Secretaria General COMISSIÓ DE GOVERN SESSIÓ ORDINÀRIA DE 11 DE JULIOL DE 2019 ACORDS Aprovació de l’acta de la sessió de 4 de juliol de 2019 Part Decisòria Propostes d’acord ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT 1. – (19 SD 0076 PU) APROVAR definitivament, la modificació del Projecte d’Urbanització del Pla de Millora Urbana del Sector entorn Sagrera PAU 1 i PAU 2, aprovat per acord de la Comissió de Govern de 19 de juliol de 2012 (publicat al BOP de 18/09/2012) en relació amb la Separata corresponent a l’àmbit C que té per objecte el Projecte constructiu d’obertura i urbanització del carrer Josep Estivill entre el carrer d’Honduras i el carrer Gran de la Sagrera, el qual Projecte d’urbanització desenvolupa l’esmentat PMU del sector entorn Sagrera, aprovat pel Plenari del Consell Municipal en sessió de 30 de novembre de 2007 (publicat als efectes de la seva executivitat al BOP de 26/12/2007), tot això amb la finalitat d’adequar el projecte a la normativa tècnica vigent i als nous plecs de condicions tècniques dels diferents REP’s responsables d’Espai Públic i de conformitat també, amb l’Informe Tècnic del Projecte (ITP amb qualificació B) de 7 de maig de 2019 que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d'1.345.519,94 euros (21% IVA inclòs) d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya. PUBLICAR el present acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un diari dels de més circulació de la província. COMUNICAR-HO a les dependències interessades en aquest procediment. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 2. – (20190264) APROVAR el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i la Universitat Oberta de Catalunya per a la col·laboració en l’organització de la Conferència Internacional "Ciudades, Estado y Globalización", que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, per un import de 30.000,00 euros, equivalent al 49,60 % del cost total previst del projecte (60.418,40 euros), de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010; DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública, per raons d'interès públic justificades a l'informe que consta a l'expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 30.000,00 euros amb càrrec al/s pressupost/os CG 25/19 1/14 i partida/es indicats en aquest mateix document, a favor de la Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya, amb NIF G60667813, per al desenvolupament de les actuacions previstes a l’esmentat conveni; i REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de tres mesos a partir de la data de finalització del període de vigència del conveni, presenti el compte justificatiu d'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb l'art 30 de la Llei 3/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i l'art 10è de la Normativa reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona. FACULTAR la Ima. Sra. Janet Sanz Cid per a la signatura de l'esmentat c o n v e n i . 3. – (18PL16565) PRORROGAR pel termini d’un mes i mig, el període d’exposició pública del Pla especial urbanístic per a la implantació d’instal·lacions de subministrament per a vehicles a motor a la ciutat de Barcelona, d’iniciativa municipal; acordat per la Comissió de Govern, en sessió de 25 d’abril de 2019, atesos els motius exposats a l’informe de la Direcció de Serveis de Planejament que consta a l’expedient i a efectes de motivació s’incorpora a aquest acord; PUBLICAR l’acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. Districtes de Ciutat Vella, l'Eixample, Sants-Montjuïc, Gràcia, Horta-Guinardó, Nou Barris, Sant Andreu i Sant Martí 4. – (19PL16712) SUSPENDRE, a l’empara de l’article 73.1 del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme, i de conformitat amb les determinacions de l’informe de la Gerència Adjunta d’Urbanisme, que consta en l’expedient i a efectes de motivació s’incorpora en aquest acord, la tramitació de plans urbanístics derivats concrets i de projectes de gestió urbanística i l’atorgament de llicències d’edificació, reforma, rehabilitació i enderrocament de construccions, i de comunicats i altres autoritzacions municipals connexes establertes per la legislació sectorial, en els termes que es detallen en el quadre “Suspensió de llicències, comunicats i altres autoritzacions d’obres. Àmbit Protecció Establiments Emblemàtics de la ciutat de Barcelona”, que consta com a annex I a l’expedient; DETERMINAR que els àmbits delimitats i grafiats en el plànol de suspensió que figura a l’expedient com a annex II, elaborat de conformitat amb el punt 3 de l’esmentat article 73 del TRLUC, abasten exclusivament els establiments identificats en el llistat de suspensió identificat com a Annex I, que es dóna per reproduït; PRECISAR que aquesta suspensió es fa amb la finalitat de procedir als estudis previs a la tramitació de la modificació del Pla especial urbanístic de protecció de la qualitat urbana: catàleg de protecció arquitectònic, històric i paisatgístic dels establiments emblemàtics de la ciutat de Barcelona, als efectes d’incorporar, en el seu cas, nous establiments al catàleg; DETERMINAR, de conformitat amb l’article 74.1 del TRLUC, que el termini de la suspensió serà d’un any, que començarà a comptar des de l’endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona d’aquest acord; i PUBLICAR el present acord i els annexos I i II en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. CG 25/19 2/14 Districte de Sant Martí 5. – (10-2018LL21895) DESESTIMAR les al·legacions presentades per Munsak BCN, SL dins del tràmit d’audiència i DECLARAR LESIVA per a l'interès públic la resolució dictada pel regidor del Districte de Sant Martí el dia 31 de maig de 2018, en virtut de la qual es va atorgar llicència municipal d’obres a Munsak BCN, SL per a la construcció al carrer Rogent núm. 38, d’aquesta ciutat, d’un edifici plurifamiliar entre mitgeres de planta baixa més quatre plantes pis i dos soterranis (expedient 10-2018LL21895), a l’empara de l’article 107 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques en relació amb l’article 208 del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme, atès que les obres autoritzades incompleixen els articles 242.8.a), 238 i 320 de les Normes urbanístiques del Pla General Metropolità de Barcelona segons l’informe jurídic de 13 de juny de 2019, que es dona per reproduït a efectes de motivació. DONAR trasllat del present acord i de l’expedient administratiu a la Direcció de Serveis Jurídics a l’efecte que s’interposi davant de la Jurisdicció Contenciós Administrativa el corresponent recurs de lesivitat contra l’esmentada resolució d’atorgament de llicència d’obres de conformitat amb els articles 45 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sol·licitant també el pronunciament previst per l’article 133.2 del Decret 64/2014, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament sobre protecció de la legalitat urbanística. ORDENAR el manteniment de LA SUSPENSIÓ DE l’EXECUTIVITAT de la llicència d’obres atorgada a Munsak BCN, SL per la resolució de 31 de maig de 2018 i de PARALITZACIÓ IMMEDIATA de les obres del carrer Rogent núm. 38, ordenades per la resolució dictada pel regidor del Districte de 15 de febrer de 2019, a l’empara de l’article 208.3 del Decret legislatiu 1/2010 i l’article 132 del Decret 64/2014. DONAR TRASLLAT d'aquesta resolució al Registre de la Propietat, d’acord amb el que preveu l’article 204.2.c) del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme. 6. – (10-2018LL32138) CONCEDIR la llicència d'obres majors a Inmobiliaria Mar SLU per a l'execució de les obres majors a l'emplaçament situat a c. Sancho d'Àvila 60-64, c. d'Àlaba 91-115 i c/ Almogàvers,137-139 consistents en la construcció d’un edifici d’obra nova destinat a oficines de S2+S1+PB+7PP amb una superfície construïda total de 24.280 m2. En resulten 16 oficines, 2 locals comercials, 199 places d’aparcament per a cotxes, 1 per a càrrega i descàrrega, 53 per a motos, 100 per a bicicletes. Es destinen 3.207,58m2 a activitats @ segons està establert al Projecte de Reparcel·lació, amb les següents CONDICIONS PARTICULARS DE LA LLICÈNCIA.- Abans d'iniciar les obres: - Caldrà aportar un certificat de la Junta de Compensació de trobar-se al corrent del pagament de les quotes.- Caldrà contactar amb el Departament de Parcs i Jardins (C/Torrent de l’Olla 218. Barcelona) per possibles afectacions d’arbrat situat a la vorera i/o a l’interior de la parcel·la.- Caldrà contactar amb l'Agència d'Energia de Barcelona i donar compliment als requeriments del seu informe de data12/09/18 en relació a l'aplicació de l'Ordenança General de Medi Ambient de Barcelona. Per a consultes solar.aeb@bcn.cat - Caldrà informar i convocar a la Direcció de Serveis de Projectes i Obres (tel. 93 291 46 00) i donar resposta al seu informe de data 13/09/18. - Caldrà informar i convocar al Departament de Coordinació d’Obres a l’Espai Públic de la Gerència Adjunta de Mobilitat i Infraestructures – Ecologia Urbana (C/Torrent de l’Olla CG 25/19 3/14 218. Barcelona) i donar resposta al seu informe de data 17/05/19. - Caldrà aportar document d'acceptació signat per gestor de residus autoritzat, garantint la correcta destinació dels residus d’obra separats per tipus, i fent constar el codi de gestor, el domicili de l'obra, i l'import rebut en concepte de dipòsit per a la posterior gestió, segons allò establert a la disposició final primera del Reial Decret 210/2018, de 6 d'abril. - Caldrà donar resposta a l’informe de Barcelona Cicle de l'Aigua (BCASA) de 13/08/18, aportant un estudi hidrogeològic i justificar que l’edifici motiu d’estudi es troba lliure de sòls contaminats, per la qual cosa caldrà un informe de l’Agència de Residus de Catalunya. Durant l'execució de les obres: - Caldrà donar compliment a l’Ordenança de Càrrega i Descàrrega. - Caldrà donar compliment als requeriments de l’informe de l’ l’Agència de Residus de Catalunya (ARC), de 26/06/18. - En el cas de deixar mitgeres pròpies o veïnes a la vista, caldrà donar compliment a la Subsecció 5a de l'Ordenança dels usos del paisatge urbà de la ciutat de Barcelona, en especial a l'article 67. - Caldrà posar-se en contacte amb el Cicle de l'Aigua (BCASA) per tal d'executar el clavegueró, així com seguir-ne el protocol establert quant a eventuals esgotaments del freàtic per obres. - Caldrà que l'alçada sota conductes de ventilació de l'aparcament, no sigui inferior a 2,20 m. - Caldrà que la ventilació de l'aparcament s'ajusti al previst a l'apartat “3.1.4 Aparcamientos y garajes de cualquier tipo de edificio” del Document Bàsic “Salubridad: HS 3 Calidad del aire interior” del CTE, a l’apartat 8 “Control del humo de incendio” del Document Bàsic “Seguridad en caso de incendio: SI 3 Evacuación de ocupantes” del CTE i a l’article 23-2 Garatges i aparcaments de l'Ordenança de Medi Ambient de Barcelona. - Caldrà que els conductes per a l'evacuació de fums, gasos, bafs i olors, s'ajustin al que es disposa al Títol 2 de l'Ordenança del Medi Ambient de Barcelona. - Caldrà evitar punts foscos en l’àmbit sota l’edifici. En el tràmit de primera ocupació: - Caldrà que la urbanització de la finca qualificada com a 6b de l’àmbit estigui executada. - D’acord a la disposició transitòria primera de l’Ordenança del medi ambient de Barcelona (BOPB 2/5/11), caldrà donar compliment als requeriments establerts a l’article 45-1.4 de la citada ordenança relatiu a la comprovació de l’aïllament acústic real després de l’execució de l’obra i abans de l’atorgament de la llicència/comunicat de primera ocupació. - Caldrà disposar de l’informe favorable a l'execució del clavegueró de la finca, per part de BCASA. - Caldrà disposar de l’informe favorable a l'execució de la instal·lació d’un sistema basat en bomba de calor i/o de la instal·lació de plaques fotovoltaiques en compliment del títol 8 sobre Energia Solar de l’Ordenança de Medi Ambient de Barcelona, per part de l'Agència de l'Energia. - En el tràmit de primera ocupació, del control inicial o acte de comprovació o del comunicat corresponent a l'activitat, caldrà aportar la documentació requerida en l'article 6 de l'ORCPI/08 i, si correspon, el Pla d'Autoprotecció. - Caldrà aportat totes les certificacions exigides per les reglamentacions tècniques en matèria de seguretat industrial per a les diferents instal·lacions (Baixa Tensió, Gas, Aparells Elevadors, Climatització, Calefacció i ACS, etc). - Caldrà inscriure al Registre de la Propietat la corresponent servitud d’ús públic a favor de l’Ajuntament de l’accés a l’espai lliure privat d’ús públic. - Caldrà inscriure al Registre de la Propietat la corresponent servitud d’ús públic a favor de l’Ajuntament del pas d’instal·lacions i serveis que facin possible la comunicació entre galeries de pas existents als vial i/o amb les altres finques resultants del Projecte de Reparcel·lació i també la de l’ús i ubicació de les sales tècniques i/o de contenidors. Altres: - Aquesta llicència d'obres no inclou la legalització d'activitats i d'instal·lacions, ni les bastides CG 25/19 4/14 d'obra, ni tanques de precaució o altres elements auxiliars, ni l'ocupació de la via publica, ni guals, les quals s'hauran de sol·licitar a Districte i tramitar d'acord amb la normativa vigent. - Les assenyalades al full adjunt. Termini d'inici de les obres : 12 mesos. Termini d'execució de les obres: 36 mesos. ÀREA DE TREBALL, ECONOMIA I PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA 7. – (266/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Carme Pollina Tarrès (mat. 76947) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per substitució, amb la categoria professional de Tècnica Superior en Gestió, amb destinació al Departament de Promoció de la Gent Gran de la Gerència de Drets Socials, on ocupa el lloc de treball de Tècnica Superior de Gestió (22FA1BIBA07), i dues activitats privades per compte propi de rutes culturals guiades i de programes culturals de ràdio. La dedicació professional privada entre ambdues activitats no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Plenari competent. 8. – (30/2019 IMEB) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Eduard Martínez Borruel (mat. 3004398) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí de programa, amb la categoria professional de Professor de Música, amb destinació al Conservatori Municipal de Música de Barcelona, desenvolupant el lloc de treball de Professor de Música (24FA1BIBA01), i l’activitat pública com a Professor de Música a l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC) pel curs 2018-2019. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable, i en especial amb el compliment de les seves jornades i horari de treball a les Escoles de Música de l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Plenari competent. 9. – (114/2019 IMEB) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Imma Brugarolas Criach (mat. 3000975) entre la seva activitat municipal com a funcionària de carrera, amb la categoria professional d’Educadora d’Escola Bressol, desenvolupant el lloc de treball de Directora de l’Escola Bressol Municipal Leonor Serrano de l’Institut Municipal d’Educació (28CA1CDCD01), i l’activitat de docent com a professora col·laboradora de la Fundació Universitària del Bages (FUB) pel curs 2018-2019. La CG 25/19 5/14 dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i per durada determinada, i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de de Plenari competent. 10. – (185/2019 IMEB) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Marta Bretones Rodellino (mat. 3100286), entre la seva activitat municipal com a funcionària interina de substitució, amb la categoria professional d’Educadora d’Escola Bressol, amb destinació a l’EBM Manigua de l’Institut Municipal d’Educació d'aquest Ajuntament, on ocupa el lloc de treball d’Educadora d’Escola Bressol (21FA2BIBA01), i l’activitat privada per compte d’altri a l’empresa Agrupació Esportiva Bon Pastor de Barcelona, com a monitora d’activitats esportives, pel curs 2018-2019. La dedicació professional privada haurà de complir amb l’establert en l’article 12.2 de la Llei 53/1984, així com en l’establert a l’article 12 de la Llei 21/1987 i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de de Plenari competent. 11. – (187/2019 IMEB) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Ester Sánchez Aparicio (mat. 3100398) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina de substitució, amb la categoria professional de d’Educadora d’Escola Bressol, amb destinació a l’EBM Can Dragó de l’Institut Municipal d’Educació d'aquest Ajuntament, on ocupa el lloc de treball d’Educadora d’Escola Bressol (21FA2BIBA01), i l’activitat privada per compte d’altri a l’empresa Associació Esportiva Nou Barris, com a monitora d’activitats recreatives i d’entreteniment, per la temporada 2018-2019. La dedicació professional privada haurà de complir amb l’establert en l’article 12.2 de la Llei 53/1984, així com en l’establert a l’article 12 de la Llei 21/1987 i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de de Plenari competent. CG 25/19 6/14 12. – (19/2019 IMH) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Luis Miguel Cantero García (mat. 5062329) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Tècnic Superior en Dret, amb destinació a la Direcció d’Inspecció Tributària de l’Institut Municipal d’Hisenda, on ocupa el lloc de treball d’Inspector d'hisenda municipal (26FA1SCEC01), i una activitat privada per compte propi d’advocat i assessorament jurídic. No podrà ostentar, per sí mateix o mitjançant substitut, la representació i defensa d'interessos contraris als de la Corporació Municipal ni tampoc podrà assessorar, informar o desenvolupar les activitats pròpies de la professió en aquells assumptes o procediments en els que l'Ajuntament o els seus Organismes hi tinguin relació. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Plenari competent. 13. – (430/2019 al 444/2019 i 446/2019) MODIFICAR les bases de la convocatòria de 3 places de Tècnic/a Mitjà/na en Arquitectura, 5 places de Tècnic/a Mitjà/na en Biblioteconomia, 4 places de Tècnic/a Mitjà/na en Educació Social, 2 places de Tècnic/a Mitjà/na en Enginyeria, 4 places de Tècnic/a Mitjà/na en Treball Social, 4 places de Tècnic/a Superior en Arquitectura, 12 places de Tècnic/a Superior en Art i Història, 4 places de Tècnic/a Superior en Arxivística, 2 places de Tècnic/a Superior en Ciències, 15 places de Tècnic/a Superior en Dret, 2 places de Tècnic/a Superior en Economia, 18 places de Tècnic/a Superior en Enginyeria, 6 places de Tècnic/a Superior en Informació, 6 places de Tècnic/a Superior en Pedagogia, 10 places de Tècnic/a Superior en Psicologia i 6 places de Tècnic/a Superior en Tecnologies de la Informació i Comunicació mitjançant concurs oposició de l’Ajuntament de Barcelona, en torn de promoció interna especial, segons el següent: Primer: Esmenar la base 11.1. en el sentit que, on diu: 11.1. El Tribunal qualificador de la convocatòria estarà format per una presidència, tres vocalies i un/a secretari/a totes elles designades per la Corporació de conformitat amb els criteris de l’article 60 del Real Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d´octubre, pel qual s´aprova el text refós de la Llei de l´Estatut Bàsic de l´Empleat Públic. Igualment, per a cadascun dels membres titulars li serà designat un membre suplent. La composició nominal del Tribunal qualificador serà oportunament publicada a la Gaseta Municipal amb caràcter previ a l’inici de la fase d’oposició; ha de dir: 11.1. El Tribunal qualificador de la convocatòria estarà format per una presidència, una vocalia i un/a secretari/a totes elles designades per la Corporació de conformitat amb els criteris de l’article 60 del Real Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d´octubre, pel qual s´aprova el text refós de la Llei de l´Estatut Bàsic de l´Empleat Públic. Igualment per a cadascun dels membres titulars li serà designat un membre suplent. La composició nominal del Tribunal qualificador serà oportunament publicada a la Gaseta Municipal amb caràcter previ a l’inici de la fase d’oposició; Segon: Esmenar l’Annex 3, CG 25/19 7/14 apartat 3.2. en el sentit que, on diu: 3.2. Només es valoraran els cursos en modalitat presencial, amb assistència o aprofitament, els cursos en modalitat semipresencial o virtual amb tutoria i superació de prova en què s’acrediti l’aprofitament, i els cursos a distància que requereixin superar una prova presencial final. En el diploma o certificació dels cursos haurà de constar la seva durada en hores. Si no consta el número d’hores no seran valorats. No seran objecte de valoració l’assistència a jornades ni al congressos, ni els cursos de durada inferior a 10 hores, ni previs a l’any 2010. Els mèrits no acreditats documentalment, quan siguin requerits, no seran tinguts en compte pel Tribunal Qualificador. El Tribunal Qualificador es reserva la potestat de sol·licitar aclariment documental o testifical d’aquelles acreditacions de les quals se’n pugui presumir falsedat o inexactitud, sens perjudici de les responsabilitats en que pugui incórrer la persona que les presenta, ha de dir: 3.2. Només es valoraran els cursos en modalitat presencial, amb assistència o aprofitament, els cursos en modalitat semipresencial o virtual amb tutoria i superació de prova en què s’acrediti l’aprofitament, i els cursos a distància que requereixin superar una prova presencial final. En el diploma o certificació dels cursos haurà de constar la seva durada en hores. Si no consta el número d’hores no seran valorats. No seran objecte de valoració l’assistència a jornades ni al congressos, ni els cursos de durada inferior a 10 hores. Els mèrits no acreditats documentalment, quan siguin requerits, no seran tinguts en compte pel Tribunal Qualificador. El Tribunal Qualificador es reserva la potestat de sol·licitar aclariment documental o testifical d’aquelles acreditacions de les quals se’n pugui presumir falsedat o inexactitud, sens perjudici de les responsabilitats en que pugui incórrer la persona que les presenta; Tercer: Esmenar l’Annex 2 Temari , únicament en l’expedient 434/2019 de 15 places de Tècnic/a Superior en Dret, en el sentit que, on diu: El temari és l’acordat, per a la categoria convocada, per la Comissió de Govern en sessió celebrada el 28 de març de 2019 i publicat a la Gaseta Municipal de 2 d’abril de 2019 ( https://w123.bcn.cat/APPS/egaseta/home.do?reqCode=downloadFile&publicacionsId= 17579), ha de dir: El temari és l’acordat, per a la categoria convocada, per la Comissió de Govern en sessió celebrada el 28 de març de 2019, rectificat en la sessió celebrada en data 6 de juny de 2019 i publicat a la Gaseta Municipal de 12 de juny de 2019 ( https://w123.bcn.cat/APPS/egaseta/cercaAvancada.do?reqCode=downloadFile&public acionsId=18040). Així mateix, també cal fer constar que aquesta modificació de les bases no comportarà la reobertura del termini de presentació de sol·licituds; DONAR compte del present acord a la Comissió de Plenari competent. 14. – (524/2019) RECTIFICAR les bases de la convocatòria del lloc de treball de Direcció adscrit a l’Oficina de la Gerència Municipal, a l’apartat 7 “Presentació de sol·licituds” on posa “en el termini de quinze dies hàbils” ha de dir “en el termini de deu dies hàbils”, tal com estableixen les bases generals que han de regir els processos de cobertura de llocs de directius de l'Ajuntament de Barcelona i dels seus organismes públics, publicades al DOGC núm. 7014 de data 9/12/2015. DONAR-NE compte a la Comissió de Plenari competent. 15. – (17002431 (0677/17)) PRORROGAR a favor de l’empresa Taxi Ecològic-Ecotaxi Barcelona, SL, amb NIF B65837320, l’Acord Marc, amb número de contracte 17002431, que té per objecte la fixació de les condicions per a la contractació del CG 25/19 8/14 servei de taxi pel trasllat de personal municipal en funcions de representació de l’Ajuntament de Barcelona i de la resta d’organismes adherits, per un període que va des del 16 de setembre de 2019 fins al 15 de setembre de 2021, segons el que preveu la clàusula 3 de l’esmentat Acord Marc, ateses les raons al·legades per l’informe del servei de correu, consergeria i parc mòbil i segons compareixença signada per l’empresa que s’incorporen a l’expedient. 16. – (inversions) INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document d'11 de juliol de 2019. 17. – (2019/287) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i L'Olivera SCCL per la realització del Projecte "Vinyes compartides i compromeses Can Calopa”, dirigit a donar continuïtat al projecte de desenvolupament del projecte laboral, formatiu, assistencial i social d'aquest centre especial de treball i que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l’Ajuntament de Barcelona, per un import de 220.000 euros, que correspon al 70,64% del cost total del Projecte per import de 311.421,10 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de 220.000 euros amb càrrec a la partida corresponent. REQUERIR l’entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a tres mesos a comptar des de la finalització de l’activitat subvencionada, presenti la justificació de l’aplicació dels fons rebuts. FACULTAR el Comissionat de l'àmbit material que correspongui per a la signatura del conveni. 18. – (2019/288) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i l'Associació Xarxa d'Economia Solidària per la realització del Projecte "Projecció i Extensió de l'Economia Solidària a Barcelona 2019", dirigit a millorar i enfortit el teixit de l'Economia Social i Solidària a Barcelona i que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l’Ajuntament de Barcelona, per un import de 87.500 euros, que correspon al 40,65% del cost total del Projecte per import de 215.269 euros. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa de 87.500 euros amb càrrec a la partida corresponent. REQUERIR l’entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a tres mesos a comptar des de la finalització de l’activitat subvencionada, presenti la justificació de l’aplicació dels fons rebuts.FACULTAR el Comissionat de l'àmbit material que correspongui per a la signatura del conveni. 19. – (DP-2019-27527) CEDIR l’ús, mitjançant subarrendament, a favor de l’Associació La Farinera, Ateneu del Clot, del local ubicat al carrer Muntanya,16-16 bis, baixos, per destinar-lo a l’àmbit cultural, de la infància i l’educació oferint activitats culturals i de lleure obertes a tots els veïns i veïnes del barri amb activitats de caràcter públic i comunitari en benefici de la cohesió social, l’esport i el medi ambient recolzant les necessitats col·lectives de les persones del barri que tinguin interessos comuns, d’acord amb les condicions del document annex, que s’aprova; i FORMALITZAR la cessió en document administratiu. CG 25/19 9/14 20. – (DP-2019-27528) CEDIR a l’Associació Centre de Recursos Autisme Barcelona (CRAB) l’ús del local situat al carrer Doctor Trueta núm. 183, 1r 4t, per un termini de 2 anys, prorrogables per 2 anys més, amb la finalitat de destinar-lo al desenvolupament d’activitats socials adreçades a persones amb Trastorn de l’Espectre Autista (TEA), d’acord amb les condicions annexes, que s’aproven; SOTMETRE l'expedient a informació pública durant un termini de vint dies i, si no s'hi formulen reclamacions o al·legacions, procedir a la cessió de l’ús; i FORMALITZAR la cessió en document administratiu. 21. – (3-121/2019) APROVAR l’expedient núm. 3-121/2019 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018 per a l’exercici 2019, d’import 431.438,48 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 19070191; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 22. – (3-122/2019) APROVAR l’expedient núm. 3-122/2019 de modificacions de crèdit, consistent en la modificació de la incorporació de Romanent de Crèdit al Pressupost prorrogat 2018 per a l’exercici 2019, relatiu a l’actuació P.03.6815.02 “Expropiació c. Aviador Ruiz de Alda 26-28”, per l’import total de 320.778,21 euros (finançat per import de 160.389,11 euros amb compromís d’ingrés derivat de la Llei de Barris de La Vinya i 160.389,10 euros restant finançat amb Romanent Líquid de Tresoreria positiu de l’any 2018); de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 19070291; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR compte d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. 23. – (3-123/2019) APROVAR l’expedient núm. 3-123/2019 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018 prorrogat per a l’exercici 2019, provinents de l’aplicació del Romanent de Tresoreria per a despeses amb finançament afectat en la liquidació del Pressupost de l’exercici 2018, per ingressos provinents de la Generalitat de Catalunya en concepte de fons de foment del turisme (FFT), per finançar projectes municipals en matèria de turisme, segons acord de la Comissió de Govern de 5 de desembre de 2018, per un import total de 18.884,00 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 19070195; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR compte d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. 24. – (3-124/2019) APROVAR l’expedient núm. 3-124/2019 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018 prorrogat per a l’exercici 2019, provinents de l’aplicació del Romanent de Tresoreria per a despeses amb finançament afectat en la liquidació del Pressupost de l’exercici 2018, per l’aportació del Fons Europeu de CG 25/19 10/14 Desenvolupament Regional (FEDER) per al projecte EDUSI (Estratègia de desenvolupament Urbà, sostenible i integrat) EIX BESÓS, per un import total de 493.500,00 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 19070295; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR compte d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. Districte de Ciutat Vella 25. – (20155009) ACORDAR la continuïtat del contracte del servei relatiu a la concessió per a la Gestió i dinamització d'espais esportius i pistes de centres escolars i de les pistes poliesportives del Districte de Ciutat Vella, contracte número 15C00009, adjudicat a l'Associació Esportiva Ciutat Vella de Barcelona, NIF G08941494, per raó d'interès públic i per tal de garantir la continuïtat dels serveis de dinamització dels espais esportius, pistes de centres escolars i pistes poliesportives del Districte de Ciutat Vella, des de l'1 d'agost al 31 de desembre de 2019. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa per un import màxim de 104.882,22 euros amb càrrec al pressupost de 2019, en concepte de subvenció màxima, per mantenir l'equilibri econòmic, aplicació pressupostària D/0601/48999/34112, a favor de l'Associació Esportiva Ciutat Vella de Barcelona, NIF G08941494. REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d'aquesta notificació, comparegui per formalitzar la pròrroga del contracte a les dependències del Districte de Ciutat Vella. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 26. – (2019/3007) ADJUDICAR el contracte núm. 19001701, que té per objecte la instal·lació, arrendament i manteniment de 5 cabines de sanitaris públics, automàtiques i auto rentables al Districte de Ciutat Vella a OLPRIM INGENIERÍA Y SERVICIOS SA, amb NIF A52502523, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta amb millor relació qualitat-preu, pel preu de 273.537,18 euros IVA inclòs, dels quals 226.063,79 euros corresponen al preu net i 47.473,39 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 34.192,14 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22717/15344 0601; un import (IVA inclòs) de 205.152,90 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22717/15344 0601; un import (IVA inclòs) de 34.192,14 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22717/15344 0601. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 11.303,19 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte Eduard Valencoso Burillo. CG 25/19 11/14 Districte de l'Eixample 27. – (19c00006) ANUL·LAR part de l'autorització de despesa del contracte número 19C00006, que té per objecte la Gestió i explotació del Centre Cívic Urgell i Casal Infantil Urgell del districte de l’Eixample, per un import de 57.609,99 euros amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document. Motiu: baixa per adjudicació. 28. – (S19-0424-CV) APROVAR el conveni per a la cessió a l’Escola Ferran Sunyer de l’ús, durant els cursos escolars 2019-2020 i curs 2020-2021, de la Sala 9 del Centre Cívic Cotxeres Borrell, de dilluns a divendres de les 15:10 a les 16:20 hores i els divendres de 9 a 12:30 hores. I de forma paral·lela, la cessió de l’ús dels espais de joc del servei d’infància, situats al Casal Infantil, de dilluns a divendres de 15:10 a 16:20h. i els divendres de 9 a 12:30 hores. FACULTAR l’lm. Sr. Jordi Martí Grau, Regidor del Districte, per a la seva signatura. Districte de Gràcia 29. – (19S08329) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i la Fundació Privada Festa Major de Gràcia, amb NIF G64921182, amb la finalitat de Promoció Activitats Culturals i participatives de la Fundació FM de Gràcia, que instrumenta l'atorgament de la subvenció de concessió directa amb caràcter excepcional, per un import de 193.000,00, equivalent el 43,42% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 444.500,00 euros i una durada fins al 31 de desembre de 2019, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3.de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 193.000,00 euros amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, ABONAR l'esmentada quantitat a l'Entitat "FUNDACIÓ PRIVADA FESTA MAJOR DE GRÀCIA", prèvia signatura del present acord per ambdues parts; REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a partir de la finalització de l'activitat, presenti la justificació de la subvenció en els terminis fixats al Conveni. FACULTAR el Regidor del Districte de Gràcia per a la signatura dels documents necessaris per a materialitzar aquest conveni. 30. – (20190134) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l'Entitat Centre Moral Instructiu de Gràcia, amb NIF G08713273, per a la realització del projecte "Promoció Activitats Culturals i participatives del Centre Moral". Atès l'interès públic de l'esmentada entitat i de les accions que duen a terme descrites en el projecte es declara la no-inclusió en convocatòria pública per aquestes raons i s'instrumenta l'atorgament de la subvenció de concessió directa amb caràcter excepcional, amb una durada de l'1 de gener de 2019 i fins al 31 de desembre de 2020, per un import de 18.000,00 euros per l'any 2019, equivalent al 7,39% del cost total del projecte (243.500 euros) i 18.000,00 euros per l'any 2020, equivalent al 6,72% del cost total del projecte (268.000 euros) condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en la partida corresponent per a l'exercici 2020, de conformitat amb els articles 22.2.c) i CG 25/19 12/14 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3.de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa amb càrrec als pressupostos i partides indicades en aquest document a favor de l'esmentada Entitat. ABONAR l'esmentada quantitat a l'Entitat, prèvia signatura del present acord per ambdues parts; REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a comptar des de la data de finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de la subvenció en els termes fitxats al Conveni. FACULTAR el Regidor del Districte de Gràcia per a la signatura dels documents necessaris per a materialitzar aquest conveni. Districte de Sant Martí 31. – (SJ-19-050) ACCEPTAR i AGRAIR al Sr. Antonio Pabán Ortiz la donació gratuïta a favor de l’Ajuntament de Barcelona – Districte de Sant Martí d’un conjunt d’11 documents relatius a la seva experiència com a treballador a la fàbrica MACOSA-Alstom, popularment coneguda com a Can Girona, amb destí a l’Arxiu Municipal del Districte, d’acord amb el conveni que formalitzarà la donació i que s’adjunta a la present resolució. FACULTAR el/la regidor/a del Districte de Sant Martí per signar l'esmentat conveni i dur a terme tots els actes necessaris per a la seva execució. 32. – (SJ-19-051) ACCEPTAR i AGRAIR a la Sra. Dorinda Lamelas Vázquez la donació gratuïta a favor de l’Ajuntament de Barcelona – Districte de Sant Martí d’un conjunt de 3 documents relatius a l’experiència del seu difunt marit, el Sr. Antonio Ríos Cozar, com a treballador a la fàbrica MACOSA-Alstom, popularment coneguda com a Can Girona, amb destí a l’Arxiu Municipal del Districte, d’acord amb el conveni que formalitzarà la donació i que s’adjunta a la present resolució. FACULTAR el/la regidor/a del Districte de Sant Martí per signar l'esmentat conveni i dur a terme tots els actes necessaris per a la seva execució. 33. – (SJ-19-052) ACCEPTAR i AGRAIR al Sr. Ferran Saro Madridejos la donació gratuïta a favor de l’Ajuntament de Barcelona – Districte de Sant Martí d’un conjunt de documentació compost per 335 documents textuals, 50 fotografies, 1 objecte metàl·lic (identificació de taller), 1 CD amb 60 documents digitalitzats i 3 DVD amb 3 enregistraments audiovisuals relatius a la seva experiència com a treballador a la fàbrica MACOSA-Alstom, popularment coneguda com a Can Girona, amb destí a l’Arxiu Municipal del Districte, d’acord amb el conveni que formalitzarà la donació i que s’adjunta a la present resolució. FACULTAR el/la regidor/a del Districte de Sant Martí per signar l'esmentat conveni i dur a terme tots els actes necessaris per a la seva execució. 34. – (SJ-19-053) ACCEPTAR i AGRAIR al Sr. Francisco Virgili Parra la donació gratuïta a favor de l’Ajuntament de Barcelona – Districte de Sant Martí d’un conjunt de documentació composat per 3 documents textuals i 9 fotografies relatius a la seva experiència com a treballador a la fàbrica MACOSA-Alstom, popularment coneguda com a Can Girona, amb destí a l’Arxiu Municipal del Districte, d’acord amb el conveni que formalitzarà la donació i que s’adjunta a la present resolució. FACULTAR el/la regidor/a del Districte CG 25/19 13/14 de Sant Martí per signar l'esmentat conveni i dur a terme tots els actes necessaris per a la seva execució. 35. – (SJ-19-054) ACCEPTAR i AGRAIR a la Sra. Margarita Montaner Rodríguez la donació gratuïta a favor de l’Ajuntament de Barcelona – Districte de Sant Martí d’un conjunt d’escrits compost per 273 documents textuals, 11 fotografies, 4 manuals tècnics i 146 plànols i dibuixos tècnics relatius a l’experiència del seu difunt marit, el Sr. Jaime Montolio Perpiñá, com a treballador a la fàbrica MACOSA-Alstom, popularment coneguda com a Can Girona, amb destí a l’Arxiu Municipal del Districte, d’acord amb el conveni que formalitzarà la donació i que s’adjunta a la present resolució. FACULTAR el/la regidor/a del Districte de Sant Martí per signar l'esmentat conveni i dur a terme tots els actes necessaris per a la seva execució. 36. – (SJ-19-055) ACCEPTAR i AGRAIR al Sr. Miguel Moreno Pérez la donació gratuïta a favor de l’Ajuntament de Barcelona – Districte de Sant Martí d’un conjunt de documentació compost per 435 documents textuals, 16 fotografies, 1 manual tècnic, 9 plànols, 1 CD amb 12 fotografies digitals i 13 DVD amb 141 documents digitalitzats i 30 enregistraments audiovisuals relatius a la seva experiència com a treballador a la fàbrica MACOSA-Alstom, popularment coneguda com a Can Girona, amb destí a l’Arxiu Municipal del Districte, d’acord amb el conveni que formalitzarà la donació i que s’adjunta a la present resolució. FACULTAR el/la regidor/a del Districte de Sant Martí per signar l'esmentat conveni i dur a terme tots els actes necessaris per a la seva execució. 37. – (SJ-19-056) ACCEPTAR i AGRAIR al Sr. Pedro Duarte Simón la donació gratuïta a favor de l’Ajuntament de Barcelona – Districte de Sant Martí d’un conjunt de documentació compost per 10 fotografies relatius a la seva experiència com a treballador a la fàbrica MACOSA-Alstom, popularment coneguda com a Can Girona, amb destí a l’Arxiu Municipal del Districte, d’acord amb el conveni que formalitzarà la donació i que s’adjunta a la present resolució. FACULTAR el/la regidor/a del Districte de Sant Martí per signar l'esmentat conveni i dur a terme tots els actes necessaris per a la seva execució. EL SECRETARI GENERAL CG 25/19 14/14