Secretaria General COMISSIÓ DE GOVERN SESSIÓ ORDINÀRIA DE 9 DE MAIG DE 2019 ACORDS Aprovació de l’acta de la sessió de 2 de maig de 2019 Part Decisòria Propostes d’acord ALCALDIA 2. – (20194139) INICIAR l'expedient per a la contractació dels serveis de formació del personal del Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament i de la Guàrdia Urbana de Barcelona, en matèria de seguretat, emergències i protecció civil, amb núm. de contracte 19001970; amb un pressupost base de licitació de 821.976,00 euros, exempt d'IVA, determinat en funció de preus unitaris. APROVAR les actuacions preparatòries efectuades i el plec de clàusules administratives particulars regulador del contracte; i DISPOSAR l'obertura del procediment d'adjudicació, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment negociat per raons tècniques, a l'empara de l'article 168.a.2 de la Llei de Contractes del Sector Públic (LCSP). AUTORITZAR l'esmentada despesa; ADJUDICAR el contracte de conformitat amb la proposta continguda en l'expedient i DISPOSAR la despesa a favor de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, amb NIF Q0801494F, d'acord amb la seva proposició, i amb càrrec a les partides 0401 16200 13213 i 0401 16200 13613 del pressupost 2019. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte al Sr. Alfred Medina Gené, cap del Departament de Recursos Humans de la Gerencia. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. ÀREA D'ECONOMIA I TREBALL, CIUTAT DIGITAL I RELACIONS INTERNACIONALS 3. – (655/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Agustín Jiménez Francès (mat. 37282) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional d’Administratiu, amb destinació al Departament de Llicències i Inspecció del Districte de Sant Andreu, on ocupa el lloc de treball d’Inspector especialista (20FC1SCSC09), i l’activitat privada per compte propi d’agent comercial. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no CG 17/19 1/13 coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, i en la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4. – (973/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Manuel Maria Sanz Bazán (mat. 72401) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Tècnic Superior en Dret, amb destinació a la Sindicatura de Greuges de Barcelona, on ocupa el lloc de treball d’Assessor de la Sindicatura de Greuges (26FAXSLES01), i l’activitat pública com a professor associat de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) a temps parcial, per al curs acadèmic 2018-2019 des de l’1 de febrer de 2019 fins el 31 de juliol de 2019. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5. – (257/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Pere Malgrat Bregolat (mat. 21187) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Tècnic Superior en Enginyeria, desenvolupant el lloc de treball de Cap de Departament d'Espai Urbà de la Gerència d'Ecologia Urbana, amb codi de lloc 22FA1BIBA03, i una activitat privada per compte propi com a enginyer de camins, canals i ports. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d’enginyeria, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6. – (301/2019) DENEGAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Xavier Carné Gasa (mat. 74369) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera, amb la categoria CG 17/19 2/13 professional d’Agent de la Guàrdia Urbana de Barcelona (amb codi de lloc de treball: 16FC1BIBA02, i amb complement específic 92.20), amb destinació a la Unitat Territorial 6 de Gràcia, i l’activitat privada per compte d’altri de classes d’activitat física per oposicions, perquè el lloc de treball d’agent de la GUB comporta la percepció d’un factor d’incompatibilitat dins el complement específic (Taules retribuitves, apartat 3 e) publicades a la (Gaseta Municipal de 14 de març de 2019) i per tant, és causa d’incompatibilitat d’acord amb el que disposa l’article 14 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'Incompatibilitats del personal al servei de l'Administració de la Generalitat. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 7. – (313/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Joan Antoni Pérez Farriols (mat. 77428) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí per acumulació de tasques amb la categoria professional de Tècnic Superior en Arquitectura, amb destinació al Departament de Patrimoni Arquitectònic, Històric i Artístic de la Gerència d'Ecologia Urbana, on ocupa el lloc de treball de Tècnic Superior d'Arquitectura (22FA1BIBA03), i una activitat privada per compte propi d’arquitecte. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d’arquitecte, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar- se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 8. – (360/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Oriol Vañó Marco (mat. 74094) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí per vacant amb la categoria professional de Tècnic Superior en Arquitectura, amb destinació al Departament d'Obres i Manteniment del Districte de Gràcia, on ocupa el lloc de treball de Tècnic Superior d'Arquitectura (22FA1BIBA03), i una activitat privada per compte propi d’arquitecte. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d’arquitecte, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les CG 17/19 3/13 circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 9. – (65/2019 IMEB) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Rosa Maria Cases Martin (mat. 3005492), entre la seva activitat municipal com a funcionària interina de programa amb la categoria professional de Professora de Música, amb destinació a l’EMM de l’Eixample i a l’EMM Sant Andreu de l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona d'aquest Ajuntament, desenvolupant el lloc de treball de Professora de Música, les activitats privades per compte d’altri a la Fundació Escola de Música La Guineu, com a Professora de Música, fins el 30 de juny de 2019. La dedicació professional privada haurà de complir amb l’establert en l’article 12.2 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, així com en l’establert a l’article 12 de la Llei 21/1987, 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 10. – (65/2019bis IMEB) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Rosa Maria Cases Martin (mat. 3005492), entre la seva activitat municipal com a funcionària interina de programa amb la categoria professional de Professora de Música, amb destinació a l’EMM de l’Eixample i a l’EMM Sant Andreu de l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona d'aquest Ajuntament, desenvolupant el lloc de treball de Professora de Música, i les activitats privades per compte d’altri a l’empresa Sebastian Rio Serracarabasa, com a Professora de Música, fins al 28 de juny de 2019. La dedicació professional privada haurà de complir amb l’establert en l’article 12.2 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques així com en l’establert a l’article 12 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat, i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 11. – (139/2019 IMEB) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. David García Noria (mat. 3005178), entre la seva activitat municipal com a funcionari interí de substitució, CG 17/19 4/13 amb la categoria professional d’Educador d’Escola Bressol, amb destinació a l’EBM Dolors Canals de l’Institut Municipal d’Educació d'aquest Ajuntament, on ocupa el lloc de treball d’Educador d’Escola Bressol (21FA2BIBA01), amb les funcions pròpies d’un lloc de la seva categoria, i l’activitat privada com a Dependent de KAOTIK O SL, fins el 27 d’agost de 2019. La dedicació professional privada haurà de complir amb l’establert en l’article 12.2 de la Llei 53/1984, així com en l’establert a l’article 12 de la Llei 21/1987 i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 12. – (141/2019 IMEB) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Melisa Amores Barrera (mat. 3100058), entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per substitució, amb la categoria professional d’Educadora d’Escola Bressol, amb destinació a l’EBM Bellmunt del’Institut Municipal d’Educació d'aquest Ajuntament, on ocupa el lloc de treball d’Educador/a d’Escola Bressol (21FA2BIBA01), i l’activitat privada per compte d’altri a l’empresa Andrea Ocaña Amores (Aguadé), com a Dependenta, fins el 30 de novembre de 2019. La dedicació professional privada haurà de complir amb l’establert en l’article 12.2 de la Llei 53/1984, així com en l’establert a l’article 12 de la Llei 21/1987 i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 13. – (2019/296) APROVAR de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei General de Subvencions i 6.2 de la normativa general reguladora de las subvencions, mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional a la Fundación Acción contra el Hambre (G81164105), una subvenció de 70.000,00 euros per a la realització del Projecte “Mitigació de l’impacte de les inundacions per aigües pluvials a la ciutat de Gaza” amb un cost total d’execució de 100.022,50 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic justificades en els informes que consten a l’expedient. AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONÈIXER l'obligació de la despesa, per import de 70.000,00 euros, equivalents a un 69,98% de l´import total del projecte (100.022,50 euros) a càrrec de la partida D/ 0701 / 48902 / 23291 per a l’any 2019. REQUERIR l’entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a tres mesos des de la finalització del projecte, justifiqui l´activitat subvencionada amb l´aportació CG 17/19 5/13 d´informe d´auditor d´acord amb l´article 10.3 de la normativa general reguladora de subvencions de l´Ajuntament de Barcelona. 14. – (s/n) INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 9 de maig de 2019. 15. – (2019/283) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona, l’Entitat Pública Empresarial Red.es, l’Agència per la Competitivitat de l’Empresa – ACCIÓ i la Fundació Barcelona Mobile World Capital Foundation per a l’impuls d’actuacions conjuntes per a la promoció, creixement i internacionalització d’empreses espanyoles de base tecnològica en els ecosistemes de Shanghai i Los Ángeles; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per import total de 20.000.00 euros a favor de la Fundació Barcelona Mobile World Capital per a dur a terme les accions objecte de conveni. L’import total de 20.000,00 euros es desglossa en 10.000,00 euros amb càrrec al pressupost municipal vigent i 10.000,00 euros amb càrrec al pressupost 2020, condicionat a l’existència de crèdit pressupostari adequat i suficient en l’anualitat de 2020; FACULTAR el Primer Tinent d’Alcaldia, Gerardo Pisarello Prados, per a la signatura del conveni; DONAR-NE compte a la Comissió d’Economia i Hisenda. 16. – (E.11.6004.17) APROVAR l’addenda al conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i la Gerència Urbanística Port Vell, relatiu a la utilització dels elements del mobiliari urbà destinats a l’explotació publicitària que es troben ubicats en l’àmbit del Port Vell; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa, per a l’exercici de 2019, per un import de 116.035,79 euros a favor de la Gerència Urbanística Port Vell (NIF G-58535121), amb càrrec al pressupost per a l'any 2019. 17. – (DP-2019-27410) PERMUTAR amb la societat Galtonansia, SL la propietat de la finca situada al carrer de Porto núm. 12-12B (registral número 78 del Registre de la Propietat número 11 de Barcelona), per la propietat municipal anomenada FR18.3 del projecte de reparcel·lació de la UA1 (Discontinua) de la Modificació del Pla general Metropolità per a l’Ordenació de les Vores de Via Augusta, al Tram I del Passeig de la Bonanova a la Ronda de Dalt, (registral número 36.062 de la secció 1a del Registre de la Propietat número 8 de Barcelona) més un diferencial de 661.943,98 euros per a equilibrar la permuta a satisfer a la societat Galtonansia, SL, fent un valor total de la permuta de 3.635.563,08 euros. AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONEIXER l’obligació per import de 661.943,98 euros a favor de la societat Galtonansia, SL, amb NIF B- 66940891 amb càrrec a la partida corresponent del Pressupost municipal de 2019, prorrogat de l’any 2018; FORMALITZAR la permuta en escriptura pública;i INSCRIURE- LA en el Registre de la Propietat. 18. – (3-088/2019) APROVAR l’expedient núm.3-088/2019 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018 prorrogat per a l’exercici 2019, d’acord amb els ingressos provinents de la Generalitat de Catalunya en concepte de fons de foment del turisme (FFT) derivats de l’impost sobre estades en establiments turístics (IEET) dels segon i tercer trimestre del 2018, per l’aportació corresponent al Consorci Turisme de Barcelona, per un import de 2.750.000,00 euros, de conformitat amb la CG 17/19 6/13 documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 19042995; PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal: i DONAR-NE compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 19. – (3-089/2019) APROVAR l’expedient núm. 3-089/2019 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018 per a l’exercici 2019, d’import 549.000,00 euros, per fer front a despeses per la indemnització a la entitat esportiva Club Patí Congrés, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 19043091; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal.DONAR-NE compte a la Comissió d’Economia i Hisenda. 20. – (3-090/2019) APROVAR l’expedient núm. 3-090/2019 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018 per a l’exercici 2019, d’import 208.918,66 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 19042991; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. ÀREA DE DRETS SOCIALS 21. – (20190192) APROVAR, el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i l'Escola Gregal Societat Cooperativa Catalana Limitada, amb NIF núm. F08704041, per a l'execució del projecte "Menjador Solidari de l'Escola Gregal", que instrumenta l'atorgament d'una subvenció de concessió directa i de caràcter excepcional de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 de la normativa general reguladora de les subvencions, per un import total de 218.660,75 euros, equivalent al 80 % del cost total del projecte (273.325,93) desglossat en un import de 53.136'55 euros per l'any 2019, i 109.330'37 euros per l'any 2020, i 56.193'83 euros per l'any 2021. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic i social justificades en l'informe que consta en l'expedient i la compatibilitat de la subvenció amb qualsevol altre subvencions municipals o concedides per altres administracions, ens públics o privats. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de Escola Gregal, Societat Cooperativa Catalana Limitada, amb NIF F08704041 la despesa de 218.660'75 euros, desglossat en un import de 53.136'55 euros per l'any 2019, i 109.330'37 euros per l'any 2020, i 56.193'83 euros per l'any 2021, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient), amb càrrec a la partida 0201 48903 15361 dels esmentats pressupostos. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior als tres mesos, a comptar des del 31 de desembre de 2019 i 31 de desembre de 2020, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el pacte tercer punt divuitè de les obligacions de l'Escola Gregal SCCL previstes en el conveni. FACULTAR l'Ima. Sra. Laia Ortiz i Castellví, Tercera Tinent d'alcaldia i Regidora de l'Àrea de Drets Socials, per a la signatura de l'esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin del mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports". CG 17/19 7/13 ÀREA DE DRETS DE CIUTADANIA, CULTURA, PARTICIPACIÓ I TRANSPARÈNCIA 22. – (18000861-002) PRORROGAR per un període comprès des del 30 de maig de 2019 fins a la formalització del nou contracte i, en tot cas, com a màxim, fins el 31 de juliol de 2019, el contracte 18000861-002 que té per objecte l’execució i desenvolupament dels projectes que configuren el programa BCN interculturalitat, adjudicat a l'empresa QSL Serveis Culturals SLU, amb NIF B60641925, per un import total de 125.082,45 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 125.082,45 euros, IVA inclòs, amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest document, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici; REQUERIR a l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de Serveis de Gestió Econòmica de la Gerència de Recursos per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació; DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 23. – (1174/18) APROVAR inicialment la modificació del model de bases de la gestió cívica d’equipaments, per activitats i serveis municipals de l’Ajuntament de Barcelona, aprovat per acord de la Comissió de Govern de 18 de març de 2015; SOTMETRE el text íntegre de la proposta a un període d’informació pública de trenta dies hàbils, de conformitat amb l’article 112 del Reglament orgànic municipal; i, en cas que transcorri el termini esmentat sense que s’hagin presentat al·legacions, TENIR-LO per aprovat definitivament i procedir a publicar-lo en el Butlletí Oficial de la Província, i també en la Gaseta municipal de Barcelona i en el web municipal. Districte de Ciutat Vella 24. – (20192807) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l'Associació Cultural i Social l'EM i JPC, amb NIF G64031958, per a la realització d'activitats d'expressió musical com a mitjà d'integració social, per un import de 42.600,00 euros, equivalent al 94,67% del cost total del projecte i amb un cost total d'execució de 45.000,00 euros, i una durada fins el 31 de desembre de 2019. Aquest conveni instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i nominativa, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 42.600,00 euros amb càrrec al pressupost i partida indicats en aquest mateix document, a favor de l' Associació Cultural i Social l'EM i JPC, amb NIF G64031958, per subvencionar l'execució del projecte que ja s'ha indicat. FACULTAR per la signatura del conveni a la regidora del Districte de Ciutat Vella, la Ima. Sra. Gala Pin Ferrando. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de tres mesos a partir del pagament de la subvenció, presenti el balança econòmic i la memòria de funcionament d'aquesta i justificació dels fons rebuts. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. CG 17/19 8/13 25. – (20192804) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l'Associació d'Amics,Veïns Comerciants de la Rambla, amb NIF G58129974, per desenvolupar el projecte "Tast a La Rambla" que treballa i té per objectiu la millora de la percepció del ciutadans de Barcelona vers la Rambla com a eix vertebrador social de la ciutat, per un import de 50.000,00 euros, equivalent al 100,00 % del cost total del projecte, i una durada fins al 10 de juny de 2019. Aquest conveni instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 50.000,00 euros amb càrrec al pressupost i partida indicats en aquest mateix document, a favor de l'Associació d'Amics,Veïns Comerciants de la Rambla, amb NIF G58129974, per subvencionar l'execució del projecte que ja s'ha indicat. FACULTAR per a la signatura del conveni a la regidora del Districte de Ciutat Vella, la Ima. Sra. Gala Pin Ferrando. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de tres mesos a partir del pagament de la subvenció, presenti el balança econòmic i la memòria de funcionament d'aquesta i justificació dels fons rebuts. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. Districte de Gràcia 26. – (20172124) PRORROGAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i la Societat Catalana d’Educació Ambiental , amb NIF G58037862, signat el 29 juny de 2017, per a la Gestió Cívica de l'Equipament Aula Ambiental del Turull, des de l’1 de juliol de 2019 fins al 30 de juny del 2020 i de conformitat amb la clàusula tercera de l'esmentat conveni; AMPLIAR L'AUTORITZACIÓ i DISPOSICIÓ de despesa per un import de 30.000,00 euros amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient per a l’exercici pressupostari de l’any 2020; FACULTAR el Regidor del Districte de Gràcia per a la signatura de la formalització de la pròrroga del present conveni; REQUERIR l'entitat beneficiària, per tal que en el termini màxim de tres mesos a partir de la finalització de l'activitat, presenti el balanç econòmic i la memòria de funcionament i justificació dels fons rebuts i DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Nou Barris 27. – (19010003/19000754) ADJUDICAR el contracte núm. 19000754, que té per objecte el Servei de suport a les comunitats de veïns/veïnes i d'intervenció a l'espai públic al Districte de Nou Barris, 2019-2021, amb mesures de contractació pública sostenible, per un import de 769.704,41 euros (IVA inclòs), amb el següent desglossament: 699.731,28 euros corresponen al preu net i 69.973,13 euros a l'IVA; tipus impositiu del 10%, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a Progess Projec. Gestió Serveis Socials amb NIF B59960526, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponents. DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb càrrec a CG 17/19 9/13 les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb un import de 769.704,41 euros (IVA inclòs), amb el següent desglossament: 234.257,86 euros a càrrec del pressupost de l'any 2019, l'import de 401.584,93 euros a càrrec del pressupost de l'any 2020 i l'import de 133.861,62 euros a càrrec del pressupost de l'any 2021. FIXAR en 34.986,56 euros l'import de la garantia definitiva. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte el Sr. Lucas Martínez Chito. DONAR compte d'aquesta resolució a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT 28. – (20190284) ENCARREGAR a Solucions Integrals per als Residus, S.A. (SIRESA) dur a terme les tasques incloses a la campanya de reducció dels sorolls de l’oci nocturn a Barcelona per l’any 2019, amb subjecció a les condicions que s’estableixen en les prescripcions generals annexes que s’aproven. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 316.607,50 euros amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, a favor de Solucions Integrals per als Residus, amb NIF A62439807, per fer front a les despeses derivades d'aquest encàrrec. PUBLICAR el present acord i les prescripcions que el regeixen a la Plataforma de Contractació Pública. 29. – (19SD0069) APROVAR el contracte d’adhesió de tractament de residus municipals entre l’Ajuntament de Barcelona i l’Àrea Metropolitana de Barcelona, d’acord amb el model aprovat per la Junta de Govern de l’AMB de 24 d’abril de 2018, tal i com s’adjunta a l’expedient. FACULTAR la quarta Tinenta d’Alcaldia per a la signatura del contracte de tractament de residus municipals entre l’Ajuntament de Barcelona i l’Àrea Metropolitana de Barcelona, d’acord amb el contracte aprovat, així com per a les possibles modificacions del contracte derivades dels canvis en les destinacions dels residus. NOTIFICAR el present acord a l’Àrea Metropolitana de Barcelona i a l’Agència de Residus de Catalunya. Districte de Sarrià-Sant Gervasi 30. – (19g170) APROVAR inicialment, a l’empara de l’article 119.1 c) i 2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme, en relació a l’article 165.2 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’urbanisme, el Projecte de reparcel·lació econòmica, modalitat compensació bàsica, del Polígon d’actuació urbanística del camí de la Gírgola, que inclou aquest camí i 16 finques de titularitat privada, que té per objecte l’execució pel sistema de reparcel·lació de les obres d’urbanització previstes en el Pla de millora urbana per a l’adequació de les alineacions i rasants del camí de la Gírgola, aprovat definitivament pel Plenari del Consell Municipal en sessió celebrada el 24 de març de 2006 i, de conformitat amb l’Acord d’intencions i actuacions per a l’execució de les obres CG 17/19 10/13 d’urbanització del camí de la Gírgola, formalitzat el 21 de setembre de 2017, pels veïns i el Districte de Sarrià-Sant Gervasi, presentat pel senyor Francisco Navarro Pérez, en qualitat de President de la Junta de Compensació del Polígon d’actuació urbanística per a la urbanització del camí de la Gírgola. SOTMETRE’L a informació pública pel termini d’un mes, per al·legacions, mitjançant inserció d’anuncis al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, a un diari dels de més circulació de la província i al Tauler d’edictes de la Corporació, i a audiència, pel mateix termini, a les persones interessades amb citació personal. Districte d'Horta-Guinardó 31. – (17E00006) RECTIFICAR, segons el que s’estableix a l’article 109.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, l’acord de la Comissió de Govern de 28 de febrer de 2019, mitjançant el qual es declara improcedent l’advertiment del propòsit d’iniciar expedient d’expropiació per ministeri de la llei formulat per la Sra. Berta Rasaba Obes, en nom i representació de la comunitat de béns Torma CB, de 12 de gener de 2017, en relació a la finca núm. 9 del carrer Marsans i Rof, atès que presenta dues errades materials referents al número d’expedient i a la data de l’informe de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística; FER CONSTAR com a número d’expedient correcte el 17E00006, en lloc de 17e0006, i com a data de l’informe de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística correcta la de 13 de febrer de 2019, en lloc de 22 de gener de 2019 i NOTIFICAR l’acordat a tots aquells que figurin com a interessats en l’expedient de referència als efectes escaients; en base als motius consignats a l’informe de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme, de 23 d’abril de 2019, obrant a l’expedient que a efectes de motivació s’acompanya al present i es té per íntegrament reproduït. 32. – (7BD 2019/087) APROVAR el Projecte executiu modificat de reforma de l’edifici situat al carrer Llobregós 107-113 per acollir un casal d’entitats, al barri del Carmel, al Districte d'Horta-Guinardó de Barcelona, d’iniciativa municipal, a l'empara de l'article 42 i 43 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals (ROAS) i d'acord amb l'Informe Tècnic de la Direcció d’Obra, l’Informe Tècnic de BIMSA i l’Informe Jurídic de BIMSA, que figuren a l'expedient administratiu i que aquests efectes es donen per reproduïts, per un import, que en el cas de ser executat pel mateix contractista és d’1.576.720,45 euros, el 21% d'IVA inclòs, import resultant de sumar el preu del contracte que ja incorpora la baixa ofertada per l’adjudicatari (1.489.133,12 euros, 21% IVA inclòs) i l’import de les modificacions proposades (87.587,33 euros, 21% IVA inclòs), consistents principalment en l’enderroc del forjat existent pel seu mal estat i construcció d’un de nou i que representen el 5,88 % d’increment sobre el contracte signat per l’adjudicatari i del 4,76% sobre l’import màxim d’increment sobre el Pressupost d’Execució per Contracte (PEC: 1.838.694,27 euros IVA inclòs) contingut dins el Pressupost per al Coneixement de l’Administració (PCA) aprovat definitivament per la Comissió de Govern en sessió de l’11 d’octubre de 2018 (1.878.065,00 euros IVA inclòs); PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal, i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament de Barcelona. CG 17/19 11/13 Districte de Nou Barris 33. – (8BC 2019/034) APROVAR definitivament el Projecte executiu i estudi bàsic de seguretat i salut per l’arranjament d’una àrea de jocs infantils al carrer Vilalba dels Arcs, al Districte de Nou Barris de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 126.413,65 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; ACLARIR que aquest projecte és necessari per a la implantació dels jocs singulars, aprovats definitivament per acord de la Comissió de Govern, de 10 de gener de 2019, amb un pressupost d'1.090.868,22 euros (21% d’IVA inclòs); PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament. 34. – (8BD 2017/212) DECLARAR la suspensió de la tramitació del Projecte d’implantació d’unes escales mecàniques i arranjament dels entorns, a l’àmbit comprès entre l’av. dels Rasos de Peguera, el carrer del Pedraforca i el carrer de les Agudes, al barri de Ciutat Meridiana, al Districte de Nou Barris, d’iniciativa municipal, aprovat inicialment en data 15 de novembre de 2018, d’acord amb els motius recollits a l’Informe emès per la societat municipal BIMSA de 2 de maig de 2019 que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), i en un dels diaris de més circulació de Catalunya. Districte de Sant Andreu 35. – (19ju169) APROVAR, a l’empara dels articles 7 i 8 de Real Decreto legislativo 7/2015, de 30 d’ octubre, pel que s’aprova el text refós de la Llei de Sòl i Rehabilitació Urbana, l’inici dels treballs preparatoris per a la delimitació de l’àmbit de regeneració urbana de Trinitat Vella, àmbit que figura en plànol annex, que comportarà: l’impuls de la declaració d’àrea de conservació i rehabilitació corresponent, la realització dels estudis necessaris per conèixer l’estat del parc d’habitatges del barri, proposant i adoptant si s’escau les oportunes mesures cautelars, per les raons justificades que consten en l’informe del Departament de Regeneració Urbana de l’Institut Municipal d’Urbanisme de data 17 d’abril de 2019, que s’incorpora a l’expedient a efectes de motivació. Districte de Sant Martí 36. – (19g44) APROVAR definitivament, a l’empara de l’article 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme, el Projecte d’Estatuts i de Bases d’actuació per a la constitució de la Junta de Compensació del polígon d’actuació urbanística 1 del Pla de Millora Urbana de l’illa delimitada pels carrers Tànger, Àlaba, Sancho d’Àvila i Àvila de Barcelona, formulat pels propietaris que ostenten un 89,32 % de la superfície del polígon d’actuació urbanística 1 del Pla de Millora Urbana esmentat. APROVAR la constitució de la Junta de Compensació del CG 17/19 12/13 polígon d’actuació urbanística 1 del Pla de Millora Urbana esmentat formalitzada per mitjà d’escriptura pública atorgada el 20 de desembre de 2018, davant del Notari de Barcelona el Sr. Carlos Mateo Martínez de Bartolomé, sota el número de Protocol de 3.465. TRASLLADAR a la Direcció General d’Urbanisme de la Generalitat de Catalunya, la documentació que prescriu l’article 192 del Reglament de la Llei d’urbanisme, als efectes de la inscripció de la Junta de Compensació del Polígon d’Actuació Urbanística 1 descrit en els acords anteriors en el Registre d’Entitats Urbanístiques Col·laboradores. DESIGNAR el Director de Serveis de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme, Sr. Jaume Vidal Pi, representant d’aquesta Administració en l’òrgan rector de la Junta de Compensació. NOTIFICAR aquest acord a les persones afectades en aquest Polígon d’Actuació Urbanística 1, amb la possibilitat adherir-se a la Junta de Compensació dins el termini d’un mes, així mateix, ADVERTIR de les conseqüències que pot comportar la no adhesió a la Junta de Compensació, d’acord amb els articles 136 i 190 del Reglament de la Llei d’Urbanisme, aprovat pel Decret 305/2006, de 18 de juliol. PUBLICAR aquests acords en el Butlletí Oficial de la Província i en un dels diaris de més circulació de la província i NOTIFICAR-LOS individualment a tots els interessats en l’expedient. 37. – (19PL16704) EXPOSAR al públic, pel termini de tres mesos, el document de criteris de planejament per al desenvolupament d'un Poblenou amb un 22 més inclusiu i sostenible; d’iniciativa municipal; als efectes que els interessats hi puguin presentar els suggeriments i observacions que considerin adients. 38. – (18g339) APROVAR definitivament, a l’empara de l’article 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme, el Projecte d’Estatuts i de Bases d’actuació per a la constitució de la Junta de Compensació del Polígon d’Actuació Urbanística 1 del Pla de Millora Urbana de l’illa delimitada pels carrers Àvila, Almogàvers, Badajoz i Pere IV, de Barcelona, formulat pels propietaris que ostenten més del 95 % de la superfície del polígon d’actuació urbanística 1 del Pla Millora Urbana esmentat. APROVAR la constitució de la Junta de Compensació del Polígon d’Actuació Urbanística 1 del Pla de Millora Urbana esmentat formalitzada per mitjà d’escriptura pública atorgada el 21 de setembre de 2018, davant del Notari de Barcelona el Sr. Carlos Mateo Martínez de Bartolomé, sota el número de Protocol 2.659. TRASLLADAR a la Direcció General d’Urbanisme de la Generalitat de Catalunya, la documentació que prescriu l’article 192 del Reglament de la Llei d’urbanisme, als efectes de la inscripció de la Junta de Compensació del polígon d’actuació descrit en els acords anteriors en el Registre d’Entitats Urbanístiques Col·laboradores. DESIGNAR el Director de Serveis de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme, Sr. Jaume Vidal Pi, representant d’aquesta Administració en l’òrgan rector de la Junta de Compensació. NOTIFICAR aquest acord a les persones afectades en aquest Polígon d’Actuació Urbanística, amb la possibilitat adherir-se a la Junta de Compensació dins el termini d’un mes, així mateix, ADVERTIR de les conseqüències que pot comportar la no adhesió a la Junta de Compensació, d’acord amb els articles 136 i 190 del Reglament de la Llei d’Urbanisme, aprovat pel Decret 305/2006, de 18 de juliol . PUBLICAR aquests acords en el Butlletí Oficial de la Província i en un dels diaris de més circulació de la província i NOTIFICAR-LOS individualment a tots els interessats en l’expedient. CG 17/19 13/13