Secretaria General ACTA DE LA COMISSIÓ DE GOVERN Srs.: Janet Sanz Cid, Jordi Martí Grau, Lucia Martín González, Eloi Badia Casas, Jordi Rabassa Massons, Marc Serra Solé i Gemma Tarafa Orpinell, assistits pel Secretari General, Sr. Jordi Cases Pallarès, que certifica. Excusen la seva absència les Imes. Sres. i els Ims. Srs.: Joan Subirats Humet i Laura Pèrez Castaño. També hi és present la Gerent Municipal, Sra. Sara Berbel Sánchez. Constatada l'existència de quòrum legal, la Presidència obre la sessió a les 11.00 h. A) Aprovació de l'acta de la sessió anterior Es dóna per llegida l'acta de la sessió anterior, sessió ordinària celebrada el 4 de juliol de 2019, l'esborrany de la qual ha estat tramès a tots els membres de la Comissió; i S'APROVA. B) Part Informativa a) Despatx d'ofici b) Informes C) Part Decisòria a) Propostes d'acord Donat compte de les propostes incloses a l'ordre del dia, S'ACORDA: ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT del Pla de Millora Urbana del Sector entorn Sagrera PAU 1 i PAU 2, aprovat per acord de la Comissió de Govern de 19 de juliol de 2012 (publicat al BOP de 18/09/2012) en en sessió de 30 de novembre de 2007 (publicat als efectes de la seva executivitat al CG 25/19 1/15 que a aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d'1.345.519,94 euros local de Catalunya. PUBLICAR el present acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un diari dels de més circulació de la província. COMUNICAR-HO a les dependències interessades en aquest procediment. DONAR-NE compte a la (20190264) APROVAR el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i la Universitat Internacional "Ciudades, Estado y Globalización", que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, per un import de 30.000,00 euros, equivalent al 49,60 % del cost total previst del projecte (60.418,40 euros), de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010; DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública, per raons d'interès públic justificades a l'informe que consta a l'expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 30.000,00 euros amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, a favor de la Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya, amb NIF G60667813, per al desenvolupament de les que, en el termini màxim de tres mesos a partir de la data de finalització del període de vigència del conveni, presenti el compte justificatiu d'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb l'art 30 de la Llei 3/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i l'art 10è de la Normativa reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona. FACULTAR la Ima. Sra. Janet Sanz Cid per a la signatura de l'esmentat conveni. Mobilitat. Districtes de Ciutat Vella, l'Eixample, Sants-Montjuïc, Gràcia, Horta-Guinardó, Nou Barris, Sant Andreu i Sant Martí CG 25/19 2/15 de comunicats i altres autoritzacions municipals connexes establertes per la legislació abasten exclusivament els establiments identificats en el llistat de suspensió identificat com a Annex I, que es dóna per reproduït; PRECISAR que aquesta suspensió es fa amb la finalitat de procedir als estudis previs a la tramitació de la modificació del Pla especial urbanístic de protecció de la qualitat urbana: catàleg de protecció arquitectònic, històric i paisatgístic dels establiments emblemàtics de la ciutat de present acord i els annexos I i II en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. Districte de Sant Martí (10-2018LL21895) DESESTIMAR les al·legacions presentades per Munsak BCN, SL dins regidor del Districte de Sant Martí el dia 31 de maig de 2018, en virtut de la qual es va les obres autoritzades incompleixen els articles 242.8.a), 238 i 320 de les Normes de juny de 2019, que es dona per reproduït a efectes de motivació. DONAR trasllat del conformitat amb els articles 45 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sol·licitant també el pronunciament previst per sobre protecció de la legalitat urbanística. ORDENAR el manteniment de LA la resolució de 31 de maig de 2018 i de PARALITZACIÓ IMMEDIATA de les obres del carrer Rogent núm. 38, ordenades per la resolució dictada pel regidor del Districte de CG 25/19 3/15 (10-2018LL32138) CONCEDIR la llicència d'obres majors a Inmobiliaria Mar SLU per a l'execució de les obres majors a l'emplaçament situat a c. Sancho d'Àvila 60-64, c. per a cotxes, 1 per a càrrega i descàrrega, 53 per a motos, 100 per a bicicletes. Es destinen 3.207,58m2 a activitats @ segons està establert al Projecte de Reparcel·lació, amb les següents CONDICIONS PARTICULARS DE LA LLICÈNCIA.- Abans d'iniciar les obres: - Caldrà aportar un certificat de la Junta de Compensació de trobar- se al corrent del pagament de les quotes.- Caldrà contactar amb el Departament de d'Energia de Barcelona i donar compliment als requeriments del seu informe de data12/09/18 en relació a l'aplicació de l'Ordenança General de Medi Ambient de Barcelona. Per a consultes solar.aeb@bcn.cat - Caldrà informar i convocar a la Direcció de Serveis de Projectes i Obres (tel. 93 291 46 00) i donar resposta al seu informe de data 13/09/18. - Caldrà informar i convocar al Departament de resposta al seu informe de data 17/05/19. - Caldrà aportar document d'acceptació signat per gestor de residus autoritzat, garantint la correcta destinació dels residus l'import rebut en concepte de dipòsit per a la posterior gestió, segons allò establert a la disposició final primera del Reial Decret 210/2018, de 6 d'abril. - Caldrà donar de Residus de Catalunya (ARC), de 26/06/18. - En el cas de deixar mitgeres pròpies o veïnes a la vista, caldrà donar compliment a la Subsecció 5a de l'Ordenança dels usos del paisatge urbà de la ciutat de Barcelona, en especial a l'article 67. - Caldrà posar-se en contacte amb el Cicle de l'Aigua (BCASA) per tal d'executar el clavegueró, així com seguir-ne el protocol establert quant a eventuals esgotaments del freàtic per obres. - Caldrà que l'alçada sota conductes de ventilació de l'aparcament, no sigui inferior a Ambient de Barcelona. - Caldrà que els conductes per a l'evacuació de fums, gasos, bafs i olors, s'ajustin al que es disposa al Títol 2 de l'Ordenança del Medi Ambient de CG 25/19 4/15 medi ambient de Barcelona (BOPB 2/5/11), caldrà donar compliment als bomba de calor i/o de la instal·lació de plaques fotovoltaiques en compliment del l'Agència de l'Energia. - En el tràmit de primera ocupació, del control inicial o acte de comprovació o del comunicat corresponent a l'activitat, caldrà aportar la documentació requerida en l'article 6 de l'ORCPI/08 i, si correspon, el Pla d'Autoprotecció. - Caldrà aportat totes les certificacions exigides per les reglamentacions tècniques en matèria de seguretat industrial per a les diferents instal·lacions (Baixa Tensió, Gas, Aparells Elevadors, Climatització, Calefacció i ACS, existents als vial i/o amb les altres finques resultants del Projecte de Reparcel·lació i llicència d'obres no inclou la legalització d'activitats i d'instal·lacions, ni les bastides d'obra, ni tanques de precaució o altres elements auxiliars, ni l'ocupació de la via publica, ni guals, les quals s'hauran de sol·licitar a Districte i tramitar d'acord amb la normativa vigent. - Les assenyalades al full adjunt. Termini d'inici de les obres : 12 mesos. Termini d'execució de les obres: 36 mesos. ÀREA DE TREBALL, ECONOMIA I PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA (266/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Carme Pollina Tarrès (mat. 76947) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per substitució, amb la categoria professional de Tècnica Superior en Gestió, amb destinació al Departament de Promoció de la Gent Gran de la Gerència de Drets Socials, on ocupa el lloc de treball de Tècnica Superior de Gestió (22FA1BIBA07), i dues activitats privades per compte propi de rutes culturals guiades i de programes culturals de ràdio. La dedicació professional privada entre ambdues activitats no i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Plenari competent. CG 25/19 5/15 (30/2019 IMEB) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Eduard Martínez Borruel (mat. 3004398) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí de programa, amb la categoria professional de Professor de Música, amb destinació al Conservatori Municipal de Música de Barcelona, desenvolupant el lloc de treball de prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de compliment de les seves jornades i horari de treball a les Escoles de Música de per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Plenari competent. (114/2019 IMEB) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Imma Brugarolas Criach (mat. 3000975) entre la seva activitat municipal com a funcionària a professora col·laboradora de la Fundació Universitària del Bages (FUB) pel curs 2018- 2019. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i per durada determinada, i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de de Plenari competent. (185/2019 IMEB) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Marta Bretones Rodellino (mat. 3100286), entre la seva activitat municipal com a funcionària interina compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen CG 25/19 6/15 Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de de Plenari competent. (187/2019 IMEB) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Ester Sánchez Aparicio (mat. 3100398) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de de Plenari competent. (19/2019 IMH) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Luis Miguel Cantero García (mat. 5062329) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Tècnic Superior en Dret, amb destinació a la Direcció substitut, la representació i defensa d'interessos contraris als de la Corporació Municipal ni tampoc podrà assessorar, informar o desenvolupar les activitats pròpies de la professió en aquells assumptes o procediments en els que l'Ajuntament o els seus Organismes hi tinguin relació. La dedicació professional privada no podrà superar desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Plenari competent. CG 25/19 7/15 (430/2019 al 444/2019 i 446/2019) MODIFICAR les bases de la convocatòria de 3 places de Tècnic/a Mitjà/na en Arquitectura, 5 places de Tècnic/a Mitjà/na en Biblioteconomia, 4 places de Tècnic/a Mitjà/na en Educació Social, 2 places de Tècnic/a Mitjà/na en Enginyeria, 4 places de Tècnic/a Mitjà/na en Treball Social, 4 places de Tècnic/a Superior en Arquitectura, 12 places de Tècnic/a Superior en Art i Història, 4 places de Tècnic/a Superior en Arxivística, 2 places de Tècnic/a Superior en Ciències, 15 places de Tècnic/a Superior en Dret, 2 places de Tècnic/a Superior en Economia, 18 places de Tècnic/a Superior en Enginyeria, 6 places de Tècnic/a Superior en Informació, 6 places de Tècnic/a Superior en Pedagogia, 10 places de Tècnic/a Superior en Psicologia i 6 places de Tècnic/a Superior en Tecnologies de la Informació promoció interna especial, segons el següent: Primer: Esmenar la base 11.1. en el sentit que, on diu: 11.1. El Tribunal qualificador de la convocatòria estarà format per una presidència, tres vocalies i un/a secretari/a totes elles designades per la 5/2015, de 30 d´octubre, pel qual s´aprova el text refós de la Llei de l´Estatut Bàsic de l´Empleat Públic. Igualment, per a cadascun dels membres titulars li serà designat un membre suplent. La composició nominal del Tribunal qualificador serà oportunament dir: 11.1. El Tribunal qualificador de la convocatòria estarà format per una presidència, una vocalia i un/a secretari/a totes elles designades per la Corporació de d´octubre, pel qual s´aprova el text refós de la Llei de l´Estatut Bàsic de l´Empleat Públic. Igualment per a cadascun dels membres titulars li serà designat un membre suplent. La composició nominal del Tribunal qualificador serà oportunament valoraran els cursos en modalitat presencial, amb assistència o aprofitament, els cursos en modalitat semipresencial o virtual amb tutoria i superació de prova en què presencial final. En el diploma o certificació dels cursos haurà de constar la seva requerits, no seran tinguts en compte pel Tribunal Qualificador. El Tribunal Qualificador es reserva la potestat de sol·licitar aclariment documental o testifical perjudici de les responsabilitats en que pugui incórrer la persona que les presenta, ha de dir: 3.2. Només es valoraran els cursos en modalitat presencial, amb assistència o aprofitament, els cursos en modalitat semipresencial o virtual amb tutoria i superació superar una prova presencial final. En el diploma o certificació dels cursos haurà de durada inferior a 10 hores. Els mèrits no acreditats documentalment, quan siguin requerits, no seran tinguts en compte pel Tribunal Qualificador. El Tribunal CG 25/19 8/15 Qualificador es reserva la potestat de sol·licitar aclariment documental o testifical perjudici de les responsabilitats en que pugui incórrer la persona que les presenta; categoria convocada, per la Comissió de Govern en sessió celebrada el 28 de març de https://w123.bcn.cat/APPS/egaseta/home.do?reqCode=downloadFile&publicacionsId =17579 Comissió de Govern en sessió celebrada el 28 de març de 2019, rectificat en la sessió celebrada en data 6 de juny de 2019 i publicat a la Gaseta Municipal de 12 de juny de 2019 ( https://w123.bcn.cat/APPS/egaseta/cercaAvancada.do?reqCode=downloadFile&publi cacionsId=18040). Així mateix, també cal fer constar que aquesta modificació de les bases no comportarà la reobertura del termini de presentació de sol·licituds; DONAR compte del present acord a la Comissió de Plenari competent. (524/2019) RECTIFICAR les bases de la convocatòria del lloc de treball de Direcció cobertura de llocs de directius de l'Ajuntament de Barcelona i dels seus organismes públics, publicades al DOGC núm. 7014 de data 9/12/2015. DONAR-NE compte a la Comissió de Plenari competent. 17002431, que té per objecte la fixació de les condicions per a la contractació del servei de taxi pel trasllat de personal municipal en funcions de representació de des del 16 de setembre de 2019 fins al 15 de setembre de 2021, segons el que preveu servei de correu, consergeria i parc mòbil i segons compareixença signada per d'11 de juliol de 2019. L'Olivera SCCL per la realització del Projecte "Vinyes compartides i compromeses Can laboral, formatiu, assistencial i social d'aquest centre especial de treball i que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la Normativa general reguladora de les correspon al 70,64% del cost total del Projecte per import de 311.421,10 euros. CG 25/19 9/15 AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de 220.000 euros amb càrrec a la partida material que correspongui per a la signatura del conveni. l'Associació Xarxa d'Economia Solidària per la realització del Projecte "Projecció i Extensió de l'Economia Solidària a Barcelona 2019", dirigit a millorar i enfortit el teixit de l'Economia Social i Solidària a Barcelona i que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la un import de 87.500 euros, que correspon al 40,65% del cost total del Projecte per import de 215.269 euros. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa de 87.500 euros amb Comissionat de l'àmbit material que correspongui per a la signatura del conveni. Farinera, Ateneu del Clot, del local ubicat al carrer Muntanya,16-16 bis, baixos, per lleure obertes a tots els veïns i veïnes del barri amb activitats de caràcter públic i necessitats col·lectives de les persones del barri que tinguin interessos comuns, cessió en document administratiu. prorrogables per 2 anys més, amb la finalitat de destinar-lo al desenvolupament informació pública durant un termini de vint dies i, si no s'hi formulen reclamacions o administratiu. consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de 431.438,48 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de acord a la Gaseta Municipal. CG 25/19 10/15 consistent en la modificació de la incorporació de Romanent de Crèdit al Pressupost Vinya i 160.389,10 euros restant finançat amb Romanent Líquid de Tresoreria positiu consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de la Generalitat de Catalunya en concepte de fons de foment del turisme (FFT), per finançar projectes municipals en matèria de turisme, segons acord de la Comissió de Govern de 5 de desembre de 2018, per un import total de 18.884,00 euros, de Hisenda. consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) per al projecte EDUSI (Estratègia de desenvolupament Urbà, sostenible i integrat) EIX BESÓS, per un import total de 493.500,00 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució Districte de Ciutat Vella (20155009) ACORDAR la continuïtat del contracte del servei relatiu a la concessió per a la Gestió i dinamització d'espais esportius i pistes de centres escolars i de les pistes poliesportives del Districte de Ciutat Vella, contracte número 15C00009, adjudicat a l'Associació Esportiva Ciutat Vella de Barcelona, NIF G08941494, per raó d'interès públic i per tal de garantir la continuïtat dels serveis de dinamització dels espais esportius, pistes de centres escolars i pistes poliesportives del Districte de Ciutat Vella, des de l'1 d'agost al 31 de desembre de 2019. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa per un import màxim de 104.882,22 euros amb càrrec al pressupost de 2019, en concepte de subvenció màxima, per mantenir l'equilibri econòmic, aplicació CG 25/19 11/15 pressupostària D/0601/48999/34112, a favor de l'Associació Esportiva Ciutat Vella de Barcelona, NIF G08941494. REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d'aquesta notificació, comparegui per formalitzar la pròrroga del contracte a les dependències del Districte de Ciutat Vella. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. (2019/3007) ADJUDICAR el contracte núm. 19001701, que té per objecte la instal·lació, arrendament i manteniment de 5 cabines de sanitaris públics, automàtiques i auto rentables al Districte de Ciutat Vella a OLPRIM INGENIERÍA Y SERVICIOS SA, amb NIF A52502523, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta amb millor relació qualitat-preu, pel preu de 273.537,18 euros IVA inclòs, dels quals 226.063,79 euros corresponen al preu net i 47.473,39 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 34.192,14 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22717/15344 0601; un import (IVA inclòs) de 205.152,90 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22717/15344 0601; un import (IVA inclòs) de 34.192,14 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22717/15344 0601. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 11.303,19 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte Eduard Valencoso Burillo. Districte de l'Eixample (19c00006) ANUL·LAR part de l'autorització de despesa del contracte número 19C00006, que té per objecte la Gestió i explotació del Centre Cívic Urgell i Casal càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document. Motiu: baixa per adjudicació. durant els cursos escolars 2019-2020 i curs 2020-2021, de la Sala 9 del Centre Cívic Cotxeres Borrell, de dilluns a divendres de les 15:10 a les 16:20 hores i els divendres Districte, per a la seva signatura. CG 25/19 12/15 Districte de Gràcia (19S08329) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i la Fundació Privada Festa Major de Gràcia, amb NIF G64921182, amb la finalitat de Promoció Activitats Culturals i participatives de la Fundació FM de Gràcia, que instrumenta l'atorgament de la subvenció de concessió directa amb caràcter excepcional, per un import de 193.000,00, equivalent el 43,42% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 444.500,00 euros i una durada fins al 31 de desembre de 2019, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3.de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 193.000,00 euros amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, ABONAR l'esmentada quantitat a l'Entitat "FUNDACIÓ PRIVADA FESTA MAJOR DE GRÀCIA", prèvia signatura del present acord per ambdues parts; REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a partir de la finalització de l'activitat, presenti la justificació de la subvenció en els terminis fixats al Conveni. FACULTAR el Regidor del Districte de Gràcia per a la signatura dels documents necessaris per a materialitzar aquest conveni. (20190134) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l'Entitat Centre Moral Instructiu de Gràcia, amb NIF G08713273, per a la realització del projecte "Promoció Activitats Culturals i participatives del Centre Moral". Atès l'interès públic de l'esmentada entitat i de les accions que duen a terme descrites en el projecte es declara la no-inclusió en convocatòria pública per aquestes raons i s'instrumenta l'atorgament de la subvenció de concessió directa amb caràcter excepcional, amb una durada de l'1 de gener de 2019 i fins al 31 de desembre de 2020, per un import de 18.000,00 euros per l'any 2019, equivalent al 7,39% del cost total del projecte (243.500 euros) i 18.000,00 euros per l'any 2020, equivalent al 6,72% del cost total del projecte (268.000 euros) condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en la partida corresponent per a l'exercici 2020, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3.de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa amb càrrec als pressupostos i partides indicades en aquest document a favor de l'esmentada Entitat. ABONAR l'esmentada quantitat a l'Entitat, prèvia signatura del present acord per ambdues parts; REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a comptar des de la data de finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de la subvenció en els termes fitxats al Conveni. FACULTAR el Regidor del Districte de Gràcia per a la signatura dels documents necessaris per a materialitzar aquest conveni. Districte de Sant Martí (SJ-19-050) ACCEPTAR i AGRAIR al Sr. Antonio Pabán Ortiz la donació gratuïta a favor CG 25/19 13/15 relatius a la seva experiència com a treballador a la fàbrica MACOSA-Alstom, resolució. FACULTAR el/la regidor/a del Districte de Sant Martí per signar l'esmentat conveni i dur a terme tots els actes necessaris per a la seva execució. (SJ-19-051) ACCEPTAR i AGRAIR a la Sra. Dorinda Lamelas Vázquez la donació gratuïta a treballador a la fàbrica MACOSA-Alstom, popularment coneguda com a Can Girona, de Sant Martí per signar l'esmentat conveni i dur a terme tots els actes necessaris per a la seva execució. (SJ-19-052) ACCEPTAR i AGRAIR al Sr. Ferran Saro Madridejos la donació gratuïta a documentació compost per 335 documents textuals, 50 fotografies, 1 objecte metàl·lic (identificació de taller), 1 CD amb 60 documents digitalitzats i 3 DVD amb 3 enregistraments audiovisuals relatius a la seva experiència com a treballador a la fàbrica MACOSA-Alstom, popularment coneguda com a Can Girona, amb destí a Martí per signar l'esmentat conveni i dur a terme tots els actes necessaris per a la seva execució. (SJ-19-053) ACCEPTAR i AGRAIR al Sr. Francisco Virgili Parra la donació gratuïta a favor composat per 3 documents textuals i 9 fotografies relatius a la seva experiència com a treballador a la fàbrica MACOSA-Alstom, popularment coneguda com a Can Girona, de Sant Martí per signar l'esmentat conveni i dur a terme tots els actes necessaris per a la seva execució. (SJ-19-054) ACCEPTAR i AGRAIR a la Sra. Margarita Montaner Rodríguez la donació Montolio Perpiñá, com a treballador a la fàbrica MACOSA-Alstom, popularment resolució. FACULTAR el/la regidor/a del Districte de Sant Martí per signar l'esmentat conveni i dur a terme tots els actes necessaris per a la seva execució. CG 25/19 14/15 (SJ-19-055) ACCEPTAR i AGRAIR al Sr. Miguel Moreno Pérez la donació gratuïta a favor compost per 435 documents textuals, 16 fotografies, 1 manual tècnic, 9 plànols, 1 CD amb 12 fotografies digitals i 13 DVD amb 141 documents digitalitzats i 30 enregistraments audiovisuals relatius a la seva experiència com a treballador a la fàbrica MACOSA-Alstom, popularment coneguda com a Can Girona, amb destí a Martí per signar l'esmentat conveni i dur a terme tots els actes necessaris per a la seva execució. (SJ-19-056) ACCEPTAR i AGRAIR al Sr. Pedro Duarte Simón la donació gratuïta a favor compost per 10 fotografies relatius a la seva experiència com a treballador a la fàbrica per signar l'esmentat conveni i dur a terme tots els actes necessaris per a la seva execució. b) Mocions No havent-hi altres assumptes per tractar, la Presidència aixeca la sessió a les 12.30 hores. Signat electrònicament per :CPISR-1 C Ester Solana Grasa Data :2019.07.16 12:14:03 CEST Raó:Aixecament Acta Lloc : Barcelona CG 25/19 15/15