Ref:CG 7/19 A la Sala nova de Govern de la Casa Consistorial de la Ciutat de Barcelona, el dia 21 de febrer de 2019 s'hi reuneix la Comissió de Govern en sessió ordinària, sota la presidència de l'Excma. Sra. Alcaldessa, Ada Colau Ballano. Hi concorre la Ima. Sra. Tinenta d'Alcaldia, Janet Sanz Cid i els Ims. Srs. Regidors i les Imes. Sres. Regidores, Gala Pin Ferrando, Agustí Colom Cabau, Laura Pérez Castaño, Mercedes Vidal Lago, Josep Ma. Montaner Martorell i Eloi Badia Casas, assistits pel Secretari General, Sr. Jordi Cases i Pallarés, que certifica. Excusen la seva absència, els Ims. Srs. i la Ima. Sra. Tinents/a d’Alcaldia, Gerardo Pisarello Prados, Laia Ortiz Castellví i Jaume Asens Llodrà. També hi és present el Gerent Municipal, Sr. Jordi Martí Grau. Constatada l'existència de quòrum legal, la Presidència obre la sessió a les deu hores. Es dóna per llegida l'acta de la sessió anterior, celebrada el 14 de febrer de 2019, l'esborrany de la qual ha estat tramès a tots els membres de la Comissió; i S'APROVA. A) Aprovació de l'acta de la sessió anterior B) Part Informativa a) Despatx d'ofici En compliment dels Decrets d’Alcaldia, de 13 i 25 de juny de 2015, ES COMUNIQUEN les resolucions següents: ÀREA D'ECONOMIA I TREBALL, CIUTAT DIGITAL I RELACIONS INTERNACIONALS 1.- Acord de la Comissió de Govern, de 18 d’abril de 2012, pel qual es van aprovar els Criteris per a l‘exercici de la funció de secretaria dels consells d’administració de les societats amb capital íntegrament o majoritàriament municipal, a efectes de disposar la seva inscripció en el Registre Municipal d’Instruccions i Circulars i la seva publicació. 2.- IMH (H180000075) El President de l'Institut Muncipal d'Hisenda, el 12 de febrer de 2019, ha resolt ADJUDICAR el contracte de serveis que té per objecte el lliurament de correu ordinari, cartes certificades, notificacions administratives, franqueig en destí i burofax de l’Institut Municipal d’Hisenda de Barcelona a Ref:CG 7/19 v. 21- 2- 2019 14: 12 l’empresa Sociedad Estatal de Correos y Telégrafos, SA, SME, amb NIF A83052407, per un preu màxim d’1.917.013,03 euros IVA inclòs, pel període comprès entre el dia següent a la formalització del contracte i el 31 de desembre de 2019. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT 3.- IMPJ (19/0039-00-CP/01) Resolució del Gerent de Parcs i Jardins de Barcelona, Institut Municipal, de 6 de febrer de 2019, que RESOL convocar el procediment obert per l’adjudicació dels serveis de manteniment d'elements constructius i instal·lacions dels edificis adscrits a Parcs i Jardins de Barcelona, Institut Municipal amb mesures de contractació pública sostenible, amb un import de licitació de 540.906,36 euros (IVA inclòs) i un termini d’execució de 3 anys. b) Informes C) Part Decisòria a) Propostes d'acord Donat compte de les propostes incloses a l'ordre del dia, S'ACORDA: ÀREA D'ECONOMIA I TREBALL, CIUTAT DIGITAL I RELACIONS INTERNACIONALS 1.- (167/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Víctor Manuel Dobaño Lázaro (mat. 24511) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Caporal-SPEIS (codi lloc: 18FC1CICD04), i adscrit al Parc de l'Eixample de la Gerència de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 150 hores en l’any 2018. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. Ref:CG 7/19 v. 21- 2- 2019 2 14: 12 2.- (499/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Mº Angels Orriols Sallés (mat. 24919) entre la seva activitat municipal com a funcionària de carrera amb la categoria professional de Tècnica Superior en Dret, amb destinació a la Direcció de l’Àrea del Contenciós de la Gerència de Recursos, on ocupa el lloc de treball de Lletrada consistorial (26FA1SCJU01), i l’activitat pública com a professora associada a temps parcial de la Universitat Autònoma de Barcelona, per l’any acadèmic 2018-19 des del 01/09/2018 fins al 31/08/2019. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3.- (555/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Juan Barquet Morrison (mat. 24532) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Caporal - SPEIS (codi lloc: 18FC1CICD04), i adscrit al Parc de Bombers de Montjuïc de la Gerència de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 87 hores en l’any 2018. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30 d'abril de 2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4.- (701/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Anna Ganuza Pons (mat. 76989) entre la seva activitat municipal com a personal laboral amb la categoria professional de Tècnica Superior en Informació, amb destinació a la Regidoria d'Habitatge i Rehabilitació, on ocupa el lloc de treball de Tècnica Superior d'informació (22FA1BIBA12), i l’activitat privada per compte d'altri d’administrativa a l'empresa "Laura Jou Estudi per a l'Actor". La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no Ref:CG 7/19 v. 21- 2- 2019 3 14: 12 coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5.- (724/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Mª Cristina Homs-Procházka Escofet (mat. 76937) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina amb la categoria professional de Tècnica Superior en Dret, amb destinació al Departament de Serveis Jurídics-Secretaria del Districte de Les Corts, on ocupa el lloc de treball de Tècnica Superior en Dret (22FA1BIBA15), i l’activitat privada per compte propi d’advocada. No podrà ostentar, per sí mateixa o mitjançant substitut, la representació i defensa d'interessos contraris als de la Corporació Municipal ni tampoc podrà assessorar, informar o desenvolupar les activitats pròpies de la professió en aquells assumptes o procediments en els que l'Ajuntament o els seus Organismes hi tinguin relació. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6.- (743/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Laura Martínez Rodríguez (mat. 26079) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina amb la categoria professional d’Auxiliar Administrativa, amb destinació al Grup d'Administració del Districte de Eixample, on ocupa el lloc de treball d’Auxiliar Administrativa (14FC2BIBA01), i l’activitat privada per compte d'altri d’entrenadora de waterpolo del Club Natació Atlètic-Barceloneta per la temporada 2018-2019 del 25/09/2018 al 31/08/2019. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. Ref:CG 7/19 v. 21- 2- 2019 4 14: 12 7.- (764/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Peter Leo Nelson Parcet (mat. 76106) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí amb la categoria professional d’Auxiliar Administratiu, amb destinació a la Direcció de Serveis d'Inspecció de la Gerència d'Ecologia Urbana, on ocupa el lloc de treball d’Inspector (18FCXSCSC02), i l’activitat privada per compte d'altri de teleoperador a l‘Associació Catalana d’Esclerosis Múltiple. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 8.- (770/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Mª Dolores Saumell Güell (mat. 77248) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina amb la categoria professional de Gestora d’Administració General, amb destinació al Departament de Control i Avaluació de Neteja de la Gerència d'Ecologia Urbana, on ocupa el lloc de treball de Gestora d'Administració General (20FA2BIBA01), i l’activitat privada per compte d'altri de tècnica financera en recerca de recursos públics per R+D per l'empresa ‘’Klein Iberica SAU’’. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 9.- (773/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. David Dolcet Butsems (mat. 74190) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí amb la categoria professional de Tècnic Superior en Enginyeria, amb destinació al Departament Llicències i Inspecció del Districte de Ciutat Vella, on ocupa el lloc de treball de Tècnic Superior d'Enginyeria – llicències i inspecció (22FA1BIBA10), i l’activitat pública com a professor associat a temps parcial de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) per l’any acadèmic 2018-2019 des de l'1 de setembre de 2018 fins el 31 d'agost de 2019. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que Ref:CG 7/19 v. 21- 2- 2019 5 14: 12 es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 10.- (794/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Ismael Fuentes Fernández (mat. 76529) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí amb la categoria professional de Tècnic Mitjà en Arquitectura, amb destinació al Departament de Coordinació d’Obres a l'Espai Públic de la Gerència d'Ecologia Urbana, on ocupa el lloc de treball de Tècnic Mitjà en Arquitectura (20FA2BIBA04), i una activitat privada per compte propi d'arquitecte tècnic. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d'arquitecte tècnic, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 11.- (839/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Joan Abellán Miró (mat. 21393) entre la seva activitat municipal com a funcionari en pràctiques de Sotsoficial - SPEIS, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 150 hores en l’any 2018. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. Ref:CG 7/19 v. 21- 2- 2019 6 14: 12 12.- (923/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Joan Olivé Cura (mat. 25703) entre la seva activitat municipal com a personal laboral amb la categoria professional de Conductor, amb destinació al Parc Mòbil de la Gerència de Recursos, on ocupa el lloc de treball de Conductor (14LC2BIBA04), i l’activitat privada per compte d'altri de reparació de cotxes a l’empresa ‘’Juan Olivé Granollers’’. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 13.- (924/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Elisenda Comas Martín (mat. 77291) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina amb la categoria professional de Tècnica Superior en Dret, amb destinació al Departament de Serveis Jurídics-Secretaria del Districte de l’Eixample, on ocupa el lloc de treball de Tècnica Superior en Dret (22FA1BIBA15), i l’activitat privada per compte propi d’advocada. No podrà ostentar, per sí mateix o mitjançant substitut, la representació i defensa d'interessos contraris als de la Corporació Municipal ni tampoc podrà assessorar, informar o desenvolupar les activitats pròpies de la professió en aquells assumptes o procediments en els que l'Ajuntament o els seus Organismes hi tinguin relació. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 14.- (930/2018) DENEGAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Núria Petit Saludes (mat. 77300) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per acumulació de tasques a l’Ajuntament de Barcelona, amb la categoria professional de Tècnica Mitjana de l’SPEIS, desenvolupant el lloc de treball de Tècnica SPEIS, adscrita al Centre de Gestió d’Emergències, de la Divisió d’Operacions, de la Direcció del Servei de Prevenció, Extinció d´Incendis i Salvament (Gerència de Seguretat i Prevenció), per compatibilitzar la seva activitat principal i una segona activitat privada per compte d’altri de project manager a l’empresa Impulse Asset BCN SL, atès que d’acord amb les taules retributives aprovades Ref:CG 7/19 v. 21- 2- 2019 7 14: 12 pel Consell Municipal de 21 desembre de 2018 (Gaseta Municipal de 21 de gener de 2019) la Sra. Petit Saludes percep un complement específic circumstancial de “plena dedicació tècnica i suport SPEIS”, que s’atribueix a llocs de treball com el que ella ocupa, que requereixen de manera freqüent una jornada de 40 hores, i que no permet la compatibilitat de l’ocupant, i per tant no pot compatibilitzar la seva activitat municipal a l’SPEIS amb una segona activitat, de conformitat amb el que disposa l’article 14 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 15.- (150/2019) CONVOCAR 233 places d'agent de la Guàrdia Urbana de l´Ajuntament de Barcelona, mitjançant oposició lliure i APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 16.- (151/2019) CONVOCAR 60 places d'agent de la Guàrdia Urbana de l'Ajuntament de Barcelona, mitjançant concurs específic de mobilitat interadministrativa i APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria; DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 17.- (OP-1/2018) CONVOCAR 121 places de Mestre/a de l’Ajuntament de Barcelona, mitjançant concurs oposició lliure i APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria. DONAR compte de la present resolució a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 18.- (111/2019) APROVAR el Conveni marc de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), que té per objecte l’acolliment d’estudiants en pràctiques, amb vigència de dos anys naturals comptats a partir de la data de la seva signatura, i prorrogable expressament per períodes anuals, amb un màxim de dues pròrrogues, d’acord amb la normativa vigent. FACULTAR l’lm. Sr. Gerardo Pisarello Prados, Primer Tinent d’Alcaldia i responsable de l’Àrea d’Economia i Treball, Ciutat Digital i Relacions Internacionals, per a la signatura del Conveni marc de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 19.- INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 21 de febrer de 2019. 20.- (2018/578) ADJUDICAR el contracte núm. 18004319 que té per objecte la contractació de serveis per a la realització d'auditories de compliment dels exercicis 2018-2019 del 65% dels ens que depenen de l'Ajuntament de Barcelona i totalitat de consorcis, fundacions i associacions dependents, donant col·laboració i suport a la Intervenció General, per un import de 287.254,00 euros (IVA inclòs), de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient, a Faura Casas Auditors, SL, amb NIF B58671710, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, sotmès a la condició Ref:CG 7/19 v. 21- 2- 2019 8 14: 12 suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s. DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb càrrec de les partides i als pressupostos que s’indiquen en aquest mateix document, amb el següent desglossament: l’import de 143.627,00 euros, dels quals 118.000,00 euros corresponen al preu net i 24.927,00 euros a l'IVA, amb càrrec a la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018 per a l’exercici 2019, i l’import de 143.627,00 euros, dels quals 118.000,00 euros corresponen al preu net i 24.927,00 euros a l' IVA, amb càrrec al pressupost per a l’exercici 2020. FIXAR en 11.870,00 euros l'import de la garantia definitiva. REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció de la notificació de l'adjudicació, comparegui per formalitzar el contracte a les dependències d'Intervenció General. DESIGNAR com a responsable del contracte el Sr. Antonio Muñoz Juncosa. DONAR compte d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda 21.- (DP-2019-27356) CEDIR l’ús a favor de l’Associació Xarxa d’Economia Solidària (XES) del local núm. 2, de 59 m2 de superfície, integrat dins la finca municipal del carrer Sant Adrià 20, edifici A, recinte de l’antiga fàbrica Fabra i Coats, per un període inicial de dos anys prorrogable, amb la finalitat de desenvolupar el seu projecte d’economia social i solidària d’acord amb les condicions del document annex, que s’aprova; SOTMETRE l'expedient a informació pública durant un termini de vint dies i, si no s'hi formulen reclamacions o al·legacions, procedir a la cessió de l’ús; i FORMALITZAR la cessió en document administratiu. 22.- (2019/63) AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per a l’arrendament dels locals situats a l’avinguda Diagonal 220-224, amb codi de contracte 19XP0038, per un import de 3.482.200,44 euros amb càrrec a la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018 per a l’exercici 2019, a favor de Inmobiliaria Colonial SOCIMI, SA, amb NIF A28027399. 23.- (3–025/2019) APROVAR l’expedient núm. 3-025/2019 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018 per a l’exercici 2019, d’import 1.285.143,12 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 19020891; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 24.- (3–026/2019) APROVAR l’expedient núm. 3-026/2019 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018 per a l’exercici 2019, d’import 800.000,00 euros, per atendre despeses de transport públic de viatgers (targeta rosa) des de l’Àrea de Drets Socials, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 19020991; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 25.- (3–027/2019) APROVAR l’expedient núm. 3-027/2019 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018 per a l’exercici 2019, d’import Ref:CG 7/19 v. 21- 2- 2019 9 14: 12 10.531.232,24 euros, per atendre despeses del Projecte Pla de Barris de la Gerència Municipal, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 19021191; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 26.- (3–028/2019) APROVAR l’expedient núm. 3-028/2019 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018 per a l’exercici 2019, d’import 10.192.917,13 euros, per atendre despeses del servei Bicing 2.0 de la Gerència de Mobilitat i Infraestructures, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 19021291; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. ÀREA DE DRETS SOCIALS 27.- (20180231) APROVAR l’addenda de modificació de l’encàrrec de gestió a CSC Vitae, SA, amb NIF A61738340, per dur a terme la gestió dels nous serveis de salut i cura de l’Ajuntament de Barcelona en el sentit d’esmenar errors, ajustar millor les previsions d’activitat de 2019 i 2020; revisar els encàrrecs d’atenció sanitària a situacions singulars; revisar el conjunt de tarifes per tal d’aplicar els costos reals a 2019 i, finalment, addicionar un nou encàrrec corresponent a la gestió de l’Espai de Informació i Recursos per la Cura, tal i com consta en la documentació annexa a l’expedient administratiu i a l’informe justificatiu del Director de serveis de Salut de data 4 de febrer de 2019. ANUL·LAR parcialment l'autorització i disposició, per un import de 49.012,34 euros de la despesa corresponent a l’any 2019 relativa a l’encàrrec de gestió a CSC Vitae, SA, amb NIF A61738340, per dur a terme la gestió dels nous serveis de salut i cura de l’Ajuntament de Barcelona. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de 30.863,31 euros amb càrrec al pressupost corresponent a l’exercici 2020, condicionat a l’existència de crèdit adequat i suficient, a CSC Vitae, SA, amb NIF A61738340. FACULTAR la Ima. Sra. Laia Ortiz Castellví, Tinent d’Alcaldia de Drets Socials, per a la signatura de l’addenda a l’encàrrec de gestió a CSC Vitae, SA, així com la de tots aquells documents que se’n derivin. PUBLICAR el present acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i a la Gaseta Municipal. ÀREA DE DRETS DE CIUTADANIA, CULTURA, PARTICIPACIÓ I TRANSPARÈNCIA Districte de Ciutat Vella 28.- (20192000) INICIAR l'expedient per a la contractació de Gestió dels serveis de promoció, dinamització i organització de les activitats dels centres cívics del Districte de Ciutat Vella, amb núm. de contracte 19000513, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 2.715.401,06 euros (IVA inclòs) i un valor estimat de 4.513.452,90 euros, distribuït en els següents lots: - Lot núm. 01, Centre Cívic Barceloneta, per un import de 716.192,47 euros IVA inclòs; - Lot núm. 02, Centre Cívic Convent Ref:CG 7/19 v. 21- 2- 2019 10 14: 12 Sant Agustí, per un import de 625.152,74 euros IVA inclòs; - Lot núm. 03, Centre Cívic Drassanes, per un import de 747.020,42 euros IVA inclòs; - Lot núm. 04, Centre Cívic Pati Llimona, per un import de 627.035,43 euros IVA inclòs; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: pressupost net 2.244.133,10 euros i import de l'IVA de 471.267,96 euros; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió Drets Socials, Cultura i Esports. Districte d'Horta-Guinardó 29.- (12/2019) INICIAR l'expedient per a la contractació de l’organització i dinamització dels serveis de promoció cultural, sociocultural i de lleure que es presten al Centre Cívic Guinardó, ubicat a la ronda del Guinardó 113-141, amb núm. de contracte 19000186, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 662.261,56 euros (IVA inclòs) i un valor estimat d'1.094.647,20 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: pressupost net 547.323,60 euros i import de l'IVA de 114.937,96 euros; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 30.- (1/2018) ALLIBERAR la quantitat de 22.423,99 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, del contracte 18002094-001 que té per objecte la gestió, la dinamització. i organització de les activitats de caire cultural, artístic, de lleure i sociocultural del Centre Cívic Carmel, el qual ha estat adjudicat a l'empresa QSL Serveis Culturals SLU, amb NIF B60641925, i retornar-lo a les partides i exercicis que s'indiquen en aquest document. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Nou Barris 31.- (18010198) ADJUDICAR el contracte núm. 18005175, que té per objecte la gestió i dinamització del Centre Cívic Torre Llobeta, amb mesures de contractació pública sostenible, per un import de 588.748,05 euros amb el següent desglossament: pressupost net 486.568,64 euros; tipus impositiu del 21% d’IVA, i l’import de l’IVA de 102.179,41 euros, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a Esport 3 Serveis Alternatius, amb NIF B62068713, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s. DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en Ref:CG 7/19 v. 21- 2- 2019 11 14: 12 aquest mateix document, amb el següent desglossament: l'import de 245.311,67 euros a càrrec del pressupost de l'any 2019, l'import de 294.374,03 euros a càrrec del pressupost per l'any 2020 i l'import de 49.062,35 euros a càrrec del pressupost per l'any 2021. FIXAR en 24.328,43 euros l'import de la garantia definitiva. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte al director de la Direcció de Serveis a les Persones i al Territori, Sr. Lucas Martínez Chito. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 32.- (18010209) ADJUDICAR el contracte núm. 18005895, que té per objecte el Programa de gent gran del Districte de Nou Barris, amb mesures de contractació pública sostenible, per un import d'1.117.608,81 euros, exempt d'IVA, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a l'Asoc. Esport-3 amb NIF G08880577, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s. DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document, amb el següent desglossament: l'import de 512.237,38 euros a càrrec del pressupost de l'any 2019, l'import de 558.804,40 euros a càrrec del pressupost per l'any 2020 i l'import de 46.567,03 euros a càrrec del pressupost per l'any 2021. FIXAR en 55.880,44 euros l'import de la garantia definitiva. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte al director de la Direcció de Serveis a les Persones i al Territori, Sr. Lucas Martínez Chito. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 33.- (CONV-08/20190001) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Arquebisbat de Barcelona i l’Ajuntament de Barcelona per la rehabilitació de l’antiga capella de l’Institut mental de la Santa Creu relativa a la realització de les obres de consolidació estructural i reforma interior de l’església de Sant Rafael així com la construcció d’un nou centre parroquial. FACULTAR la Regidora del Districte de Nou Barris, la Ima. Sra. Janet Sanz Cid, per a la signatura del conveni. NOTIFICAR aquest acord a l’Arquebisbat de Barcelona. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. Ref:CG 7/19 v. 21- 2- 2019 12 14: 12 ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT Districte de Nou Barris 34.- (8BC 2019/034) APROVAR inicialment el Projecte executiu i estudi bàsic de seguretat i salut per l’arranjament d’una àrea de jocs infantils al carrer Vilalba dels Arcs, al Districte de Nou Barris de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 126.413,65 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; SOTMETRE’L a informació pública, durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. Districte de Sant Andreu 35.- (9BD 2016/175) APROVAR definitivament el Projecte executiu del camp de futbol provisional al barri de Baró de Viver, al Districte de Sant Andreu de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’informe de Conformitat Tècnica del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 2.796.923,91 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament. Districte de Sant Martí 36.- (19 SD 0010 CO) APROVAR el protocol d’intencions entre l’Ajuntament de Barcelona i la Cambra de Comerç de Barcelona per a la cessió d’espais i prestació de serveis comuns del futur edifici a construir en la finca situada entre l’avinguda Diagonal i el carrer Selva de Mar (Avinguda Diagonal, 59) d’aquesta ciutat. FACULTAR la Quarta Tinenta d’Alcaldia, Ima. Sra. Janet Sanz Cid, per a la signatura de l’esmentat protocol, així com la de tots aquells documents que se’n puguin derivar. 37.- (19SD0017CO) APROVAR el protocol de col·laboració entre els Ajuntaments de Barcelona i de Sant Adrià del Besòs, el Consell Comarcal del Barcelonès, l'Àrea Metropolitana de Barcelona, el Consorci de la Zona Franca de Barcelona, la Universitat Politècnica de Catalunya i el Consorci del Campus Interuniversitari Diagonal Besòs, per promoure el desenvolupament de les parcel·les L/M del Campus Diagonal Besòs. FACULTAR la Quarta Tinenta d’Alcaldia de l’Ajuntament de Barcelona, Ima. Sra. Janet Sanz Cid, per a la signatura de l’esmentat protocol, així com la de tots aquells documents que se’n derivin del mateix. Ref:CG 7/19 v. 21- 2- 2019 13 14: 12 b) Mocions No havent-hi altres assumptes per tractar, la Presidència aixeca la sessió a les dotze hores. Ref:CG 7/19 v. 21- 2- 2019 14 14: 12