GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA - ANNEXOS - 12 d’abril del 2019 CSV: 1e06-d23b-6ec2-6e3d ACORD DEL CONSELL MUNICIPAL CP19/08 PR/23 de 29 de març de 2019, d'aprovació de l'esmena de l'annex 1 i 2 de l'Acord del Consell Plenari del 21 d desembre de 2018 sobre l'aprovació de la Relació inicial de Llocs de Treball. ANNEX 2: ESMENES I MODIFICACIONS DE L’ANNEX 1 DE LA RELACIÓ INICIAL DE LLOCS DE TREBALL A continuació, es detallen les fitxes de tots els llocs de treball afectats per aquest expedient. Llocs de treball Coordinador/a de projectes d'arquitectura i enginyeria ....................................... 2 Tècnic/a especialista jurídic............................................................................. 3 Lletrat/da consistorial..................................................................................... 4 Lletrat/da de Secretaria General ...................................................................... 5 Secretari/a del Consell Tributari ...................................................................... 6 Secretari/a delegat/da ................................................................................... 7 Tècnic/a referent jurídic ................................................................................. 8 Cap de Divisió - retribució extraordinària .......................................................... 9 Cap de Divisió - retribució ordinària ................................................................10 1 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA - ANNEXOS - 12 d’abril del 2019 CSV: 1e06-d23b-6ec2-6e3d ACORD DEL CONSELL MUNICIPAL CP19/08 PR/23 de 29 de març de 2019, d'aprovació de l'esmena de l'annex 1 i 2 de l'Acord del Consell Plenari del 21 d desembre de 2018 sobre l'aprovació de la Relació inicial de Llocs de Treball. Coordinador/a de projectes d'arquitectura i enginyeria Codi del lloc: 26FAXSCAE02 Classificació Classe de lloc Singular Vinculació Funcionària Subgrup d’accés A1/A2 Nivell de destinació 26 Àmbit funcional Arquitectura i Enginyeria Sistema de provisió Concurs Categories d’accés al lloc TS Arquitectura; TS Enginyeria; TM Arquitectura; TM Enginyeria; TS Economia; TS Gestió; Gestora d'Administració General Esquema retributiu Nivell competencial Destinació: 26 Compromís professional 4 Específic: 80.10 Treball en equip 3 Circumstancial: Orientació a servei públic 4 Altres requeriments del lloc Pensament analític 4 Recerca d’informació i actualització del coneixement 2 Flexibilitat i obertura al canvi 3 Rigor i organització 3 Comunicació i influència 3 Lideratge i desenvolupament 3 Funcions ! Dirigir la definició, planificació, execució i supervisió dels plans, programes i projectes dins de l'àmbit d'arquitectura i enginyeria com els relacionats amb el medi ambient, urbanisme, model urbà i/o mobilitat, entre d'altres, coordinant els recursos ! Coordinar la implantació de programes, projectes i plans desenvolupats directament o per externs, dins de l’òrgan on presta els seus serveis en els àmbits de l'arquitectura i l'enginyeria. ! Col·laborar amb altres unitats de l’organització territorial i altres òrgans per a definir criteris tècnics que siguin d’aplicació als projectes i plans d'actuació, i fer el seguiment dels mateixos. ! Representar tècnicament a la Corporació municipal en els projectes de la seva competència. Observacions 2 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA - ANNEXOS - 12 d’abril del 2019 CSV: 1e06-d23b-6ec2-6e3d ACORD DEL CONSELL MUNICIPAL CP19/08 PR/23 de 29 de març de 2019, d'aprovació de l'esmena de l'annex 1 i 2 de l'Acord del Consell Plenari del 21 d desembre de 2018 sobre l'aprovació de la Relació inicial de Llocs de Treball. Tècnic/a especialista jurídic Codi del lloc: 24FA1SCJU01 Classificació Classe de lloc Singular Vinculació Funcionària Subgrup d’accés A1 Nivell de destinació 24 Àmbit funcional Jurídic Sistema de provisió Concurs Categories d’accés al lloc TS Dret; TS Gestió (titulació en dret); Tècnica d'Administració General (titulació en dret) Esquema retributiu Nivell competencial Destinació: 24 Compromís professional 3 Específic: 80.20 Treball en equip 2 Circumstancial: Orientació a servei públic 3 Altres requeriments del lloc Pensament analític 3 Recerca d’informació i actualització de coneixement 3 Autoconfiança 2 Rigor i organització 3 Comunicació i influència 2 Funcions ! Elaborar i redactar informes, plecs, decrets i propostes de resolució en assumptes complexos així com d’altra documentació jurídica que sigui necessària. ! Assessorar en dret en totes les matèries relacionades amb l'àmbit jurídic. ! Instruir els procediments administratius en els que sigui nomenat/da instructor/a; o la defensa jurídica en cas d'apoderament. ! Planejar i desenvolupar treballs tècnics i estudis, sobre les matèries de l'àmbit jurídic. ! Proposar i desenvolupar criteris i millores dins de l'àmbit jurídic; incloent instruments o eines per compartir el coneixement com tesaurus de jurisprudència, web, etc. Observacions 3 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA - ANNEXOS - 12 d’abril del 2019 CSV: 1e06-d23b-6ec2-6e3d ACORD DEL CONSELL MUNICIPAL CP19/08 PR/23 de 29 de març de 2019, d'aprovació de l'esmena de l'annex 1 i 2 de l'Acord del Consell Plenari del 21 d desembre de 2018 sobre l'aprovació de la Relació inicial de Llocs de Treball. Lletrat/da consistorial Codi del lloc: 26FA1SCJU01 Classificació Classe de lloc Singular Vinculació Funcionària Subgrup d’accés A1 Nivell de destinació 26 Àmbit funcional Jurídic Sistema de provisió Concurs Categories d’accés al lloc TS Dret; TS Gestió (titulació en dret); Tècnica d'Administració General (titulació en dret) Esquema retributiu Nivell competencial Destinació: 26 Compromís professional 3 Específic: 80.10 Treball en equip 2 Circumstancial: Orientació a servei públic 4 Altres requeriments del lloc Pensament analític 4 Recerca d’informació i actualització de coneixement 3 Autoconfiança 3 Rigor i organització 3 Comunicació i influència 3 Funcions ! Representar i defensar l’Ajuntament de Barcelona, els seus instituts, i altres ens vinculats si es requereix, en judicis davant qualsevol òrgan jurisdiccional, així com davant d'altres administracions públiques, institucions, òrgans o autoritats independents. ! Redactar o dirigir la redacció de documents de caràcter administratiu de gran complexitat o impacte per a l’Ajuntament i el seu sector públic, com ara ordenances, resolucions, propostes d'acord, informes, dictàmens, estatuts, instruccions, circulars, plans normatius, estudis jurídics o documents similars. ! Assessorar jurídicament als òrgans de govern i/o direccions municipals. ! Formular consultes fonamentades en dret a altres administracions públiques, institucions, òrgans, autoritats o administracions independents i examinar disposicions normatives d'altres administracions, així com jurisprudència dels jutjats i tribunals. ! Participar en accions de gestió del coneixement jurídic i en accions formatives d’aquest àmbit; així com revisar recursos de caràcter administratiu de gran complexitat o impacte per a l'Ajuntament i el sector públic. Observacions 4 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA - ANNEXOS - 12 d’abril del 2019 CSV: 1e06-d23b-6ec2-6e3d ACORD DEL CONSELL MUNICIPAL CP19/08 PR/23 de 29 de març de 2019, d'aprovació de l'esmena de l'annex 1 i 2 de l'Acord del Consell Plenari del 21 d desembre de 2018 sobre l'aprovació de la Relació inicial de Llocs de Treball. Lletrat/da de Secretaria General Codi del lloc: 26FA1SCJU02 Classificació Classe de lloc Singular Vinculació Funcionària Subgrup d’accés A1 Nivell de destinació 26 Àmbit funcional Jurídic Sistema de provisió Concurs Categories d’accés al lloc TS Dret; TS Gestió (titulació en dret); Tècnica d'Administració General (titulació en dret) Esquema retributiu Nivell competencial Destinació: 26 Compromís professional 3 Específic: 80.10 Treball en equip 2 Circumstancial: Orientació a servei públic 4 Altres requeriments del lloc Pensament analític 4 Recerca d’informació i actualització de coneixement 3 Autoconfiança 3 Rigor i organització 3 Comunicació i influència 3 Funcions ! Coordinar i impulsar projectes de la Secretaria General, amb caràcter transversal, a tots els òrgans de l’Ajuntament i ens dependents. ! Fiscalitzar el compliment de la legalitat del procediment i de les propostes d’acord dels expedients que s’eleven a l’aprovació dels òrgans centrals de govern. ! Emetre informes jurídics preceptius i elaborar normativa, cartipàs municipal i delegacions als òrgans municipals i càrrecs executius. ! Exercir la funció de secretaris/es delegats/des, en la doble condició d’assessors jurídics i fedataris públics d’òrgans centrals i ens dependents, així com també la secretaria accidental de l’Ajuntament. ! Assistir al Secretari General en el Plenari del Consell Municipal i la Comissió de Govern i també als òrgans centrals del govern i a l’administració executiva. Observacions 5 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA - ANNEXOS - 12 d’abril del 2019 CSV: 1e06-d23b-6ec2-6e3d ACORD DEL CONSELL MUNICIPAL CP19/08 PR/23 de 29 de març de 2019, d'aprovació de l'esmena de l'annex 1 i 2 de l'Acord del Consell Plenari del 21 d desembre de 2018 sobre l'aprovació de la Relació inicial de Llocs de Treball. Secretari/a del Consell Tributari Codi del lloc: 26FA1SCJU03 Classificació Classe de lloc Singular Vinculació Funcionària Subgrup d’accés A1 Nivell de destinació 26 Àmbit funcional Jurídic Sistema de provisió Concurs Categories d’accés al lloc TS Dret; TS Gestió (titulació en dret); Tècnica d'Administració General (titulació en dret) Esquema retributiu Nivell competencial Destinació: 26 Compromís professional 3 Específic: 80.10 Treball en equip 2 Circumstancial: Orientació a servei públic 4 Altres requeriments del lloc Pensament analític 4 Recerca d’informació i actualització de coneixement 3 Autoconfiança 3 Rigor i organització 3 Comunicació i influència 3 Funcions ! Dur a terme l'elaboració d'actes i ordres del dia del Consell Tributari, repartiment d’expedients, assistència a les sessions, execució d’acords i suport tècnic als membres. ! Coordinar-se amb els serveis d’hisenda i amb les dependències municipals que elaborin propostes que siguin competència de l'òrgan on presta servei. ! Redactar dictàmens i propostes de resolució de recursos d’alçada en matèria tributària. ! Coordinar els tesaurus de jurisprudència i de ponències rellevants de l'òrgan on presta servei. ! Planificar i gestionar els recursos humans, econòmics i materials de l'òrgan on presta servei, per tal d’assegurar la consecució del objectius. Observacions 6 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA - ANNEXOS - 12 d’abril del 2019 CSV: 1e06-d23b-6ec2-6e3d ACORD DEL CONSELL MUNICIPAL CP19/08 PR/23 de 29 de març de 2019, d'aprovació de l'esmena de l'annex 1 i 2 de l'Acord del Consell Plenari del 21 d desembre de 2018 sobre l'aprovació de la Relació inicial de Llocs de Treball. Secretari/a delegat/da Codi del lloc: 26FA1SCJU04 Classificació Classe de lloc Singular Vinculació Funcionària Subgrup d’accés A1 Nivell de destinació 26 Àmbit funcional Jurídic Sistema de provisió Concurs Categories d’accés al lloc TS Dret; TS Gestió (titulació en dret); Tècnica d'Administració General (titulació en dret) Esquema retributiu Nivell competencial Destinació: 26 Compromís professional 3 Específic: 80.10 Treball en equip 2 Circumstancial: Orientació a servei públic 4 Altres requeriments del lloc Pensament analític 4 Recerca d’informació i actualització de coneixement 3 Autoconfiança 3 Rigor i organització 3 Comunicació i influència 3 Funcions ! Assessorar legalment en els àmbits de la seva competència, i estudiar i fer propostes normatives si s'escau. ! Atorgar la fe pública als diferents actes administratius. ! Emetre informes preceptius o jurídicament complexos dins de l'àmbit jurídic; així com aquells que li siguin sol·licitats pels òrgans de govern i de participació. ! Coordinar-se amb els assessors jurídics i/o tècnics en l'àmbit jurídic. ! Redactar les actes dels òrgans de govern, emetre certificats, notificar resolucions i publicar-les. Observacions 7 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA - ANNEXOS - 12 d’abril del 2019 CSV: 1e06-d23b-6ec2-6e3d ACORD DEL CONSELL MUNICIPAL CP19/08 PR/23 de 29 de març de 2019, d'aprovació de l'esmena de l'annex 1 i 2 de l'Acord del Consell Plenari del 21 d desembre de 2018 sobre l'aprovació de la Relació inicial de Llocs de Treball. Tècnic/a referent jurídic Codi del lloc: 26FA1SCJU05 Classificació Classe de lloc Singular Vinculació Funcionària Subgrup d’accés A1 Nivell de destinació 26 Àmbit funcional Jurídic Sistema de provisió Concurs Categories d’accés al lloc TS Dret; TS Gestió (titulació en dret); Tècnica d'Administració General (titulació en dret) Esquema retributiu Nivell competencial Destinació: 26 Compromís professional 3 Específic: 80.10 Treball en equip 2 Circumstancial: Orientació a servei públic 4 Altres requeriments del lloc Pensament analític 4 Recerca d’informació i actualització de coneixement 3 Autoconfiança 3 Rigor i organització 3 Comunicació i influència 3 Funcions ! Elaborar o dirigir l’elaboració d’informes, dictàmens o propostes de resolució de gran complexitat de l'àmbit jurídic. ! Assessorar, formar, supervisar i donar suport tècnic a agents interns, i si s'escau, a agents externs en l'àmbit jurídic. ! Tramitar i fer el seguiment d'expedients jurídics de major complexitat i/o molt específics (p.e. Inventari, hipotecari, etc.); o impulsar convenis i acords. ! Establir línies de treball, criteris i marcs de referència per la transformació i millora dels serveis, processos i recursos en l’àmbit jurídic, i fer-ne el seguiment. ! Analitzar, inspeccionar així com dirigir treballs tècnics i estudis de l'àmbit jurídic per assegurar el compliment de la normativa en les actuacions i en els sistemes d'informació i gestió. Observacions 8 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA - ANNEXOS - 12 d’abril del 2019 CSV: 1e06-d23b-6ec2-6e3d ACORD DEL CONSELL MUNICIPAL CP19/08 PR/23 de 29 de març de 2019, d'aprovació de l'esmena de l'annex 1 i 2 de l'Acord del Consell Plenari del 21 d desembre de 2018 sobre l'aprovació de la Relació inicial de Llocs de Treball. Cap de Divisió - retribució extraordinària Codi del lloc: 28FA1CLCD02 Classificació Classe de lloc Comandament Vinculació Funcionària Subgrup d’accés A1 Nivell de destinació 28 Àmbit funcional Comandament Sistema de provisió Lliure designació Categories d’accés al lloc TS SPEIS Esquema retributiu Nivell competencial Destinació: 28 Compromís professional 4 Específic: 20.21 Treball en equip 4 Circumstancial: Orientació a servei públic 4 Altres requeriments del lloc Flexibilitat i obertura al canvi 4 Comunicació i influència 5 Visió global 3 Lideratge i desenvolupament 4 Direcció de persones 5 Funcions ! Dirigir i controlar els serveis operatius mitjançant els comandaments de les Divisions. ! Desenvolupar i executar el pla de treball per tal d’aconseguir els objectius marcats pel Govern Municipal. ! Dirigir el disseny de la planificació, la coordinació, l’execució i l'avaluació dels programes, processos i serveis de l'òrgan on està adscrit per l’acompliment dels objectius marcats. ! Dirigir els recursos humans, econòmics, materials i tecnològics adscrits, en funció dels resultats esperats i integrar la prevenció de riscos laborals, d’acord amb el sistema de gestió de seguretat i salut laboral de l’Ajuntament. ! Realitzar funcions específiques de Cap de Dia, si s'escau, d'acord amb el nivell d'emergència 5. Observacions 9 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA - ANNEXOS - 12 d’abril del 2019 CSV: 1e06-d23b-6ec2-6e3d ACORD DEL CONSELL MUNICIPAL CP19/08 PR/23 de 29 de març de 2019, d'aprovació de l'esmena de l'annex 1 i 2 de l'Acord del Consell Plenari del 21 d desembre de 2018 sobre l'aprovació de la Relació inicial de Llocs de Treball. Cap de Divisió - retribució ordinària Codi del lloc: 28FA1CLCD05 Classificació Classe de lloc Comandament Vinculació Funcionària Subgrup d’accés A1 Nivell de destinació 28 Àmbit funcional Comandament Sistema de provisió Lliure designació Categories d’accés al lloc TS SPEIS Esquema retributiu Nivell competencial Destinació: 28 Compromís professional 4 Específic: 20.22 Treball en equip 4 Circumstancial: Orientació a servei públic 4 Altres requeriments del lloc Flexibilitat i obertura al canvi 4 Comunicació i influència 5 Visió global 3 Lideratge i desenvolupament 4 Direcció de persones 5 Funcions ! Dirigir i controlar els serveis operatius mitjançant els comandaments de les Divisions. ! Desenvolupar i executar el pla de treball per tal d’aconseguir els objectius marcats pel Govern Municipal. ! Dirigir el disseny de la planificació, la coordinació, l’execució i l'avaluació dels programes, processos i serveis de l'òrgan on està adscrit per l’acompliment dels objectius marcats. ! Dirigir els recursos humans, econòmics, materials i tecnològics adscrits, en funció dels resultats esperats i integrar la prevenció de riscos laborals, d’acord amb el sistema de gestió de seguretat i salut laboral de l’Ajuntament. ! Realitzar funcions específiques de Cap de Dia, si s'escau, d'acord amb el nivell d'emergència 5. Observacions 10