació al Pare de San! Andreu de la Gerencia de Seguretat i Prevenció, on ocupa el lloc de treball de Caporal/a C1 SPEIS (61.1 O.PE.1 0), i l'activitat pública per compte d'altri: formador ISPC. La dedicació professional privada no podra superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a I'Administració Pública i haura de desenvolupar-se en horari no coinciden! amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment deis deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de I'Administració de la General ita! i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdra vigencia per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstancies relatives al mateix. DONAR-N E compte a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 11.- (35/2018 IMH) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Jordi Juanmartí Generes (mal. 51 00020) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí, amb la categoría professional de Gestió d'Administració General, amb destinació al Departament de Gestió de Cadastre i Béns lmmobles de l'lnstitut Municipal d'Hisenda, on ocupa el lloc de treball de Tecnic 4, i una activitat privada per compte propi d'arquitecte. La dedicació professional privada no podra superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a I'Administració Pública i haura de desenvolupar-se en horari no coinciden! amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment deis deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de I'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autoritzaéió perdra vigencia per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstancies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 12.- (352/2018 IMEB) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Eva Chacón Hugue (mal. 3100244) entre la seva activitat municipal com a funcionaria interina, amb la categoría professional d'Educadora d'Escola Bressol, amb destinació a la EBM Nic lnstitut d'Educació, on ocupa el lloc de treball d'Educació Bressol (80.50.SE.1 0), i l'activitat privada per compte d'altri a !'empresa EX Work Servicios SL com a administrativa. La dedicació professional privada no podra superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a I'Administració Pública i haura de desenvolupar-se en horari no coinciden! amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment deis deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de I'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdra vigencia per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstancies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 14.- (16001198-003 (0235/16) MODIFICAR, a l'empara deis articles 219, 105 i 106 del TRLCSP, el contracte 16001198-003 que té per objecte els serveis de disseny web i programació webs i aplicacions, adjudica! a !'empresa Servicios de Desarrollo Orientados a Soluciones, SL, amb NIF 891732826, per un import maxim de 78.489,00 euros (IVA inclós), d'acord amb els informes i documentació que consten a l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 78.489,00 euros, IVA inclós, amb carrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest Rcf:CG 41/18 V. 29-JJ-2018 4 11: 36 document, condiciona! a !'existencia de crédit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici posterior a !'actual. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependéncies del departament de Contractació de la Gerencia de Recursos per a la seva formalització en el termini de 15 dies hilbils, a comptar des de la recepció de ·la notificació. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió de Presidencia Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 15.- (2018/630) APROVAR inicialment les modificacions de les bases particulars per sol·licitar i atorgar subvencions a les entitats dedicades a l'ambit de la Justída Global i Cooperació internacional segons consta en el document que consta a l'expedient. SOTMETRE-LES a informació pública per un termini de 20 dies habils a partir del dia següent al de la publicació en el Butlletí Oficial de la Provincia de Barcelona. TENIR-LES per definitivament aprovades, sempre que no s'hagin formulat al·legacions durant el període d'informació pública que facin necessaria la seva modificació. PUBLICAR el text consolida! de les bases particulars al Butlletí Oficial de la Provincia i en el tauler d'Anuncis de I'Ajlintament, així com la inserció d'una referencia d'aquest anunci en la Gaseta Municipal. 16.- (823/2018) APROVAR la prórroga del Conveni Marc de col·laboració educativa signat entre I'Ajuntament de Barcelona i la Fundació Empresa i Ciencia de la Universitat Autónoma de Barcelona el 22 de desembre de 2015 i que té per objecte l'acolliment d'estudiants en practiques, per un any natural i amb efectes a partir del dia 1 de gener de 2019 i fins al31 de desembre de 2019, mantenint el contingut de la resta de clausules que integraven aquel! Conveni. FACULTAR l'lm. Sr. Gerardo Pisarello Prados, Primer Tinent d'Aicaldia i responsable de ·I'Area d'Economia i Treball, Ciutat Digital i Relacions lnternacionals, per a la signatura de la prórroga del Conveni Marc de col·laboració educativa signat entre I'Ajuntament de Barcelona i la Fundació Empresa i Ciencia de la Universitat Autónoma de Barcelona. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidéncia, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 17.- (1175/18) APROVAR el conveni de col·laboració entre la Universitat Politécnica de Barcelona (UPC) i I'Ajuntament de Barcelona (Consell d'Edicions i Publicacions) pera la.coedició en !lengua catalana del !libre "Barcelona: la construcció urbanística d'una capital compacta" de !'autor Joan Busquets i Grau. FACULTAR el Primer Tinent d'Aicaldia, l'lm. Sr. Gerardo Pisarello Prados, per a la signatura de l'esmentat conveni, així com la de tots aquells documents que se'n puguin derivar. DONAR-N E compte a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 18.- INFORMAR favorablement les actuacions d'inversions relacionades en el document de 29 de novembre de 2018. 19.- (0746/18) ANUL·LAR part de l'autorització de despesa, aprovada per Acord de la Comissió de Govern de 24 de maig de 2018, per un import total de 178.483,55 euros, de la convocatoria de subvencions per a sol·licitar i atorgar subvencions destinades a I'Enllumenat Nadalenc a les vies públiques i a !'interior deis aparadors deis establiments comercials de la ciutat de Barcelona pera l'any 2018. 20.- (2016/1315) PRORROGAR la durada de l'encarrec de gestió aprovat en la Comissió de Govern, de 22 de desembre de 2016, a Barcelona Activa SAU SPM, mitja propi de I'Ajuntament de Barcelona, pera la implementació de l'impuls i dinamització deis sectors Moda, LGTBI i City branding fins al dia 31 de desembre de 2019, per tal de finalitzar l'execució deis projectes objecte de l'encarrec, en els termes que figuren en !'informe que obra a l'expedient; MANTEN IR inalterats els termes de l'encarrec en tot alió no modificat pel present acord; PUBLICAR aquesta resolució al BOPB i a la Gaseta municipal. Ref:CG4l/l8 V. 29-11-2018 5 11: 36 21.- (2018/611) APROVAR el conveni de col·laboració entre I'Ajuntament de Barcelona i I'Associació Més Moda Barcelona perla realització del Projecte "Re-Barcelona", dirigí! a fomentar una cultura i un estil de vida basats en la responsabilitat ambiental, ética i social i a consolidar empreses que treballen en aquest ambit per tal d'ampliar la distribució deis seus productes, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjangant concessió directa i amb caracter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de I'Ajuntament de Barcelona, per un import de 40.000,00 euros que representa el 49,70% del projecte; DECLARAR la no-inclusió en convocatoria pública per raons d'interés públic justificades en !'informe que consta a l'expedient; AUTORITZAR 1 DISPOSAR la despesa de 40.000,00 euros amb carrec a la partida corresponent del pressupost de l'any 2018; REQUERIR l'entitat beneficiaria per tal que, en un termini no superior a tres mesos a comptar des de la finalització de l'activitat subvencionada, presentí la justificació de l'aplicació deis fons rebuts; FACULTAR el Primer Tinent d'Aicaldia, lm. Sr. Gerardo Pisarello Prados, pera la signatura del conveni. 22.- (16005111-001) PRORROGAR, a l'empara deis articles 23.2 i 303 del TRLCSP, de mutu acord per un període compres des de 1'1 de desembre 2018 fins al30 de novembre de 2019, el contracte 16005111- 001 que té per objecte Pólisses assegurances, adjudica! a !'empresa Vida Caixa SA Seguros y Reaseguros, amb NIF A58333261, per un import total de 389.465,68 euros (IV A inclós), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 389.465,68 euros, IVA inclós, amb carrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen que s'indica en aquest document, condicional a l'existéncia de credit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici posterior a l'actual. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependencies de Direcció de Patrimoni de I'Ajuntament de Barcelona per a la seva formalització en el termini de 15 dies habils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR-N E compte a la Comissiód'Economia i. Hisenda. 23.- (16005085-001) PRORROGAR, a l'empara deis articles 23.2 i 303 del TRLCSP, de mutu acord per un període compres des de 1'1 de desembre de 2018 fins al 30 de novembre de 2019, el contracte 16005085-001 que té per objecte Pólisses assegurances, adjudica! a !'empresa Segurcaixa Adeslas SA Seguros y Reaseguros, amb NIF A28011864, per un import total de 2.266.882,72 euros (IV A inclós), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 2.266.882,72 euros, IVA inclós, amb carrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen que s'indica en aquest document, condicional a !'existencia de credit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici posterior a l'actual. REQUERIR l'adjudicatari . per tal que comparegui a les dependencies de la Direcció de Patrimoni pera la seva formalització en el termini de 15 dies habils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR-NE compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 24.- (3-167/2018) APROVAR l'expedient núm. 3-167/2018 de modificacions de crédit, consisten! en generació de credit per majors ingressos del Pressupost General de I'Ajuntament de Barcelona de l'exercici 2018, provinent de l'ingrés de la Diputació de Barcelona, per un import de 114.281,00 euros, deriva! del Conveni per a la realització d'esdeveniments esportius d'interes per la ciutat de Barcelona duran! l'any 2017, de conformitat amb la documentació i amb la · distribució d'aplicacions pressupostaries que consta a l'expedient, referencia comptable 18110695; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió d'Economia i Hisenda. Ref:CG 41/l8 v. 29-ll-2018 6 11: 36 25.- (3-176/2018) APROVAR l'expedient núm. 3:176/2018 de modificacions de credit, consisten! en transferencies de credit del Pressupost General de I'Ajuntament de Barcelona de l'exercici 2018, d'import 65.490,00 euros, per fer front a les despeses derivades d'actuacions inversores, informades en Comissió de Govern de 15 de novembre de 2018, a favor de l'executor Consorci d'Educació de Barcelona, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d'aplicacions pressupostaries que consta a l'expedient, referencia comptable núm. 18111491; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 26.- (3-178/2018) APROVAR l'expedient núm. 3-178/2018 de modificacions de credit, consisten! en transferencies de credit del Pressupost General de I'Ajuntament de Barcelona de l'exercici 2018, d'import 361.826,92 euros, per fer front a les despeses derivades d'actuacions inversores a favor deis executors lnstitut de Cultura de Barcelona i lnstitut Municipal Pares i Jardins, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d'aplicacions pressup6staries que consta a l'expedient, referencia comptable núm. 18111691; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 27.- (3-179/2018) APROVAR l'expedient núm. 3-179/2018 de modificacions de credit, consisten! en transferencies de credit del Pressupost General de I'Ajuntament de Barcelona de l'exercici 2018, d'import 612.337,83 euros, per atendre transferencies de credit de diversos organics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d'aplicacions pressupostaries que consta a l'expedient, referencia comptable núm. 18111991; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 28.- (3-180/2018) APROVAR l'expedient núm. 3-180/2018 de modificacions de credit, consisten! en transferencies de credit del Pressupost General de I'Ajuntament de Barcelona de l'exercici 2018, d'import 1.166.577,00 euros, per atendre transferencies de credit de I'Area de Drets de Ciutadania, Cultura, Participació i Transparencia de conformitat amb la documentació i amb la distribució d'aplicacions pressupostaries que consta a l'expedient, referencia comptable núm. 18112091; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 29.- (3-181/2018) APROVAR l'expedient núm. 3-181/2018 de modificacions de credit, consisten! en transferencies de credit del Pressupost General .de I'Ajuntament de Barcelona de l'exercici 2018, d'import 195.176,00 euros, per atendre transferencies de credit de I'Área de Recursos Humans i Organització per destinar els imports descomptats de les darreres vagues laborals a diverses entitats, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d'aplicacions pressupostaries que consta a l'expedient, referencia comptable núm. 18112191; i PUBLICAR aquest acord a laGaseta Municipal. ÁREA DE DRETS SOCIALS 30.- (20180222) RECTIFICAR, a l'empara d'allo que disposa l'article 109.2 de la Llei 3912015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els errors numerics continguts en el text de l'acord de la Comissió de Govern, de 26 de juliol de 2018, que autoritza i disposa a favor del Consorci del Besos, amb CIF P5890053A, la despesa de 197.767,00 euros per a la realització del projecte "Cabal Musical", en el se,ntit que, on diu 197.767,00 euros amb carrec als pressupostos i partides indicats en aquest mateix document, ha de dir 196.767,00 euros amb carrec als pressupostos i partides indicats en aquest mateix document, d'acord amb el que estableix el pacte segon del Conveni interadministratiu aprovat pel mateix acord de la Comissió de Govern de 26 de juliol de 2018; i ANUL·LAR parcialment l'autorització i disposició de despesa per un import de 1.000,00 euros amb carrec al/s pressuposUos i partida/es indicats en aquest mateix document, a favor del Consorci del Besos, amb CIF P5890053A. · Ref:CG 4!/!8 V. 29- ]]- 2018 7 11: 36 31.- (20180331) AUTORITZAR la despesa de 139.089,96 euros, deis quals 114.950,37 euros són pressupost net i 24.139,58 euros són en concepte d'lmpost sobre el Valor Afegit al ti pus del 21%, amb cimec al pressupost i partida 0201 48903 23231, amb el desglossament següent: l'any 2018per import de 97.362,96 euros, IVA incl6s, i l'any 2019 per import de 41.727,00 euros, IVA incl6s, subordina! al crédit que pera aquest exercici autoritzin els pressupostos municipals, per a ter front a les despeses de pagament d'ajudes per gestionar el programa "Vacaciones para mayores" 2018-2019 (Destins Península), derivada del conveni signat el 30 de novembre de 1990 entre I'Ajuntament de Barcelona i !'Instituto de Mayores y Servicios Sociales (IMSERSO), que aniran destinades a les persones que reuneixin els requisits establerts a la clausula primera del conveni. DISPOSAR la despesa, per import de 139.089,96 euros, IVA del 21% incl6s, a favor de la unió temporal d'empreses "Viajes Barceló SLU y Viajes Halcón SAU UTE Ley 26/82 N° 18/82" (UTE MUNDOSENIOR), amb NIF núm. U57899791, entitat adjudicataria deis serveis d'organització, gestió i execució de l'esmentat programa de vacances. 32.- (20180332) AUTORITZAR la despesa de 105.286,15 euros, deis quals 87.013,35euros són pressupost net i 18.272,80 euros són en concepte d'lmpost sobre el Valor Afegit al tipus del 21%, amb carrec al pressupost i partida 0201 48903 23231, amb el desglossament següent: l'any 2018 per import de 73.700,30 euros, deis quals 60.909,34 euros són pressupost net i 12.790,96 euros són en concepte d'lmpost sobre el Valor Afegit al tipus del 21% i l'any 2019 per import de 31.585,85 euros, deis quals 26.104,01 euros són pressupost net i 5.481,84 euros són en concepte d'lmpost sobre el Valor Afegit al ti pus del 21%, subordina! al crédit que pera aquest exercici autoritzin els pressupostos municipals, per a fer front a les despeses de pagament d'ajudes per gestionar el programa "Vacaciones para mayores" 2018-2019 (Destins Balears i Canaries), derivada del conveni signa! el 30 de novembre de 1990 entre I'Ajuntament de Barcelona i !'Instituto de Mayores y Servicios Sociales, que aniran destinades a les persones que reuneixin els requisits establerts a la clausula primera del conveni. DISPOSAR la despesa, per import de 105.286,15 euros, IVA del 21% incl6s, a favor de Iberia L.A.E.SA.Operadora Gowaii Vacation Holding SLNEX Continental Holdings SL lntegracion Ag. de Viajes SA UTE Ley (comercialment anomenada UTE Mundiplan), amb NIF núm. U87382537, entitat adjudicataria deis serveis d'organització, gestió i execució de l'esmentat programa de vacances. ÁREA DE DRETS DE CIUTADANIA, CULTURA, PARTICIPACIÓ 1 TRANSPARENCIA 33.- (1301/2018) APROVAR, de conformítat amb els articles 9.1.j), 59 i 6.b) de la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparencia, accés a la informació pública i bon govern, la modificació de la Carta de Serveis de Drets Socials, aprovada per acord de la Comissió de Govern de 15 de desembre de 2016, i modificada per acord del mateix 6rgan de data 30 de novembre de 2017, d'acord amb els informes que consten a l'expedient; PUBLICAR-LA al Butlletí Oficial de la Provincia, a la Gaseta Municipal i al Portal de transparéncia del web de I'Ajuntament de Barcelona. 34.- (18-000144) MODIFICAR les bases tercera i onzena en relació al període d'execució í de justificació i control, respectivament, de les bases especifiques per a la presentació de subvencions per a l'arranjament i adequació de locals destinats a centre de culte d'entitats religioses durant l'any 2017- 2018, aprovades en I'Acord de la Comissió de Govern de 30 de novembre de 2017 i publicades al Butlletí Oficial de la Provincia de Barcelona el 12 de desembre de 2017, en el sentit d'ampliar el termini maxim d'execució de les.obres objecte de la subvenció fins a 31 de marg de 2019, així com el termini de presentacíó de la justificacíó deis fons rebuts fins a 30 de juny de 2019. PUBLICAR el present acord al Butlletí Oficial de la Provincia, a la Gaseta Municipal, i a l.a web municipal. Ref:CG4lfl8 , V. 29- ] ]- 2018 8 11: 36 Districte de Ciutat Ve lla 35.- (18-SJS-15) APROVAR el conveni de col·laboració entre I'Ajuntament de Barcelona (Districte de Ciutat Vella) i I'Associació de la Fira de Santa Llúcia que té per objecte la gestió de la Fira de Santa Llúcia. FACULTAR la Regidora del Districte de Ciutat Vella, lma. Sra. Gala Pin Ferrando, pera la signatura d'aquest conveni. 36.- (20145002) COMPENSAR economicament el concessionari per tal de restablir l'equilibri economicofinancer de la gestió de serveis públics en la modalitat de concessió per a la gestió i explotació del Centre Cívic Barceloneta, concessió número 14C00011. AUTORITZAR, DI SP OSAR 1 OBLIGAR la despesa en la quantitat de 2.798,39 euros amb carrec al PressuposUos i Partida/es indicades en aquest mateix documenta Progess Projec. Gestió Serveis Socials, SL NIF: B59960526, en concepte de pagament a compte, sense perjudici deis posteriors reajustaments o devolucions que corresponguin. MOTIU: Compensació al concessionari per donar compliment a la política pública de I'Ajuntament de Barcelona adre<;:ada a persones en situació d'atur. 37.- (20145002) ACORDAR la continurtat del contracte del servei relatiu a la Concessió pera la gestió del Centre Cívic Barceloneta, contracte número 14C00011, adjudica! a Progess SL (Projec. Gestió Serveis Socials SL), NIF B59960526; per raó d'interés públic i per tal de garantir la continurtat deis serveis del Centre Cívic Barceloneta, del Districte de CiutatVella, de 1'1 de gener de 2019 fins al 31 de mar<;: del 2019. AUTORITZAR 1D ISPOSAR la despesa per un import maxim de 97.118,96 euros, a carrec del Pressupost de 2019, en concepte de subvenció maxima per mantenir l'equilibri economic, aplicació pressupostaria D/06b1/48998/33711, condicionada a l'existéncia de crédit adequat i suficient en el pressupost corresponent, a favor de Progess SL (Projec. Gestió Serveis Socials SL), NIF B59960526. REQUERIR l'adjudicatari per fal que, en el termini maxim de 15 dies habils següents a la recepció d'aquesta notificació, comparegui per formalitzar la continurtat del contiacte a les dependéncies del Districte de Ciutat Vella. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 38.- (20145003) ACORDAR la continurtat del contracte del servei relatiu a la concessió per a la gestió de serveis públics de dinamització i promoció de la gen! gran del Districte de Ciutat Vella i per a la gestió deis casals municipals de gent gran: Josep Trueta, Pati Llimona, Josep Tarradellas, Comer<;: i Mediterrania, contracte número 14C00007, adjudica! a Esport3 Serveis Alternatius SL, NIF B62068713, per raó d'interés públic i per tal de garantir la continurtat deis serveis deis diferents casals de gent gran del Districte de Ciutat Vella, des de 1'1 de general 31 de mar<;: del2019. AUTORITZAR 1D I SP OSAR la despesa per un import maxim de 138.908,96 euros amb carrec al Pressupost del 2019 en concepte de subvenció maxima per mantenir l'equilibri economic, aplicació pressupostaria D/0601 /48999/23232, condicionada a l'existéncia de crédit adequat i suficient en el pressupost corresponent, a favor d'Esport3 Serveis Alternatius SL, NIF B62068713. REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini maxim de 15 · dies habils següents a la recepció d'aquesta notificació, comparegui per formalitzar la continu'itat del contracte a les dependéncies del Districte de Ciutat Vella. DONAR-N E compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 39.- (20155004) COMPENSAR economicament el concessionari per tal de restablir l'equilibri economicofinancer de la gestió de serveis públics en la modalitat de concessió per a la gestió i explotació del Centre Cívic Drassanes, concessió número 14C00031. AUTORITZAR, DISPOSAR 1 OBLIGAR la despesa en la quantitat de 889,07 euros amb carrec al PressuposUos i Partida/es indicades en aquest mateix document a Progess Projec. Gestió de Serveis Socials, SL NIF B59960526, en concepte de pagament a compte, sense perjudici deis posteriors reajustaments o dévolucions que corresponguin. MOTIU: Compensació al concessionari per donar compliment a la política pública de I'Ajuntament de Barcelona adre<;:ada a persones en situació d'atur. Ref:CG 41/18 V. 29-JJ-20]8 9 11: 36 40.- (20155004) ACORDAR la continu'itat del contracte del servei relatiu a la concessió pera la gestió i explotació del Centre Civic Drassanes, contracte número 14C00031, adjudica! a Progess SL (Projec. Gestió Serveis Socials SL), NIF B59960526, per raó d'interés públic i per tal de garantir la continu'itat deis serveis del Centre Cívic Drassanes, del Districte de Ciutat Vella, des de 1'1 de desembre de 2018 fins al31 de marg de 2019. AUTORITZAR 1D ISPOSAR la despesa per un import maxim de 145.285,84 euros (36.321 ,46 euros a cimec del Pressupost del 2018, i 108.964,38 euros a carrec al Pressupost del 2019) en concepte de subvenció maxima per mantenir l'equilibri económic, aplicació pressupostaria D/0601/48998/33711, condicionada a !'existencia de crédit adequat i suficient en el pressupost corresponent, a favor de Progess SL (Projec. Gestió Serveis Socials SL), NIF B59960526. REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini maxim de 15 dies habils següents a la recepció d'aquesta notificació, comparegui per formalitzar fa continu'itat del contracte a les dependéncies del Districte de Ciutat Ve lla. DONAR-N E compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 41.- (20155005) COMPENSAR económicament el concessionari per tal de restablir l'equilibri economicofinancer de la gestió de serveis públics en la modalitat de concessió per a la gestió i explotació deis serveis públics de promoció, dinamització i organització de les activitats de caire cultural, artístic i sociocultural en el Centre Cívic Convent de San! Agustí, concessió número 14C00032. AUTORITZAR, DI SP OSAR 1 OBLIGAR la despesa en la quantitat de 1.259,89 euros amb carrec al Pressupostlos i Partida/es indicades en aquest mateix document a Transit Projectes SL NIF B59489351 en concepte de pagament a compte, sense perjudici deis posteriors reajustaments o devolucions que corresponguin. MOTIU: Compensació al concessionari ,per donar compliment a la política pública de I'Ajuntament de Barcelona adregada a persones en situació d'atur. 42.- (20155005) ACORDAR la continu'itat del contracte del servei relatiu a la concessió per a la gestió i explotació del Centre Cívic Convent San! Agustí, contracte número 14C00032, adjudica! a Transit Projectes, SL, NIF B59489351, per raó d'interés públic i per tal de garantir la continu'itat deis serveis del Centre Cívic Convent Sant Agustí, del Districte de Ciutat Vella, des de 1'1 de desembre de 2018 fins al 31 de marg de 2019. AUTORITZAR 1D ISPOSAR la despesa per un import maxim de 129.476,00 euros (32.369,00 euros a carrec del Pressupost del 2018, i 97.107,00 euros a carrec al Pressupost del 2019) en concepte de subvenció maxima per mantenir l'equilibri económic, aplicació pressupostaria D/0601/48998/33711, condicionada a l'existéncia de crédit adequat i suficient en el pressupost corresponent, a favor de Transit Projectes, SL, NIF B59489351. REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini maxim de 15 dies habils següents a la recepció d'aquesta notificació, comparegui per formalitzar la continu'itat del contracte a les dependéncies del Districte de Ciutat Vella. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 43.- (20155006) COMPENSAR económicament al concessionari per tal de restablir l'equilibri economicofinancer de la gestió de serveis públics en la modalitat de concessió per a la gestió i explotació deis serveis públics de promoció, dinamització i organització d'activitats de caire cultural, artístic i sociocultural en el Centre Cívic Pati Llimona, concessió número 14C00033; AUTORITZAR, DI SP OSAR 1O BLIGAR la despesa en la quantitat de 6.085,89 euros amb carrec al Pressúpostlos i Partida/es indicades en aquest mateix documenta Transit Projectes SL NIF B59489351 en concepte de pagament a compte, sense perjudici deis posteriors reajustaments o devolucions que corresponguin. MOTIU: Compensació al concessionari perdonar compliment a la política pública de I'Ajuntament de Barcelona adregada a persones en situació d'atur. 44.- (20155006) ACORDAR la continu'itat del contracte del servei relatiu a la concessió per a la gestió i explotació del Centre Cívic Pati Llimona, contracte número 14C00033, adjudica! a Transit Projectes, SL, NIF B59489351, per raó d'interés públic i per tal de garantir la continu'itat deis serveis del Centre Cívic Ref:CG41/l8 V. 29-11-2018 10 11: 36 Pati Llimona del Districte de Ciutat Vella, des de 1'1 de desembre de 2018 fins al 31 de marv de 2019. AUTORITZAR 1 DISPOSAR la despesa per un import maxim de 110.951,77 euros (27.737,94 euros a carrec del Pressupost del 2018, i 83.213,83 euros a carrec al Pressupost del 2019) en concepte de subvenció maxima per manten ir l'equilibri economic, aplicació pressupostaria D/0601/48998/33711, condicionada a l'existéncia de crédit adequat i suficient en el pressupost corresponent, a favor de Transit Projectes, SL, NIF B59489351. REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini maxim de 15 dies habils següents a la recepció d'aquesta notificació, comparegui per formalitzar la continu'itat del . contracte a les dependéncies del Districte de Ciutat Vella. DONAR-N E compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de I'Eixample 45.- (ME-2018-01) APROVAR el conveni de col·laboració empresarial en activitats d'interés general entre I'Ajuntament de Barcelona (Districte de I'Eixample) i Cel Urba, SL peral mecenatge d'activitats culturals de l'equipament ubica! al carrer de Napols 268-270 de la ciutat de Barcelona. FACULTAR l'lm. Sr. Gerardo Pisarello Prados, Regidor del Districte de I'Eixample, per la seva signatura. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidencia, Drets de la Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. Districte de Sants-Montju'lc 46.- (20189205) INICIAR l'expedient per a la contractació de Servei de dinamització deis equipaments municipals per a adolescents i joves: Espai Leiva, Espai 12@16 i "Tarda Jove al Poble-Sec" al Districte de Sants-Montju'lc, amb objectius d'eficiéncia social, amb núm. de contracte 18004461; mitjanvant tramitació urgen!, amb la. utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 402.617,14 euros (IVA inclos) i un valor estima! de 579.768,68 euros; DECLARAR la urgencia en la tramitació d'acord amb la justificació que consta a l'expedient; APROVAR les actuacions preparatories efectuades, el plec de clausules administratives particulars i el plec de prescripcions técniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada · quantitat amb carrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: pressupost net 366.015,58 euros i import de I'IVA de 36.601,56 euros; condicionada a l'existéncia de crédit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sarria-Sant Gervasi 47.- (CONV-05/20180006) APROVAR l'acord de col·laboració asubscriure entre I'Ajuntament de Barcelona (Districte de Sarria-San! Gervasi) i !'Hospital Plató, Fundació Privada, amb CIF núm. G-60213717, per desenvolupar projectes i accions comunitaries de prevenció en l'ambit de la Salut al districte Sarria-San! Gervasi, pel període compres entre 1'1 de gener i el 31 de desembre de 2019, prorrogable en un any més, i FACULTAR el regidor del Districte, lm. Sr. Jaume Asens Lladra, pera la signatura d'aquest acord. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 48.- (1/2016) PRORROGAR de 1'1 de gener de 2019 al 31 de desembre de 2020 el contracte que té per objecte l'arrendament deis locals de les plantes baixa (finca registra! 8.608) i planta primera, portes primera i segona (finques registrals 12.823 i 12.825 respectivament), de la finca núm. 31 del carrer Anglí, per un termini de tres anys, des de 1'1 de gener de 2016 fins al 31 de desembre de 2018, adjudica! amb data 16 de setembre de 2015. AMPLIAR l'autorització i disposició de despesa del contracte número 15002590 que té per objecte l'arrendament deis locals de les planta baixa (finca Ref:CG 411!8 V. 29- [ J- 20\8 11 11: 36 registra! 8.608) i . planta primera, portes primera i segona (finques registrals 12.823 i 12.825 respectivament), de la finca núm. 31 del carrer Anglí, per un termini de tres anys, des de 1'1 de gener de 2016 fins al31 de desembre de 2018, per un import de 818.223,56 euros amb carrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document, condicionada a !'existencia de credit adequat i suficient en els pressupostos corresponents ates que l'execució d'aquest contracte s'iniciara l'exercici següent a la seva autorització; i DISPOSAR-LA a favor d'Osharay Inmobiliaria, SL amb NIF B95154928. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidencia, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. Districte de San! Marti 49.- (20191 001) ADJUDICAR el contracte núm. 18003428 que té per objecte la gestió i dinamització del Centre Cívic Pare Sandaru per un import de 651.569,58 euros (IVA inclós), de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a !'empresa Tasca Serveis d'Animació SL, amb núm. de NIF B59533190, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada !'oferta més avantatjosa, sotmés a la condició suspensiva d'existéncia de credit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s, ates que l'execució d'aquest contracte s'iniciara l'exercici següent a la seva formalització. DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb carrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s'indiquen en aquest mateix document, amb un import de 651.569,58 euros, deis quals 538.487,26 euros corresponen a l'import net i 113.082,32 euros al 21% d'IVA. FIXAR en 29.924,36 euros l'import de la garantía definitiva i RETENIR-LO del preu del contracte atesa la declaració del contractista d'acollir-se a aquesta modalitat de constitució de garan6a. FORMALITZAR el contracte en el termini de 5 dies naturals a comptar del següent al de la. recepció per par! de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies habils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte el Sr. Caries Pinar, tecnic de la Direcció de Serveis a les Persones i al Territori. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 50.- (20174032) PRORROGAR el conveni de gestió cívica del Casal de Barrí La Pau a favor de I'Associació Recreativa i Cultural La Pau, amb NIF G58315672, formalitzat el día 21 de desembre de 2017, peral termini compres entre 1'1 de gener de 2019 i el31 de desembre de 2019 a !'empara del que s'estableix a la clausula 3 de l'esmentat conveni. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 30.000,00 euros amb carrec a la partida 924.16 1 489.03 del pressupost de l'any 2019, a favor de I'Associació Recreativa i Cultural La Pau, amb NIF G58315672, pera la gestió cívica del Casal de Barrí La Pau en concepte .de subvenció prevista a la Base Quarta de les Bases reguladores de l'adjudicació de la gestió cívica, condicionada a l'existéncia de crédit adequat i suficient en el pressupost corresponent ates que l'execució de la gestió cívica es realitzara a l'exercici següent a la seva formalització. REQUERIR l'entitat gestora per tal que, en el termini maxim de 5 dies, comparegui a les dependéncies municipals pera la signatura de la prórroga de l'esmentat conveni. FACULTAR el regidor del Districte de San! Martí, lm. Sr. Josep Maria Montaner Martorell, pera la formalització de la prórroga del conveni de gestió cívica del Casal de Barrí la Pau. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. AREA D'ECOLOGIA, URBANISME 1M OBILITAT 51.- (18 SD 001 PU) Primer.- APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 16.b de la Carta Municipal de Barcelona, la Modificació del Projecte d'Urbanització de la Unitat d'Actuació 2 (només pe! que fa a !'lila 12) de la Modificació del Pla General Metropolita (en endavant, PGM) en l'ambit de la Plava de les · Ref:CG 41118 V. 29- 1 J. 20!8 12 11: 36 Glories Meridiana Sud (aprovada per acord de la Subcomissió d'Urbanisme de Barcelona de data 27 de juliol de 1999 (DOGC 6/09/1999), quin projecte d'urbanització va ser aprovat definitivament per acord de la Comissió de Govern de 9 de mar9 de 2011 i publica! als efectes de la seva executivitat al BOP de data 27/04/2011, d'acord amb !'Informe Técnic del Projecte (amb classificació B) de data 14 de novembre de 2018 que figura a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reprodu'il, promogut per la Junta de Compensació del Polígon UA 2 de la MPGM en l'ambil de la Pla9a de les Glories Meridiana Sud, amb un pressupost de 2.547.014,85 € el 21% de l'impost del valor Afegit (IV A) inclós, d'acord amb el que estableixen els articles 89.6 i 119.2 del Decrel Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel que s'aprova el Text Refós de la Llei d'Urbanisme. Segon.- SOTMETRE'L al tramit d'informació pública duran! el termini de !renta dies habils, termini duran! el qual es podra examinar i formular-hi les al·legacions pertinents, mitjanyant la inserció de l'acord al Butlletí Oficial de la Provincia de Barcelona (BOPB), i en un diari deis de més circulació de Catalunya. Tercer.- NOTIFICAR el present acord als interessanls. Quart.- DONAR-N E compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobililal. 52.- (18 SD 0154 CO) APROVAR el Conveni de col·laboració entre I'Ajuntament de Barcelona, I'Área Metropolitana de Barcelona, Barcelona de Serveis Municipals, SA i AMB lnformació i Serveis SA, peral desenvolupament, implantació i gestió de la plataforma metropolitana d'aparcament. DEIXAR sense efecte el Conveni de col·laboració entre I'Ajuntament de Barcelona i I'Área Metropolitana de Barcelona per al desenvolupament, implantació i gestió de la plataforma metropolitana d'aparcament, aprovat per acord de la Comissió de Govern de 28 de setembre de 2017 peró no formalitzat. FACULTAR la quarta Ti nenia d'Aicaldia, l'lma. Sra. Janet Sanz Cid pera la seva signatura. DONAR-N E compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 53.- (20150440) ANUL·LAR parcialmenl l'autorització i disposició de la despesa, per un import d'1.045.977,21 euros, a favor de Barcelona Sagrera Alta Velocitat, amb NI F A63198451, corresponenl a l'anualital de l'exercici 2018 del Conveni de col·laboració subscrit el 22 de maig de 2015 entre I'Ajuntamenl de Barcelona i Barcelona Sagrera Alta Velocilal SA per a l'aporlació municipal al finanyamenl parcial del col·lector de la rambla de Prim, de conformitat a !'informe de la Directora General de Barcelona Cicle de I'Aigua SA de 22 d'octubre de 2018. 54.- (20180593A) INICIAR l'expedient pera la contractació del servei d'Assisténcia técnica especialitzada en l'elaboració de l'invenlari, les inspeccions lécniques i el diagnóslic de les estructures vials de la ciutat de Barcelona (2019-2021), amb mesures de contractació pública sostenible, amb núm. de contracte 18004378, mitjanyanttramitació ordinaria, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 299.999,99 euros (IVA inclós), determina! en !unció de preus unitaris i un valor estima! de 545.454,54 euros; APROVAR les actuacions preparatóries efectuades, el plec de clausules administratives particulars i el plec de prescripcions técniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat amb carrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: pressupost net 247.933,88 euros i import de I'IVA de 52.066,11 euros; condicionada a l'existéncia de crédit adequat i suficienl.en el/s pressupostlos corresponentls atés que l'execució d'aquest contracte s'iniciara l'exercici ~egüent a la seva autorització. DECLARAR la improcedencia de la revisió de preus amb motiu d'acord ambla clausula 18 del PCAP. DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat 55.- (20180594A) INICIAR l'expedient pera la contractació deis Serveis de distribució i retirada de tanques per a acles públics a la ciutat de Barcelona (2019-2021 ), amb mesures de contractació pública sostenible, amb núm. de contracte 18004380, mitjan9ant tramitació ordinaria, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació d'1.1 00.000,00 euros (IV A inclós), determina! en !unció de preus unitaris i un valor estima! d'1.863.636,36 euros; APROVAR les actuacions preparatóries Ref:CG41/l8 V. 29- !!- 2018 13 ll: 36 efectuades, el plec de clausules administratives particulars i el plec de p(escnpclons técniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat amb carrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: pressupost net 909.090,91 euros i import de I'IVA de 190.909,09 euros; condicionada a l'existéncia de crédit adequat i suficient en els pressupostos corresponents ates que l'execució d'aquest contracte s'iniciara l'exercici següent a la seva autorització. DECLARAR la improcedencia de la revisió de preus amb motiu de l'article 103 .de la LCSP. DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat Districte de Ciutat Ve lla 56.- (1BD 2016/031) APROVAR definitivament el Projecte executiu de RSU i reurbanització del carrer de I'Est, pla9a Jean Genet, passatge Gutenberg, carrer Are del Teatre, carrer Cervelló i carrer Guardia, al Districte de Ciutat Vella de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb !'Informe Técnic del Projecte que figura a l'expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reprodu'it, amb un pressupost de 4.004.494,52 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IV A) inclós, d'acord amb alió que preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de régim local de Catalunya; APROVAR els convenís especifics de cessió d'instal·lacions i servitud de pas sobre terrenys a favor d'Endesa Distribu9ión Eléctrica, SL Unipersonal de línies de Baixa Tensió i de Mitja Tensió i FACULTAR la Gerent del Districte per a formalitzar els convenís; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Provincia de Barcelona (BOPB), i en un deis diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d'Anuncis de I'Ajuntament. Districte de I'Eixample 57.- (17PL 16498) SUSPENDRE l'aprovació inicial, de conformitat amb l'article 89.2 del Text Refós de la Llei d'Urbanisme (Decret Legislatiu 1/2010 de 3 d'agost), del Pla Especial Urbanistic de concreció d'usos i ordenació volumétrica de la finca situada al carrer Mallorca 234 de Barcelona, promogut per UNIQ M234, SL, atesa la sol·licitud presentadaper la representan! de l'entitat promotora del pla, d'acord amb els fonaments indicats a !'informe de la Direcció de Serveis de Planejament que consta a l'expedient i es dóna per reprodu'it a efectes de motivació; ADVERTIR als promotors del Pla, de conformitat amb l'article 95.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, que disposen d'un termini de tres mesos, a comptar des del dia següent al de la notificació d'aquest acord, per instar la tramitació del planejament de referencia d'acord amb alió disposat a !'informe de referencia; en cas que no ho facin, es declarara la caducitat de l'expedient administratiu i es procedira a l'arxiu de les actuacions; i NOTIFICAR el present acord als promotors del PI a. Districte de Sants-Montju'fc 58.- (3BC 2018/131) APROVAR el Projecte Modificat del projecte d'execució de reforma i rehabilitació del Bloc 7 de Can Batlló pera la nova seu de l'escola de mitjans audiovisuals EMAV, al Districte de Sants- Montju'ic de Barcelona, a !'empara de l'article 43 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis deis ens locals (ROAS) i d'acord amb !'Informe Técnic de la Direcció d'Obra i de la Direcció Técnica d'Edificació de BIMSA i de !'Informe Jurídic de BIMSA que figuren a l'expedient administratiu i que aquests efectes es donen per reprodu'its, per un import de 15.616.770,00 euros, 21% IVA inclós, import resultant de sumar al contracte principal licitat (12.842.253,57 euros, 21% IVA inclós), l'import de les modificacions proposades (2.385.946,76 euros, 21%. IVA inclós) i les despeses associades (388.569,67 euros, 21% IVA inclós), i que representa el Ref:CG41/!8 V. 29-11-20]8 14 !!:· 36 15,86% d'increment sobre l'import del Pressupost de Coneixement per I'Administració (PCA) del projecte aprovat definitivament (13.140.326,85 euros 21% IVA inclós); consistents principalment en causes derivades de canvis o ajustes en el programa d'actuació, canvis i modificacions necessaries per garantir els subministraments i canvis i modificacions de les instal·lacions; PUBLICAR aquest Acord al Butlletí Oficial de la Provincia de Barcelona (BOPB), en un deis diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d'Anuncis de I'Ajuntament. Districte de Sarria-San! Gervasi 60.- (18PL 16536) DECLARAR la caducitat, de conformitat amb l'article 95.1 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment administratiu. comú de les administracions públiques, de la tramitació del Pla Especial Integral i de Millora Urbana per a l'ordenació de la parcel·la amb front als carrers Bonaplata 44-52 i Fontcuberta 16-24, promogut per BIGDAL 5000 SL, atesa l'existéncia de motius determinants per a la declaració de caducitat, fonamentats a !'informe de la Direcció de Serveis de Planejament; que consta a l'expedient i, a efectes de motivació, s'incorpora a aquest acord; NOTIFICAR aquest acord als promotors del PI a i PROCEDIR a l'arxiu de les actuacions. 61.- (18PL16606) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Integral i de Millora Urbana pera l'ordenació de la parcel·la amb front als carrers Bonaplata 44-52 i Fontcoberta 16-24, promogut per Bigdal 5000 S.L.; EXPOSAR-LO al públic pel termini d'un mes; SOTMETRE'L al Consell Municipal pera la seva aprovació definitiva i DONAR-N E compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. ELSECRETARIGENERAL Jordi Cases i Paliares Ref:CG 41/!8 V. 29- 11- 20HI 15 ll: 36