Districte de Ciutat Vella ANUNCI Expedient 19-SJS-22 En ús de les atribucions conferides pel decret d’Alcaldia de 28 de setembre del 2018, en data 24 de maig del 2019, la Regidora del Districte de Ciutat Vella, va resoldre aprovar inicialment les bases de la convocatòria per participar en l’assignació de les quinzenes de la Fira d’Artesania de l’avinguda del Portal de l’Àngel de Barcelona per l’exercici 2020, així com exposar-les al públic per un termini de 15 dies hàbils a partir del dia següent al de la publicació del seu anunci al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona; entendre’l definitivament aprovat de no presentar-se en l’esmentat termini cap al·legació; i convocar el concurs per la selecció de les associacions que exerciran l’activitat de venda no sedentària de la Fira d’Artesania de l’avinguda del Portal de l’Àngel de Barcelona. L’anunci es va publicar al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, a la Gaseta Municipal, al Tauler d’edictes i al web municipal en data 17 de juny del 2019. Consta a l’expedient el certificat del Secretari General de l’Ajuntament, del que es desprèn que no s’ha trobat cap assentament al Registre General d’entrada de documents durant el període comprès entre el 18 de juny i el 9 de juliol del 2019 (ambdós inclosos), relatiu al període d’al·legacions de l’esmentada resolució. Atès que en el període d’informació pública no s’han presentat al•legacions, d’acord amb la cerificació de la Secretaria General de l’Ajuntament de Barcelona de 17 de juliol del 2019 i la certificació de la Secretaria del Districte de Ciutat Vella de data 18 de juliol del 2019, d’acord amb la resolució de la Regidora del Districte de Ciutat Vella de 5 de juny del 2019, les bases es tenen per aprovades definitivament i el concurs es té per convocat, des de l’endemà de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. A Barcelona, a 18 de juliol del 2019. La Directora de Serveis Jurídics – Secretaria, Yolanda Hernández i Darnés BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER L'ASSIGNACIÓ DE LES QUINZENES DE LA FIRA D'ARTESANIA DE L'AVINGUDA DEL PORTAL DE L'ÀNGEL 2020 1. OBJECTE L’objecte d’aquestes bases és determinar el procediment de selecció per a l’assignació de les quinzenes de la Fira d’Artesania de l’avinguda del Portal de l’Àngel per a l’any 2020, d’acord amb el calendari, el procediment i els criteris que s’estableixen. La selecció es basarà tenint en compte tant els criteris de capacitat com els criteris de valoració dels participants. Pàgina 1 de 20 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 26-7-2019 CVE 2019026980 Pàg. 1-20 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella 2. PARTICIPANTS A efectes d’aquestes bases, seran participants les associacions d’artesans/es que realitzin les seves activitats dins l’àmbit de l’artesania, i que en els seus estatuts incloguin com a objectiu principal el foment i la promoció de l’artesania. Cada associació s’ha de presentar al concurs amb un mínim de vint (20) artesans/es i un màxim de vint-i-cinc (25), que també seran considerats participants. Cal tenir present però que en el moment de la tramitació de la llicència, les associacions han de garantir un mínim de quinze (15) artesans/es de la seva associació. En aquest sentit, els artesans/es no es podran presentar per lliure sinó que s’han de presentar a través d’una associació, seguint el que estableix el paràgraf anterior. Tant les associacions com els artesans/es hauran de complir els requisits mínims establerts en aquestes bases. 3. ÒRGAN DE SELECCIÓ L’òrgan de selecció serà la Mesa d'adjudicació administrativa, que es constituirà i estarà formada pels següents membres: Presidència: La Gerent del Districte. Vocals: El Cap de Llicències del Districte o persona a qui delegui. La responsable de Via Pública del Districte o persona a qui delegui. Actuarà com a Secretari/a un lletrat dels serveis jurídics de la Direcció de Serveis Jurídics del Districte. 4. FASES DEL PROCEDIMENT D’ASSIGNACIÓ La convocatòria del concurs per a l'assignació de les quinzenes es realitzarà per part de l'òrgan competent en el moment en què es publiqui al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (en endavant, “BOPB”) l'aprovació inicial de les bases. Aquestes s'entendran definitivament aprovades en el supòsit de que no es presentin al·legacions durant el termini de 15 dies hàbils d'exposició pública de les mateixes. Més enllà de si es presenten o no al·legacions, l’aprovació definitiva de les bases es publicarà al BOPB. A efectes informatius, l’aprovació inicial i l’aprovació definitiva també es publicaran a la web del Districte de Ciutat Vella i al Tauler d’edictes. Aprovades definitivament les bases s'iniciarà el concurs que constarà de les següents fases i terminis: 4.1. PRESENTACIÓ DE DOCUMENTACIÓ: l’endemà de la publicació de l’aprovació definitiva de les bases al BOPB s’inicia el termini de 20 dies hàbils per a la presentació de la documentació administrativa i la documentació tècnica definides a l’apartat “DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR”. En el cas que el darrer dia sigui festiu a la ciutat de Barcelona, s'entendrà prorrogat fins al primer dia hàbil següent. Pàgina 2 de 20 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 26-7-2019 CVE 2019026980 Pàg. 2-20 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella La documentació es presentarà a l'Oficina del Registre del Districte de Ciutat Vella situat al carrer Ramelleres 17 (del 25 de setembre al 23 de juny: dilluns, dimarts, dimecres i divendres de 8:30 a 14:30 i els dijous de 8:30 a 19:30 hores; del 24 de juny al 24 de setembre: de dilluns a divendres de 8:30 a 14:30 hores) i també a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de la plaça Sant Miquel 3 (de dilluns a dissabte de 8:30 a 20 hores; a l’agost: de dilluns a divendres de 8:30 a 20 hores, i els dissabtes de 9 a 14 hores). Els participants podran indicar quina informació de la seva documentació és confidencial i l'Ajuntament haurà de garantir en tot cas la confidencialitat de la informació expressament designada. La presentació de la documentació porta implícita l'autorització per incorporar les dades personals en els sistemes d'informació de l'Ajuntament de Barcelona, d'acord amb la legislació o normativa vigent en cada cas. L'Ajuntament de Barcelona garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que recull, així com la implementació de les mesures, d'ordre tècnic i organitzatiu, que vetllin per la seguretat d'aquestes dades. Per a l'exercici dels drets d'accés, cancel·lació, rectificació o oposició, previstos a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE, la persona interessada podrà adreçar-se per escrit al Registre General de l'Ajuntament (Pl. Sant Jaume 2, 08002 Barcelona) o a qualsevol altra oficina de l'esmentat Registre, indicant clarament en l'assumpte "Exercici de Drets LOPD". 4.2. VALORACIÓ DE LA DOCUMENTACIÓ ADMINISTRATIVA: La Mesa d’adjudicació administrativa valorarà la documentació integrant del SOBRE 1 en el termini màxim de 15 dies hàbils des de la finalització del termini de presentació de la documentació. Si s'observen defectes o omissions esmenables s'atorgarà un termini de 10 dies hàbils per esmenar-los. La comunicació de la possibilitat d’esmena es podrà fer per qualsevol mitjà admès per la normativa de procediment administratiu aplicable, preferentment per correu electrònic. En el cas de que no es procedeixi a l’esmena en el termini indicat es procedirà a l'exclusió del participant del procés de selecció convocat, ja sigui l’associació o l’artesà/ana. En el supòsit de que en la primera fase de valoració (SOBRE 1) s'hagi exclòs a l'associació o a algun dels artesans/es presentats en cap cas serà valorada la documentació tècnica (SOBRE 2) relativa a l'associació o l’artesà/ana, i es tindrà a l’associació i a tots els seus artesans/es, o a l’artesà/ana en concret, per exclòs del concurs. 4.3. VALORACIÓ DE LA DOCUMENTACIÓ TÈCNICA: Un cop valorada la documentació administrativa (SOBRE 1) i esgotat el termini d’esmenes, es reunirà la Mesa d’adjudicació administrativa, en el termini màxim de 15 dies hàbils, que valorarà la documentació tècnica (SOBRE 2) incorporada d'acord amb els criteris de valoració aprovats en aquestes Bases. Si s'observen defectes o omissions esmenables s'atorgarà un termini de 10 dies hàbils per esmenar-los. La comunicació de la possibilitat d’esmena es podrà fer per qualsevol mitjà admès per la normativa de procediment administratiu aplicable, preferentment per correu electrònic. En el cas de que no es procedeixi a l’esmena en el termini indicat es procedirà a l'exclusió del participant del procés de selecció convocat, ja sigui l’associació o l’artesà/ana. Pàgina 3 de 20 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 26-7-2019 CVE 2019026980 Pàg. 3-20 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella En el supòsit de que en la segona fase de valoració (SOBRE 2) s'hagi exclòs a l'associació o a algun dels artesans/es presentats, es tindrà a l’associació i a tots els seus artesans/es, o a l’artesà/ana en concret, per exclòs del concurs. Es confeccionarà una llista amb el resultat provisional de les puntuacions obtingudes, que serà notificada per correu electrònic a les associacions, moment a partir del qual es disposarà d’un termini de 10 dies hàbils per al·legar el què es consideri. El Districte de Ciutat Vella resoldrà les al·legacions en el termini màxim de 15 dies hàbils, previ a la notificació, per correu electrònic, de la llista definitiva i de la data de la sessió pública d’adjudicació de quinzenes. 4.4. ADJUDICACIÓ DE QUINZENES: L'accés a les quinzenes proposades es realitzarà per estricte ordre de la puntuació definitiva obtinguda en la valoració de la documentació tècnica (SOBRE 2), acte que es realitzarà en sessió pública. En cas d'empat de puntuació entre associacions, el desempat es realitzarà mitjançant la celebració d'un sorteig en el mateix acte. Per al 2020 les quinzenes seran les següents: NÚM. D'ORDRE DATES 1 Del 20 de gener al 2 de febrer del 2020 2 Del 3 al 16 de febrer del 2020 3 Del 17 de febrer a l’1 de març del 2020 4 Del 2 al 15 de març del 2020 5 Del 16 al 29 de març del 2020 6 Del 30 de març al 12 d’abril del 2020 7 Del 13 al 26 d’abril del 2020 8 Del 27 d’abril al 10 de maig del 2020 9 De l’11 al 24 de maig del 2020 10 Del 25 de maig al 7 de juny del 2020 11 Del 8 al 21 de juny del 2020 12 Del 22 de juny al 5 de juliol del 2020 13 Del 6 al 19 de juliol del 2020 14 Del 20 de juliol al 2 d’agost del 2020 15 Del 3 al 16 d’agost del 2020 16 Del 17 al 30 d’agost del 2020 17 Del 31 d’agost al 13 de setembre del 2020 18 Del 12 al 25 d’octubre del 2020 19 Del 26 d’octubre al 8 de novembre del 2020 20 Del 9 al 22 de novembre del 2020 21 Del 23 de novembre al 6 de desembre del 2020 22 Del 7 al 20 de desembre del 2020 Un cop esgotades les quinzenes, les associacions admeses restants, formaran part d'una llista d'espera i s'incorporaran, per ordre de la puntuació obtinguda i si així ho desitgen, en el cas que es produeixi la baixa d’alguna altra associació. En el cas que, adjudicades les quinzenes a cada una de les associacions presentades, es constatés un sobrant de quinzenes, aquestes seran adjudicades per estricte ordre de puntuació, fins a un màxim de dues participacions. Pàgina 4 de 20 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 26-7-2019 CVE 2019026980 Pàg. 4-20 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella A partir de l’endemà de l'assignació de quinzenes, la Mesa d'adjudicació elevarà a l'òrgan competent informe definitiu que reculli la puntuació obtinguda i les places assignades d'acord amb la valoració de criteris. 4.5. CONCESSIÓ DE LLICÈNCIES: com a mínim un mes abans de l’inici de la quinzena que correspongui, les associacions hauran d’entrar per registre, la documentació següent: - La documentació justificativa de trobar-se al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social. Els corresponents certificats podran ser expedits per mitjans electrònics, informàtics o telemàtics. - Fotografia mida DNI de cada artesà/ana. - Tota la documentació acreditativa del contingut de les declaracions responsables i jurades. En el cas que un mes abans de l’inici de la quinzena, aquesta documentació no hagi estat presentada, s'entendrà el desistiment de l'adjudicatari i la llicència serà oferta i atorgada d’acord amb la llista d'espera prèvia acreditació del compliment dels requisits establerts a les bases. Per cada quinzena, l’òrgan competent formalitzarà una llicència col·lectiva a nom de cada associació adjudicatària i una llicència individual per cada un dels artesans/es seleccionats, amb un mínim de quinze (15) i un màxim de vint (20). Si per causes sobrevingudes o raons d'interès públic no fos possible concedir la llicència d'ocupació en algun dels emplaçaments assenyalats en aquestes bases, aquest circumstància no donarà dret a cap tipus d'indemnització. No obstant es podrà autoritzar la instal·lació en un emplaçament alternatiu a designar pels serveis tècnics municipals. En cas que l’adjudicatari accepti el nou emplaçament, les despeses que comportin els tràmits de legalització de la instal·lació en la nova ubicació seran al seu càrrec. El règim d'impugnacions, en relació al procediment d’adjudicació de les llicències, es regirà pel recurs d'alçada en front de l'Alcaldia, un cop es coneguin els resultats del concurs. 5. TITULARITAT DE LA LLICÈNCIA Cada artesà/ana només podrà presentar-se com a màxim en dues (2) associacions, ja sigui actuant com a titular o com a suplent. I en qualsevol cas, només podrà ser titular de dues llicències per any, i mai simultàniament. En el cas que hi hagi un sobrant de quinzena, les llicències concedides als artesans/es per aquesta quinzena no computaran per la limitació de dues (2) llicències per any establerta al paràgraf anterior. 6. SUBSTITUT/A DE PARADA Excepcionalment, els/les artesans/es podran designar un/a únic/a substitut/a de parada, si per causes sobrevingudes l’artesà/ana no pogués romandre a la seva parada en algun moment de la quinzena obtinguda. En aquests casos, caldrà motivar aquesta absència i posar-ho en coneixement del Districte de Ciutat Vella, aportant degudament complimentada la declaració jurada de l’Annex 6, tot indicant el nom, cognom i DNI del/de la substitut/a. Pàgina 5 de 20 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 26-7-2019 CVE 2019026980 Pàg. 5-20 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella En qualsevol cas, entre la persona titular de la llicència i la persona substituta de parada hi ha d’haver una relació familiar de primer grau o una relació contractual, que s’haurà d’acreditar documentalment a l’Annex 6 Així mateix, el/la substitut/a de parada no podrà haver participat en aquesta edició del concurs, amb excepció de familiars de primer grau i/o socis. 7. BOSSA COMUNA D’ARTESANS I ARTESANES SUPLENTS Es crearà una bossa comuna d’artesans i artesanes suplents gestionada pel Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya (en endavant, “CCAM”) i d’acord amb les dades facilitades pel Districte de Ciutat Vella. L’objectiu de la mateixa és fonamentar la participació dels artesans i de les artesanes i donar facilitats a les associacions per tal que no quedin vacants, impulsant així la continuïtat de la fira. Un cop s’hagi realitzat el concurs i s’hagin atorgat les quinzenes a les associacions, els artesans/es que hagin participat en el concurs però que o bé participin com a suplents de la/les pròpies associacions, o bé només participin en el concurs com a titulars per una sola associació, o bé participin com a titulars per una associació i suplents per una altra, formaran part, si ho desitgen, d’aquesta bossa comuna d’artesans i artesanes suplents, sempre que la seva associació així ho manifesti per correu electrònic (llicenciesviapublica.ciutatvella@bcn.cat) dins del termini de 10 dies hàbils que s’iniciarà el primer dia hàbil després de la celebració de la sessió pública d’adjudicació de quinzenes. Així mateix, dins d’aquest termini de 10 dies hàbils, aquests artesans/es que vulguin formar part de la bossa comuna de suplents, hauran d’haver presentat per registre (preferentment al carrer Ramelleres 17) l’autorització de l’Annex 7, per tal que el Districte pugui cedir les dades al CCAM. La bossa comuna d’artesans i artesanes suplents s’ordenarà en quatre (4) blocs: 1) Artesans/es que participen en el concurs com a suplents per una associació 2) Artesans/es que participen en el concurs com a suplents per dues associacions 3) Artesans/es que participen en el concurs com a titulars per una associació 4) Artesans/es que participen en el concurs com a titulars per una associació i suplents per una altra associació Dins de cadascun dels blocs, els/les artesans/es s’ordenaran per ordre alfabètic descendent del primer cognom a partir de la lletra que surti del sorteig que es durà a terme durant la celebració de la sessió pública d’adjudicació de quinzenes. En el cas d’associacions sectorials, també es tindrà en compte el criteri d’ofici. Aquell/a artesà/ana que es presenti com a titular en dues associacions no podrà formar part de la bossa comuna d’artesans i artesanes suplents. Així doncs, en el cas que una associació no pugui cobrir les vint (20) places de què disposa amb el llistat d’artesans/es presentat al concurs, aquesta associació es posarà en contacte amb el CCAM per comunicar-li quines són les seves necessitats per cobrir totes les places vacants. El CCAM, seguint l’ordre establert de la bossa comuna d’artesans i artesanes suplents i el criteri de l’ofici artesà, si escau, es posarà en contacte amb els artesans/es de la bossa per oferir-los la possibilitat de participar. L’associació podrà refusar a l’/a la artesà/ana que el CCAM li ofereixi seguint l’ordre establert. No obstant, en aquest cas no se li podrà oferir cap altre/a artesà/ana. Pàgina 6 de 20 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 26-7-2019 CVE 2019026980 Pàg. 6-20 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella En qualsevol cas, l’artesà/ana serà lliure de refusar la proposta tantes vegades com ho desitgi i mantenir-se a la bossa comuna d’artesans i artesanes suplents. A més a més, per aquests artesanses suplents regiran les mateixes regles que per als titulars: només poden participar en dues associacions com a titulars en el període d’una edició de la Fira d’Artesania de l’avinguda del Portal de l’Àngel. 8. DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR La documentació s’haurà de presentar en dos sobres separats: SOBRE 1 i SOBRE 2. 8.1. DOCUMENTACIÓ ADMINISTRATIVA (SOBRE 1): El SOBRE 1 haurà d’estar tancat i a l'exterior s'indicarà "Documentació administrativa per participar al concurs públic d'assignació de quinzenes de la fira d'artesania de l'avinguda del Portal de l'Àngel, tramitat pel Departament de Llicències i Espai Públic, presentada per ..........................., amb NIF núm. .......................... i amb domicili a efectes de comunicacions a .................................................................................”. També hi constarà telèfon fix i/o mòbil i adreça de correu electrònic. El SOBRE 1 incorporarà dos sobres al seu interior, anomenats Sobre 1.A i Sobre 1.B. Sobre 1.A. Documentació administrativa de l'associació / Entitat: Documents que acreditin la personalitat i capacitat d'obrar de l'entitat; - La declaració responsable que consta a l'Annex 1 - Estatuts de l’associació - Documentació acreditativa de la capacitat de representar l’associació atribuïda a qui està exercint com a tal en aquest concurs. - Llista dels artesans/es que es presenten per la seva associació seguint el model de l’Annex 2. Sobre 1.B. Documentació administrava de l'artesà/ana: Documents que acreditin la personalitat i capacitat d'obrar de l’artesà/ana: - La declaració responsable que consta a l'Annex 3. Els sobres 1.A i 1.B hauran d'incorporar, en un full de paper independent, una relació dels documents inclosos ordenats numèricament. La documentació es presentarà preferiblement en format CD o USB i com a màxim un CD o USB per associació. 8.2. DOCUMENTACIÓ TÈCNICA (SOBRE 2): El SOBRE 2 haurà d’estar tancat i a l’exterior hi figurarà de manera clara la identificació de l'associació, el nom i cognoms del seu representant, un telèfon de contacte fix i/o mòbil i una adreça de correu electrònic. El SOBRE 2 haurà de contenir el model incorporat com a Annex 4 degudament complimentat i la documentació acreditativa oficial corresponent, i traduïda al català o al castellà, en el cas que la documentació no estigui en una d’aquestes dues llengües. S’ha d’incorporar també, en un full de paper independent, una relació dels documents inclosos ordenats numèricament. La documentació es presentarà preferiblement en format CD o USB i com a màxim un CD o USB per associació. Pàgina 7 de 20 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 26-7-2019 CVE 2019026980 Pàg. 7-20 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella 9. CRITERIS DE CAPACITAT I CRITERIS DE VALORACIÓ 9.1. CRITERIS DE CAPACITAT 9.1.1. CRITERIS CAPACITAT ENTITAT: Podran participar en la convocatòria les associacions que realitzin les seves activitats dins l’àmbit de l’artesania que tinguin plena capacitat d'obrar d'acord amb l'establert a l'article 65 i següents de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, per la que es transposen a l’ordenament jurídic espanyol les Directives del Parlament Europeu i del Consell 2014/23/UE i 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014; i no es trobin afectades per cap dels supòsits de prohibició per a contractar amb les administracions públiques, establertes a l'article 71 de la mencionada llei. Les associacions que participin hauran de presentar un mínim de 20 persones artesanes que compleixin amb els requisits mínims establerts en l’apartat següent. 9.1.2. CRITERIS CAPACITAT ARTESANS/ES: Podran participar en el present procediment de selecció les persones que acreditin les condicions mínimes de capacitat tècnica, indicant l'especialitat i categoria a la qual s'opta. Els participants hauran d'estar en possessió del carnet d'artesà/ana professional vigent. Excepcionalment, s’admetrà la participació d’aquelles persones artesanes que hagin formalitzat la sol·licitud com a mínim 3 mesos abans de la convocatòria. En qualsevol cas, abans d’atorgar la llicència s’haurà d’haver obtingut el carnet d’artesà/ana. En cas contrari, no podrà ser atorgada. 9.2. CRITERIS DE VALORACIÓ Es valorarà conjuntament a l’associació i les persones artesanes que ha decidit presentar al concurs. 9.2.1. ANTIGUITAT DE L'ASSOCIACIÓ: s'atorgarà 0,5 punts per any transcorregut, a comptar a partir de la data de constitució de l'associació d’acord amb els estatuts inscrits al Registre, fins a un màxim de 8 punts. 9.2.2. REPRESENTATIVITAT EN L'ÀMBIT DE L'ARTESANIA: fins a un màxim de 5 punts amb el següent desglossament: a) Acreditació de 0 a 12 associats amb carnet d'artesà professional, cultural o divulgatiu: 0,5 punts. b) Acreditació de 13 a 25 associats amb carnet d'artesà professional, cultural o divulgatiu: 1 punt. c) Acreditació de 26 a 49 associats amb carnet d'artesà professional, cultural o divulgatiu: 2 punts. d) Acreditació de 50 a 75 associats amb carnet d'artesà professional, cultural o divulgatiu: 3 punts. e) Acreditació de 76 a 99 associats amb carnet d'artesà professional, cultural o divulgatiu: 4 punts. f) Acreditació de 100 o més associats amb carnet d'artesà professional, cultural o divulgatiu: 5 punts. Pàgina 8 de 20 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 26-7-2019 CVE 2019026980 Pàg. 8-20 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella Per tal de poder valorar la representativitat, els associats computats hauran d'estar en possessió del carnet d'artesà/ana. Aquest fet s'acreditarà mitjançant la declaració responsable presentada per l'associació a on es farà constar el nom de l'associació junt amb els números de carnet, nom i ofici dels associats, segons model de l'Annex 5. Aquesta declaració serà comprovada per l'organisme oficial corresponent. 9.2.3. VINCULACIÓ AMB EL DISTRICTE: s'atorgarà un màxim de 20 punts amb el següent desglossament: 9.2.3.1. Per tenir la seu al Districte (només es valorarà el domicili social, i no el fiscal, que figuri al NIF de l'associació): 2 punts. 9.2.3.2. Per realitzar l'activitat principal al Districte, exceptuant expressament les fires amb venda no sedentària: 3 punts per cada activitat divulgativa (cursos, exposicions, tallers i mostres) que s’hagi organitzat durant els anys 2017, 2018 i 2019, i fins a un màxim de 18 punts. 9.2.4. ACTIVITATS DE L'ASSOCIACIÓ FORA DEL DISTRICTE: organització d’activitats divulgatives (cursos, exposicions, tallers i mostres) per part de l'associació, durant els anys 2017, 2018 i 2019, exceptuant expressament les fires amb venda no sedentària, i fins a un màxim de 10 punts: 9.2.4.1. Realitzades a la Ciutat de Barcelona (exceptuant el Districte de Ciutat Vella): 2 punts per cada activitat divulgativa (cursos, exposicions, tallers i mostres) amb un màxim de 6 punts. 9.2.4.2. Realitzades a altres indrets: 1 punt per cada activitat divulgativa (cursos, exposicions, tallers i mostres) amb un màxim de 4 punts. 9.2.5. FIRES DE VENDA NO SEDENTÀRIA: s’atorgarà 0,5 punts per l’organització de cada fira de venda no sedentària d’una durada de mínim 2 dies i durant els últims 3 anys, amb un màxim de 3 punts, exceptuant expressament la Fira d’artesania de l’avinguda del Portal de l’Àngel. 9.2.6. ANTIGUITAT A LA FIRA D’ARTESANIA DE L’AVINGUDA DEL PORTAL DE L'ÀNGEL: s'atorgarà 0,5 punts per cada fira participada, amb un màxim de 4 punts. En el cas que en una mateixa edició, una associació hi hagi participat més d’una vegada, només se’n computarà una. 9.2.7. VALORACIÓ CONJUNTA D'ARTESANES I ARTESANES: 9.2.7.1. Estar en possessió del Diploma de Mestre/a Artesà/ana: 2,5 punts per Diploma de Mestre/a Artesà/ana amb un màxim de 20 punts. 9.2.7.2. Formació en artesania: disposar de titulacions oficials en arts i oficis de les que consten al mateix Annex 4: 1,5 punts per titulació amb un màxim de 15 punts. 9.2.7.3. Antiguitat mínima de 5 anys del carnet d’artesà/ana (màxim 15 punts): De 0 a 5 artesans/es amb carnet amb 5 anys d’antiguitat (3 punts) De 6 a 10 artesans/es amb carnet amb 5 anys d’antiguitat (6 punts) D’11 a 15 artesans/es amb carnet amb 5 anys d’antiguitat (9 punts) De 16 a 20 artesans/es amb carnet amb 5 anys d’antiguitat (12 punts) De 20 a 25 artesans/es amb carnet amb 5 anys d’antiguitat (15 punts) Total puntuació: 100 punts. Pàgina 9 de 20 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 26-7-2019 CVE 2019026980 Pàg. 9-20 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella 10. UBICACIÓ, CONDICIONS I CARACTERÍSTIQUES DE LES PARADES Les associacions són responsables i es coordinen entre elles per dur a terme el muntatge i desmuntatge de les parades. Les activitats es realitzaran a l’avinguda del Portal de l’Àngel en el darrer tram de carrer que toca a Plaça de Catalunya, banda Llobregat, en paral·lel a la paret del Banc d’Espanya. L’ocupació d’aquestes activitats no podrà excedir les següents mides: 50 metres lineals per 2,5 metres d’ample. Les estructures s’instal·laran deixant dos metres de distància respecte la paret del Banc d’Espanya. Hi haurà un total de màxim 20 i un mínim de 15 parades autoritzades, distribuïdes al llarg d’aquest espai. Sempre que el mínim de 15 parades estigui cobert amb artesans/es de la pròpia associació, aquesta serà lliure de decidir si vol oferir les places restants als artesans/es de la bossa comuna d’artesans i artesanes suplents. En el cas que una associació no pugui aportar el mínim de 15 artesans/es, la seva quinzena serà ofertada a la resta d’associacions d’acord amb l’ordre de puntuació obtingut en el present concurs. En el cas de que no es cobreixin totes les parades en alguna quinzena, les situades als extrems s’hauran de desmuntar a càrrec de l’associació. La parada o unitat de venda ha de tenir les següents mides: 2,5 metres x 2,5 metres. 11. RÈGIM DISCIPLINARI Els participants hauran de fer constar en la declaració responsable de l’Annex 3 el seu ofici, que en tot cas haurà de coincidir amb el carnet d’artesà que ostentin o que hagin sol·licitat, així com amb el 100% del producte que ofereixin a la seva parada. En cas que es detecti que s’incompleixen aquestes obligacions, se’ls ordenarà la retirada immediata del producte i s’aixecarà acta. Així mateix, en el cas que es detecti l’incompliment de qualsevol de les obligacions d’aquestes bases, quedant reflectit a l’acta corresponent, l’associació o l’artesà/ana responsable podrà ser exclòs de les següents dues (2) edicions que es celebrin d’aquest concurs. Aquesta Administració es reserva el dret de dur a terme o ordenar la inspecció dels paradistes i dels productes oferts pels mateixos en qualsevol moment, sense previ avís, comprometent-se a efectuar un mostreig de mínim un 10%. Pàgina 10 de 20 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 26-7-2019 CVE 2019026980 Pàg. 10-20 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella ANNEX 1 MODEL DE DECLARACIÓ RESPONSABLE PER A L’ASSOCIACIÓ (SOBRE 1A) Qui sotasigna el/la senyor/a..................................................................................., amb DNI/NIE núm.............................., en nom propi / en qualitat de representant legal de la persona física/jurídica................................................................, amb NIF núm.................................., amb la següent adreça de correu electrònic (@)........................................ i als efectes de participar en el procediment d'assignació de les quinzenes de la Fira d’artesania de l’avinguda del Portal de l'Àngel, DECLARA SOTA LA SEVA RESPONSABILITAT: (marcar els quadres amb una creu) □ Que l'entitat que representa té capacitat jurídica i d'obrar suficient. □ Que té capacitat suficient per representar l'associació..............................................................., d'acord amb la documentació que aporta: □ L'escriptura d'apoderament / de constitució / de nomenament d'administrador atorgada en data............................. davant el notari................................................ amb el núm.................... del seu protocol; □ L'acta de l'assemblea / junta de data................. □ Que presenta els estatuts on consta que l’associació realitza les seves activitats dins l’àmbit de l’artesania. □ Que no està incursa en prohibicions de contractar amb l'Administració i què està al corrent del compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social imposades per les disposicions vigents. □ Que està donat d'alta al cens d'empresaris, professionals i retenidors. □ Que disposa de...........associats amb carnet d'artesà expedit per la respectiva comunicat autònoma o organismes oficials de fora de l'Estat espanyol. □ Que l'entitat que representa compleix amb els criteris de capacitat de les bases de la convocatòria del procés d'adjudicació de les quinzenes de l’avinguda del Portal de l'Àngel. □ Que disposa d'una assegurança de risc de responsabilitat civil amb cobertura fins a .................................. euros, i que cobreix específicament l’edició de la Fira d’Artesania de l’avinguda del Portal de l’Àngel del 2020 incloent els artesans/es que hi participen. Si escau, altres declaracions: Localitat, data, signatura de la persona declarant i segell de l'entitat. Pàgina 11 de 20 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 26-7-2019 CVE 2019026980 Pàg. 11-20 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella ANNEX 2 LLISTA DELS ARTESANS/ES DE L’ASSOCIACIÓ QUE ES PRESENTEN AL CONCURS DE LA FIRA D’ARTESANIA DE L’AVINGUDA DEL PORTAL DE L’ÀNGEL 2020 Titulars: Cognoms Nom Núm. DNI Núm. Carnet Telèfon fix o NIE Ofici Artesana i/o mòbil Correu electrònic 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Suplents: 21 22 23 24 25 Pàgina 12 de 20 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 26-7-2019 CVE 2019026980 Pàg. 12-20 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella ANNEX 3 MODEL DE DECLARACIÓ RESPONSABLE PER A L’ARTESÀ O ARTESANA (SOBRE 1B) Qui sotasigna el/la senyor/a..................................................................................., amb DNI/NIE núm.............................., en nom propi, amb la següent adreça de correu electrònic (@)........................................ i als efectes de participar en el procediment d'assignació de les quinzenes de la Fira d’artesania de l’avinguda del Portal de l’Àngel, DECLARA SOTA LA SEVA RESPONSABILITAT (marcar els quadres amb una creu) □ Que té capacitat jurídica i d'obrar suficient. □ Que en aquesta edició del concurs participa amb les dues associacions següents: 1.................................................................................................................. 2.................................................................................................................. □ Que el seu ofici i l'activitat que desenvolupa professionalment, d’acord amb el carnet d’artesà, és la següent: ................................................................................................................................. □ Que no està incursa en prohibicions de contractar amb l'Administració i què està al corrent del compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social imposades per les disposicions vigents. □ Que està donat d'alta en el cens d'empresaris, professionals i retenidors amb el nom o raó social següent: ................................................................................................................................ □ Que opera amb la marca comercial següent: ............................................................................. □ Que compleix amb els criteris de capacitat de les bases de la convocatòria del procés d'adjudicació de les quinzenes de la fira d’artesania de l’avinguda del Portal de l'Àngel i específicament: □ Que disposa de carnet d'artesà expedit per la respectiva comunicat autònoma o organismes oficials de fora de l'Estat espanyol. □ Que no disposa de carnet d’artesà, però que ha formalitzat sol·licitud del carnet d'artesà davant organisme oficial com a mínim 3 mesos abans de la convocatòria i que la seva participació al concurs resta condicionada a l’obtenció del mateix abans que se li atorgui la llicència preceptiva. □ Que disposa d'una assegurança de responsabilitat civil o be té cobertura amb l'assegurança formalitzada per l'associació a la qual pertany. Localitat, data, signatura de la persona declarant i segell de l'entitat. Pàgina 13 de 20 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 26-7-2019 CVE 2019026980 Pàg. 13-20 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella ANNEX 4 DOCUMENTACIÓ TÈCNICA (SOBRE 2) Cal adjuntar NOMÉS la documentació que es sol·licita indicant el nom de l’arxiu i també la seva numeració corresponent. NOTA: Només es valoraran els documents anomenats “DOC 1” fins a “DOC 41”. Pels apartats 1 a 4 cal marcar amb una creu el requadre que correspongui. 1- ANTIGUITAT DE L’ASSOCIACIÓ: 1.1. L’associació va ser fundada l’any: ............. 1.2. S’adjunta còpia de la data de constitució de l’associació al Registre d’Entitats: □ SÍ (indicar el nombre de fulls adjuntats, amb un màxim de 2) Doc 1 □ NO (especificar el motiu i adjuntar documentació justificativa) 2- REPRESENTATIVITAT EN L’ÀMBIT DE L’ARTESANIA: 2.1. L’associació té inscrits: De 0 a 12 associats amb carnet d’artesà professional, cultural o divulgatiu De 13 a 25 associats amb carnet d’artesà professional, cultural o divulgatiu De 26 a 49 associats amb carnet d’artesà professional, cultural o divulgatiu De 50 a 75 associats amb carnet d’artesà professional, cultural o divulgatiu De 76 a 99 associats amb carnet d’artesà professional, cultural o divulgatiu 100 o més associats amb carnet d’artesà professional, cultural o divulgatiu 2.2. Llistat d’artesans/es, segons el model de l’Annex 5 Doc 2 3- VINCULACIÓ AMB EL DISTRICTE DE CIUTAT VELLA: 3.1. Còpia del CIF de l’associació on figuri el domicili social Doc 3 3.2. Llistat i documentació acreditativa de les activitats realitzades al Districte durant els anys 2017, 2018 i 2019 Doc 4 4- ACTIVITATS DE L’ASSOCIACIÓ FORA DEL DISTRICTE DE CIUTAT VELLA: 4.1. Documentació acreditativa de les activitats realitzades a la ciutat de Barcelona durant els anys 2017, 2018 i 2019 Doc 5 4.2. Documentació acreditativa de les activitats realitzades a altres indrets fora de Barcelona durant els anys 2017, 2018 i 2019 Doc 6 Pàgina 14 de 20 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 26-7-2019 CVE 2019026980 Pàg. 14-20 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella 5- FIRES DE VENDA NO SEDENTÀRIA: 5.1. Documentació acreditativa de les fires de venda no sedentària amb Doc 7 una durada de mínim 2 dies, organitzades durant els últims 3 anys, exceptuant expressament la Fira d’artesania de l’avinguda del Portal de l’Àngel 6- ANTIGUITAT A LA FIRA D’ARTESANIA DE L’AVINGUDA DEL PORTAL DE L’ÀNGEL 6.1. Indicar en quines edicions s’ha participat: ..................................................... En el cas que en una mateixa edició, una associació hi hagi participat més d’una vegada, només se’n computarà una. 7- VALORACIÓ ARTESANS I ARTESANES 7.1. Estar en possessió del Diploma de Mestre/a Artesà/ana (Cal aportar còpia del Diploma i indicar al requadre “Doc 8” quantes Doc 8 persones amb Diploma de Mestre/a Artesà/ana presenta l’associació) 7.2. Formació en artesania: disposar de titulacions oficials en Arts i Oficis expedides per algunes de les escoles relacionades a l’Annex 8: (Cal aportar còpia de totes les titulacions i indicar als requadre “Doc 9” a “Doc 40” quantes persones presenta l’associació amb aquella titulació) 7.2.1. Estudis Universitaris. Grau d’Arts i Disseny Doc 9 7.2.2. Cicles formatius d’Arts Plàstiques i Disseny, en alguna de les famílies professionals següents: A) Art floral A.1) Grau Mitjà: Floristeria Doc 10 A.2) Grau Superior: Art Floral Doc 11 B) Arts aplicades a la indumentària B.1) Grau Mitjà: Artesania de complements en cuir Doc 12 B.2) Grau Superior: Estilisme d'indumentària Doc 13 C) Arts aplicades al llibre C.1) Grau Mitjà: Serigrafia artística Doc 14 C.2) Grau Superior: C.2.1) Enquadernació artística Doc 15 C.2.2) Gravat i tècniques d’estampació Doc 16 D) Arts aplicades al mur D.1) Grau Mitjà: Revestiments murals Doc 17 D.2) Grau Superior: Arts aplicades al mur Doc 18 E) Escultura E.1) Grau Mitjà: E.1.1) Ebenisteria artística Doc 19 E.1.2) Forja artística Doc 20 E.1.3) Reproduccions artístiques en fusta Doc 21 E.2) Grau Superior: E.2.1) Ebenisteria artística Doc 22 E.2.2) Escultura aplicada a l’espectacle Doc 23 E.2.3) Fosa artística Doc 24 Pàgina 15 de 20 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 26-7-2019 CVE 2019026980 Pàg. 15-20 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella E.2.4) Motlles i reproduccions escultòriques Doc 25 E.2.5) Tècniques escultòriques Doc 26 F) Ceràmica artística F.1) Grau Mitjà: F.1.1) Decoració ceràmica Doc 27 F.1.2) Terrisseria Doc 28 F.2) Grau Superior: F.2.1) Ceràmica artística Doc 29 F.2.2) Modelisme i matriceria ceràmica Doc 30 G) Esmalts artístics G.1) Grau Mitjà: Esmaltatge sobre metalls Doc 31 G.2) Grau Superior: Esmalt artístic al foc sobre metalls Doc 32 H) Joieria d'art H.1) Grau Mitjà: Procediments de joieria artística Doc 33 H.2) Grau Superior: Joieria Artística Doc 34 I) Tèxtils artístics I.1) Grau Superior: I.1.1) Art Tèxtil Doc 35 I.1.2) Brodats i rebosters Doc 36 I.1.3) Estampacions i tintatges artístics Doc 37 I.1.4) Puntes artístiques Doc 38 J) Comunicació gràfica i audiovisual J.1) Grau Superior: J.1.1) Gràfica impresa Doc 39 J.1.2) Il·lustració Doc 40 7.3. Antiguitat mínima de 5 anys del carnet d’artesà: (Cal aportar el carnet d’artesà de tots els artesans/es participants com a “Doc 41” i marcar la casella corresponent). Doc41 L’associació presenta per aquest concurs: De 0 a 5 artesans/es amb carnet amb 5 anys d’antiguitat o més De 6 a 10 artesans/es amb carnet amb 5 anys d’antiguitat o més D’11 a 15 artesans/es amb carnet amb 5 anys d’antiguitat o més De 16 a 20 artesans/es amb carnet amb 5 anys d’antiguitat o més De 20 a 25 artesans/es amb carnet amb 5 anys d’antiguitat o més Pàgina 16 de 20 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 26-7-2019 CVE 2019026980 Pàg. 16-20 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella ANNEX 5 ARTESANS I ARTESANES INSCRITS A L’ASSOCIACIÓ Cognoms Nom Núm. Carnet Artesà/ana 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 En cas que sigui necessari, es poden introduir més files, seguint aquest model. Pàgina 17 de 20 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 26-7-2019 CVE 2019026980 Pàg. 17-20 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella ANNEX 6 MODEL DE DECLARACIÓ RESPONSABLE PER DESIGNAR UN SUBSTITUT/A DE PARADA Qui sotasigna el/la senyor/a..................................................................................., amb DNI/NIE núm.............................., en nom propi, amb la següent adreça de correu electrònic (@)........................................ i als efectes de DESIGNAR UN SUBSTITUT/A DE PARADA de la llicència per a la Fira d’artesania de l’avinguda del Portal de l’Àngel, DECLARA SOTA LA SEVA RESPONSABILITAT Que pel següent motiu sobrevingut ............................................................................................. no podrà romandre a la parada els dies ............................. o durant les hores ............................................ del/s dia/es ........................................................................................ Que designa com a substitut de parada el/la ............................................................................, amb DNI / NIE .................................., telèfon fix i /o mòbil ............................................................. i adreça de correu electrònic .........................................................................................................; amb el /la qual existeix una relació laboral del següent tipus:  amb contracte laboral, el qual s’aporta;  autònoms col·laboradors: s’aporta alta censal i còpia del llibre de família;  autònoms: amb posterioritat a la quinzena adjudicada presentarà al Districte de Ciutat Vella còpia de les factures emeses pels serveis prestats en tant que autònoms. (Cal marcar amb una X la casella corresponent i aportar la documentació requerida) Pàgina 18 de 20 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 26-7-2019 CVE 2019026980 Pàg. 18-20 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella ANNEX 7 AUTORITZACIÓ CESSIÓ DE DADES PERSONALS AL CCAM PER A LA GESTIÓ DE LA BOSSA COMUNA D’ARTESANS I ARTESANES SUPLENTS D’acord amb les Bases de la convocatòria per l’assignació de les quinzenes de la Fira d’Artesania de l’avinguda del Portal de l’Àngel 2020, es crearà una bossa comuna d’artesans i artesanes suplents amb l’objectiu de donar més opcions als artesans/es que no obtinguin una plaça per participar a la Fira d’Artesania. Tal com s’estableix a les Bases, ara que el concurs ha estat realitzat i s’han atorgat les places, els artesans/es que participen al concurs poden formar part, si ho desitgen, de la bossa comuna de suplents gestionada pel Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya (en endavant, “CCAM”). Per a tal finalitat, el Districte de Ciutat Vella facilitarà al CCAM, el llistat d’artesans/es de totes les associacions així com l’ofici de cada un. Per tant, si presteu el vostre consentiment mitjançant aquesta autorització, les vostres dades personals seran incorporades al fitxer automatitzat, creat per Artesania de Catalunya, de conformitat amb les prescripcions de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE, i seran utilitzades per a la gestió de la bossa comuna d’artesans i artesanes suplents. Us recordem que, la persona titular de les dades sempre té reconegut el dret d’accedir al fitxer i pot exercir els drets de rectificació, cancel·lació i oposició en els termes regulats per la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i pel Reglament (UE) 2016/679 del Parlament europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE. Així mateix, el consentiment de la persona titular per a la cessió de les dades personals és sempre revocable. D’acord amb la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE, la persona sotasignada___________________________________, amb DNI / NIE / Passaport _____________________, artesà/ana de la / les associació/ons ____________________________________________________________________________ ______________________________________________________________, autoritza expressament al Districte de Ciutat Vella per la cessió al Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya (CCAM) de les dades personals de l’artesà/ana que seran utilitzades exclusivament amb la finalitat de la bossa comuna d’artesans i artesanes suplents A ___________________________, a __ de_________________ de 20__. Signatura persona autoritzant En el supòsit que no retorneu aquesta butlleta, entendrem que NO autoritzeu la cessió de les vostres dades personals en els termes que resulten d’aquest document i, per tant, no sereu inclosos a la bossa comuna d’artesans i artesanes suplents gestionada pel Consorci de comerç, artesania i moda de Catalunya. Pàgina 19 de 20 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 26-7-2019 CVE 2019026980 Pàg. 19-20 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella ANNEX 8 ESCOLES DE FORMACIÓ EN ARTESANIA Centre Adreça CP Població Adreça web ESCOLA D'ART I SUPERIOR DE Molí de la Torre, 16 (Parc 08915 Badalona www.paugargallo.cat DISSENY PAU GARGALLO Serentill) DEIÀ - ESCOLA D'ART I SUPERIOR DE Deià, 28-38 08016 Barcelona www.deiadisseny.cat DISSENY ELISAVA Torrent de les flors, 68 08024 Barcelona www.iccic.edu ESCOLA D'ART DEL TREBALL Comte d'Urgell, 187 08036 Barcelona www.artdeltreball.cat ESCOLA D'ART FLORAL DE Cra. de Sant Cugat, 114-132 / 08035 Barcelona www.escolaartfloral.org CATALUNYA Masia de Can Soler ESCOLA D'ART I SUPERIOR DE DISSENY LLOTJA (seu Ciutat de Ciutat de Balaguer, 17 08022 Barcelona www.llotja.cat Balaguer) ESCOLA D'ART I SUPERIOR DE Pare Manyanet, 40 08002 Barcelona DISSENY LLOTJA (seu de Sant Andreu) ESCOLA MASSANA Hospital, 56 08001 Barcelona www.escolamassana.es GROC - ESCOLA D'ARTS PLÀSTIQUES Deu i Mata, 11, 13 i 18 08014 Barcelona www.groc.cat I DISSENY EMAD, ESCOLA MUNICIPAL D'ART I Negociant, 79 08530 La Garriga www.emad.lagarriga.cat DISSENY DE LA GARRIGA ESCOLA D'ART I SUPERIOR DE L'Hospitalet Jerusalem, 2B 08902 www.serraiabella.cat DISSENY SERRA I ABELLA de Llobregat ESCOLA MUNICIPAL D'ART DE RUBÍ - Joaquim Blume, 28 08191 Rubí www.artedra.net EDRA ESCOLA MUNICIPAL D'ART I DISSENY Manso, 2 08205 Sabadell www.sabadell.cat/escolailla ILLA ESCOLA D’ART DE SANT CUGAT DEL Sant Cugat Av. Gràcia, 50 08172 www.escoladart.com VALLÈS del Vallès Campus Universitari de ESCOLA D'ART DE TERRASSA Terrassa / Edifici Vapor 08222 Terrassa www.artidisseny.com Universitari / Colom, 114 Vilafranca del ESCOLA MUNICIPAL D'ART ARSENAL La Font, 43 08720 www.arsenal.cat Penedès ESCOLA MUNICIPAL D’ART I DISSENY Vilanova i la Pl. de les Casernes, 8 08800 www.vilanova.cat/emaid DE VILANOVA I LA GELTRÚ (EMAiD) Geltrú ESCOLA D' ARTS I OFICIS DEL Sant Joan Baptista de la Salle, 4 08680 Gironella www.eadbergueda.cat BERGUEDÀ ESCOLA MUNICIPAL D'ART GASPAR Av. Barcelona, 105, 1r 08700 Igualada www.escolagasparcamps.org CAMPS - IGUALADA ESCOLA MUNICIPAL D’ARTS I OFICIS Infants, 2-6 08241 Manresa www.escolaart-manresa.cat DE MANRESA ESCOLA D'ART I SUPERIOR DE Rambla Sant Domènec, 24 08500 Vic www.eartvic.net DISSENY DE VIC ESCOLA D'ART I SUPERIOR DE Pare Antoni Soler, 1-3 17800 Olot www.escolartolot.cat DISSENY D'OLOT ESCOLA D'ART MUNICIPAL LEANDRE Palma, 12 25002 Lleida www.escolaleandrecristofol.com CRISTÒFOL ESCOLA D'ART I SUPERIOR DE Pl. del Centenari, s/n 25300 Tàrrega www.eaondaratarrega.com DISSENY ONDARA ESCOLA D'ART I DISSENY DE REUS Pg. Boca de la Mina, 35-39 43206 Reus www.dipta.cat/eadr Cra. Valls, s/n - Zona ESCOLA D'ART I DISSENY DE Educacional - Apartat de correus, 43007 Tarragona www.dipta.cat/eadt TARRAGONA 177 ESARDI, ESCOLA D' ART I DISSENY Racó del Castell, 2 43870 Amposta www.esardi.cat D'AMPOSTA ESCOLA D'ARTS PLÀSTIQUES I Av. Lluís Companys, 17 43770 Móra la Nova www.webfacil.tinet.org/escolartmoralanova DISSENY DE MÓRA LA NOVA Pàgina 20 de 20 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 26-7-2019 CVE 2019026980 Pàg. 20-20 https://bop.diba.cat A