USU ARIS/ÀRIES SERVEI TELEASSISTÈNCIA Encreuaments: Sexe - Edat - Amb qui viu - Claus Any 2018 Registre Públic d'Enquestes i Estudis d'Opinió r18026 Oficina Municipal de Dades Departament d’Estudis d’Opinió - Gabinet Tècnic de Programació Usuaris/es Servei Teleassistència/ Any 2018 - Encreuaments 01 Fitxa Tècnica Enquestes de Sistemes de Qualitat Departament d’Estudis d’Opinió Registre Públic d'Enquestes i Estudis d'Opinió : r18026 2 www.barcelona.cat OFICINA MUNICIPAL DE DADES Usuaris/es Servei Teleassistència/ Any 2018 - Encreuaments FITXA TÈCNICA ÀMBIT AFIXACIÓ Municipi de Barcelona. Proporcional a la població segons dades facilitades pel Servei de Teleassistència. UNIVERS Usuaris/àries del Servei de PONDERACIÓ Teleassistència. No és procedent. GRANDÀRIA DE LA MOSTRA ERROR MOSTRAL 800 entrevistes. Per a un nivell de confiança del 95,5% (2σ), i P = Q, l’error és de: ±3,5% per al conjunt de la mostra. METODOLOGIA Entrevista telefònica realitzada amb suport informàtic (CATI). DATA DE REALITZACIÓ Del 9 al 25 d’octubre de 2018 PROCEDIMENT DE MOSTREIG Mostreig aleatori estratificat. Els estrats EMPRESA TREBALL DE CAMP s’han format per l’encreuament dels deu Institut d’Estudis i Professions (DEP) S.L districtes municipals amb el sexe i l’edat dels usuaris/àries del servei (l’edat es divideix en quatre categories: de 16 a 74, ORGANISME PROMOTOR de 75 a 79, de 80 a 84 i de 85 anys i Oficina Municipal de Dades més). S’han aplicat quotes per a cadascun dels estrats. Enquestes de Sistemes de Qualitat Departament d’Estudis d’Opinió Registre Públic d'Enquestes i Estudis d'Opinió : r18026 3 www.barcelona.cat OFICINA MUNICIPAL DE DADES Usuaris/es Servei Teleassistència/ Any 2018 - Encreuaments 02 Exemple de lectura dels encreuaments Enquestes de Sistemes de Qualitat Departament d’Estudis d’Opinió Registre Públic d'Enquestes i Estudis d'Opinió : r18026 4 www.barcelona.cat OFICINA MUNICIPAL DE DADES Usuaris/es Servei Teleassistència/ Any 2018 - Encreuaments EXEMPLE DE LECTURA DE TAULES Base Formulació de la pregunta Variables seleccionades segons el qüestionari. per analitzar tots els Descripció dels enquestats/ades resultats de l’enquesta. als que se’ls ha formulat la pregunta. En aquest exemple, a la pregunta P47.- DES D’ON ES CONNECTA A INTERNET HABITUALMENT? “Des d’on es connecta a Internet ----- habitualment?” només responen els (BASE; ES CONNECTEN A INTERNET) que es connecten a Internet alguna (ESPONTÀNIA) vegada. (MULTIRESPOSTA) (Recompte) GÈNERE TOTAL % Columna Si no s’especifica la base, es Home Dona sobreentén que responen tots els TOTAL (1210) (635) (575) enquestats/ades. A CASA SEVA 91,7 92,0 91,3 A CASA D'ALGÚ ALTRE (AMICS, FAMILIARS) 3,6 2,8 4,4 Espontània versus Suggerida A LA FEINA 30,8 30,8 30,8 A L'ESCOLA / UNIVERSITAT 5,2 6,8 3,5 Especificació del tipus de pregunta A LA BIBLIOTECA O EQUIPAMENT PÚBLIC 3,7 3,5 4,0 segons el grau de llibertat en les LOCUTORI / CIBERCAFÈ 4,5 5,0 4,0 respostes. ESPAIS PÚBLICS (CARRER, PLATJA, PARC...) 1,4 1,3 1,5 En les preguntes espontànies no es llegeixen o mostren (segons la metodologia emprada) les opcions de resposta. (Recompte) Altrament les preguntes són Nombre d’enquestats/ades als que se’ls ha formulat la suggerides i es llegeixen o mostren pregunta. En aquest exemple hi ha 1.210 enquestats/ades totes les possibilitats. que es connecten a Internet als que se’ls pregunta pel lloc de connexió habitual, dels quals 635 són homes, 575 són dones. Multiresposta versus Només una resposta % Columna Especificació del tipus de pregunta Definició de la informació continguda en la taula. Nombre segons el nombre de possibles d’enquestats/ades que han contestat cada opció dividit entre el respostes. nombre total d’enquestats/ades als que s’ha formulat la pregunta. Per exemple, el 91,7% dels internautes es En les preguntes multirespostes els connecten a Internet des de casa seva, entre els homes el enquestats/ades poden donar una o percentatge és del 92,0%. més opcions de resposta. En algunes ocasions es fixa un nombre màxim de respostes i s’especifica en aquest apartat. En les multirespostes la suma dels percentatges d’una columna pot superar el 100%. En l’exemple el sumatori de la columna referent al total dóna 140,9%. Altrament les preguntes són de resposta única i s’obliga als enquestats/ades a decantar-se per una opció, sumant aleshores 100%. Enquestes de Sistemes de Qualitat Departament d’Estudis d’Opinió Registre Públic d'Enquestes i Estudis d'Opinió : r18026 5 www.barcelona.cat OFICINA MUNICIPAL DE DADES Usuaris/es Servei Teleassistència/ Any 2018 - Encreuaments 03 Encreuaments: Sexe - Edat - Amb qui viu - Claus Enquestes de Sistemes de Qualitat Departament d’Estudis d’Opinió Registre Públic d'Enquestes i Estudis d'Opinió : r18026 6 www.barcelona.cat OFICINA MUNICIPAL DE DADES USUARIS DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA Entrevista telefònica realitzada amb suport informàtic (CATI) A1. IDIOMA DE L'ENTREVISTA SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (800) (185) (615) (99) (117) (222) (362) (613) (187) (509) (291) CATALÀ 68,9 64,3 70,2 57,6 65,0 69,4 72,9 70,6 63,1 68,8 69,1 CASTELLÀ 31,1 35,7 29,8 42,4 35,0 30,6 27,1 29,4 36,9 31,2 30,9 NRE. D'INTENTS DE CONTACTE SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (800) (185) (615) (99) (117) (222) (362) (613) (187) (509) (291) 0 97,3 97,3 97,2 98,0 94,9 98,2 97,2 96,9 98,4 95,9 99,7 1 2,6 2,7 2,6 2,0 5,1 1,8 2,5 3,1 1,1 3,9 ,3 2 ,1 ,0 ,2 ,0 ,0 ,0 ,3 ,0 ,5 ,2 ,0 A3/A4. DURADA DE L'ENTREVISTA (HORA, MINUTS I SEGONS) SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (Recompte) (800) (185) (615) (99) (117) (222) (362) (613) (187) (509) (291) Mitjana 0:09:59 0:09:39 0:10:05 0:09:28 0:09:55 0:09:57 0:10:10 0:09:58 0:10:01 0:10:03 0:09:51 Des.Est. 0:03:11 0:02:48 0:03:17 0:02:45 0:03:01 0:03:03 0:03:25 0:03:14 0:03:00 0:03:17 0:02:59 F1/F2/F3. PERSONA QUE VALORA EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA DE L'AJUNTAMENT DE BARCELONA: SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (800) (185) (615) (99) (117) (222) (362) (613) (187) (509) (291) USUARI/ÀRIA 87,3 76,2 90,6 90,9 94,9 95,0 79,0 91,8 72,2 89,0 84,2 PARELLA 4,0 14,1 1,0 5,1 3,4 2,7 4,7 ,2 16,6 2,6 6,5 FILL/A 5,1 5,9 4,9 3,0 1,7 1,4 9,1 4,2 8,0 5,5 4,5 GENDRE / NORA ,5 ,5 ,5 ,0 ,0 ,0 1,1 ,7 ,0 ,2 1,0 NEBOT / NEBODA ,1 ,0 ,2 ,0 ,0 ,0 ,3 ,2 ,0 ,0 ,3 CUIDADOR/A 2,5 2,7 2,4 ,0 ,0 ,9 5,0 2,4 2,7 2,4 2,7 GERMÀ/ANA ,1 ,5 ,0 1,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,5 ,0 ,3 NET / NETA ,1 ,0 ,2 ,0 ,0 ,0 ,3 ,2 ,0 ,0 ,3 AMIC / AMIGA ,1 ,0 ,2 ,0 ,0 ,0 ,3 ,2 ,0 ,2 ,0 ALTRES ,1 ,0 ,2 ,0 ,0 ,0 ,3 ,2 ,0 ,2 ,0 SEXE DE L'USUARI/ÀRIA SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (800) (185) (615) (99) (117) (222) (362) (613) (187) (509) (291) HOME 23,1 100,0 ,0 29,3 21,4 22,1 22,7 13,5 54,5 21,0 26,8 DONA 76,9 ,0 100,0 70,7 78,6 77,9 77,3 86,5 45,5 79,0 73,2 Q1. EDAT DE L'USUARI/ÀRIA SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (800) (185) (615) (99) (117) (222) (362) (613) (187) (509) (291) DE 16 A 74 ANYS 12,4 15,7 11,4 100,0 ,0 ,0 ,0 10,4 18,7 9,8 16,8 DE 75 A 79 ANYS 14,6 13,5 15,0 ,0 100,0 ,0 ,0 13,4 18,7 13,4 16,8 DE 80 A 84 ANYS 27,8 26,5 28,1 ,0 ,0 100,0 ,0 28,1 26,7 27,7 27,8 DE 85 ANYS I MÉS 45,3 44,3 45,5 ,0 ,0 ,0 100,0 48,1 35,8 49,1 38,5 SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (Recompte) (800) (185) (615) (99) (117) (222) (362) (613) (187) (509) (291) Mitjana 82,7 81,9 83,0 68,9 77,3 82,0 88,7 83,3 80,8 83,4 81,5 Des.Est. 7,4 8,6 7,0 5,8 1,4 1,4 3,3 7,1 8,1 7,1 7,7 - 1 - Departament d'Estudis d'Opinió - Ajuntament de Barcelona Treball de camp: Del 9 al 25 d'octubre de 2018 USUARIS DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA Entrevista telefònica realitzada amb suport informàtic (CATI) DISTRICTE MUNICIPAL DE RESIDÈNCIA DE L'USUARI/ÀRIA SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (800) (185) (615) (99) (117) (222) (362) (613) (187) (509) (291) CIUTAT VELLA 4,5 4,9 4,4 6,1 5,1 4,1 4,1 4,7 3,7 4,1 5,2 EIXAMPLE 16,1 14,6 16,6 13,1 14,5 14,9 18,2 17,8 10,7 16,5 15,5 SANTS - MONTJUÏC 10,9 11,4 10,7 11,1 10,3 11,3 10,8 11,1 10,2 11,2 10,3 LES CORTS 4,9 4,9 4,9 4,0 5,1 4,5 5,2 5,2 3,7 4,1 6,2 SARRIÀ - SANT GERVASI 6,5 5,4 6,8 4,0 6,0 5,9 7,7 8,2 1,1 6,5 6,5 GRÀCIA 7,3 6,5 7,5 6,1 7,7 7,2 7,5 8,3 3,7 8,1 5,8 HORTA - GUINARDÓ 11,8 11,9 11,7 12,1 12,8 12,6 10,8 10,4 16,0 12,2 11,0 NOU BARRIS 13,5 14,6 13,2 16,2 14,5 14,4 11,9 11,4 20,3 13,4 13,7 SANT ANDREU 9,5 9,7 9,4 11,1 8,5 9,5 9,4 8,8 11,8 8,6 11,0 SANT MARTÍ 15,1 16,2 14,8 16,2 15,4 15,8 14,4 14,0 18,7 15,3 14,8 AMB QUI VIU L'USUARI/ÀRIA SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (800) (185) (615) (99) (117) (222) (362) (613) (187) (509) (291) VIU SOL/A 76,6 44,9 86,2 64,6 70,1 77,5 81,5 100,0 ,0 80,4 70,1 VIU AMB UNA PERSONA MÉS 21,6 51,4 12,7 28,3 26,5 22,5 17,7 ,0 92,5 18,5 27,1 VIU AMB MÉS D'UNA PERSONA 1,8 3,8 1,1 7,1 3,4 ,0 ,8 ,0 7,5 1,2 2,7 L'USUARI/ÀRIA DÓNEN LES CLAUS AL SERVEI SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (800) (185) (615) (99) (117) (222) (362) (613) (187) (509) (291) SÍ 63,6 57,8 65,4 50,5 58,1 63,5 69,1 66,7 53,5 100,0 ,0 NO 36,4 42,2 34,6 49,5 41,9 36,5 30,9 33,3 46,5 ,0 100,0 P1. QUINA VALORACIÓ GLOBAL FARIA VOSTÈ DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA? ----- (0 = MÍNIMA ; 10 = MÀXIMA) SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (800) (185) (615) (99) (117) (222) (362) (613) (187) (509) (291) 0 = MÍNIMA ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 1 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 2 ,4 ,5 ,3 ,0 ,9 ,0 ,6 ,3 ,5 ,2 ,7 3 ,1 ,5 ,0 ,0 ,9 ,0 ,0 ,2 ,0 ,2 ,0 4 ,4 ,0 ,5 1,0 ,0 ,5 ,3 ,3 ,5 ,2 ,7 5 1,0 2,2 ,7 ,0 ,0 2,3 ,8 1,1 ,5 1,0 1,0 6 ,5 1,1 ,3 ,0 ,0 ,9 ,6 ,5 ,5 ,4 ,7 7 2,4 3,8 2,0 4,0 3,4 1,8 1,9 2,4 2,1 2,4 2,4 8 11,4 13,0 10,9 11,1 16,2 8,6 11,6 10,9 12,8 10,8 12,4 9 16,1 15,1 16,4 12,1 14,5 18,0 16,6 16,0 16,6 16,3 15,8 10 = MÀXIMA 65,8 62,7 66,7 70,7 63,2 65,8 65,2 66,1 64,7 67,0 63,6 NO HO SAP 1,9 1,1 2,1 1,0 ,9 2,3 2,2 2,0 1,6 1,4 2,7 NO CONTESTA ,1 ,0 ,2 ,0 ,0 ,0 ,3 ,2 ,0 ,2 ,0 SUSPÈS (0 A 4) ,9 1,1 ,8 1,0 1,7 ,5 ,8 ,8 1,1 ,6 1,4 APROVAT (5 A 6) 1,5 3,2 1,0 ,0 ,0 3,2 1,4 1,6 1,1 1,4 1,7 RESUM NOTABLE (7 A 8) 13,8 16,8 12,8 15,2 19,7 10,4 13,5 13,4 15,0 13,2 14,8 EXCEL·LENT (9 A 10) 81,9 77,8 83,1 82,8 77,8 83,8 81,8 82,1 81,3 83,3 79,4 NS / NC 2,0 1,1 2,3 1,0 ,9 2,3 2,5 2,1 1,6 1,6 2,7 (BASE: RESPONEN LA PREGUNTA) SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (Recompte) (784) (183) (601) (98) (116) (217) (353) (600) (184) (501) (283) Mitjana 9,4 9,2 9,4 9,5 9,3 9,4 9,4 9,4 9,4 9,4 9,3 Des.Est. 1,1 1,3 1,0 1,0 1,3 1,1 1,1 1,1 1,1 1,1 1,2 - 2 - Departament d'Estudis d'Opinió - Ajuntament de Barcelona Treball de camp: Del 9 al 25 d'octubre de 2018 USUARIS DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA Entrevista telefònica realitzada amb suport informàtic (CATI) P2. QUAN EL/LA TRUQUEN DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA, COM VALORA VOSTÉ L’AMABILITAT DE LES PERSONES AMB QUI PARLA: MOLT BÉ, BÉ, MALAMENT O MOLT MALAMENT? SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (800) (185) (615) (99) (117) (222) (362) (613) (187) (509) (291) MOLT BÉ 90,3 88,1 90,9 92,9 88,0 92,3 89,0 90,2 90,4 89,6 91,4 BÉ 9,5 11,9 8,8 7,1 12,0 7,2 10,8 9,5 9,6 10,2 8,2 MALAMENT ,3 ,0 ,3 ,0 ,0 ,5 ,3 ,3 ,0 ,2 ,3 MOLT MALAMENT ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 NO HO SAP ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 NO CONTESTA ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 MOLT BÉ / BE 99,8 100,0 99,7 100,0 100,0 99,5 99,7 99,7 100,0 99,8 99,7 RESUM MOLT MALAMENT / MALAMENT ,3 ,0 ,3 ,0 ,0 ,5 ,3 ,3 ,0 ,2 ,3 NS / NC ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 P3. I A VOSTÉ LI SEMBLA QUE LA FREQÜÈNCIA D’AQUESTES TRUCADES ESTÀ: MOLT BÉ, BÉ, MALAMENT O MOLT MALAMENT? SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (800) (185) (615) (99) (117) (222) (362) (613) (187) (509) (291) MOLT BÉ 40,5 35,1 42,1 33,3 41,0 41,9 41,4 40,6 40,1 43,0 36,1 BÉ 57,3 64,3 55,1 64,6 57,3 56,8 55,5 56,8 58,8 54,8 61,5 MALAMENT 1,0 ,0 1,3 1,0 ,9 ,9 1,1 1,3 ,0 ,8 1,4 MOLT MALAMENT ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 NO HO SAP ,9 ,0 1,1 ,0 ,9 ,5 1,4 1,0 ,5 1,2 ,3 NO CONTESTA ,4 ,5 ,3 1,0 ,0 ,0 ,6 ,3 ,5 ,2 ,7 MOLT BÉ / BÉ 97,8 99,5 97,2 98,0 98,3 98,6 97,0 97,4 98,9 97,8 97,6 RESUM MOLT MALAMENT / MALAMENT 1,0 ,0 1,3 1,0 ,9 ,9 1,1 1,3 ,0 ,8 1,4 NS / NC 1,3 ,5 1,5 1,0 ,9 ,5 1,9 1,3 1,1 1,4 1,0 P4. COM VALORA LA INFORMACIÓ QUE LI PROPORCIONEN RESPECTE AL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA: MOLT BÉ, BÉ, MALAMENT O MOLT MALAMENT? SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (800) (185) (615) (99) (117) (222) (362) (613) (187) (509) (291) MOLT BÉ 55,0 52,4 55,8 49,5 54,7 52,7 58,0 56,8 49,2 56,4 52,6 BÉ 40,6 43,2 39,8 49,5 41,0 41,4 37,6 38,2 48,7 38,7 44,0 MALAMENT ,3 ,0 ,3 ,0 ,0 ,5 ,3 ,3 ,0 ,2 ,3 MOLT MALAMENT ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 NO HO SAP 3,3 2,7 3,4 ,0 4,3 3,6 3,6 3,8 1,6 3,5 2,7 NO CONTESTA ,9 1,6 ,7 1,0 ,0 1,8 ,6 1,0 ,5 1,2 ,3 MOLT BÉ / BÉ 95,6 95,7 95,6 99,0 95,7 94,1 95,6 94,9 97,9 95,1 96,6 RESUM MOLT MALAMENT / MALAMENT ,3 ,0 ,3 ,0 ,0 ,5 ,3 ,3 ,0 ,2 ,3 NS / NC 4,1 4,3 4,1 1,0 4,3 5,4 4,1 4,7 2,1 4,7 3,1 P5. CREU QUE EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA S’ADAPTA A LES NECESSITATS DE L'USUARU/ÀRIA? SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (800) (185) (615) (99) (117) (222) (362) (613) (187) (509) (291) SÍ 92,9 90,8 93,5 92,9 93,2 94,1 92,0 92,8 93,0 93,7 91,4 NO 2,3 4,3 1,6 3,0 ,0 1,4 3,3 2,1 2,7 2,4 2,1 NO HO SAP 4,5 4,3 4,6 4,0 6,8 4,1 4,1 4,7 3,7 3,5 6,2 NO CONTESTA ,4 ,5 ,3 ,0 ,0 ,5 ,6 ,3 ,5 ,4 ,3 - 3 - Departament d'Estudis d'Opinió - Ajuntament de Barcelona Treball de camp: Del 9 al 25 d'octubre de 2018 USUARIS DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA Entrevista telefònica realitzada amb suport informàtic (CATI) P6. PER QUIN MOTIU? ----- )BASE. CREUEN QUE EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA S’ADAPTA A LES SEVES NECESSITATS) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (743) (168) (575) (92) (109) (209) (333) (569) (174) (477) (266) NECESITA MÉS ATENCIÓ ,4 ,6 ,3 ,0 ,0 ,5 ,6 ,4 ,6 ,4 ,4 NECESSITA AJUDA PER LES TASQUES DE CASA / AJUDA MOBILITAT ,1 ,0 ,2 ,0 ,0 ,0 ,3 ,2 ,0 ,2 ,0 BONA ATENCIÓ QUAN S'HA NECESSITAT 25,6 26,8 25,2 23,9 19,3 25,4 28,2 23,9 31,0 27,3 22,6 PER EDAT, ESTAT DE SALUT O VIURE SOL/A 29,9 29,8 29,9 35,9 38,5 27,3 27,0 30,1 29,3 32,1 25,9 PER SEGURETAT 29,2 26,8 29,9 35,9 33,0 26,8 27,6 29,3 28,7 28,3 30,8 ENCARA NO S'HA NECESSITAT 12,5 14,9 11,8 6,5 11,9 14,8 12,9 13,2 10,3 10,5 16,2 EM TRUQUEN / ESTAN PENDENTS / AMABLES 8,6 7,1 9,0 10,9 11,0 6,7 8,4 9,3 6,3 8,2 9,4 BON SERVEI 4,7 2,4 5,4 6,5 3,7 5,7 3,9 4,9 4,0 4,6 4,9 ALTRES 1,2 ,6 1,4 ,0 ,9 1,4 1,5 1,6 ,0 1,7 ,4 NO HO SAP 1,7 1,8 1,7 2,2 ,0 1,4 2,4 1,6 2,3 1,3 2,6 NO CONTESTA ,3 ,0 ,3 ,0 ,9 ,5 ,0 ,4 ,0 ,4 ,0 NECESSITA MÉS NIVELL D'ASSISTÈNCIA ,4 ,6 ,3 ,0 ,0 ,5 ,6 ,4 ,6 ,4 ,4 ALTRES MOTIUS ,1 ,0 ,2 ,0 ,0 ,0 ,3 ,2 ,0 ,2 ,0 RESUM S'ADAPTA A LES NECESSITATS 96,4 97,0 96,2 97,8 98,2 96,7 95,2 96,1 97,1 96,2 96,6 ALTRES 1,2 ,6 1,4 ,0 ,9 1,4 1,5 1,6 ,0 1,7 ,4 NO CONTESTA 2,0 1,8 2,1 2,2 ,9 1,9 2,4 1,9 2,3 1,7 2,6 P6. PER QUIN MOTIU? ----- )BASE. CREUEN QUE EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA NO S’ADAPTA A LES SEVES NECESSITATS) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (18) (8) (10) (3) (3) (12) (13) (5) (12) (6) NECESITA MÉS ATENCIÓ 44,4 37,5 50,0 66,7 33,3 41,7 38,5 60,0 41,7 50,0 NO NECESSITA TANTA ATENCIÓ 11,1 25,0 ,0 ,0 ,0 16,7 15,4 ,0 16,7 ,0 NO NECESSITA EL SERVEI / NO ADAPTAT A L'ESTAT DE LA PERSONA 27,8 25,0 30,0 ,0 33,3 33,3 30,8 20,0 25,0 33,3 ALTRES 5,6 ,0 10,0 ,0 33,3 ,0 7,7 ,0 ,0 16,7 RES 5,6 12,5 ,0 33,3 ,0 ,0 7,7 ,0 8,3 ,0 NO HO SAP 5,6 ,0 10,0 ,0 ,0 8,3 ,0 20,0 8,3 ,0 NECESSITA MÉS NIVELL D'ASSISTÈNCIA 44,4 37,5 50,0 66,7 33,3 41,7 38,5 60,0 41,7 50,0 NECESSITA MENYS NIVELL 11,1 25,0 ,0 ,0 ,0 16,7 15,4 ,0 16,7 ,0 ALTRES MOTIUS 27,8 25,0 30,0 ,0 33,3 33,3 30,8 20,0 25,0 33,3 RESUM ALTRES 5,6 ,0 10,0 ,0 33,3 ,0 7,7 ,0 ,0 16,7 RES 5,6 12,5 ,0 33,3 ,0 ,0 7,7 ,0 8,3 ,0 NO CONTESTA 5,6 ,0 10,0 ,0 ,0 8,3 ,0 20,0 8,3 ,0 P7. PEL QUE FA AL PENJOLL, ACOSTUMA A PORTAR-LO A SOBRE? SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (800) (185) (615) (99) (117) (222) (362) (613) (187) (509) (291) SÍ 81,3 68,6 85,0 80,8 75,2 81,5 83,1 85,5 67,4 86,4 72,2 NO 18,3 30,8 14,5 19,2 24,8 18,0 16,0 14,2 31,6 13,0 27,5 NO HO SAP ,3 ,0 ,3 ,0 ,0 ,0 ,6 ,3 ,0 ,2 ,3 NO CONTESTA ,3 ,5 ,2 ,0 ,0 ,5 ,3 ,0 1,1 ,4 ,0 P8. I QUÈ LI SEMBLA EL FUNCIONAMENT DE L’APARELL DE TELEASSISTÈNCIA: MOLT FÀCIL, FÀCIL, DIFÍCIL O MOLT DIFÍCIL? SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (800) (185) (615) (99) (117) (222) (362) (613) (187) (509) (291) MOLT FÀCIL 41,4 38,4 42,3 38,4 38,5 38,7 44,8 41,4 41,2 44,4 36,1 FÀCIL 54,4 58,9 53,0 59,6 58,1 55,9 50,8 53,5 57,2 52,1 58,4 DIFÍCIL ,1 ,0 ,2 ,0 ,0 ,5 ,0 ,2 ,0 ,2 ,0 MOLT DIFÍCIL ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 NO HO SAP 3,8 2,7 4,1 2,0 3,4 5,0 3,6 4,4 1,6 2,9 5,2 NO CONTESTA ,4 ,0 ,5 ,0 ,0 ,0 ,8 ,5 ,0 ,4 ,3 MOLT FÀCIL / FÀCIL 95,8 97,3 95,3 98,0 96,6 94,6 95,6 94,9 98,4 96,5 94,5 RESUM MOLT DIFICIL / DIFÍCIL ,1 ,0 ,2 ,0 ,0 ,5 ,0 ,2 ,0 ,2 ,0 NS / NC 4,1 2,7 4,6 2,0 3,4 5,0 4,4 4,9 1,6 3,3 5,5 - 4 - Departament d'Estudis d'Opinió - Ajuntament de Barcelona Treball de camp: Del 9 al 25 d'octubre de 2018 USUARIS DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA Entrevista telefònica realitzada amb suport informàtic (CATI) P9. HA TINGUT ALGUNA AVARIA L’APARELL DE TELEASSISTÈNCIA? SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (800) (185) (615) (99) (117) (222) (362) (613) (187) (509) (291) SÍ 9,6 8,1 10,1 10,1 7,7 9,9 9,9 10,3 7,5 10,8 7,6 NO 89,8 91,4 89,3 88,9 91,5 89,6 89,5 88,9 92,5 89,2 90,7 NO HO SAP ,6 ,5 ,7 1,0 ,9 ,5 ,6 ,8 ,0 ,0 1,7 P10. QUINES AVARIES HA TINGUT L'APARELL DE TELEASSISTÈNCIA? ----- (BASE: HAN TINGUT ALGUNA AVARIA) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (77) (15) (62) (10) (9) (22) (36) (63) (14) (55) (22) PROBLEMES TÈCNICS A CASA (LLUM, TELEFONIA...) 16,9 13,3 17,7 30,0 33,3 4,5 16,7 17,5 14,3 16,4 18,2 NO FUNCIONAVA 22,1 26,7 21,0 10,0 33,3 31,8 16,7 20,6 28,6 21,8 22,7 NO EL SENTIEN/ES TALLAVA/ES SENTIEN SOROLLS 7,8 6,7 8,1 ,0 ,0 9,1 11,1 7,9 7,1 9,1 4,5 NO ESTAVA BEN CONNECTAT/ESTAVA DESPENJAT 9,1 6,7 9,7 10,0 ,0 9,1 11,1 7,9 14,3 9,1 9,1 ES DISPARAVA SOL 10,4 ,0 12,9 10,0 ,0 13,6 11,1 9,5 14,3 7,3 18,2 SE LI VA ACABAR LA BATERIA 1,3 ,0 1,6 10,0 ,0 ,0 ,0 1,6 ,0 1,8 ,0 NO TENIA LÍNIA 3,9 13,3 1,6 10,0 ,0 ,0 5,6 1,6 14,3 3,6 4,5 SE LI VA TRENCAR EL BOTÓ/LA MEDALLA 6,5 20,0 3,2 ,0 11,1 9,1 5,6 6,3 7,1 9,1 ,0 SE LI VA TRENCAR EL CORDÓ 3,9 6,7 3,2 ,0 ,0 9,1 2,8 4,8 ,0 3,6 4,5 SE LI VA CAURE 2,6 ,0 3,2 ,0 11,1 ,0 2,8 3,2 ,0 1,8 4,5 EL VA PERDRE 2,6 ,0 3,2 ,0 ,0 ,0 5,6 3,2 ,0 1,8 4,5 NO HO SAP 15,6 13,3 16,1 20,0 11,1 22,7 11,1 19,0 ,0 16,4 13,6 P11. COM VALORARIA EL SEGÜENT ASPECTE: 1. EL TEMPS QUE HA TRIGAT A SOLUCIONAR-SE LA DARRERA AVARIA ----- (BASE: HAN TINGUT ALGUNA AVARIA) SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (77) (15) (62) (10) (9) (22) (36) (63) (14) (55) (22) MOLT BÉ 48,1 20,0 54,8 20,0 33,3 45,5 61,1 54,0 21,4 52,7 36,4 BÉ 33,8 60,0 27,4 60,0 44,4 40,9 19,4 31,7 42,9 30,9 40,9 MALAMENT 2,6 ,0 3,2 ,0 ,0 4,5 2,8 3,2 ,0 1,8 4,5 MOLT MALAMENT ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 NO HO SAP 10,4 6,7 11,3 10,0 11,1 9,1 11,1 6,3 28,6 9,1 13,6 NO CONTESTA 5,2 13,3 3,2 10,0 11,1 ,0 5,6 4,8 7,1 5,5 4,5 MOLT BÉ / BÉ 81,8 80,0 82,3 80,0 77,8 86,4 80,6 85,7 64,3 83,6 77,3 RESUM MOLT MALAMENT / MALAMENT 2,6 ,0 3,2 ,0 ,0 4,5 2,8 3,2 ,0 1,8 4,5 NS / NC 15,6 20,0 14,5 20,0 22,2 9,1 16,7 11,1 35,7 14,5 18,2 P11. COM VALORARIA EL SEGÜENT ASPECTE: 2. L’AMABILITAT DEL TÈCNIC ----- (BASE: HAN TINGUT ALGUNA AVARIA) SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (77) (15) (62) (10) (9) (22) (36) (63) (14) (55) (22) MOLT BÉ 75,3 53,3 80,6 80,0 55,6 77,3 77,8 77,8 64,3 80,0 63,6 BÉ 14,3 26,7 11,3 10,0 22,2 18,2 11,1 14,3 14,3 10,9 22,7 MALAMENT ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 MOLT MALAMENT ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 NO HO SAP 5,2 6,7 4,8 ,0 11,1 ,0 8,3 3,2 14,3 3,6 9,1 NO CONTESTA 5,2 13,3 3,2 10,0 11,1 4,5 2,8 4,8 7,1 5,5 4,5 MOLT BÉ / BÉ 89,6 80,0 91,9 90,0 77,8 95,5 88,9 92,1 78,6 90,9 86,4 RESUM MOLT MALAMENT / MALAMENT ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 NS / NC 10,4 20,0 8,1 10,0 22,2 4,5 11,1 7,9 21,4 9,1 13,6 P12 (RESUM). TORNANT A PARLAR DEL PENJOLL, VOSTÈ: ----- (MULTIRESPOSTA) SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No PORTA EL PENJOLL QUAN ES DUTXA O ES BANYA 45,1 33,0 48,8 50,5 47,0 45,9 42,5 48,9 32,6 49,5 37,5 PORTA EL PENJOLL A LA CUINA 73,6 54,6 79,3 65,7 72,6 76,1 74,6 80,1 52,4 79,8 62,9 PORTA EL PENJOLL QUAN DORM 43,4 37,8 45,0 46,5 38,5 43,7 43,9 46,8 32,1 47,2 36,8 PORTA EL PENJOLL ARA MATEIX 61,4 50,8 64,6 58,6 50,4 60,8 66,0 66,4 44,9 67,0 51,5 - 5 - Departament d'Estudis d'Opinió - Ajuntament de Barcelona Treball de camp: Del 9 al 25 d'octubre de 2018 USUARIS DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA Entrevista telefònica realitzada amb suport informàtic (CATI) P12. TORNANT A PARLAR DEL PENJOLL: +++++ 1. PORTA EL PENJOLL QUAN ES DUTXA O ES BANYA SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (800) (185) (615) (99) (117) (222) (362) (613) (187) (509) (291) SÍ 45,1 33,0 48,8 50,5 47,0 45,9 42,5 48,9 32,6 49,5 37,5 NO 54,6 67,0 50,9 49,5 53,0 54,1 56,9 50,9 66,8 50,3 62,2 NO HO SAP ,1 ,0 ,2 ,0 ,0 ,0 ,3 ,2 ,0 ,0 ,3 NO CONTESTA ,1 ,0 ,2 ,0 ,0 ,0 ,3 ,0 ,5 ,2 ,0 P12. TORNANT A PARLAR DEL PENJOLL: +++++ 2. PORTA EL PENJOLL A LA CUINA SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (800) (185) (615) (99) (117) (222) (362) (613) (187) (509) (291) SÍ 73,6 54,6 79,3 65,7 72,6 76,1 74,6 80,1 52,4 79,8 62,9 NO 25,0 43,8 19,3 34,3 26,5 23,4 22,9 18,8 45,5 19,1 35,4 NO HO SAP ,4 ,0 ,5 ,0 ,0 ,5 ,6 ,5 ,0 ,2 ,7 NO CONTESTA 1,0 1,6 ,8 ,0 ,9 ,0 1,9 ,7 2,1 1,0 1,0 P12. TORNANT A PARLAR DEL PENJOLL: +++++ 3. PORTA EL PENJOLL QUAN DORM SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (800) (185) (615) (99) (117) (222) (362) (613) (187) (509) (291) SÍ 43,4 37,8 45,0 46,5 38,5 43,7 43,9 46,8 32,1 47,2 36,8 NO 56,4 62,2 54,6 53,5 61,5 56,3 55,5 53,0 67,4 52,7 62,9 NO HO SAP ,1 ,0 ,2 ,0 ,0 ,0 ,3 ,2 ,0 ,0 ,3 NO CONTESTA ,1 ,0 ,2 ,0 ,0 ,0 ,3 ,0 ,5 ,2 ,0 P12. TORNANT A PARLAR DEL PENJOLL: +++++ 4. PORTA EL PENJOLL ARA MATEIX SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (800) (185) (615) (99) (117) (222) (362) (613) (187) (509) (291) SÍ 61,4 50,8 64,6 58,6 50,4 60,8 66,0 66,4 44,9 67,0 51,5 NO 38,3 48,6 35,1 40,4 48,7 39,2 33,7 33,6 53,5 32,8 47,8 NO HO SAP ,1 ,0 ,2 ,0 ,9 ,0 ,0 ,0 ,5 ,0 ,3 NO CONTESTA ,3 ,5 ,2 1,0 ,0 ,0 ,3 ,0 1,1 ,2 ,3 P13. DURANT ELS ÚLTIMS 12 MESOS HA/HAN HAGUT DE PRÉMER EL BOTÓ D’EMERGÈNCIA DEL SEU APARELL DE TELEASSISTÈNCIA? SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (800) (185) (615) (99) (117) (222) (362) (613) (187) (509) (291) SÍ, PER UNA EMERGÈNCIA 23,6 23,2 23,7 28,3 17,1 21,6 25,7 21,5 30,5 26,5 18,6 SÍ, PERÒ NO ERA UNA SITUACIÓ D'EMERGÈNCIA 14,1 13,0 14,5 13,1 19,7 13,1 13,3 15,0 11,2 12,8 16,5 NO 60,3 63,2 59,3 56,6 62,4 64,0 58,3 61,2 57,2 58,5 63,2 NO HO SAP 2,0 ,5 2,4 2,0 ,9 1,4 2,8 2,3 1,1 2,2 1,7 P14. PER QUIN MOTIU VA/VAN PRÉMER EL BOTÓ? ----- (BASE: VA PRÉMER EL BOTÓ D'EMERGÈNCIA PERÒ NO ERA UNA SITUACIÓ D'EMERGÈNCIA) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (113) (24) (89) (13) (23) (29) (48) (92) (21) (65) (48) PROBLEMES MÈDICS 9,7 25,0 5,6 7,7 8,7 13,8 8,3 7,6 19,0 7,7 12,5 PER AVISAR QUE MARXAVA 54,0 41,7 57,3 30,8 69,6 48,3 56,3 59,8 28,6 58,5 47,9 PER DIR QUE ESTAVA BÉ 2,7 8,3 1,1 7,7 4,3 ,0 2,1 1,1 9,5 1,5 4,2 PER PARLAR AMB EL SERVEI 11,5 4,2 13,5 7,7 13,0 17,2 8,3 13,0 4,8 12,3 10,4 PER COMPROVAR EL FUNCIONAMENT 2,7 8,3 1,1 15,4 ,0 3,4 ,0 2,2 4,8 3,1 2,1 PER ASSEGURAR-SE QUE FUNCIONAVA 1,8 ,0 2,2 ,0 ,0 ,0 4,2 1,1 4,8 1,5 2,1 TENIA PROBLEMES TÈCNICS AMB L'APARELL 2,7 ,0 3,4 ,0 ,0 3,4 4,2 2,2 4,8 3,1 2,1 PER ERROR 15,0 4,2 18,0 30,8 4,3 13,8 16,7 14,1 19,0 13,8 16,7 ALTRES ,9 4,2 ,0 ,0 ,0 3,4 ,0 1,1 ,0 ,0 2,1 NO HO SAP ,9 4,2 ,0 ,0 ,0 ,0 2,1 ,0 4,8 ,0 2,1 - 6 - Departament d'Estudis d'Opinió - Ajuntament de Barcelona Treball de camp: Del 9 al 25 d'octubre de 2018 USUARIS DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA Entrevista telefònica realitzada amb suport informàtic (CATI) P15. COM ES VA RESOLDRE LA DARRERA SITUACIÓ D'EMERGÈNCIA? ----- (BASE: VA PRÉMER EL BOTÓ D'EMERGÈNCIA I ERA UNA SITUACIÓ D'EMERGÈNCIA) (MULTIRESPOSTA) SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (189) (43) (146) (28) (20) (48) (93) (132) (57) (135) (54) VA VENIR UNA AMBULÀNCIA O EL 061 56,1 60,5 54,8 46,4 45,0 64,6 57,0 54,5 59,6 55,6 57,4 VA VENIR PERSONAL AMBULATORI (METGE I/O INFERMERA) 31,2 30,2 31,5 25,0 30,0 35,4 31,2 29,5 35,1 29,6 35,2 VA VENIR UN FAMILIAR 18,5 16,3 19,2 7,1 10,0 18,8 23,7 20,5 14,0 20,7 13,0 VA VENIR UNA UNITAT MÒBIL DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA 16,4 11,6 17,8 10,7 15,0 10,4 21,5 14,4 21,1 20,0 7,4 LI VA SOLUCIONAR UN METGE PER TELÈFON 6,3 2,3 7,5 10,7 15,0 6,3 3,2 8,3 1,8 6,7 5,6 VA VENIR UN VEÍ O AMIC 4,8 ,0 6,2 7,1 5,0 6,3 3,2 6,1 1,8 4,4 5,6 EL SERVEI VA AVISAR LA SEVA MÚTUA PRIVADA 1,6 2,3 1,4 ,0 ,0 2,1 2,2 1,5 1,8 2,2 ,0 LI VAN DIR QUE ANÉS A URGÈNCIES 1,1 ,0 1,4 ,0 5,0 ,0 1,1 1,5 ,0 ,7 1,9 VAN VENIR ELS BOMBERS 2,6 4,7 2,1 7,1 ,0 2,1 2,2 3,0 1,8 1,5 5,6 ALTRES 6,3 9,3 5,5 7,1 5,0 8,3 5,4 6,1 7,0 5,9 7,4 NO HO SAP 3,7 ,0 4,8 ,0 10,0 4,2 3,2 3,8 3,5 3,7 3,7 P16. COM VALORARIA LA SEGÜENT QÜESTIÓ RELACIONADA AMB LA UNITAT MÒBIL DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA: 1. EL TEMPS QUE VA TRIGAR EN ARRIBAR A CASA SEVA ----- (BASE: VA PRÉMER EL BOTÓ D'EMERGÈNCIA I ERA UNA SITUACIÓ D'EMERGÈNCIA) (BASE: VA VENIR UNA UNITAT MÒBIL DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA) SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (31) (5) (26) (3) (3) (5) (20) (19) (12) (27) (4) MOLT BÉ 48,4 20,0 53,8 ,0 ,0 60,0 60,0 52,6 41,7 55,6 ,0 BÉ 48,4 80,0 42,3 100,0 100,0 40,0 35,0 42,1 58,3 40,7 100,0 MALAMENT ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 MOLT MALAMENT ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 NO HO SAP 3,2 ,0 3,8 ,0 ,0 ,0 5,0 5,3 ,0 3,7 ,0 NO CONTESTA ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 MOLT BÉ / BÉ 96,8 100,0 96,2 100,0 100,0 100,0 95,0 94,7 100,0 96,3 100,0 RESUM MOLT MALAMENT / MALAMENT ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 NS / NC 3,2 ,0 3,8 ,0 ,0 ,0 5,0 5,3 ,0 3,7 ,0 P16. COM VALORARIA LA SEGÜENT QÜESTIÓ RELACIONADA AMB LA UNITAT MÒBIL DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA: 2. L’AMABILITAT DEL TÈCNIC ----- (BASE: VA PRÉMER EL BOTÓ D'EMERGÈNCIA I ERA UNA SITUACIÓ D'EMERGÈNCIA) (BASE: VA VENIR UNA UNITAT MÒBIL DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA) SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (31) (5) (26) (3) (3) (5) (20) (19) (12) (27) (4) MOLT BÉ 83,9 80,0 84,6 66,7 100,0 40,0 95,0 84,2 83,3 85,2 75,0 BÉ 16,1 20,0 15,4 33,3 ,0 60,0 5,0 15,8 16,7 14,8 25,0 MALAMENT ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 MOLT MALAMENT ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 NO HO SAP ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 NO CONTESTA ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 MOLT BÉ / BÉ 100,0 100,0 100,0 100,0 100,0 100,0 100,0 100,0 100,0 100,0 100,0 RESUM MOLT MALAMENT / MALAMENT ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 NS / NC ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 P17 (RESUM). DIGUI'M SI PER VOSTÈ ELS SEGÜENTS ASPECTES SOBRE EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA SÓN MOLT/BASTANT IMPORTANTS: ----- (MULTIRESPOSTA) SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No SENTIR-SE MÉS ACOMPANYAT, MENYS SOL 89,0 91,4 88,3 91,9 93,2 87,4 87,8 89,1 88,8 91,0 85,6 QUE TINGUIN LES CLAUS DE CASA SEVA PER PODER ENTRAR EN CAS D'EMERGÈNCIA 78,5 79,5 78,2 77,8 76,9 80,2 78,2 79,3 75,9 93,1 52,9 PODER SEGUIR VIVINT A CASA SEVA DE FORMA INDEPENDENT 93,9 91,4 94,6 97,0 94,9 94,1 92,5 94,6 91,4 94,7 92,4 SENTIR-SE MÉS SEGUR EN EL CAS DE TENIR ALGUNA EMERGÈNCIA 95,6 95,7 95,6 98,0 95,7 95,0 95,3 95,1 97,3 95,5 95,9 MÉS TRANQUIL·LITAT PER A VOSTÈ I LA SEVA FAMÍLIA (FILLS...) 97,1 97,3 97,1 100,0 95,7 96,8 97,0 96,6 98,9 97,1 97,3 - 7 - Departament d'Estudis d'Opinió - Ajuntament de Barcelona Treball de camp: Del 9 al 25 d'octubre de 2018 USUARIS DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA Entrevista telefònica realitzada amb suport informàtic (CATI) P17. DIGUI'M SI PER VOSTÈ EL SEGÜENT ASPECTE SOBRE EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA ÉS MOLT, BASTANT, POC O GENS IMPORTANT? +++++ 1. SENTIR-SE MÉS ACOMPANYAT, MENYS SOL SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (800) (185) (615) (99) (117) (222) (362) (613) (187) (509) (291) MOLT IMPORTANT 65,4 65,4 65,4 61,6 63,2 64,4 67,7 66,9 60,4 68,4 60,1 BASTANT IMPORTANT 23,6 25,9 22,9 30,3 29,9 23,0 20,2 22,2 28,3 22,6 25,4 POC IMPORTANT 3,5 4,3 3,3 5,1 4,3 3,2 3,0 3,4 3,7 3,3 3,8 GENS IMPORTANT 4,0 3,2 4,2 3,0 1,7 4,1 5,0 3,6 5,3 2,8 6,2 NO HO SAP 2,6 1,1 3,1 ,0 ,9 4,1 3,0 2,8 2,1 2,4 3,1 NO CONTESTA ,9 ,0 1,1 ,0 ,0 1,4 1,1 1,1 ,0 ,6 1,4 P17. DIGUI'M SI PER VOSTÈ EL SEGÜENT ASPECTE SOBRE EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA ÉS MOLT, BASTANT, POC O GENS IMPORTANT? +++++ 2. SENTIR-SE MÉS SEGUR EN EL CAS DE TENIR ALGUNA EMERGÈNCIA SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (800) (185) (615) (99) (117) (222) (362) (613) (187) (509) (291) MOLT IMPORTANT 78,8 78,4 78,9 81,8 73,5 77,9 80,1 78,3 80,2 80,2 76,3 BASTANT IMPORTANT 16,9 17,3 16,7 16,2 22,2 17,1 15,2 16,8 17,1 15,3 19,6 POC IMPORTANT ,3 ,5 ,2 ,0 ,9 ,5 ,0 ,2 ,5 ,0 ,7 GENS IMPORTANT ,3 1,1 ,0 ,0 ,0 ,5 ,3 ,3 ,0 ,4 ,0 NO HO SAP 2,8 1,6 3,1 2,0 3,4 3,6 2,2 3,1 1,6 2,8 2,7 NO CONTESTA 1,1 1,1 1,1 ,0 ,0 ,5 2,2 1,3 ,5 1,4 ,7 P17. DIGUI'M SI PER VOSTÈ EL SEGÜENT ASPECTE SOBRE EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA ÉS MOLT, BASTANT, POC O GENS IMPORTANT? +++++ 3. MÉS TRANQUIL·LITAT PER A VOSTÈ I LA SEVA FAMÍLIA (FILLS...) SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (800) (185) (615) (99) (117) (222) (362) (613) (187) (509) (291) MOLT IMPORTANT 78,8 74,6 80,0 79,8 72,6 80,6 79,3 78,8 78,6 80,2 76,3 BASTANT IMPORTANT 18,4 22,7 17,1 20,2 23,1 16,2 17,7 17,8 20,3 16,9 21,0 POC IMPORTANT ,3 ,0 ,3 ,0 ,0 ,9 ,0 ,3 ,0 ,0 ,7 GENS IMPORTANT ,3 ,0 ,3 ,0 ,9 ,0 ,3 ,3 ,0 ,4 ,0 NO HO SAP 1,5 1,6 1,5 ,0 3,4 1,8 1,1 1,8 ,5 1,6 1,4 NO CONTESTA ,9 1,1 ,8 ,0 ,0 ,5 1,7 1,0 ,5 1,0 ,7 P17. DIGUI'M SI PER VOSTÈ EL SEGÜENT ASPECTE SOBRE EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA ÉS MOLT, BASTANT, POC O GENS IMPORTANT? +++++ 4. PODER SEGUIR VIVINT A CASA SEVA DE FORMA INDEPENDENT SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (800) (185) (615) (99) (117) (222) (362) (613) (187) (509) (291) MOLT IMPORTANT 77,9 72,4 79,5 74,7 70,1 77,5 81,5 79,1 73,8 77,2 79,0 BASTANT IMPORTANT 16,0 18,9 15,1 22,2 24,8 16,7 11,0 15,5 17,6 17,5 13,4 POC IMPORTANT ,8 1,6 ,5 1,0 ,0 ,5 1,1 ,5 1,6 ,4 1,4 GENS IMPORTANT 2,0 2,2 2,0 1,0 2,6 1,8 2,2 1,8 2,7 1,2 3,4 NO HO SAP 1,4 2,2 1,1 1,0 1,7 1,8 1,1 1,5 1,1 1,2 1,7 NO CONTESTA 2,0 2,7 1,8 ,0 ,9 1,8 3,0 1,6 3,2 2,6 1,0 P17. DIGUI'M SI PER VOSTÈ EL SEGÜENT ASPECTE SOBRE EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA ÉS MOLT, BASTANT, POC O GENS IMPORTANT? +++++ 5. QUE TINGUIN LES CLAUS DE CASA SEVA PER PODER ENTRAR EN CAS D’EMERGÈNCIA SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (800) (185) (615) (99) (117) (222) (362) (613) (187) (509) (291) MOLT IMPORTANT 62,0 60,5 62,4 59,6 59,0 64,9 61,9 64,1 55,1 77,2 35,4 BASTANT IMPORTANT 16,5 18,9 15,8 18,2 17,9 15,3 16,3 15,2 20,9 15,9 17,5 POC IMPORTANT 1,8 1,1 2,0 3,0 1,7 1,4 1,7 1,6 2,1 ,6 3,8 GENS IMPORTANT 5,3 6,5 4,9 5,1 6,0 6,3 4,4 4,9 6,4 1,0 12,7 NO HO SAP 7,0 7,6 6,8 7,1 7,7 5,9 7,5 6,0 10,2 3,5 13,1 NO CONTESTA 7,5 5,4 8,1 7,1 7,7 6,3 8,3 8,2 5,3 1,8 17,5 - 8 - Departament d'Estudis d'Opinió - Ajuntament de Barcelona Treball de camp: Del 9 al 25 d'octubre de 2018 USUARIS DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA Entrevista telefònica realitzada amb suport informàtic (CATI) P18. SEGONS LA SEVA EXPERIÈNCIA PERSONAL, QUÈ ÉS EL QUE MÉS LI AGRADA DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA? ----- (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (800) (185) (615) (99) (117) (222) (362) (613) (187) (509) (291) LI TRUQUEN SOVINT 9,9 7,6 10,6 7,1 11,1 9,9 10,2 9,1 12,3 9,6 10,3 POT TRUCAR EN QUALSEVOL MOMENT 1,6 2,2 1,5 3,0 ,9 1,4 1,7 1,6 1,6 1,8 1,4 SEMPRE HI HA ALGÚ QUE LI AJUDA/L'ATÉN 9,8 8,6 10,1 10,1 9,4 7,2 11,3 9,5 10,7 9,4 10,3 RAPIDESA EN L'ATENCIÓ 12,8 12,4 12,8 20,2 9,4 10,4 13,3 12,1 15,0 12,4 13,4 L'ATENCIÓ 7,9 9,2 7,5 9,1 10,3 7,2 7,2 7,3 9,6 8,1 7,6 L'INTERÉS (ES PREOCUPEN, ESTAN PENDENTS) 15,6 15,1 15,8 18,2 15,4 15,3 15,2 15,5 16,0 15,7 15,5 L'AMABILITAT DEL PERSONAL 24,6 27,0 23,9 21,2 28,2 27,9 22,4 24,8 24,1 23,6 26,5 EL TRACTE CARINYÓS 4,3 2,2 4,9 4,0 4,3 4,1 4,4 5,1 1,6 4,3 4,1 QUELCOM QUE LI PASSI POT TRUCAR 3,8 2,7 4,1 1,0 3,4 5,0 3,9 3,6 4,3 4,1 3,1 LA TRANQUIL·LITAT/SEGURETAT QUE LI DÓNA 8,9 4,9 10,1 10,1 8,5 8,6 8,8 8,5 10,2 9,2 8,2 LI FA SENTIR ACOMPANYAT/ADA 3,4 3,8 3,3 3,0 2,6 4,5 3,0 3,3 3,7 3,7 2,7 LI FELICITEN L'ANIVERSARI / EL SANT / EL NADAL 1,1 ,5 1,3 2,0 ,0 1,8 ,8 1,1 1,1 1,6 ,3 QUE NO L'HA NECESSITAT / NO HO HA HAGUT DE FER SERVIR 5,4 5,4 5,4 2,0 6,0 6,8 5,2 5,2 5,9 4,5 6,9 ALTRES ,6 ,5 ,7 2,0 ,9 ,5 ,3 ,5 1,1 ,4 1,0 TOT 17,5 19,5 16,9 23,2 12,0 15,8 18,8 17,9 16,0 19,3 14,4 NO HO SAP 2,4 2,2 2,4 ,0 4,3 2,7 2,2 2,6 1,6 2,0 3,1 NO CONTESTA ,4 ,0 ,5 ,0 ,0 ,5 ,6 ,5 ,0 ,4 ,3 P19. I QUÈ ÉS EL QUE VOSTÈ MILLORARIA DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA? ----- (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (800) (185) (615) (99) (117) (222) (362) (613) (187) (509) (291) MÉS FREQÜÈNCIA DE LES TRUCADES 2,3 1,6 2,4 2,0 2,6 1,4 2,8 2,4 1,6 2,4 2,1 MÉS RAPIDESA EN L'ATENCIÓ 2,6 2,7 2,6 1,0 3,4 3,2 2,5 2,8 2,1 3,7 ,7 QUE VINGUI EL METGE EN LLOC DE TRUCAR ALS FAMILIARS ,8 ,5 ,8 1,0 ,9 ,0 1,1 ,8 ,5 ,6 1,0 MÉS COBERTURA DE L'EQUIP / COBERTURA FORA DE CASA 3,0 3,8 2,8 6,1 5,1 2,3 1,9 2,6 4,3 2,8 3,4 MÉS INFORMACIÓ DEL SERVEI ,5 1,1 ,3 2,0 ,0 ,0 ,6 ,2 1,6 ,4 ,7 QUE ELS ACOMPANYIN AL METGE ,3 ,0 ,3 ,0 ,0 ,5 ,3 ,2 ,5 ,4 ,0 QUE ANÉSSIN A FER-LI COMPANYIA 1,1 ,5 1,3 1,0 1,7 1,4 ,8 1,1 1,1 1,4 ,7 CANVIAR EL DISSENY DE LA MEDALLA ,5 1,6 ,2 1,0 ,9 ,0 ,6 ,5 ,5 ,2 1,0 EL SOROLL QUE FA L'APARELL ,6 ,0 ,8 1,0 1,7 ,5 ,3 ,8 ,0 ,8 ,3 LES FUNCIONALITATS DE L'APARELL ,5 1,1 ,3 ,0 ,9 ,0 ,8 ,3 1,1 ,4 ,7 L'ATENCIÓ DEL PERSONAL ,1 ,5 ,0 ,0 ,0 ,5 ,0 ,2 ,0 ,2 ,0 QUE ELS AJUDIN AMB LA NETEJA/COMPRES ,8 ,5 ,8 ,0 1,7 ,9 ,6 ,7 1,1 ,8 ,7 QUE ARRIBI A MÉS POBLACIÓ ,3 ,0 ,3 1,0 ,0 ,0 ,3 ,2 ,5 ,4 ,0 QUE POGUESSIN ENTRAR SENSE TENIR LA CLAU ,5 ,5 ,5 1,0 ,9 ,9 ,0 ,3 1,1 ,6 ,3 ALTRES 1,3 1,1 1,3 2,0 2,6 ,0 1,4 1,0 2,1 1,2 1,4 RES 63,3 67,0 62,1 65,7 53,8 66,7 63,5 63,5 62,6 63,5 62,9 NO HO SAP 22,0 18,4 23,1 15,2 24,8 22,5 22,7 22,7 19,8 20,4 24,7 NO CONTESTA ,1 ,0 ,2 ,0 ,0 ,0 ,3 ,2 ,0 ,2 ,0 P20. COM VALORA LA INFORMACIÓ QUE DES DE EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA SE LI OFEREIX SOBRE TEMES RELATIUS A PARTICIPACIÓ, SALUT, SEGURETAT I CONSUM: MOLT BÉ, BÉ, MALAMENT O MOLT MALAMENT? SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (800) (185) (615) (99) (117) (222) (362) (613) (187) (509) (291) MOLT BÉ 48,0 47,6 48,1 40,4 45,3 45,0 52,8 48,1 47,6 48,5 47,1 BÉ 31,9 29,7 32,5 35,4 35,0 33,8 28,7 30,7 35,8 32,6 30,6 MALAMENT ,4 1,6 ,0 ,0 ,0 ,5 ,6 ,3 ,5 ,6 ,0 MOLT MALAMENT ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 NO HE REBUT INFORMACIÓ 17,4 18,9 16,9 23,2 17,1 19,8 14,4 17,9 15,5 15,1 21,3 NO HO SAP 2,0 2,2 2,0 1,0 2,6 ,9 2,8 2,4 ,5 2,6 1,0 NO CONTESTA ,4 ,0 ,5 ,0 ,0 ,0 ,8 ,5 ,0 ,6 ,0 MOLT BÉ / BÉ 79,9 77,3 80,7 75,8 80,3 78,8 81,5 78,8 83,4 81,1 77,7 MOLT MALAMENT / MALAMENT ,4 1,6 ,0 ,0 ,0 ,5 ,6 ,3 ,5 ,6 ,0 RESUM NO HE REBUT INFORMACIÓ 17,4 18,9 16,9 23,2 17,1 19,8 14,4 17,9 15,5 15,1 21,3 NS / NC 2,4 2,2 2,4 1,0 2,6 ,9 3,6 2,9 ,5 3,1 1,0 - 9 - Departament d'Estudis d'Opinió - Ajuntament de Barcelona Treball de camp: Del 9 al 25 d'octubre de 2018 USUARIS DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA Entrevista telefònica realitzada amb suport informàtic (CATI) P21. LI HAN INSTAL·LAT DISPOSITIUS DE SEGURETAT COM A DETECTORS DE FUM, GAS, CAIGUDES, ETCÈTERA ? SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (800) (185) (615) (99) (117) (222) (362) (613) (187) (509) (291) SÍ 23,1 20,0 24,1 25,3 19,7 21,2 24,9 21,9 27,3 24,8 20,3 NO 74,1 77,3 73,2 73,7 79,5 77,0 70,7 75,4 70,1 73,3 75,6 NO HO SAP 2,5 2,7 2,4 1,0 ,9 1,8 3,9 2,4 2,7 1,6 4,1 NO CONTESTA ,3 ,0 ,3 ,0 ,0 ,0 ,6 ,3 ,0 ,4 ,0 P22. AQUESTS DISPOSITIUS ELS CONSIDERA MOLT, BASTANT, POC O GENS IMPORTANTS PER LA SEVA SEGURETAT? ----- (BASE: ELS HAN INSTAL·LAT ELS DISPOSITIUS DE SEGURETAT) SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (185) (37) (148) (25) (23) (47) (90) (134) (51) (126) (59) MOLT IMPORTANT 79,5 81,1 79,1 80,0 69,6 85,1 78,9 77,6 84,3 77,8 83,1 BASTANT IMPORTANT 17,8 18,9 17,6 20,0 30,4 12,8 16,7 18,7 15,7 18,3 16,9 POC IMPORTANT ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 GENS IMPORTANT ,5 ,0 ,7 ,0 ,0 ,0 1,1 ,7 ,0 ,8 ,0 NO HO SAP 1,1 ,0 1,4 ,0 ,0 2,1 1,1 1,5 ,0 1,6 ,0 NO CONTESTA 1,1 ,0 1,4 ,0 ,0 ,0 2,2 1,5 ,0 1,6 ,0 MOLT/BASTANT IMPORTANT 97,3 100,0 96,6 100,0 100,0 97,9 95,6 96,3 100,0 96,0 100,0 RESUM POC/GENS IMPORTANT ,5 ,0 ,7 ,0 ,0 ,0 1,1 ,7 ,0 ,8 ,0 NS / NC 2,2 ,0 2,7 ,0 ,0 2,1 3,3 3,0 ,0 3,2 ,0 z1. QUINA EDAT TÉ, VOSTÈ? ----- (BASE: L'ENTREVISTAT NO ÉS L'USUARI/ÀRIA DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA) SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (102) (44) (58) (9) (6) (11) (76) (50) (52) (56) (46) DE 16 A 74 ANYS 74,5 56,8 87,9 88,9 50,0 63,6 76,3 96,0 53,8 78,6 69,6 DE 75 A 79 ANYS 10,8 18,2 5,2 ,0 33,3 27,3 7,9 2,0 19,2 8,9 13,0 DE 80 A 84 ANYS 5,9 11,4 1,7 ,0 16,7 9,1 5,3 ,0 11,5 3,6 8,7 DE 85 ANYS I MÉS 8,8 13,6 5,2 11,1 ,0 ,0 10,5 2,0 15,4 8,9 8,7 (BASE: L'ENTREVISTAT NO ÉS L'USUARI/ÀRIA DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA) SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (Recompte) (102) (44) (58) (9) (6) (11) (76) (50) (52) (56) (46) Mitjana 61,8 66,8 58,0 57,8 67,7 64,2 61,5 55,6 67,8 60,6 63,2 Des.Est. 16,1 16,2 15,0 22,7 16,0 15,7 15,4 13,1 16,5 15,4 16,8 Z2. QUIN ÉS EL SEU NIVELL D'ESTUDIS ACABATS? SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (800) (185) (615) (99) (117) (222) (362) (613) (187) (509) (291) OBLIGATORIS NO FINALITZATS 22,9 18,4 24,2 12,1 19,7 27,9 23,8 23,2 21,9 26,7 16,2 OBLIGATORIS 40,5 38,4 41,1 51,5 39,3 38,3 39,2 38,8 46,0 38,7 43,6 SECUNDARIS GENERALS 13,9 16,2 13,2 15,2 15,4 10,8 14,9 13,7 14,4 12,0 17,2 SECUNDARIS PROFESSIONALS 11,9 13,0 11,5 8,1 16,2 11,7 11,6 12,9 8,6 12,0 11,7 UNIVERSITARIS 8,8 11,4 8,0 10,1 8,5 8,1 8,8 9,1 7,5 8,4 9,3 POST UNIVERSITARIS ,8 2,2 ,3 1,0 ,0 1,4 ,6 ,8 ,5 1,0 ,3 NO HO SAP ,9 ,5 1,0 1,0 ,9 1,4 ,6 1,1 ,0 ,6 1,4 NO CONTESTA ,5 ,0 ,7 1,0 ,0 ,5 ,6 ,3 1,1 ,6 ,3 VOL AFEGIR ALGUN COMENTARI O FER ALGUN SUGGERIMENT SOBRE EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA? SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (800) (185) (615) (99) (117) (222) (362) (613) (187) (509) (291) SÍ 38,8 36,8 39,3 44,4 43,6 41,4 34,0 37,5 42,8 40,9 35,1 TOT BE 14,0 18,9 12,5 10,1 10,3 12,6 17,1 12,2 19,8 13,9 14,1 NO 46,3 42,7 47,3 42,4 45,3 45,0 48,3 49,8 34,8 44,4 49,5 NO HO SAP ,3 ,5 ,2 ,0 ,9 ,5 ,0 ,2 ,5 ,2 ,3 NO CONTESTA ,8 1,1 ,7 3,0 ,0 ,5 ,6 ,3 2,1 ,6 1,0 - 10 - Departament d'Estudis d'Opinió - Ajuntament de Barcelona Treball de camp: Del 9 al 25 d'octubre de 2018 USUARIS DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA Entrevista telefònica realitzada amb suport informàtic (CATI) COMENTARI O SUGGERIMENT SOBRE EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA: ----- (BASE: HAN FET ALGUN COMENTARI O SUGGERIMENT) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) SEXE EDAT AMB QUI VIU DÓNEN CLAUS (Recompte) % Columna TOTAL Home Dona 16-74 75-79 80-84 +84 Sol/a 1 pers. o més Sí No (310) (68) (242) (44) (51) (92) (123) (230) (80) (208) (102) ESTÀ MOLT CONTENT/A 44,8 42,6 45,5 52,3 39,2 53,3 38,2 43,9 47,5 46,6 41,2 QUE SEGUEIXI IGUAL / QUE NO CANVIÏ 5,2 2,9 5,8 2,3 2,0 6,5 6,5 6,5 1,3 6,3 2,9 AGRAEIX / FELICITA EL SERVEI 18,1 17,6 18,2 15,9 25,5 15,2 17,9 18,7 16,3 18,3 17,6 EL PERSONAL ÉS MOLT AMABLE 12,9 10,3 13,6 11,4 15,7 14,1 11,4 13,5 11,3 12,5 13,7 RECOMANA EL SERVEI 2,3 ,0 2,9 ,0 2,0 3,3 2,4 2,6 1,3 1,9 2,9 ÉS UN SERVEI NECESSARI 8,4 8,8 8,3 13,6 5,9 8,7 7,3 7,4 11,3 7,7 9,8 ÉS PERFECTE PER LES PERSONES QUE VIUEN SOLES ,3 ,0 ,4 ,0 ,0 ,0 ,8 ,4 ,0 ,5 ,0 ÉS MOLT RÀPID 1,3 1,5 1,2 2,3 ,0 1,1 1,6 ,9 2,5 1,0 2,0 LI DÓNA SEGURETAT / TRANQUIL·LITAT 6,5 5,9 6,6 4,5 2,0 6,5 8,9 6,5 6,3 5,3 8,8 MÉS INFORMACIÓ DEL SERVEI 1,3 ,0 1,7 6,8 ,0 ,0 ,8 ,9 2,5 1,0 2,0 MÉS FREQÜÈNCIA DE LES TRUCADES 4,5 2,9 5,0 2,3 3,9 5,4 4,9 4,8 3,8 4,3 4,9 QUE ELS ACOMPANYIN AL METGE ,3 ,0 ,4 ,0 ,0 ,0 ,8 ,4 ,0 ,5 ,0 QUE ANÉSSIN A FER-LI COMPANYIA 1,0 1,5 ,8 ,0 3,9 1,1 ,0 ,9 1,3 1,0 1,0 QUE HI HAGUÉS MÉS GENT QUALIFICADA TREBALLANT ,3 1,5 ,0 ,0 ,0 ,0 ,8 ,0 1,3 ,0 1,0 PROBLEMES TÈCNICS AMB L'APARELL 1,6 1,5 1,7 2,3 2,0 2,2 ,8 1,3 2,5 1,9 1,0 QUE ES POGUÉS PORTAR TAMBÉ AL CARRER 1,6 ,0 2,1 ,0 5,9 1,1 ,8 1,7 1,3 1,0 2,9 NO HA HAGUT D'UTILITZAR MAI EL SERVEI 3,5 4,4 3,3 2,3 7,8 4,3 1,6 2,6 6,3 2,4 5,9 EL SERVEI NO TÉ LES SEVES CLAUS ,3 ,0 ,4 2,3 ,0 ,0 ,0 ,4 ,0 ,0 1,0 MÉS RAPIDESA DEL SERVEI 1,3 2,9 ,8 ,0 2,0 ,0 2,4 1,3 1,3 1,4 1,0 DEMANA UN ALTRE SERVEI ADDICIONAL (DETECTOR DE FUMS, NETEJA...) 2,9 2,9 2,9 ,0 2,0 4,3 3,3 3,0 2,5 3,4 2,0 ALTRES 4,5 5,9 4,1 4,5 2,0 1,1 8,1 5,2 2,5 5,3 2,9 - 11 - Departament d'Estudis d'Opinió - Ajuntament de Barcelona Treball de camp: Del 9 al 25 d'octubre de 2018 Usuaris/es Servei Teleassistència/ Any 2018 - Encreuaments ENQUESTES I ESTUDIS D’OPINIÓ Pla d’Estudis Sociològics Aquests estudis sociològics permeten Sèrie determinar les prioritats de la població, d’Avaluació Contínua conèixer la realitat social, saber com es valora l’activitat i els serveis municipals, i esbrinar Enquestes l’opinió sobre l’actuació política municipal. de Sistemes de Qualitat Investigació de Comunicació Estudis Ad-Hoc Enquestes de Sistemes de Qualitat 7 Departament d’Estudis d’Opinió Registre Públic d'Enquestes i Estudis d'Opinió : r18026 www.barcelona.cat OFICINA MUNICIPAL DE DADES