Secretaria General ACTA DE LA COMISSIÓ DE GOVERN Sessió de 26 de juny de 2019 A la nova Sala de Govern de la Casa Consistorial de la Ciutat de Barcelona, el 26 de juny de 2019, s’hi reuneix la COMISSIÓ DE GOVERN en sessió ordinària, sota la presidència de l’Excma. Sra. Ada Colau Ballano. Hi assisteixen les Imes. Sres i els Ims. Srs.: Joan Subirats Humet, Janet Sanz Cid, Laura Pèrez Castaño, Lucia Martín González, Eloi Badia Casas, Jordi Rabassa Massons, Marc Serra Solé i Gemma Tarafa Orpinell, assistits pel Secretari General, Sr. Jordi Cases Pallarès, que certifica. Excusa la seva absència l’Im. Sr. Jordi Martí Grau. També hi és present la Gerent Municipal, Sra. Sara Berbel Sánchez. Constatada l'existència de quòrum legal, la Presidència obre la sessió a les 10.30 hores. Constitució de la Comissió de Govern. L’Alcaldessa dirigeix unes paraules als membres de la Comissió de Govern i, a continuació, declara formalment constituïda la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona. Part Informativa a) Despatx d'ofici En compliment del Decret d’Alcaldia, de 15 de juny de 2019, ES COMUNIQUEN les resolucions següents: ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT Districte de l'Eixample 1. – (BIMSA 080.1619.501) El Conseller Delegat de BIMSA, el 30 de maig de 2019, ha resolt INICIAR la licitació per a la contractació de les “obres de reforma i adequació d’un local per als serveis d’intervenció social en l’espai públic al carrer Casp 126, al districte de l’Eixample de Barcelona”, amb un pressupost de licitació de 982.931,21 euros, IVA exclòs, que incloent IVA ascendeix a la quantitat d'1.189.346,76 euros i un valor estimat d'1.179.517,45 euros, IVA exclòs i una durada d'11 mesos. CG 23/19 1/17 Districte de Sarrià-Sant Gervasi 2. – (BIMSA 030.1619.322) El Conseller Delegat de BIMSA, en data 3 de maig de 2019, ha resolt iniciar la licitació per a la contractació de les “obres reforma del mercat de Vallvidrera al carrer dels reis catòlics núm. 2 al districte de Sarrià - Sant Gervasi, adaptat als nous requeriments segons estudi acústic del projecte, a Barcelona amb mesures de contractació pública sostenible”, amb un pressupost de licitació d'1.371.848,14 euros, IVA exclòs, que incloent IVA ascendeix a la quantitat d'1.659.936,25 euros, i un valor estimat 1.795.941,07 euros IVA exclòs que incloent IVA ascendeix a 2.082.786,49 euros i una durada de 14 mesos per l’obra principal i 3 mesos per els treballs addicionals. Districte de Sant Martí 3. – (BIMSA 070.1619.515) El Conseller Delegat de BIMSA, el 9 de maig de 2019, ha resolt INICIAR la licitació per a la contractació de les “Obres relatives al projecte executiu de reurbanització del carrer Alfons el Magnànim des del carrer Cristobal de Moura fins el carrer Llull, al Districte de Sant Martí, a Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible”, amb un pressupost de licitació d'1.400.379,34 euros IVA exclòs, que incloent IVA ascendeix a la quantitat d'1.694.459,00 euros i un valor estimat d'1.680.455,21 euros IVA exclòs que incloent IVA ascendeix a 2.033.350,80 euros i un termini d’execució de 9 mesos. b) Informes Part Decisòria a) Propostes d'acord Donat compte de les propostes incloses a l'ordre del dia, S'ACORDA: ALCALDIA 1. – (20194301) INICIAR l'expedient per a la contractació dels serveis de suport a l’organització de comunitats de veïns i veïnes amb mesures de contractació pública sostenible, amb núm. de contracte 19002901, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 409.967,10 euros (IVA inclòs) i un valor estimat de 677.631,56 euros. APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte. CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació. AUTORITZAR l'esmentada despesa amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: pressupost net 338.815,78 euros i import de l'IVA de 71.151,32 euros, al tipus del 21%, tot subordinant la seva realització al crèdit que per a cada exercici autoritzin els respectius pressupostos municipals. DONAR-NE compte d'aquesta resolució a la comissió del Consell Municipal que correspongui. CG 23/19 2/17 ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT 2. – (2020002) INICIAR l'expedient per a la contractació dels Serveis de control de la qualitat de les prestacions de servei dels diferents contractes relacionats amb la neteja de l’espai públic i la recollida de residus de la Direcció de Serveis de Neteja i Gestió de Residus desenvolupats a la ciutat de Barcelona (2020-2021), amb mesures de contractació pública sostenible, amb núm. de contracte 19002472, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 3.080.034,14 euros (IVA inclòs) i un valor estimat de 5.421.878,28 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: pressupost net 2.545.482,76 euros i import de l'IVA de 534.551,38 euros; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos corresponents atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització. DECLARAR la improcedència de la revisió de preus amb motiu de l’article 103 de la LCSP. DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 3. – (20150002) ACORDAR la continuïtat del servei del contracte 14004236-002 que té per objecte els serveis de subministrament, distribució i retirada de tanques en actes públics a la ciutat de Barcelona (2015-2016) per un període comprès des del 04.07.2019 fins el 03.10.2019 o fins l’entrada en vigor del contracte número 18004380 en tràmit d’adjudicació, per un import total de 128.999,20 euros (IVA inclòs), adjudicat a l'empresa UTE TANQUES BARCELONA, amb NIF U66430158, d'acord amb els informes i documentació que consten a l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 128.999,20 euros, IVA inclòs, amb càrrec a la partida i al pressupost que s'indiquen que s'indica en aquest document, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de Administració d'Ecologia Urbana per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 4. – (20180014) APROVAR els preus contradictoris que es relacionen a l’acta d'11 d’abril de 2019 que incorpora l’expedient, relatiu al contracte 17006454 servei de manteniment d’escales mecàniques, ascensors verticals i ascensors inclinats situats a l’espai públic 2018-2020 adjudicat per Acord de la Comissió de Govern de 24 de maig de 2018, a la empresa Thyssenkrupp Elevadores SL, en virtut del que disposa l’article 107.1 a) del R.D. Leg. 3/2011 de 14 de novembre, Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, i de conformitat amb la proposta formulada pel servei tècnic municipal responsable del contracte i acceptada per l’adjudicatari. INCORPORAR els nous preus aprovats a la relació de preus unitaris del contracte. NOTIFICAR aquesta resolució als interessat. CG 23/19 3/17 5. – (20190077) INICIAR l'expedient per a la contractació del Servei de netejadors i cuidadors especialitzats al centre d’acollida d’animals de companyia de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible, amb núm. de contracte 19000459, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 973.410,19 euros (IVA inclòs) i un valor estimat d'1.769.836,71 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: pressupost net 804.471,23 euros i import de l'IVA de 168.938,96 euros; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 6. – (20190364) INICIAR l'expedient per a la contractació dels serveis de manteniment i reparació de les instal.lacions i sistemes de regulació del trànsit i control d'accessos de la ciutat de Barcelona durant el període 2019-2021, amb mesures de contractació públicas sostenible, amb núm. de contracte 19002281, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació d'11.950.129,15 euros (IVA inclòs) i un valor estimat de 10.239.776,15 euros, distribuït en els següents lots:- LOT núm. 01, per un import de 6.425.419,95 euros IVA inclòs; - LOT núm. 02, per un import de 5.524.709,20 euros IVA inclòs; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: pressupost net 9.876.139,79 euros i import de l'IVA de 2.073.989,36 euros; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DECLARAR la improcedència de la revisió de preus d'acord amb el que preveu el PCAP. DONAR compte d'aquesta resolució a la Comissió Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. Districte de Ciutat Vella 7. – (1BC 2016/179) APROVAR definitivament el projecte executiu de millora del Parc de la Ciutadella de Barcelona, plaça d’armes, al Districte de Ciutat Vella de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’informe Tècnic del Projecte (ITP) que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 2.174.898,87 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament. CG 23/19 4/17 8. – (1BC 2017/213) DEIXAR SENSE EFECTE l’aprovació inicial del Projecte executiu per a facilitar la impermeabilització de la galeria de serveis sota el Passeig de Colom al Districte de Ciutat Vella a Barcelona, d’iniciativa municipal, adoptat per acord de la Comissió de Govern en la sessió del dia 7 de març de 2019; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), i en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament. Districte de Sants-Montjuïc 9. – (3BC 2019/078) APROVAR definitivament el Projecte executiu de reurbanització per a la implantació dels jocs infantils en espais singulars als jardins de Celestina Vigneaux, al Districte de Sants-Montjuïc de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 427.391,87 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; ACLARIR que el present projecte és necessari per a l’execució del projecte d’implantació dels jocs infantils aprovat definitivament per la Comissió de Govern en la sessió del dia 16 de maig de 2019, amb un pressupost de 368.653,62 euros (el 21% d’IVA inclòs); PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament. Districte de Nou Barris 10. – (8BD 2018/094) APROVAR inicialment el Projecte executiu de reurbanització dels interiors de Trinitat Nova, Fase 2, al Districte de Nou Barris a Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 286.495,88 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; ACLARIR que el present projecte forma part d'una unitat superior que és la reurbanització dels interiors de Trinitat Nova, de la qual es va aprovar la definitivament la Fase 1, per acord de la Comissió de Govern en data 11 d’octubre de 2018, amb un pressupost de 6.083.388,54 euros (el 21% d’IVA inclòs) i que aquesta Fase 2 aporta solucions d'accessibilitat i connectivitat; SOTMETRE’L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents; i ACLARIR que en aquest còmput no es tindran en compte les dies corresponents al mes d’agost. CG 23/19 5/17 Districte de Sant Martí 11. – (19SD0041 P) APROVAR definitivament, de conformitat amb l’article 16.b de la Carta Municipal de Barcelona, el Projecte d’Urbanització del sòl qualificat 6B i 5B del Pla de Millora Urbana de l’illa delimitada pels carrers d’Àvila, Almogàvers, Badajoz i Pere IV del Districte de Sant Martí (aprovat definitivament pel Plenari del Consell Municipal, en sessió celebrada el dia 22 de febrer de 2019 i publicat als efectes de la seva executivitat al BOP d’1/04/2019) d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte (amb classificació B) de 7 de març de 2019 que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, promogut per la Junta de Compensació del Polígon 1 del PMU de l’àmbit abans referit amb un pressupost de 443.553,33 euros, el 21% de l’impost del valor Afegit (IVA) inclòs d’acord amb el que estableixen els articles 89.6 i 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme. PUBLICAR el present acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un dels diaris de més circulació de la província. NOTIFICAR el present acord als interessants. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 12. – (15gu/con15) APROVAR l’addenda al Conveni per a l’execució de les obres d’urbanització de les zones verdes de la UA 11 del PERI Diagonal-Poblenou, signat el 18 de maig de 2017, a formalitzar amb la Junta de Compensació de la UA 11 del PERI Diagonal Poblenou. SOTMETRE-LA a informació pública pel termini d’un mes, mitjançant inserció d’anuncis al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, en un dels diari de més circulació de la província i al Tauler d’edictes de la Corporació. 13. – (18g386) APROVAR definitivament, a l’empara de l’article 119.1 c) i 2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme, el Projecte de reparcel·lació de propietari únic, modalitat compensació bàsica, del Polígon d’actuació urbanística Passatge Saladrigras PA-4-6 delimitat per la Modificació puntual del Pla general metropolità en l’àmbit del centre històric del Poblenou de Barcelona, aprovada definitivament per la Subcomissió d’urbanisme del municipi de Barcelona l’1 de juny de 2010, i donada conformitat al text refós per resolució del Director general d’urbanisme l’1 de desembre de 2010, i publicat al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya núm. 5824 de 23 de febrer de 2011, promogut per l’entitat mercantil Pasaje Saladrigas, SL, com a titular de la única finca inclosa en el Polígon. DETERMINAR, de conformitat amb l’article 153 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’urbanisme, que la fermesa en via administrativa de l’acord d’aprovació definitiva del Projecte de reparcel·lació, produirà essencialment els efectes econòmics i jurídics continguts a l’article 127 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme. PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província i en un diari dels de més circulació de la província, i NOTIFICAR-LO individualment a cadascun dels interessats. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. CG 23/19 6/17 14. – (19obo119) APROVAR definitivament el Projecte d’urbanització del carrer Almogàvers (entre Joan D’Àustria i Pamplona), al Districte de Sant Martí, a Barcelona, d’iniciativa pública, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte de 21 de març de 2019, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, amb un import de 5.960.349,29 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs; d’acord amb allò que preveu l’art. 89.6 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOP), en un diari dels de més circulació de la província, a la Gaseta Municipal, i al Tauler d’anuncis de l’Ajuntament; i NOTIFICAR-HO als interessats en aquest procediment. 15. – (19obo121) APROVAR definitivament el Projecte d’urbanització i infraestructures del carrer Zamora (entre els carrers Almogàvers i Pere IV), al Districte de Sant Martí, a Barcelona, d’iniciativa pública, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte de 26 de març de 2019, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, amb un import de 3.372.340,62 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs; d’acord amb allò que preveu l’art. 89.6 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOP), en un diari dels de més circulació de la província, a la Gaseta Municipal, i al Tauler d’anuncis de l’Ajuntament; i NOTIFICAR-HO als interessats en aquest procediment. 16. – (06pc1278-22@r1) DESESTIMAR els recursos potestatius de reposició interposats pel Sr. Francisco Ibañez Montoya, en nom i representació de les societats mercantils General de Construcciones CARSI SL i INSTMAN FIELD SA; contra l’acord de la Comissió de Govern adoptat en sessió de data 7 de febrer de 2019, pel què es va estimar la petició de desistiment formulada per la Junta de Compensació del Subsector 11 del PMU per a la Reforma Interior del sector Llull-Pujades (Ponent) de la MPGM per a la renovació de les àrees industrials del Poblenou, en data 25 de setembre de 2018, a l’empara de l’article 94 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i es va revocar la resolució del Quart Tinent d’Alcalde de data 19 de maig de 2008 (S5/D2008 A00665) d’aprovació inicial del Projecte de reparcel·lació del Subsector 11 del PMU per a la reforma interior del Sector Llull-Pujades (Ponent) de la MPGM per a la renovació de les àrees industrials del Poblenou – Districte d’activitats 22@-; pels motius que, justificadament i raonada, consten en l’informe del Departament de reparcel·lacions de la Direcció de serveis de gestió urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme de 18 de juny de 2019, que obra en l’expedient i que es dóna per íntegrament reproduït. NOTIFICAR aquest acord als recurrents. ÀREA DE DRETS SOCIALS I FEMINISME 17. – (20190131) DESESTIMAR íntegrament el recurs presentat per l’entitat “Gescat Vivendes en Comercialització, SL, contra l’Acord de la Comissió de Govern Municipal de 21 de març de 2019 pel qual s’aprovà l’expropiació temporal de l’ús de l’habitatge situat a Barcelona, carrer Palerm número 2, 5è 4a, per una durada de 10 anys i un import de 9.004,80 euros, i prosseguir els tràmits propis de l’aplicació de l’expropiació. CG 23/19 7/17 18. – (20190132) REVOCAR l’acord de la Comissió de Govern del 21 de març de 2019 d’aprovació de l’expropiació temporal de l’ús del següent habitatge buit: Finca: Habitatge situat a Barcelona, carrer Ventalló número 37, planta 3a. Descripció: “URBANA: CUATRO.- VIVIENDA ESTUDIO en la planta alta de la casa sita en Barcelona, barriada de San Martín de Provensals, con frente a la calle de Ventalló, número 39, en donde actualmente se halla señalada con el número 37, por donde tiene su acceso. Se destina a vivienda-estudio y se halla distribuida en su interior. Su SUPERFICIE construida es de 21,60 metros cuadrados. Cuota de participación 11,095%”. Inscripció: Registre de la Propietat número 5 de Barcelona, finca 117763. Referència cadastral: 0345207DF3804E0005PF. Titular registral: Gescat Vivendes en Comercialització, SL. REMETRE ofici amb còpia certificada del present acord per tal que per part del Registrador de la Propietat deixi sense efecte l’anotació preventiva sol·licitada amb motiu de l’anterior acord d’aprovació de l’expropiació. 19. – (19000942 (0282/19) ADJUDICAR el contracte núm. 19000942, que té per objecte el desenvolupament i la gestió del Programa BCN Interculturalitat (PROGBI), amb mesures de contractació pública sostenible, a QSL Serveis Culturals SLU amb NIF B60641925 de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu d'1.800.777,32 euros IVA inclòs, dels quals 1.488.245,72 euros corresponen al preu net i 312.531,60 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 367.538,66 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23261 0801; un import (IVA inclòs) de 900.388,66 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23261 0801; un import (IVA inclòs) de 532.850,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23261 0801. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 74.412,29 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte la Sra. Marifé Calderon Paz. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 20. – (19001266 (0380/19) DESIGNAR com a adjudicatari de l'Acord Marc, amb número de contracte 19001266 i número d'expedient 0380/19, que té per objecte la contractació dels serveis de gestió de l'allotjament temporal i manutenció de persones i famílies en hostals, pensions i pisos d'estada temporal a Barcelona i a part de la seva Àrea Metropolitana 2019-2020, l'empresa Avoris Retail Divison, SL, operant sota la marca comercial BCD Travel, amb NIF B-07012107 en haver obtingut la millor puntuació segons els criteris establerts als plecs. FORMALITZAR l'Acord Marc en el termini de 5 dies naturals a comptar des de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de CG 23/19 8/17 l'enviament de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o bé s'hagi acordat l'aixecament de la suspensió. ÀREA DE TREBALL, ECONOMIA I PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA 21. – (-) FACULTAR el/la membre de la Comissió de Govern responsable de l’àmbit material del contracte, l’adopció dels actes dels contractes aprovats per aquesta Comissió que es relacionen a continuació: a) La incoació de l’expedient de contractació. b) La signatura dels documents per a la formalització de l’adjudicació, modificació, cessió, subcontractació i pròrrogues dels contractes. c) El reajustament d’anualitats i redistribució de les autoritzacions i/o disposicions aprovades, així com les anul·lacions parcials de la part de la disposició de la despesa no obligada. d) La designació del/de la coordinador/a en matèria de seguretat i salut en l’execució de l’obra. e) L’aprovació del pla de seguretat i salut en el treball. f) L’aprovació del programa de treball. g) L’aprovació d’excessos d’amidament d’unitats previstes en el projecte i/o la seva substitució fins a un 3% del pressupost d’adjudicació sempre i quan no comporti increment del preu del contracte. h) L’aprovació de la revisió de preus i les seves fórmules. i) La cancel·lació i/o devolució de les garanties constituïdes, així com l’aprovació del canvi de modalitat de constitució de la garantia. j) L’aprovació de la certificació final en els contractes d’obres. k) La liquidació del contracte sense saldo, amb saldo resultant a favor de l’Ajuntament, o amb saldo favorable al contractista en els contractes de preus unitaris, sempre que així s’hagi previst en els plecs de clàusules administratives particulars del contracte i es donin les condicions legals establertes. l) La rectificació, de conformitat amb la normativa aplicable de procediment administratiu, d’errors materials, de fet o aritmètics existents en els seus actes. ESTABLIR que en les resolucions adoptades en exercici de les facultats conferides en aquest acord es farà constar expressament que s'actua per encàrrec de la Comissió de Govern i se n’hi donarà compte. DETERMINAR que les atribucions conferides en aquest acord seran efectives a partir del dia de la seva aprovació, sens perjudici de la publicació en el Butlletí Oficial de la Província, en la Gaseta Municipal i en el web municipal. DONAR compte d’aquest acord al Plenari del Consell Municipal en la primera sessió que celebri. 22. – (145/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Mª Gloria Font Basté (mat. 74907) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per vacant amb la categoria professional de Tècnica Mitjana en Arquitectura, amb destinació al Departament de Logística i Infraestructures de la Gerència de Seguretat i Prevenció, on ocupa el lloc de treball de Tècnica Mitjana en Arquitectura (20FA2BIBA04), i l’exercici d’una activitat privada per compte propi d’arquitecta. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d’arquitecta, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. Aquesta dedicació professional a una segona activitat, sumada a la dedicació de l’activitat de docent universitària no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i CG 23/19 9/17 altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 23. – (145/2019 bis) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Mª Gloria Font Basté (mat. 74907) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per vacant amb la categoria professional de Tècnica Mitjana en Arquitectura, amb destinació al Departament de Logística i Infraestructures de la Gerència de Seguretat i Prevenció, on ocupa el lloc de treball de Tècnica Mitjana en Arquitectura (20FA2BIBA04), i l’exercici d’una activitat docent com a professora col·laboradora de la Fundació Privada Universitat i Tecnologia (La Salle) – Universitat Ramon Llull pel curs acadèmic 2018-2019. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 24. – (258/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Patricia Martínez Àlvarez (mat. 77449) entre la seva activitat municipal com a personal eventual amb destinació a la Segona Tinència d’Alcaldia, on ocupa el lloc de treball d’Assessora 3 (26EEESNEV01), i l’activitat pública com a professora associada a la Universitat de Barcelona (UB) a temps parcial, per al curs acadèmic 2018-2019 des del 15 de setembre de 2018 fins el 14 de setembre de 2019. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 25. – (352/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Carles Lloveras Lleal (mat. 71745) entre la seva activitat municipal com a Director de Serveis de Secretaria General de la Gerència de Recursos (28FA1CLCD03), i l’activitat pública com a professor associat a temps parcial i de durada determinada de la Universitat Pompeu Fabra (UPF), per al curs acadèmic 2018-2019 des del 15/04/2019 fins al 23/07/2019. CG 23/19 10/17 La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar- se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 26. – (362/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Mª Dolors Saumell Güell (mat. 77248) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina de programa amb la categoria professional de Gestora d’Administració General, amb destinació al Departament de Control i Avaluació de Neteja de la Gerència d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat, on ocupa el lloc de treball de Gestora d'Administració General (20FA2BIBA01), i l’activitat privada per compte d'altri de tècnica financera a l’empresa Klein Ibérica SAU La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 27. – (354/2018 imeb) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Joan Torras Clarasó (mat. 3002624) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí de programa amb la categoria professional de Professor de Música, amb destinació a l’EMM de Sant Andreu de l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona d’aquest Ajuntament, desenvolupant el lloc de treball de Professor de Música (24FA1BIBA01), i l’activitat pública com a professor associat amb contracte de durada determinada i a temps parcial a la Universitat Autònoma de Barcelona, pel curs 2018-2019, des de l’1 de setembre de 2018 fins al 31 d’agost de 2019. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 28. – (524/2019) CONVOCAR la cobertura del lloc de treball de Director/a de l'Oficina de la Gerència Municipal i APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria (I.D. S 08014192). PUBLICAR aquest acord i l’annex a la Gaseta Municipal, al Diari Oficial de la CG 23/19 11/17 Generalitat de Catalunya i al web de l’Ajuntament de Barcelona. DONAR compte de la present resolució a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 29. – (N18-448) AUTORITZAR el Consorci Museu de Ciències Naturals de Barcelona, adscrit a l’Ajuntament de Barcelona, la contractació laboral temporal d'interinitat per vacant d’una persona per a ocupar el lloc de treball de Tècnic/a Auxiliar de Control de Qualitat del Jardí Botànic, del grup C1, amb la titulació corresponent d’acord amb el que disposa l’apartat 22.2 de la Instrucció de la Comissió de Govern aprovada en sessió de 22 de desembre de 2016. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 30. – (N19-008) AUTORITZAR el Consorci Museu de Ciències Naturals de Barcelona, adscrit a l’Ajuntament de Barcelona, la contractació laboral temporal d'interinitat per vacant d’un/a Tècnic/a Auxiliar de Biblioteca i Mediateca, del grup C1, per a ocupar el lloc de treball de Tècnic/a Auxiliar del Centre de Documentació, amb la titulació corresponent, d’acord amb el que disposa l’apartat 22.2 de la Instrucció de la Comissió de Govern aprovada en sessió de 22 de desembre de 2016. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 31. – (0734/19) APROVAR les actuacions preparatòries efectuades i el plec de clàusules particulars de la subhasta electrònica relativa a la contractació derivada de l’Acord Marc 2014/1 de la Generalitat de Catalunya, que té per objecte el subministrament de material d’oficina estàndard, aprovat per resolució de la Comissió Central de Subministraments de la Generalitat de Catalunya, de 4 de febrer de 2015 i actualment en vigor, per determinar l’empresa adjudicatària i els preus unitaris per un període de 12 mesos, comptadors a partir del 27 de setembre de 2019. CONVOCAR les empreses homologades a l’esmentat Acord Marc a la realització de la subhasta electrònica d’acord amb el plec de clàusules del mateix, els plecs de clàusules particulars de la subhasta i els articles 148 i 196 i següents del Reial Decret 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic. 32. – (0830/19) APROVAR les actuacions preparatòries efectuades i el plec de clàusules particulars de la subhasta electrònica per determinar l’empresa adjudicatària i els preus unitaris del subministrament de consumibles d’informàtica estàndard, en el marc del procediment de contractació derivada de l’Acord Marc 0752/17 amb número de contracte 17002855, que té per objecte el subministrament de consumibles d’informàtica per a l’Ajuntament de Barcelona i les entitats que formen el Grup Municipal, aprovat per resolució de la Comissió de Govern, de 28 de desembre de 2017. CONVOCAR les empreses homologades a l’esmentat Acord Marc a la realització de la subhasta electrònica d’acord amb el plec de clàusules del mateix, els plecs de clàusules particulars de la subhasta i els articles 143 i 221.6.d) de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic. 33. – INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 26 de juny de 2019. CG 23/19 12/17 34. – (DP-2019-27380) CEDIR l’ús, mitjançant subarrendament, a favor de l’Associació Creación Positiva, d’un espai del local entitat 1-B pis principal de la planta primera de la finca del carrer del Carme núm. 16, amb la finalitat de desenvolupar projectes d’atenció psicosocial, d’acord amb les condicions del document annex, que s’aprova; i FORMALITZAR la cessió en document administratiu. 35. – (DP-2019-27530) CEDIR l’ús, mitjançant subarrendament, a favor de l’Associació Sida Studi, d’un espai del local entitat 1-B pis principal de la planta primera de la finca del carrer del Carme núm. 16, amb la finalitat de desenvolupar les activitats que li són pròpies, d’acord amb les condicions del document annex, que s’aprova; i FORMALITZAR la cessió en document administratiu. 36. – (DP-2019-27574) APROVAR el conveni de col·laboració amb la societat Barcelona Sagrera Alta Velocitat, que desenvolupa el conveni subscrit el 12 de juny de 2002, pel que es determina la capacitat de substitució, de mutu acord, de l’aportació de finques a l’esmentada societat pel seu valor econòmic, mantenint inalterable la finalitat d’aquestes aportacions consistent en la contraprestació d’obres d’infraestructura i urbanització per part de BSAV a favor del Municipi per valor equivalent. FACULTAR l’Ima. Sra. Janet Sanz i Cid, Segona Tinenta d’Alcaldia, per a la seva signatura. 37. – (3-114/2019) APROVAR l’expedient núm. 3-114/2019 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018 per a l’exercici 2019, d’import 514.254,38 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 19061791; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 38. – (3-116/2019) APROVAR l’expedient núm.3-116/2019 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018 prorrogat per a l’exercici 2019, d’acord amb els ingressos provinents de la Comissió Europea, per atendre despeses derivades del Conveni del projecte SPEA (Smart Procurement European Alliance) de 20 d’agost de 2012, per un import total de 74.464,92 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 19061995; PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal; i DONAR-NE compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 39. – (3-117/2019) APROVAR l’expedient núm.3-117/2019 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018 prorrogat per a l’exercici 2019, d’acord amb l’ingrés provinent de l’Administració General de l’Estat, per atendre despeses derivades de les Eleccions Municipals del dia 26/05/2019, per un import total de 279.620,00 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 19062095; PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal; i DONAR-NE compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. CG 23/19 13/17 Districte de Ciutat Vella 40. – (19-SJS-28) PRORROGAR, per un període de quatre anys, el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona (Districte de Ciutat Vella) i l’Associació de fotografia minutera de Barcelona per portar a terme i gestionar l’activitat de fotografia minutera a la via pública al Districte de Ciutat Vella, de forma provisional i fins la realització d’un concurs de pública concurrència. FACULTAR el Regidor del Districte de Ciutat Vella per a la signatura. Districte de l'Eixample 41. – (20199202) INICIAR l’expedient per a la contractació de la concessió del servei especial de l’Annex IV referent a la Gestió i explotació del Complex Esportiu Municipal Fort Pienc i de les pistes poliesportives del Parc Joan Miró, amb núm. 19C00009, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment restringit segons art. 160 i següents de la Llei 9/2017 de contractes del sector públic i no subjecte a la regulació harmonitzada d’acord amb l’art. 20 de la mateixa llei i amb una contractació pública sostenible d’acord amb el Decret d’Alcaldia de 24 d’abril de 2017, amb un pressupost base de licitació de 459.752,08 euros i un valor estimat de 1.781.023,32 euros. APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; PUBLICAR i CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació mitjançant Anunci previ al DOUE i Anunci al perfil del contractant d’acord amb la disposició addicional 36, article 135.4 i 5 de la LCSP. AUTORITZAR la despesa del contracte per un import de 459.752,08 euros, en concepte d’aportació màxima de la subvenció i amb càrrec als Pressupost/os i Partida/es que s’indiquen en aquest mateix document condicionada a l’existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l’actual. DONAR COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 42. – (20199203) ADJUDICAR la concessió del servei especial de l’Annex IV, núm. 19C00006, referent a la gestió i explotació del Centre Cívic i Casal Infantil Urgell del Districte de l’Eixample, per un import de 761.812,01 euros, exempt d’IVA, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a CALAIX DE CULTURA, SL, amb NIF B63033740, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s'indiquen en aquest mateix document amb un import total de 761.812,01 € IVA exclòs (152.894,70 € any 2019, 295.232,44 € any 2020 i 313.684,87 € any 2021). REQUERIR a l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció de la notificació de l’adjudicació, comparegui per formalitzar el contracte a les dependències Departament de Recursos Interns. DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. Maribel Ujeda. DONAR compte a la Comissió que correspongui. CG 23/19 14/17 Districte de les Corts 43. – (C109-2017-0007) APROVAR la pròrroga del conveni de cessió d’ús de taules d’horts urbans del Passatge Felipe de Paz, entre l’Ajuntament de Barcelona i el Taller Ocupacional Ariadna, signat el 29 de juny de 2017, per un període de 2 anys a comptar des del 29 de juny de 2019 fins al 29/06/2021. FACULTAR l'Im. Sr. Marc Serra Solé, Regidor del Districte de les Corts, per a la signatura de l’esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se’n derivin. Districte de Nou Barris 44. – (18002097L01) PRORROGAR per un període comprès des de l'1 de setembre de 2019 fins el 31 d'agost de 2020, el contracte 18002097L01-001 que té per objecte la gestió de la Xarxa dels equipaments de lleure infantil del Districte de Nou Barris, amb mesures de contractació pública sostenible, LOT 1, adjudicat a l'empresa SERVEIS A LES PERSONES ENCÍS, SCCL (ARA INCOOP SCCL), amb NIF F60137411, per un import total de 216.828,00 euros (exempt d'IVA), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 216.828,00 euros, exempt d'IVA, essent l'import 72.685,00 euros a càrrec del pressupost per l'any 2019, i l'import de 144.143,00 euros a càrrec del pressupost per l'any 2020, i de la partida 227.19 - 232.12 - 06.08, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici posterior a l'actual. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències del Departament de Recursos Interns per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR compte d'aquesta resolució a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 45. – (18002097L02) PRORROGAR per un període comprès des del 01.09.2019 fins el 31.08.2020, el contracte 18002097L02-001 que té per objecte la gestió de la Xarxa dels equipaments de lleure infantil del Districte de Nou Barris, amb mesures de contractació pública sostenible, LOT 2, adjudicat a l'empresa CALAIX DE CULTURA, SL, amb NIF B63033740, per un import total de 255.204,29 euros (IVA inclòs), amb el següent desglossament: 232.003,90 euros import net i l'import d'IVA de 23.200,39 euros, tipus impositiu del 10%, d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 255.204,29 euros, IVA inclòs, essent l'import de 87.751,19 euros a càrrec del pressupost per l'any 2019, i l'import de 167.453,10 euros a càrrec del pressupost per l'any 2020, i de la partida 227.19 - 232.12 - 06.08, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici posterior a l'actual. REQUERIR a l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències del Departament de Recursos Intens per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR compte d'aquesta resolució a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. CG 23/19 15/17 46. – (18002097L03) PRORROGAR per un període comprès des de l'1 de setembre de 2019 fins el 31 d'agost de 2020, el contracte 18002097L03-001 que té per objecte de la xarxa dels equipaments de lleure infantil del Dte. de Nou Barris, amb mesures de contractació pública sostenible, lot 3, adjudicat a l'empresa CALAIX DE CULTURA, SL, amb NIF B63033740, per un import total de 235.499,80 euros (IVA inclòs), amb el següent desglossament: 214.090,73 euros import net i l'import d'IVA de 21.409,07 euros, tipus impositiu del 10%, d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 235.499,80 euros, IVA inclòs, essent l'import de 80.591,81 euros a càrrec del pressupost per l'any 2019 i l'import de 154.907,99 euros a càrrec del pressupost per l'any 2020, i de la partida 227.19 - 232.12 - 06.08, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici posterior a l'actual. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de l Departament de Recursos Interns per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR compte d'aquest resolució a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. b) Mocions ÀREA DE TREBALL, ECONOMIA I PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA 1. – (3-115/2019) APROVAR l’expedient núm. 3-115/2019 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018 per a l’exercici 2019, d’import 1.000.000,00 euros, per fer front a les necessitats addicionals de despeses de personal derivades dels serveis extraordinaris per l’augment del turisme, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 19061991; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. Districte d'Horta-Guinardó 2. – (19000186) ALLIBERAR la quantitat de 33.091,18 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, del contracte de serveis 19000186 que té per objecte l’organització i dinamització dels serveis de promoció cultural, sociocultural i de lleure que es presten al Centre Cívic Guinardó, ubicat a la Ronda del Guinardó 113-141., el qual ha estat adjudicat a l'empresa PROGESS PROJECTES.GESTIO SERVEIS SOCIALS SL, amb NIF B59960526, i retornar-lo a les partides i exercicis que s'indiquen en aquest document. 3. – (19000186) ADJUDICAR el contracte de serveis núm. 19000186, que té per objecte l’organització i dinamització dels serveis de promoció cultural, sociocultural i de lleure que es presten al Centre Cívic Guinardó, ubicat a la Ronda del Guinardó 113-141. a PROGESS PROJECTES GESTIO SERVEIS SOCIALS SL amb NIF B59960526 de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de 629.170,38 euros IVA inclòs, dels quals 519.975,52 euros corresponen al preu net i CG 23/19 16/17 109.194,86 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 157.292,60 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711/0607; un import (IVA inclòs) de 314.585,18 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711/0607; un import (IVA inclòs) de 157.292,60 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711/0607. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 25.998,78 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte Director/a Serveis a les Persones i al Territori. S'APROVEN, per unanimitat, les mocions anteriors després de declarar-se'n, també per unanimitat, la urgència. No havent-hi altres assumptes per tractar, la Presidència aixeca la sessió a les 12 hores. CG 23/19 17/17