Secretaria General COMISSIÓ DE GOVERN SESSIÓ ORDINÀRIA DE 5 DE SETEMBRE DE 2019 ACORDS Aprovació de l’acta de la sessió de 26 de juliol de 2019 Part Decisòria Propostes d’acord ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (470/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Lourdes Sancho Nogué (mat. 77004) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina de programa amb la categoria professional d’Auxiliar Administrativa, amb destinació al al Departament d’Obres i Manteniment del Districte de Ciutat Vella, on ocupa el lloc de treball d’Auxiliar administrativa (14FC2BIBA01), i l’activitat privada per compte d'altri d’auxiliar administrativa en l’àrea de màrqueting digital i comunicació a l’empresa BEST BUSINESS SERVICE SL. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 2. – (473/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Eduard Melé Vidal (mat. 77298) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí de programa amb la categoria professional de tècnic superior en Arquitectura, amb destinació al Departament de Patrimoni Arquitectònic Històric i Artístic de la Gerència d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat, on ocupa el lloc de treball de Tècnic Superior d'Arquitectura (22FA1BIBA03), i una activitat privada per compte propi d’arquitecte. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada de arquitecte autònom, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei CG 28/19 1/9 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3. – (481/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Natalia Gimeno Martínez (mat. 77519) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per acumulació de tasques amb la categoria professional de Gestora Administració General, amb destinació al Departament de Serveis Jurídics-Secretaria del Districte de Sarrià - Sant Gervasi, on ocupa el lloc de treball de Gestora d'Administració General (20FA2BIBA01), i l’activitat privada exercint el càrrec de presidenta de l’Associació Cultural Tazumal Catalunya – Centreamèrica. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4. – (485/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Joan Tomàs Acosta (mat. 76850) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí per vacant amb la categoria professional de Tècnic Superior en Enginyeria, amb destinació al Departament de Gestió de la Mobilitat de la Gerència d'Ecologia Urbana, on ocupa el lloc de treball de Tècnic Superior d'enginyeria (22FA1BIBA09), i una activitat privada per compte propi d'enginyer de camins, canals i ports. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d'enginyer de camins, canals i ports, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5. – (505/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Antonio Bravo Moreno (mat. 25332) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Tècnic Mitjà en Enginyeria, amb destinació al Departament CG 28/19 2/9 de Llicències i Inspecció del Districte d’Horta - Guinardó, on ocupa el lloc de treball de Cap de departament (26FAXCCCD01), i una activitat privada per compte propi d’enginyer. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d'enginyeria, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6. – (506/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Adela Martínez Sánchez (mat. 76540) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per vacant amb la categoria professional de Tècnica Superior en Art i Història, amb destinació a l’Arxiu Municipal Contemporani de Barcelona de la Gerència de Recursos, on ocupa el lloc de treball de Tècnic Superior d'Art i Història (22FA1BIBA05), i l’activitat privada per compte propi de conservació-restauració de documents sonors. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 7. – (515/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Mª Mar Serrano Mena (mat. 77254) entre la seva activitat municipal com a personal laboral amb la categoria professional d’Auxiliar Administrativa, amb destinació al Departament de Salut de la Gerència de Drets Socials, on ocupa el lloc de treball d’Auxiliar Administrativa (14FC2BIBA01), i l’activitat privada com a voluntària de la Societat per a l’Estudi i Difusió de la Teràpia del Dr. Bach a Catalunya (SEDIBAC). La dedicació a aquesta activitat no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per CG 28/19 3/9 variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 8. – (534/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Begoña Aventín Crivillés (mat. 50057), entre la seva activitat municipal com a funcionària de carrera amb la categoria professional d’Administrativa, amb destinació al Departament de Gestió Econòmica i Planificació de la Gerència de Recursos humans i Organització, on desenvolupa el lloc de treball d’Administrativa Qualificada (18FCXSCSC05), i el desenvolupament del càrrec com a regidora de l’Ajuntament de Seira, exercint el seu càrrec sense dedicació ni percebent indemnitzacions ni dietes per l’assistència efectiva a sessions dels òrgans corresponents, d’acord amb el que preveuen els articles 3 i 5 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, l'article 3 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del personal al servei de l'Administració de la Generalitat, l’article 75 de la Llei 73/1985, de 2 d’abril, Reguladora de les Bases de Règim Local, i l'article 323 del Reglament del Personal al Servei de les Entitats Locals aprovat pel Decret 214/1990 de 30 de juliol. La present autorització restarà sense efecte si es produeix una variació de les circumstàncies relatives a la mateixa o per expiració del mandat o renúncia al càrrec electe. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 9. – (608/2019) APROVAR la modificació de l’organigrama de la Gerència del Districte de Nou Barris, tal i com es detalla a l’annex que consta a l’expedient. PUBLICAR el present acord a la Gaseta Municipal als efectes pertinents. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció 10. – (2019/421) RATIFICAR la presentació de la sol·licitud de subvenció per la contractació de 40 persones en situació de desocupació de llarga durada en el marc del programa Enfeina’t, d’acord amb l’Ordre TSF/150/2018, de 3 de setembre, per la qual s'aproven les bases reguladores per a la concessió de subvencions destinades al programa ENFEINA’T; i en el marc de la Resolució TSF/1931/2019, de 25 de juny, per la qual s'obre la convocatòria, per a l'any 2019, per a la concessió de subvencions destinades a la contractació de persones en situació de desocupació de llarga durada; ENCARREGAR la gestió dels tràmits necessaris per a l’execució i la justificació de les contractacions, una vegada atorgada aquesta subvenció, a la Societat Privada Municipal Barcelona Activa SAU en la seva condició d’ens municipal encarregat de l’execució de les polítiques de l’Ajuntament en matèria d’ocupació i per disposar dels mitjans humans, materials i tècnics per a la seva realització; FACULTAR la Gerent municipal de l’Ajuntament de Barcelona per a la signatura de tots els documents relatius a la sol·licitud i a l’execució del Projecte. 11. – (16005866-002) MODIFICAR, a l'empara dels articles 219, 105 i 106 del TRLCSP, el contracte 16005866-002 que té per objecte Auditoria Ajuntament i grup econòmic municipal (Lot 2), adjudicat a l'empresa AUREN AUDITORIES SP SLP - UNIAUDIT OLIVER CAMPS SL Unión Temporal de Empresas, amb NIF U66892589, per un import de 3.751,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient, en el sentit d'excloure del Lot 2 l'entitat Institut Municipal d'Urbanisme, CG 28/19 4/9 per haver modificat la seva forma jurídica durant l'exercici 2018 passant d'organisme autònom a entitat pública empresarial i donar-la d'alta al Lot 3 del contracte; ALLIBERAR la disposició de la despesa del contracte 16005866-002 que té per objecte Auditoria Ajuntament i grup econòmic municipal (Lot 2), per un import de 3.751,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a la partida i al pressupost que s'indiquen en aquest document. DONAR-NE compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 12. – (DP-2019-27374) PRENDRE coneixement del resultat de la subhasta efectuada per la societatestatal Administrador de Infraestructuras Ferroviarias (ADIF) respecte de la finca situada al carrer de Sancho d’Àvila núm. 2-10, mitjançant encàrrec derivat del conveni signat el 16 d’abril de 2019 per a la venda conjunta e íntegra de la propietat indivisa de l’esmentada finca, pel que s’adjudica a la societat DREAM MOUNTAIN, SL (NIF B-67405332) en resultar la millor proposta efectuada per un import de vint-i-dos milions dos-cents vint-i-tres mil cent vint-i-vuit euros (22.223.128,00 €), més la quantitat de quatre milions sis-cents seixanta-sis mil vuit-cents cinquanta-sis euros amb vuitanta-vuit cèntims d’euro (4.666.856,88 €) corresponents a l’IVA. De l’import de la venda a l’Ajuntament de Barcelona li correspon, en funció de la seva quota de propietat del 13,87 % de la finca, la quantitat de tres milions vuitanta-dos mil tres- cents quaranta-set euros amb vuitanta-cinc cèntims d’euro (3.082.347,85 €) més la quantitat de sis-cents quaranta-set mil dos-cents noranta-tres euros amb cinc cèntims d’euro (647.293,05 €) en concepte d’IVA. ACCEPTAR l’esmentada proposta en els termes derivats de l’acord de la Comissió de Govern de 10 d’abril de 2019. FORMALITZAR la transmissió en escriptura pública i INSCRIURE-LA en el Registre de la Propietat corresponent. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 13. – (20144063 Lot 1) ACORDAR la continuïtat del servei del contracte 15001694-003 que té per objecte Serveis de manteniment i reparació de les instal·lacions de regulació del trànsit de la ciutat de Barcelona lot 1 per un període comprès des del dia 01.10.2019 fins al 30.05.2020 o fins l'entrada en vigor del contracte número 19002281 "Manteniment i reparació de les instal·lacions i sistemes de regulació del trànsit i control d'accessos de la ciutat de Barcelona durant el període 2019-2021, amb mesures de contractació pública sostenible" en tràmit de licitació, per un import de 2.027.369,15 euros (IVA inclòs), adjudicat a l'empresa UTE ETRA BONAL SA Y SICE SA- N3 UTE, amb NIF U66270208, d'acord amb els informes i documentació que consten a l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 2.027.369,15 euros, IVA inclòs, amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen que s'indica en aquest document, condicionat a l'exist ència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de Administració d'Ecologia Urbana per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR-NE compte a la Comissió d'Urbanisme, Ecologia, Infraestructures i Mobilitat. 14. – (20144063 Lot 2) ACORDAR la continuïtat del servei del contracte 15001695-002 que té per objecte Serveis de manteniment i reparació de les instal·lacions de regulació del CG 28/19 5/9 trànsit de la ciutat de Barcelona lot 2 per un període comprès des del dia 01.10.2019 fins al 30.05.2020 o fins l’entrada en vigor del contracte número 19002281 "Manteniment i reparació de les instal·lacions i sistemes de regulació del trànsit i control d’accessos de la ciutat de Barcelona durant el període 2019-2021, amb mesures de contractació pública sostenible" en tràmit de licitació, per un import d'1.714.325,15 euros (IVA inclòs), adjudicat a l’empresa KAPSCH TRAFFICCOM TRANSPORTATION SA, amb NIF A78107349, d’acord amb els informes i documentació que consten a l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import d'1.714.325,15 euros, IVA inclòs, amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen que s'indica en aquest document, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici posterior a l'actual. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de s per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR-NE compte a la Comissió d'Urbanisme, Ecologia, Infraestructures i Mobilitat. 15. – (20190239AN) ALLIBERAR la quantitat de 104.297,53 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, del contracte 19001332 que té per objecte els Serveis de neteja d’escales mecàniques, ascensors verticals i ascensors inclinats situats a l’espai públic de la ciutat de Barcelona (2019-2021),amb mesures de contractació sostenible, el qual ha estat adjudicat a l'empresa Can Cet Centre d'Inserció Sòcio-Laboral, SL, amb NIF B60759644, i retornar-lo a les partides i exercicis que s'indiquen en aquest document. DONAR-NE compte a la Comissió d'Urbanisme, Ecologia, Infraestructures i Mobilitat. 16. – (2019GAMI_02) APROVAR la revisió de les tarifes i cànons aplicables als aparcaments de concessió municipal i als de gestió directa a partir de l'1 de setembre de 2019 en base a la variació semestral (desembre 2018 – juny 2019) de l’IPC de Catalunya que ha estat del 0,6 %, d’acord amb l’informe del tècnic del Departament Estratègic de la Mobilitat de 22 de juliol de 2019 que s’incorpora a l’expedient, i en compliment del que disposa l’Acord de 12 de juliol de 2007 de la Comissió de Seguretat i Mobilitat. 17. – (19ju247) APROVAR la proposta de Sisena Addenda al conveni marc de col·laboració per a l’establiment dels termes i condicions que regiran les relacions entre l’Institut Municipal d’Urbanisme i Barcelona Sagrera Alta Velocitat, SA, per a les actuacions d’execució de les obres d’urbanització, la direcció de l’obra i control de seguretat i salut de la separata fase 1 àmbit C del projecte d’urbanització del sector Entorn Sagrera, PAU 1 i PAU 2 (parcial), l’anomenat “Projecte constructiu d’obertura i urbanització del carrer Josep Estivill entre el carrer Honduras i el carrer Gran de la Sagrera, PAU 1 –parcial- del sector Entorn Sagrera”, i el seu finançament, d’acord amb els informes que figuren a l’expedient i que es donen per reproduïts; FACULTAR el Gerent de l’Institut Municipal d’Urbanisme per a la formalització de l’esmentada Sisena Addenda. Districte de Sarrià-Sant Gervasi 18. – (19g170) APROVAR definitivament, a l’empara de l’article 119.1 c) i 2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme, CG 28/19 6/9 en relació a l’article 165.2 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’urbanisme, el Projecte de reparcel·lació econòmica, modalitat compensació bàsica, del Polígon d’actuació urbanística del camí de la Gírgola, que inclou aquest camí i 16 finques de titularitat privada, que té per objecte l’execució pel sistema de reparcel·lació de les obres d’urbanització previstes en el Pla de millora urbana per a l’adequació de les alineacions i rasants del camí de la Gírgola, aprovat definitivament pel Plenari del Consell Municipal en sessió celebrada el 24 de març de 2006 i, de conformitat amb l’Acord d’intencions i actuacions per a l’execució de les obres d’urbanització del camí de la Gírgola, formalitzat el 21 de setembre de 2017, pels veïns i el Districte de Sarrià-Sant Gervasi, presentat pel senyor Francisco Navarro Pérez, en qualitat de President de la Junta de Compensació del Polígon d’actuació urbanística per a la urbanització del camí de la Gírgola. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de Sant Martí 19. – (19g274) APROVAR la constitució de l´Entitat Urbanística Col·laboradora Provisional “P.M.U. Subàmbit Exclòs de les Unitats d´Actuació del PERI Llull- Pujades Llevant, illa delimitada pels carrers Pallars, Fluvià, Pujades i Bac de Roda, inclosa a la MPGPM per a la renovació de les àrees industrials de Poblenou (Illa Índice), que comprèn les finques situades als carrers Fluvià 77 a 91, Pallars 330-334, Bac de Roda 66 a 72U i Pujades 309, de 9.921,92 m2 de superfície total, formalitzada per les societats mercantils Explotación de Activos Urbanos Barcino SL, Horitzó i Mar SL, Inenga SL i Leukatrans SL, les Sres. María Asensi Juan, Aurora Gomis Pastor i Carmen Rovira Guijarro, i pels Srs Alberto i Eugenio Torregrosa Sogorb i Eugenio Rodríguez Fernández; propietaris de finques la superfície de les quals representa amb escreix més del 25 % de la superfície total del Polígon d’actuació urbanística requerit per l'article 196.2 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’urbanisme, mitjançant escriptura pública atorgada davant la notària de Barcelona Sra. María de las Mercedes Martínez Parra en data 11 d´abril de 2019, amb el número 647 del seu protocol, ratificada per les Sres. María Asensi Juan, Aurora Gomis Pastor i Carmen Rovira Guijarro, i pels Srs Alberto i Eugenio Torregrosa Sogorb, mitjançant escriptura autoritzada pel notari de San Vicente del Raspeig Sr. Francisco José Román Ayllón, en data 25 d´abril de 2019 (núm. 744 del seu Protocol). INDICAR a la resta de les persones propietàries del polígon d’actuació urbanística la possibilitat d’adhesió a l´Entitat Urbanística Col·laboradora Provisional, d’acord amb el que estableix l’article 7.2 dels estatuts incorporats a l’escriptura de constitució, i l’article 196.6 del Decret 305/2006 de 18 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’Urbanisme. TRASLLADAR a la Direcció General d’Ordenació del Territori i Urbanisme la documentació que prescriu l’article 192 del Reglament de la Llei d'urbanisme als efectes de la inscripció de l´Entitat Urbanística Col·laboradora Provisional en el Registre d’Entitats Urbanístiques Col·laboradores. PUBLICAR aquest acord en el Butlletí Oficial de la Província i en un diari dels de més circulació de la província, i NOTIFICAR-LO individualment a les persones propietàries. DONAR-NE compte a la Comissió d'Urbanisme, Ecologia, Infraestructures i Mobilitat. CG 28/19 7/9 20. – (19g304) REFUSAR, d'acord amb l'establert a l'article 30 de la Llei d'Expropiació Forçosa, el full d'apreuament particular que per la quantitat de 8.994.019,16 euros, inclòs el 5% en concepte de premi d’afecció, ha formulat, a l’empara de l’article 48 del Reial Decret Legislatiu 7/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de Sòl i Rehabilitació Urbana, en connexió amb l’article 114 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’Urbanisme de Catalunya, la representació legal de la mercantil OTO SL, titular de l’aprofitament urbanístic (finca registral núm. 48.332) de la finca núm. 79 de l’av. Meridiana, de titularitat municipal (finca registral núm. 15.990), qualificada en la seva totalitat de sistema de parcs i jardins metropolitans (clau 6c) per la nova Modificació puntual del Pla General Metropolità per a l’ordenació de la plaça de les Glòries entre els carrers de Castillejos, Bolívia, Badajoz-Independència i Consell de Cent, aprovada per la Subcomissió d’urbanisme del municipi de Barcelona el 17 d’octubre de 2017; APROVAR, d’acord amb l’establert a l’article 30.2 de la Llei d’Expropiació Forçosa, el full d'apreuament municipal que per un import d'1.989.937,43 euros, inclòs el 5% en concepte de premi d’afecció, ha redactat la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme, en relació a l’expropiació de l’aprofitament urbanístic de la finca de referència; NOTIFICAR el full d'apreuament municipal a la interessada, perquè dins dels deu dies següents l'accepti llisa i plenerament o bé el rebutgi i formuli les al·legacions i aporti les proves que consideri adients i, en tal cas, REMETRE l'expedient al Jurat d'Expropiació perquè fixi el preu just ÀREA D'AGENDA 2030, TRANSICIÓ DIGITAL, ESPORTS I COORDINACIÓ TERRITORIAL I METROPOLITANA Districte de Ciutat Vella 21. – (20201000) INICIAR l'expedient per a la contractació de Serveis auxiliars de suport al funcionament i activitats del Districte de Ciutat Vella, reservat a Centres Especials de Treball, amb núm. de contracte 19003396, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 289.237,80 euros (IVA inclòs) i un valor estimat de 514.223,50 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net 239.039,50 euros i import de l'IVA de 50.198,30 euros; i amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document, amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 144.832,77 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92011 0601, un import (IVA inclòs) de 144.405,03 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92011 0601; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. CG 28/19 8/9 Districte de Sant Martí 22. – (19C00010) CONVIDAR, a l’empara de l’article 162.4 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic (LCSP), a les empreses CD Pujades, CE Vila Olímpica, Fundació Marcet, Fundació Privada CE Júpiter i Penya Barcelonista Barcino, seleccionades per reunir les condicions de solvència econòmica i financera i de solvència tècnica o professional, a presentar proposició per l’adjudicació del contracte 19C00010, que té per objecte la gestió i explotació dels camps de futbol municipals Maresme, Clot de la Mel, Sant Martí de Provençals, Júpiter i Poblenou-Agapito Fernández (lots a, b, c, d, e), d’acord amb els criteris previstos a la clàusula 12 del plec de clàusules administratives particulars, mitjançant invitació amb el contingut que disposa l’article 163 LCSP, les quals s’hauran de presentar en el termini de quinze dies a comptar des de la data d’enviament de la invitació, d’acord amb la clàusula 10 del plec de clàusules administratives particulars, i EXCLOURE al FC Sant Martí Condal, per no haver acreditat la solvència econòmica i financera, i tècnica o professional requerides per participar en la present licitació. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ I CIÈNCIA 23. – (2890/2019) DECLARAR, d’acord amb l’article 3.J.8) de l’Ordenança fiscal núm. 3.10, el caràcter d’activitat d’interès cultural a La Setmana del Llibre en Català, atès que es tracta d’un esdeveniment únic obert a tota la ciutadania i bàsic per la promoció de la literatura i de la cultura en llengua catalana. EL SECRETARI GENERAL CG 28/19 9/9